
Mindf*ck is een ongeëvenaarde outdoorgame waarbij teams tegen elkaar en tegen de bedenkers van het spel strijden. De deelnemers krijgen intrigerende illusies voorgeschoteld. Het spel is doorspekt met grappige valstrikken bedoeld om de deelnemers op het verkeerde been te zetten. Niets is wat het lijkt! Een spel op de grens van werkelijkheid en fictie.
Programma
Mindf*ck begint met een korte introductie over het spel en de tools. Vervolgens gaan de deelnemers in teams van ca. vijf personen op pad. Elk team moet vijf verschillende opdrachten uitvoeren. Elke goed uitgevoerde opdracht levert punten op.
Een paar voorbeelden van opdrachten zijn:
- Counting Colors: een zoekopdracht waarbij je moet proberen een gecamoufleerde container te vinden. Maar dat blijkt al snel veel lastiger dan je denkt.
- The Third Dimension is een echte illusie, of beter nog: vier illusies op een rij. Deze opdrachten hebben alles met kijken en zien te maken hebben. Maar al snel zal blijken dat die twee begrippen niet hetzelfde betekenen.
- The Billboard is een opdracht met een paar flinke valkuilen. Het begin lijkt eenvoudig: je moet gezichten zien te ontdekken op een poster. Dat is echter lastiger dan het klinkt. Maar daar is het niet mee klaar. De oplettende deelnemer ontdekt tijdens het tellen nog een verborgen opdracht... en nog één, en...
Bonusopdrachten
Naast deze vijf opdrachten kunnen de deelnemers ook punten scoren door het uitvoeren van bonusopdrachten en het oplossen van bonuspuzzels.
De winnaars
Na afloop van het spel worden de scores van de teams berekend en de goede antwoorden verteld. Daarna wordt de beker uitgereikt aan het team dat de illusies en bonusopdrachten het best heeft doorzien. Voor de bijna-winnaars is er een leuk aandenken aan deze onvergetelijke ervaring!
Inclusief
De kosten voor Mindf*ck bedragen 31,50 euro per persoon. Het miniumbedrag is 425 euro. De bedragen zijn exclusief btw voor bedrijven.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
We All Love the 90s & 00s! Toch?
Precies om deze reden hebben we de beste herinneringen uit deze 2 tijdperken gebundeld in 1 grote FunQuiz. Wat komt er eigenlijk níet voorbij in deze hilarische groepsactiviteit? De Ketchup Song, Jody Bernal, "Hij was een beetje dom", Captain Jack, Dj Paul Elstak , Britney Spears, Flippo's, Pokémon, Friends & de Backstreet Boys....het zit er toch echt allemaal in.
Inhoud
Verdeeld in teams in een compleet in 90s/00s stijl versierde ruimte gaan jullie onderling de strijd met elkaar aan in originele Quizrondes & Spelonderdelen. Ons ubergezellige presentatieteam praat de boel aan elkaar en maakt er een feestje van. Wie worden de ultieme 90s/00s kenners van jullie gezelschap? Dat blijft spannend tot na de spetterende finaleronde. Hoe dat in zijn werk gaat houden we nog even geheim, maar de teams moeten er flink voor aan de bak. Memorabel wordt het zeker :)
Boek je dit uitje, dan boek je gezelligheid, lol en verbroedering.
Voor wie
Uitermate geschikt voor grote groepen, teambuildings, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
Arrangementen
U kunt de quiz boeken bij u op eigen locatie of een aanvraag doen voor een voorstel in combinatie met een heerlijk diner op een externe horeca locatie.
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Welk team weet als eerste de code te kraken?
Ontvangst
Uw ontsnapping begint met een u gastvrij welkom in een restaurant in het cetrum met een welkomstdrankje.
Kraak de code - binnenspel
Meestercrimineel Klaas D. is gearresteerd, maar niet voordat hij zijn buit op een geheime locatie heeft verstopt. Als rechercheurs zijn jullie belast met de taak om de geheime code te kraken die hij naar zijn handlanger vanuit de gevangenis doorseint. Gedurende het spel ontvangt elk team verschillende opdrachten die leiden tot een deel van de geheime code. Jullie moeten samenwerken, slim denken en de codes ontcijferen om de vindplaats van de buit te achterhalen. Onze instructeur begeleidt u op afstand en zorgt voor de nodige spanning.
Driegangen keuzediner
Ter afsluiting wordt u in een gezellig restaurant een heerlijk driegangen keuzediner aangeboden. Uiteraard houden we rekening met eventuele dieetwensen.
Groepsgrootte
6 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)
Prijsindicatie: vanaf € 59 excl. btw
Inclusief
- Welkomstdrankje
- Kraak de code met begeleiding op afstand
- Driegangen keuzediner
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.
Vrolijk je winter op met een zelfgekozen combinatie van onze winteractiviteiten. Dé uitkomst voor een winters bedrijfsuitje voor grote groepen. Tijdens een wissel- of een keuze programma kunnen de deelnemers leuke activiteiten doen op en rond diverse ijsbanen door heel Nederland. Bel ons voor advies en we stellen een leuke combinatie op voor jullie winter uitje.
Uiteraard is dit te combineren met een gezellige kerstborrel en winters diner of een Après Ski Feest op een van de leuke locaties.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en vermeld jullie gewenste locatie!
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen.
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.
Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!
Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?
Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.
Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!
Codes kraken om onderdelen te verdienen...
Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!
Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.
Zelf ontwerpen
De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.
Samenwerking is essentieel
De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid.
Finale op ‘orkaankracht’!
In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom?
Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?
Programmaduur: 2,5 uur.
Aantal personen: 25 tot 200
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!
Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren?
Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.
De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.
Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.
In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie.
Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.
De workshop; wat kunt u verwachten?
Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.
Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!
Teamwork is het sleutelwoord!
De volgende aspecten komen naar voren:
· luisteren naar elkaar
· focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
· samenspelen en tegenspelen
· leiden en volgen
· coördineren
· benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
· ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost
Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.
De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.
Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen.
Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!
Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!
Welke klanten gingen u voor:
Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen
Altijd al de droom gehad om de weelde van een limousine in het echt te ervaren? Bij ABC Events mag u in het luxueuze gevaarte instappen en van het comfort genieten. Deze zal u in vip-stijl vervoeren voor een ‘gezellig avondje uit’. Maar schijn bedriegt... Ook vips hebben crisis, dus eerst moeten de deelnemers het verdienen om te mogen relaxen. Een routespel, geleid door je smartphone zal de teams te voet sturen richting eindlocatie.
Evenement
Zodra de stretchend limousines zijn gearriveerd wordt het spannend: stappen er BN’ers uit?
Nog veel beter, de champagne staat gekoeld klaar voor het gezelschap en men mag zelf in de limousines plaatsnemen. Proost! De limousines brengen het gezelschap naar het centrum van de stad, maar de eindlocatie blijft onbekend. Plotseling springen de monitoren in de limousines aan en volgt er een belangrijke videoboodschap. Zijn de champagneglazen leeg en is de videoboodschap afgelopen? Dan wordt men gedropt, is de luxe beëindigd en is het tijd voor actie; een routespel.
Whatsapp game
De route is afhankelijk van de antwoorden op de vragen, die verkregen worden via Whatsapp. Een smartphone per team is hierbij vereist. Hoe intelligenter het team, hoe korter de route. Welk team heeft de meeste kennis en komt zo snel mogelijk bij de dinerlocatie aan? Zodra alle gasten gearriveerd zijn, kunnen zij aan tafel voor een heerlijk diner. Hier zullen ze nagenieten van de unieke ervaring van de dag!
Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Start met heerlijke Veldlunch:
Een heerlijke (walking) frisgroene veldlunch met broodjes waar je de vingers bij aflikt (ook vegetarisch), Groninger koek, thee en vlierbloesemsap.
Activiteiten: Elke deelnemer doet twee activiteiten een klus in de natuur en een eyeopener safari.
Handen-uit-de-mouwen activiteit in de natuur. De duinen groeien dicht met zgn. invasieve exoten (struiken en bomen) die hier ooit zijn aangeplant maar het natuurgebied nu overwoekeren. De enige manier om de inheemse planten weer de kans geven te groeien, is deze exoten handmatig met wortel en tak te verwijderen. We gebruiken hiervoor handgereedschappen als Hollandse spades, Japanse kromzaagjes en/of Zweedse takkenscharen. Natuurlijk zorgen wij voor werkhandschoenen en een veilige werkomgeving.
+
Eyeopener safari: naast de klus doen we, afhankelijk van het weer en het getij, een altijd weer verrassende Big Bird Walk of een avontuurlijke Strandsafari met een sleepnet op zoek naar het zeeleven direct langs de kust. Met deze activiteiten ervaren deelnemers voor welke natuur (dieren/planten en landschap) zij zich vandaag zo hebben ingezet.
Big Bird Walk. Met een uitstekende verrekijker om de nek en een vogelgidsje in de hand het veld in, om een aantal kenmerkende vogels van dit natuurgebied te zien (vogelsoorten die je waarschijnlijk nooit eerder hebt bekeken door een verrekijker). De wandeling wordt met leuke weetjes en humor begeleid.
of een ...
Strandsafari. Met een ouderwets (zelf voortgetrokken) sleepnet gaan we vanaf het strand op een avontuurlijke manier vissen op allerlei (kleine en soms ook grotere) visjes, kreeftachtigen enz. die leven in het zeewater direct naast het strand. Een aantal deelnemers trekt hiervoor een waadpak aan. Zo weet je gelijk wat er zich onder je bevindt wanneer je gaat zwemmen in de Noordzee.
Goede redenen voor een frisgroen teamuitje bij natureXP: informeel, actief en nuttig (MVO=Maatschappelijk Verantwoord en Betrokken) teamuitje voor iedereen (je hoeft voor onze activiteiten niet heel sportief of handig te zijn).
Tijden:
12.45-16.00 (in overleg kunnen tijden worden aangepast). Ná afloop kunt u optioneel nog een hapje of diner organiseren in één van de (strand)restaurants in Noordwijk.
* Onze activiteiten kunnen tevens in het Engels worden begeleid.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren!
Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!
Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.
Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!
Inclusief:
- Professionele begeleiding
- Versnapering voor onderweg
- 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
- Filmcamera's tijdens het spel
- Leuke prijs voor het winnende team
- Alle filmpjes digitaal na afloop
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Je kwam voor een hilarische avond? Een avondje ongecompliceerd genieten? Alles mag op Zaterdag! Tijdens deze hilarische quiz draait alles om de pret!
Wat staat je te wachten tijdens de Alles mag op Zaterdag Quiz?
Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten en we maken teams. Zij gaan de lachwekkende strijd aan met elkaar. Deelnemers moeten improviseren, uitbeelden en er wordt gedanst! Ingrediënten zijn: opperste focus en wie is er het snelst van allemaal?
Met hilariteit worden de volgende onderdelen doorlopen: “fotomime” waarbij een speler tegenover zijn teamgenoten een foto moet uitbeelden, “uit de hoogte” waar hints gespeeld wordt en het team 3 spreekwoorden moet raden, “lichaamstaal” waarin de spelers een woord spellen en de letters proberen te vormen met hun lichaam, “de dirigent” waarin de team captain zo probeert te digereren dat zijn team genoten het bekende nummer raden en nog veel meer hilarische onderdelen! Kortom: een avond vol vertier!
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Overdag samen uit... 's avonds single.
Op zoek naar een uniek bedrijfsuitje waarbij teambuilding en creativiteit de hoofdrol spelen? Maak met je collega’s, team of vrienden/vriendinnen een cd in professionele geluidstudio.
De legendarische Rocktown Studios in Rotterdam (waar o.a. Golden Earring, Guus Meeuwis, Herman Brood, Anouk, James Blunt, Tony Hadley (Spandau Ballet) e.v.a. werkten) heeft nu wel iets heel bijzonders; RockTown Studios opent de deuren nu ook voor bedrijven (en particulieren) om in groepen van 8 tot 18 man (per keer) samen te werken aan jullie eigen single!
Hoe werkt het?
Producer, muzikant en studio-eigenaar Ocki Klootwijk begeleidt jullie in het proces van het schrijven van een tekst op een bestaand nummer. Daarna zingen jullie in groepjes van 3-6 de tekst in.
Het draait allemaal om samenwerken, creatief zijn en vooral veel lol en plezier beleven. Maak jij een tekst over de baas of jullie nieuwe product? Over jullie jubileum of vriendin die gaat trouwen?
Tussen de bedrijven krijg je een kijkje in de keuken van een professionele studio en hoe dat nu eigenlijk werkt. Onder het genot van een hapje en een drankje kom je in drie uur meer te weten over jezelf, je collega’s/vrienden en je werk. Willen jullie video-opnamen van jullie performance. Dan kan dit ook! Een cameraman volgt jullie door het hele proces. Aan het eind van de middag krijg je dan niet de gebruikelijke CD, maar een DVD.
Neem contact op met Ocki en ontdek wat er allemaal mogelijk is. Dit kan via het aanvraagformulier.
Hitster – Teambuilding Edition
Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.
Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Onze Treasure Hunt is een dynamische treasure hunt of citygame vol interactie en avontuur. Alle teams krijgen een tablet waar checkpoints op te vinden zijn, en een rugzak met benodigde attributen voor de opdrachten.
Via de unieke Go Team app worden de teams langs de verschillende checkpoints geloodst. Bij elk checkpoint opent zich een opdracht die met het team moet worden uitgevoerd. De opdrachten zijn verdeeld over 3 categorieën: mentaal, actief en creatief. Voor ieder teamlid zit er wat bij waardoor iedereen actief betrokken wordt bij de activiteit.
Deze activiteit is uitermate geschikt om maatwerk van te maken. Er kan een categorie worden toegevoegd die met de organisatie te maken heeft. Dit kan bijvoorbeeld helpen bij het beleven van kernwaarden, het ophalen van informatie over bepaalde thema's in de organisatie... en allemaal op een laagdrempelige en speelse manier!
Alle ingeleverde antwoorden worden door de spelleiding met punten gewaardeerd. Ook worden alle ingediende foto's en video's verzameld, wat een mooie fotogalerij oplevert die wordt nagestuurd.
Teambuilding effecten van Go Team:
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:
√ Samenwerken
√ Ondernemerschap
√ Omgaan met veranderingen
√ Gebruik maken van de kwaliteiten in het team
√ Projectplanning
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.