Afdelingsuitjes voor uw team!

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
406 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Didam
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De stad is jullie speelveld. Bereid je voor op tikkertje zoals jullie het nog nooit hebben gespeeld. Ieder team heeft een eigen honk en probeert het Thuishonk van de tegenstanders te ontdekken door middel van raadsels en cryptische aanwijzingen. Speur de straten en pleinen af, op zoek naar mogelijkheden om de tegenstanders te foto-tikken. Maar juich niet te vroeg, want de andere teams zijn op jacht naar… jullie!

    Alle teams strijden tegen elkaar. Om de meeste honken te veroveren en om zoveel mogelijk andere teams te foto-tikken.  Jullie spelen het spel in teams, maar houden voortdurend contact met elkaar via de chat. Voor je het weet, verschijnt er een foto van jezelf op de groepsapp en weet je dat je weer getikt bent…

    Op een locatie naar keuze worden de teams gevormd en krijgen jullie een uitgebreide speluitleg. Per team krijgen jullie gekleurde tasjes waaraan ieder team duidelijk te herkennen. In de tasjes zit een kaart van de stad, een speluitleg en diverse attributen die jullie gaan helpen om alle raadsels op te lossen.

    Spanning, achtervolgingen en uitdagende opdrachten. Dit is X-treme Foto Tikkertje en niemand gaat vrijuit!

    Aan het eind van de dag kijken we welk team de meeste opdrachten heeft voltooid en wie zich het winnende team mag noemen.

    Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15       Verzamelen op een locatie in het centrum van de stad
    14:15 - 15:30       Speluitleg en verdeling van de teams
    14:30 - 16:45       Het spel: Extreme Foto Tikkertje!
    16:45 - 17:00       Verzamelen, prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • In elke stad mogelijk
    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Uitdagende raadsels en opdrachten
    • Originele prijs voor de winnaars

    Optioneel

    • Opstarten bij een horeca locatie
    • Mogelijkheid zelf iets aan de tasjes toe te voegen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige raadsels/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten
    15 - 500 personen

    Het cabrio gevoel van de jaren 70 herbeleven. Zon in je gezicht, gevoel van vrijheid en de wind door je haren!

    Het typische geluid van een luchtgekoelde kever cabrio. U navigeert door een landelijke omgeving in één van onze 35 authentieke reclamevrije Kever cabrio’s of 15 VW busjes. Hierbij maakt u gebruik van verschillende uitdagende navigatietechnieken afkomstig uit de rallywereld.

    Na een korte briefing start u met de Kever Cabrio onder een echte rallyboog. Hier wordt uw tijd geregistreerd. De bedoeling is de door ons uitgezette landelijke route zo foutloos mogelijk te rijden. Door het track-trace systeem in de Kevers is het mogelijk deze nauwgezet te volgen. Hierdoor kan exact gezien worden wat de snelheid is geweest en welke route gevolgd is. Onzichtbare flitspalen bekeuren snelheidsduivels met strafpunten. Alle tijden van uw equipe en die van uw collega's zullen aan het einde van de rally in het eindklassement te zien zijn.

    Tijdens uw rit, die door een prachtige landschap voert, wordt u langs interessante bezienswaardigheden geleid en staan u verschillende teamuitdagingen te wachten. Heeft u bijvoorbeeld al eens geblinddoekt achter het stuur van een klassieker willen zitten? Dit is uw kans!

    Onze programma’s kennen bovenal een sportief maar vooral een ontspannen karakter en speciaal voor u op wens gemaakt. 

    • Een geheel verzorgd professioneel rallyprogramma
    • Huur van onze exclusieve reclamevrije (Kever cabriolets of) VW busjes
    • Inclusief brandstof en all-risk verzekering
    • Professionele rally met GPS tijdregistratiesysteem, Start- en finishboog en afgedrukt eindklassement
    • Bemande controleposten
    • Sleutelhanger in de vorm van een Kever cabrio of VW busje
    • De (groeps)foto’s van het evenement via een persoonlijke inlog op onze site te bekijken
    • Versnaperingen voor onderweg
    • CO2 neutraal
    • Diverse leuke pitstops en teamuitdagingen
    • Een prijs voor de winnende equipe

    Optie:
    Seventies party
    Overnachting
    Etc.

    Natuurlijk kunnen wij ook uw persoonlijke wensen in ons programma opnemen. Bent u enthousiast geworden en wilt u meer informatie, vul dan onderstaand informatieformulier in.

    Ook bij het organiseren van een geslaagde familiedag zijn wij van de partij.

    12 - 400 personen

    Huur een E-chopper voor jouw uitje met collega's, familie of vrienden! 

    Het huren van een E-chopper is een leuke activiteit waarbij je zowel fun als functioneel kunt combineren. Rijden op een chopper is geweldig mooi en de leukste manier om van A naar B te komen. De choppers zijn elektrische scooters met een gaaf uiterlijk, stoere dikke banden en ze rijden heerlijk. Zoef met jouw gezelschap langs de mooiste plekken, maak leuke stops onderweg en het mooiste is dat dit mogelijk is op iedere locatie in Nederland

    Wanneer je een aanvraag doet, ontvang je van ons zo snel mogelijk een offerte op maat, waarbij we de prijs bepalen op basis van de duur van de huur, de af te leggen afstand en het aantal voertuigen. Na het bevestigen van onze offerte plannen wij de boeking in en scheurt onze chauffeur op de desbetreffende datum naar de door jou gewenste locatie. Hier laden we de choppers uit en zorgen we dat alles op tijd klaar staat voor vertrek. Na het controleren van de rijbewijzen, het uitdelen van de helmen en een duidelijke uitleg over het gebruik van de chopper kunnen jullie vertrekken. De route die jullie gaan rijden, kunnen jullie zelf bepalen, of je schakelt onze hulp (tegen meerprijs) in! 

    Na de leuke rit zetten jullie de choppers weer neer op de afgesproken locatie, waarna deze weer worden ingeladen en weer mee terug genomen worden. Je kan dus helemaal zelf bepalen waar de choppers worden geleverd en weer opgehaald! 

    Waarom kiezen voor Rent & Event?
    * Wij zijn op tijd
    - we zorgen altijd dat we minstens 15 minuten voor de afgesproken vertrektijd klaar staan
    * Pech onderweg? - we hebben altijd reserve voertuigen bij ons, dus bij eventuele mankementen kunnen we het kapotte voertuig omwisselen voor een nieuwe, zodat er zo min mogelijk vertraging opgelopen wordt
    * All-in prijzen - we geven in onze offerte altijd een all-in prijs. Dus geen onverwachte kosten achteraf!
    * Route op maat - tegen meerprijs kunnen wij een mooie route maken op basis van jullie specifieke wensen 
    * Duurzaamheid is belangrijk! - onze transportmiddelen voldoen aan de hoogste milieu normen 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 200 personen

    Geef verdieping aan de band met je bedrijf of team door een Workshop Kernwaarden Schilderen. 

    Ben je op zoek naar een unieke en creatieve ervaring die zowel persoonlijk als professioneel verrijkend is? Ontdek dan de kracht van onze Workshop Kernwaarden Schilderen! Deze bijzondere workshop is speciaal ontworpen om individuen en teams dichter bij hun kernwaarden te brengen door de creatieve kracht van schilderen.

    Kernwaarden bepalen de identiteit van een bedrijf of organisatie; ze bieden houvast. Met deze workshop gaan jullie actief met de kernwaarden aan de slag en zetten ze om in beeld!

    Kernwaarden maken de bedrijfscultuur in één keer duidelijk. En ondanks dat ze vaak voorbijkomen weten veel mensen toch niet helemaal precies wat de kernwaarden van hun bedrijf eigenlijk inhouden. Daar is meer voor nodig.

    Jij en je collega’s krijgen in deze workshop op een creatieve manier een beter inzicht in de cultuur van jullie bedrijf. Je hebt verder geen ervaring nodig. Door de beschikbare voorbeelden en begeleiding van de kunstenaar lukt het gegarandeerd. Leukste van allemaal: neem je creatie mee naar huis of naar kantoor.

    Kernwaarden Schilderen voor beginners
    Onze workshops zijn zo opgezet dat je geen ervaring nodig hebt.  Wij geloven dat iedereen creatief is! ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren. We willen mensen zichzelf laten verrassen. Iedereen kan met de juiste begeleiding een kunstwerk maken waar hij of zij trots op is. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Hoe verloopt een Workshop Kernwaarden Schilderen?

    • Voorafgaand aan de workshop stemmen we de inhoud vooraf helemaal af. Zo kan de workshop goed aansluiten op specifieke kernwaarden, projecten of thema's in jullie bedrijf.
    • Je wordt ontvangen door onze kunstenaar in een gezellige locatie of op jullie eigen locatie
    • Vervolgens gaan we met de kernwaarden aan de slag. Gezamenlijk bespreken jullie wat de kernwaarden betekenen in een kleine brainstorm en gaan jullie deze in groepjes uitbeelden op het schildersdoek.
    • De perfecte combinatie van gezelligheid, teambuilding en creatief uitgedaagd worden. 
    • Hang de blijvende herinnering op in jullie kantoor of bedrijf! Zo blijven de kernwaarden leven!

    Deze workshop is perfect voor individuen die persoonlijke groei nastreven, teams die hun onderlinge band en samenwerking willen versterken, en bedrijven die op zoek zijn naar een innovatieve teambuilding activiteit.

    10 - 990 personen

    De E-Battle
    Met prachtige E-Scooters de strijd aangaan met je collega's, team of familie!. Wie wil dat nou niet? Op een leuke, educatieve en moderne manier wordt deze citygame gespeeld.

    Hoe wordt de citygame gespeeld?
    In teams ga je met het Gamebook de stad in en voer je de opdrachten uit. Alle antwoorden worden via Whatsapp gestuurd naar de spelleider in de vooraf aangemaakte groepsappen. de opdrachten kunnen bestaan uit dingen opzoeken op internet, maar ook zijn er verschillende foto-opdrachten en doe opdrachten. De opdrachten zijn in verschillende catogorieën verdeelt.

    Kortom een hilarisch spel waar je ook nog eens wat van leert.

    De E-Battle Special in inclusief flesje water en en snack voor onderweg, en tijdens de pauze kunt u kiezen uit koffie/thee met iets lekkers of een drankje en een hapje !!! 
    E-Battle Special met E-Scooters en E-Choppers vanaf 24 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Bent u met minder personen en lijkt het leuk om segway te rijden? Kom dan naar onze locatie op de Veluwe!   Bos en Heide Segway tour vanaf 8 personen


    Prijs vanaf €74,50 p.p excl. btw, inclusief verzekering, gebruik helmen, transport en begeleiding van van instructeurs.

     

    24 - 200 personen

    Kruip in de huid van een crimineel en beroof de buit! Jullie staan aan het begin van een criminele operatie, en niet zomaar één. Jullie gaan een voortvluchtig crimineel beroven. Het doel van deze operatie? Erachter komen waar hij zijn buit verscholen heeft. Ga in de stad op zoek naar de aanwijzingen en kluizen. Welk team kraakt het snelst de codes van de kluizen en haalt de meeste buit binnen?

    Wat is de Kluis?
    - Ga opzoek naar de verborgen aanwijzingen aan de hand van puzzels en raadsels en kraak de kluizen
    - Gebruik van de speciaal ontwikkelde app
    - De begeleider van Uitjes en Eten stuurt jullie aan op afstand

    Omschrijving programma
    Nadat alle teams zijn ingelogd in de Uitjes en Eten app kan de criminele operatie beginnen! Op een aantal locaties in de stad is de voortvluchtige gesignaleerd. Jullie gaan langs op deze locaties om zo veel mogelijk aanwijzingen te verzamelen. Weten jullie de juiste informatie met elkaar te verbinden? Ga opzoek naar de kluizen en probeer de codes te kraken!
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    8 - 2500 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' op tafels waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    De workshop Insectenhotel bouwen is een bijzondere workshop. Hierbij staan een aantal belangrijke thema's centraal. Plezier, samenwerken en de frisse buitenlucht zorgen hoe dan ook voor een leuke middag. 
    Toch is dit niet zomaar een workshop die alleen maar het plezier dient. Met deze workshop dragen jullie bij aan de biodiversiteit. Wisten jullie bijvoorbeeld dat een appel niet eens kan groeien, wanneer deze niet bestoven is door een bij of hommel? Een insectenhotel is een verblijfplek voor insecten. In de zomer is het een nestplaats en in de winter dient het als overwinteringsplek. Zo blijft de biodiversiteit dus op orde. Een belangrijke taak! 

    Een insectenhotel bouwen vraagt om een nauwe samenwerking. Het vraagt om overleg en een taakverdeling. Net als op de werkvloer zullen werknemers met elkaar moeten overleggen en afstemmen. Het grote verschil is dat ze dat deze keer doen in de frisse buitenlucht omringd door groen en natuurlijke materialen. Bezig zijn met je handen en even uit je hoofd! Dit creëert ruimte voor een team om nader tot elkaar te komen en met elkaar te ontstressen. Patronen en gedragingen krijgen de ruimte om herzien te worden, of misschien zelfs wel besproken. 

    Onder begeleiding van de enthousiaste collega's van Out of the Office zullen jullie alles te weten komen over het insectenhotel, de natuurlijke materialen en alle mogelijkheden. Ons doel is om een gezellige en leerzame dag te organiseren waar je als team ontspannen en geïnspireerd vandaan komt. De Veluwse buitenlucht en weidse tuin leent zich hier perfect voor. En wie weet zijn jullie wel zo enthousiast dat jullie thuis ook aan de slag gaan! Kortom; een activiteit met grote impact op de teamprestaties én de biodiversiteit. Win-win!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    24 - 300 personen

    Het ultieme teambuildingsuitje. Teams strijden tegen elkaar op verschillende proeven. Samenwerken is het codewoord. Beschikt jouw team over stalen zenuwen om de puzzel goed op te lossen? Zijn er genoeg knappe koppen voor het maken van een goed waterleidingssysteem? Koele kikkers voor de evenwichtssproef? En hoe zit het met de conditie voor de uithoudingproef?

    Welk team weet alle proeven goed te doorstaan? Alleen dan win je The Battle en gaat jouw team met de beker naar huis!

    De Proeven:

    Wandelende A
    Van houten palen en touw een constructie bouwen in de vorm van een 'A'. Op de dwarsbalk van de 'A' gaat één persoon staan en de andere teamleden laten de A 'wandelen' door de touwen aan te spannen en te laten vieren.

    Evenwichtsproef
    Het team verplaatst zich door middel van kratjes. Wie komt het eest aan de overkant zonder één voet aan de grond?

    The Race
    Waterleidingsysteem bouwen: water over brengen via een zelfgemaakt waterleidingsyste3em van pvc buiten. Welk team heeft als eerste het ping pong balletje over de rand van de emmer? Daarna snel door om een tangram (puzzel) oplossen en tot slot een touwtje doorbranden boven een zelfgemaakt vuurtje.

    Kennisquiz
    Met het 'spiegelei' verkeersbord geef je antwoord. Wat denk jij? Is het juiste antwoord rood of groen?

    Kano-estafette
    Spektakel op het water!
    (of touwtrekken bij minder goed weer)

    TIP: Combineer The Battle met een Drakenbootrace. Zeer geschikt voor grote groepen.

    Wij maken graag een programma op maat inclusief lunch of barbecue bij onze prachtige buitenlocatie in Dalfsen. Of gat je liever eten op onze BarbecueBoot?

    Dit uitje vraagt om samenwerking en is uitermate geschikt als bedrijfsuitje, personeelsuitje of als invulling voor een familiedag!

    15 - 250 personen

    Op zoek naar een origineel idee voor een bedrijfsuitje of teambuilding? Maak je eigen Reclamespot!

    De Reclamespot mag je helemaal zelf bedenken en uiteraard krijg je van ons professionele ondersteuning om tot een mooi eindresultaat te komen.
    Deze workshop wordt meestal in groepen uitgevoerd (Uiteraard kan, Indien gewenst, de groep ook in zijn geheel één reclamespot maken. Bij verdeling in groepjes ontstaat een "wedstrijd-sfeer" en dat maakt het vaak leuker. Bij het maken van één reclamespot is het makkelijker om te focussen op een eindresultaat dat ook daadwerkelijk ingezet kan worden als PR-materiaal.
    Achteraf krijg je de gemonteerde versie van alle gemaakte reclamespots, inclusief titel en aftiteling naar keuze.

    In overleg is het mogelijk om de “Professional”-versie van deze workshop te doen met meerdere begeleiders en een PR-filmpje als eindresultaat.

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    Kijk voor voorbeelden op onze website: www.filmmetwillem.nl

    8 - 100 personen

     Creëer een speciale ervaring voor jouw werknemers.
    In onze iPad-rally nemen ze het in kleine teams tegen elkaar op en moeten ze leuke opdrachten en lastige puzzels oplossen. Op de tablet zien ze in realtime wat de andere teams doen. En de speciale functie: Met behulp van jokers kunnen ze punten stelen van de andere teams, mijnen leggen en virussen spelen op de tegengestelde teams.

    De rally zorgt voor plezier en communicatie onder het personeel, tot ver na het evenement.

    Dat is wat we beloven:

    • Overal haalbaar
    • We organiseren de rally op een locatie naar keuze
    • Persoonlijk advies
    • We adviseren je in een persoonlijk gesprek en passen de rally aan jouw behoeften aan
    • Professionele uitvoering
    • STADTHELDEN is dé specialist voor teamevents met meer dan 300.000 tevreden deelnemers in de afgelopen 12 jaar.

    Laat ons samen jouw volgende evenement plannen en de teamgeest van je medewerkers naar een hoger niveau tillen.

    Neem vandaag nog contact met ons op via het aanvraagformulier voor een vrijblijvende offerte. We horen graag van je. 

    10 - 500 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    10 - 250 personen

    Stort je in een avontuur vol wantrouwen en ontdek wie de Verrader is. Werk samen of strijd tegen elkaar om de Verrader te vinden en voltooi alle opdrachten binnen de tijd om de missie te laten slagen. Ontmasker de Verrader door slim samenspel en een gezonde teamspirit. 

    Hoe het werkt;
    Na een uitgebreide speluitleg via de mail en van onze begeleider telefonisch wordt de Verrader willekeurig bepaald. De app is gratis te downloaden. Voer uitdagende opdrachten uit onder leiding van de begeleider en met instructies via de app. Maar blijf alert: pas op dat er geen mingeld wordt verdiend! 

    Zijn jullie er klaar voor?
    Bereid je voor op het oplossen van raadsels, het uitvoeren van foto-opdrachten en het vinden van aanwijzingen die je dichter bij de Verrader brengen.

    Ga met vastberadenheid naar de strijd en ontdek wie van jullie de Verrader is!

    Toch liever een begeleider op locatie? Vraag naar de mogelijkheden. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 500 personen

    Jullie worden gevangen gehouden en de tijd tikt! In het geheim bereiden jullie een uitbraak voor…. Lukt het jullie om alle codes te kraken en uit het vizier van de bewakers te blijven? Een superspannend ontsnappingsuitje!

    De Secret Escape Game is een thrill seeking City Game waarbij je als team moet proberen te ontsnappen aan je bewakers. Om te ontsnappen heb je codes, sleutels en materialen zoals hamers en touw nodig. Om dit te verkrijgen bezoek je verschillende locaties in de stad. Door het oplossen van spannende puzzels en het vinden van geheime aanwijzingen kom je er langzaam achter hoe je kunt ontsnappen! Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een spannend en actieve teambuildingactiviteit in de stad!

     

    Wat staat je te wachten tijdens de Secret Escape Game:

    Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat. Dan ga je de stad in met je team om meerdere locaties te bezoeken. Lukt het jullie om als eerste alle codes te kraken en aanwijzingen te vinden om te ontsnappen?

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    WegmetdeBaas biedt afdelingsuitjes met een speciaal karakter. U vindt hier veel afdelingsuitjes een combinatie van plezier en teambuilding.

    Het overzicht van afdelingsuitjes op WegmetdeBaas geeft activiteiten weer zowel in de stad als in de natuur. De omgeving, de sfeer en de situatie zijn anders dan op uw afdeling. Er ontstaat dan eenvoudig een ander contact. Ga met elkaar aan de slag, werk samen en maak plezier. De verschillende afdelingsuitjes kunnen met of zonder eten. U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen door het aanvraagfomulier in te vullen met uw wensen op WegmetdeBaas.