Personeelsfeesten in Amsterdam!

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
52 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Amsterdam
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Je kwam voor een lekker diner? Een avondje ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. Er is een moord gepleegd en die ga jij tussen de gangen door oplossen. Plaats delict is plaats diner: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.

    Een moorddiner is de perfecte combinatie van een heerlijk menu en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig.

    Dat van jou. No shit, Sherlock!

    Wat staat je te wachten tijdens het Moorddiner ?

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.

    Terwijl de groep geniet van het diner ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de gangen door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!

    Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.
    Het Moorddiner is mogelijk op elke besloten locatie door het land, bijvoorbeeld restaurants of zalencentra.

    Deze kun je zelf regelen, maar wij helpen je graag bij het vinden van een geschikte locatie.

    Spel kan ook in het Engels, Duits  of Frans worden gespeeld.

    8 - 500 personen

    Winter Winderland / Apres Ski Uitdagingen
    Betreed de Oostenrijkse après-ski sfeer rechtstreeks vanuit ons verbluffende, frisse Holland. Droom weg in een skioord omgeven door verleidelijke après-ski uitdagingen. Na een hartelijke begroeting, vergezeld van zalige warme chocolademelk of een verkwikkende glühwein, leiden de skileraren verder. Deze experts begeleiden u naar het avontuurlijk terrein waar teams samengesteld worden, klaar om de confrontatie aan te gaan. Durf jij met je brigade de authentieke Oostenrijkse proeven te trotseren?

    Welke après ski uitdagingen staan op het programma tijdens Winterbetovering? In de Winterbetovering verzamelen avonturiers in een knusse ambiance vol winterse vrolijkheid. Elke dag bij Winterbetovering is een magnifiek festijn. Enkele van de meest begeerde bezigheden tijdens dit illustere evenement van 2023:

      • Bierpul schuiven
      • Haardhout verzamelen
      • Langlaufen
      • Spijkers slaan
      • Ijspegels vangen
      • Biathlon schieten

    Ga de competitie aan in uiteenlopende Oostenrijkse nederzettingen; kun jij met jouw team zegevieren in elk gehucht? Dan mag je jezelf als een authentieke Oostenrijker beschouwen!

    Prijsuitreiking bij Winterbetovering
    Als grandioos slot wordt door de jury de kampioenen aangekondigd. In consensus kan worden vastgesteld of u een jury installeert of dat wij de laureaat kiezen. En de trofee? We delibereren gezamenlijk over de beloning verbonden aan de triomf van Winterbetovering. Men kiest veelal voor waardecertificaten of een curieuze bokaal.

    Voor gedetailleerde informatie of een non-committente prijsopgave kunt u het aanvraagformulier invullen.

    10 - 1500 personen

    Het Moorddiner op (uw) locatie is een nieuwe variant op ons bekende moorddiner ‘Een Bloedige Bruiloftsdag’ en uniek in Nederland!!

    Het Moordspel 
    Cluedo voor professionals: tijdens een 10-jarig huwelijksfeest wordt een moord gepleegd, maar waarom en door wie?! Alleen de echte CSI deskundige weet toch nét dat ene detail boven water te krijgen.

    De personages worden aan u voorgesteld (laten dit nou net uw collega’s zijn die zich hebben omgekleed) en de verdachtmakingen volgen elkaar al snel op de voet. Wie doet wat met wie en waarom? Maar vooral: Wie is de Moordenaar…? Combineer, onderzoek en kom tot uw oplossing!

    Inspecteur Sanderinck (met Cee Kaa) ondervraagt en leidt dit precaire onderzoek. Iedereen ontvangt een script en passende kleding bij zijn of haar personage. Van sexuologe tot butler en van beginnend zangeresje tot goddelijke hunk. Iedereen duikt in de rol van zijn/haar leven. De gemoederen lopen hoog op! Tijd voor zo nu en dan een verkoeling en een heerlijk diner. Op een lege maag kunnen we niet oplossen! Een mooie beloning wacht er aan het eind van de avond voor de ware inspecteurs.

    Het Diner - uw eigen diner
     
    U bereidt en bepaalt zelf het driegangendiner van de avond en wij zorgen voor attributen, kostuums en een ervaren acteur. Heeft u geen zin om zelf te koken? Dan verzorgen wij natuurlijk ook de catering voor het moorddiner bij u op locatie. Onze medewerkers bespreken graag de mogelijkheden met u.

    Het Moorddiner op (uw) locatie is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Kleding/attributen
    • Script

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 999 personen

    Teambuilding, lekker eten én een unieke ervaring komen samen bij de VR-dinnergames van Mokum Events.  

    U wordt ontvangen in een sfeervol restaurant In het centrum van Amsterdam en vervolgens wisselen de gangen en spelrondes elkaar af. Stoelriemen vast, want deze virtuele wereld is niet te onderscheiden van de echte wereld.

    Virtual reality ofwel virtuele werkelijkheid (VR), is een gesimuleerde omgeving die met behulp van een volledig omsloten VR-bril de gebruiker een ervaring geeft alsof hij of zij er daadwerkelijk in deelneemt. Onze spelbegeleider zal u instructies geven met betrekking tot de apparatuur en het doel van het spel en vervolgens gaan we snel van start.

    In teams van vier personen gaan jullie aan de slag, waarbij er elke ronde een ander teamlid de VR-bril op heeft. We bieden een spannende moordzaak aan, waarbij jullie op zoek gaan naar een moordenaar, een moordwapen en moordlocatie. Kunnen jullie goed presteren onder druk? Goed analyseren en de juiste vragen stellen? De moordenaar kan je zomaar te slim af zijn. Of kruipen jullie liever in de huid van een crimineel om de ultieme bankroof te plaatsen? Dit kan als jullie kiezen voor “La Casa de Papel VR-game”.

    Tussen de spelrondes door staan de lekkerste gerechten op het programma. Op deze manier ervaart u de ideale combinatie van spel en ontspanning. Boek nu onze VR Lunch –of Dinnergame, dan zien wij u snel.

    Inclusief:
    - Professionele begeleiding
    - Moderne VR-brillen
    - Uitgebreid 3-gangen diner
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie hartje Amsterdam
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip

     
     
    Prijs:
    8 - 12 personen: € 74,50 p.p. excl. BTW
    13 - 24 personen: € 71,50 p.p. excl. BTW
    25 - 39 personen: € 67,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 64,50 p.p. excl. BTW

    De arrangementen van Mokum Events kunnen in het Nederlands, maar ook in het Engels worden gehouden. (the Mokum Events “dinnergames” can also be held in the English language)

    Tijdsduur: ca 3,5 uur
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

     

    8 - 999 personen

    Met collega's en vrienden jouw eigen BBQ-Picnic-Borrel organiseren op de Rooftop van HoogtIJ in Amsterdam Noord. Dat is toch met   A F S T A N D  hét beste voor je uitzicht deze zomer! Het kan nu vanaf 2 personen of je huurt hele dakterras af voor een groep van 30 personen. Reserveer nu deze zomer bij HoogtIJ in Amsterdam Noord (no parking problems!)


    Eerst eventjes 57 treden omhoog (je mag ook de lift pakken hoor..) en je hebt het tofste uitzicht van Noord. Je mag dan gaan neerstrijken op onze rooftop met een eigen picknick tafel, gevulde koelbox en personal green egg (vanaf 6 personen).


    Aan drankjes geen gebrek. Maak je daar maar geen zorgen over. Wij re-fillen op verzoek jullie koelbox met vrolijke roseetjes, koele wijntjes of de fameuze HoogtIJ Sangria. Het concept is all-inn, alleen cocktails vallen buiten het arrangement, maar kunnen natuurlijk worden besteld!

    Wat kun je allemaal verwachten?

    ~ All-in van 18.00 uur tot 23.00 uur 
    ~ Je eigen picnic tafel
    ~ Love Umpire Seats voor een unieke borrel op hoogte 
    ~ Privé terras met eigen Big Green Egg vanaf 6 personen
    ~ Door ons je persoonlijke gevulde koelbox met BBQ lekkernijen (vlees, vis, vega of combi)
    ~ Waanzinnig uitzicht over Amsterdam
    ~ Cocktails, wijntjes en koude biertjes 
    ~ Privé toilet vanaf 6 personen
    ~ Verrassend entertainment kan zomaar opduiken
    ~ En natuurlijk voldoen we aan alle richtlijnen van het RIVM
    ~ Mogelijkheid tot het afhuren van het gehele (eigen) dakterras tot 30 personen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 30 personen

    Luxe Limousine Events
    Dit evenement start op een locatie waar de nietsvermoedende deelnemers zich verzamelen voor een spannend avontuur. Er arriveren een aantal luxe limousines. Wie zouden er in zitten? De voertuigen blijken echter leeg te zijn. Een teleurstelling? Waarschijnlijk niet wanneer blijkt dat deze limousines speciaal voor het bedrijfsuitje gereserveerd zijn. De champagne staat gekoeld al klaar in de limousines.

    De enthousiaste gasten nemen plaats in deze luxe voertuigen en de champagneglazen kunnen worden geheven. PROOST! De limousines brengen het gezelschap naar het centrum van de stad. Alle mensen kijken naar u om en er worden zelfs foto’s van u gemaakt. Plotseling springen monitoren in de limousines aan en er volgt een belangrijke videoboodschap.

    Wanneer de champagneglazen leeg zijn en de videoboodschap afgelopen is, komt de limousine tot stilstand.

    Nu begint de activiteit; een routespel. Hierbij is de route afhankelijk van de antwoorden op de vragen die verkregen worden via een smartphone. Hoe slimmer het team, hoe korter de route. Welk team heeft de meeste kennis en komt zo snel mogelijk bij de dinerlocatie aan? Wanneer alle gasten op de dinerlocatie gearriveerd zijn, kunnen zij aan tafel voor een heerlijk diner inclusief een paar drankjes. De vragen/antwoorden, de ervaringen en de limousines zijn het tafelgesprek van de avond.

    Uitbreidingen
    - Routespel met fietsen
    - Luxe diner
    - Wijn arrangement
    - Helikoptervlucht
    - Quiz diner
    - Theater diner
    - Acteurs en actrices

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    16 - 500 personen

    Dit spelprogramma is afgeleid van het bekende TV programma Ranking the Stars. U en uw collega’s zijn vandaag de ‘stars’. Hoe goed kent u elkaar eigenlijk? Er worden stellingen voorgelegd en u zult elkaar gaan rangschikken. ‘Wie is het meest sportief?’, ‘Wie was de grootste etter op school?’ en ‘wie komt het vaakst te laat?’ Zijn jullie klaar om erachter te komen wie vroeger het meest spijbelde of wie volgens jullie het grootste gat in zijn of haar hand heeft? Doordat alle vragen en opdrachten op maat samengesteld kunnen worden, is dit bedrijfsuitje ideaal om elkaar beter te leren kennen.

    U komt een hoop te weten over uw collega’s en andersom. Zijn alle vooroordelen waar, of heeft u een totaal verkeerd beeld van uw collega’s? Dit spelprogramma zorgt gegarandeerd voor een erg gezellige avond!

    Het spelprogramma kenmerkt zich door een gezellige en open sfeer: de partymanager en de deelnemers nemen elkaar geregeld op de hak en doen vaak opmerkelijke uitspraken en openbaringen. Het voorlezen van de lijst gaat veelal gepaard met satirische uitspraken over uw collega’s uit het bedrijf. Het voordeel om het door ons te laten organiseren is dat het spel wordt geleid voor een ervaren comedian/presentator en dat maakt het spel compleet!

    Ranking your colleagues combineren?

    Uiteraard kan het spelprogramma aangevuld worden met een heerlijke lunch, diner of spetterend themafeest. Het spelprogramma Ranking your colleagues is op ieder gewenste locatie mogelijk. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in.

    10 - 60 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    ABC Events zet de boel op stelten voor u en uw gezelschap. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Voordat de deelnemers van de spelshow quiz arriveren wordt er een complete studio opgebouwd met quizdesks (maximaal 8), videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. Als alles gereed is en getest, zullen de deelnemers arriveren. Geen spelshow quiz waarbij u slechts een plek op de tribune heeft, maar een show waaraan iedereen kan deelnemen.

    Dan begint de show, met geluid en een videofragment waarbij iedereen de begintune van het welbekende "Ik Hou van Holland lied" hoort en probeert mee te zingen. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog heel veel meer.
    Ook is het mogelijk eigen quizvragen aan te leveren.

    Dit knallende evenement bevat de volgende items:
    - Ontvangst met koffie/thee en een oer-Hollandse lekkernij
    - Opbouw van de "TV Studio"
    - Aankleding van de zaal/ruimte
    - Spelshowdesks voor ieder team
    - Diverse spelshowrondes (sommige met geluidsfragmenten)
    - Een DJ met professionele geluidsinstallatie
    - Een Spelshow host
    - Technische dienst ter ondersteuning en controle
    - Groepsfoto
    - Prijsuitreiking met typisch Hollandse prijzen.

    Voor meer informatie en- of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Het lekkerste Escape Dinner Room Spel met mes en vork!

    Het populaire concept Escape Room is voortaan ook als gezellige, smakelijke tafelvariant te spelen: een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Ondertussen geniet je van een heerlijk diner. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Escape Dinner Room Spel?
    Het dinerspel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en worden de eerste aanwijzingen, codes en clues benoemd.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team bekend gemaakt. Ontsnappen jullie uit dit spannende speldiner?! Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant.

    Het Escape Dinner Room Spel is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    15 - 5000 personen
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen daarnaast spelen we nog 2 Muziekbingo's waar ook weer leuke prijzen te winnen zijn.

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's.

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's


    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!

    • 90's Gadget voor alle deelnemers


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    24 - 250 personen

    BBQ zeilcruise op een driemaster
    Stap aan boord van een driemaster en ga een middag, dag of avond met uw collega’s het water op. Een combinatie van lekker uitwaaien, borrelen en BBQ’en tijdens een ontspannen vaartocht met schipper en crew. Speciaal voor personeelsuitjes hebben wij zéér scherp geprijsde arrangement voor een wel heel bijzonder bedrijfsuitje.

    Samen relaxen op het achterdek of actief meezeilen
    Terwijl u tijdens de vaartocht op het achterdek geniet van de omgeving en een oneindige horizon, komt u volledig tot rust. Heeft u collega’s die actief willen meehelpen met het hijsen van de zeilen of even achter het roer willen staan? Ook dat kan. Alles mag, niets moet! De driemasters Stedemaeght en Willem Barentsz zijn de ideale locatie voor qualitytime met uw collega’s tijdens een borrel en barbecue.

    Lekker eten & drinken maakt uw BBQ-cruise compleet
    Van een hartelijk welkomstdrankje tot een smakelijke lunch, verrukkelijke borrelhapjes, een uitgebreid buffet, BBQ of Walking Dinner, inclusief vegetarische opties. Op onze dagtochtschepen zijn de mogelijkheden om uw personeelsleden te verwennen eindeloos. 

    U kunt het arrangement tegen een meerprijs uitbreiden met leuke activiteiten, zoals:

    • Casino of Barista of Cocktails workshop
    • Muziek of DJ
    • Of uw eigen ideeën
    25 - 150 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Net als op televisie een echte quiz meemaken? Niet als publiek, of als bankzitter, maar zelf staan achter de quizdesk met handen bij de knoppen. In teams van 4 tot 10 personen kunnen wij 80 personen tegelijke deel laten nemen aan deze spetterende TV STUDIO QUIZ. Bij meer deelnemers zullen we de quiz uitbreiden met ludieke korte spelletjes en activiteiten. Hierdoor is elke deelnemer ook echt een deelnemer.

    Wij rijden met ons quizteam door het hele land om diverse quizzen te organiseren met een thema naar keuze. Ons quizteam komt volledig uitgerust met meerdere quizdesks met drukknoppen en zwaailampen. Daarnaast nemen zij genoeg aankleding, licht en geluid mee om de ruimte om te toveren tot een heuse quizshowstudio.

    ABC Events zet de boel voor u en uw gezelschap op zijn kop. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Professionele quizmasters met jarenlange ervaring op tv en voor privegroepen. De gehele ruimte wordt versiert in stijl van de quiz. Wanneer de quizmaster binnen komt begint er een geluid of videofragment om de sfeer er lekker in te krijgen. U kunt o.a. kiezen uit de onderstaande quizen.

    Pub Quiz (Algemeen)
    De bekende en gezellige kroegen quiz, willekeurige vragen over van alles en nog wat doen de ronde. Uiteraard mogen de drankjes bij deze quiz niet ontbreken. Vragen over biermerken, televisie, geschiedenis en wetenschap. Alles komt bij deze veelzijdige quiz aan bod.

    Ik Hou Van Holland Spel Show Quiz
    De naam zegt het al, vragen over ons eigen koude kikkerland. Iedereen kan meedoen met deze swingende quiz. Compleet met video en geluidsfragmenten, meezingers en carnavalskrakers. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van de vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek en de kennis over vele BN’ers.

    Winter Quiz
    Vriest uw vergadering vast? Geen behoefte aan een kille afsluiting van uw meeting? Dan heeft ABC Events voor u de ideale vergaderbreak of afsluiter. Met de winter quiz wordt de algemene kennis rondom het koude seizoen getest. In meerdere rondes, krijgen de teams vragen om te beantwoorden. Na het binnen gedeelte kleden de deelnemers zich warm aan, om vervolgens buiten een aantal opdrachten te vervullen waaronder een heus sneeuwbalfestijn. Objecten op verschillende afstanden moeten omver worden gegooid. Wanneer de er geen natuurlijke sneeuw aanwezig is, zullen tennisballen als vervanger gebruikt worden.

    Pop Quiz (muziek)
    Deze quiz gaat niet over poppen, maar wel over de POP muziek. Voor de echte muziekliefhebber klinkt deze quiz ongetwijfeld als muziek in de oren. Hits, hits en nog eens hits. Populaire muziek, zowel video als honderden geluidsfragmenten hebben wij voor u in petto. Kijken of de deelnemers na deze zwingende quiz nog steeds zoveel noten op hun zang hebben?

    Christmas Quiz
    In de koude decembermaand eindigd het jaar al weer bijna en begint de kersttijd al weer bijna. Het moment om het afgelopen jaar met het bedrijf door te nemen en deze op een sfeervolle manier af te sluiten of een vergaderbreak toe te passen. Wij bieden hier de orginele Christmazquiz aan! Deze quiz is geheel in kerstmis en winterse stijl om je alvast helemaal op te warmen voor de gezellige kerstdagen! Deze quiz wordt door niemand minder gepresenteerd dan de kerstman “himself”.

    EIGENKEUZE
    Geef ons op waarover u wenst dat de quiz gaat en we maken de hele quiz of een ronde speciaal voor u op maat. 

    Prijsuitreiking
    Alle quizzen worden op een toepasselijke en feestelijke manier afgesloten met een passende prijs voor het winnende team.

    Heeft u eigen ideeen voor een quiz, laat het ons weten. Voor meer informatie en of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Ranking the Company is de ultieme teambuilding quiz om je collega’s beter te leren kennen. Heb jij altijd al willen weten wat jouw rol binnen jullie afdeling of bedrijf is volgens je collega's? Zien ze jou als echte teamplayer? Ben jij de gangmaker van het stel of word jij gezien als de hunk van het bedrijf?

    Kom erachter tijdens deze vrolijke Ranking the Company quiz ter invulling van jullie bedrijfsuitje of teamuitje.Door middel van vragen over jou en je team en collega’s krijgen jullie een goed beeld van elkaar. De insteek is positief en op zijn tijd met een knipoog.

    Hoe verloopt Ranking the Company

    • Vooraf zullen we alle deelnemers een online formulier met verschillende vragen toezenden die jullie allen individueel invullen. Deze verwerken wij vervolgens in een ranking (inclusief leuke toelichting)

    • Op de dag of avond zelf zal de quizmaster jullie verwelkomen.
      Daarna delen worden teams en stellen we de vragen nogmaals.
      Het antwoord dat jullie als team geven zullen we dan vergelijken met de gemaakte ranking.

    • Uiteraard niet zonder de nodige toelichting wat vaak voor grappige anekdotes zorgt!
      Aan het einde van de quiz wordt duidelijk welk team zijn collega’s het beste kent en volgt de prijsuitreiking.

    Ranking the Company vragen

    De vragen zijn positief geformuleerd en (soms) met een knipoog. Denk bijvoorbeeld aan: 

    • Wie weet de meeste roddels op kantoor? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Wie is het snelst dronken op het bedrijfsuitje? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Bij wie kun je altijd aankloppen als je hulp nodig hebt? Rank je collega's van 1 tot 10.

    Jullie mogen natuurlijk ook eigen vragen bedenken en aanleveren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    10 - 40 personen

    Over deze pagina

    Personeelsfeesten Amsterdam zijn leuk! Nog even, dan is het weer zover: jullie jaarlijkse personeelsfeest komt eraan! Hoe leuk is het om een  bijzonder en origineel personeelsfeest in Amsterdam te organiseren?? Wat dacht u van bijvoorbeeld een bijzonder personeelsfeest met een thema als Moorddiner of juist een 1001 nacht themafeest?! Verras iedereen op een uniek personeelsfeest Amsterdam! Kijk eens naar onze themafeesten op WegmetdeBaas in Amsterdam. Er zit altijd een nieuw sprankelijk idee bij. Maar ook voor workshops of andere uitjes kunt u natuurlijk op WegmetdeBaas terecht! https://www.wegmetdebaas.nl/bedrijfsuitje/amsterdam 

    Veel plezier alvast!