Eten, drinken en feesten in Amsterdam! | WegmetdeBaas

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
165 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Quizzen- De leukste quiz voor teams
  • Plaats, regio of provincie: Amsterdam
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ervaar een spetterende Sailing & Dancing cruise vanuit Lelystad! Even lekker je zinnen verzetten met muziek, dans en het ultieme gevoel van vrijheid? Vaar gezellig mee en beleef een onvergetelijke middag & avond op het mooiste zeilschip van Nederland, Bounty! Met een hapje en een drankje onder muzikale begeleiding van een professionele DJ varen we richting de horizon of waar de wind ons brengt!

    “Vaar op unieke wijze mee en geniet van deze muzikale zeilbelevenis en laad met nieuwe energie je accu op.”

    Zeilen en ondertussen genieten van de heerlijke livesets. Met de voetjes van het dek of even ontspannen op het loungedek en genieten van het uitzicht, voor ieder wat wils!

    30 - 45 personen

    Tijdens het ranking the stars diner van Holland Tour Guides gaat u in teamverband uw vriendenkring of collega's eens goed onderzoeken op de meest ludieke geheimen en smikkelt u van een fantastisch 3-gangen diner. 

    Een paar dagen voordat u bij elkaar komt, sturen we u een vragenlijst op, met een paar grappige vragen in de hoop op een paar onthullende antwoorden. Zo komen we iets meer over iedereen te weten en kunnen we dit spelprogramma's in volle vaart beginnen.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in kleine teams en vervolgens gaat elk team proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie begaat de meeste flaters? Wie is de grootste praatjesmaker? En wie is de meest ideale schoonzoon/dochter? Ongetwijfeld gaat dit een aantal verrassingen opleveren, maar uiteraard krijgt u van ons de gelegenheid om uzelf te verdedigen!

    Het team dat de beste inschattingen over de andere deelnemers heeft gemaakt, ontvangt van onze spelleider de enige echte Ranking The Stars hoofdprijs. Mocht uw team niet erg op dreef zijn dan beleeft u alsnog een uitstekende avond, want de culinaire hoogstandjes van de chef zullen u zeker niet teleurstellen!

    Inclusief: 

    - Een enthousiaste quizmaster
    - Een uitgebreid 3 gangen diner
    - Toplocatie in centrum van de stad
    - Een Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaars
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Handige tip: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. Zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Kerst en nostalgie gaan hand in hand. Voeg daar een heerlijk diner en een spelelement aan toe en je hebt het ideale bedrijfsuitje om het jaar goed mee af te sluiten. Samen eten, samen herinneringen ophalen en samen kerst vieren. Warmte, gezelligheid, positiviteit, genieten en veel lachten… waar wacht u nog op?

    INHOUD
    Tijdens de Nostalgia Kerstdiner Spelshow strijd u, onder leiding van onze professionele entertainers, in teams voor de titel van de Ultieme Kerstkenners van het gezelschap. In verschillende spelrondes wordt jullie kennis én kunde getest over alles wat met kerst en nostalgie te maken heeft.  We hebben het o.a. over een Kerstkennis Quiz, KerstFilms Raden, een Kerst Karaoke, een KerstMuziekRonde en nog veel meer.
    Home Alone, The Grinch, Mariah Carey, Wham! en de Coca Cola reclame. Het passeert allemaal de revue. Wie "driven er home for christmas" met de hoofdprijs op zak?  

    HET KERSTDINER
    Tussen de spelrondes door kunnen jullie genieten van het kerstdiner, door jullie zelf verzorgd bij jullie op eigen locatie óf in een all-in pakket door ons geregeld op een gezellige horeca locatie in een plaats naar keuze.

    EXTRA OPTIES
    Het feest helemaal compleet maken? Boek er dan onze fotograaf of onze Polaroid camera bij. Of.... na afloop nog even de voetjes van de vloer tijdens een Nostalgische Christmas afterparty?  Wij regelen het.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Wie beschikt er over de meeste algemene kennis? Kom erachter tijdens het slimste team. Ga de strijd aan met je familie, vrienden of collega’s en stel jullie kennis over verschillende onderwerpen op de proef. Welk team mag zich na vandaag officieel ‘Het Slimste Team’ noemen?

    Wat is Het Slimste Team
    - Uitdagende kennis quiz met voor ieder wat wils
    - Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    - Strijd met jouw team voor de Slimste Team trofee

    Omschrijving programma
    Neem plaats op de Slimste Team stoelen en ga de teamstrijd aan! Beantwoord quizvragen om seconden te scoren in de 3, 6, 9 ronde. In de Open Deur worden de vragen gesteld door een bekende Nederlander. Tijdens De Galerij worden 8 foto’s getoond met een overkoepelend thema, weten jullie dit te raden? Daarna volgen ook nog het Collectief geheugen en de Puzzelronde. Werk goed samen en probeer jullie kennis te bundelen! Want weet je het niet? Dan gaat het andere team er misschien wel met jouw seconden vandoor! In de finale spelen jullie de secondes van de tegenstander weg. Wie weet als eerst de teller van het andere team op nul te zetten en gaat er met de winst naar huis?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 2500 personen

    De Hilariteitsquiz  is een interactief programma met een allround entertainer/ instructeur die naast presenteren ook zeer goed kan improviseren.

    Tijdens het ontvangst is er een actrice/instructrice op locatie of in een horecagelegenheid naar keuze.
    Met muzikaal ontvangst: de quizmaster heet iedereen vrolijk welkom met bekende muziek en kan desgewenst ook drankjes uitserveren.

    Daarna spelen we de spelrondes (teams van 5 personen) met o.a.:
    Ronde 1
    : algemene muziekvragen
    Ronde 2:
    intro luisteren
    Ronde 3:
    Foto-ronde, minigames en een Lucky Loterij met grappige gadgets in pauze. 
    Ronde 4: singing bee
    Ronde 5
    : swingo. De muziekbingo waarbij verschillende periodes aan bod komen uit de dj-set!

    Als jullie minder muziek onderdelen willen, kunnen we deze vervangen voor:
    -           Get the Picture 
    -           Het ballonnen trapspel
    -           Reclame tunes raden
    -           Anagrammen oplossen

    Prijsuitreiking: welke groep heeft de meeste punten en welke individuen zijn het meest opgevallen tijdens deze hilarische quiz?
    Het programma duurt circa 2 uur, en mét een lunch of diner ongeveer 3,5 uur. De collega’s hebben daarna lekker de tijd om nog even na te borrelen.

    Hitster – Teambuilding Edition

    Het muzikale teamuitje vol energie, samenwerking en hilariteit!
    Ben je op zoek naar een origineel en dynamisch bedrijfsuitje waarin muziek, plezier én teambuilding centraal staan? Met de Hitster – Teambuilding Edition beleef je samen met collega’s een onvergetelijke middag of avond vol hits, verrassende uitdagingen en heel veel gezelligheid.

    Hitster is een volledig verzorgd teamspel, geïnspireerd op het populaire gezelschapsspel. In teams van maximaal vijf personen gaan collega’s de muzikale strijd met elkaar aan. Geen zorgen als je geen muziekkenner bent – meezingen helpt ook!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 400 personen

    Vertrouw jij je collega’s voor de volle 100%? Tijdens het Ontdek de Mol dinerspel is niets wat het lijkt en kan niemand écht vertrouwd worden. Eén van jullie saboteert in het geheim de opdrachten, terwijl de rest probeert zoveel mogelijk punten te verdienen. Maar wie is de Mol?

    Dit spannende bedrijfsuitje is perfect te combineren met een heerlijk diner, lunch of borrel. Terwijl jullie genieten van een smakelijke maaltijd, ontvouwt zich een spel vol intriges, misleiding en spanning.

    Wat kun je verwachten?
    Jullie worden ontvangen in een sfeervolle horecalocatie in een stad naar keuze. De teams zijn vooraf bepaald en nemen samen plaats aan tafel. Na een uitgebreide speluitleg gaat het spel van start. Tussen de gangen door spelen jullie verschillende rondes, waarin teamwork en strategie essentieel zijn.

    Maar let op: in elk team zit een Mol, die stiekem probeert de opdrachten te saboteren. De Mollen worden vooraf door ons ingelicht en spelen een sluwe dubbelrol. Gedurende het spel draait alles om achterdocht, observatie en slim samenwerken. Wie weet het spel te beheersen en wie wordt op het verkeerde been gezet?

    Na het dessert volgt de grote ontknoping: de Mollen worden onthuld en het winnende team krijgt een welverdiende prijs.

    Wat is inbegrepen?

    • Een professionele spelleider
    • Spelmateriaal per team
    • De Mol wordt van tevoren ingelicht
    • Driegangendiner in een horecalocatie
    • Prijsuitreiking voor het winnende team

    Vraag vrijblijvend een offerte aan
    Dit teamuitje is te boeken in heel Nederland, van Amsterdam tot Groningen en Den Haag. Wil je het spel spelen zonder diner, bijvoorbeeld tijdens een borrel of lunch? Of liever op eigen locatie? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en vraag een vrijblijvende offerte aan.

    Durf jij de uitdaging aan?
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Pubquiz
    Ben je bezig een flitsende activiteit te plannen voor jouw bedrijf, collega’s, sportteam of vriendendag? Dan is de interactieve pubquiz-show gegarandeerd een succes om te spelen voor een hilarische middag of avond met elkaar.

    In teams strijden jullie in acht vragenrondes en twee minigames om de winst. De vragen zijn heel divers met voor ieder wat wils en kunnen ook binnen een bepaald thema aangepast worden (bijvoorbeeld Hollands Glorie, Jongens tegen de meisjes, sport of kerstspecial).

    Verzamel in een café naar keuze, de kantine of een andere eigen gekozen locatie om deze superleuke, interactieve quiz te spelen als onderdeel van een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of familiedag. De quizmaster maakt er een feest van; de lichten, buzzers en groot scherm zorgen voor de effecten; en jouw sportteam, vrienden, vriendinnen, collega’s of familie zorgen voor de sfeer.

    Vul voor een vrijblijvende offerte of meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 2000 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Wie houdt er niet van een spannende misdaadserie, film of boek? Het is een populaire vorm van entertainment. En stel nou dat je zélf onderdeel kan zijn van zo'n misdaadmysterie? Dat kan tijdens dit spannende bedrijfsuitje, het Moorddiner. Een moorddiner is interactief, culinair en super spannend. Dit zijn de juiste ingrediënten voor een heerlijk moorddiner met je collega’s.

    Wat kun je verwachten van het Moorddiner?
    Tijdens een 10-jarig huwelijksfeest wordt een moord gepleegd! Maar waarom? En door wie? Alleen de oplettende speler weet toch nét dat ene detail boven water te krijgen, dat nodig is om het mysterie op te lossen.

    Nadat we elkaar hebben getroffen in een sfeervolle horeca locatie in een door jullie gekozen stad, worden de personages aan jullie voorgesteld. Al snel razen de gedachtes door jullie hoofd, wie zal de moordenaar zijn? Hoe zijn ze aan elkaar gelinkt? Combineer, onderzoek en kom tot de oplossing! Tijdens het moordspel trekken jullie de leukste kostuums aan en zullen jullie zelf moeten acteren en rechercheren. Inspecteur Sanderinck, met CEE KAA, ondervraagt en leidt het onderzoek. Alle deelnemers ontvangen een script en passende kleding bij zijn of haar personage. Van seksuoloog tot butler en van beginnend zangeres tot goddelijke hunk. Iedereen duikt in de rol van z’n leven!

    Een moorddiner verenigt niet alleen lekker eten met een leuke activiteit, het verenigt ook de deelnemers. En daarom vinden wij een moorddiner ook zeer geschikt als teambuildingsactiviteit!

    De gekke outfits, de door het verhaal geprikkelde nieuwsgierigheid en de afwisseling van spelen en dineren zorgen voor een bijzonder positieve stemming. Geen stroeve gesprekken of stiltes, maar veel gelach en een goede sfeer. Een moorddiner is daarmee een gegarandeerde sfeermaker met een stukje teambuilding als prettige bijkomstigheid. Daarnaast kan een moorddiner ook werken als een prettige uitlaatklep na een dagje vergaderen.

    Wat is inbegrepen?

    • Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
    • Driegangendiner in een gezellige horeca locatie
    • Verzorgd spelmateriaal per team
    • Kleding/attributen
    • Donatie aan een goed doel naar keuze
    • Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs

    Het moordspel is een teamuitje dat ook ingezet kan worden zonder diner. Dus tijdens of voorafgaand aan een borrel of lunch en zelfs op eigen locatie! Durf jij samen met je collega's de uitdaging aan te gaan om van jullie gezellige bedrijfsuitje een spannend Moorddiner te maken? Heb je vragen of wil je meer informatie ontvangen? Vraag vrijblijvend een offerte aan!

    12 - 24 personen

    De leukste café-spellen samen doen met je collega's, het kan allemaal met het kroegsport arrangement. 
     
    Speel de beroemdste café-spellen nu zelf!

    Spelonderdelen als darten, Poolen, biertapwedstrijd, pubquiz, mexen en stuiverschuiven geven een bepaald aantal punten. Wie kan zich na afloop de Kroegsportkampioen noemen?

    Wees uw collega's de baas en win de hoofdprijs!
    Tijdens de kroegsport zijn de drankjes inclusief. Na afloop is er voor de winnaar gekozen een prijsje en natuurlijk eeuwige roem. Kortom een geslaagd kroegsportevenement waarbij u uw collega's weer eens van een heel andere kant hebt leren kennen.

    Heerlijk driegangen diner ter afsluiting van uw bedrijfsuitje
    Als heerlijke afsluiting van het geheel verzorgde arrangement gaat u met zijn allen eten in een super goede eetgelegenheid! Het diner omvat maar liefst drie gangen. De menukaart biedt een uitgebreide keuze aan vis-, vlees-, en vegetarische gerechten.

    Groepsgrootte
    15 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Prijsindicatie: vanaf € 72 excl. btw

    Inclusief
    - Kroegsport inclusief drankjes
    - Prijsje voor de winnaar
    - Driegangen keuzediner

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.

    15 - 100 personen

    Hét spel waarin teamwork en talent samenkomen
    Wie is de stille kracht binnen het team? Wie neemt de leiding als de druk toeneemt? En wie verrast iedereen met creativiteit of humor? Tijdens Werknemer van het Jaar duiken jullie in een luchtige competitie vol korte, grappige en slimme uitdagingen die samenwerken én individuele kwaliteiten in de spotlight zetten.

    Welke collega is de alleskunner binnen jullie bedrijf?
    Tijdens deze interactieve game draait het om samenwerken, scherpte en plezier. Onder leiding van een ervaren en enthousiaste spelleider gaan teams aan de slag met allerlei uiteenlopende challenges: van creatief tot strategisch, van taal tot behendigheid. Iedere opdracht vraagt weer andere skills. Soms win je als team, soms maakt één opvallende prestatie het verschil. Zo ontdekt iedereen spelenderwijs wie waarin uitblinkt – en wie misschien wel dé alleskunner van het bedrijf is.

    Ontdek verborgen talenten
    Spel na spel worden er medailles uitgereikt aan de collega die de grootste bijdrage leverde. Dat zorgt niet alleen voor gezonde competitie, maar ook voor waardering, motivatie en heel wat verrassingen. Want wie had verwacht dat de stille kracht ineens zou uitblinken in een communicatie challenge? Of dat de zelfbenoemde multitasker hopeloos zou verdwalen in een puzzel? Werknemer van het Jaar haalt onverwachte talenten naar boven.

    Bekroond in de finale
    Aan het einde van het programma schuift elk team zijn sterspeler naar voren voor de grote finale. Deze ‘medaillehelden’ nemen het nog één keer tegen elkaar op in een allesbeslissende challenge: wie kroont zich tot dé Werknemer van het Jaar? De winnaar gaat naar huis met een symbolische trofee én eeuwige roem binnen het team. Een luchtige en feestelijke afsluiter vol aanmoediging, gelach en een flinke dosis teamtrots.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte voor dit leuke bedrijfsuitje het aanvraagformulier in.

    15 - 200 personen

    De klok tikt… Lukt het jou en je team om op tijd te ontsnappen uit Amsterdam? Tijdens Escape City duiken jullie in een spannend stadsavontuur vol cryptische raadsels, verborgen aanwijzingen en uitdagende opdrachten. Samenwerking is essentieel: alleen met slimme strategieën en een scherp oog voor details vinden jullie de geheime uitweg. Spannend, uitdagend en ideaal voor teambuilding! 

    Wat kun je verwachten?
    Jullie avontuur start op een gezellige plek in hartje Amsterdam. Hier krijgen jullie een korte introductie en worden de teams gevormd. Daarna begint de echte uitdaging! Op de stadskaart is een denkbeeldige zone afgebakend – binnen dit gebied mogen jullie vrij bewegen. Maar pas op: daarbuiten ligt de No Go Area. Slechts één verborgen route leidt naar de uitgang, en het is aan jullie om die te ontdekken!

    Met een speciale Escape City-app op de teamtablet ontvangen jullie continu nieuwe aanwijzingen en opdrachten. Maar let op: foute beslissingen kunnen jullie kostbare punten kosten! Het spel duurt in totaal 2,5 uur, waarbij de spanning in de laatste 30 minuten tot het maximum stijgt. Dan krijgen alle teams de ultieme aanwijzing. Weten jullie als eerste uit Amsterdam te ontsnappen?

    Wat is inbegrepen?

    • Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
    • Een tablet per team met speciale Escape App
    • Verzorgd spelmateriaal per team
    • Een mini-snack per deelnemer tijdens het spel
    • Een gratis poncho bij een regenbui
    • Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs
    • Te boeken op je gewenste dag en tijdstip
    • Teambuilding en gezonde competitieve teamstrijd

    Escape City uitbreiden?
    Wil je Escape City combineren met een lunch, borrel of diner in Amsterdam? Wij denken graag mee en stellen een compleet arrangement samen, zodat jullie een onvergetelijke dag beleven!

    Zijn jullie klaar voor de ultieme escape challenge in Amsterdam?
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    15 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    We beginnen de Master Chef Experience met een food quiz om het geheugen even op te frissen. Tijdens deze quiz wordt jullie kennis getest en gaan jullie blind proeven. Na deze quiz is het tijd voor de teamopdracht. Vanaf hier is het tijd om te koken en gaan jullie de strijd tegen elkaar aan om in één uur (per gerecht) het beste gerecht te bereiden. Jullie kunnen gebruik maken van verschillende ingrediënten en professioneel keukenapparatuur. De jury is aanwezig om jullie tips te geven en kijkt streng toe op jullie kookkunsten.

    Na het koken volgt dan ook de jurering. Jullie worden beoordeeld op hygiëne, samenwerken, presentatie en smaak. Als de jury er over uit is en haar oordeel heeft geveld is het tijd om ook zelf te proeven van jullie creaties. Alle gerechten worden geëtaleerd op tafel en nu is het tijd om ook elkaars gerechten te gaan proeven. De dag wordt afgesloten met een gezellige borrel en de bekendmaking van het team dat zich Master Chef mag noemen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    15 - 250 personen

    Over deze pagina

    Op zoek naar een uitje in Amsterdam samen met uw collega's om gezellig te eten en feesten? U vindt deze op WegmetdeBaas! Amsterdam is niet voor niks de hoofdstad van ons landje, in Amsterdam valt ongelooflijk veel te zien en te doen. Amsterdam is toch wel de stad om een goed feestje te vieren samen met je team of collega's. Eten, drinken en feesten in Amsterdam tijdens jullie jaarlijkse uitje? Kijk dan eens naar de mogelijkheden om te eten, drinken en feesten in Amsterdam! Wellicht met een leuke quiz erbij tijdens het eten? Of een moordspel tijdens jullie eten, drinken en feesten in Amsterdam? Ook dat kan! Kijk of de site voor alle mogelijkheden! Fijne avond alvast!