
Zoek je naar een vrolijk en actief dagje uit met je collega’s? Dan is het tijd voor de Company Streetband!
Dit bedrijfsuitje biedt jullie eerst een welkomstdrankje om te ontspannen en los te komen. Daarna gaan jullie op een energieke manier aan de slag. Iedereen krijgt een drum, shaker of bellen en dan is het tijd om samen muziek te maken!
In dit Samba Bedrijfsuitje spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval!
Met gebruik van Braziliaanse instrumenten maken jullie onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek. Geniet van veel interactie en plezier en speel aan het eind van de workshop jullie eigen grooves!
Dus waar wachten jullie nog op? Vorm jullie eigen Company Streetband en breng het teamgevoel naar nieuwe hoogtes. Boek vandaag nog dit onvergetelijke bedrijfsuitje!
Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet!
Niemand zit aan de kant, dit uitje is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.
Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar bedrijfsuitjes, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is wat jullie gaan doen!
Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!
Van het populaire concept Escape Room heeft TB Events nu een thrill seeking City Game ontwikkeld: Escape in the City. De tijd loopt en uit vele raadsels, puzzels, geheimen en codes komt maar 1 oplossing om te ontsnappen. Samen met je groep ga je de stad in en heb jij de taak om alles op te lossen en de sleutel van de stad in je bezit te krijgen. Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een spannend en actieve teambuildingactiviteit in de stad!
Wat staat je te wachten tijdens het Escape in the City:
Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat.
Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels, codes, cryptogrammen en veel meer pittige spellen krijg je steeds weer een nieuwe code of aanwijzing. Aan de hand van locatiespellen kan je team bonusaanwijzingen verdienen. Ook kunnen jullie in bezit komen van een cruciaal hulpmiddel! Welke groep weet binnen de tijd als eerste alles op te lossen en ontvangt de sleutel van de stad!?
Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje volgt de prijsuitreiking.
Honger naar meer?
Een hightea, lunch of diner als afsluiter is een kroon op je speurwerk. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem contact op voor onze opties. Escape in the City is in diverse steden in Nederland, Duitsland en België te spelen (ook in het Engels). Het spel kan naar wens op iedere locatie uitgezet worden.
Kleinere groepen of groepen groter dan 30 personen, ontvangen een aangepaste offerte.
Dit spel is ook mogelijk zonder horeca!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
KerstQuiz als afsluiter voor jullie bedrijf
Onze KerstQuiz is ieder jaar weer een geweldige afsluiter voor veel bedrijven. It’s the most wonderful time of the year! En een PubQuiz vol met vragen over Kerst, Oud & Nieuw en een terugblik op het afgelopen jaar is hiervoor een geweldige afsluiter. Trek je foute kersttrui aan en verzamel je vrienden, collega’s of familie. Kom er in 1,5 tot 2 uur achter wie van jullie de enige echte Kerstexpert is!
Onze KerstQuiz is uniek en ontwikkeld door professionals uit het vak. Onder het genot van een drankje of diner spelen jullie verschillende rondes met afwisselende onderwerpen waaronder Kersthits, Kerstfeitjes en Kerstfilms. De rondes zijn uiteenlopend, zodat iedereen mee kan doen, van jong tot oud.
Net als onze andere quizzen wordt de KerstQuiz gespeeld in een lokale kroeg, op een locatie naar keuze door heel Nederland of bij jullie op kantoor. Wij regelen jullie quiz van A tot Z, van quizmaster (met foute kersttrui) tot het vinden van een geschikte locatie.
Hoe verloopt een KerstQuiz
The Hangover van Huisbrand Events is, te organiseren in Nederland en België en biedt vrijgezellen, collega's of vrienden de kans om even uit hun dak te gaan. Net als de gelijknamige film komen jullie tijdens dit event terecht in een volstrekt onoverzichtelijke situatie. Ja, dat huwelijk zit eraan te komen maar hoe zorg je ervoor dat je ongehavend bij de ceremonie verschijnt?
En nog het ergste: het huwelijk is vandaag en daar moet nog van alles voor geregeld worden!
Met behulp van een smartphone worden jullie kriskras door de stad geleid. Het doel van het spel is om munten te verzamelen en hiermee zaken te regelen, zoals het herstellen van je gebit en het afbetalen van de ringen en het trouwpak. Deze dingen dienen vervolgens afgeleverd te worden op het stadhuis of op de feestlocatie.
Om het allemaal nog iets spectaculairder te maken hebben we enkele virtuele figuren aan het spel toegevoegd. Ontwijk de stripteasedanseres van gisteravond en ook de ex en de schoonmoeder van de bruidegom bevinden zich in de stad. Rennen en niet achterom kijken!
Onder het genot van een welverdiend drankje zal het winnende team bekend worden gemaakt. Valt het huwelijk nog te redden? We hopen het van harte!
Inclusief:
- Professionele begeleiding
- 1 consumptie tijdens de prijsuitreiking
- Kleine versnapering
- Een smartphone per team
- Een prijs voor het winnende team
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Tip:
Uiteraard is dit uitje uitstekend te combineren met een heerlijke lunch vooraf of een uitgebreid diner na afloop. U kunt dit spel ook combineren met andere spelprogramma's. Informeer naar de mogelijkheden! Er bestaat ook een vrouwelijke variant: ‘The Wedding Planner'.
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
8 - 12 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW
13 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 20 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
Met onze bedrijfsbingo ben je verzekerd van een bingospel dat sprankelender is dan ooit! Onder leiding van een van onze ervaren Bingomasters, gedreven door passie voor entertainment, beleef je een unieke combinatie van humor, interactie en muziek.
We brengen een frisse wind in de wereld van bingokaarten. Geen saaie nummers, maar kaarten vol meezingers, intrigerende teksten en foto’s. Je smartphone verandert met één tik in een persoonlijke BINGO-kaart. Teams strijden in drie rondes: eerst één rij, daarna twee en tot slot de volle kaart.
Tijdens het spel verschijnen vragen, geluidsfragmenten en videoclips op een groot scherm. Herken je ze? Vink ze direct aan op je telefoon. Denk je BINGO te hebben, dan controleert onze software dit razendsnel. Maar pas op: tussen de vakjes zitten strikvragen. Een valse BINGO? Dan wacht er een hilarische opdracht.
Onze Bingomaster is de energieke motor van de avond, weet iedereen mee te slepen en zorgt voor een onvergetelijke sfeer. Een BINGO-kaart duurt zo’n 45 minuten, meestal spelen we er twee, met de optie voor een pauze.
Wij zorgen voor een opvallende welkomstsheet, kraakhelder geluid tot 150 deelnemers met topklasse audioapparatuur en een doorgewinterde quizmaster – geen stagiaires. Met 17 jaar ervaring, 3.000 quizzen en bingo’s per jaar en meer dan 1.000 lovende recensies (gemiddeld een 9+), garanderen wij een evenement vol energie, humor en memorabele momenten.
Bedrijfsbingo: veel meer dan een spel – het is een belevenis die jullie team nog lang zal bijblijven!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Koninklijke familie te valkenieren.
Wil je dit zelf ook ervaren dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving.
De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van.
Waar:
Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie maar het kan natuurlijk ook op een van onze locaties.
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?
In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.
SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Ben je opzoek naar een uniek event met je collega`s of relaties? Dan is het sportwagen event iets voor jou! Rij met de Audi R8, Ferrari, Lamborghini, Mercedes, Maserati of een Tesla S weg vanaf je eigen bedrijf.
Uiteraard zit er naast je onze instructeur, die je precies verteld hoe je het beste kunt rijden in deze sportwagens.
Dit bedrijfsuitje/personeelsdag is er één om nooit meer te vergeten. Alles wordt op maat gemaakt, wij kennen alle mogelijkheden en jij kent je collega’s. Wat past er bij jullie? Wat is jullie budget? Welke locatie komt het beste uit? Samen maken we er een onvergetelijke dag van.
Je kunt deze activiteit ook leuk combineren met bijvoorbeeld:
Vraag vrijblijvend je offerte aan via onderstaand formulier en we bekijken samen de mogelijkheden!
Teambuilding & Gedrag
Krijg op ludieke wijze inzicht in uw eigen gedrag en dat van uw team waarbij de schapen de spiegel zijn. Met mooie metaforen legt u de link naar uw team. De Workshop Schapendrijven brengt u inzicht, inspiratie maar ook energie!
Afhankelijk van de doelstelling van uw bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, rollen binnen een groep, passie en ambitie centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!
Hoe ziet de Workshop Schapendrijven eruit?
Door middel van diverse opdrachten brengt u samen de schapen in beweging. We beginnen eenvoudig, maar gedurende de workshop worden de oefeningen steeds uitdagender.
Ook krijgt u een exclusief kijkje in het bijzondere werk schapendrijven met Border Collies. Daarbij laten we zien hoe we onze honden selecteren en trainen van pup tot volwassen sporthond. Een ware inspiratiebron welke bijzondere inzichten geeft om zeker mee te nemen naar de werkvloer.
Tot slot eindigt u de workshop met een uniek finalespel. Eén ding staat vast, dit is gegarandeerd de meest bijzondere (en moeilijke!) vorm van schapendrijven ooit!
De Workshop Schapendrijven duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en Engels.
Neem ook een kijkje op onze site www.workshopschapendrijven.nl !
Welke locatie of groepsgrootte?
Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België.
Groepsgroottes van 4 – 200 personen.
Heeft u inhoudelijke wensen?
Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.
Waarom u kiest voor schapendrijven met LLanfarian Events?
LLanfarian Events
De Workshop Schapendrijven wordt verzorgd door een enthousiast en professioneel team. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze honden. Gepassioneerd laten we u opgaan in dat bijzondere werk én de magische samenwerking tussen baasje en hond.
Ook zo'n fan van de Formule 1? Dan is dit een geweldige activiteit voor jou en je collega's!
De Flat Out: Formula 1 is een interactieve en dynamische activiteit waarbij je met je team een levensgrote Formule 1 wagen gaat maken van karton.
Elk team krijgt een pakket aan bouwmaterialen om een Formule 1 auto te bouwen. Dit bestaat uit een onderstel, wielen, een stapel karton, een bouwplan en gereedschap.
De teams worden tijdens de activiteit getest op hun communicatieve vaardigheden, samenwerking en vindingrijkheid om deze geweldige uitdaging succesvol af te ronden. Een goede verdeling van de taken maakt dat de wagen binnen de gestelde tijd gebouwd kan worden. Ieders talenten en inzet zijn nodig om tot het beste eindresultaat te komen.
Beperkte middelen, beperkte tijd en een helder doel: ingrediënten die in de meeste projecten ook aan de orde zijn!
De wagens mogen ook worden gepimpt met verf en bijvoorbeeld stickers. Elk team creëert zo een hele eigen en unieke Formule 1 wagen.
Uiteraard vindt er ook een daadwerkelijke zeepkistenrace plaats!
Teambuilding effecten van Formula 1:
Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:
√ Projectplanning
√ Praktisch leiderschap
√ Taken verdelen al naar gelang talenten
√ Communicatiestrategie
Lijderschap
Voor leidinggevenden, managers, supervisors en directie op weg naar nieuw leiderschap
Mensen aansturen is geen standaardwerk. Geen team is hetzelfde. Geen mens is hetzelfde. En toch wordt van jou als leidinggevende verwacht dat je iedereen ‘meeneemt’. Dat je helder bent, maar ook zacht. Ruimte geeft, maar ook richting. Vertrouwen geeft, maar ook de touwtjes in handen houdt. De een wil autonomie. De ander zoekt bevestiging. De een wil sparren. De ander wil rust. En soms… verandert dat per week. Je bent dus niet alleen leidinggevende.
Je bent vertaler. Spiegel. Buffer. Brug. En ondertussen heb je ook nog gewoon je eigen werk te doen.
En dan is er nog iets wat niemand zegt, maar iedereen doet:
Je projecteert. Je stuurt zoals jíj zelf graag aangestuurd wil worden. Je communiceert in het tempo dat voor jóu prettig is. Je geeft ruimte of structuur omdat jij denkt dat dat nodig is. Heel menselijk. Maar juist daarin gaat het vaak mis.
Mensgericht leidinggeven begint bij jezelf.
Weten wat van jou is — en wat van de ander. Zien hoe jouw voorkeuren doorwerken in je stijl. En leren schakelen, zonder jezelf kwijt te raken.
In deze training:
Deze training is uitermate geschikt voor leidinggevenden, teamleiders, supervisors, managers en directieleden.
We zoeken niet naar perfectie.
Wel naar helderheid, richting en werkbare relaties.
Want als je stopt met lijden aan je eigen blinde vlekken, dan wordt Lijderschap weer Leiderschap.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.
Stap in de wereld van de Spaanse keuken met deze tapasworkshop! Ontdek hoe je de heerlijkste tapas bereidt en beleef een gezellige, culinaire ervaring. Tijdens deze workshop maak je kennis met de rijke smaken van Spanje en leer je stap voor stap hoe je zowel warme als koude tapas klaarmaakt. Het is niet alleen een kookervaring, maar ook een moment om te genieten van elkaars gezelschap en heerlijke gerechten, onder het genot van een glas sangria.
De workshop bestaat uit drie delen. We starten met een korte introductie over de Spaanse keuken en de oorsprong van tapas. Je leert meer over de verschillende tapasstijlen en de benodigde ingrediënten. Tijdens deze fase krijg je al een voorproefje van enkele klassieke tapas.
Vervolgens gaan we aan de slag! In kleine groepen bereiden jullie diverse tapasgerechten. Denk aan klassiekers zoals albóndigas, pinchos, patatas bravas en gevulde champignons. Gedurende het koken staan ervaren begeleiders klaar om tips en aanwijzingen te geven over snijtechnieken, bereidingswijzen en smaakcombinaties.
Als de tapas klaar zijn, nemen we de tijd om samen te genieten van de zelfgemaakte gerechten. Aan een sfeervol gedekte tafel proef je de verschillende tapas, vergezeld door een glas sangria. Dit is hét moment om te ontspannen, ervaringen uit te wisselen en de smaken van Spanje te beleven.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een spannend uitje met online support!
HELP, de Directeur is ontvoerd! Kunnen jullie de ontvoerders te slim af zijn en de directeur terugvinden voordat het te laat is? Beleef dit zenuwslopende reddingsavontuur met je vrienden, collega's of familie en ontdek of jullie de missie succesvol kunnen volbrengen
Wat heb je nodig?
Om deel te nemen heb je het volgende nodig:
Toch liever een begeleider op locatie? vraag ons naar de mogelijkheden. Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een uitdagende tocht dwars door de stad op zoek naar aanwijzingen. Kunnen jullie voldoende informatie verzamelen, of zijn de andere teams jullie te slim af? Ga de strijd aan en benut elkaars sterke kanten. Welk team weet als eerste de kluis te openen en de buit te bemachtigen? Dit is een spel vol met raadsels, achtervolgingen, behendigheid en team challenges. Benut elkaars sterke kanten!
De teams strijden tegen elkaar in de selectieprocedure om toegelaten te worden tot de geheime dienst. Er is slechts plaats voor één team, maar jullie hebben elkaar nodig om alle informatie te bemachtigen die nodig is om de geheime code te kraken. Houd uw tegenstanders in de gaten, maar vergeet niet ondertussen de puzzels op te lossen, de subtiele aanwijzingen te ontdekken en te genieten van de stad waar jullie de spionnenstrijd met elkaar aan gaan.
In de door jullie gekozen stad worden de teams gevormd en krijgen jullie een uitgebreide speluitleg. Samen met uw teamgenoten en een koffer vol gadgets gaan jullie op pad om de missie te voltooien. Ieder een eigen route door het centrum van de stad. Ieder team heeft precies evenveel tijd om het spel te spelen. Probeer alle raadsels op te lossen en kom stap voor stap achter de identiteit van de eigenaar van jullie koffer. Kunnen jullie genoeg informatie verzamelen of zijn de andere teams jullie te slim af… Op de afgesproken tijd verzamelen we weer op de startlocatie voor de zenuwslopende prijsuitreiking… OF zit er toch nog een onverwachte twist in het spel?
Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over! Leuk als personeelsuitje, bedrijfsuitje, teamuitje enz.
Programma voorstel
14:30 - 14:45 Ontvangst in de stad naar keuze
14:45 - 15:00 Speluitleg en verdeling van de teams
15:00 - 16:45 Het spel: Spy City Game
16:45 - 17:15 Gezamenlijke laatste opdracht
17:15 - 17:30 Kraak de code! en afsluiting
Inbegrepen binnen dit uitje:
Optioneel binnen dit uitje