"Klei je collega!"
De workshop “klei je collega” is een creatief teambuilding-feest op uw eigen locatie in Noord-Brabant of Limburg (overige provincies in overleg)!
Door middel van lootjes trekken krijg je een collega, teamgenoot, vriend of vriendin toegewezen. Vervolgens ga je deze persoon onder begeleiding van een kunstenaar stap voor stap boetseren. Je hoeft dus geen ervaring te hebben. Onopvallend bestudeer je die persoon en verwerk je persoonlijke kenmerken in je creatie.
Op deze manier blijft het tot op het eind een verrassing wie nou wie heeft gemaakt en krijgt iedereen een persoonlijk kunstwerk.
De kosten per deelnemer zijn €32,95- *
Dit is exclusief reiskostenvergoeding (€0,30* per km) en instructie op locatie (€65,-* voor 90 minuten).
Deze activiteit is ook online te doen omdat we verzendklare pakketten maken met alle benodigdheden (klei, een sokkel, boetseergereedschap en eventueel een handleiding die stap voor stap uitlegt hoe je een portret boetseert.)
Een kant-en-klaar boetseerpakket kost slechts €35,-*
De pakketten worden aangetekend verzonden. Er passen 6 pakketten in een zending voor €15,-*. Daarna kun je zelf de pakketten uitdelen of per stuk verzenden. De pakketten kunnen ook per stuk naar het woonadres van de deelnemers gestuurd worden als de klant de verzendlabels aanmaakt en naar ons doormailt.
Zo kun je via een online meeting toch dit hilarische "uitje" thuis doen! :)
Eventueel met live instructie van +/- 90 minuten via een online platform (€65,-* ).
Vul voor meer informatie over dit leuke teamuitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
*Prijzen zijn exclusief 21% BTW
Jullie unieke collaboratieve kunstervaring
The Art of Creativity workshop biedt volledig op maat gemaakte artistieke ervaringen afgestemd op jullie unieke evenement of strategische doelen. We creëren inspirerende, gezamenlijke kunstwerken waarin plezier, teambuilding en een tastbare impact centraal staan. Elk kunstwerk sluit nauw aan bij de visie, kernidentiteit of thema's van jullie organisatie of evenement.
Let's Make Art Together!
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab
Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
In deze Muzikale Teambuildingsworkshop gaan jullie lekker samen zingen en swingen!
Ervaar de verbindende kracht van samen zingen en muziek maken en leer je collega’s op een andere, verrassende manier kennen!
Dit krijgen jullie op de Muzikale Teambuilding:
Dit is hoe het werkt:
Muziek maken en zingen is goed voor de teambuilding? Hoe dan?
Samen muziek maken en zingen doet wonderen voor je team! Iedereen heeft zijn eigen stem of partij, maar pas als je echt samenwerkt, klink je goed en gaat het swingen. Niet voor niets zeggen we dat muzikanten die al jaren samen op het podium staan, op elkaar zijn ‘ingespeeld’. Zo werkt het ook in teams: door samen muziek te maken, ga je elkaar beter begrijpen en heb je meer verbinding met elkaar.
Je hoeft niet muzikaal te zijn of goed te kunnen zingen!
We gaan vooral veel plezier maken! Kijk maar naar het filmpje waar je een team samen het liedje ‘Let the sunshine in’ ziet zingen.
Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
Ik verzorg al jaren Muzikale Teambuildingsessies. Tientallen teams hebben al ervaren hoe leuk dat is: : van teams van UWV, de SVB, de Onderwijsraad, het RIVM, teams van leraren en handhavers tot de top van een ministerie. Ik krijg iedereen samen aan het zingen en swingen!
Bel ons voor meer informatie of vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Welkom bij The HandProject,
Wij doen team building net even anders.
We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind. Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor. Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!
In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden. Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!
Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.
De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.
Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen.
Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft.
U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:
VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.
Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Een bijzonder teamuitje waar je nou eens op een heel andere manier dichter tot elkaar komt.
Leer op een verrassende manier de creatieve kant van je je collega's kennen. Of maak iets heel bijzonders van het afscheid van die ene collega die jullie gaat verlaten.
In deze workshop neemt een heuse dichter je mee in een verrassend creatief proces. Op laagdrempelige en vooral inspirerende wijze wordt het hele team aangezet tot het schrijven van gedichten.
"Wat ontzettend leuk dit!"
"Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
"Grappige opzet!"
Tijdens deze workshop rekenenen we af het eeuwige 'moeten presteren' en leer je vanalles over creatief denken. (Voor velen een mooie brug naar de dagdakelijkse werkpraktijk.)
Het resultaat:
"Ik heb weinig met taal, maar dit was heel bijzonder!"
"Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
"Heel leuk en zelfs heel zinvol"
Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens en de groepsgrootte.)
Minimaal 4 maximaal 100+ deelenemers
De thematiek van de workshop wordt natuurlijk vooraf met je afgestemd.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!
Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.
U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.
Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.
Uniek én mogelijk op iedere locatie!
Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.
Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert.
Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.
Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie.
Een aantal belangrijke punten:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!
Codes kraken om onderdelen te verdienen...
Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!
Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.
Zelf ontwerpen
De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.
Samenwerking is essentieel
De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid.
Finale op ‘orkaankracht’!
In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom?
Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?
Programmaduur: 2,5 uur.
Aantal personen: 25 tot 200
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!
Samen werken aan de grootste Chainreaction ooit!
Ken je een chainreaction? Het lijkt op Domino D-Day, maar met meer dan alleen dominostenen. Wij werken met een diversiteit aan verschillende materialen, om tot een origineel bouwwerk te komen. In teams zijn jullie verantwoordelijk om een segment van de chainreaction te bouwen.
Laat hierbij je eigen creativiteit en bouwinzicht de vrije loop. Blijf wel communiceren, want alle segmenten moeten naadloos op elkaar aansluiten, zodat je uiteindelijk eindigt met één grote chainreaction-finale!
De Chainreaction XXL combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!
De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...
Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.
Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!
Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.
Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden.
Teambuildingeffecten van The Big Picture
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals:
√ Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
√ Samenwerking tussen afdelingen versterken
√ Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
√ Projectplanning
√ Het stimuleren van creativiteit
√ Communicatiestrategie
√ Visualiseren van de toekomst
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:
Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.
Bijvoorbeeld een eigen recruitment/promotie film maken: wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)
Of een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)
Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.
Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen.
Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.
Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .
Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet.
Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
U zult versteld staan van het resultaat!
Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!.
De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd!
Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.
Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen.
Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
14.00 uur Ontvangst op locatie
14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
15.00 uur Start filmen
17.00 uur Laatste team retour; (borrelen)
17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking.
19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Verfsmijten
Een workshop verfsmijten: dé gelegenheid om iets positiefs te doen met frustratie en (negatieve) energie. Het enige wat je nodig hebt is een goed humeur en niet al te nette kleren. Wij zorgen voor materialen en een overall. Onder begeleiding van een beeldend kunstenaar gaat de groep van start. Hoe? Dat is een verrassing. Wij garanderen u dat verfsmijten leuk is voor iedereen. Leer collega’s eens heel anders kennen; een groot aantal bedrijven en groepen ging u al voor.
Wij bieden onze workshops al aan sinds 2010. Wij hebben een reputatie opgebouwd als flexibele en betrouwbare partner.
Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem. Wij komen gewoon naar u toe en geven de workshop op iedere gewenste locatie.
Vul het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. Zodra uw aanvraag verzonden is ontvangt u direct onze contactgegevens. Uw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beantwoord.