Groepsuitjes in Terneuzen | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
380 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Terneuzen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De Hilariteitsquiz  is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.

    Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
    Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.

    Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
    Ronde 1
    : algemene muziekvragen
    Ronde 2:
    intro luisteren
    Ronde 3:
    Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze. 
    Ronde 4: singing bee
    Ronde 5
    : swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!

    Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
    -           Get the Picture 
    -           Het ballonnen trapspel
    -           Reclame tunes raden
    -           Anagrammen oplossen

    Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
    Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.

    Hitster – Teambuilding Edition

    Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
    Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.

    Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 400 personen
    Speel met je collega’s, vrienden of familie de bloedstollende citygame Kroongetuige! Kruip in de huid van een detective en los samen met je team de moord op in een stad naar keuze… Een supergave teambuildingsactiviteit waarbij niets is wat het lijkt!

    Wat staat je te wachten tijdens de citygame Kroongetuige?
    Jouw gezelschap wordt welkom geheten met een drankje en we maken direct teams. Plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie kroongetuigen. Jullie krijgen het eerste gedeelte van het misdaadverhaal te zien. Dan gaan jullie de stad in met onze speciaal ontwikkelde app op zoek te gaan naar aanwijzingen. Op verschillende bijzondere locaties in de stad zijn deze te vinden. Los een uitdagende opdracht op en ontvang het volgende stukje van de film op je mobiel. Door het bezoeken van meerdere locaties ontvangen jullie steeds meer aanwijzingen met betrekking tot de moord.

    Maar let op! Jullie onderzoek wordt gedwarsboomd door 1 persoon in jullie team. Hij of zij weet wie de dader is en heeft een vergoeding gekregen om niet te getuigen en jullie op een dwaalspoor te zetten. Lukt het jullie om de kroongetuige te ontmaskeren? Los de moord op en presenteer onder het genot van een drankje aan het einde jullie plot!

    6 - 5000 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Pizza workshop op locatie - Hét ultieme teamuitje!

    Op zoek naar een originele manier om teambuilding te bevorderen? Onze pizza workshop op locatie is dé oplossing! De workshop pizza bakken is zowel binnen als buiten te volgen.

    Je leert de kunst van het deeg kneden, pizza’s openen zonder deegrollers, creatief beleggen en samen pizza’s afbakken en opeten. Deze pizza workshop is niet alleen leuk, maar ook uiterst effectief in het versterken van de teamgeest. Laat je team de passie voor Napolitaanse pizza delen en geniet van een onvergetelijke dag!

    Met onze uitgebreide workshop boek je een complete teamdag: eten, drinken en activiteiten, allemaal op jouw locatie!

    WORD NAPOLITAANS PIZZABAKKER VOOR EEN DAG
    We bieden diverse opties waarbij je samen met je collega’s aan de slag kunt. De workshop is altijd bedoeld voor teambuilding, lol, en het overbrengen van onze passie van de Napolitaanse pizza.

    Tevens kunnen we de workshop uitbreiden met drank, anti pasti en een heerlijk dessert. Zo maak je er een echte teamdag met feestje van!

    Diverse mogelijkheden:

    PRE-MASTERCLASS NAPOLITAANSE PIZZA WORKSHOP
    Tijdens deze pizza workshop hebben wij het deeg en ingrediënten al voorbereid, de rest gaat je team mee aan de slag.

    1. Plezier, teambuilding en heerlijke resultaten staan centraal.
    2. Word je een Napolitaanse pizzabakker.
    3. Leer je de perfecte pizzabodem maken zonder deegroller.
    4. Ontdek je hoe je een echte Napolitaanse pizza belegt met de beste ingrediënten.
    5. Krijg je handige tips voor het afbakken in een loeihete steenoven.
    6. Sluiten we af met pizza eten

    Duur workshop: +- 2 uur

    MASTERCLASS NAPOLITAANSE PIZZA WORKSHOP
    Deze uitgebreide workshop gaat nog wat dieper in op Napolitaanse pizza. Je team ontdekt het geheime recept voor Napolitaans deeg en gaat gezamenlijk aan de slag met kneden van het deeg en het opbollen ervan!

    1. Verkenning van de Napolitaanse pizza. 
    2. Geheim recept voor Napolitaans deeg.
    3. Gezamenlijk kneden en opbollen van het deeg.
    4. Deeg openen zonder deegroller.
    5. Beleggen en afbakken van pizza’s.
    6. Plezier en teambuilding.
    7. Vertrek met vers Napolitaans deeg. een gevulde buik en voldaan gevoel

    Duur workshop: +- 3,5 uur.

    UITBREIDINGS MOGELIJKHEDEN
    Verrijk je pizza workshop met onze uitbreidingsopties voor een volledige teamdag op locatie. Van een borrel met Italiaanse drankjes, anti pasti en heerlijk dessert, maak van je workshop een complete belevenis!

    Eventueel bouwen we zelfs een stretchtent en toebehoren op locatie voor extra sfeer.

    Voor meer informatie kun je het aanvraagformulier invullen of op onze website kijken: lazzarella.nl/pizza-workshop-op-locatie of bel naar 0413 - 288 647.

    15 - 1000 personen

    Verras uw team met een nieuwe spectaculaire teambuilding n.a.v. de bestseller “Omringd door Idioten”. Een training, die inzicht geeft in de 4 gedragstypes (hoe hen begrijpen die niet begrepen kunnen worden). Van het boek zijn wereldwijd al meer dan anderhalf miljoen exemplaren verkocht. Het is een simpele, maar ook fantastische handleiding om elkaar beter te leren begrijpen.

    In deze unieke training leer je op een leuke en interactieve manier elkaar aan te vullen i.p.v. aan te vallen en krijg je zicht op het motief dat achter het gedrag ligt van je collega’s, medewerkers en klanten en/of cliënten. De training heeft een enorm constructief effect op ieder team en brengt verfrissing, vernieuwing en verdieping. Dus is deze training ook zeer geschikt als teambuilding, als kick-off voor een nieuw team of nieuw project of als verdiepende professionaliserende training.

    Vraag gerust een vrijblijvende adviesgesprek en een offerte aan voor deze teambuilding!

    8 - 500 personen

    Gewapend met de speciale Citygamesapp op uw smartphone speelt u het Supermind spel. Op de plattegrond in de app, die uw bewegingen volgt, vindt u rode pointers met vragen. Deze vragen bestaan uit raadsel, kennisvragen en vragen over de stad, Allemaal vragen die uw supermind tot het uiterste zal testen. Hoewel elke deelnemer het spel individueel kan spelen, is het meestal het leukst om samen te werken in teams. Wie is de ware Supermind?

    Tijdens het spelen kan je ook de app pauzeren om bijvoorbeeld ergens een terrasje te pakken. Het Supermind spel is mogelijk in 141 steden verspreid over Nederland, Engeland, België en Duitsland.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    1 - 5 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De Alleskunner – Wie van jullie kan écht alles?
    Wie in jullie groep is van alle markten thuis? Tijdens De Alleskunner komen jullie daar achter! Gebaseerd op het populaire TV-programma hebben wij een reeks verrassende, grappige en uitdagende opdrachten ontwikkeld. Van quizvragen en puzzels tot behendigheidsspellen en gekke doe-opdrachten – alles komt voorbij. Iedere ronde staat er iets totaal nieuws klaar, waardoor je constant op het puntje van je stoel zit.

    Het mooie is: bij ons valt niemand af! Iedereen blijft tot de laatste ronde meespelen. Zo blijft het spannend tot het einde en kan werkelijk iedereen de felbegeerde titel van De Alleskunner veroveren.

    Buitenvariant
    Zin in actie in de frisse lucht? Kies voor de buitenvariant van De Alleskunner! Ga met je team de strijd aan tijdens ludieke en actieve opdrachten in de buitenlucht. Denk aan blokjes omschieten, evenwicht bewaren, razendsnel puzzelen en nog veel meer verrassingen. Perfect voor een sportieve, energieke middag vol hilariteit.

    Binnenvariant – tijdens lunch, diner of borrel
    Liever gezellig binnen? Ook tijdens een lunch, diner of borrel spelen wij De Alleskunner. Tussen de gangen door of tijdens een gezellige borrel zorgen wij voor korte, afwisselende opdrachten waar iedereen in mee kan doen. Zo wordt jullie bijeenkomst gegarandeerd interactief, luchtig en onvergetelijk.

    Wintervariant
    Op zoek naar een unieke activiteit in de koude maanden? Dan is onze winterse Alleskunner dé keuze. Hier staan opdrachten in het teken van winter, sneeuw en feestdagen. Denk aan sneeuwballenwerpen (zonder natte voeten), winterse puzzels en creatieve opdrachten die voor een flinke dosis winterpret zorgen. Ideaal voor een kerstborrel of eindejaarsuitje!

    Waarom De Alleskunner?

    • Het leukste teamuitje, familiefeest of vrijgezellenfeest
    • Spannende en afwisselende opdrachten, iedereen kan meedoen
    • Voor binnen, buiten én met winters thema
    • Humor, teambuilding en verrassende talenten gegarandeerd
    • Altijd hilarisch, nooit saai, en te combineren met een hapje en drankje

     Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    20 - 500 personen

    Voor-Hete-Vuren-Staan:
    Brand, vuur, sirenes ... rondrennende mannen, draaiende pompen ... De wereld van de brandweer intrigeert iedereen! Maak het mee, samen met je collega´s vorm je een team: de uitrukploeg! Meteen erop af, een vlammenzee bedwingen: geen gepraat maar actie! Doen, meemaken en beleven dat zijn de sleutelwoorden van dit bedrijfsuitje!

    Voor elk wat wils
    Onze brandweermannen staan klaar, samen met jouw overwinnen we de angst voor vuur en maken we pret met water. Je bent voor één dag brandweerman, een belevenis die je niet snel vergeet! Iedereen - van jong tot oud - vindt leuke en leerzame elementen in dit personeelsuitje terug.

    De top 5:
    De top 5 ingredienten van een succesvol programma. BrandweerSurvival zit vol:
    1. Actie, het alarm gaat, snel instappen voor een heuse uitruk
    2. Spel, maakt het kind los in je, twee teams die watervoetbal spelen
    3. Sport, actief bezig zijn met een ouderwetse handpomp
    4. Fun, ... waarschijnlijk knoei jij per ongeluk met water ...
    5. Teambuilding, communicatie en samenwerking zijn noodzakelijk om een brand te blussen

    * Bovendien zijn educatieve elementen toegevoegd, zodat u (ongemerkt) ook nog iets nuttigs leert. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte voor dit leuke teamuitje het aanvraagformulier in!

    14 - 450 personen

    Niemand zit erop te wachten om een totale black-out te krijgen tijdens een presentatie ofperformance. Maar hoe ga je dat met een goede voorbereiding dan aanpakken? Precies!! Door je te laten trainen door de beste professionals.

    Hoe leuk is het om tijdens deze masterclass/workshop te ontdekken wat de kracht is van echte humor? Superspannend!! Maar ook enorm leuk en leerzaam om te doen.  Je leert alle basisregels van een professionele stand-up comedian.

    Deze masterclass/workshop is geschikt voor iedereen. Wij verzorgen deze masterclass/workshop voor ieder eindresultaat.

    WAT MAG JE VERWACHTEN TIJDENS DEZE MASTERCLASS/WORKSHOP? 
    Als deelnemer mag je diverse keren een opdracht uitvoeren voor de groep. Alle situaties zorgen voor enorme lachsalvo’s.

    Wat zijn de valkuilen van het vak en hoe ga je hiermee om? Hoe ontwikkel jij jouw improvisatievermogen?

    En hoe creëer jij jouw geheel eigen stijl? Want dat maakt jou nog meer authentiek.

    Het einddoel van deze masterclass/workshop is dat je enorm hebt genoten en gelachen om alle verhalen en meest bizarre situaties. En daarnaast creëer je ook zelfvertrouwen, je leert de deelnemers op een andere manier beter kennen en je krijgt erg veel positieve energie. Out of the Box gaan op een zeer leuke manier.

    Zelfs voor professionele sprekers, dagvoorzitters, storytellers en/of presentatoren is onze masterclass/workshop een echte meerwaarde.

    We gaan intensief met elkaar aan het werk. En we geven elkaar nog meer positieve energie.

    Informeer graag naar alle mogelijkheden en kies voor Comedy Events!

    10 - 200 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Maak jullie kerstborrel onvergetelijk!
    De afsluiting van het jaar, een periode van terugkijken en het vieren van het samenzijn kan je nóg specialer maken met onze VR Experiences.  En dat alles bij jou op locatie. Wij snappen hoe bijzonder deze periode is en daarom willen wij samen met jou de mooiste ervaring opstellen. Wij zorgen ervoor dat jij met jouw collega's de perfecte afsluiting hebt van het jaar en volgend jaar direct sterk van start gaat. Ideaal voor ieder bedrijfsfeest, personeelsuitje óf jaarafsluiting van jouw vereniging. Kort gezegd het leukste bedrijfsuitje op locatie! 

    - Volledige ontzorging! Het is al een drukke periode, wij zullen de hele experience van A tot Z verzorgen! 

    - Bij jullie op locatie! Je wilt natuurlijk niet verplaatsen tijdens deze viering, daarom komen wij het fijn bij jullie verzorgen.

    - De geschikte aanvulling om het geheel uniek te maken. Het hoeft niet als hoofdactiviteit, je kan het ook voor of na de traditionele speech doen.

    - EscaperoomsMultiplayer, de Fear Experience en de Playground (of de speciale Winter Playground VR Kerstslee). Voor iedere doelgroep. Kerst vier je samen!

    - Fysiek samen zijn en direct verbinden. Virtual Reality is zéér geschikt voor teambuilding, ook voor afdelingen / vestigingen die elkaar weinig zien.

    - Denk aan de WKR! (Werkkostenregeling). Omdat het een uitje bij jullie op de werkvloer is, fiscaal voordelig.

    Speciale kerst experiences!

    Winter Playground
    Speciaal voor deze 'warme' periode hebben wij een ervoor gekozen een aantal experiences in de kou te spelen. De Winter Playground geeft die extra beleving tijdens deze periode van sjaals, sneeuwballen en sneeuwpoppen. Ga met kerst dan ook voor de warmte van onze Winter Playground!

    Kerstslee
    Dit jaar wil je dat het écht onvergetelijk wordt, toch? Je hebt een gevulde koelkast, een photobooth én een speech van de baas voorbereid, maar je mist nog net die ene activiteit die het totaalplaatje spectaculair en uniek maakt. Geen probleem, de VR Kerstslee is jouw oplossing!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 500 personen

    Dé Indoor Escape Quiz! Welk team weet als eerste te ontsnappen? Los uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen op om te ontsnappen. Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait tijdens dit spannende uitje. Lukt het jullie om het snelste te ontsnappen?

    Wat is de Escape Quiz?
    - Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten
    - Battle om de felbegeerde Escape Quiz Trofee
    - Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd gegarandeerd

    Omschrijving programma
    In de 1e ronde worden twee teamgenoten met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Herken de hints die volgen in de diverse quizvragen, lukt het om met de puzzels de cryptex te openen? Verzamel zoveel mogelijk sleutels voor een voorsprong in de spannende finale! Het team dat als eerste de kluis gekraakt heeft gaat er met de winst vandoor.
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

     Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 1500 personen

    Een muzikale strijd!
    De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat.  Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 2000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Clipgame en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte en opgenomen clips! 

    In een dynamische strijd voor de beste korte clip worden jullie onder tijdsdruk uitgedaagd om zo goed mogelijk samen te werken. De bedoeling is dat jullie in teams aan de slag gaan met het maken van een korte clip. Deze clip nemen jullie op met jullie eigen smartphone. Hierbij mogen jullie gebruik maken van de omgeving, van de locatie en van ons mobiel atelier vol met leuke en gekke kostuums, pruiken en props. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de meest inspirerende clip te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    We bepalen samen van te voren het thema voor de clips. Dit kan een actueel thema in het bedrijf zijn bijvoorbeeld. We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden. 

    Aan het eind van de dag worden de clips plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste clip. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    De Clipgame is een ludiek, verrassend en flitsend event met de clips als blijvend aandenken aan deze dag. De Clipgame is op elke gewenste locatie te organiseren.

    30 - 200 personen

    Over deze pagina

    Bent u dit jaar de persoon om de groepsuitjes in Terneuzen te regelen voor u en uw collega's? Op WegmetdeBaas bent u op het juiste adres voor de leukste groepsuitjes in Terneuzen. Wij hebben de leukste aanbieders van groepsuitjes in Terneuzen op onze site geplaatst. Bent u op zoek naar actieve groepsuitjes in Terneuzen of doet het juist liever wat rustiger aan? Alles is mogelijk! U kunt bijvoorbeeld een leuke citygame of een kookworkshop kiezen maar een ouderwetse zeskamp is natuurlijk ook mogelijk. Groepsuitjes in Terneuzen zijn belangrijk voor het groepsgevoel onder de collega's. Het is een mooie aangelegenheid om elkaar in een ontspannende setting op een andere manier te leren kennen. Wilt u wat meer inspelen op de samenwerking onderling dan kun u ook kijken naar de diverse teamtrainingen en teambuilding uitjes op onze site. Heeft u één of meerdere groepsuitjes in Terneuzen gevonden? Vraag dan direct meer informatie aan bij de aanbieders van de groepsuitjes in Terneuzen. Zij zullen u dan snel van de nodige informatie voorzien over de groepsuitjes in Terneuzen.