Gezellig bedrijfsuitje in Arnhem

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
79 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Arnhem
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Geef verdieping aan de band met je bedrijf of team door een Workshop Kernwaarden Schilderen. 

    Ben je op zoek naar een unieke en creatieve ervaring die zowel persoonlijk als professioneel verrijkend is? Ontdek dan de kracht van onze Workshop Kernwaarden Schilderen! Deze bijzondere workshop is speciaal ontworpen om individuen en teams dichter bij hun kernwaarden te brengen door de creatieve kracht van schilderen.

    Kernwaarden bepalen de identiteit van een bedrijf of organisatie; ze bieden houvast. Met deze workshop gaan jullie actief met de kernwaarden aan de slag en zetten ze om in beeld!

    Kernwaarden maken de bedrijfscultuur in één keer duidelijk. En ondanks dat ze vaak voorbijkomen weten veel mensen toch niet helemaal precies wat de kernwaarden van hun bedrijf eigenlijk inhouden. Daar is meer voor nodig.

    Jij en je collega’s krijgen in deze workshop op een creatieve manier een beter inzicht in de cultuur van jullie bedrijf. Je hebt verder geen ervaring nodig. Door de beschikbare voorbeelden en begeleiding van de kunstenaar lukt het gegarandeerd. Leukste van allemaal: neem je creatie mee naar huis of naar kantoor.

    Kernwaarden Schilderen voor beginners
    Onze workshops zijn zo opgezet dat je geen ervaring nodig hebt.  Wij geloven dat iedereen creatief is! ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren. We willen mensen zichzelf laten verrassen. Iedereen kan met de juiste begeleiding een kunstwerk maken waar hij of zij trots op is. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Hoe verloopt een Workshop Kernwaarden Schilderen?

    • Voorafgaand aan de workshop stemmen we de inhoud vooraf helemaal af. Zo kan de workshop goed aansluiten op specifieke kernwaarden, projecten of thema's in jullie bedrijf.
    • Je wordt ontvangen door onze kunstenaar in een gezellige locatie of op jullie eigen locatie
    • Vervolgens gaan we met de kernwaarden aan de slag. Gezamenlijk bespreken jullie wat de kernwaarden betekenen in een kleine brainstorm en gaan jullie deze in groepjes uitbeelden op het schildersdoek.
    • De perfecte combinatie van gezelligheid, teambuilding en creatief uitgedaagd worden. 
    • Hang de blijvende herinnering op in jullie kantoor of bedrijf! Zo blijven de kernwaarden leven!

    Deze workshop is perfect voor individuen die persoonlijke groei nastreven, teams die hun onderlinge band en samenwerking willen versterken, en bedrijven die op zoek zijn naar een innovatieve teambuilding activiteit.

    10 - 990 personen

    Verken de kracht van eenheid terwijl de energie pulst en het ritme weerklinkt in jouw team. Tijdens deze dynamische en plezierige workshop ontdek je in enkele doeltreffende stappen de kunst van het spelen van een meeslepend samba-ritme. Een ervaring die niet alleen klinkt als muziek in de oren, maar ook zorgt voor een ongekende verbinding binnen het team.

    Deze activiteit is gewijd aan het gezamenlijk bouwen van ritme: een kunst die draait om samenwerken, luisteren, afstemmen en als team een solide muzikale basis leggen. Het lijkt misschien uitdagend, maar met deskundige begeleiding wordt het een haalbare en onvergetelijke ervaring.

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     
    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Clipgame en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte en opgenomen clips! 

    In een dynamische strijd voor de beste korte clip worden jullie onder tijdsdruk uitgedaagd om zo goed mogelijk samen te werken. De bedoeling is dat jullie in teams aan de slag gaan met het maken van een korte clip. Deze clip nemen jullie op met jullie eigen smartphone. Hierbij mogen jullie gebruik maken van de omgeving, van de locatie en van ons mobiel atelier vol met leuke en gekke kostuums, pruiken en props. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de meest inspirerende clip te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    We bepalen samen van te voren het thema voor de clips. Dit kan een actueel thema in het bedrijf zijn bijvoorbeeld. We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden. 

    Aan het eind van de dag worden de clips plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste clip. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    De Clipgame is een ludiek, verrassend en flitsend event met de clips als blijvend aandenken aan deze dag. De Clipgame is op elke gewenste locatie te organiseren.

    30 - 200 personen

    "Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"

    Je wilt je team wat steviger in de schoenen laten staan, je wilt dat ze elkaar beter leren kennen, en je wilt plezier maken.
    De Toneelacademie In Vier Minuten is een vrolijke en krachtige workshop over ik-kracht, samenwerking en (zelf)presentatie.

    In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie. Vier minuten? Ja! Vier minuten!

    Je leert eindelijk waarom acteurs het zo fijn vinden om in de schijnwerpers te staan terwijl het tegelijkertijd hun grootste angst is. En dat blijkt verrassend leerzaam!

    In deze workshop brengen we jou tot grote hoogten. Je zult schitteren zoals acteus dat ook kunnen.  Én je leert een heel belangrijke les over hoe dit alles jou van nut kan zijn in het echte (werkzame) leven. 

    Tja en als je dan toch de toneelacademie doorlopen hebt, dan kun je je nieuwe vaardigheden ook maar beter meteen in de praktijk brengen toch? Twee uur lang gaan we aan de slag met de kunst van het spelen.
    Je leert ofwel iets over improviseren, of iets over declameren. Al naar gelang de behoefte.

    Plezier gegarandeerd.

    Na deze workshop:

    • heb je gelachen
    • sta je steviger in je schoenen
    • kun je iedere rol aan
    • heb je gewerkt aan je presentatiekracht

    Ondertussen heb je collega's beter leren kennen en ben je als team hechter geworden. En wellicht word je eindelijk gevraagd voor de rol van je leven.

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol

    De workshop duurt twee uur en vier minuten. 
    We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)

    6 - 25 personen

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    21 - 250 personen
    Top 2000
    De beste top 2000 liedjes ooit gemaakt! Elk jaar weer een fenomeen op radio en tv. Wij hebben van al deze heerlijke nummers een waanzinnige Quiz gemaakt met Muziekbingo. Kijk samen naar de beste live-optredens, de mooiste clips en natuurlijk de meest iconische nummers ooit gemaakt. En zoals bij een Top 2000 Café hoort, hoort daar natuurlijk een strijd bij tussen verschillende teams. We hebben de vragen laagdrempelig en luchtig gehouden, zodat iedereen lekker mee kan doen in de Quiz en uiteraard is niet meezingen haast onmogelijk.  Geen Quiz voor de die-hard muziekfreaks, maar gewoon ontzettend leuk voor gezellige groepen!

    De Top 2000 MuziekCafé Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze wel nummers die hij of zij heerlijk vind en die komen uiteraard voorbij. Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 3 uur. (inkorten zeker mogelijk)

    Top 2000 Café MuziekQuiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar al die fantastische nummers.

    Duur
    • Ongeveer 3 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief een leuk kleinigheidje voor elke deelnemer (een herinnering)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Top 2000 Cup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rondom de lekkerste hits ooit.
    • We draaien rondom de Quiz lekkere muziek
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! 
    • Kleinigheidje voor alle deelnemers

    Onze prijzen zijn inclusief alles (prijzen voor de winnaars, reiskosten, btw en alle benodigde materialen). 
    Wij komen door heel Nederland op locatie bij jullie en hebben alleen stroom nodig (verder hebben wij alles zelf bij ons).

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 30-40 personen --> € 24,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €21,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €18,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €16,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €14,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €11,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €9,95 p.p.
      *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Verras uw team met een nieuwe spectaculaire teambuilding n.a.v. de bestseller “Omringd door Idioten”. Een training, die inzicht geeft in de 4 gedragstypes (hoe hen begrijpen die niet begrepen kunnen worden). Van het boek zijn wereldwijd al meer dan anderhalf miljoen exemplaren verkocht. Het is een simpele, maar ook fantastische handleiding om elkaar beter te leren begrijpen.

    In deze unieke training leer je op een leuke en interactieve manier elkaar aan te vullen i.p.v. aan te vallen en krijg je zicht op het motief dat achter het gedrag ligt van je collega’s, medewerkers en klanten en/of cliënten. De training heeft een enorm constructief effect op ieder team en brengt verfrissing, vernieuwing en verdieping. Dus is deze training ook zeer geschikt als teambuilding, als kick-off voor een nieuw team of nieuw project of als verdiepende professionaliserende training.

    Vraag gerust een vrijblijvende adviesgesprek en een offerte aan voor deze teambuilding!

    8 - 500 personen

    WORKSHOP HUMOR
    Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop. 

    Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden. 

    Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden. 

    Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen. 

    Deze workshop is te boeken vanaf 1 uur en is voor iedereen een echte  meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie. Daarnaast hebben wij een eigen trainingsruimte centraal in het land. Geschikt voor groepen t/m 20 personen.

    Humor brengt mensen samen!

    10 - 200 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen

    Beleef met collega's, vrienden of familie een leuke en creatieve dag.

    Wat is nou precies een lipdub?

    Een lipdub is een videoclip, bestaande uit  enkele opname, waarin je met een groep je favoriete nummer nasynchroniseert. Zo'n videoclip duurt meestal ongeveer vier minuten en er werken tussen de 8 en soms wel 600 mensen aan mee. De achterliggende gedachte van een lipdub is vaak die om de school of het bedrijf te promoten. Je kunt immers door een lipdub laten zien welke faciliteiten je te bieden hebt. Maar de belangrijkste reden om een lipdub te maken is de gezelligheid die de opnames bieden. Daarom is het maken van een lipdub ook uitermate geschikt voor vrijgezellenfeesten, familiefeesten sportteams etc.

    Er ontstaat een band tussen alle deelnemers en dat komt de algemene sfeer die op de school of op de werkvloer hangt ten goede, en zorgt ervoor dat studenten of collega's dichter tot elkaar komen. Ideaal dus voor teambuilding. Allereerst wordt er natuurlijk een liedje gekozen waar jullie een leuke clip bij maken. Populaire lipdub-liedjes zijn vooral liedjes met een vrolijke melodie. Dan komt het creatieve proces: wat wordt er in beeld gebracht en hoe gaan jullie dit doen? Hierbij zal er een groot beroep worden gedaan op de creativiteit en samenwerkingsvaardigheden van de groep. De totale groep wordt in kleinere groepjes verdeeld. Onder begeleiding gaat elke groep een leuk script bedenken voor elk een deel van het nummer. Vervolgens repeteren we in deze groepjes en dan is het na 1 tot 2 uur tijd voor de opname.

    Middels allerlei attributen zoals ballonnen, serpentines, boa's, pruiken, feestbrillen etc. is het plaatje compleet! De opname wordt verzorgd door een professionele cameraman. Na de opnamen starten we met de montage, zodat er een tastbaar eindresultaat komt: de eigengemaakte lipdub op DVD!

    Afhankelijk van de groepsgrootte duurt het maken van de lipdub 2 tot 4 uur. Hierin zijn wij zeer flexibel. In principe vindt de lipdub plaats bij daglicht. In de praktijk is dat dan meestal op door-de-weekse namiddagen of in de weekends. De lipdub vindt plaats op een in overleg te bepalen locatie. Dit kan zijn op uw bedrijf of school,centrum van een stad, strand maar ook bij horeca locaties door het hele land. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar.

    U maakt al een lipdub met 8 personen! Kleinere groepen en groepen groter dan 20  personen ontvangen een aangepaste offerte.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    8 - 800 personen
    Motivatie, enthousiasme en plezier in en op je werk zijn met name in deze tijd heel belangrijk geworden voor het succes en het geluk van het bedrijf. Mensen die met Hart en Ziel werken, zien hun werk niet als werk maar als hun leven. Dit betekent meer motivatie, meer inzet, meer inspiratie en meer creatieve en constructieve oplossingen voor problemen.

    De Plezier in je Werk Show is een korte ludieke humoristische show, waarin twee acteurs laten zien hoe de arbeidsomstandigheden kunnen bijdragen aan het dagelijkse werkplezier. Er wordt ons een spiegel, soms een lachspiegel voorgehouden en we kunnen zien hoe we communiceren, motiveren, met elkaar omgaan en wat klantgericht werken inhoudt.

    In de Show kunnen ook thema’s, anekdotes en situaties vanuit de praktijk van de dagelijkse werkvloer aan de orde komen. De show wordt gevolgd door een workshop over plezier hebben op of in je werk. Er wordt gewerkt met vragen als; wat geeft je plezier op je werk, wat of wie inspireert je, wat motiveert je, wat stimuleert je, waar wordt je enthousiast van, waar ligt jouw uitdaging, wat vind je leuk aan het werk wat je nu doet, wat verhoogt je werkplezier?

    De deelnemers komen er in deze workshop achter, dat plezier in je werk voor iedereen iets heel anders betekent. Maar het zichtbaar maken van elkaars drive en motivatie, enthousiasme en inzet levert niet alleen nieuwe energie op, maar ook een hechter team die weer met plezier aan de slag gaat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Aantal personen

    Van 15 tot 200 personen

    15 - 200 personen

    Over deze pagina

    Zoekt u een bedrijfsuitje in Arnhem? Arnhem is een prachtige stad waar altijd wat te beleven valt en inspirerend is voor veel mensen. In Arnhem zijn er vele mogelijkheden voor bedrijfsuitjes. Speel bijvoorbeeld samen Inspiration-game, dit is een creatief teambuildingsspel over creatieve intelligentie of verken de stad Arnhem tijdens uw bedrijfsuitje. Of maak gezamelijk tijdens uw bedrijfsuitje Arnhem een kunstwerk voor op kantoor! Heeft u, na dit bedrijfsuitje, op de werkvloer ook nog wat aan.. Zo zijn er nog vele activiteiten in Arnhem, scrol naar beneden en ontdek het zelf! Arnhem, mooie stad aan de grens van de Veluwe!