Het geslaagde bedrijfsuitje in Almere

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
69 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Almere
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Test jullie muziekkennis in de Online Top 2000 Quiz. Wie weet het meest over de grootste hits aller tijden?  Elke deelnemer deelt vanuit huis mee aan de quiz. Speel individueel of samen in virtuele teams. Er komen allerlei gevarieerde rondes met diverse thema’s voorbij. Willen jullie een gepersonaliseerde ronde? Ook dat is mogelijk! De pubquiz wordt live gepresenteerd door onze quizmaster, vanuit een speciaal ingerichte studio. Er is een jury aanwezig die zorgen voor een live score. Hoe tof is dat?  

    Borrelpakket

    Willen jullie na afloop van de activiteit nog met zijn alle samen virtueel borrelen? Dat kunnen wij ook voor jullie regelen. Wij hebben een uniek borrelpakket samengesteld. Wij helpen graag met het organiseren van het perfecte online teamuitje.

    15 - 500 personen

    In deze Samba Teambuilding spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval! 

    Stap met jullie collega’s in de wereld van de Braziliaanse Samba,  speel de drums, maak vrolijke muziek en vorm samen de Company Streetband!

    Dit krijgen jullie op de Samba Teambuilding:

    • Samenspel
    • Vrolijkheid en gezelligheid
    • Braziliaanse instrumenten
    • Onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek
    • Veel interactie
    • Een leerzame dag
    • Een nuttige dag voor het bedrijf
    • Een andere kijk op je collega’s

    Dit is hoe het werkt:

    • Jullie komen binnen en acclimatiseren eerst met een drankje
    • Dan kiezen jullie ieder een drum of andere aanwezige instrumenten uit 
    • Wen aan de instrumenten en de geluiden
    • Leer in eenvoudige stappen de Braziliaanse Samba spelen
    • Werk samen! Hoe beter de samenwerking, hoe beter de muziek
    • De workshopbegeleider begeleid jullie ‘all the way’
    • Geniet van de muziek die JIJ samen met je collega’s maakt!


    Maar wat is 'Samba' nou? Braziliaanse drums?Geen idee waar je 't over hebt!
    Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is nou precies wat jullie gaan doen! 

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet!
     
    Niemand zit aan de kant, deze teambuilding is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar teambuildings, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over pijnlijk herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde. 

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 



    In de 'Zo Ben Ik Nu Eenmaal' show zie je hoe Rick vast zit in zijn 'zo ben ik nu eenmaal'-houding. Net als kantelkoning Jack, 'mijn deur staat altijd open'-Dries” en 'touwtjes in handen'-Tilly. Wie van hen gaat het experiment aan en heeft het lef om zijn vastgeroeste patronen te doorbreken? Als een van hen de eerste stap zet, leidt dat tot verrassende gevolgen. 

    De 'Zo Ben Ik Nu Eenmaal' theatershow zorgt gegarandeerd voor een flinke portie humor, herkenning en bewustwording. We laten je op komische wijze ervaren hoe je eigen ‘zo ben ik nu eenmaal'-patronen jou en je team tot stilstand brengen en hoe je daaraan kunt ontsnappen. Laat je inspireren om uit jouw 'zo ben ik nu eenmaal'-houding te stappen en de meest flexibele versie van jezelf te worden!


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op www.studiospaak.nl/bioscoop/ en www.facebook.com/studiospaak/
    21 - 250 personen

    Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.

    Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.

    Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!

    6 - 1200 personen

    JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY 

    Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.

    De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.

    Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek. 

    Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.

    WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING

    Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.

    Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen. 

    Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.

    2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN

    Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.

    Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank. 

    Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    15 - 3000 personen

    Denken jij en je collega’s veel verstand te hebben van muziek? Van een megahit van Queen tot oorverdovende herrie van Vollbeat, alles komt aan bod!! Lees dan snel verder om te zien wat deze muzikale quiz inhoudt!

    Wij sturen jullie onze eigen lopende muziek-encyclopedie ( lees spelbegeleider). Met zijn grote scala aan verschillende muzieksoorten gaan jullie in teams van  +/- 7 personen de strijd met elkaar aan om die felbegeerde prijs!

    Met de ‘Epic Music Quiz’ komen jullie erachter hoe goed jullie kennis is over de hits van 1980 tot nu.

    Rondes:

    Raad de Artiest: Waarbij er enkele fragmenten worden afgespeeld. Van deze fragmenten moet er geraden worden wie de artiest van het nummer is.

    Crazy Covers: Waarbij enkele fragmenten gecoverd zijn op een creatieve manier. Kun jij raden wie de artiest van dit nummer is?

    Headphone Heroes: Waarbij je je teamgenoten kunt uitdagen om een nummer te zingen. Hierbij krijgt hij of zij alléén een koptelefoon op. Het is de bedoeling dat er geraden wordt wat de titel van het nummer is dat gezongen wordt.

    DJ Mega Mix: Hoe goed ken jij de songtekst van de hits van tegenwoordig? Er worden fragmenten afgespeeld en het is aan jullie om te raden wat er op de weggelaten delen gezongen zou moeten worden.

    Google Translate: Nummers klinken leuk wanneer je ze hoort in de originele staat, maar wat nou als ze vertaald worden voorgelezen. Heb jij genoeg kennis over het nummer om de originele versie te herkennen?

    Play Back: Kun jij raden wat de titel van een nummer is wanneer het lied achterstevoren wordt afgespeeld?

    Keuzeronde: Verrassingsronde, Live zanger ronde (NL talig) of de hilarische dansronde!

    Voor de slimmerikken onder ons: telefoons zijn verboden;)

    Hongerig geworden?
    Wij kunnen tijdens, vooraf en/of achteraf een lunch of diner regelen. Laat het ons gerust weten. Voor bedrijfsuitjes hebben wij verschillende leuke restaurants en lunchrooms ter beschikking.

    Tot Snel! Wij organiseren het graag voor jullie!

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    Nieuwsgierig naar meer van onze coole teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor Crazy 88, Wie is de Rat, Foute Bingoshow, Vetste quiz, Virtual reality en nog veel meer….

    10 - 250 personen

    In deze visuele workshop leert uw team zakelijke doodles te tekenen voor presentatie en communicatie op het werk.

    Dit is een unieke creatieve workshop speciaal ontworpen voor teamuitjes en heidag.

    Uw team zal niet alleen plezier hebben, maar ook een unieke vaardigheid van zakelijke communicatie leren met behulp van tekeningen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 150 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Plezier, Teambuilding, Functioneel, Samenwerken, Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met bijvoorbeeld 60,180 of zelfs 600 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
     
    Geef jouw afdeling en/of jouw totale organisatie een boost!

    Echt maatwerk 
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In persoonlijke gesprekken brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
     
    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
     
    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs (voor grote groepen) gespecialiseerd.Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    https://www.youtube.com/watch?v=tUJP2yAG944 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    40 - 1000 personen

    In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren. 

    Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.



     

    8 - 500 personen

    Workshop Schilderen
    Een workshop is de ideale combinatie van ontspanning en creativiteit. Een avondje uit, maar dan anders.

    Onze schilder workshops duren twee uur, waarin je volledig begeleid wordt door een professionele kunstenaar. Voor de workshop mogen jullie een keuze maken uit ons complete assortiment van schilderijen. Dit schilderij komt centraal te staan in jullie workshop. We hebben database van 100+ schilderijen van bekende kunstwerken, grappige dieren, diverse beroepen, monumenten, Happy Painting tot aan Dikke Dames.

    Je begint met een leeg doek en vervolgens legt de kunstenaar het schilderij stap voor stap uit. Zo heeft iedereen de kans dit schilderij naar eigen smaak weer te geven. Dit geeft een hele gezellige sfeer onderling. Aan het einde van de workshop hebben alle deelnemers hun eigen creatie, hetzelfde en toch allemaal anders. Tevens een leuke herinnering aan deze speciale dag!

    Wij geloven dat iedereen creatief is of creatief kan denken. ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren, te verrassen en ruimte te bieden om te groeien. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Waarom een schilderworkshop?

    • Iedereen kan het!
    • Je hebt geen ervaring nodig
    • Door de stap voor stap begeleiding van onze professionele kunstenaar lukt het gegarandeerd
    • Creativiteit verbindt collega’s
    • Een kunstwerk als herinnering aan deze dag
    • Creatief onder het genot van een drankje
    • In een leuke locatie zoals een gezellig café of restaurant bij jou in de buurt.
    • Op jouw eigen locatie is ook mogelijk!

    ArtPub is hét creatieve platform dat staat voor verbinden van creativiteit, horeca, consumenten en bedrijven.

    We bieden verschillende creatieve workshops aan: van schilderen, handletteren tot aan creatieve teambuilding. Al deze events vinden plaats in een inspirerende omgeving!

    Inclusief
    Professionele begeleiding door lokale kunstenaar
    Alle materialen
    Tijdsduur: 1,5 tot 2 uur

    Leuk als creatief bedrijfsuitje of teamuitje!

    10 - 500 personen

    Alle teams ontvangen een game bord en spelkaarten die de basis vormen van hun ontwerp. Ze kiezen 4 of 5 losse machines uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Project management en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden per groep aan elkaar gelinkt waarna de groepen aan elkaar verbonden worden. Zo ontstaat één grote ketting die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuilding effecten van Chain Reaction
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • √ Teams aansturen
    • √ Probleemoplossend vermogen
    • √ Netwerken
    • √ Project planning
    • √ Innovatie stimuleren

    Chain Reaction is ontwikkeld door Catalyst Global en wordt in meer dan 40 landen uitgevoerd. Windshift heeft de exclusieve rechten voor alle Catalyst teambuilding programma's in Nederland. Meer hierover in het Catalyst filmpje https://vimeo.com/manage/152548706/general

    40 - 1000 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Beleef met collega's, vrienden of familie een leuke en creatieve dag.

    Wat is nou precies een lipdub?

    Een lipdub is een videoclip, bestaande uit  enkele opname, waarin je met een groep je favoriete nummer nasynchroniseert. Zo'n videoclip duurt meestal ongeveer vier minuten en er werken tussen de 8 en soms wel 600 mensen aan mee. De achterliggende gedachte van een lipdub is vaak die om de school of het bedrijf te promoten. Je kunt immers door een lipdub laten zien welke faciliteiten je te bieden hebt. Maar de belangrijkste reden om een lipdub te maken is de gezelligheid die de opnames bieden. Daarom is het maken van een lipdub ook uitermate geschikt voor vrijgezellenfeesten, familiefeesten sportteams etc.

    Er ontstaat een band tussen alle deelnemers en dat komt de algemene sfeer die op de school of op de werkvloer hangt ten goede, en zorgt ervoor dat studenten of collega's dichter tot elkaar komen. Ideaal dus voor teambuilding. Allereerst wordt er natuurlijk een liedje gekozen waar jullie een leuke clip bij maken. Populaire lipdub-liedjes zijn vooral liedjes met een vrolijke melodie. Dan komt het creatieve proces: wat wordt er in beeld gebracht en hoe gaan jullie dit doen? Hierbij zal er een groot beroep worden gedaan op de creativiteit en samenwerkingsvaardigheden van de groep. De totale groep wordt in kleinere groepjes verdeeld. Onder begeleiding gaat elke groep een leuk script bedenken voor elk een deel van het nummer. Vervolgens repeteren we in deze groepjes en dan is het na 1 tot 2 uur tijd voor de opname.

    Middels allerlei attributen zoals ballonnen, serpentines, boa's, pruiken, feestbrillen etc. is het plaatje compleet! De opname wordt verzorgd door een professionele cameraman. Na de opnamen starten we met de montage, zodat er een tastbaar eindresultaat komt: de eigengemaakte lipdub op DVD!

    Afhankelijk van de groepsgrootte duurt het maken van de lipdub 2 tot 4 uur. Hierin zijn wij zeer flexibel. In principe vindt de lipdub plaats bij daglicht. In de praktijk is dat dan meestal op door-de-weekse namiddagen of in de weekends. De lipdub vindt plaats op een in overleg te bepalen locatie. Dit kan zijn op uw bedrijf of school,centrum van een stad, strand maar ook bij horeca locaties door het hele land. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar.

    U maakt al een lipdub met 8 personen! Kleinere groepen en groepen groter dan 20  personen ontvangen een aangepaste offerte.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    8 - 800 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    MuziekQuiz . Een feest van herkenning, hits en gezelligheid!

     Onze MuziekQuiz geeft een middag of avond vol plezier. Je hoort je favoriete hits en geeft je de kans jouw muziekkennis te laten zien. Help je team aan de overwinning! Een Muziekquiz is mogelijk in een kroeg of op locatie door heel Nederland. Onze MuziekQuiz is perfect te combineren met een borrel of diner.

    Onze Muziekquizzen duren ongeveer 1,5 tot 2 uur en zijn precies onderscheidend genoeg: Iedereen kan meedoen, maar de winnaars onderscheiden zich door net dat beetje meer feitenkennis. 

    Al onze Muziekquizzen bevatten minimaal 1 video, 1 audio en 1 afbeelding ronde. Onderwerpen variëren van sport, wetenschap, muziek, entertainment tot geschiedenis.

    Onze Quizzen worden gemaakt door professionals uit het vak en bestaan uit verschillende soorten rondes, fragmenten, opdrachten en vragen. Maar alles met 1 thema: muziek.

    De Quiz is geschikt voor alle leeftijden en wordt op de deelnemers aangepast. Wij regelen de Quiz van A-Z: van een enthousiaste quizmaster tot het vinden van een geschikte locatie of komen naar jouw eigen locatie! 

    Hoe verloopt een MuziekQuiz?
    Jullie verzamelen in een gezellige horeca locatie of op een eigen locatie.
    Onze ervaren quizmaster geeft jullie 1,5 tot 2 uur lang top entertainment. 
    We spelen in teams die variëren in grootte van 3-6 personen.

    De Quiz kent verschillende rondes. Bekende en iets minder bekende muziekfragmenten, videoclips, plaatjes en kennisvragen wisselen elkaar af. Hits van nu worden gecombineerd met jaren 70, 80 en 90 nummers.

    Geen enkele MuziekQuiz is hetzelfde en wordt aangepast op de deelnemers. 

    Waarom een MuziekQuiz?
    Plezier en teamwork

    Een MuziekQuiz is niet alleen leuk, maar je leert ook samenwerking onder tijdsdruk. Het beste team wint tijdens dit uitje! 
    Geschikt voor iedereen.

    Een goede Muziekquiz bevat genoeg variatie aan muziekstijlen. Voor iedereen zitten er favoriete hits tussen. 

    Gezamenlijke ervaring 
    Een vrolijke, feestelijke ervaring versterkt de onderlinge- band of vriendschap! De herinnering aan een top avond zorgt voor een mooie herinnering. 

    Inclusief 
    Professionele Quizmaster
    MuziekQuiz met gevarieerde muziekrondes
    Antwoordformulieren
    Prijzen voor de winnaars

    Dinerarrangement tijdens uw bedrijfsuitje is ook mogelijk! 
    Tijdsduur: 1,5 tot 2 uur

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Almere is een leuke stad voor jong en oud! Er is genoeg te doen tijdens uw bedrijfsuitje. Houden u en uw collega’s van schilderen? Doe dan de schilderworkshop! Gaat u er toch liever actief op uit? Dan is wellicht het Interactive gaming in het Voorserbos van Almere iets voor u en uw collega’s. Zoekt u wellicht een activiteit om het teamverband te versterken? Dan is misschien de Zeskamp een leuk sportief teambuildings uitje. Op WegmetdeBaas staan enorm veel leuke activiteiten voor ieders wil, scrol naar beneden en ontdek het zelf!