Eten, drinken en feesten in Amsterdam! | WegmetdeBaas

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
144 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Quizzen
  • Plaats, regio of provincie: Amsterdam
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het Forteiland IJmuiden als locatie van jullie eindejaarsevenement? 

    Het is een avontuurlijke reis waarbij je samen met je collega's interactieve en spannende activiteiten zult beleven. Geen moment van verveling, geen eindeloos naast dezelfde persoon zitten, maar een gevarieerd programma dat het ijs breekt en je de kans geeft om met collega's en gasten in contact te komen die je anders misschien niet zo snel zou spreken.

    En dan is er natuurlijk het diner. Ons gedeelde eetconcept houdt rekening met al je eetgewoontes, diëten en allergieën, zodat iedereen zich welkom en verzorgd voelt. Het diner wordt een smaakvolle reis die niet alleen je smaakpapillen verrukt, maar ook de connecties tussen jou en je collega's versterkt. Maar de avond stopt niet bij het diner. Het feest dat volgt, biedt de perfecte gelegenheid om de sfeer van de avond voort te zetten en te vieren wat jullie samen hebben bereikt. Dans, lach en deel in de opwinding terwijl jullie samen herinneringen creëren die een leven lang meegaan.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    40 - 600 personen

    Met onze hilarische bedrijfsbingo op locatie ervaring ben je gegarandeerd van een bingospel dat nog sprankelender is dan ooit tevoren! Laat je leiden door een van onze briljante Bingomasters, die stuk voor stuk gedreven zijn door een passie voor entertainment. De Bingo kan ook in het Engels gepresenteerd worden.

    Hilarische bedrijfsbingo brengt een frisse wind in de traditionele wereld van bingokaarten en tilt ze naar een geheel nieuw niveau. Met onze levendige Trivia hilarische bedrijfsbingo, boordevol meezingers, introduceren we een innovatief concept met sprankelende humor en interactie. Dit is verre van een alledaagse teambuildingactiviteit; eerder een unieke kans om met een vleugje geluk een fantastische prijs te winnen.

    In verschillende rondes daag je jezelf uit, waarbij teams strijden om de felbegeerde BINGO. Met een simpele tik verandert jouw smartphone in een BINGO-kaart, met niet alleen getallen, maar ook intrigerende teksten en foto's. Op zoek naar een onvergetelijk idee voor een bedrijfsfeest? Geschikt voor groepen tot wel 2000 personen, op locaties door heel Nederland en België? Noteer dan BINGO in je agenda, want dit wordt een spektakel dat je niet mag missen.

    De BINGO:
    Onze BINGO-master leidt jullie door een spetterende start voordat we de spelregels uitleggen. Per team transformeren jullie smartphones via onze eigen website tot BINGO-kaarten. Op deze kaarten verschijnen 25 vakjes met teksten en afbeeldingen. Elke deelnemer ontvangt een unieke BINGO-kaart. We spelen in totaal drie rondes per kaart: eerst een horizontale rijtje, gevolgd door twee horizontale rijtjes en tot slot de volle kaart.

    Tijdens het spel worden vragen gesteld en ondersteund door geluidsfragmenten en videoclips, die via één videoscherm aan jullie worden gepresenteerd. Het is aan de deelnemers om deze te herkennen en met slechts een tik op hun smartphone af te vinken. Als je denkt dat je BINGO hebt, druk je op de BINGO-knop en onze software controleert onmiddellijk of de BINGO correct is, terwijl de resultaten live worden weergegeven.

    Natuurlijk bevatten onze BINGO-kaarten ook enkele strikvragen om de spanning te verhogen en de kans op een valse BINGGGO te verhogen. Stiekem hopen we dat dit gebeurt, want als je een valse BINGO hebt, moet je natuurlijk een opdracht uitvoeren. Onze BINGO-master is de drijvende kracht achter dit spektakel! Hij weet als geen ander de deelnemers te enthousiasmeren!

    Duur:
    Ėén BINGGGO kaart duurt ongeveer 45 minuten. Meestal worden er twee BINGO kaarten gespeeld. Tijdens de BINGO kunnen gewoon drankjes uitgeserveerd worden en is er gelegenheid om een pauze tussen twee bingo's in te nemen. Wij leuken deze pauze op met een eigen Bingo-klok met muziek zodat er geen stilte valt.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1500 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    20 - 500 personen

    Net als op televisie een echte quiz meemaken? Niet als publiek, of als bankzitter, maar zelf staan achter de quizdesk met handen bij de knoppen. In teams van 4 tot 10 personen kunnen wij 80 personen tegelijke deel laten nemen aan deze spetterende TV STUDIO QUIZ. Bij meer deelnemers zullen we de quiz uitbreiden met ludieke korte spelletjes en activiteiten. Hierdoor is elke deelnemer ook echt een deelnemer.

    Wij rijden met ons quizteam door het hele land om diverse quizzen te organiseren met een thema naar keuze. Ons quizteam komt volledig uitgerust met meerdere quizdesks met drukknoppen en zwaailampen. Daarnaast nemen zij genoeg aankleding, licht en geluid mee om de ruimte om te toveren tot een heuse quizshowstudio.

    ABC Events zet de boel voor u en uw gezelschap op zijn kop. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Professionele quizmasters met jarenlange ervaring op tv en voor privegroepen. De gehele ruimte wordt versiert in stijl van de quiz. Wanneer de quizmaster binnen komt begint er een geluid of videofragment om de sfeer er lekker in te krijgen. U kunt o.a. kiezen uit de onderstaande quizen.

    Pub Quiz (Algemeen)
    De bekende en gezellige kroegen quiz, willekeurige vragen over van alles en nog wat doen de ronde. Uiteraard mogen de drankjes bij deze quiz niet ontbreken. Vragen over biermerken, televisie, geschiedenis en wetenschap. Alles komt bij deze veelzijdige quiz aan bod.

    Ik Hou Van Holland Spel Show Quiz
    De naam zegt het al, vragen over ons eigen koude kikkerland. Iedereen kan meedoen met deze swingende quiz. Compleet met video en geluidsfragmenten, meezingers en carnavalskrakers. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van de vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek en de kennis over vele BN’ers.

    Winter Quiz
    Vriest uw vergadering vast? Geen behoefte aan een kille afsluiting van uw meeting? Dan heeft ABC Events voor u de ideale vergaderbreak of afsluiter. Met de winter quiz wordt de algemene kennis rondom het koude seizoen getest. In meerdere rondes, krijgen de teams vragen om te beantwoorden. Na het binnen gedeelte kleden de deelnemers zich warm aan, om vervolgens buiten een aantal opdrachten te vervullen waaronder een heus sneeuwbalfestijn. Objecten op verschillende afstanden moeten omver worden gegooid. Wanneer de er geen natuurlijke sneeuw aanwezig is, zullen tennisballen als vervanger gebruikt worden.

    Pop Quiz (muziek)
    Deze quiz gaat niet over poppen, maar wel over de POP muziek. Voor de echte muziekliefhebber klinkt deze quiz ongetwijfeld als muziek in de oren. Hits, hits en nog eens hits. Populaire muziek, zowel video als honderden geluidsfragmenten hebben wij voor u in petto. Kijken of de deelnemers na deze zwingende quiz nog steeds zoveel noten op hun zang hebben?

    Christmas Quiz
    In de koude decembermaand eindigd het jaar al weer bijna en begint de kersttijd al weer bijna. Het moment om het afgelopen jaar met het bedrijf door te nemen en deze op een sfeervolle manier af te sluiten of een vergaderbreak toe te passen. Wij bieden hier de orginele Christmazquiz aan! Deze quiz is geheel in kerstmis en winterse stijl om je alvast helemaal op te warmen voor de gezellige kerstdagen! Deze quiz wordt door niemand minder gepresenteerd dan de kerstman “himself”.

    EIGENKEUZE
    Geef ons op waarover u wenst dat de quiz gaat en we maken de hele quiz of een ronde speciaal voor u op maat. 

    Prijsuitreiking
    Alle quizzen worden op een toepasselijke en feestelijke manier afgesloten met een passende prijs voor het winnende team.

    Heeft u eigen ideeen voor een quiz, laat het ons weten. Voor meer informatie en of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    BBQ zeilcruise op een driemaster
    Stap aan boord van een driemaster en ga een middag, dag of avond met uw collega’s het water op. Een combinatie van lekker uitwaaien, borrelen en BBQ’en tijdens een ontspannen vaartocht met schipper en crew. Speciaal voor personeelsuitjes hebben wij zéér scherp geprijsde arrangement voor een wel heel bijzonder bedrijfsuitje.

    Samen relaxen op het achterdek of actief meezeilen
    Terwijl u tijdens de vaartocht op het achterdek geniet van de omgeving en een oneindige horizon, komt u volledig tot rust. Heeft u collega’s die actief willen meehelpen met het hijsen van de zeilen of even achter het roer willen staan? Ook dat kan. Alles mag, niets moet! De driemasters Stedemaeght en Willem Barentsz zijn de ideale locatie voor qualitytime met uw collega’s tijdens een borrel en barbecue.

    Lekker eten & drinken maakt uw BBQ-cruise compleet
    Van een hartelijk welkomstdrankje tot een smakelijke lunch, verrukkelijke borrelhapjes, een uitgebreid buffet, BBQ of Walking Dinner, inclusief vegetarische opties. Op onze dagtochtschepen zijn de mogelijkheden om uw personeelsleden te verwennen eindeloos. 

    U kunt het arrangement tegen een meerprijs uitbreiden met leuke activiteiten, zoals:

    • Casino of Barista of Cocktails workshop
    • Muziek of DJ
    • Of uw eigen ideeën
    25 - 150 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 400 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Op diverse locaties in Amsterdam kunnen wij uw businessmeeting van a tot z verzorgen. Dit alles is mogelijk op een van onze sfeervolle locaties in Amsterdam en omstreken of bij u op het bedrijf.

    Beamer, scherm, geluid, personal assistent en privé vervoer als bedrijfsmatige ondersteuning.

    Ontbijt, lunch, diner, amuses en borrel als culinaire onderbouwing! Als afsluiting entertainment (muziek, theater, boottocht, spel of quiz tot in de late uurtjes mogelijk).

    Tevens verzorgen wij elke vorm van catering voor u op elke gewenste locatie, private dining, kookworkshops, coaching en cooking, en high teas op onze eigen locaties in Amsterdam. Elk culinair genoegen en entertainment is bij ons in smakelijke handen!

    10 - 257 personen

    We All Love the 90s & 00s! Toch?
    Precies om deze reden hebben we de beste herinneringen uit deze 2 tijdperken gebundeld in 1 grote FunQuiz. Wat komt er eigenlijk níet voorbij in deze hilarische groepsactiviteit? De Ketchup Song, Jody Bernal, "Hij was een beetje dom",  Captain Jack, Dj Paul Elstak , Britney Spears, Flippo's, Pokémon, Friends & de Backstreet Boys....het zit er toch echt allemaal in.

    Inhoud
    Verdeeld in teams in een compleet in 90s/00s stijl versierde ruimte gaan jullie onderling de strijd met elkaar aan in originele Quizrondes & Spelonderdelen. Ons ubergezellige presentatieteam praat de boel aan elkaar en maakt er een feestje van. Wie worden de ultieme 90s/00s kenners van jullie gezelschap?  Dat blijft spannend tot na de spetterende finaleronde. Hoe dat in zijn werk gaat houden we nog even geheim, maar de teams moeten er flink voor aan de bak. 
    Memorabel wordt het zeker :)
    Boek je dit uitje, dan boek je gezelligheid, lol en verbroedering.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor teambuildings, personeelsuitjes, bedrijfsfeesten en incentives. Voor de Belgen is er een Vlaamse versie beschikbaar.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz boeken bij u op eigen locatie of een aanvraag doen voor een voorstel in combinatie met een heerlijk diner op een externe horeca locatie.

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    20 - 500 personen

    Een unieke bingo
    Een gevarieerde reeks bingo-varianten zorgt voor een avond vol spanning en plezier! Of je nu een doorgewinterde bingospeler bent of nog nooit eerder een bingokaart hebt vastgehouden, iedereen doet mee! Bij het Bingoballen Festival draait alles om plezier, teamwork en een vleugje competitie.

    Elke ronde een ander thema. Iedere ronde onvoorspelbaar en vol humor. Gooi je snelheid, muzikaliteit, behendigheid en creativiteit in de strijd en ga met je team voor die volle bingokaart. Maar let goed op… want een valse bingo wordt kei hard gestraft!

    Wij verzorgen bij iedere bingo een originele, kleine prijs. Daarnaast hebben we ook diverse teamchallenges, geheel in het bingothema, waarbij aan het eind van de avond één team als winnaar uit de bus zal komen. Uiteraard is het ook mogelijk om jullie persoonlijke prijzen toe te voegen!

    Programma voorstel
    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en verdeling van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Bingoballen Festival
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Bingoballen Festival
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijzen 
    • Alle benodigde apparatuur
    • Reis- en reserveringskosten

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    Het Moorddiner op (uw) locatie is een nieuwe variant op ons bekende moorddiner ‘Een Bloedige Bruiloftsdag’ en uniek in Nederland!!

    Het Moordspel 
    Cluedo voor professionals: tijdens een 10-jarig huwelijksfeest wordt een moord gepleegd, maar waarom en door wie?! Alleen de echte CSI deskundige weet toch nét dat ene detail boven water te krijgen.

    De personages worden aan u voorgesteld (laten dit nou net uw collega’s zijn die zich hebben omgekleed) en de verdachtmakingen volgen elkaar al snel op de voet. Wie doet wat met wie en waarom? Maar vooral: Wie is de Moordenaar…? Combineer, onderzoek en kom tot uw oplossing!

    Inspecteur Sanderinck (met Cee Kaa) ondervraagt en leidt dit precaire onderzoek. Iedereen ontvangt een script en passende kleding bij zijn of haar personage. Van sexuologe tot butler en van beginnend zangeresje tot goddelijke hunk. Iedereen duikt in de rol van zijn/haar leven. De gemoederen lopen hoog op! Tijd voor zo nu en dan een verkoeling en een heerlijk diner. Op een lege maag kunnen we niet oplossen! Een mooie beloning wacht er aan het eind van de avond voor de ware inspecteurs.

    Het Diner - uw eigen diner
     
    U bereidt en bepaalt zelf het driegangendiner van de avond en wij zorgen voor attributen, kostuums en een ervaren acteur. Heeft u geen zin om zelf te koken? Dan verzorgen wij natuurlijk ook de catering voor het moorddiner bij u op locatie. Onze medewerkers bespreken graag de mogelijkheden met u.

    Het Moorddiner op (uw) locatie is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Kleding/attributen
    • Script

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 999 personen

    U kent vast wel het programma “Ranking the stars” waar Bn’ ers elkaar het hemd van het lijf vragen. Hun diepste geheimen en vreemdste gewoontes komen boven water. Dit spel kunt u nu spelen met mensen uit uw eigen (werk)omgeving! Tijdens het drie gangendiner, onder het genot van een wijntje en biertje, komt u van alles te weten over uw collega’s. Teambuilding wordt op deze manier naar een hoger plan getild. 

    “Jij hebt zes jongere broers…en jij speelt al jaren saxofoon? Niet te geloven! Dat jij een eigen webshop hebt...en jij vroeger een biseksuele periode hebt gehad..?” U zult verrast zijn wat voor een bijzondere hobby’s en gewoontes uw collega’s er soms op nahouden.

    Hoe rankt u bijvoorbeeld de directeur bij de vraag wie er vaak als laatste werd gekozen bij partijtjes voetbal en wie er vroeger vaak uit de klas werd gestuurd? Wie is vaak op vrijdagavond te vinden in de bikini sauna en wie heeft er meer dan 10 liefdes versleten?  

    Na vandaag kijkt u met een hele andere ogen naar uw collega’s! Maar eerst eens kijken, ervaren en vooral ranken wie we denken dat iets doet en/ of heeft gedaan.  

    De teams krijgen bij iedere ronde van de spelleider een tussenstand. Hierdoor lopen de gemoederen nog hoger op en de strijd wordt per ronde valser, gemener en vooral hilarischer. De vragen zijn dan ook per ronde aangepast. Houd u daar maar alvast rekening mee! U verlaat het strijdtoneel uiteindelijk met een geheel andere kijk op uw collega’s….

    En de winnaars? Die gaan er met een vermogen aan omkoop middelen vandoor!

    Tussen de verschillende rondes door verzorgen we een uitgebreid drie gangendiner.

    Inclusief:
    - Presentator
    - Spelmaterialen
    - Prijsuitreiking met prijs voor winnende team
    - Teambuilding
    - Quizvragen op maat gemaakt
    - Drie gangendiner
    - Locatie

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 250 personen

    Geniet van de stad met heerlijk diner in drie verschillende restaurants, een vaartocht en een stadswandeling

    Bijzondere ontvangst
    U wordt gastvrij ontvangen in het eerste restaurant. Hier geniet u samen van een drankje en uw voorgerecht.

    Vaartocht
    Vervolgens stapt u aan boord om een mooie avondvaartocht te maken, aan boord ervaart u de stad vanuit een totaal ander perspectief, de vaartocht eindigt in de buurt van uw tweede restaurant.

    Heerlijk hoofdgerecht naar keuze
    Hier kiest u een lekker vis, vlees of vegetarisch hoofdgerecht, waarbij nog eens 2 drankjes inclusief zijn.

    Stadswandeling met enthousiaste gids
    Uw persoonlijke gids haalt u daarna op om u mee te nemen voor een mooie stadswandeling. Onderweg vertelt hij u van alles over de bezienswaardigheden van de stad. Bij het derde en laatste restaurant neemt de gids afscheid van uw groep.

    Grandessert
    U gaat gezellig samen aan tafel voor het Grand Dessert, waarna u de dag afsluit met een kopje koffie of thee. Op alle eetmomenten bent u onder elkaar, zonder gids.

    Kortom, een dagje heerlijk genieten.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    10 - 150 personen

    Een werkdag is nog nooit zo leuk geweest. Deze hilarische spelshow staat garant voor een onvergetelijk teamuitje.

    Alles Mag op een Werkdag is het beste uitje om de werkweek mee te beginnen, te doorbreken of af te sluiten. De onverwachte spelelementen zullen jullie gegarandeerd aan het lachen maken.

    De gekozen teamcaptains beginnen met het voorstellen van de teamleden, waarna de strijd bijna kan losbarsten! Eerst nog een formeel gesprek met een ludieke twist en daarna kan De Alles mag op een Werkdag echt beginnen. We testen jullie creativiteit met Office Origami en ‘spijkers met koppen slaan’, krijgt een heel andere betekenis. Brul, mime, zing en teken er op los! Uiteraard hoeft er niemand over te werken en gaan jullie aan het eind van de werkdag zingend naar huis!

    Het teamuitje ‘Alles Mag op een Werkdag’ is te boeken in het Nederlands en in het Engels. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    19:30 - 20:00       Ontvangst, speluitleg en voorstellen van de teams
    20:00 - 21:00       Eerste deel: Alles Mag op een Werkdag!
    21:00 - 21:15       Pauze
    21:15 - 22:15       Tweede deel: Alles Mag op een Werkdag!
    22:15 - 22:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Uitdagende opdrachten
    • Gebruik van alle materialen
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Opdrachten op maat gemaakt
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen

    Ontdek het mysterie met 'Niets Is Wat Het Lijkt!', een zinderend groepsspel op locatie. Ideaal voor grote groepen vanaf 30 personen! Een fascinerende mix van een escape room en het 'bekende mollen tv-programma'. Weliswaar zonder mol, maar vol puzzels, raadsels en tactische uitdagingen van alle soorten kennisgebieden.

    Het spel is uitermate geschikt voor bedrijfsuitjes, familiefeesten en teambuildingevents. Dit levendige spel is geschikt voor groepen van 30 tot 100 personen, waarbij teams van 4 tot 5 spelers hun kennis, inzicht, groepsgeest en gevoel voor humor gebruiken om te strijden voor de grootste geldpot. De druk van de tijd is voelbaar: elke seconde telt, aangezien tijd letterlijk geld wordt in deze spannende zoektocht!

    Via een speciaal ontwikkelde app voor 'Niets Is Wat Het Lijkt', bepalen de teams hun eigen strategische koers binnen het spel, waarbij plezier en strategie hand in hand gaan. Samenwerken is de sleutel; elke correcte oplossing voedt de geldpot, maar wees waakzaam - vergissingen zijn kostbaar. Met jokers in het spel en de race om een geheimzinnige groene box, blijft de spanning tot de laatste minuut. Want 'Niets Is Wat Het Lijkt!' in deze spannende teamgame.

    'Niets Is Wat Het Lijkt!' kan overal gespeeld worden. We helpen je graag met het vinden van de perfecte setting i.s.m. met onze partnerlocaties.

    Is jouw team de andere teams te slim af? Ontdek het zelf in dit boeiende en tactische teamavontuur!

    Dit wordt een uitje om nooit te vergeten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    30 - 100 personen

    Over deze pagina

    Op zoek naar een uitje in Amsterdam samen met uw collega's om gezellig te eten en feesten? U vindt deze op WegmetdeBaas! Amsterdam is niet voor niks de hoofdstad van ons landje, in Amsterdam valt ongelooflijk veel te zien en te doen. Amsterdam is toch wel de stad om een goed feestje te vieren samen met je team of collega's. Eten, drinken en feesten in Amsterdam tijdens jullie jaarlijkse uitje? Kijk dan eens naar de mogelijkheden om te eten, drinken en feesten in Amsterdam! Wellicht met een leuke quiz erbij tijdens het eten? Of een moordspel tijdens jullie eten, drinken en feesten in Amsterdam? Ook dat kan! Kijk of de site voor alle mogelijkheden! Fijne avond alvast!