
Een outdoor G.P.S. tocht als nergens anders!! 
U wordt met koffie en bosbessengebak met slagroom ontvangen in ons sportcafé. Daarna is het tijd voor het ’actieve’ gedeelte: voorzien van de G.P.S, een videocamera, fotomap en de G.S.M, gaat u al fietsend, steppend en lopend een avontuurlijke tocht tegemoet.
Tijdens de tocht ontvangt u, na het vervullen van de eerder doorgegeven opdracht, via de GSM steeds een nieuwe. Door midel van foto’s wordt u met de wandeltocht door een stukje Veluwe geleid waar u video opdrachten krijgt. Het fietsen en steppen doet u met een G.P.S. U krijgt elke keer een nieuwe code van ons en ga maar op zoek! Gegarandeerd lachen! Na deze 3 onderdelen kunnen jullie nog meer punten verdienen met Handboogschieten.
Samenwerking staat hier voorop, alle opdrachten dienen in teamverband uitgevoerd te worden. Vervolgens gaat u genieten van een een heerlijk Boswachters buffet. Na afloop worden de filmopnames van de video opdrachten gezamenlijk bekeken, wat erg humoristisch is!
Verschillende facetten van oriëntatie en visuele hulpmiddelen komen bij dit spel aan de orde!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 
Pasta workshop op locatie - Hét perfecte teamuitje!
Op zoek naar een unieke en smaakvolle manier om teambuilding te bevorderen? Onze pasta workshop op locatie is dé activiteit om samen creatief aan de slag te gaan! Deze workshop is zowel binnen als buiten te volgen.
Leer de ambacht van verse pasta maken, van het kneden van het perfecte deeg tot het vormen van authentieke Italiaanse pasta zoals ravioli, tagliatelle en gnocchi. Deze pasta workshop is niet alleen leerzaam, maar ook ontzettend leuk en versterkt de teamgeest. Laat je team de passie voor de Italiaanse keuken delen en geniet samen van een smakelijke ervaring!
Met onze uitgebreide workshop boek je een complete teamdag: eten, drinken en activiteiten, allemaal op jouw locatie!
WORD ITALIAANSE PASTA CHEF VOOR EEN DAG
We bieden diverse opties waarbij je samen met je collega’s aan de slag kunt. De workshop is altijd bedoeld voor teambuilding, plezier, en het delen van onze passie voor de Italiaanse keuken.
Daarnaast kunnen we de workshop uitbreiden met drank, antipasti en een heerlijk dessert. Zo maak je er een volledige teamdag met een feestelijk tintje van!
Diverse mogelijkheden:
PRE-WORKSHOP AUTHENTIEKE PASTA WORKSHOP
Tijdens deze pasta workshop zijn het deeg en de ingrediënten al voorbereid, zodat jouw team meteen aan de slag kan.
WORKSHOP AUTHENTIEKE PASTA WORKSHOP
Deze uitgebreide workshop laat je team nog meer ontdekken over de Italiaanse pasta. Van het kneden van het deeg tot het vormen van gnocchi di patata!
UITBREIDINGSMOGELIJKHEDEN
Maak je pasta workshop nog specialer met onze uitbreidingsopties voor een complete teamdag op locatie. Denk aan een borrel met Italiaanse drankjes, antipasti en een heerlijk dessert, zodat jouw workshop een onvergetelijke ervaring wordt!
PASTA WORKSHOP VOLGEN IN ONZE PIZZA/PASTASCHOOL?
Ook is het mogelijk om met je personeel, vrienden of familie een pizza workshop te volgen in onze pizza/pastaschool gevestigd in Erp. In onze pizza/pastaschool kunnen wij pasta workshops geven voor groepen vanaf minimaal 10 personen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kun je het aanvraagformulier invullen. 
Of op onze website kijken: lazzarella.nl/pasta-workshop-op-locatie of bel naar 0413 - 288 647.
De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?
Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!
Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…
Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.
Prijs kleine groepen (exclusief verzending)
1 team: € 59,50
2 teams: € 111,50
3 teams: € 163,50
4 teams: € 215,50
Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Programma voorstel
14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking
Inbegrepen binnen dit uitje
Optioneel binnen dit uitje
Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner.
Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.
Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!
Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!
Inclusief: 
- Een enthousiaste quizmaster
- Een uitgebreid 3 gangen diner
- Toplocatie in centrum van de stad
- Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Handige tip: 
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!
Beleef een wel heel speciale kroegentocht. Met onze speciale app ziet u een interactieve plattegrond van de stad, met daarop de gezelligste kroegen en de mooiste highlights. Op elk punt wacht u een leuke raadselvraag of een interessante vraag over de stad. Ontdek de gezelligste kroegen en cafés waar u een drankje kunt drinken en bepaal zelf het tempo van deze kroegentocht!
Tijdens het spelen kan je ook de app pauzeren om bijvoorbeeld ergens een terrasje te pakken.
Het Kroegentocht 2.0 spel is mogelijk in Nederland, Engeland en België.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Geschikt voor ieder type uitje!
Maak op een laagdrempelige en unieke wijze kennis met de toekomst. Wij verzorgen diverse Virtual Reality Experiences waardoor jij samen met jouw collega’s óf team een unieke herinnering creëert. 
Deelnemers betreden gezamenlijk een wereld waar alles dusdanig echt lijkt dat je écht overtuigd bent van die draak in de verte of het lopen over een plank écht voelt als een kilometer hoogte. De spelers lopen in een team vrij rond en moeten goed samenwerken om te slagen. Daarnaast zijn er individuele mogelijkheden waarbij je als deelnemers, gemotiveerd door de omstanders, diverse indrukken krijgt over wat Virtual Reality te bieden heeft.
Alle ervaringen zijn uniek en zijn uiterst ideaal voor de teambuilding, verbetering van de communicatie en natuurlijk voor een blijvende glimlach. Ervaren is beleven, zet daarom een bril op en maak kennis met een wereld waarin alles mogelijk is!
Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Virtual Reality bij jou op locatie.
Een aantal belangrijke punten:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
De gasten worden 1,5 uur geanimeerd met 50 quizvragen, interactieve opdrachten, vragen gesteld door BN-ers en vele andere leuke spelelementen. Het gaat ons erom dat het niet een saaie kennisquiz wordt, maar dat het vermaakt en uitdaagt, competitiedrang teweegbrengt, er veel interactie is tussen onze ervaren quizmasters en alle deelnemers, dat er verbazing is en dat er veel gelachen wordt. Ga jij voor de WOW-factor?
Uiteraard wordt de hele quiz in een kerstuitstraling gevisualiseerd op een groot scherm en zitten er klassieke kerstfragmenten zoals de Gremlins, Wham, Mariah Carey, Home Alone, Band Aid, Chris Rea in de quiz.
Wij maken iedere quiz op in de huisstijl van de klant, met een opvallende welkomstsheet en we nemen Kraakhelder geluid mee tot 150 deelnemers, met professionele audioapparatuur (geen losse boxen, maar topkwaliteit).
We nemen een ervaren quizmaster mee: Geen stagiaires, maar een doorgewinterde, gepassioneerde quizmaster die je publiek vermaakt en enthousiasmeert.
We hebben 17 jaar ervaring: Jaarlijks organiseren wij 3.000 quizzen, wat ons de experts maakt in het creëren van memorabele momenten en met een dikke 9 op meer dan 1000 recensies.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
December en januari zijn voor iedereen altijd drukke maanden. En vooral voor degene die binnen het bedrijf is aangewezen om die kerstborrel of nieuwjaarsbijeenkomst te organiseren.
Zoek je iets spectaculairs waar nog lang over wordt nagepraat? Wij helpen je graag om een bijzonder buiten event te organiseren. Van intieme eindejaarsborrels tot grootschalige kerstfeesten. Fuori creëert buitengewone ervaringen die je team nog lang zal herinneren.
Wat maakt onze borrels zo bijzonder?
Uniek in de buitenlucht
Vergeet de standaard hotelzaal. Onze borrels vinden plaats in het midden van de Veluwse bossen of we transformeren jouw eigen locatie tot een winterwonderland. Frisse lucht geeft je team extra energie, ook tijdens de donkere wintermaanden.
Volledig op maat
Meer dan 20 jaar ervaring in het creëren van unieke outdoor ervaringen. Elke borrel wordt speciaal voor jouw bedrijf en team samengesteld. Vanaf 40 personen, wij maken het mogelijk.
Weerbestendig & creatief
Regen, wind of sneeuw? Wij laten ons nooit tegenhouden. Met creatieve oplossingen zorgen we ervoor dat jullie borrel altijd doorgaat. Onze organisatoren zorgen altijd voor een onvergetelijke dag.
Outdoor cooking & culinaire beleving
Live outdoor cooking op houtvuur, onze eigen biologische olijfolie en bijzondere balsamico azijnen uit Italië. Samen koken creëert verbinding, perfect voor een teamborrel met impact.
Een pubquiz, ZINGO of live muziek tijdens onze live outdoor cooking maakt de avond helemaal af!
Jullie kerstborrel in 3 stappen
1. Kennismaken
Vertel ons over jouw team, wensen en budget. Wij denken graag met je mee voor het perfecte eindjaarsfeest.
2. Voorstel op maat
Binnen 48 uur ontvang je een persoonlijk voorstel met locatie, activiteiten en catering die perfect bij jullie past.
3. Zorgeloos genieten
Wij regelen alles tot in de puntjes. Jij en je team hoeven alleen maar te genieten van een onvergetelijke borrel.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Let's Make Art Together!
Breng jullie kernwaarden tot leven
De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab
Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving!
De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:
En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Op naar de finish! Wie bouwt de winnende kist?
Altijd al gedroomd van een eigen raceavontuur? Dit is je kans! Samen zorgen we voor een dag vol actie, reativiteit en hilariteit. Jullie starten met een bouwsessie waarin samenwerking centraal staat. Zodra jullie zeepkist klaar is, begint het echte werk: de race! Wie haalt als eerste de finishlijn, wie zet het meest originele
ontwerp neer en wie zorgt voor de spectaculairste actie op het parcours? Bij deze wedstrijd geldt:
alle remmen los!
De Zeepkistenrace combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Ben jij een wandelende voetbalencyclopedie? Denk je meer passie voor voetbal te hebben dan je collega's of vrienden? Dan is onze voetbal quiz de ultieme uitdaging voor jou!
Wat kun je verwachten?
Laat zien wat je weet!
Vorm een team en maak je klaar voor een avond vol doelpunten, spanning en voetbaltrivia. Loop weg met de felbegeerde titel van Voetbal-Quizkampioen en bewijs dat jouw voetbalkennis ongeëvenaard is! 
Het meest populaire spel voor in de voetbalkantines!
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wie is de Verrader – Vertrouw jij je collega’s nog? 
Intriges, list en bedrog: tijdens Wie is de Verrader draait alles om samenwerking én achterdocht. In je team bevindt zich een saboteur die er alles aan zal doen om de opdrachten te laten mislukken. Aan jullie de taak om samen zoveel mogelijk punten of geld te verdienen, maar tegelijkertijd de verrader te ontmaskeren. Een spannende strijd waarbij je nooit zeker weet wie je écht kunt vertrouwen…
Het spel begint met een luchtige kennismakingsopdracht, waarna jullie in teams aan de slag gaan. Van creatieve raadsels tot uitdagende groepsopdrachten: alleen door slim samen te werken maak je kans. Ondertussen probeert de verrader met slimme leugens en subtiele sabotage de boel te verstoren – zonder zelf betrapt te worden. Wie houdt zijn pokerface het langst vol, en wie ziet door de leugens heen?
Buitenvariant
Tijdens de buitenvariant ga je samen met je team de omgeving in. Terwijl je opdrachten uitvoert, weet je nooit wie er écht aan dezelfde kant staat. Perfect voor een actieve middag vol spanning, teambuilding en verrassende twists.
Binnenvariant – tijdens lunch, diner of borrel
Wil je spanning en gezelligheid combineren? Dan is de binnenvariant ideaal. Terwijl jullie genieten van een lunch, diner of borrel spelen jullie dit intrigerende spel. Tussen de gangen door volgen de opdrachten elkaar op en blijft de vraag centraal: wie saboteert stiekem de boel?
Wintervariant
Speciaal voor de koude maanden is er de wintervariant, waarin de opdrachten een winters tintje krijgen. Denk aan sfeervolle winterse spellen en opdrachten met een feestelijk karakter. Ideaal als teambuilding tijdens de kerstborrel of eindejaarsbijeenkomst.
Waarom kiezen voor Wie is de Verrader?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.