Teamuitstapjes vindt u hier!

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
402 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Waalwijk
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Klaar om de stad te ontdekken? Tijdens City Discovery Game ontdekken jullie de geheimen van de stad terwijl jullie kennis getest wordt. Weten jullie de verborgen plekjes in de stad te vinden en de bijbehorende opdrachten uit te voeren?

    Wat is City Discovery Game?
    - Interactieve manier om de stad op een andere manier te leren kennen in combinatie met de Uitjes en Eten app
    - Aanwijzingen en aanmoediging op afstand van de Uitjes en Eten begeleider
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Bij aankomst belt de begeleider jullie voor een korte introductie en het opstarten van het spel. Zodra jullie zijn ingelogd en de teams zijn ingedeeld kunnen jullie van start! Aan de hand van verschillende opdrachten ontdekken jullie de stad terwijl jullie kennis op de proef wordt gesteld, ondertussen worden jullie aangemoedigd om leuke foto’s te maken. Welk team weet de meeste geheime plekjes in de stad te vinden?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    8 - 2500 personen

    Duik in een unieke teamuitdaging waarbij teamwork, creativiteit en een vleugje inventiviteit samenkomen. Geen techneuten vereist, want deze activiteit is ontworpen voor iedereen die zin heeft in een leuke en gezamenlijke ervaring!

    Beeld je in: jouw team werkt samen aan het bouwen van een soepel verlopende kettingreactie. Of het nu gaat om een slimme knikkerbaan, een eenvoudige Rube Goldberg-setup of iets geheel origineels – de keuze is aan jullie.

    Deze workshop draait om het bouwen aan succes als team. We voorzien een assortiment aan huis-, tuin- en kantoorartikelen waaruit je kunt kiezen om je creativiteit de vrije loop te laten. Het doel? Een vlekkeloze kettingreactie waarbij elk teamlid een essentiële schakel vormt. Het gaat hier om het delen van ideeën en het gezamenlijk ontwikkelen van een creatief project. Werk samen, geniet van het proces en ontdek jezelf als team.

    Het draait niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het plezier van het gezamenlijk bouwen. Dus, klaar voor een gezellige en boeiende activiteit waarbij jouw team niet alleen een kettingreactie op gang brengt, maar ook de onderlinge band versterkt? Pak deze kans, laat je creativiteit stromen en beleef samen een avontuur.

    • Geschikt voor iedereen.
    • Duur: 90 minuten of 120 minuten (met extra module)
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: vlakke ondergrond en veel ruimte (3 tot 4 m2 p.p.) 

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld.
    (bron: klantenvertellen.nl)

    REACTIES DEELNEMERS:

    "Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat" 
    Charlotte Hendriks, Unilever,  (bron:klantenvertellen.nl) 

    "Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
    Mari van der Burgt, Weir Minerals,  (bron:klantenvertellen.nl)

    20 - 250 personen

    Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Herbeleef de magie van vervlogen decennia met onze interactieve Nostalgia Memories Spelshow! Stap dit voorjaar in de tijdmachine en laat de jaren 60, 70, 80, 90 en 2000 opnieuw tot leven komen in deze bruisende spelshow. Perfect geschikt voor diverse en grote groepen, waar leeftijden en herinneringen uiteenlopen. Het geheim van succes ligt in een slimme teamindeling, waarbij generaties elkaar ontmoeten. Jong en oud kunnen hun krachten bundelen om hun kennis van het verleden te testen en samen naar de hoogste score te streven. Efficiënt, ideaal voor teambuilding en bovenal ontzettend gezellig! Dit alles op een prachtige locatie in jouw favoriete stad.

    INHOUD NOSTALGIA MEMORIES SPELSHOW
    Laat ons entertainerteam je op een ontspannen en gezellige manier meenemen op een reis terug in de tijd, langs het pad van herinneringen. Onze diverse spelrondes staan garant voor plezier, lachbuien en het delen van talloze "Oh ja, dat weet ik nog!" momenten. Dit draagt bij aan een ontspannen en verbindende sfeer. Tijdens het spel komt het verleden tot leven via spannende spelonderdelen zoals de Nostalgia News Quiz, het Raden van Reclames en de Muziekronde. Het team dat consistent presteert in de gevarieerde vragen en opdrachten zal aan het einde van de rit met luid gejuich worden beloond met de hoofdprijs. Bij de Nostalgia Memories Spelshow heerst namelijk een sfeer van saamhorigheid, waarin iedereen elkaars successen viert.

    EXTRA'S
    Voor een onvergetelijke ervaring kan dit arrangement worden uitgebreid met verschillende leuke extra's. Zodra de spelshow ten einde is, kunnen jullie de Nostalgia Afterparty toevoegen. Laat het feest losbarsten, dans op de deuntjes van vroeger en geniet van de hits die de tijd hebben overleefd.

    Maar dat is niet alles! We bieden ook maatwerk aan, waarbij we quizonderdelen kunnen aanpassen met vragen, foto's en filmpjes van jouw bedrijf, op een manier die naadloos bij het spel past.

    Wil je deze bijzondere gelegenheid voor altijd vastleggen? Schakel dan onze professionele fotograaf in om elk moment van het evenement vast te leggen, van begin tot eind. De foto's worden naderhand geleverd in een prachtig digitaal fotoalbum.

    VOOR WIE EN WAAR?
    Onze Nostalgia Memories Spelshow kan door heel Nederland en België plaatsvinden, zowel op een van onze partnerlocaties als op jouw eigen locatie. Perfect voor grote groepen, bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, teambuildingevenementen of jubilea. We bieden zelfs een verkorte versie aan als onderdeel van grotere evenementen of als intermezzo tijdens vergaderdagen. Maak je klaar om herinneringen op te halen, te lachen en nieuwe verbindingen te leggen tijdens deze betoverende reis door de tijd!

    Vanaf 20 personen
    Prijs vanaf €26,50 pp excl btw

    Locaties: Op eigen locatie of bij 1 van onze partnerlocaties in een door u gewenste stad in Nederland of België

    20 - 500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Wat begon zoals een dag als alle anderen... Wordt een dag om nooit meer te vergeten! Het verhaal gaat, dat een collega/vriend(in) is ontvoerd…

    Tijdens dit interactieve teambuilding programma moeten jullie je collega/vriend(in) vrijkopen door zoveel mogelijk losgeld bij elkaar te verdienen. Hierbij wordt de goede samenwerking, de commitment, de creativiteit en destressbestendigheid van jullie op de proef gesteld. Het geëiste losgeld verdien je door de route te volgen die de app aangeeft. Onderweg verschijnen verschillende opdrachten op het scherm. Door de opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren ontvang je losgeld.

    Je kunt chatten met de ontvoerders en het spel wordt duidelijk uitgelegd en begeleid door onze beste begeleiders! In je eentje zijn de opdrachten niet te doen… en daarom hebben jullie iedereen in het team hard nodig om zoveel mogelijk losgeld te verdienen!

    Onderweg moeten ook foto's en filmpjes gemaakt worden, deze worden na afloop van het evenement naar jullie verstuurd. Het team dat gedurende de tocht het meeste losgeld bij elkaar heeft verdiend, is in staat om de ontvoerders te kunnen betalen en zo jullie collega/vriend(in) vrij te kopen en wint de Most Event hoofdprijs!

    5 - 400 personen

    Excel Events is gespecialiseerd in avontuurlijke teambuilding. De deelnemers staan centraal en worden geactiveerd met uitdagende programma's die gebaseerd zijn op de 3 pijlers: inhoud, energie en interactie. Zo wordt de koppeling gelegd met gedrag, leiderschap, teamdynamiek en/of de dagelijkse praktijk van de teams. 

    Bekijk hieronder onze Top7 teambuilding workshops die overal in het land te organiseren zijn:

    1. Boksworkshop Sparren met gedrag (DISC-model)
    2. Bamboe bouwen als visualisatie van jullie kernwaarden
    3. Bruggen bouwen als gezamenlijk project
    4. Teamwork challenges gekoppeld aan jullie proces
    5. Construction game met koppeling aan teamrollen
    6. Handboogschieten met blind coaching
    7. Expeditie Robinson: fun & competitie in jullie teamuitje

    Natuurlijk is het mogelijk om de uitjes te combineren met een lekkere lunch, een diner of gezellige borrel! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    5 - 250 personen

    Ook zo'n fan van de Formule 1? Dan is dit een geweldige activiteit voor jou en je collega's!

    De Flat Out: Formula 1 is een interactieve en dynamische activiteit waarbij je met je team een levensgrote Formule 1 wagen gaat maken van karton.

    Elk team krijgt een pakket aan bouwmaterialen om een Formule 1 auto te bouwen. Dit bestaat uit een onderstel, wielen, een stapel karton, een bouwplan en gereedschap.

    De teams worden tijdens de activiteit getest op hun communicatieve vaardigheden, samenwerking en vindingrijkheid om deze geweldige uitdaging succesvol af te ronden. Een goede verdeling van de taken maakt dat de wagen binnen de gestelde tijd gebouwd kan worden. Ieders talenten en inzet zijn nodig om tot het beste eindresultaat te komen.

    Beperkte middelen, beperkte tijd en een helder doel: ingrediënten die in de meeste projecten ook aan de orde zijn!

    De wagens mogen ook worden gepimpt met verf en bijvoorbeeld stickers. Elk team creëert zo een hele eigen en unieke Formule 1 wagen.

    Uiteraard vindt er ook een daadwerkelijke zeepkistenrace plaats!


    Teambuilding effecten van Formula 1:
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    Projectplanning
    √ Praktisch leiderschap
    √ Taken verdelen al naar gelang talenten
    √ Communicatiestrategie

    20 - 1000 personen

    Mensen denken “inside-the-box”, want je brein dwingt je om te redeneren in vaste patronen. Hoe kom je dan outside the box?
    In deze workshop leren we om te redeneren in “ja, en…” in plaats van “ja maar…”?

    “Get out-of-the-box!” is DE praktijk-workshop om helemaal los te komen uit je kaders, en in mogelijkheden te leren denken.

    Wij leren het team de basisvaardigheden van improvisatie aan, geven een energieke boost, en zo komt het team helemaal los uit hun patronen. Er zal ook veel gelachen worden nu improvisatie uit niet-overdachte impulsen voortkomt.

    Je leert op zeer laagdrempelige en veilige wijze elkaar beter kennen, je leert jezelf beter kennen (waar blokkeer ik?) en je leert hoe improvisatie-vaardigheden jou het leven (en je werk) aangenamer kunnen maken.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Pubquiz
    Ben je bezig een flitsende activiteit te plannen voor jouw bedrijf, collega’s, sportteam of vriendendag? Dan is de interactieve pubquiz-show gegarandeerd een succes om te spelen voor een hilarische middag of avond met elkaar.

    In teams strijden jullie in acht vragenrondes en twee minigames om de winst. De vragen zijn heel divers met voor ieder wat wils en kunnen ook binnen een bepaald thema aangepast worden (bijvoorbeeld Hollands Glorie, Jongens tegen de meisjes, sport of kerstspecial).

    Verzamel in een café naar keuze, de kantine of een andere eigen gekozen locatie om deze superleuke, interactieve quiz te spelen als onderdeel van een bedrijfsuitje, vrijgezellenfeest of familiedag. De quizmaster maakt er een feest van; de lichten, buzzers en groot scherm zorgen voor de effecten; en jouw sportteam, vrienden, vriendinnen, collega’s of familie zorgen voor de sfeer.

    Vul voor een vrijblijvende offerte of meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 2000 personen

    Het belooft een spannende strijd voor het hele gezelschap te worden. Jullie moeten allerlei opdrachten volbrengen en van alle markten thuis zijn om aanspraak te maken op de titel 'Alleskunner'. Afhankelijk van de grootte van uw gezelschap gaat u individueel of in teams aan de slag. Zo zullen jullie bijvoorbeeld (letterlijk) door het oog van de naald gaan en zo snel mogelijk een ballon opblazen totdat hij knapt... En wie kan het beste leeftijden en gewichten inschatten? Als je gedurende alle spellen niet als laatste eindigt en de meeste punten weet te verzamelen dan win je de hoofdprijs en mag je jezelf "De Alleskunner" noemen!

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste spelmeester, die de actie van gepast commentaar zal voorzien en alles in goede banen zal leiden.

    Natuurlijk is het niet zo dat wij de verliezende kandidaten met een oneerbiedig “tot nooit meer” naar huis sturen, zoals in het TV programma. Via een puntentelling houden we bij wie de taken het beste weet te volbrengen en komen we er achter wie de echte “Homo Universalis” is.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 37,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW

     

    Boekt u dit uitje in december? Dan speelt u dit hilarische spel in gezellige kerstsferen en voegen wij een "kerstachtig-tintje" aan de opdrachten toe. 

    10 - 100 personen
    Het gezelligste groepsspel nu levensecht als teamuitje. 
    Wie is er niet mee opgegroeid?
     
    Monopoly geldt al jaren als een van de bekendste en meest gespeelde bordspellen wereldwijd. En het gezelligste groepsspel is nu levensecht als teamuitje te spelen. Van pion tot vastgoedmagnaat: gewoon op straat!
    Doel van het spel – de naam zegt het al - is een monopolie te vormen. Dat doe je door zoveel mogelijk straten aan te kopen. Als ware vastgoedmagnaat ga je deals sluiten met je tegenspelers. Kan iemand niet betalen, dan kan er betaald worden met een straat. We doen dus een beroep op de onderhandelaar in je.
     
    Wat staat je te wachten tijdens Levend Monopoly?
    Na een ontvangst met een kop koffie maken we teams. Vervolgens krijgen de teams een uitgebreide speluitleg van 'De Bank'. Na een laatste briefing bepaal je aan de hand van een stadskaart op onze speciaal ontwikkelde APP met je team de beste strategie en ga je de stad in. Gewapend met een mobiele telefoon verzamelt jouw team zoveel mogelijk straten of delen hiervan. Hierbij is van het belang dat je de huizen in bezit krijgt die de meeste huur opbrengen. Maar hiervoor moet wel eerst een opdracht goed uitgevoerd worden. En sneller dan de andere teams als deze hetzelfde huis op het oog hebben. Na elke opdracht moet het team een kanskaart nemen die goed of slecht kan uitpakken.
     
    Wat als een team failliet gaat?
    Wanneer een team bankroet is, kan het eenmalig bij de bank een kleine lening afsluiten tegen een woekerrente. Dit is echter een laatste redmiddel. Tijdens het spel zorgen salarisopdrachten - mits goed uitgevoerd -  weer voor wat extra geld op de bankrekening.
    Als bonus kunnen de teams nog extra monopolygeld verdienen door het goed uitvoeren van  premieopdrachten, waarbij ze de andere teams te sluw af moeten zijn. Slechts het beste team maakt hier aanspraak op. Welk team manoeuvreert zich in de beste onderhandelingspositie en wordt de rijkste van de stad?
    Na afloop van het spel verzamelen de teams zich bij het beginpunt. Onder genot van een drankje worden het winnende team en beste onderhandelaars bekendgemaakt.
     
    Honger naar meer? 
    Waarschuwing: Monopoly leidt tot hebzucht en ongestilde honger naar meer. Een lunch of diner als afsluiter is dan ook een perfecte bonus. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem hiervoor contact op. Levend Monopoly in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te doen (ook in het Duits, Frans en Engels).
     
    Kleinere gezelschappen en groepen groter dan 30 personen ontvangen een aangepaste offerte.
    12 - 5000 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Over deze pagina

    Teamuitstapjes op WegmetdeBaas! Onze site biedt een overzicht van diverse type Teamuitstapjes in Waalwijk, zowel actief als passief, creatief en leerzaam. Teamuitstapjes zijn goed voor de sfeer, voor de samenwerking en natuurlijk ook gewoon gezellig om te doen. Tijdens Teamuitstapjes in Waalwijk maakt u wellicht iets mee dat u nooit eerder in uw leven heeft meegemaakt!