Goed Bedrijfsuitje in Geleen

Filteren1filter

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
373 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Geleen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Voor-Hete-Vuren-Staan:
    Brand, vuur, sirenes ... rondrennende mannen, draaiende pompen ... De wereld van de brandweer intrigeert iedereen! Maak het mee, samen met je collega´s vorm je een team: de uitrukploeg! Meteen erop af, een vlammenzee bedwingen: geen gepraat maar actie! Doen, meemaken en beleven dat zijn de sleutelwoorden van dit bedrijfsuitje!

    Voor elk wat wils
    Onze brandweermannen staan klaar, samen met jouw overwinnen we de angst voor vuur en maken we pret met water. Je bent voor één dag brandweerman, een belevenis die je niet snel vergeet! Iedereen - van jong tot oud - vindt leuke en leerzame elementen in dit personeelsuitje terug.

    De top 5:
    De top 5 ingredienten van een succesvol programma. BrandweerSurvival zit vol:
    1. Actie, het alarm gaat, snel instappen voor een heuse uitruk
    2. Spel, maakt het kind los in je, twee teams die watervoetbal spelen
    3. Sport, actief bezig zijn met een ouderwetse handpomp
    4. Fun, ... waarschijnlijk knoei jij per ongeluk met water ...
    5. Teambuilding, communicatie en samenwerking zijn noodzakelijk om een brand te blussen

    * Bovendien zijn educatieve elementen toegevoegd, zodat u (ongemerkt) ook nog iets nuttigs leert. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte voor dit leuke teamuitje het aanvraagformulier in!

    14 - 450 personen

    De stad is jullie speelveld. Bereid je voor op tikkertje zoals jullie het nog nooit hebben gespeeld. Ieder team heeft een eigen honk en probeert het Thuishonk van de tegenstanders te ontdekken door middel van raadsels en cryptische aanwijzingen. Speur de straten en pleinen af, op zoek naar mogelijkheden om de tegenstanders te foto-tikken. Maar juich niet te vroeg, want de andere teams zijn op jacht naar… jullie!

    Alle teams strijden tegen elkaar. Om de meeste honken te veroveren en om zoveel mogelijk andere teams te foto-tikken.  Jullie spelen het spel in teams, maar houden voortdurend contact met elkaar via de chat. Voor je het weet, verschijnt er een foto van jezelf op de groepsapp en weet je dat je weer getikt bent…

    Op een locatie naar keuze worden de teams gevormd en krijgen jullie een uitgebreide speluitleg. Per team krijgen jullie gekleurde tasjes waaraan ieder team duidelijk te herkennen. In de tasjes zit een kaart van de stad, een speluitleg en diverse attributen die jullie gaan helpen om alle raadsels op te lossen.

    Spanning, achtervolgingen en uitdagende opdrachten. Dit is X-treme Foto Tikkertje en niemand gaat vrijuit!

    Aan het eind van de dag kijken we welk team de meeste opdrachten heeft voltooid en wie zich het winnende team mag noemen.

    Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15       Verzamelen op een locatie in het centrum van de stad
    14:15 - 15:30       Speluitleg en verdeling van de teams
    14:30 - 16:45       Het spel: Extreme Foto Tikkertje!
    16:45 - 17:00       Verzamelen, prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • In elke stad mogelijk
    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Uitdagende raadsels en opdrachten
    • Originele prijs voor de winnaars

    Optioneel

    • Opstarten bij een horeca locatie
    • Mogelijkheid zelf iets aan de tasjes toe te voegen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige raadsels/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten
    15 - 500 personen

    De meest onvergetelijke teambuilding is Ontvoer je Baas! Een zinderend, sensationeel event waarin het hele bedrijf alle talenten in moet zetten om de baas te bevrijden uit een benarde situatie.

    Nadat iedereen in een spannend filmpje heeft gezien dat de baas ontvoerd is, wordt duidelijk dat de ontvoerders een groot bedrag aan losgeld eisen voor de vrijlating. Gelukkig valt er geld te verdienen door in teams verschillende uitdagingen aan te gaan, waarbij de teams getest worden op vindingrijkheid, samenwerking, communicatie, creativiteit, flexibiliteit en inlevingsvermogen. In steeds weer onverwachte situaties worden de teams gestimuleerd hun samenwerking te verbeteren. Hopelijk doet iedereen zijn best om de geliefde baas weer vrij te krijgen!

    Het programma wordt afgesloten met een spannende finale verpakt in een speciale DWDD-uitzending waarin de beste teams tegen elkaar opnemen om te bepalen welk team het meeste losgeld heeft verzameld. Als alles goed gaat wordt de baas daarna hopelijk weer vrijgelaten...

    Krijgen jullie de baas weer veilig terug? De dag is spannend, energiek en onvergetelijk! Een ontzettend leuke manier om aan teambuilding te doen, of als kennismaking. Hier wordt zeker nog lang over nagepraat!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 213 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Uniek én mogelijk op iedere locatie! 
    Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.

    Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert. 

    Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.

    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Op ieder gewenst moment mogelijk (weekenden, avonden e.d.) op locatie
    • Ideaal voor alle bedrijfsuitjes en teambuilding: stijg samen op!
    • Ideaal voor scholen: leer nieuwe technieken op een leuke en laagdrempelige manier
    • Voor iedere doelgroep, tijdspanne en gelegenheid een passende experience
    • Wij komen naar jou toe en verzorgen het volledige evenement!
    • Kan zowel binnen als buiten
    • De goedkoopste in het écht zelf (FPV) vliegen, je bent niet alleen aan het kijken! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Een werkdag is nog nooit zo leuk geweest. Deze hilarische spelshow staat garant voor een onvergetelijk teamuitje.

    Alles Mag op een Werkdag is het beste uitje om de werkweek mee te beginnen, te doorbreken of af te sluiten. De onverwachte spelelementen zullen jullie gegarandeerd aan het lachen maken.

    De gekozen teamcaptains beginnen met het voorstellen van de teamleden, waarna de strijd bijna kan losbarsten! Eerst nog een formeel gesprek met een ludieke twist en daarna kan De Alles mag op een Werkdag echt beginnen. We testen jullie creativiteit met Office Origami en ‘spijkers met koppen slaan’, krijgt een heel andere betekenis. Brul, mime, zing en teken er op los! Uiteraard hoeft er niemand over te werken en gaan jullie aan het eind van de werkdag zingend naar huis!

    Het teamuitje ‘Alles Mag op een Werkdag’ is te boeken in het Nederlands en in het Engels. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en voorstellen van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Alles Mag op een Werkdag!
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Alles Mag op een Werkdag!
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Uitdagende opdrachten
    • Gebruik van alle materialen
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ik Hou van Holland, Het landje aan de Zuiderzee!
    Houden jullie van een feestje? 
    Wij zeker wel, daarom houden we ook van een "Ik Hou van Holland" Quiz en komen geheel in stijl gekleed in rood-wit-blauw en oranje.

    Wij zorgen voor een leuke aankleding van alle teams bij deze quiz, leuk voor de foto`s

    Na de indeling van de teams kiezen jullie een Teamcaptain. 
    De Teamcaptain wordt extra feestelijk aangekleed voor de Ik Hou van Holland Quiz.

    Onze Quizmaster maakt er een gezellige boel van, net zoals Linda de Mol. Onder het genot van Gratis Oud-Hollands snoep komen er 
    alllerlei verschillende onderdelen van de tv hit “Ik hou van Holland” voorbij inclusief het "Ik Hou van Holland" Rad

    Welk team mag een slinger geven aan het "Ik Hou van Holland" Rad in de finale? 
    Welk team mag onder luid gejuich naar voren komen voor de prijsuitreiking?

    We weten het na een Quiz vol met leuke spellen, muziek en vragenrondes.

    Boek nu deze Ik Hou van Holland Quiz voor het allerleukste bedrijfsfeest en bel of mail met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten


    Vul voor meer informatie over dit bedrijfsuitje kunt u het aanvraagformulier invullen!

    25 - 150 personen

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

     

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

     

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    100 - 2000 personen

    Beat the Box is een enververende en dynamische activiteit, die veel weg heeft van een Escape Room.

    Het heeft een paar grote voordelen: je kunt het met grote groepen spelen en het kan overal! Beat the Box kan bij jullie op kantoor, op een vergaderlocatie, binnen of buiten... we nemen de boxen overal mee naartoe. 

    Het spel begint met een mysterieuze videoboodschap. Alle teams wordt gevraagd om binnen 90 minuten een geheime code te ontrafelen. De eerste stap is om de grote zilveren box te openen. Het is een daarna een opeenvolging van interessante breinbrekers waarbij iedereen in het team wordt uitgedaagd om out-of-the box te denken en de raadsels op te lossen.

    Het spel start als competitie tussen de teams. Gaandeweg kom je er alleen achter dat je niet kunt winnen zonder hulp van de anderen. Deze unieke twist laat de waarde zien van samenwerking en het behalen van een gezamenlijk succes. 

    Teambuildingeffecten van Beat the Box
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    √ Teamoverschrijdend samenwerken
    √ Probleemoplossend vermogen
    √ Netwerken
    √ Strategisch communiceren
    √ Project planning

    20 - 1000 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    De gasten worden 1,5 uur geanimeerd met 50 quizvragen, interactieve opdrachten, vragen gesteld door BN-ers en vele andere leuke spelelementen. Het gaat ons erom dat het niet een saaie kennisquiz wordt, maar dat het vermaakt en uitdaagt, competitiedrang teweegbrengt, er veel interactie is tussen onze ervaren quizmasters en alle deelnemers, dat er verbazing is en dat er veel gelachen wordt. Ga jij voor de WOW-factor?

    Uiteraard wordt de hele quiz in een kerstuitstraling gevisualiseerd op een groot scherm en zitten er klassieke kerstfragmenten zoals de Gremlins, Wham, Mariah Carey, Home Alone, Band Aid, Chris Rea in de quiz.

    Wij maken iedere quiz op in de huisstijl van de klant, met een opvallende welkomstsheet en we nemen Kraakhelder geluid mee tot 150 deelnemers, met professionele audioapparatuur (geen losse boxen, maar topkwaliteit).
    We nemen een ervaren quizmaster mee: Geen stagiaires, maar een doorgewinterde, gepassioneerde quizmaster die je publiek vermaakt en enthousiasmeert.

    We hebben 17 jaar ervaring: Jaarlijks organiseren wij 3.000 quizzen, wat ons de experts maakt in het creëren van memorabele momenten en met een dikke 9 op meer dan 1000 recensies.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Het Jachtseizoen is geopend! Lukt het jullie om 2 uur lang uit de handen te blijven van jullie achtervolgers? Een supergaaf achtervolgingsuitje!

    Speel met collega’s, vrienden of familie dit uitdagende kat- en muisspel: hoe blijf je uit de handen van jullie achtervolgers? Jullie krijgen een voorsprong van 10 minuten. Om de 10 minuten krijgen je achtervolgers de live positie door waar jullie zijn. Jullie mogen je niet verstoppen in gebouwen, niet 2 keer dezelfde route lopen, maximaal 10 minuten hetzelfde vervoersmiddel gebruiken en het stadscentrum niet uit! Alles wordt gps getrackt! Moge de beste winnen….. Let the games begin!


    Wat staat je te wachten tijdens het Jachtseizoen?

    Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. Dan verdwijnen de teams. Door middel van de eerste live positie gaan de achtervolgers achter de teams aan. Door logisch nadenken, informatie in te winnen en slimmer te zijn dan je tegenstander kun je de teams te pakken krijgen! Maar er zijn meerdere manieren om de teams op te sporen! Lukt het de teams om uit de handen van de achtervolgers te blijven? Een super gave interactieve city game…

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje volgt de prijsuitreiking van het winnende team!

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    8 - 5000 personen

    Bamboestieken ook wel Bamboe Bouwen genoemd is een zeer goede teambuilding activiteit waarbij creativiteit, communicatie en samenwerken voorop staan. Bamboestieken kunnen we op 2 manieren aanbieden: 

    Challenge Bamboestieken een competitie waarbij er in 2, 3 of 4 teams tegen elkaar gestreden gaat worden. Het doel is een zo hoog mogelijk bouwwerk te maken dat zelfstandig blijft staan met als hoogte (meet)punt een bal. Het tema dat het hoogte bouwwerk bouwd heeft gewonnen. 

    Teambuilding Bamboestieken er word gestart met bouwen in verschillende teams en elk team heeft 2 bouwhoofden. De bouwhoofen zullen onderling met elkaar overleg hebben over de voortgang van de bouw. Halverwege de bouw krijgen ze de opdracht om de bouwwerken met elkaar te verenigen tot één groot bouwerk en hierin een vlag of banner van jullie bedrijf of organisatie te plaatsen zodat we aan het einde een leuke groeps foto kunnen maken. 

    Een workshop bamboestieken kan ook erg goed gecombineerd worden met één van onze andere teambuilding activiteiten op locatie zoals bijvoorbeeld de Wighlans Games of het Laser Kleiduifschieten. 

    U kunt voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het formulier invullen.

    10 - 300 personen

    Over deze pagina

    Tijd voor een (coronaproof) bedrijfsuitje in Geleen! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen!
    Wij hebben heel veel diverse bedrijfsuitje in Geleen verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Geleen te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje in Geleen. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Geleen ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes in Geleen draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Bedrijfsuitjes in Geleen zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Geleen. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje in Geleen. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.