Groepsactiviteit in Doesburg | WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
242 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Doesburg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!  

    Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!

    Ben jij de Mol in jouw groep? 
    Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!

    Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
    Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!

    (Tromgeroffel) and the winner is…!
    De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!

    Unieke uitdagingen voor iedereen
    Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!

    Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
    Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in orde ongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?

    Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!

    Op maat gemaakt
    Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke iets grotere plaats of stad in de omgeving die u wenst! Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat uiteraard zonder extra kosten. 

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventueel nodige gezondheidsmaatregelen  worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

    Referenties Wie Zijn De Mollen:

    Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
    “Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”

    Bedrijfsnaam: Chevron
    Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!

    Bedrijfsnaam: Menzis
    We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    Tijdens dit teambuildingspel volgen de teams een route die via de ipad wordt aangegeven en komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten en minigames. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en gelijk teruggekoppeld!

    De teams starten vanuit jullie eigen locatie of gekozen horeca gelegenheid.

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij terugkomst en de borrel ziet iedereen op het scherm alle resultaten van de foto-opdrachten die gemaakt zijn. Een kwartiertje later volgt de prijsuitreiking met de daarbij de leukste video's van ieder team.

    We sturen jullie al het beeldmateriaal wat gemaakt is. Een blijvende herinnering om nooit te vergeten!

    20 - 600 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. 

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen en goederen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen

    Laat je van je gekste kant zien!
    Tijdens Crazy 88 ga je samen met je team aan de slag met een reeks grappige en uitdagende opdrachten. Hoe sneller je deze voltooit, hoe groter je kans om als winnaar uit de bus te komen. Voor je het veld in gestuurd wordt, ontvang je van ons een buzz bag én een tablet. In de buzz bag zitten de opdrachten die jullie moeten uitvoeren.

    Elke actie wordt vastgelegd op camera – we willen natuurlijk bewijs dat jullie écht alles hebben gedaan. Behalve het filmen van je gekke capriolen zijn er verder weinig regels. Jij en je team bepalen zelf op welke creatieve manier jullie de opdrachten aanpakken. Laat vooral je lef en originaliteit zien, want dat is precies waar wij als jury op letten.

    Durf jij alles aan?

    De filmpjes die jullie onderweg maken, mag je meenemen als een hilarisch aandenken aan dit knotsgekke avontuur.

    10 - 250 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen

    Een verrassende foto speurtocht over de Veluwe met creativiteit en humor als rode draad!

    Cryptische Foto speurtocht
    De foto speurtocht over de Veluwe is zeer geschikt als teambuildingsuitje en kan prima gecombineerd worden met bijvoorbeeld een vergaderarrangement. Maar het is ook voor een familiedag of bedrijfsuitje een gezellige activiteit, voor jong en oud.

    Programma
    De groep wordt ingedeeld in verschillende teams en elk team krijgt 10 opdrachten die vervuld moeten worden. Ieder team krijgt een camera mee, waarmee bewezen moet worden dat de opdrachten ook daadwerkelijk met het gehele team vervuld zijn. De opdrachten prikkelen de fantasie en het cryptische denkvermogen. Deze ongeveer 3,5 uur durende tocht staat helemaal in het teken van gezelligheid en teamgeest. Onderdeel van de activiteit is een oversteek met het veerpontje en 2 consumpties, de kosten hiervan zijn inbegrepen. De foto’s blijven uiteraard in uw bezit als herinnering aan een spannende en zeker amusante ochtend of middag. Wij bieden de mogelijkheid om voor onderweg een knapzak mee te nemen, dit maakt de tocht nog ludieker!

    Catering
    Wij bieden vele mogelijkheden om de activiteit af te sluiten met een maaltijd, zoals bijvoorbeeld het uitgebreide Boswachtersbuffet. Ook zijn er vele andere mogelijkheden bij het invullen van de catering.

    Stel uw eigen programma samen
    U kunt de foto speurtocht ook boeken in een circa 2 uur durende versie of in combinatie met een overnachting, lunch, vergadering of andere activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Laat de routine los en omarm vernieuwing met onze jongleerworkshop! Hier staat loslaten centraal, omdat we geloven dat ware groei begint wanneer je bereid bent alles uit handen te laten vallen.

    In deze ervaring moedigen we je aan om vaste patronen los te laten en je creativiteit te stimuleren. Ballen loslaten is niet alleen toegestaan, maar het is zelfs een essentieel onderdeel van het proces. 

    Deze uitdagende activiteit brengt je brein in opperste staat van paraatheid. Je zult merken dat je hand-oog-coördinatie wordt getest en vaste denkpatronen plaatsmaken voor frisse inzichten. Het stapsgewijs leren, van het kortstondig laten vallen tot het gecontroleerd in de lucht houden van de ballen, is een reis van volharding waarbij elke seconde telt.

    Durf jezelf uit te dagen, ontdek het plezier van loslaten en zie hoe volharding leidt tot succes. Schrijf je nu in voor onze jongleerworkshop en laat de magie van het loslaten jouw team vormgeven!

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek het mysterie met 'Niets Is Wat Het Lijkt!', een zinderend groepsspel op locatie. Ideaal voor grote groepen vanaf 30 personen! Een fascinerende mix van een escape room en het 'bekende mollen tv-programma'. Weliswaar zonder mol, maar vol puzzels, raadsels en tactische uitdagingen van alle soorten kennisgebieden.

    Het spel is uitermate geschikt voor bedrijfsuitjes, familiefeesten en teambuildingevents. Dit levendige spel is geschikt voor groepen van 30 tot 100 personen, waarbij teams van 4 tot 5 spelers hun kennis, inzicht, groepsgeest en gevoel voor humor gebruiken om te strijden voor de grootste geldpot. De druk van de tijd is voelbaar: elke seconde telt, aangezien tijd letterlijk geld wordt in deze spannende zoektocht!

    Via een speciaal ontwikkelde app voor 'Niets Is Wat Het Lijkt', bepalen de teams hun eigen strategische koers binnen het spel, waarbij plezier en strategie hand in hand gaan. Samenwerken is de sleutel; elke correcte oplossing voedt de geldpot, maar wees waakzaam - vergissingen zijn kostbaar. Met jokers in het spel en de race om een geheimzinnige groene box, blijft de spanning tot de laatste minuut. Want 'Niets Is Wat Het Lijkt!' in deze spannende teamgame.

    'Niets Is Wat Het Lijkt!' kan overal gespeeld worden. We helpen je graag met het vinden van de perfecte setting i.s.m. met onze partnerlocaties.

    Is jouw team de andere teams te slim af? Ontdek het zelf in dit boeiende en tactische teamavontuur!

    Dit wordt een uitje om nooit te vergeten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    30 - 100 personen

    Wil je net als koningin Maxima en prinses Beatrix ook eens met onze Koninklijke Roofvogels vliegen boek dan onze 1 uur durende workshop Koninklijk Vliegen. Het programma tijdens Koninginnedag in Thorn op 30 april 2011 was samengesteld rond de thema’s cultuur, historie en traditie. Aan ons van de eer om samen met de Koningin en leden van de Koninklijke familie te valkenieren. 


    Wil je dit zelf ook ervaren dan kan dat nu. Op een passende locatie, zelf gekozen, presenteren wij in geuren en kleuren deze fascinerende beleving.

    De deelnemers gaan tijdens deze workshop zelf verschillende roofvogels en uilen naar de hand laten vliegen. En natuurlijk maakt iedereen er heel veel foto`s en filmpjes van.

    • Actief bedrijfsuitje op het gebied van Europese tradities
    • Beleef het goede leven en de oud-adellijke buitensportkunsten

    Waar:
    Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie maar het kan natuurlijk ook op een van onze locaties.

    Prijs:
    Vanaf € 1000,00 ongeacht de locatie in België of Nederland.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 120 personen

    Gebruik alle kwaliteiten van je team is de sleutel tot succes in deze indrukwekkende teambuilding-activiteit.

    Strategische samenwerking: in groepen van ca 10 personen ontwerpt en bouwt u uw eigen door Rube Goldberg geïnspireerde kettingreactie. Ieder team start met een basis pakket om hun Kettingreactie te bouwen.

    Daarnaast kunnen ze materialen kopen in ‘de shop’. Om hiervoor geld te verdienen kan men allerlei kleine en grotere opdrachten doen. Van blikgooien en sjoelen tot de teamopdracht plankenkoorts*.

    In het begin bent je verdeeld in kleinere teams om individuele Rube Goldberg machines te bouwen. Lukt het vervolgens om hiervan één GROTE kettingreactie te maken? Dat is de ultieme samenwerking!

    *het arsenaal aan activiteit is uitgebreid.

    Denk aan:
    * Krant maken
    *
    challenge Three
    * plankenkoorts                      
    * pannenkoekenbakken
    * Schilderen                             
    * wereldbal
    * kennis arena
    *
    tbd

    Inclusief introductie, aftrap en finale hebben we 90 – 180  minuten nodig voor deze game.  

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!​

    20 - 200 personen

    In deze groene en spannende uitdaging bouw je een windmolen met fraaie materialen. Verschillende teams gaan aan de slag met constructiematerialen volgens bouwtekening. De wieken worden echter gecreëerd naar eigen ontwerp. De finale gaat op 'orkaankracht'. Van welk team draaien de wieken het beste? Welk team wekt de meeste energie op?

    Een groot deel van de constructie staat op tekening, maar juist de draaiende delen worden door elk team zelf ontworpen. Je dient een 3- en 4- wiekige molen maken. Er zijn variabelen mogelijk in lengte, oppervlakte, richting van van de wieken, en de hoek waarin de wieken staan.

    Naast het bouwen worden ook spellen gespeeld die een link hebben met duurzaamheid. Tenslotte dient elk team een code te kraken door vragen over duurzaamheid te beantwoorden. Met de gekraakte code verdient je team een onmisbaar onderdeel!

    In de finale worden de ventilatoren aangezet en wordt gemeten welk team de meeste energie opwekt. Alle onderdelen leveren munten op, die worden verzameld in de Duurzaamheidsbarometer. Het team met de meeste munten in deze transparante buis wint de challenge!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 200 personen
    Teambuilding, lekker eten én een unieke ervaring komen samen bij de VR-dinnergames van Huisbrand Events. U wordt ontvangen in een sfeervol restaurant In het centrum van de stad of een locatie naar keuze en vervolgens wisselen de gangen en spelrondes elkaar af. Stoelriemen vast, want deze virtuele wereld is niet te onderscheiden van de echte wereld.

    Virtual reality ofwel virtuele werkelijkheid (VR), is een gesimuleerde omgeving die met behulp van een volledig omsloten VR-bril de gebruiker een ervaring geeft alsof hij of zij er daadwerkelijk in deelneemt. Onze spelbegeleider zal u instructies geven met betrekking tot de apparatuur en het doel van het spel en vervolgens gaan we snel van start.

    In teams van vier personen gaan jullie aan de slag, waarbij er elke ronde een ander teamlid de VR-bril op heeft. We bieden een spannende moordzaak aan, waarbij jullie op zoek gaan naar een moordenaar, een moordwapen en moordlocatie. Kunnen jullie goed presteren onder druk? Goed analyseren en de juiste vragen stellen? De moordenaar kan je zomaar te slim af zijn. Of kruipen jullie liever in de huid van een crimineel om de ultieme bankroof te plaatsen? Dit kan als jullie kiezen voor “La Casa de Papel VR-game”.
     
    8 - 400 personen

    Duik in een wereld van geheimen, complotten en nagelbijtende spanning met Moordspel: De Steegmoord! J

    ij en je team worden ingeschakeld om een brute moordzaak te onderzoeken. Wat begint als een enkele moord, blijkt al snel onderdeel te zijn van een groter en gevaarlijker complot. De zaak vertoont verontrustende gelijkenissen met twee eerdere onopgeloste moorden.

    Gewapend met getuigenverklaringen en een koffer vol aanwijzingen, sta je er gelukkig niet alleen voor. Door scherp te speuren en effectief samen te werken, ontrafel je stukje bij beetje de gruwelijke waarheid. Maar de tijd dringt! Terwijl je de daders op het spoor komt, ontdek je dat ze al een nieuw slachtoffer in het vizier hebben. Kun jij de moordenaars ontmaskeren voordat ze opnieuw toeslaan?

    In teams van 4 a 5 personen ga je aan de slag met een koffer en een tablet, waarmee je in contact staat met de teamleider op het politiebureau. Elk stukje informatie brengt je dichter bij de ontknoping. Maar pas op, elk moment telt in deze race tegen de klok!

    Dit spel speel je binnen en is ook te spelen tijdens een diner. 

    Beleef de spanning, ontrafel het mysterie, en stop de bende voordat het te laat is!

    • Speel als team: Werk samen met vrienden, familie of collega's om alle aanwijzingen te verzamelen en het mysterie op te lossen.
    • Voel de adrenaline: Tijd is je grootste vijand in deze zenuwslopende jacht op de waarheid.
    • Word de held: Kun jij de daders te slim af zijn en het volgende slachtoffer redden?

    Het team dat het onderzoek het snelst en meest effectief doorloopt, wint dit bloedstollende moordmysterie. Durf jij de uitdaging aan?

    12 - 500 personen

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Duplo LEAN Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op de principes van het LEAN werken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo LEAN mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen. 

    Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen. Helemaal LEAN dus!

    Deze game is uitermate geschikt om teams in korte tijd kennis te laten maken met de principes van het LEAN werken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen. Dit doen we op een ludieke manier die altijd zorgt voor veel spelplezier!

    De Duplo LEAN Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show. Dit is een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.

    Daarnaast is het ook mogelijk om de Game te bestellen als Duplo Building Game, in dit geval werken we zonder de de principes van LEAN maar gaat het spel simpelweg over over effectief en efficiënt samenwerken. De Duplo Building Game is een energiek en vooral ludieke activiteit die zorgt voor veel energie in de groep.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    25 - 500 personen

    Over deze pagina

    WegmetdeBaas heeft leuke ideeën voor een groepsactiviteit in Doesburg. Wij hebben vele unieke aanbieders van bedrijfsuitjes verzameld op onze site. Zo kunt u dus op één site een groepsactiviteit in Doesburg vinden in het brede aanbod van bedrijfsuitjes. Van actieve bedrijfsuitjes tot culinaire bedrijfsuitjes. Wat dacht u van een kookworkshop of een citygame in een stad naar keuze? Een groepsactiviteit is een goede investering voor het bedrijf omdat uw medewerkers op een informele wijze samen kunnen zijn. Zo ziet u dat collega's soms nog leuker zijn dan u al dacht. De ontspannen sfeer zorgt ook voor een ontspannen omgang met elkaar. Juist door even niet over werk te praten leert u elkaar nog beter kennen.

    Heeft u een groepsactiviteit in Doesburg gevonden dan kunt u direct meer informatie opvragen bij de aanbieder van het uitje. U vult eenvoudig het formulier in en deze wordt dan direct verstuurd naar de aanbieder van de groepsactiviteit in Doesburg. De aanbieder van het uitje neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.