Groepsuitjes in Venray | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

Eindejaarsuitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
400 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Venray
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Er is geen enkele strijd zo typerend en van alle tijden als de strijd tussen mannen en vrouwen. De clichés zijn overduidelijk: mannen kunnen bijvoorbeeld beter inparkeren en maar één ding tegelijk. Vrouwen praten makkelijker over emoties maar kunnen slecht kaartlezen. Juist deze verschillen zorgen voor een gehaaid spanningsveld en de leukste discussies onderling. Daarom heeft TB Events de Mannen tegen de Vrouwen quiz ontwikkeld, zodat de strijd tussen de mannen en vrouwen voor eens en altijd wordt beslist!

    Wat staat je te wachten tijdens de Mannen tegen de Vrouwen?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. We beginnen vriendschappelijk met een relaxte ontvangst. Daarna krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens delen we de groep op in een mannen- en een vrouwenteam. De spanning stijgt en de vooroordelen groeien...

    De quiz bestaat uit verschillende rondes en de groepen zullen zich moeten inleven in de andere sekse om te winnen. Elke ronde weer gaan de teams zich afvragen hoe de vrouwen dit zouden oplossen of hoe de mannen dit zouden aanpakken. Het team met het meeste inlevingsvermogen verdient de meeste punten en wint de quiz. Dit team krijgt een leuke prijs mee naar huis.

    Wie kookt er?
    Na afloop van de quiz is valt genoeg te praten, lachen of recht te zetten. Na de prijsuitreiking schuift u aan voor een heerlijk diner. Verbroedering alom, maar er is nog een hoop te bespreken....

    De Mannen tegen de Vrouwen, inclusief een diner, duurt ongeveer 3 uur. 
    Kleinere gezelschappen en groepen groter dan 30 personen ontvangen een aangepaste offerte. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Tijdens dit teambuildingspel volgen de teams een route die via de ipad wordt aangegeven en komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten en minigames. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en gelijk teruggekoppeld!

    De teams starten vanuit jullie eigen locatie of gekozen horeca gelegenheid.

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij terugkomst en de borrel ziet iedereen op het scherm alle resultaten van de foto-opdrachten die gemaakt zijn. Een kwartiertje later volgt de prijsuitreiking met de daarbij de leukste video's van ieder team.

    We sturen jullie al het beeldmateriaal wat gemaakt is. Een blijvende herinnering om nooit te vergeten!

    20 - 600 personen

    Niemand zit erop te wachten om een totale black-out te krijgen tijdens een presentatie ofperformance. Maar hoe ga je dat met een goede voorbereiding dan aanpakken? Precies!! Door je te laten trainen door de beste professionals.

    Hoe leuk is het om tijdens deze masterclass/workshop te ontdekken wat de kracht is van echte humor? Superspannend!! Maar ook enorm leuk en leerzaam om te doen.  Je leert alle basisregels van een professionele stand-up comedian.

    Deze masterclass/workshop is geschikt voor iedereen. Wij verzorgen deze masterclass/workshop voor ieder eindresultaat.

    WAT MAG JE VERWACHTEN TIJDENS DEZE MASTERCLASS/WORKSHOP? 
    Als deelnemer mag je diverse keren een opdracht uitvoeren voor de groep. Alle situaties zorgen voor enorme lachsalvo’s.

    Wat zijn de valkuilen van het vak en hoe ga je hiermee om? Hoe ontwikkel jij jouw improvisatievermogen?

    En hoe creëer jij jouw geheel eigen stijl? Want dat maakt jou nog meer authentiek.

    Het einddoel van deze masterclass/workshop is dat je enorm hebt genoten en gelachen om alle verhalen en meest bizarre situaties. En daarnaast creëer je ook zelfvertrouwen, je leert de deelnemers op een andere manier beter kennen en je krijgt erg veel positieve energie. Out of the Box gaan op een zeer leuke manier.

    Zelfs voor professionele sprekers, dagvoorzitters, storytellers en/of presentatoren is onze masterclass/workshop een echte meerwaarde.

    We gaan intensief met elkaar aan het werk. En we geven elkaar nog meer positieve energie.

    Informeer graag naar alle mogelijkheden en kies voor Comedy Events!

    10 - 200 personen

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. 

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    - Een enthousiaste quizmaster
    - Een uitgebreid 3 gangen diner
    - Toplocatie in centrum van de stad
    - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Gebruik alle kwaliteiten van je team is de sleutel tot succes in deze indrukwekkende teambuilding-activiteit.

    Strategische samenwerking: in groepen van ca 10 personen ontwerpt en bouwt u uw eigen door Rube Goldberg geïnspireerde kettingreactie. Ieder team start met een basis pakket om hun Kettingreactie te bouwen.

    Daarnaast kunnen ze materialen kopen in ‘de shop’. Om hiervoor geld te verdienen kan men allerlei kleine en grotere opdrachten doen. Van blikgooien en sjoelen tot de teamopdracht plankenkoorts*.

    In het begin bent je verdeeld in kleinere teams om individuele Rube Goldberg machines te bouwen. Lukt het vervolgens om hiervan één GROTE kettingreactie te maken? Dat is de ultieme samenwerking!

    *het arsenaal aan activiteit is uitgebreid.

    Denk aan:
    * Krant maken
    *
    challenge Three
    * plankenkoorts                      
    * pannenkoekenbakken
    * Schilderen                             
    * wereldbal
    * kennis arena
    *
    tbd

    Inclusief introductie, aftrap en finale hebben we 90 – 180  minuten nodig voor deze game.  

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!​

    20 - 200 personen

    Welk team weet als eerste de code te kraken?

    Ontvangst
    Uw ontsnapping begint met een u gastvrij welkom in een restaurant in het cetrum met een welkomstdrankje.

    Kraak de code - binnenspel
    Meestercrimineel Klaas D. is gearresteerd, maar niet voordat hij zijn buit op een geheime locatie heeft verstopt. Als rechercheurs zijn jullie belast met de taak om de geheime code te kraken die hij naar zijn handlanger vanuit de gevangenis doorseint. Gedurende het spel ontvangt elk team verschillende opdrachten die leiden tot een deel van de geheime code. Jullie moeten samenwerken, slim denken en de codes ontcijferen om de vindplaats van de buit te achterhalen. Onze instructeur begeleidt u op afstand en zorgt voor de nodige spanning. 

    Driegangen keuzediner
    Ter afsluiting wordt u in een gezellig restaurant een heerlijk driegangen keuzediner aangeboden. Uiteraard houden we rekening met eventuele dieetwensen.

    Groepsgrootte
    6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 59 excl. btw

    Inclusief
    - Welkomstdrankje
    - Kraak de code met begeleiding op afstand
    - Driegangen keuzediner

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    6 - 100 personen

    Red Light Green Light, hét survival groepsuitje van dit moment!
    Van de film de Hungergames tot nu de spraakmakende Netflix serie de Squid Game! Iedereen heeft het er over en wordt nu al als het meest populaire groepsuitje voor het komende jaar genoemd. Het Red Light Green Light is op deze spellen gebaseerd.

    Wat is Red Light Green Light voor activiteit?
    Het actieve spel is gebaseerd op de populaire Netflix serie the Squid Game. Alle deelnemers van dit teambuildingsuitje zijn je concurrenten. Tegelijk moet je wel op het goede moment met elkaar samenwerken. Ideaal voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of een uitje met vrienden. Het minimum aantal deelnemers is 30.

    Hoe werkt het spel?
    Het spel start als de Frontman de groep toespreekt. Vervolgens splitsen we de groep op in teams van 6 personen. Iedere deelnemer krijgt een T-shirt met een persoonsnummer (heb jij 456?).

    De teams spelen 6 verschillende games, waarin je als team én individueel werkt. Tijdens de rondes komen de uit de serie bekende Games aan bod, zoals Red Light Green Light (Annemaria Koekkoek), Cut a shape (vormpjes prikken) of Tug of War (touwtrekken). Net zoals in de serie kun je er voor kiezen om zelfstandig te werken, of om elkaar te helpen de prestatie van het team te verbeteren. Door de tijdslimiet die aan de games zit, neemt de spanning toe. Een ware race tegen de klok!

    Na deze 6 verschillende rondes, eindigt één team als het beste team. Nu begint de afvalrace, want er is op het einde maar één winnaar van de game. Wie eindigt er na deze spannende finale als de Inktvis koning of koningin?  

    Voor wie is het spel bedoeld?
    Dit groepsuitje is te spelen voor groepen vanaf 30 personen. Door de verschillende onderdelen is het ook geschikt voor grotere groepen tot wel 200 personen. Hoe meer deelnemers, hoe meer onderdelen het spel heeft. Alle deelnemers kunnen het spel tegelijk spelen.

    Hoe lang duurt het?
    De duur van het spel is 2 tot 2,5 uur. Dit is inclusief een korte pauze, waarin de deelnemers even kunnen uitrusten, wat drinken en eventueel tactiek kunnen bespreken.

    Wat is inclusief?

    • · Professionele spelbegeleiders in de bijbehorende kostuums
    • · Een T-shirt met persoonsnummer tijdens de game (daarna weer inleveren)
    • · Minstens zes rondes met welbekende games
    • · Attributen om de games te kunnen spelen
    • · Finalespel voor de zes beste deelnemers
    • · Een prijs voor de gedoodverfde winnaar van het spel


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    30 - 250 personen
    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Verbinding Entertainment & Hilariteit!
    Speel samen met bijvoorbeeld 30, 60,180 of zelfs 360 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.
    Met als resultaat een flitsende, informerende, inspirerende & hilarische videoclip/lipdub

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?

    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen. Onderdeel van Film Teambuilding.

    40 - 1000 personen

    Nieuw bij ABC Events: De E-Chopper Rally

    Ben je op zoek naar een origineel en duurzaam bedrijfsuitje dat zowel ontspannend als uitdagend is? Maak kennis met onze E-Chopper Rally – hét ideale groepsuitje voor bedrijven, families, vriendengroepen en meer!

    Vanaf de gekozen locatie vertrekken jullie op een stoere elektrische chopper. Stil, milieuvriendelijk én perfect om onderweg gezellig met elkaar te kletsen. Iedere deelnemer krijgt zijn eigen E-chopper (rijbewijs AM verplicht) en samen met je team ga je op pad met een verrassende route en uitdagende opdrachten.

    Hoe werkt het?
    Na ontvangst en teamindeling krijgt elk team een routekaart en een set opdrachten. Tijdens de tocht moeten jullie als team puzzels oplossen, vragen beantwoorden en de route correct volgen. Strategie, samenwerking en scherpte worden op de proef gesteld. Wie voert de opdrachten het beste uit én raakt onderweg niet de weg kwijt? Het winnende team wordt feestelijk beloond!

    Liever ontspannen touren?
    Geen zin in een rally, maar wil je gewoon op je gemak genieten van een mooie tour door een prachtig gebied in Nederland? Ook dat is mogelijk! We bieden ook vrije tochten aan zonder opdrachten – ideaal voor wie vooral wil ontspannen en genieten van de omgeving. Laat ons weten wat jullie voorkeur heeft, dan passen we het programma aan op jullie wensen.

    Waarom kiezen voor de E-Chopper Rally of Tour?

    • Interactieve teambuilding of ontspannen toertocht
    • Duurzaam & stil vervoer

    • Prachtige routes door Haarlem en omgeving (of elders in Nederland)

    • Mogelijkheid tot een gezellige afsluiting in een van de vele horecagelegenheden – wij adviseren graag!

    Praktische info:

    • Duur: ca. 3 uur

    • Groepsgrootte: 6 t/m 150 personen (meer/minder in overleg)

    • Locatie: Op aanvraag in heel Nederland mogelijk

    • Rijbewijs: AM (brommer) verplicht

    Beleef samen een uniek en onvergetelijk avontuur op wielen! Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvende offerte.

    6 - 1000 personen

    Chaos, humor en competitie onder één dak
    In De Alleskunner – Indoor nemen teams het tegen elkaar op in vijf totaal verschillende uitdagingen. Elke opdracht vraagt om iets anders: kennis, snelheid, creativiteit of slim samenwerken.

    Van pittige quizvragen tot een hilarische doe-opdracht, van breinbrekende puzzels tot een verrassende finale – dit spel draait om veelzijdigheid én plezier. Iedereen krijgt zijn moment om te schitteren, want elke ronde vraagt om andere skills. De perfecte combinatie van competitie, hilariteit en verbindend plezier.

    Teambuilding met energie, humor & verbinding
    De Alleskunner – Indoor is meer dan alleen een leuk spel. Het raakt op speelse wijze aan wat teams sterk maakt:

    • Samenwerking & afstemming – Krachten bundelen en ieders kwaliteiten benutten
    • Energie & positieve sfeer – Lachen, spanning en afwisseling zorgen voor nieuwe energie
    • Nieuwsgierigheid & creativiteit – Ontdek onverwachte talenten en nieuwe invalshoeken

    Ideaal als afsluiter van een teamdag, bedrijfsuitje of informele borrelactiviteit.

    Hoe verloopt het spel?

    • Onze enthousiaste spelleider zet de toon met duidelijke uitleg en een flinke dosis enthousiasme.
    • In teams gaan jullie aan de slag met een gevarieerde mix van quizvragen, breinbrekers, creatieve twists en een hilarische doe-challenge.
    • De opdrachten worden steeds verrassender: soms draait het om slim nadenken, soms om snel handelen, en soms gewoon om lef tonen.
    • De sfeer is energiek en laagdrempelig, waardoor iedereen zijn of haar talent kan inzetten en bijdragen.
    • Uiteindelijk komt alles samen in een spannende finale waarin één team zich dé Alleskunner mag noemen.

    Het resultaat? Een zaal vol lachsalvo’s, gezonde competitie en een team dat hechter en energieker naar huis gaat

    12 - 100 personen

    De steptochten van Holland Tour Guides kunt u in elke stad van Nederland organiseren. Niet alleen kunt u bij ons een handige gids reserveren die van alles weet te vertellen over de omgeving waar u doorheen komt, ook kunt u heel gemakkelijk uw steptocht uitbreiden met één van onze talloze andere speciale evenementen. Natuurlijk zijn wij zeer bekend met allerlei uitgaansmogelijkheden en horeca-etablissementen in de door u uitgekozen stad. Bespreek dan ook het complete arrangement “from start to finish” met onze enthousiaste medewerkers. 

    Laat u verrassen door de zeer uitgebreide mogelijkheden die wij u kunnen bieden om uw dagje uit zo uniek mogelijk te maken, vorm gegeven op basis van uw eigen wensen en voorkeuren. Voor uw familiehappening, personeelsfeestje of vriendenreünie, bij Holland Tour Guides komt u voor een enerverend uitje altijd aan uw trekken!

    Inclusief:
    – Professionele privé gids (met jarenlange ervaring)
    – Sportieve Steps
    – Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 15 personen € 32,50 p.p. excl. BTW
    16 - 30 personen € 29,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 31 personen € 27,50 p.p. excl. BTW

    10 - 200 personen

    Een pubquiz van Framboos Events is gezelligheid met een hoofdletter G! In teams ga je de strijd aan om te zien wie de echte allesweters van de groep zijn. Verwacht een mix van grappige, verrassende en herkenbare vragen over van alles en nog wat: van muziek tot films en van sport tot gekke weetjes. Lachen, fanatieke teams en soms een gokje wagen horen bij een geslaagde pubquiz.

    Onze quizzen worden op de klassieke manier gespeeld, met pen en papier. Geen telefoons of tablets, maar gewoon lekker samen quizzen. Zelfs de meest timide collega's komen los tijdens de quiz! En het mooiste? De pubquiz kan op (bijna) elke locatie gespeeld worden en is ideaal om te combineren met een feestavond of borrel.

    15 - 300 personen

    Over deze pagina

    Bent u dit jaar de persoon om de groepsuitjes in Venray te regelen voor u en uw collega's? Op WegmetdeBaas bent u op het juiste adres voor de leukste groepsuitjes in Venray. Wij hebben de leukste aanbieders van groepsuitjes in Venray op onze site geplaatst. Bent u op zoek naar actieve groepsuitjes in Venray of doet het juist liever wat rustiger aan? Alles is mogelijk! U kunt bijvoorbeeld een leuke citygame of een kookworkshop kiezen maar een ouderwetse zeskamp is natuurlijk ook mogelijk. Groepsuitjes in Venray zijn belangrijk voor het groepsgevoel onder de collega's. Het is een mooie aangelegenheid om elkaar in een ontspannende setting op een andere manier te leren kennen. Wilt u wat meer inspelen op de samenwerking onderling dan kun u ook kijken naar de diverse teamtrainingen en teambuilding uitjes op onze site. Heeft u één of meerdere groepsuitjes in Venray gevonden? Vraag dan direct meer informatie aan bij de aanbieders van de groepsuitjes in Venray. Zij zullen u dan snel van de nodige informatie voorzien over de groepsuitjes in Venray.