Niemand zit erop te wachten om een totale black-out te krijgen tijdens een presentatie ofperformance. Maar hoe ga je dat met een goede voorbereiding dan aanpakken? Precies!! Door je te laten trainen door de beste professionals.
Hoe leuk is het om tijdens deze masterclass/workshop te ontdekken wat de kracht is van echte humor? Superspannend!! Maar ook enorm leuk en leerzaam om te doen. Je leert alle basisregels van een professionele stand-up comedian.
Deze masterclass/workshop is geschikt voor iedereen. Wij verzorgen deze masterclass/workshop voor ieder eindresultaat.
WAT MAG JE VERWACHTEN TIJDENS DEZE MASTERCLASS/WORKSHOP?
Als deelnemer mag je diverse keren een opdracht uitvoeren voor de groep. Alle situaties zorgen voor enorme lachsalvo’s.
Wat zijn de valkuilen van het vak en hoe ga je hiermee om? Hoe ontwikkel jij jouw improvisatievermogen?
En hoe creëer jij jouw geheel eigen stijl? Want dat maakt jou nog meer authentiek.
Het einddoel van deze masterclass/workshop is dat je enorm hebt genoten en gelachen om alle verhalen en meest bizarre situaties. En daarnaast creëer je ook zelfvertrouwen, je leert de deelnemers op een andere manier beter kennen en je krijgt erg veel positieve energie. Out of the Box gaan op een zeer leuke manier.
Zelfs voor professionele sprekers, dagvoorzitters, storytellers en/of presentatoren is onze masterclass/workshop een echte meerwaarde.
We gaan intensief met elkaar aan het werk. En we geven elkaar nog meer positieve energie.
Informeer graag naar alle mogelijkheden en kies voor Comedy Events!
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Op zoek naar een origineel idee voor een bedrijfsuitje of teambuilding? Maak je eigen Reclamespot!
De Reclamespot mag je helemaal zelf bedenken en uiteraard krijg je van ons professionele ondersteuning om tot een mooi eindresultaat te komen.
Deze workshop wordt meestal in groepen uitgevoerd (Uiteraard kan, Indien gewenst, de groep ook in zijn geheel één reclamespot maken. Bij verdeling in groepjes ontstaat een "wedstrijd-sfeer" en dat maakt het vaak leuker. Bij het maken van één reclamespot is het makkelijker om te focussen op een eindresultaat dat ook daadwerkelijk ingezet kan worden als PR-materiaal.
Achteraf krijg je de gemonteerde versie van alle gemaakte reclamespots, inclusief titel en aftiteling naar keuze.
In overleg is het mogelijk om de “Professional”-versie van deze workshop te doen met meerdere begeleiders en een PR-filmpje als eindresultaat.
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Kijk voor voorbeelden op onze website: www.filmmetwillem.nl
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Hoe goed ken jij je collega?
Samenwerken hoeft niet saai te zijn—maak er iets leuks van! Met uitdagende, creatieve activiteiten leert jouw team elkaar écht kennen. Versterk de onderlinge communicatie, los dagelijkse uitdagingen samen op en ontdek verborgen talenten die je nooit had verwacht.
Meer dan een gezellig uitje
Bij Brilliant Work organiseren we teamuitjes en teambuildingdagen met een originele, waardevolle twist. Zo leren jullie niet alleen beter samenwerken, maar zetten jullie ook elkaar sterke punten optimaal in. Of het nu gaat om het vergroten van de betrokkenheid, het verbeteren van communicatie of het opbouwen van onderling vertrouwen—onze aanpak maakt elk team sterker.
Voorbeelden van trainingsthema’s
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een koele creatie, met een scherp randje.
Zin om je creativiteit eens op een heel andere manier te uiten? Pak dan je handschoenen en gereedschap erbij, want tijdens de Workshop IJssculpturen ga je aan de slag met… precies: ijs! Gewapend met zagen, beitels en houwelen werk je samen met een teamgenoot aan een indrukwekkend kunstwerk – direct uit een blok kristalhelder ijs.
Misschien heb je weleens een ijssculptuur bewonderd op een bruiloft, winterfestival of televisie. Maar zelf zo’n kunstwerk maken? Dat is andere koek. Tijdens deze workshop ontdek je hoe zo’n ijzige creatie tot leven komt – en je maakt er zelf één, onder begeleiding van een ervaren ijskunstenaar.
Je vormt een duo en deelt samen één ijsblok. Verwacht een actieve, verfrissende ervaring waarbij smeltwater rijkelijk vloeit – letterlijk. Daarom vindt deze workshop buiten plaats. Een hete zomerdag (denk: 30 graden en volle zon) is dus niet ideaal. Hou daar bij het plannen even rekening mee.
En het mooiste? Je kunstwerk mag mee naar huis. Mits je een koelbox meeneemt, natuurlijk.
In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen!
Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!
Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:
Dit is hoe het werkt:
Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan, op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.
Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.
Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen!
Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!
Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving!
De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:
En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Een vrolijke, actieve workshop waar je naast een hoop lol ook nog wat leert over over samenwerking, creativiteit en ik-kracht.
In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie.
Vier minuten?
Ja!
Vier minuten!
En de rest van de tijd dan?
Daarin gaan we het geleerde toepassen in de praktijk! :-).
Deze workshop staat bol van ervaringsoefeningen. Je leert samenwerken op moment dat het er echt toe doet. Je leert creatief denken. Je leert je collega's op een heel andere manier kennen.
"Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"
"Ik heb enorm gelachen terwijl het me ergens ook wel een spiegel voorhield."
"Grappig om mijn collega's ook eens zo bezig te zien."
Na deze workshop:
Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol.
De workshop duurt twee uur en vier minuten.
We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Een goede commercial laat een onuitwisbare indruk achter. Wat dacht je van het succesvolle 'Even Apeldoorn bellen? ' of de commercials van Calvé pindakaas? Maak nu jullie eigen reclame tijdens onze razend populaire workshop commercial maken!
Tijdens deze workshop maken jullie een eigen commercial, op basis van een door jullie zelf bepaald thema. Wie of wat zetten we in de spotlight? Prijzen we de vrijgezel aan of misschien verkopen we wel het favoriete voorwerp van de jarige?
Iedere groep wordt begeleid door een regisseur. Naast acteurs en actrices zoeken we ook deelnemers die taken achter de camera willen vervullen, zoals de regie, het camerawerk en het geluid. Zo verzekeren we iedereen van een actieve rol tijdens deze gave filmworkshop, met blijvend eindresultaat: jullie eigen commercial!
Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit. Elk team bouwt een robot van aluminium en verzinkt metaal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!
Team Challenge met verrassende games
Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen munten met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.
Race of the Robots
In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!
Teamwork
De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!
Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?
Programmaduur: 2,5 uur.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!
De kracht van 'Magisch (om)denken'.
In deze workshop van een uur weet Peter Vogel het publiek te verbazen en verwonderen, laat hij ze (glim)lachen, maar de ludieke kracht van deze workshop is dat
het vooral een eye-opener is om te (onder)handelen met resultaat. Omdenken naar plan B of C, en dat met een magic touch!
Als goochelaar (magisch entertainer) denk Peter Vogel altijd oplossingsgericht.
De mooie inzichten en ervaringen die Peter in de afgelopen dertig jaar heeft opgedaan in zijn succesvolle carrière als professioneel goochelaar, hebben hem een unieke kijk op de wereld gegeven. Hij kijkt in zijn vak immers altijd anders naar situaties, dagelijkse problemen en persoonlijke interacties.
De unieke ervaring van Peter in het presenteren en manipuleren van informatie als goochelaar om een betere ervaring voor het publiek te creëren, bevat waardevolle inzichten voor vele facetten in het bedrijfsleven. Peter kan met zijn magic skills mensen beïnvloeden, op een makkelijke manier connectie maken en situaties naar zijn of haar hand zetten. In deze workshop leert Peter zijn publiek op een ludieke manier omdenken in het dagelijkse (bedrijfs)leven en laat ze ontdekken wat de geheimen van de goochelkunst zijn, zonder dat ze ingewikkelde trucs hoeven te leren.
Interactie, hilariteit en vooral zeer effectief in het bedrijfsleven.
Het lijkt Peter leuk om zijn ervaringen en inzichten ook met jouw team te delen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Maak je eigen meesterwerk tijdens een Workshop Schilderen van ArtPub.
Onder begeleiding van een professionele kunstenaar maak je stap voor stap je eigen kunstwerk. Geschikt als origineel bedrijfsuitje, avondje uit met vriendinnen, een vrijgezellenfeest of teambuilding. Mogelijk door heel Nederland bij één van onze Horeca partners of op je eigen locatie. Kies zelf het thema van je workshop. Met meer dan 100 locaties door heel Nederland is er altijd wel een workshop van ArtPub bij jou in de buurt.
Hoe verloopt een Workshop Schilderen
Meer dan 100+ Schilderijen in verschillende thema's
We werken in verschillende thema's, allemaal schilderijen die door onze kunstenaars zijn ontworpen en geschikt zijn voor mensen zonder ervaring:
Of leer een specifieke schildertechniek:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.
Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!
Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!
Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.
De Grote Verbinding Show is een interactieve show die mensen samenbrengt. Vol herkenbaarheid, bewustwording en uiteraard ook met veel humor.