Betreed de Wondere Wereld van Woorden met Het Jeukwoordenspel XXL!
Wil je je dag vol energie beginnen of eindigen? Duik dan in de wereld van Het Jeukwoordenspel XXL - een bewezen en verrassende activiteit die draait om communicatie. Binnen 60 minuten laat deze unieke energizer je op een vrolijke manier bewust worden van je communicatie, terwijl het publiek actief betrokken wordt.
Stap binnen in een wereld vol spanning en verrassing, waar de glinsterende gouden Jeukletters al op je wachten bij aankomst. Onze briljante "Jeukwoordenprofessor" betreedt het toneel en neemt je mee op een reis vol herkenbare en humoristische verwijzingen naar jullie thema, de organisatie en de bijeenkomst.
De zaal gonst van opwinding terwijl je meedoet aan de spannende Jeukwoorden Quiz. Vang de catchbox die door de lucht vliegt en raad het mysterieuze Jeukwoord - vaak het meest irritante woord uit jullie eigen organisatietaal. En geloof ons, iemand zal dat Jeukwoord ontdekken!
De Prijs? Een Hoofdpijndossier!
De gelukkige winnaar wordt gehuldigd op het podium en ontvangt een mysterieus cadeau: een Hoofdpijndossier, prachtig verpakt in glinsterend goudpapier! Maar dat is nog niet alles! Je krijgt ook een exemplaar van het boek "#lovemyjob" van de beroemde NRC-columnist Japke-d. Bouma, de bedenker van de term Jeukwoorden. Bereid je voor op een betoverende reis door de wereld van woorden, gelach en verrassingen!
En raad eens? Dit magische avontuur wordt mogelijk gemaakt door GO-Teambuilding - dé experts op het gebied van FUN mét inhoud. Ze bieden niet alleen Het Jeukwoordenspel XXL aan, maar hebben ook andere geweldige opties zoals DISC-Kwiz, Office Olympics en Ticket to Fly - originele spellen waarbij de inhoud nooit uit het oog wordt verloren.
Oprichter Demian Vane zegt het zelf: "Wij zorgen voor een glimlach én topdag. Mag ons enthousiaste team binnenkort ook jouw bedrijf blij maken?" Durf jij de betovering van Het Jeukwoordenspel XXL aan?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Niets verbindt beter dan samen lachen! Dus ga met je collega's uit lachen en boek een Comedy Walk: een wandelende comedy show met de stad als décor.
Gedurende 1,5 uur neemt een professionele comedian je mee naar de tofste plekken in de stad en maakt te gekke grappen over de stad, de inwoners en natuurlijk zichzelf. Zo leer jij de stad en je collega's beter kennen en hebben jullie gegarandeerd een zeer geslaagde dag. Ideaal om te combineren met een lunch, borrel, diner of een andere activiteit.
Comedy Walks worden georganiseerd in Amsterdam, Eindhoven en Utrecht.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in, en vergeet niet de stad van uw keuze erbij te vermelden.
In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren.
Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Het is al helemaal hip en happening, flexwerken en flexplekken. We werken vanuit huis of vanuit de lunchroom, zelfs vanaf onze vakantiebestemming gaat het werk gewoon door. Is er dan nog wel behoefte aan een vaste plek op het werk?
De Mag ik een vaste flexplek-show is een komische theatershow over de voor en nadelen van het nieuwe werken. Een show waarin alle voorkomende vragen over het nieuwe werken op een ludieke manier aan de orde komen. De show is licht, informatief en humoristisch en uitermate geschikt voor meetingen en trainingen waarin dit onderwerp centraal staat.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven?
De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!
De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!
In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen.
De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!
Acteur/trainer Rob Hertog van Proluder trainingen en Acteur/theatermaker Bram Legerstee van Molière entertainment nemen we je mee naar het fictieve revue bedrijf van het illustere duo Jules en Philippe.
In deze theatrale workshop laten we ons inspireren door de 4 persoonlijkheidstypes - rood, groen, blauw en geel - van DISC, Insights en het boek "Omringd door idioten”
Deze voorstelling/training is geheel aan uw wensen en mogelijkheden aan te passen. Van klein naar groot, met life muziek in een echt theater met een afgeronde voorstelling tot een aan uw bedrijf aangepaste workshop met op maat gemaakte scenes bij u op de vloer. Maar altijd staat het entertainmentbedrijf van Jules en Philipp centraal.
Het entertainmentbedrijf van Jules en Philippe is een bedrijf als alle anderen, ook Jules en Philippe lopen tegen verschillende thema’s aan. Natuurlijk, de show “must go on”, maar achter de schermen spelen verschillende thema’s. Jules en Philippe nemen u mee achter de schermen en tonen hoe ze hier mee omgaan. Met uw steun zetten ze de stap naar verbetering. En natuurlijk tonen ze ook hun product, de revue.
Verschillende opties qua thematiek ;
Wij hebben we de perfecte training ontwikkeld die niet alleen leerzaam maar ook nog eens ontzettend leuk is.
Overleg van te voren; Vooraf aan de boeking is er een gesprek met het bedrijf om inhoud, tijdsduur en omvang van de workshop zo passend mogelijk te maken.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
WORKSHOP HUMOR
Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop.
Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden.
Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden.
Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen.
Deze workshop is te boeken vanaf 1 uur en is voor iedereen een echte meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie. Daarnaast hebben wij een eigen trainingsruimte centraal in het land. Geschikt voor groepen t/m 20 personen.
Humor brengt mensen samen!
Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?
De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films.
Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden.
Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Zo ben ik nu eenmaal! Ontmoet de archetypen in een van kwaad tot erger komedie met happy-end én een glasheldere take home message.
Maak kennis met medewerker "kom niet aan mijn pritstift" Rick, manager "touwtjes in handen" Tilly, directeur "Mijn deur staat altijd open" Dries, en "kantelkoning" Jack.
Verandergoeroe Jack zal kantoorgenoten Rick en Tilly wel even omturnen tot enthousiaste en vooral flexibele medewerkers. In een hilarische show van 50 minuten zie je hoe dat niet bepaald loopt zoals hij in gedachten had. In het interactieve gedeelte na afloop ervaar je hoe het ook anders kan; Ontspannen veranderen!
Door samen te lachen om herkenbare verander- en communicatie valkuilen voorkom je dat jullie team in de "zo ben ik nu eenmaal" houding en de "zo doen we het hier cultuur" terecht komt.
Deze onvergetelijke archetypes maakten inmiddels honderden teams lachend bewust wat er nodig is soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei. We weten het wel, maar doen we het ook?
Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over hilarisch herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde.
“Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’
"Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."
"De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen"
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl
Verras uw team met een nieuwe spectaculaire teambuilding n.a.v. de bestseller “Omringd door Idioten”. Een training, die inzicht geeft in de 4 gedragstypes (hoe hen begrijpen die niet begrepen kunnen worden). Van het boek zijn wereldwijd al meer dan anderhalf miljoen exemplaren verkocht. Het is een simpele, maar ook fantastische handleiding om elkaar beter te leren begrijpen.
In deze unieke training leer je op een leuke en interactieve manier elkaar aan te vullen i.p.v. aan te vallen en krijg je zicht op het motief dat achter het gedrag ligt van je collega’s, medewerkers en klanten en/of cliënten. De training heeft een enorm constructief effect op ieder team en brengt verfrissing, vernieuwing en verdieping. Dus is deze training ook zeer geschikt als teambuilding, als kick-off voor een nieuw team of nieuw project of als verdiepende professionaliserende training.
Vraag gerust een vrijblijvende adviesgesprek en een offerte aan voor deze teambuilding!
MAAK JE EVENT NOG LEUKER MET HUMOR. KIES VOOR COMEDY EVENTS
Comedy Events is aantoonbaar de juiste organisatie op het gebied van comedy en cabaret. Wij brengen de allerleukste comedians voor ieder moment.
De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.
Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event.
Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek.
Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realistisch maken.
WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING
Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Dat kan al vanaf 1 uur workshop. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.
Samen lachen om de beste grappen en meest komische verhalen. Hoe leuk is dat?
Kies voor Comedy Events. Neem gerust even contact met ons op. Wij maken alles bespreekbaar. Check ook meteen onze reviews. Van zeer tevreden partners tot de bekendere top comedians.
Durf jij buiten die lijntjes te kleuren? Wij kijken uit naar je enthousiasme.
HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!
"Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"
Je wilt je team wat steviger in de schoenen laten staan, je wilt dat ze elkaar beter leren kennen, en je wilt plezier maken.
De Toneelacademie In Vier Minuten is een vrolijke en krachtige workshop over ik-kracht, samenwerking en (zelf)presentatie.
In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie. Vier minuten? Ja! Vier minuten!
Je leert eindelijk waarom acteurs het zo fijn vinden om in de schijnwerpers te staan terwijl het tegelijkertijd hun grootste angst is. En dat blijkt verrassend leerzaam!
In deze workshop brengen we jou tot grote hoogten. Je zult schitteren zoals acteus dat ook kunnen. Én je leert een heel belangrijke les over hoe dit alles jou van nut kan zijn in het echte (werkzame) leven.
Tja en als je dan toch de toneelacademie doorlopen hebt, dan kun je je nieuwe vaardigheden ook maar beter meteen in de praktijk brengen toch? Twee uur lang gaan we aan de slag met de kunst van het spelen.
Je leert ofwel iets over improviseren, of iets over declameren. Al naar gelang de behoefte.
Plezier gegarandeerd.
Na deze workshop:
Ondertussen heb je collega's beter leren kennen en ben je als team hechter geworden. En wellicht word je eindelijk gevraagd voor de rol van je leven.
Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol
De workshop duurt twee uur en vier minuten.
We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)
Maak kennis met rechercheur Woudstra, een politieman in hart en nieren en net opgeklommen tot inspecteur. Dit is zijn eerste grote klus! Aan hem de zware taak om deze moord op te lossen.
Rechercheur Woudstra is ogenschijnlijk kalm en rustig, maar zeer gedreven; er staat immers veel op het spel! Hij moet zich waarmaken; de moord oplossen betekent ongetwijfeld promotie! Maar als het hem niet lukt om deze zaak te klaren...terug naar de straatdienst?
En u? wie bent u? Maffiabaas, prostituee, alcoholist, toiletjuffrouw of non? Bent ù de moordenaar van de man die in de gang van het restaurant ligt?
Met het moorddiner kunt u zich volledig in- en uitleven in een bizarre moordzaak, waar u getuige van bent en zelfs misschien wel direct bij betrokken bent. U speelt een personage in een moordverhaal en krijgt voor aanvang een karakterbeschrijving, een professioneel kostuum en een script waarmee u zich volledig kunt inleven in uw personage en in uw rol.
Nadat u het script hebt doorgenomen en zich hebt omgekleed gaat het spel beginnen.
Tijdens het spelen van het spel zal duidelijk worden wie verantwoordelijk is voor de moord. Tenminste... veel hangt af van uw inlevingsvermogen en scherpzinnigheid. Uiteindelijk geeft iedere speler aan wie zij verdenken van de moord en waarom zij denken dat juist deze persoon de moord gepleegd heeft.
Speel het moordspel en ontdek de dramatische achtergrond van deze gruwelijke moord. Zou u zo’n moord kunnen oplossen?
Of…zelf plegen?
Inclusief:
- Uitgebreid drie gangen diner
- Koffie / thee
- Begeleiding door professionele acteur(s)
- Kleding
- Script
- Prijs voor de beste speurneus!
Prijs:
10 - 19 personen: € 69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: € 62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
We leven in een tijd waar ontzettend veel mogelijk is. Veel meer dan dat wij voor mogelijk houden. In deze tijd kan een organisatie (van 100 tot 1500 mensen) in één dag een onvoorstelbare impactvolle onomkeerbare quantumsprong maken op het gebied van samenwerken, communicatie, realistische kracht en cultuur.
InspirationCompany heeft een training ontwikkeld die laat zien dat er veel en veel meer mogelijk is dan wij denken. De training is vooral bestemd voor organisaties die alle krachten willen bundelen en in één inspirerende dag een enorme sprong voorwaarts willen maken.
Er wordt gewerkt met kleurprofilering, insight theater, teambuilding, Patroon doorbrekend denken en handelen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Wat is feedback nou eigenlijk? En wat vind je er eigenlijk van? Is feedback hetzelfde als een oordeel? En is een oordeel dan ook hetzelfde als een mening? Mag je dan eigenlijk wel oordelen? Of moeten we het afleren? Of juist aanleren?
In de FeedbackShow wordt op een heldere en ludieke manier duidelijk dat feedback voor iedereen anders is. Is het voor jou makkelijk te ontvangen? En geef je dan ook makkelijk feedback? Of haalt het je helemaal uit je programma als je het woord feedback alleen al hoort? Of voelt het altijd als een persoonlijke aanval? Misschien hoef je geen compliment? Maar wil je wel weten wat je fout hebt gedaan, zodat er iets verbeterd kan worden? Of hoor je het liefst alleen maar wat er goed is gegaan? Door te begrijpen dat feedback voor iedereen anders werkt kunnen we elkaar weer vinden en in verbinding komen.
In de show gebruiken we hersendominantie om onderscheid in vier types te maken. Vanuit deze types zijn er bepaalde voorkeuren over feedback. De FeedbackShow kan naadloos overgaan in een workshop waarin we gaan kijken welk type je zelf bent. Daarna gaan we in een plenair forum onder begeleiding van onze trainers met elkaar in gesprek over deze verschillen om inzicht te krijgen in elkaars bewustzijn.
De FeedbackShow is enorm leuk om in te zetten als energizer bij een kick-off, of als begin van een training, maar ook te gebruiken als verdiepingsslag. Als het thema feedback bij jullie speelt is de FeedbackShow goed inzetbaar!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Aantal personen
Van 15 tot 200 personen