
Ontdek het mysterie met 'Niets Is Wat Het Lijkt!', een zinderend groepsspel op locatie. Ideaal voor grote groepen vanaf 30 personen! Een fascinerende mix van een escape room en het 'bekende mollen tv-programma'. Weliswaar zonder mol, maar vol puzzels, raadsels en tactische uitdagingen van alle soorten kennisgebieden.
Het spel is uitermate geschikt voor bedrijfsuitjes, familiefeesten en teambuildingevents. Dit levendige spel is geschikt voor groepen van 30 tot 100 personen, waarbij teams van 4 tot 5 spelers hun kennis, inzicht, groepsgeest en gevoel voor humor gebruiken om te strijden voor de grootste geldpot. De druk van de tijd is voelbaar: elke seconde telt, aangezien tijd letterlijk geld wordt in deze spannende zoektocht!
Via een speciaal ontwikkelde app voor 'Niets Is Wat Het Lijkt', bepalen de teams hun eigen strategische koers binnen het spel, waarbij plezier en strategie hand in hand gaan. Samenwerken is de sleutel; elke correcte oplossing voedt de geldpot, maar wees waakzaam - vergissingen zijn kostbaar. Met jokers in het spel en de race om een geheimzinnige groene box, blijft de spanning tot de laatste minuut. Want 'Niets Is Wat Het Lijkt!' in deze spannende teamgame.
'Niets Is Wat Het Lijkt!' kan overal gespeeld worden. We helpen je graag met het vinden van de perfecte setting i.s.m. met onze partnerlocaties.
Is jouw team de andere teams te slim af? Ontdek het zelf in dit boeiende en tactische teamavontuur!
Dit wordt een uitje om nooit te vergeten!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
De Alleskunner – Wie van jullie kan écht alles?
Wie in jullie groep is van alle markten thuis? Tijdens De Alleskunner komen jullie daar achter! Gebaseerd op het populaire TV-programma hebben wij een reeks verrassende, grappige en uitdagende opdrachten ontwikkeld. Van quizvragen en puzzels tot behendigheidsspellen en gekke doe-opdrachten – alles komt voorbij. Iedere ronde staat er iets totaal nieuws klaar, waardoor je constant op het puntje van je stoel zit.
Het mooie is: bij ons valt niemand af! Iedereen blijft tot de laatste ronde meespelen. Zo blijft het spannend tot het einde en kan werkelijk iedereen de felbegeerde titel van De Alleskunner veroveren.
Buitenvariant
Zin in actie in de frisse lucht? Kies voor de buitenvariant van De Alleskunner! Ga met je team de strijd aan tijdens ludieke en actieve opdrachten in de buitenlucht. Denk aan blokjes omschieten, evenwicht bewaren, razendsnel puzzelen en nog veel meer verrassingen. Perfect voor een sportieve, energieke middag vol hilariteit.
Binnenvariant – tijdens lunch, diner of borrel
Liever gezellig binnen? Ook tijdens een lunch, diner of borrel spelen wij De Alleskunner. Tussen de gangen door of tijdens een gezellige borrel zorgen wij voor korte, afwisselende opdrachten waar iedereen in mee kan doen. Zo wordt jullie bijeenkomst gegarandeerd interactief, luchtig en onvergetelijk.
Wintervariant
Op zoek naar een unieke activiteit in de koude maanden? Dan is onze winterse Alleskunner dé keuze. Hier staan opdrachten in het teken van winter, sneeuw en feestdagen. Denk aan sneeuwballenwerpen (zonder natte voeten), winterse puzzels en creatieve opdrachten die voor een flinke dosis winterpret zorgen. Ideaal voor een kerstborrel of eindejaarsuitje!
Waarom De Alleskunner?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Beat the Box is een enververende en dynamische activiteit, die veel weg heeft van een Escape Room.
Het heeft een paar grote voordelen: je kunt het met grote groepen spelen en het kan overal! Beat the Box kan bij jullie op kantoor, op een vergaderlocatie, binnen of buiten... we nemen de boxen overal mee naartoe.
Het spel begint met een mysterieuze videoboodschap. Alle teams wordt gevraagd om binnen 90 minuten een geheime code te ontrafelen. De eerste stap is om de grote zilveren box te openen. Het is een daarna een opeenvolging van interessante breinbrekers waarbij iedereen in het team wordt uitgedaagd om out-of-the box te denken en de raadsels op te lossen.
Het spel start als competitie tussen de teams. Gaandeweg kom je er alleen achter dat je niet kunt winnen zonder hulp van de anderen. Deze unieke twist laat de waarde zien van samenwerking en het behalen van een gezamenlijk succes.
Teambuildingeffecten van Beat the Box
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:
√ Teamoverschrijdend samenwerken
√ Probleemoplossend vermogen
√ Netwerken
√ Strategisch communiceren
√ Project planning
Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?
Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.
Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.
Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.
Al onze quizzen zijn inclusief:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
In de lachworkshop gaan we zonder reden lachen – gewoon heel veel lachen! Waarom? Lachen brengt mensen samen, geeft energie, ontspant, en kan zelfs een beetje ongemakkelijk voelen. Ook bij een neplach maken je hersenen endorfine aan, het gelukshormoon, terwijl stresshormonen verminderen. Dit zorgt ervoor dat je je blijer voelt en geeft je een positieve invloed op je gemoedstoestand.
De lachworkshop kan voor verschillende doeleinden worden ingezet:
- Geweldig als ijsbreker voor teams die elkaar nog moeten leren kennen.
- Ideaal als pauze tijdens een intensieve vergaderdag.
- Effectief als teambuildingsactiviteit voor teams die een nieuwe impuls kunnen gebruiken.
- Leuk als start van een bedrijfsuitje.
Lachen zonder reden is iets wat volwassenen vaak verleerd zijn – en daar gaan we mee aan de slag. Met diverse oefeningen onder begeleiding van een lachcoach leer je opnieuw ongedwongen lachen. Het voelt misschien wat gek, maar het is ook hilarisch, verkwikkend en heerlijk bevrijdend.
Resultaten na de workshop:
- Betere teamcommunicatie
- Vergrote effectiviteit binnen het team
- Meer creativiteit en samenwerking
- Verbeterd relativeringsvermogen
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het onderstaande formulier invullen. Ook mogelijk als online workshop!
Chaos, humor en competitie onder één dak
In De Alleskunner – Indoor nemen teams het tegen elkaar op in vijf totaal verschillende uitdagingen. Elke opdracht vraagt om iets anders: kennis, snelheid, creativiteit of slim samenwerken.
Van pittige quizvragen tot een hilarische doe-opdracht, van breinbrekende puzzels tot een verrassende finale – dit spel draait om veelzijdigheid én plezier. Iedereen krijgt zijn moment om te schitteren, want elke ronde vraagt om andere skills. De perfecte combinatie van competitie, hilariteit en verbindend plezier.
Teambuilding met energie, humor & verbinding
De Alleskunner – Indoor is meer dan alleen een leuk spel. Het raakt op speelse wijze aan wat teams sterk maakt:
Ideaal als afsluiter van een teamdag, bedrijfsuitje of informele borrelactiviteit.
Hoe verloopt het spel?
Het resultaat? Een zaal vol lachsalvo’s, gezonde competitie en een team dat hechter en energieker naar huis gaat
De Hilariteitsquiz is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.
Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.
Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
Ronde 1: algemene muziekvragen
Ronde 2: intro luisteren
Ronde 3: Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze.
Ronde 4: singing bee
Ronde 5: swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!
Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
- Get the Picture
- Het ballonnen trapspel
- Reclame tunes raden
- Anagrammen oplossen
Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.
Hitster – Teambuilding Edition
Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.
Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Food for thought!
Voor je verder leest: weet je het zeker? De Slimste Mens aan tafel kan namelijk verstrekkende gevolgen hebben voor de verhoudingen binnen de groep collega’s, vrienden of teamleden waarmee jij deze battle aangaat. Voor je het weet blijkt bijvoorbeeld die niet al te montere blonde baliedame beter uit de quiz te komen dan jij en wie serveert er dan voortaan de koffie? De Slimste Mens is de leukste manier om voor eens en altijd het verschil tussen brein en branie te bepalen. En ondertussen wordt er goed gezorgd voor de inwendige mens. Je speelt de quiz in combinatie met een overheerlijk diner. Food for thought dus!
Wat staat je te wachten tijdens De Slimste Mens aan tafel? Jouw gezelschap wordt ontvangen door een heuse quizmaster. Hij of zij geeft jullie een uitgebreide speluitleg en dan worden er teams gemaakt. Aan tafel! Let the games begin… Aan de hand van 10 vragenrondes gaan we de absolute meesterbreinen bepalen. Ja/nee-rondes, multiple choice, schattingsrondes en natuurlijk buzzrondes: wie het snelst op de knop drukt en juist antwoordt pakt de punten. Uiteraard steken we de quiz zo breed mogelijk in, met algemene kennis alleen ga je het zeker niet redden. Muziekfragmenten herkennen, geschiedenis- en aardrijkskundevragen, tv- en mediavragen, anagrammen oplossen en hoeveel weet je eigenlijk van literatuur? De beste masterminds komen elkaar tegen in de grand finale. De pittigste vragen gaan nu over tafel en de quizmaster geeft geen millimeter toe. Hier win je alleen op inzicht, maar een sprankje geluk is zeker welkom!
De Slimste Mens aan tafel kan op iedere willekeurige locatie in Nederland, België en Duitsland gespeeld worden. Dit spel kan ook in het Engels gespeeld worden!
Liever iets buiten? Kijk dan bij de citygame de Slimste , of een van onze andere citygames.
Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen.
Ik ben toch geen aap?!
Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
Iedereen, ook jij, speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.
"Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
"Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
"Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"
Actief aan de slag
Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.).
Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...
Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.
"Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"
Andere bril
Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.
Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een muzikale strijd!
De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat. Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.
Voor wie
Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
Arrangementen
U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.
Het You2 virus breekt uit! Ga de DNA Challenge aan:
Daag uw personeel uit door te kiezen voor een event waar elke deelnemer wordt geprikkeld zijn grenzen te verleggen en dat alles met een flinke dosis humor, spanning en zelfreflectie.
Ontdek nieuw talent in Uzelf!
De DNA Challenge!
De teams worden gevormd en uitgerust met een Ipad waarna ze zich begeven in een andere dimensie waar fysieke en creatieve uitdagingen hand in hand gaan met duistere praktijken als spionage, sabotage, infiltratie en alerts.
Welk team is stressbestendig genoeg om het verspreiden van het You2 VIRUS te voorkomen teneinde de mensheid te redden van een gruwelijke ondergang? Wie durft zich bloot te geven aan de gevaren en weet het juiste DNA profiel te ontmaskeren dat resistent is tegen het steeds sneller om zich heen grijpende You2 VIRUS? Zal er iemand onverhoopt besmet raken door onnadenkendheid, concentratieverlies of slim spel van de tegenstander?
De winnaar redt de wereld en schrijft wellicht geschiedenis als de volgende superhero in een nieuwe marvelmovie!!
The Challenge:
Na een korte introductie gaan de teams aan de hand van de uitdagingen (alerts, foto en filmopdrachten) locatiepunten opsporen. Hiermee kunnen ze een deel van een DNA-streng bemachtigen hetgeen uiteindelijk beslissend zal zijn voor het behalen van de resistentie tegen het You2 virus. ‘ Alerts’ waarbij het team zo snel mogelijk extra opdrachten moet uitvoeren, geven deze quest een extra stressimpuls mee om de koelbloedigsten onder de teams een voorsprong te geven op de voorzichtige spelers in het spel. De strijd tegen het virus wordt extra spannend als teams met gadgets hun tegenstanders tijdelijk kunnen uitschakelen.
De locaties en real-time-scores van alle teams zijn voor iedereen zichtbaar op de ipad, hetgeen tot een bloedstollende race tegen de klok zal leiden.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
14.00 uur Instructie, en start videoboodschap
14.15 uur Aanvang spel
16.30 uur Einde spel (borrel)
16.45 uur Onderhandeling en prijsuitreiking (presentatie van de leukste foto's en video's
17.00 uur Einde van het programma. (Na het event worden alle foro's en video's naar u opgestuurd)
17.00 uur Borrel en evt. diner
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Virtual Reality Moordspel Diner, lossen jullie het mysterie op? Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje.. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden, onder jullie ogen!
Wat staat je te wachten tijdens het VR Moordspel Diner? Op klaarlichte dag wordt een rijke hoteleigenaar dood aangetroffen! Vermoord in zijn eigen hotel! Wie heeft deze brute moord op zijn/haar geweten, waarom en hoe is het gebeurd?! Stap in een virtuele wereld om aanwijzingen te vinden, los pittige raadsels op en ontrafel het mysterie! Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de virtuele wereld weer een stukje veiliger geworden.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Nieuwsgierig naar meer van onze spannende teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor nog veel meer activiteiten. zoals onder andere; Moorddiner, Help! De directeur is ontvoerd, Escape in the city,
Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit. Elk team bouwt een robot van aluminium en verzinkt metaal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!
Team Challenge met verrassende games
Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen munten met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.
Race of the Robots
In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!
Teamwork
De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!
Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?
Programmaduur: 2,5 uur.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!
Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!
Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.
Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.
Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.
Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.
Programma voorstel
14:45 - 15:00 Ontvangst en speluitleg
15:00 - 16:00 Eerste deel: Ranking your Team!
16:00 - 16:15 Pauze
16:15 - 17:15 Tweede deel: Ranking your Team!
17:15 - 17:30 Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel