Een aanstekelijk bedrijfsuitje in Apeldoorn

Filteren

Filters

Lente 2023
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
72 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Apeldoorn
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Welkom op de redactievloer! Coronaproof!

    Denk na over de perfecte invalshoek, verscherp je interview-skills, verfijn je schrijfvaardigheden en ontpop je tot ware paparazzi. In een dag(deel) samen een magazine maken: daar draait het om bij Magazines Maken. Iets wat écht van jullie samen is, wat gedragen wordt door iedereen. Samen geven jullie het magazine inhoud, gewicht. Voor iedereen is een mooie rol weggelegd.

    Schrijven, fotograferen en interviewen
    Voorafgaand bepalen we  de onderwerpen die aan bod komen. Op de dag zelf ga je aan de slag met concrete stap-voor-stap-opdrachten. Ga je vandaag interviewen? Schuilt er een columnist in je? Of maak je een fotopagina? Kom je er even niet uit? Professionele tekstschrijvers, journalisten, fotografen en redacteuren helpen je. 

    Workshops: schrijven, fotografie en interviewen
    Je krijgt de nodige schrijf-, interview- en fotografietips van ons. Vervolgens verzorgt het team van Magazines Maken de eindredacie en vormgeving. Een aantal weken later ligt het magazine op je bureau.

    Een geweldig visitekaartje en een resultaat om heel trots op te zijn!
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 500 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY 

    Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.

    De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.

    Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek. 

    Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.

    WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING

    Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.

    Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen. 

    Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.

    2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN

    Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.

    Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank. 

    Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    15 - 3000 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Voel en hoor de energie als je team in één ritme komt. In een paar effectieve stappen leren jullie in deze energieke en superleuke workshop een swingende samba spelen. Klinkt dat ergens naar? Réken maar!


    Deze activiteit draait om samenwerken en samenspelen, luisteren, afstemmen en als team een ritme bouwen dat staat als een huis. Samen muziekmaken is fantastisch en dit is dé manier om dat te beleven. 
    Bekijk het filmpje van 1 minuut en oordeel zelf.

    Samen een swingend samba-ritme spelen op professionele instrumenten is een uitdagende maar zéker goed haalbare activiteit. Vakkundig begeleiding en verzekerd van 'n waanzinnige kick voor het hele team. Deze toffe teambuilding is een unieke manier om verbinding te maken met je team, met de afdeling of zelfs met het hele bedrijf. 

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     

    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen! 
    Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!

    Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:

    • Samenspel en samenzang
    • Mooie liedjes
    • Even uit je normale teamrol komen
    • Nog beter leren luisteren naar elkaar
    • Versterking van je teamspirit en binding
    • En vooral: veel vrolijkheid en plezier, want samen zingen is leuk!

    Dit is hoe het werkt:

    • Bij binnenkomst pakken jullie een drankje, terwijl de pianist vast wat speelt.
    • Met een aansprekend verhaal neem ik jullie mee in de wereld van de muziek.
    • Vervolgens doen we een warming up van het lichaam en de stembanden.
    • Daarna gaan we lekker swingen en zingen op meerdere liedjes.
    • Sommige liedjes gaan we zelfs meerstemmig maken. Ja, dat kunnen jullie!
    • Het gaat er niet om hoe goed je kunt zingen, wel om het plezier in de muziek.
    • Zingen iets te spannend voor jou? Neuriën mag ook. Of je pakt de tamboerijn.
    • Jullie leren echt naar elkaar luisteren, één geheel te vormen. Hoe beter de samenwerking, hoe beter het klinkt!  

    Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
    Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan,  op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.

    Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
    We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen! 

    Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    6 - 40 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    10 - 750 personen

    Filmteambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, functionaliteit, humor en het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemde teams combineert!

    Heb jij de leuke taak om al jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje? 
    FilmTeambuilding is uitermate geschikt om met grote groepen samen veel plezier te beleven.

    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen! 

    Een groep van bijvoorbeeld 80 wordt verdeeld in 6 filmcrews. Binnen de filmcrew vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals: regisseur, cameraman/vrouw, geluid, licht,opnameleider, acteurs, figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen:)

    Alle films worden gemonteerd zodat het gepresenteerd kan worden tijdens jouw eigen Spetterende Oscar Awards Show!
     Filmteambuilding laat jou optimaal de wereld van film beleven met veel plezier & hilariteit. Ook zal het team spirit gevoel hoog zijn omdat een film alleen tot stand kan komen door samenwerking binnen de crew!

    Filmteambuilding is inclusief:
    * Professionele producent
    * Professionele begeleiding (regisseur per groep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief scriptwriting
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Basis rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakt script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Voorbeeld programma: 
    13.00 - 13.15 uur Ontvangst op locatie
    13.15 - 13.45 uur Plenaire sessie film maken
    13.45 - 14.30 uur Voorbereiding en brainstormsessies
    14.30 - 17.00 uur Start opnames vol plezier
    17.00 - 18.30 uur Borrel met hapjes
    18.30 - 19.00 uur presentatie films met oscar award show

    Andere mogelijkheden:
    * Commercial Maken
    * Televisieprogramma maken
    * Soap Maken
    * Videoclip maken
    * Favoriete scene maken
    * Mediatraining
    * Sketch Maken
    * Professionele Lipdub


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    40 - 600 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    10 - 250 personen

    Zo ben ik nu eenmaal! Ontmoet de archetypen in een van kwaad tot erger komedie met happy-end én een glasheldere take home message. 

    Maak kennis met  medewerker "kom niet aan mijn pritstift" Rick, manager "touwtjes in handen" Tilly, directeur "Mijn deur staat altijd open" Dries, en "kantelkoning" Jack.

    Verandergoeroe Jack zal kantoorgenoten Rick en Tilly wel even omturnen tot enthousiaste en vooral flexibele medewerkers. In een hilarische show van 50 minuten zie je hoe dat niet bepaald loopt zoals hij in gedachten had.  In het interactieve gedeelte na afloop ervaar je hoe het ook anders kan; Ontspannen veranderen!

    Door samen te lachen om herkenbare verander- en communicatie valkuilen voorkom je dat jullie team in de "zo ben ik nu eenmaal" houding en de "zo doen we het hier cultuur" terecht komt.

    Deze onvergetelijke archetypes maakten inmiddels honderden teams lachend bewust wat er nodig is soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei. We weten het wel, maar doen we het ook? 

    Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over hilarisch herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde. 

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op https://www.studiospaak.nl

    21 - 500 personen

    Wil je met jouw gezelschap een lipdub maken? Het opnemen van een lipdub staat garant voor een gezellige dag met collega's, vrienden of familie. Een onvergetelijk uitje. Kiezen jullie voor Beat It van Michael Jackson of Dancing Queen van ABBA?

    Kruip in de huid van iconische popsterren
    Camaraman? Check. Regisseur? Check. Jullie als iconische sterren? CHECK! Kies je favoriete nummer, tover je beste dansmoves tevoorschijn én actie. Met het maken / opnemen van een lipdub ben je popster voor heel even en beleef je een dag als nooit tevoren!

    Is iedereen klaar? Ready, Set and Go!
    Wij zorgen voor een cameraman, regisseur, camera en een verplaatsbare speaker met het door jullie gekozen lied, inclusief songteksten. Vooraf starten we met een presentatie, zodat iedereen weet wat een lipdub is en hoe belangrijk creativiteit is. Wij begeleiden het van A tot Z en stoppen niet voordat de puntjes op de 'i' staan!

    Voorbeeldprogramma van een lipdub:

    • Voorstellen regisseur en cameraman.
    • Verkleden.
    • Groepsindeling.
    • Oefenen per groep + tips.
    • Oefenen complete lipdub.
    • Opname (vaak meerdere keren, totdat alles er perfect op staat).

    Vakkundige montage lipdub
    Na afloop dragen wij zorg voor een vakkundige montage van de lipdub. Zo weten jullie zeker dat het eindresultaat er mag wezen!

    Ps. een lipdub maken is dé perfecte activiteit als (bedrijfs)uitje, promotiefilmpje én vrijgezellenfeest!

    Tijdsduur: 1,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 personen. Ideaal voor grotere groepen.
    Onze tip: combineer het maken van een lipdub met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 1000 personen

    Improviseren kun je leren! 
    Iedereen improviseert, in het dagelijks leven of op je werk. Maar pas wanneer je denkt "Wat ik ook doe, dit probleem/ deze situatie is niet op te lossen!" is het moment dat je echt moet kunnen improviseren. Omdat improvisatie op impulsen werkt, wordt er in deze workshop veel gelachen. Maar jullie leren vooral de praktische vaardigheden van improvisatie aan.

    In het bedrijfsleven, dat nu onzekerder is dan ooit, is het zeer rendabel als je snel kunt beslissen in onverwachte situaties. Grote onderwijsinstellingen zoals Harvard Businessschool (en in Nederland Nyenrode Business Universiteit) hebben niet voor niets improvisatie opgenomen in het lesaanbod.

    Leer zaken als;
    - Wat houdt improvisatie in?
    - Wanneer zet je het in?
    - Hoe werkt je brein daarin mee of tegen?
    - Kun je er controle over hebben of "glij" je steeds terug in-the-box?

    Deze training is bedoeld voor teams die willen leren out of the box te denken. Ervaar het en leer concrete werkwijzen om te improviseren.

    In deze training leer je:
    - denken in mogelijkheden (in tegenstelling tot onmogelijkheden)
    - out-of-the-box redeneren
    - accepteren wat er is, en daarop verder redeneren ("ja, en", in plaats van "ja, maar")
    - samenwerken en ideeen van elkaar te implementeren

    Zet deze training in als; teamtraining, kickof van een (meerdaags) veranderingsproces, teambuildinssessie, of (in aangepaste vorm) een seminar inhoudelijk of als energieke boost tijdens een congres.

    De voertaal kan Nederlands of Engels zijn.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Wie gingen jullie voor?
    Reeds ruim 400 kleine en grote (nationale en internationale) bedrijven en instellingen hebben samen al ruim 500 keer de workshop afgenomen met groot enthousiasme. Denk aan bedrijven als Nike, Shell, Philips, AHOLD, KLM, Mars, NS, Heerema, maar ook diverse MKB-bedrijven. Tevens heeft een grote diversiteit aan ministeries, Gemeenten en overige overheidsinstellingen gebruik gemaakt van onze improvisatietrainers, evenals vele tientallen zorg- en onderwijsinstellingen

    Ronald Plantinga (Philips lighting) 
    Dutch Entertrainment has proven to provide high-energy improvisation workshop to our global marketing team event earlier this year. All loved it. Would definitely recommend as an option to team dinner or other social event as a ''break'' to the hard work on business challenges. Needs nothing more than a room, some chairs and a receptive group to truly Accelerate things !

    Janine de Regt (projectmanager, Center for Medical Imaging)
    Freek is een energieke, ervaren leider van improvisatieworkshops. Hij neemt je als team telkens een stapje verder mee in de wereld van de improvisatie. Veelal met behulp van hele duidelijke opdrachten bereikt Freek dat alle deelnemers zich comfortabel voelen. Dit is van grote waarde indien het team bestaat uit zowel introverte als extraverte personen. De laagdrempelige benadering draagt bij aan een leuk teamuitje!

    Danielle van Pelt (directeur New Business, Beter/ ABN-AMRO)
    Beter is een dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. Met onze ca. 100 medewerkers namen we deel aan de improvisatietraining.  Freek Verdult en collega’s hebben er door hun gedreven inzet en de prettige opbouw van het programma gezorgd dat iedereen fanatiek en vooral enthousiast heeft meegedaan. Er is ontzettend veel gelachen. Een absolute aanrader dus.

    6 - 200 personen

    Een interactieve theatershow over de dagelijkse communicatie-frustraties.

    De CommunicatieFrustratieShow is een interactieve theatershow waarin 2 acteurs u meenemen in verschillende stijlen van communiceren. Op humoristische wijze laten zij zien hoe we met elkaar communiceren en wel of niet naar elkaar luisteren, elkaar aanvallen of aanvullen, elkaar inspireren of frustreren. In de 40 minuten durende show passeren allerlei stijlen van communicatie de revue. 

    In de daarop volgende workshop (die 2 uur duurt), gaan de deelnemers op zoek naar hun eigen stijl van communiceren en wordt er onderzocht voor welke communicatiestijl zij allergisch zijn. We lachen om elkaars allergieën maar communiceren ook over communicatie en contact. Wat is goede communicatie en hoe zou deze binnen ons bedrijf optimaal kunnen worden?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.

    10 - 1000 personen

    Wat is feedback nou eigenlijk? En wat vind je er eigenlijk van? Is feedback hetzelfde als een oordeel? En is een oordeel dan ook hetzelfde als een mening?  Mag je dan eigenlijk wel oordelen? Of moeten we het afleren? Of juist aanleren?

    In de FeedbackShow wordt op een heldere en ludieke manier duidelijk dat feedback voor iedereen anders is. Is het voor jou makkelijk te ontvangen? En geef je dan ook makkelijk feedback? Of haalt het je helemaal uit je programma als je het woord feedback alleen al hoort? Of voelt het altijd als een persoonlijke aanval? Misschien hoef je geen compliment? Maar wil je wel weten wat je fout hebt gedaan, zodat er iets verbeterd kan worden? Of hoor je het liefst alleen maar wat er goed is gegaan? Door te begrijpen dat feedback voor iedereen anders werkt kunnen we elkaar weer vinden en in verbinding komen.

    In de show gebruiken we hersendominantie om onderscheid in vier types te maken. Vanuit deze types zijn er bepaalde voorkeuren over feedback. De FeedbackShow kan naadloos overgaan in een workshop waarin we gaan kijken welk type je zelf bent. Daarna gaan we in een plenair forum onder begeleiding van onze trainers met elkaar in gesprek over deze verschillen om inzicht te krijgen in elkaars bewustzijn.

    De FeedbackShow is enorm leuk om in te zetten als energizer bij een kick-off, of als begin van een training, maar ook te gebruiken als verdiepingsslag. Als het thema feedback bij jullie speelt is de FeedbackShow goed inzetbaar!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Aantal personen

    Van 15 tot 200 personen

    15 - 200 personen

    Over deze pagina

    Bij Apeldoorn denkt u bijvoorbeeld aan Paleis het Loo en mooie natuur. Maar er is meer aan de hand in deze, zo op het eerste gezicht, rustige Gelderse stad. Misschien krijgt u dat in de gaten met onze Spy Game. Bent u niet zo van het spioneren? Meld u aan voor een dag bij de Brandweer en ga het vuurgevecht aan! Is het hier dan allemaal actie wat de klok slaat? Nee hoor. We maken hier ook samen met u videoclips, commercials en bouwen we Grootse Kasteelfeesten. Bekijk het uitgebreide aanbod!