Afdelingsuitjes voor uw team!

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
482 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Den Haag
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.

    Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!

    Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
    Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?

    Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
    Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.

    Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
    Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 400 personen

    Het lekkerste Escape Dinner Room Spel met mes en vork!

    Het populaire concept Escape Room is voortaan ook als gezellige, smakelijke tafelvariant te spelen: een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Ondertussen geniet je van een heerlijk diner. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Escape Dinner Room Spel?
    Het dinerspel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en worden de eerste aanwijzingen, codes en clues benoemd.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team bekend gemaakt. Ontsnappen jullie uit dit spannende speldiner?! Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant.

    Het Escape Dinner Room Spel is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    8 - 5000 personen

    Het cabrio gevoel van de jaren 70 herbeleven. Zon in je gezicht, gevoel van vrijheid en de wind door je haren!

    Het typische geluid van een luchtgekoelde kever cabrio. U navigeert door een landelijke omgeving in één van onze 35 authentieke reclamevrije Kever cabrio’s of 15 VW busjes. Hierbij maakt u gebruik van verschillende uitdagende navigatietechnieken afkomstig uit de rallywereld.

    Na een korte briefing start u met de Kever Cabrio onder een echte rallyboog. Hier wordt uw tijd geregistreerd. De bedoeling is de door ons uitgezette landelijke route zo foutloos mogelijk te rijden. Door het track-trace systeem in de Kevers is het mogelijk deze nauwgezet te volgen. Hierdoor kan exact gezien worden wat de snelheid is geweest en welke route gevolgd is. Onzichtbare flitspalen bekeuren snelheidsduivels met strafpunten. Alle tijden van uw equipe en die van uw collega's zullen aan het einde van de rally in het eindklassement te zien zijn.

    Tijdens uw rit, die door een prachtige landschap voert, wordt u langs interessante bezienswaardigheden geleid en staan u verschillende teamuitdagingen te wachten. Heeft u bijvoorbeeld al eens geblinddoekt achter het stuur van een klassieker willen zitten? Dit is uw kans!

    Onze programma’s kennen bovenal een sportief maar vooral een ontspannen karakter en speciaal voor u op wens gemaakt. 

    • Een geheel verzorgd professioneel rallyprogramma
    • Huur van onze exclusieve reclamevrije (Kever cabriolets of) VW busjes
    • Inclusief brandstof en all-risk verzekering
    • Professionele rally met GPS tijdregistratiesysteem, Start- en finishboog en afgedrukt eindklassement
    • Bemande controleposten
    • Sleutelhanger in de vorm van een Kever cabrio of VW busje
    • De (groeps)foto’s van het evenement via een persoonlijke inlog op onze site te bekijken
    • Versnaperingen voor onderweg
    • CO2 neutraal
    • Diverse leuke pitstops en teamuitdagingen
    • Een prijs voor de winnende equipe

    Optie:
    Seventies party
    Overnachting
    Etc.

    Natuurlijk kunnen wij ook uw persoonlijke wensen in ons programma opnemen. Bent u enthousiast geworden en wilt u meer informatie, vul dan onderstaand informatieformulier in.

    Ook bij het organiseren van een geslaagde familiedag zijn wij van de partij.

    12 - 400 personen

    Een bijzonder teamuitje waar je nou eens op een heel andere manier dichter tot elkaar komt.

    Leer op een verrassende manier de creatieve kant van je  je collega's kennen. Of maak iets heel bijzonders van het afscheid van die ene collega die jullie gaat verlaten.
    In deze workshop neemt een heuse dichter je mee in een verrassend creatief proces. Op laagdrempelige en vooral inspirerende wijze wordt het hele team aangezet tot het schrijven van gedichten. 

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Grappige opzet!"

    Tijdens deze workshop rekenenen we af het eeuwige 'moeten presteren' en leer je vanalles over creatief denken. (Voor velen een mooie brug naar de dagdakelijkse werkpraktijk.)

    Het resultaat:

    • iedereen is verwonderd over het eigen creatief (schrijf-)vermogen en dat van hun collega's
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor
      (Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
      Hoe dan?!
      Je zult verrast zijn.)
    • Je kent de drie wetten van Vos (Over het creatieve proces)

    "Ik heb weinig met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en zelfs heel zinvol"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens en de groepsgrootte.)
    Minimaal 4 maximaal 100+ deelenemers
    De thematiek van de workshop wordt natuurlijk vooraf met je afgestemd.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

    2 - 200 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Go back in time met onze klassieke Volkswagenbusjes T2 oldtimers! Bloemenkrans om, gitaar mee en gaan!

    We beginnen de dag met een gezamenlijke kennisquiz. Daarna gaan jullie in teams verder. Geef de chauffeur de juiste instructies om op de goede locaties te komen en beantwoord de vragen (juist).

    Tijdens deze tocht gaat het vooral om het beantwoorden van de vragen en het uitvoeren van de opdracht. Zo zal er onder andere een muziektest in de opdrachten opgenomen zijn. Hier zal jullie kennis uiteraard weer getest worden, daarna mogen jullie jezelf van je creatieve kant laten zien. Maak met de meegekregen instrumenten je eigen jaren 60 nummer! Dit mogen jullie elkaar natuurlijk laten horen bij de laatste stop. Mocht je je muzikale talent liever voor jezelf willen houden, kunnen jullie ook met bodypaint een levend kunstwerk maken.

    Be a Hippie!

    Voorbeeld programma:

    -          Ontvangst
    -          Uitleg en teamindeling
    -          Openingsquiz en versiering (bloemenkransen)
    -          Flower Power Tour met opdrachten
    -          Prijsuitreiking


    Deze activiteit zal ongeveer 3 uur duren.


    Uitbreidingen:
    Niet zo fan van het thema maar wel van de T2 busjes? Kijk dan naar ons T2 oldtimer Tour programma. Deze activiteit is ook uit te breiden met onze nieuwe interactieve ipad Moove game! Kijk voor meer informatie op onze site. Of een “te wow” feestje met onze T1 en T2 DJ bus, te huren met of zonder DJ op locatie naar wens.

    Trefwoorden:
    Bedrijfsuitje, personeelsuitje, teambuilding activiteit, team uitje, collega uitje, afdelingsuitje, teambuilding, tour, tochten, flower power, city tour, stadsspel, puzzeltocht, city game, Scheveningen, Den Haag, Zuid Holland.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in met locatie voorkeur! 

    12 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zoek de Heilige Graal – Een mysterieus bedrijfsuitje vol samenwerking en spanning!

    Stap met je collega’s in de schoenen van moderne ridders en ga samen op zoek naar de eeuwenoude Heilige Graal. Al eeuwen is de mens op zoek naar de Heilige Graal, de beker waar het bloed van Christus in is opgevangen.

    Waar de graal de eerste eeuwen verstopt was weten we niet precies. Wel is bekend dat rond 1253 de graal nog in het bezit was van een ridder die in de stad aanwijzingen heeft achtergelaten over de vindplaats van de Graal. Met zijn dood stierf ook het geheim over de vindplaats van de graal. Wel liet de ridder een  geheimzinnige kist achter, afgesloten met een letterslot.

    Tot op heden nog toe heeft nog niemand de kist weten te openen. Kan jij achterhalen waar de graal precies verborgen is? Om de Graal te kunnen vinden is het belangrijk de rode pointers op volgorde af te gaan, je begint dus bij pointer 1, daarna pointer 2, enzovoort. Veel plezier tijdens je quest…

    1 - 5 personen

    The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie.  Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt? 

    En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!

    Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.

    Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!

    Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!

     Inclusief:

    - Professionele begeleiding
    - 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
    - Kleine versnapering
    - Een smartphone per team
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip! 


    Tip:
    Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
    13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    8 - 1000 personen

    "“Capture the Flag” is een op maat gemaakte GPS-game, waarin we op basis van een door de spelers vooraf ingevulde vragenlijst speciaal voor jullie een uniek teambuilding spel maken. Het is daarom ook een geweldige manier om je collega’s of teamgenoten beter te leren kennen.

    Het doel is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen over de locatie van de vlag door vragen over de spelers te beantwoorden. Gooi bommetjes om andere teams af te remmen en verzamel superkrachten voor de finale. Communiceer real time met andere teams om je strategieën te plannen en je tegenstanders te slim af te zijn. Elke seconde telt bij Capture The Flag. Wees het eerste team dat de vlag vind en win het spel! Maar of je nu wint of verliest, jullie gaan sowieso weg met een schat aan leuke en onvergetelijke verhalen over je team. Dus pak je telefoon en maak je klaar voor Capture The Flag!

    Een unieke game voor jullie
    Om de GPS-game écht persoonlijk te maken moet elke deelnemer ter voorbereiding een lijst met persoonlijke vragen invullen. Het zijn zeer uiteenlopende vragen. Denk aan vragen als “wie inspireerde jou het meest in het leven?”, maar we vragen je ook naar de manier hoe je je WC-papier opvouwt of wat je zou doen bij een zombie-aanval. Wij gaan daar mee aan de slag en maken een persoonlijke game voor jullie.

    Hoe werkt het?

    • Verzamel informatie: Met elke stap die je zet met je telefoon, wordt een deel van de kaart in de app onthuld. Verzamelen informatie over de locatie van de vlag door vragen over je tegenstanders correct te beantwoorden. De vragen worden gemaakt op basis van een door de spelers vooraf ingevulde vragenlijst.
    • Wees je tegenstanders te slim af: Gooi bommetjes om andere teams af te remmen en verzamel superkrachten voor de finale. Communiceer real time met andere teams om je strategieën te plannen en je tegenstanders te slim af te zijn. Elke seconde telt bij Capture The Flag!
    • Verover de vlag: Verover de vlag voordat je tegenstanders dat doen. Het spel eindigt zodra een team erin slaagt de vlag te veroveren. Het winnende team wordt gekroond tot de ultieme overwinnaars in jullie favoriete bar of op een andere zelf gekozen locatie.

    1 of 2 uur spelplezier
    Er zijn 2 versies van Capture The Flag. Tijdens het reserveren kan je de gewenste versie kiezen.  De versie van 1 uur wordt vaak gebruikt als onderdeel van een groter programma. Denk aan een teamdag waarbij 1 uur vrij is om te ontspannen en elkaar te leren kennen. Het is het perfecte spel om elkaar beter te leren kennen. De versie van 2 uur kan gebruikt worden als onderdeel van een groter programma, maar heeft ook voldoende body als op zichzelf staande activiteit. De extra foto- en video-opdrachten zorgen gegarandeerd voor veel hilariteit! De samenwerking tussen teams geeft het spel een geheel nieuwe strategische dimensie. Tegen wie moet je samenwerken en met wie moet je samenwerken?

    Slecht weer? Speel het spel binnen!
    Normaliter speel je Capture The Flag buiten op elke willekeurige locatie. Bij slecht weer heb je de optie om de indoor-versie van Capture The Flag te spelen. Jullie spelen Capture The Flag dan in een, door jullie zelf geregelde, binnenlocatie. De indoor-versie werkt hetzelfde als de outdoor-versie. Het enige verschil is dat bij de indoor-versie de teams niet naar buiten hoeven en moeten lopen om naar een nieuw level te gaan. In indoor-versie kunnen ze binnen blijven en moeten ze een QR-code scannen om naar een nieuw level te komen. Je kan last-minute beslissen om de indoor-versie van het spel te spelen. Let wel op dat de indoor-versie extra voorbereiding vereist van de spelleider. (Ongeveer 5 á 10 minuten) De QR-codes moeten namelijk uitgeprint en verstopt worden. Na reserveren krijg je verdere instructies hoe je de indoor-versie kan voorbereiden.

    Over Breakout Bandits: sociale impact maken
    We zijn een sociale onderneming die als primaire doel heeft om een sociale impact te maken. Winst maken is een secundair doel. Bij Breakout Bandits maken we teambuildingsgames met vastgelopen jongeren. Ze leren nieuwe skills, krijgen meer zelfvertrouwen en krijgen weer perspectief! Jouw teamuitje zorgt er voor dat we nieuwe jongeren verder kunnen helpen. Zo hebben onze games niet alleen impact op jouw team, maar ook op het leven van onze jongeren! 

    Ervaar de sensatie van "Capture the Flag"

    Dus waar wacht je nog op? Roep je collega's bij elkaar en ervaar de sensatie van "Capture the Flag". Het is een geweldige manier om elkaar beter te leren kennen, teambuilding te stimuleren en vooral om plezier te hebben!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Workshop Faalplezier: Wie faalt, kan leren
    Faalplezier boeken? Daar is lef voor nodig. En dat maakt deze workshop zo krachtig! Fouten maken hoort erbij, al is dat in veel teams lastig om toe te geven. Herkenbaar? Dan is Faalplezier dé workshop voor jouw team!

    Wat ga je doen?
    Je leert de angst voor falen loslaten door middel van improvisatie en je kiest voor onzekerheid. Dit opent de deur voor meer creativiteit, nieuwe ideeën en betere samenwerking.

    Doel van de workshop
    Na afloop heeft je team:

    • Meer inzicht in elkaars sterke punten
    • Groter vertrouwen en een meer open communicatie
    • Minder faalangst en meer plezier!

    Faalplezier gaat verder dan ‘leuk’ zijn – het zorgt ervoor dat je team vol zelfvertrouwen aan de slag gaat

    Lef is alles!
    We duiken in improvisatietheater – buiten je comfortzone, waar de magie gebeurt. Je ontdekt dat fouten geen obstakel zijn, maar juist kansen zijn voor groei.

    Faalplezier voor elk team
    Van ministeries tot modebedrijven – teams uit diverse sectoren gingen je voor. Of je team nu alles voorbereidt of juist in de actiemodus zit, Faalplezier is waardevol voor iedereen die faalangst wil overwinnen.

    Tijdsduur 
    De workshop duurt standaard 2,5 uur, maar aangepast worden aan jullie wensen qua tijdsduur. Zowel langer als korter is bespreekbaar.

    Onze Aanpak
    Faalplezier is geen training, maar een ervaring die draait om plezier en groei. Het kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op voor meer info of om je wensen te bespreken!

    Faalplezier – Het kan altijd anders!

    8 - 2000 personen

    Ontdek het plezier van creativiteit met onze ontspannen schilderworkshops! Of je nu een kunstenaar in de dop bent of op zoek bent naar een uniek bedrijfsuitje, wij hebben het perfecte programma voor jouw team.

    Onze workshops zijn zowel voor beginners als gevorderden. De workshops bevorderen niet alleen de teambuilding, maar je leert ook nog een nieuwe vaardigheid.

    Kies je eigen thema en werk onder leiding van jullie eigen schildercoach individueel of samen aan een groepsschilderij. Een mix van plezier, ontspanning en nieuwe vaardigheden, allemaal volledig verzorgd. Laat de kunst van teambuilding tot leven komen – boek nu voor een onvergetelijk bedrijfsuitje!

    We maken een workshop voor je op maat, aansluitend bij jullie wensen. Ook kunnen we aanbevelingen doen voor diner, borrel of lunch om er een geheel verzorgde dag van te maken.

    Mogelijkheden:

    • Samen een groot schilderij maken
    • Portret schilderen met projector – max. 10 personen
    • Mixed media workshop
    • Bob Ross workshop
    • Dikke dames schilderen
    • Eigen thema

     Waarom mee doen?

    • ontspanning en plezier
    • fantastische teambuilding
    • ontdek je creatief talent
    • ontdekken, ontspannen en leren
    • aandacht voor iedereen
    • onder leiding van ervaren schildercoach
    • alle materialen verzorgd
    • leuk aandenken in de vorm van een schilderij
    • thema integratie mogelijk
    • heel veel extra opties mogelijk
    • in het atelier of op jouw eigen locatie

     Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 50 personen

    Stap binnen in de wereld van de traditionele Italiaanse keuken met onze interactieve pizza maken workshop! Onder begeleiding van ervaren pizzabakkers leren deelnemers de kunst van het bereiden van authentieke houtovenpizza’s. Deze workshop biedt niet alleen een culinaire ervaring, maar ook veel gezelligheid en teamwork, perfect voor bedrijfsuitjes, feestjes of speciale evenementen.

    De workshop begint met een korte introductie over de basisprincipes van pizza maken, van het kiezen van ingrediënten tot het beheersen van de houtgestookte oven. Daarna gaan deelnemers zelf aan de slag: ze leren hoe ze de pizzabodem voorbereiden en beleggen met verse ingrediënten, zoals geraspte kaas, peperoni, oregano en basilicum.

    Het hoogtepunt? Het bakken van de pizza’s in onze mobiele houtoven. Deelnemers ervaren hoe belangrijk temperatuurbeheersing is en leren de kneepjes van het draaien en perfect afbakken. Na ongeveer 90 seconden komt hun eigen creatie er knapperig en goudbruin uit!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 250 personen

    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Verbinding Entertainment & Hilariteit!
    Speel samen met jouw collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera)een vooraf bedachte route aflegt.
     
    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen!
     
    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen.

    20 - 1000 personen

    De Alleskunner:
    Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!

    Hoe ziet het programma eruit:

    We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!

    De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.

    De Alleskunner spellen:
    Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.

    Alle onderdelen zijn tafelvarianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen en in alle ruimtes.

    Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen

    Tussen de drie ronden door is er een korte pauze. Drankjes worden bijgevuld en is er tijd voor gezelligheid. Het is ook mogelijk om te combineren met een 3-gangen diner. Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking. 


    Planning teambuildingprogramma:
    (Starttijd bepalen jullie zelf) Voorbeeld:

    15.00 uur Ontvangst gasten op locatie
    15.15 uur Teamindeling en Instructie Alleskunner
    15.30 uur Start spelonderdelen
    17.15 uur Einde onderdelen en borrel 
    17.30 uur Hilarische prijsuitreiking en evaluatie
    17.45 uur Einde


    De teambuilding spellen en bedrijfsuitjes kunnen bijna overal georganiseerd worden.
    Wij controleren voor de zekerheid (in de offertefase) altijd de omgeving voor de activiteiten. De gewenste ruimte voor de binnen teamuitjes nemen we met jullie door zodat we zeker weten dat deze geschikt is om de activiteit te kunnen uitvoeren.


    Voor meer informatie over dit uitje, of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 180 personen

    Over deze pagina

    WegmetdeBaas biedt afdelingsuitjes met een speciaal karakter. U vindt hier veel afdelingsuitjes een combinatie van plezier en teambuilding.

    Het overzicht van afdelingsuitjes op WegmetdeBaas geeft activiteiten weer zowel in de stad als in de natuur. De omgeving, de sfeer en de situatie zijn anders dan op uw afdeling. Er ontstaat dan eenvoudig een ander contact. Ga met elkaar aan de slag, werk samen en maak plezier. De verschillende afdelingsuitjes kunnen met of zonder eten. U kunt vrijblijvend een offerte aanvragen door het aanvraagfomulier in te vullen met uw wensen op WegmetdeBaas.