Eten, Drinken & Feesten in Gouda

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
82 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Totaalprogramma
  • Attracties en Entertainment
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Gouda
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Tijdens de Hamburger Workshop ga je met je team de strijd aan om de beste hamburger te maken. Word jij samen met je team verkozen tot 'beste hamburger bakteam?' Leer van Dave (maker van de door Ron Blaauw en Heinz bekroonde 'beste hamburger van Nederland') waar een echte hamburger aan moet voldoen!

    Tijdens de (maaltijdvullende) hamburgerworkshop ga je zelf aan de slag met runder- of vegagehakt om jullie eigen hamburger te creëren. We zetten jullie als deelnemers aan het denken over smaak, wat je proeft en wat jullie als team de overwinning kan opleveren. Geen recept, geen 'hapklare' instructies maar proberen en creëren. Uiteraard laten we jullie niet helemaal aan jullie lot over. We vertellen eerst het verhaal van de hamburger, welk vlees wij gebruiken en ongeveer twintig weetjes over groentes en die dagelijks worden gebruikt in vrijwel elke keuken in Nederland.

    Vervolgens gaan jullie met de handvatten die we geboden hebben zelf aan de slag om jullie eigen signatuurburger te ontwikkelen, waarbij we over jullie schouder meekijken. Het gaat er vaak fel aan toe en de titel 'beste burgerbakteam van de dag' zorgt altijd voor een hoop euforie. Behalve plezier hopen we jullie ook iets mee te geven. Koken is leuk, hoeft niet moeilijk te zijn en je kunt met elkaar iets ontzettend lekkers creëren.

    Door in teamverband te werken kom je met elkaar tot beslissingen, net zoals op de werkvloer. Het grote verschil is dat het nu gaat over een veel luchtiger en smakelijker onderwerp: een hamburger. Het wedstrijdelement in de workshop zorgt voor onderlinge strijd, een nauwe samenwerking en het benutten van elkaars talenten. Het doel is tenslotte het maken van de beste hamburger van de dag. Behalve de eer valt er ook een mooie prijs te behalen. Samen dit doel nastreven zorgt voor een teamprestatie die z’n vruchten afwerpt, ook op de werkvloer..

    Het mooiste compliment dat we hebben mogen ontvangen kwam van een deelnemer die tijdens de workshop meermaals aangaf niet van hamburgers te houden. Twee weken na de workshop belde hij op om ons te bedanken en te vertellen dat hij in het weekend met heel veel plezier hamburgers had gemaakt met zijn kinderen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    ‘The Ultimate Expedition’ is een activiteit die meerdere doelen kan dienen. Het heeft competitie-elementen, actie en interactie en is bevorderend voor samenwerking en teambuilding. En de mensen die daar niet zo mee bezig zijn hebben het vooral over de originele en superleuke kant van het programma!

    Ga samen de uitdagingen aan
    Uw groep wordt via een leuke activiteit (of in overleg) opgesplitst in een aantal kleinere groepen van ongeveer 8 tot 10 personen. Vervolgens verplaatst u zich met uw team van plek naar plek en elke keer staat daar weer een nieuwe, toffe challenge voor uw groep zelf óf juist tegen een andere groep van uw gezelschap, te wachten. Naast deze challenges krijgt u ook een bucketlist mee met vragen en opdrachten, met als uitdaging om daar ook zoveel mogelijk punten mee te scoren!

    Ontdek jullie kwaliteiten en win!
    Elke opdracht doet weer een beroep op een andere combinatie van kwaliteiten zoals: snelheid, intelligentie, samenwerking, creativiteit, doelgerichtheid, historisch besef, humor, stressbestendigheid e.d. Uw groep wordt van harte uitgenodigd om meer uit u en elkaar te halen door zelf keuzes te maken uit het grote aanbod van vragen en opdrachten. Geen verplichte activiteiten dus, maar alles op basis wat jullie graag willen doen en kiezen. Het aantal punten dat met de vragen en opdrachten wordt behaald bepaald uiteindelijk de winst.

    Weer of minder weer, maar altijd "weerbestendig"!
    The Ultimate Expedition is weinig weersgevoelig. Doordat de deelnemers keuzes mogen maken voor welke vragen, opdrachten en uitdagingen ze gaan is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd uitstekend!

    Op maat!
    In de activiteit kunnen we ook informatie van de organisatie en/of de deelnemers in verwerken als u dat leuk vindt. Je leert elkaar sowieso beter en vaak van een andere kant kennen. Daarnaast kijken we altijd met u hoe actief en intensief het gewenst is. Uiteraard wordt het programma aangepast aan uw tijdsplanning. In de regel duurt een Ultimate Expedition circa 3-4 uur. Een en ander afhankelijk van uw wensen. Iets korter of juist langer mag natuurlijk ook.

    Voor iedereen en (bijna) overal
    The ‘Ultimate Expedition’ is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en is recreatief/actief van aard. Gedurende het spel wordt er van zowel de stad als aanwezige parken gebruik gemaakt, dat telt ook voor binnen- en buitenlocaties. Wij organiseren dit graag voor u op elke daarvoor geschikte locatie in Nederland en Vlaanderen en dus ongetwijfeld ook bij u in de gewenste plaats en/of omgeving!

    Een compleet pakket
    ‘The Ultimate Expedition’ speelt in op diverse doelen die veelal te maken hebben met energie genereren, veel plezier met elkaar hebben, strategisch denken, doorzettingsvermogen, samenwerking, flexibiliteit, leiderschap, teambuilding e.d. en een combinatie daarvan.

    Om een activiteit als deze te laten slagen hechten wij zeer veel waarde aan een prettige en goede sfeer tijdens deze activiteit. Alles is er bij ons op gericht om het u en de andere deelnemers naar de zin te maken en hen te laten stralen en genieten. Om de experience compleet te maken sturen wij u vooraf graag teasers om uw mensen te enthousiasmeren voor deelname en na afloop foto’s om nog eens rustig te kunnen nagenieten van een leuke activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventuele extra voorzorgsmaatregelen m.b.t. gezondheid worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

     Referentie The Ultimate Expedition:
    Bedrijfsnaam: Humana 
     “Art of Events heeft de collega’s van Humana een erg leuke dag bezorgd. Het enthousiasme van het team straalde er van af. De spelonderdelen waren origineel en zeer competitief. Een echte aanrader!”

    30 - 500 personen

    JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY 

    Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.

    De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.

    Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek. 

    Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.

    WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING

    Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.

    Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen. 

    Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.

    2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN

    Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.

    Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank. 

    Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    15 - 3000 personen

    Ervaar met Case Blüdhaven een bloedstollend Moordspel op eigen locatie naar keuze. De burgemeester is vermoord. Weet jij met jouw gezelschap op tijd de moordenaar, het moordwapen en het motief te achterhalen? De klokt begint al weg te tikken..

    Kruip in de rol van échte detectives
    Een koffer vol bewijsmateriaal en cryptische aanwijzingen wordt in jullie schoot geworpen. Rechercheur Wout Boefs richt zich tot jullie. Hijzelf komt geen steek dichterbij in het onderzoek, terwijl de bewoners van het dorpje Blüdhaven steeds onrustiger worden. Hij heeft dringend jullie hulp nodig om alle geheimen te ontrafelen. Lukt het jullie om op tijd Case Blüdhaven op te lossen?

    Weten jullie de waarheid boven tafel te krijgen?
    In teams van 4 á 5 personen gaan jullie aan de slag. Al puzzelend komen jullie steeds dichterbij de waarheid. Uiteindelijk draait het om één ding: weet jouw team als eerste de waarheid boven tafel te krijgen? Dan winnen jullie Case Blüdhaven!

    • Moordspel op locatie naar keuze.
    • Strijd tegen andere teams en los als eerste Case Blüdhaven op.
    • Spanning, sensatie, teambuilding en vermaak.
    • Verschillende niveaus van opdrachten en geschikt voor ieder gezelschap.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 5 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.
    Onze tip: combineer het Moordspel met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 1000 personen

    Back to the 90s!
    In dit opzwepende spel vol herkenning en herinneringen nemen wij je mee terug naar de tijd waarin internet en mobiele telefoons nog maar net aan hun opmars begonnen. Flippo’s en Furbies veroverden de wereld. Half Nederland stond massaal te hakken in aussie en alle tienermeisjes waren verliefd op Nick van de Backstreet Boys.

    Inhoud
    In teams ga je onderling de strijd aan in een Nineties Nieuwsquiz, Het Rad van Fortuin, een spetterende 90s Karaoke Battle en nog veel meer! Naast het spannende spelelement staat deze heerlijke ‘trip down memory lane’ ook garant voor een avond (of middag) vol plezier, positiviteit en saamhorigheid. We komen allemaal ergens anders vandaan maar de 90s verbinden ons.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt kiezen uit de volgende arrangementen:

    -Het 90s Nostalgia Quiz Arrangement (3 uur)
    -Het 90s Nostalgia Dinerspel (Quiz+3 gangendiner)
    -Een complete 90s Nostalgia Feestavond (vanaf 4 uur)

    NIEUW! - CHRISTMAS EDITION
    Santa Clause is Coming to Town! Nu ook te boeken een 90s Quiz Kersteditie. Ideaal in combinatie met een Diner,
    -90s Quiz - Kersteditie

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    15 - 2000 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Houden jullie van Holland? Houden jullie van eten? Dan hebben wij voor jullie hét ultieme uitje: Ik hou van Holland Diner / Dinerspel! Geniet met je gezelschap van een typisch Hollandse kost, terwijl jullie dé leukste quiz / spelshow van Nederland spelen. Dat is toch Oer-Hollands genieten?!

    Wie weet het meeste van Holland?
    Hollandse quizvragen, Hollandse spellen en Hollandse rondes volgen elkaar in rap tempo op. Raad de BN’er, Kaaswerpen, Raad een lied of niet en het welbekende Finalespel. Gebaseerd op het populaire ‘Ik hou van Holland’ bezorgen wij jou en jouw gezelschap een avond vol Oer-Hollandse gezelligheid.

    Ik hou van Holland-Events combineert Hollands leukste quiz met een overheerlijk diner. Boerenkool met worst, poffertjes of drop als tussendoortje. En tussendoor even de quiz / spelshow winnen. Wij houden van Holland, jullie ook?

    • Ik hou van Holland quiz / spelshow op locatie naar keuze.
    • Inclusief een eigen Linda de Mol, een Hollandse presentatie op groot scherm én Hollandse aankleding in de vorm van een rad, vlaggetjes en kransjes.
    • Er kan gekozen worden om Ik hou van Holland te spelen voor het diner, tijdens het diner én na het diner. Wij adviseren om dit zoveel mogelijk gescheiden te houden, zodat jullie optimaal van beide kunnen genieten!

    Tijdsduur: 3,5 uur.
    Prijs: 
    €29,50 p.p. (exclusief diner).
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    15 - 1000 personen

    Dé Indoor Escape Quiz in combinatie met heerlijk eten en drinken.

    Het Escape Diner is een uitdagend, verassend en spannend spel tussen de gangen van het diner. Bij het Escape Diner worden uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen om te 'ontspannen' overgoten met een heerlijk quiz-sausje. Welk team weet uiteindelijk als 1e de kluis te openen.

    Recensies
    Klanten die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld een 9,1! 

    Wat is het Escape Diner?

    • Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd!
    • Heerlijk eten en drinken tussen de diverse spelrondes
    • Battle om de felbegeerde Escape Diner Trofee
    • Welk team opent als 1e de kluis
    • Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten

    Omschrijving programma
    Het Escape Diner is een uitdagend en spannend spel tussen de gangen van het diner. Bij het Escape Diner worden uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen om te 'ontspannen' overgoten met een heerlijk quiz-sausje. Welk team weet uiteindelijk als 1e de kluis te openen.

    In de 1e ronde worden de handboeien aan de Mystery Ring vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Wie herkent vervolgens de hints in de diverse quizvragen. Lukt het de om met de puzzels de cryptex te openen? Welk team verzamelt de meeste secret keys? Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait.

    Welk team heeft de meeste tijd gewonnen voor het finale spel? Het uiteindelijke winnende team opent als eerste de kluis met daarin de Escape Diner Trofee. Een onvergetelijk en uniek dinerspel met daarbij heerlijk eten en drinken. Kunnen jullie de spanning aan?

    Voorbeeld programma indeling
    Alle tijden zijn flexibel en passen wij waar mogelijk naar uw wensen aan.  

    17.00 - 17.30        Ontvangst en uitleg programma
    17.30 - 18.15        Eerste ronde Escape Diner
    18.15 - 18.45        Voorgerecht 
    18.45 - 19.45        Tweede ronde Escape Diner
    19.45 - 20.30        Hoofdgerecht
    20.30 - 21.00        Finaleronde Escape
    21.00 - 21.30        Nagerecht en einde programma

    Inclusief

    • Professionele begeleiding gedurende het programma
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • USB met alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Prijs met 3 gangen diner vanaf ca € 69 pp, afhankelijk van groepsgrootte en wensen. Wel Escape Diner, maar geen 3 gangen menu? Geen probleem, vraag alsnog een offerte aan en geef het even aan in de opmerkingen.

    15 - 250 personen

    Virtual reality dinerspel – VR Dining – Game Edition

    Virtual Reality. Vernieuwend en leuk om dat nu eens met de afdeling of het gehele bedrijf te ervaren. Deze nieuwe techniek brengt je echt even uit de realiteit naar een andere, ongrijpbare wereld. Ontdek VR Dining – Game Edition. Het creëren van een innovatief bedrijfsuitje en een teambuilding-oefening voor de toekomst. Ook in virtual reality komt het dus aan op samenwerking, begrip en coördinatie. Alles tussen de gangen door van een heerlijk diner. Dit bedrijfsuitje is met geen ander uitje te vergelijken en met recht een unieke ervaring. We zijn dan ook trots dat wij deze voor het eerst in Nederland kunnen aanbieden.

    Bent u één van de eersten in Nederland die als winnaar van deze innovatieve teambuilding uit de bus komt? Kom los van uw Avatar en vraag meer informatie!

    Hoe werkt het virtual reality dinerspel?

    Op uw tafel liggen de futuristische VR-brillen met koptelefoon en microfoon al voor u klaar. Zodra iedereen zit mag u deze opzetten. Dan ontdek u uw Avatar (virtueel karakter). Het is niet voor niets een teamuitje, dus als u om u heen kijkt ziet u ook alle Avatars van uw groepsgenoten. Spannend! De unieke virtual reality teamspellen kunnen beginnen!

    Wat dacht u van de Mount Everest? Hier speelt u een ijzig potje 360º Pictionary. Heeft u altijd al eens mee willen doen aan de Olympische spelen? Dat kan, want vandaag is uw team avatars onder meer een bobsleeteam op de Olympsche Winterspelen en staat u klaar voor een levensechte razendsnelle afdaling. Gaat u voor goud? In totaal zijn er 5 fantastische omgevingen die door de unieke VR beleving ieder een ongelofelijke ervaring bieden. Met recht een avond vol 21e-eeuwse teambuilding! Deze uitdaging wordt nog versterkt omdat u, ondanks de verschillende samenstelling per spel, steeds uw teambelang in het oog moet houden. De spelleiding legt per spel duidelijk uit wat de bedoeling is en hoe u de punten kunt verdienen. Zo kunt u zich helemaal concentreren op de fantastische wereld van virtual reality en de winst van uw team!

    Uw virtual reality beleving:

    Door de VR-bril, koptelefoon en microfoon communiceert uw (Avatar) tijdens de spellen met de Avatars van uw teamgenoten. U zult merken dat u zich totaal niet meer bewust bent van uw fysieke omgeving. Per spel legt de teamleiding uit hoe u uw avatar aan kan sturen, met geluid, geroep en/of bewegingen. Degenen die van een afstand naar uw gezelschap kijken weten niet wat er gebeurt! Een brei van geluid, geroep en en rare bewegingen. Aangezien het jammer is als u dat niet zou zien nemen wij bij één van de spellen alles wat er tijdens het spel in de ruimte gebeurt op.

    Het hilarische flimpje met de ervaringen in de echte wereld kijken we zeker terug, want VR zorgt ervoor dat u uzelf en uw collega’s van een hele andere kant zal zien! Tussen de unieke virtual reality teambuilding geniet u van een ouderwets lekker driegangendiner. Gespreksstof en hilariteit genoeg want over deze unieke VR-ervaringen raakt u letterlijk niet uitgepraat!

    Het virtual reality dinerspel – VR dining – Game Edition als teambuilding-/netwerk event

    Per spel wordt u aan collega avatars gekoppeld. Zo ontstaat een virtual reality samenwerking. Het maakt voor virtual reality niet uit hoe ver u fysiek van elkaar zit of hoe goed u elkaar goed kent. Zodra de teams aan het volgende spel beginnen, moeten ze wel samenwerken om een topprestatie neer te kunnen zetten. Communicatie en het verrichten van handelingen in virtual reality verloopt helemaal via de VR bril, koptelefoon en microfoon.

    Zo bouwen de Avatars een teamband op en leren de spelers elkaar beter kennen. Zo is het ijs alvast gebroken en de stap veel kleiner om na afloop fysiek op elkaar af te stappen en kennis te maken. De unieke virtual reality game geeft immers genoeg stof tot napraten en met een beetje geluk is er zelfs een overwinning te vieren! Het trainen om samen te werken zonder dat u fysiek samen hoeft te komen is een laatste uniek aspect van dit virtual reality dinerspel. Dit is namelijk exact in lijn met de manier van werken van nu en in de toekomst. Samenwerking vindt steeds vaker plaats op verschillende locaties en tijden. Met deze game bereidt u uw mensen daar alvast op voor!

    Bent u ook toe aan teambuilding van de toekomst als innovatief bedrijfsuitje met het Virtual Reality dinerspel? 



    Wat is inbegrepen bij het virtual reality dinerspel – VR Dining – Game Edition?

    Naast een unieke teambuildingervaring met heerlijk eten, humor en veel gezelligheid is het virtual reality dinerspel inclusief:

    • Spelleider
    • VR equipment / brillen
    • Driegangendiner
    • Eigen zaal/ruimte
    • Prijsuitreiking met futuristische prijs voor het winnende team
    • Een donatie van € 25,- aan een goed doel. (Het winnende team kiest zelf een goede doel.)
    • Een uniek bedrijfsuitje met al even unieke teambuilding


    Prijzen

    € 69,50 per persoon vanaf 30 personen
    € 75,00 per persoon bij groepen tussen de 20 en 30 personen

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    20 - 140 personen

    Wij Houden Van Holland Dinerspel
     
    Hét doldwaze, Corona-proof, Hollandse teamspel van Uitjes en Eten. De leukste muziek, doe- en denk opdrachten wisselen elkaar af. Gegarandeerd een super gezellige avond. Het winnende team gaat naar huis met de “zilveren” Wij Houden van Holland Trofee.

    Recensies
    Klanten die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld een 9,1! uit ruim 350+ recensies! Benieuwd naar alle recensies? Bekijk alle recensies op: https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/uitjeseneten-nl/

    Wat is Wij Houden van Holland ?

    • Doldwaze, te gekke Hollandse quiz met supergezellige spellen
    • Gepresenteerd door de “Linda de Mol” van Uitjes en Eten.
    • Afwisselende muziek- doe- en denkopdrachten
    • Welk team wint de Wij Houden van Holland Trofee?

    Omschrijving programma
    Super leuke quiz met Hollandse hits, filmpjes en hilarische opdrachten en spellen. De zaal is in Hollandse sfeer en de “Linda de Mol” van Uitjes en Eten stelt de leukste vragen.

    Herkennen jullie de bekende Nederlandse top muziek en kunnen jullie de hits ook nog meezingen? Hoeveel BN’ers raden jullie? Hilariteit alom. Een avond in top sfeer. Het winnende team gaat uiteindelijk naar huis met de Wij Houden van Holland Trofee.

    Uitjes en Eten maakt er samen met jullie een onvergetelijke Hollandse avond van.

    De catering van dit programma is optioneel.

    Voorbeeld programma indeling
    Alle tijden zijn flexibel en passen wij waar mogelijk naar uw wensen aan.
    17.00 - 17.30    Ontvangst 
    17.30 - 18.15    Eerste ronde Wij Houden van Holland
    18.15 - 18.45    Voorgerecht 
    18.45 - 19.45    Tweede ronde Wij Houden van Holland
    19.45 - 20.30    Hoofdgerecht 
    20.30 - 21.15    Derde ronde Wij Houden van Holland
    21.15 - 22.00    Nagerecht en prijsuitreiking

    Inclusief

    • Professionele begeleiding gedurende de gehele dag
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • USB met alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Aantal personen        Totaal prijs
    15 tot 20                      € 77,45 p.p. incl. BTW
    21 tot 35                      € 74,40 p.p. incl. BTW
    36 tot 50                     € 69,60 p.p. incl. BTW
    50 of meer?                Op maat

    Wel de PubQuiz, maar geen 3 gangen diner? Geen probleem, vraag alsnog een offerte aan en geef het even aan in de opmerkingen.

    12 - 250 personen

    THEATER SPELSHOW (op maat voor uw organisatie) 

    Een unieke, persoonlijke show die echt over uw organisatie en medewerkers gaat!

     

    Quizvragen over uw organisatie, liedjes op maat over uw medewerkers, hilarische interactie met de zaal en twee topmuzikanten die de show extra laten swingen: met de Theater Spelshow van A-klasse cabaretier Sara Kroos maakt u er echt een unieke beleving van, waar men nog lang over na zal praten. 

     

    Na aanleiding van een uitgebreide vragenlijst en voorgesprekken, schrijft Sara de quizvragen, cabaretliedjes en interviews voor de show. Ter afwisseling van de onderdelen op maat, zijn er leuke prijzen te winnen met muziekquizzen (door live muzikanten!) en andere komische spellen. De Theater Spelshow kan op uw eigen locatie worden gehouden of wij kunnen assisteren bij het boeken van een theaterzaal. Deze voorstelling is geschikt vanaf 50 tot circa 300 mensen. Heeft u een grote organisatie en meerdere afdelingen? Wij werken met een staffelkorting wanneer u een aantal Theater Spelshows voor uw organisatie afneemt, waarbij Sara per afdeling op maat werkt. 

     

    De Theater Spelshow is op drie manieren inzetbaar: 

     

    1. Als onderdeel van uw bedrijfsfeest/bijeenkomst: 45 minuten tot 60 minuten. 

    De Theater Spelshow is een geweldig onderdeel van een bedrijfsuitje of personeelsfeest. Die ene medewerkers in het zonnetje zetten? Kijken wie de organisatie het beste kent? Hoe goed kennen de collega's elkaar eigenlijk? Een vreemde hobby? Sara wil er alles van weten. Alles kan en niets hoeft: van te voren wordt alles overlegd. 

     

    2. Als avondvullende (of middagvullende) show van ruim 1,5 uur exclusief pauze.  

    De Theater Spelshow kan ook het volledige bedrijfsuitje zijn: een avondvullende show op uw locatie of in een theater! Deze versie van de Theater Spelshow is de meest uitgebreide versie, waarbij uw medewerkers een volle avond theater krijgen, maar dan op maat! 

     

    3. Als komische afsluiting of intermezzo van uw bijeenkomst of symposium: 30 tot 60 minuten. 

    Deze versie van de Theater Spelshow is ook geschikt als het niet gaat om uw eigen medewerkers die elkaar kennen, maar bijvoorbeeld bij een bijeenkomst voor uw clientèle, een symposium of een jubileum/jaarafsluiting voor een breder publiek. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om Sara de dag te laten samenvatten in komische quizstijl en met liedjes op maat of als luchtig intermezzo tussen de bedrijven door: er zijn diverse manieren bespreekbaar. 

     

    Ons hele team staat voor u klaar!

    De Theater Spelshow kan overal worden gehouden, Sara werkt met twee topmuzikanten en heeft haar eigen technici mee, die ook op uw eigen locatie voor het decor en geluid kunnen zorgen. Vraag gerust naar de mogelijkheden, we denken graag met u mee.

    50 - 300 personen

    Ik Hou van Holland, Het landje aan de Zuiderzee!
    Houden jullie van een feestje? 
    Wij zeker wel, daarom houden we ook van een "Ik Hou van Holland" Quiz en komen geheel in stijl gekleed in rood-wit-blauw en oranje.

    Wij zorgen voor een leuke aankleding van alle teams bij deze quiz, leuk voor de foto`s

    Na de indeling van de teams kiezen jullie een Teamcaptain. 
    De Teamcaptain wordt extra feestelijk aangekleed voor de Ik Hou van Holland Quiz.

    Onze Quizmaster maakt er een gezellige boel van, net zoals Linda de Mol. Onder het genot van Gratis Oud-Hollands snoep komen er 
    alllerlei verschillende onderdelen van de tv hit “Ik hou van Holland” voorbij inclusief het "Ik Hou van Holland" Rad

    Welk team mag een slinger geven aan het "Ik Hou van Holland" Rad in de finale? 
    Welk team mag onder luid gejuich naar voren komen voor de prijsuitreiking?

    We weten het na een Quiz vol met leuke spellen, muziek en vragenrondes.

    Boek nu deze Ik Hou van Holland Quiz voor het allerleukste bedrijfsfeest en bel of mail met Simona voor meer informatie.

    De Quiz
    tot 15 personen € 375,-
    15 tot 30 personen € 23,95 p.p
    31 tot 45 personen € 21,95 p.p
    vanaf 46 personen € 18,95 p.p
    Alle bedragen zijn exclusief btw.

    Voor 2 uur lang gezelligheid inclusief aankleding, oud-hollands snoep en alle benodigdheden.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten


    Vul voor meer informatie over dit bedrijfsiuitje kunt u het aanvraagformulier invullen!

     

    15 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Van de BBQ workshop kun je flink wat aanste.. euh, opsteken
    De BBQ workshop begint met een gedeelte theorie. Onze pitmaster verteld je alles wat je maar wil weten over het BBQ-en. Waar moet je rekening mee houden als je een groot stuk vlees gaat roken? Welke groenten en fruit kan je op de BBQ bereiden? Wanneer gebruik je houtskool, en wanneer gebruik je briketten? Alle tips & tricks komen voorbij tijdens dit gedeelte. Je zult er achter komen dat de BBQ een enorm veelzijdig kookstel is! Kom met een lege maag naar deze workshop want je krijgt genoeg te proeven.

    Aan de slag!
    Een BBQ-workshop is geen workshop als je niet zelf achter de grill hebt gestaan. Jij en je collega’s gaan een volwaardig diner bereiden op onze BBQ’s en Smokers. Je zult diverse vlees-en visgerechten klaar maken, en we beginnen bij de basis. Je maakt je eigen marinades en kruiden-rubs. In twee of drietallen ga je te werk, en aan de hand van duidelijke recepten helpen we je op weg om jouw gerecht klaar te maken. Alle ingrediënten en materialen zijn voorhanden en als je hulp nodig hebt is de pitmaster er om alle vragen te beantwoorden. 

    Als je van plan bent om deze geweldige BBQ workshop te gaan boeken zijn er een aantal dingen waar je rekening mee moet houden. Geef uiterlijk een week van tevoren de dieetwensen van alle deelnemers door zodat wij rekening kunnen houden met alle gasten. De BBQ-workshop kan op vele locaties worden gehouden, echter moet er wel een plek zijn waar we buiten kunnen staan, het liefst gedeeltelijk overdekt. Is dit niet beschikbaar, dan denken wij graag met je mee. Met een tent komen we een heel end!

    Prijzen
    25 tot 30 personen € 69,50 p.p.
    31 tot 40 personen € 67,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 64,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    25 - 150 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Gouda begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!