Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!
Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen.
Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod.
Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat.
Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. Uiteraard Coronaproof!
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs: vanaf €52,50 p.p. excl. BTW
Binnenpret Comedy is de nr 1 online comedyshow van het moment. 30, 45 of 60 minuten brengen de leukste comedians de allerbeste grappen die dwars door jouw beeldscherm heen komen. Jij mag zelf kiezen hoe lang je wilt genieten van deze show.
Wij werken met top comedians die bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, Lowlands, BNNVARA, Comedy Central, SBS6 en RTL4.
Al onze shows zijn onder leiding van een echte Master of Ceremonies. Met veel energie weet hij je binnen 1 minuut het gevoel te geven zoals je die in een echte comedyclub ervaart.
U heeft het gevoel alsof u in een echte comedyclub bent. Het is mogelijk om interactie te hebben met elkaar. Een absolute meerwaarde. Wilt u langer genieten? Geen probleem. Wij maken alles bespreekbaar.
"Nog nooit zo'n leuke online meeting gehad".
"Wat bijzonder dat jullie dit kunnen realiseren".
"Tranen met tuiten gelachen. Echt zo leuk!!"
Check nog meer reviews via de laatste foto.
Het is ook mogelijk dat we een hybride event voor u verzorgen. Heeft u een Engelstalige organisatie, kerstuitje, nieuwjaarsborrel, wenst u een oudejaarsconference, een show met een "minder groot" budget of maatwerk? Dan bent u bij ons ook aan het juiste adres.
HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Voel en hoor de energie als je team in één ritme komt. In een paar effectieve stappen leren jullie in deze energieke en superleuke workshop een swingende samba spelen. Klinkt dat ergens naar? Réken maar!
Deze activiteit draait om samenwerken en samenspelen, luisteren, afstemmen en als team een ritme bouwen dat staat als een huis. Samen muziekmaken is fantastisch en dit is dé manier om dat te beleven.
Bekijk het filmpje van 1 minuut en oordeel zelf.
Samen een swingend samba-ritme spelen op professionele instrumenten is een uitdagende maar zéker goed haalbare activiteit. Vakkundig begeleiding en verzekerd van 'n waanzinnige kick voor het hele team. Deze toffe teambuilding is een unieke manier om verbinding te maken met je team, met de afdeling of zelfs met het hele bedrijf.
Voor wie: écht voor iedereen
Duur: 45-75 minuten, in overleg.
Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.
"Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10
Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven) (bron: klantenvertellen.nl)
"Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING) (bron: klantenvertellen.nl)
Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail.
Deze orignele teambuilding laat je team zien dat een ketting zo sterk is als zijn zwakste schakel. Hoe goed verenigen je teamleden zich met elkaar om deze opdracht tot een succes te maken? Bouw met je hele team een goedlopende kettingreactie (denk aan een knikkerbaan, Rube Goldberg of der Lauf der Dinge). Je hoeft niet technisch te zijn voor deze leuke en uitdagende teamactiviteit, dus haakt iedereen aan! Bekijk het filmpje op www.youtube.com/watch?v=3A_iM69_D_E
Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld!
(bron: klantenvertellen.nl)
Succes verzekerd met deze plezierige team-uitdaging. Deze workshop gaat om samen bouwen aan succes, waarbij creativiteit en technische kennis op ieders niveau kunnen worden ingezet.
Als alle teamleden hun opdracht goed hebben uitgevoerd, kán de kettingreactie niet misgaan! Kies zelf je materialen uit een bijzondere collectie huis-tuin en kantoorartikelen en leef je uit!
REACTIES DEELNEMERS:
"Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat"
Charlotte Hendriks, Unilever, (bron:klantenvertellen.nl)
"Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
Mari van der Burgt, Weir Minerals, (bron:klantenvertellen.nl)
Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?! Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of vriendengroep is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!
Tijdens Teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past.
Nog nooit een instrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
We leven in een tijd waar ontzettend veel mogelijk is. Veel meer dan dat wij voor mogelijk houden. In deze tijd kan een organisatie (van 100 tot 1500 mensen) in één dag een onvoorstelbare impactvolle onomkeerbare quantumsprong maken op het gebied van samenwerken, communicatie, realistische kracht en cultuur.
InspirationCompany heeft een training ontwikkeld die laat zien dat er veel en veel meer mogelijk is dan wij denken. De training is vooral bestemd voor organisaties die alle krachten willen bundelen en in één inspirerende dag een enorme sprong voorwaarts willen maken.
Er wordt gewerkt met kleurprofilering, insight theater, teambuilding, Patroon doorbrekend denken en handelen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Ga de uitdaging aan met je collega’s en test je muziek kennis, want die heb je hard nodig bij onze gezellige en hilarische Zingo!
Onze Zingo is een muziekspektakel gebaseerd op het alom bekende bingo spel. Deze keer geen nummers op de kaart maar titels van bekende muziek. Wie is de snelste, slimste, denkt het meest logisch na of heeft gewoon ontzettend veel kennis van muziek?Voetjes van de vloer, meezingen en afstrepen maar, als je het nummer herkent. Gegarandeerd plezier!
Heeft jouw team de kaart vol? Dat wordt rennen naar de bel, want het snelste team wint de prijs! Onze Zingo bestaat uit verschillende rondes met in iedere ronde een ander muziekthema.Nederpop, feest, oldies… Er zijn vele mogelijkheden.Zelfs een op maat gemaakte ronde voor jullie bedrijf is mogelijk.
De duur is ongeveer 2 uur, maar de Zingo kan ook goed gespeeld worden tussen de gangen van een diner door of als afsluiter van een teamdag met één van onze andere activiteiten. Wil je tijdens de Zingo onbeperkt drinken en hapjes tussendoor? Ook dat regelen wij graag voor je. Onze Zingo maakt van iedere gelegenheid een feestje!
Voor meer informatie over deze Zingo neem gerust contact met ons op.
Tijdens de workshop Design met Duct Tape ga je onder begeleiding van een workshopbegeleider aan de slag met duct tape. De begeleider legt je stap voor stap uit hoe en wat je allemaal kan maken met het tape. Ga jij voor een sleutelhanger, pennebakje of toch voor een mooie bloem? Het kan allemaal en natuurlijk mag je je eigen ontwerp na de workshop mee naar huis nemen en kan je het gelijk gebruiken. Een workshop waar je nog lang van kan na genieten dus!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Zo ben ik nu eenmaal! Ontmoet de archetypen in een van kwaad tot erger komedie met happy-end én een glasheldere take home message.
Maak kennis met medewerker "kom niet aan mijn pritstift" Rick, manager "touwtjes in handen" Tilly, directeur "Mijn deur staat altijd open" Dries, en "kantelkoning" Jack.
Verandergoeroe Jack zal kantoorgenoten Rick en Tilly wel even omturnen tot enthousiaste en vooral flexibele medewerkers. In een hilarische show van 50 minuten zie je hoe dat niet bepaald loopt zoals hij in gedachten had. In het interactieve gedeelte na afloop ervaar je hoe het ook anders kan; Ontspannen veranderen!
Door samen te lachen om herkenbare verander- en communicatie valkuilen voorkom je dat jullie team in de "zo ben ik nu eenmaal" houding en de "zo doen we het hier cultuur" terecht komt.
Deze onvergetelijke archetypes maakten inmiddels honderden teams lachend bewust wat er nodig is soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei. We weten het wel, maar doen we het ook?
Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over hilarisch herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde.
“Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’
"Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."
"De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen"
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op https://www.studiospaak.nl
Filmteambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, functionaliteit, humor en het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemde teams combineert!
Heb jij de leuke taak om al jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje?
FilmTeambuilding is uitermate geschikt om met grote groepen samen veel plezier te beleven.
Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
Een groep van bijvoorbeeld 80 wordt verdeeld in 6 filmcrews. Binnen de filmcrew vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals: regisseur, cameraman/vrouw, geluid, licht,opnameleider, acteurs, figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen:)
Alle films worden gemonteerd zodat het gepresenteerd kan worden tijdens jouw eigen Spetterende Oscar Awards Show!
Filmteambuilding laat jou optimaal de wereld van film beleven met veel plezier & hilariteit. Ook zal het team spirit gevoel hoog zijn omdat een film alleen tot stand kan komen door samenwerking binnen de crew!
Filmteambuilding is inclusief:
* Professionele producent
* Professionele begeleiding (regisseur per groep)
* Professionele camera's
* Persoonlijke service
* Geluidsfaciliteiten
* Hulp bij creatief scriptwriting
* Brainstormsessie ontwikkeling concept
* Basis rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
* Hulp bij het maken van het script/scenario
* Uitschrijven van het op maat gemaakt script
* Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
* Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding
Voorbeeld programma:
13.00 - 13.15 uur Ontvangst op locatie
13.15 - 13.45 uur Plenaire sessie film maken
13.45 - 14.30 uur Voorbereiding en brainstormsessies
14.30 - 17.00 uur Start opnames vol plezier
17.00 - 18.30 uur Borrel met hapjes
18.30 - 19.00 uur presentatie films met oscar award show
Andere mogelijkheden:
* Commercial Maken
* Televisieprogramma maken
* Soap Maken
* Videoclip maken
* Favoriete scene maken
* Mediatraining
* Sketch Maken
* Professionele Lipdub
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Een interactieve theatershow over de dagelijkse communicatie-frustraties.
De CommunicatieFrustratieShow is een interactieve theatershow waarin 2 acteurs u meenemen in verschillende stijlen van communiceren. Op humoristische wijze laten zij zien hoe we met elkaar communiceren en wel of niet naar elkaar luisteren, elkaar aanvallen of aanvullen, elkaar inspireren of frustreren. In de 40 minuten durende show passeren allerlei stijlen van communicatie de revue.
In de daarop volgende workshop (die 2 uur duurt), gaan de deelnemers op zoek naar hun eigen stijl van communiceren en wordt er onderzocht voor welke communicatiestijl zij allergisch zijn. We lachen om elkaars allergieën maar communiceren ook over communicatie en contact. Wat is goede communicatie en hoe zou deze binnen ons bedrijf optimaal kunnen worden?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.
“Let’s get together and feel allright!”
De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.
Inhoud
Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.
Arrangementen
U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden
Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.
Improviseren kun je leren!
Iedereen improviseert, in het dagelijks leven of op je werk. Maar pas wanneer je denkt "Wat ik ook doe, dit probleem/ deze situatie is niet op te lossen!" is het moment dat je echt moet kunnen improviseren. Omdat improvisatie op impulsen werkt, wordt er in deze workshop veel gelachen. Maar jullie leren vooral de praktische vaardigheden van improvisatie aan.
In het bedrijfsleven, dat nu onzekerder is dan ooit, is het zeer rendabel als je snel kunt beslissen in onverwachte situaties. Grote onderwijsinstellingen zoals Harvard Businessschool (en in Nederland Nyenrode Business Universiteit) hebben niet voor niets improvisatie opgenomen in het lesaanbod.
Leer zaken als;
- Wat houdt improvisatie in?
- Wanneer zet je het in?
- Hoe werkt je brein daarin mee of tegen?
- Kun je er controle over hebben of "glij" je steeds terug in-the-box?
Deze training is bedoeld voor teams die willen leren out of the box te denken. Ervaar het en leer concrete werkwijzen om te improviseren.
In deze training leer je:
- denken in mogelijkheden (in tegenstelling tot onmogelijkheden)
- out-of-the-box redeneren
- accepteren wat er is, en daarop verder redeneren ("ja, en", in plaats van "ja, maar")
- samenwerken en ideeen van elkaar te implementeren
Zet deze training in als; teamtraining, kickof van een (meerdaags) veranderingsproces, teambuildinssessie, of (in aangepaste vorm) een seminar inhoudelijk of als energieke boost tijdens een congres.
De voertaal kan Nederlands of Engels zijn.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wie gingen jullie voor?
Reeds ruim 400 kleine en grote (nationale en internationale) bedrijven en instellingen hebben samen al ruim 500 keer de workshop afgenomen met groot enthousiasme. Denk aan bedrijven als Nike, Shell, Philips, AHOLD, KLM, Mars, NS, Heerema, maar ook diverse MKB-bedrijven. Tevens heeft een grote diversiteit aan ministeries, Gemeenten en overige overheidsinstellingen gebruik gemaakt van onze improvisatietrainers, evenals vele tientallen zorg- en onderwijsinstellingen
Ronald Plantinga (Philips lighting)
Dutch Entertrainment has proven to provide high-energy improvisation workshop to our global marketing team event earlier this year. All loved it. Would definitely recommend as an option to team dinner or other social event as a ''break'' to the hard work on business challenges. Needs nothing more than a room, some chairs and a receptive group to truly Accelerate things !
Janine de Regt (projectmanager, Center for Medical Imaging)
Freek is een energieke, ervaren leider van improvisatieworkshops. Hij neemt je als team telkens een stapje verder mee in de wereld van de improvisatie. Veelal met behulp van hele duidelijke opdrachten bereikt Freek dat alle deelnemers zich comfortabel voelen. Dit is van grote waarde indien het team bestaat uit zowel introverte als extraverte personen. De laagdrempelige benadering draagt bij aan een leuk teamuitje!
Danielle van Pelt (directeur New Business, Beter/ ABN-AMRO)
Beter is een dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. Met onze ca. 100 medewerkers namen we deel aan de improvisatietraining. Freek Verdult en collega’s hebben er door hun gedreven inzet en de prettige opbouw van het programma gezorgd dat iedereen fanatiek en vooral enthousiast heeft meegedaan. Er is ontzettend veel gelachen. Een absolute aanrader dus.
Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar!
De zeepkist bouwen:
Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan.
Laat je niet kisten!
Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld!
Prijzen
10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
50+ personen op aanvraag
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.