
Een muzikale strijd!
De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat. Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.
Voor wie
Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
Arrangementen
U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.
Een spannende, leuke en een unieke beleving!
Communicatie is van levensbelang in een team. Het verbindt collega's waardoor ze elkaar gaan vertrouwen en optimaal gaan samenwerken! Wij hebben hier een leuke en uitdagende teambuildingsactiviteit voor ontwikkeld waarin deelnemers ervaren hoe een ander communiceert en van elkaar leren hoe het beste met elkaar te communiceren. The case: Europol heeft twee geheimzinnige kisten weten te onderschepen. Volgens de inlichtingen kunnen de kisten niet te dicht bij elkaar komen. De specialisten van Europol zijn stuk gelopen met het kraken van codes om de kisten open te krijgen. Alleen jullie als externe communicatie experts kunnen dit mysterie ontrafelen en een ramp voorkomen!
Wat staat je te wachten bij The Communication Box?
Je hebt als team 2 boxen die uit elkaar staan. Het team wordt in tweeën gesplitst. Door goed met elkaar te communiceren kun je beide boxen open maken. Laat zien dat jullie onderlinge communicatie van wereldniveau is. Verbaal door een portofoon, non-verbaal zoals liplezen, gebarentaal en tekenen. Voor jullie maakt het niks uit want jullie begrijpen elkaar in iedere vorm! Laat zien wat teamwork is en test het oplossend vermogen in deze razend spannende Case. Puzzel samen in verschillende groepen naar de oplossing van het mysterie en help hierbij Europol. Een supergave teambuildingsactiviteit gericht op goede communicatie binnen een team!
Vraag vrijblijvend een offerte aan via onderstaand aanvraagformulier!
Nieuwsgierig naar meer van onze spannende teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor nog veel meer activiteiten. zoals onder andere; Moorddiner, Help! De directeur is ontvoerd, Escape in the city.
Haka Teambuilding
Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.
Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!
We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :
Duur workshop : 3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Let's Make Art Together!
Maak de cultuur van je organisatie zichtbaar
Tijdens de Art of Culture workshop brengen jullie samen de unieke cultuur van jullie organisatie tot leven in tastbare kunstwerken. Teams verbeelden op creatieve wijze jullie kernwaarden, identiteit en gemeenschappelijke doelen. Dit zorgt voor inspirerende gesprekken, meer verbinding en een versterkte samenwerking. Het resultaat is een blijvende visuele representatie van wat jullie als organisatie onderscheidt.
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab: Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Uniek én mogelijk op iedere locatie!
Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.
Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert.
Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.
Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie.
Een aantal belangrijke punten:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Onze Pubquiz is een spannende en uitdagende trivia-ervaring. De pubquiz biedt een unieke en interactieve ervaring die zich door een reeks boeiende vragen en opdrachten laten leiden.
Maak van jouw evenement een knaller met de ultieme interactieve pubquiz!
✅ Volledig op maat gemaakt in jullie eigen huisstijl — gratis inbegrepen
✅ Inclusief gratis welkomstsheet en kosteloos eigen vragen toevoegen
✅ Meer variatie dan standaard quiztools: verkiezingsvragen, weddenschappen, mini-games, karaoke, open vragen en meer
✅ Simpel in gebruik: antwoorden via stemkastje of telefoon
✅ Bewezen succes met 3.000 quizzen per jaar en een gemiddelde score van 4,9 uit 5,0 (1.000+ reviews!)
✅ Geschikt voor groepen van 30 tot 15.000 personen
Informeer nu en maak van jouw teambuilding of bedrijfsuitje een onvergetelijke ervaring!
Duplo LEAN Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op de principes van het LEAN werken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo LEAN mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen.
Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen. Helemaal LEAN dus!
Deze game is uitermate geschikt om teams in korte tijd kennis te laten maken met de principes van het LEAN werken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen. Dit doen we op een ludieke manier die altijd zorgt voor veel spelplezier!
De Duplo LEAN Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show. Dit is een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.
Daarnaast is het ook mogelijk om de Game te bestellen als Duplo Building Game, in dit geval werken we zonder de de principes van LEAN maar gaat het spel simpelweg over over effectief en efficiënt samenwerken. De Duplo Building Game is een energiek en vooral ludieke activiteit die zorgt voor veel energie in de groep.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work.
Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!
De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.
Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.
Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!
Programma voorstel
14:45 - 15:00 Ontvangst en uitleg
15:00 - 15:30 Veiling van de fietsonderdelen
15:30 - 16:00 Onderhandelingen en start bouwen
16:00 - 17:00 Verder bouwen en inkopen accessoires
17:00 - 17:15 Testronde op het parcours
17:15 - 17:30 Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel
Ontdek de sensatie van Zeepkisten F1, een teambuildingactiviteit die snelheid, strategie en teamwork samenbrengt voor een bedrijfsuitje vol plezier en uitdaging.
Bij deze unieke variant van de Formule 1 draait het niet alleen om wie het snelst is, maar ook om slimme tactieken, soepele communicatie, goed getimede checks en een doordachte taakverdeling. De teams strijden niet alleen om de finishlijn, maar ook om de waardering van hun collega's.
Welk team gaat er met de meeste punten naar huis en mag genieten van de welbekende champagne-douche? Dat bepalen jullie terwijl jullie samenwerken om de zeepkistenrace tot een succes te maken.
Dus, zet je schrap voor een dag vol lachende gezichten, teamwork en misschien zelfs wat competitieve spirit. Trek je helm aan, geef je zeepkist een laatste check en laat de race om de beste zeepkistenkampioenen beginnen!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9 gemiddeld! (bron: klantenvertellen.nl)Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Stap terug in de tijd en herbeleef de iconische hits van de jaren 80, 90 en 00's met onze spannende en meeslepende Muziekbingo! In slechts één uur brengen we de nostalgie tot leven terwijl je jouw favoriete nummers herkent en meezingt.
Bij aankomst ontvangt iedere deelnemer een kleurrijke bingokaart met titels van nummers, artiesten of bandnamen, en zelfs foto's van legendarische artiesten en bands. En dan begint het avontuur! Onze enthousiaste begeleider draait de plaatjes één voor één terwijl jij je best doet om ze te herkennen. Voel je de opwinding als je de artiest of de titel van het nummer raadt? Of herinner je je nog hoe die iconische artiest eruitzag?
Maar dat is nog niet alles! Wanneer je een horizontale lijn afkruist op je bingokaart, win je een fantastische prijs, speciaal verzorgd door ons team bij DoeNederland. En we gaan door voor meer spanning en sensatie! Kruis twee lijnen af en win een nog grotere prijs. En natuurlijk, de kers op de taart: een volle kaart voor de grandioze hoofdprijs! Maar……heb je een valse bingo? Liedje zingen!!
Deze unieke activiteit is perfect voor elk moment van samenzijn. Of je nu een informele borrel plant of een diner wilt afsluiten met een knal, onze Muziekbingo voegt gegarandeerd een dosis plezier en opwinding toe aan je avond. En het beste van alles? Dansen is gratis! Dus laat jezelf gaan op de onweerstaanbare hits terwijl onze begeleider de sfeer verhoogt met zijn aanstekelijke dansmoves.
Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk.
Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.
Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.
Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?
Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.
Inclusief:
- Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
- Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
- Gezellige locatie in centrum van de stad
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
Ben jij een wandelende voetbalencyclopedie? Denk je meer passie voor voetbal te hebben dan je collega's of vrienden? Dan is onze voetbal quiz de ultieme uitdaging voor jou!
Wat kun je verwachten?
Laat zien wat je weet!
Vorm een team en maak je klaar voor een avond vol doelpunten, spanning en voetbaltrivia. Loop weg met de felbegeerde titel van Voetbal-Quizkampioen en bewijs dat jouw voetbalkennis ongeëvenaard is!
Het meest populaire spel voor in de voetbalkantines!
Trek je denkbeeldige skischoenen aan, oefen je jodel en maak je klaar voor dé ultieme winterbeleving: De Grote Après-Ski Quizshow!
Een interactieve, knotsgekke quiz vol humor, energie en keiharde meezingers. Perfect voor bedrijfsuitjes, winterborrels of als hilarische afsluiter van een teamdag. Van karaoke en feesthits tot gênante skibloopers — deze quiz heeft alles in huis voor een onvergetelijke avond.
Hoe werkt het?
In overleg stemmen we alles af op de locatie en het gezelschap. Wij nemen de volledige techniek mee, inclusief onze krachtige Bose-geluidssystemen voor haarscherp geluid tijdens muziekfragmenten, quizrondes én karaoke. We zijn ruim op tijd aanwezig om op te bouwen en alles klaar te zetten voor de show. Wat je kunt verwachten: Vragen over Ötzi en lederhosen, mama-appelsap, LuckyTV, Kaiserschmarrn en de mysterieuze lus aan een Dirndl. Voeg daar nog een karaoke-ronde en meezingers zoals Sweet Caroline aan toe, en je hebt een feestje dat je collega’s niet snel vergeten.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner.
Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.
Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!
Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!
Inclusief:
- Een enthousiaste quizmaster
- Een uitgebreid 3 gangen diner
- Toplocatie in centrum van de stad
- Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Handige tip:
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!