
Let's Make Art Together!
Teamdynamiek begrijpen door creatieve expressie
De Art of Personalities workshop combineert inzicht in persoonlijkheden met creatieve samenwerking om teamdynamiek visueel te verkennen. In een ontspannen en inclusieve setting bespreken teamleden hun sterke punten, werkstijlen en communicatie voorkeuren via interactieve en creatieve activiteiten. Zo ontstaan er diepere verbindingen en groeit het begrip tussen verschillende persoonlijkheden.
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab
Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Vuur, kolen, staal, zweet en passie!
Een teambuilding/workshop Siersmeden is een ervaring voor het leven. Probeer het zelf en creëer met hamer en aambeeld de mooiste siervoorwerpen. U wordt begeleid door gediplomeerd smid Annelied van Dijk, een van de eerste vrouwlijke smeden van Nederland.
Bedrijfsuitje
In de smederij organiseren we smeedworkshops voor bedrijven, particulieren, vrijgezellenfeesten en teambuilding met coach. Een workshop smeden duurt minimaal 3 uur. De begintijd kan in overleg worden vastgesteld. De voorwerpen die u maakt variëren van stoere kachelpoken tot sierlijke haken, presse-papiers, woonaccessoires, messen en flessenopeners. U kunt ook kiezen om met de groep aan één voorwerp te werken.
Koffie, thee, fris en iets lekkers zijn altijd inbegrepen.
Groepen kleiner dan 8 en groter dan 24 kunnen telefonisch contact opnemen voor een offerte op maat.
Smeed&Eet
Bij Vuurspetters kan een workshop smeden gecombineerd worden met het zeilen op een Botter of een diner in een leuk restaurant in de buurt.
Kortom, voelt u het al branden? Zit u al op hete kolen? Snode plannen smeden. Al smedend wordt men smid van het eigen leven. Wie vuur wil hebben, moet de rook kunnen verdragen!
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.
U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.
Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms!
De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!
Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.
Echt maatwerk:
LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
Persoonlijke Service:
Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
Vakmensen:
Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
Specialisatie:
Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!
Ervaring:
LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.
Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen. Onderdeel van Film Teambuilding.
Let's Make Art Together!
Maak de cultuur van je organisatie zichtbaar
Tijdens de Art of Culture workshop brengen jullie samen de unieke cultuur van jullie organisatie tot leven in tastbare kunstwerken. Teams verbeelden op creatieve wijze jullie kernwaarden, identiteit en gemeenschappelijke doelen. Dit zorgt voor inspirerende gesprekken, meer verbinding en een versterkte samenwerking. Het resultaat is een blijvende visuele representatie van wat jullie als organisatie onderscheidt.
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab: Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Duik in een unieke teamuitdaging waarbij teamwork, creativiteit en een vleugje inventiviteit samenkomen. Geen techneuten vereist, want deze activiteit is ontworpen voor iedereen die zin heeft in een leuke en gezamenlijke ervaring!
Beeld je in: jouw team werkt samen aan het bouwen van een soepel verlopende kettingreactie. Of het nu gaat om een slimme knikkerbaan, een eenvoudige Rube Goldberg-setup of iets geheel origineels – de keuze is aan jullie.
Deze workshop draait om het bouwen aan succes als team. We voorzien een assortiment aan huis-, tuin- en kantoorartikelen waaruit je kunt kiezen om je creativiteit de vrije loop te laten. Het doel? Een vlekkeloze kettingreactie waarbij elk teamlid een essentiële schakel vormt. Het gaat hier om het delen van ideeën en het gezamenlijk ontwikkelen van een creatief project. Werk samen, geniet van het proces en ontdek jezelf als team.
Het draait niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het plezier van het gezamenlijk bouwen. Dus, klaar voor een gezellige en boeiende activiteit waarbij jouw team niet alleen een kettingreactie op gang brengt, maar ook de onderlinge band versterkt? Pak deze kans, laat je creativiteit stromen en beleef samen een avontuur.
Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld.
(bron: klantenvertellen.nl)
REACTIES DEELNEMERS:
"Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat"
Charlotte Hendriks, Unilever, (bron:klantenvertellen.nl)
"Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
Mari van der Burgt, Weir Minerals, (bron:klantenvertellen.nl)
Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.
SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.
Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.
Maak een Keuze uit 3 van de onderstaande mogelijkheden:
1) Een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines en als thema Whodunit.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat.
Iedereen bepaalt zijn of haar functie in het team en filmcrew. Er zijn rollen zowel achter als voor de camera. Kies je wat bij de collega's past of geef je ze de opdracht om uit hun "comfort zone" te komen.
2) Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:
Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.
3) Een eigen recruitment/promotie film maken: wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)
Bij alle drie de keuzes geldt onderstaande:
Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.
Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen.
Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.
Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .
Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet.
Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
U zult versteld staan van het resultaat!
Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!.
De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd!
Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.
Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen.
Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
14.00 uur Ontvangst op locatie
14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
15.00 uur Start filmen
17.00 uur Laatste team retour; (borrelen)
17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking.
19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Uniek én mogelijk op iedere locatie!
Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.
Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert.
Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.
Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie.
Een aantal belangrijke punten:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?
Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!
Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…
Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.
Prijs kleine groepen (exclusief verzending)
1 team: € 59,50
2 teams: € 111,50
3 teams: € 163,50
4 teams: € 215,50
Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Programma voorstel
14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking
Inbegrepen binnen dit uitje
Optioneel binnen dit uitje
Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.
Een lipdub maken is dé perfecte activiteit voor ieder feest! Met Lipdubworld maken jullie samen een unieke videoclip, opgenomen in één vloeiende take. Super leuk om te doen én een blijvende herinnering voor later!
Hoe werkt het?
Kies jullie favoriete liedje en een locatie: een park, strand, stad of binnenruimte.
Onze professionele filmmaker begeleidt de 2-uur durende lipdub workshop.
Samen zingen en bewegen op de muziek, verkleed of in thema.
Ontvang jullie eigen videoclip achteraf als blijvende herinnering!
Groepsgroottes van 5 tot 300 personen.
Als jullie enthousiast zijn en willen boeken, plannen we samen een datum en tijdstip in. Je mag zelf een locatie kiezen (binnen of buiten) én een liedje waar jullie op willen performen. Samen bepalen we ook een ontmoetingsplek waar onze Lipdubworld filmmaker jullie zal opwachten.
Na een korte introductie en uitleg over het verloop van de lipdub workshop, delen we de groep op in kleinere teams. Elk groepje krijgt een stuk van de songtekst toegewezen. We bedenken samen een leuke route voor de lipdub op de gekozen locatie. Ieder groepje oefent zijn deel, en natuurlijk doen we ook stukjes met de hele groep. Zo ontstaat er een creatief en vloeiend geheel. Zodra iedereen er klaar voor is, starten we de opname. Gaat er iets écht mis? Dan doen we het gewoon opnieuw, geen probleem!
Na de opnames maken we nog een leuke groepsfoto als extra herinnering aan deze unieke ervaring. Binnen 5 werkdagen ontvangen jullie de gemonteerde lipdub video per mail.
Een lipdub opnemen is een super leuke activiteit tijdens jullie vrijgezellenfeest, bedrijfsuitje, kinderfeestje, vriendenuitje of familiedag!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Een goede commercial laat een onuitwisbare indruk achter. Wat dacht je van het succesvolle 'Even Apeldoorn bellen? ' of de commercials van Calvé pindakaas? Maak nu jullie eigen reclame tijdens onze razend populaire workshop commercial maken!
Tijdens deze workshop maken jullie een eigen commercial, op basis van een door jullie zelf bepaald thema. Wie of wat zetten we in de spotlight? Prijzen we de vrijgezel aan of misschien verkopen we wel het favoriete voorwerp van de jarige?
Iedere groep wordt begeleid door een regisseur. Naast acteurs en actrices zoeken we ook deelnemers die taken achter de camera willen vervullen, zoals de regie, het camerawerk en het geluid. Zo verzekeren we iedereen van een actieve rol tijdens deze gave filmworkshop, met blijvend eindresultaat: jullie eigen commercial!