Teamuitjes in Goes - WegmetdeBaas.nl

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
376 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Goes
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zoek je naar een vrolijk en actief dagje uit met je collega’s? Dan is het tijd voor de Company Streetband!
    Dit bedrijfsuitje biedt jullie eerst een welkomstdrankje om te ontspannen en los te komen. Daarna gaan jullie op een energieke manier aan de slag. Iedereen krijgt een drum, shaker of bellen en dan is het tijd om samen muziek te maken!

    In dit Samba Bedrijfsuitje spelen jullie zelf de opzwepende drums van het Braziliaanse Carnaval!
     
    Met gebruik van Braziliaanse instrumenten maken jullie onvervalste Braziliaanse carnavalsmuziek. Geniet van veel interactie en plezier en speel aan het eind van de workshop jullie eigen grooves!
    Dus waar wachten jullie nog op? Vorm jullie eigen Company Streetband en breng het teamgevoel naar nieuwe hoogtes. Boek vandaag nog dit onvergetelijke bedrijfsuitje!

    Stroop jullie mouwen maar alvast op want iedereen wordt 'aan het werk' gezet! 
    Niemand zit aan de kant, dit uitje is (inter)actief. Iedereen krijgt een taak en is onderdeel van de streetband.

    Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje! 
    MLPercussion verzorgt inmiddels al meer dan 20 jaar bedrijfsuitjes, bedrijfsfeesten, workshops, lessen, optredens en muzikale reizen op het gebied van Braziliaanse percussie. Check het filmpje. Dat is een Streetband die Samba speelt en dat is wat jullie gaan doen! 

    Bel ons voor meer informatie of  vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte!

    10 - 50 personen

    Uniek én mogelijk op iedere locatie! 
    Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.

    Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert. 

    Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.

    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Op ieder gewenst moment mogelijk (weekenden, avonden e.d.) op locatie
    • Ideaal voor alle bedrijfsuitjes en teambuilding: stijg samen op!
    • Ideaal voor scholen: leer nieuwe technieken op een leuke en laagdrempelige manier
    • Voor iedere doelgroep, tijdspanne en gelegenheid een passende experience
    • Wij komen naar jou toe en verzorgen het volledige evenement!
    • Kan zowel binnen als buiten
    • De goedkoopste in het écht zelf (FPV) vliegen, je bent niet alleen aan het kijken! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.

    Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!

    Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
    Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?

    Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
    Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.

    Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
    Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 400 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
    We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 

    Quiz 
    Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 

    Locatie 
    ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 

    Dit unieke progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    'de Jacht’  is een populair bedrijfsuitje. Het is een spel voor mensen die van strategie en een beetje actie houden.

    Bij ons spel ‘de Jacht’ worden de deelnemers ingedeeld in groepjes. Eén groepje zijn criminelen die ontsnapt zijn uit de gevangenis. De andere deelnemers (premiejagers) moeten de criminelen zo snel mogelijk proberen te vangen én proberen te voorkomen dat ze misdaden plegen.

    De ontsnapte criminelen krijgen een voorsprong, waarna de achtervolging door de premiejagers wordt ingezet. De criminelen dragen een zender die een gps-signaal verstuurt naar de premiejagers.

    De criminelen moeten uit handen van de premiejagers blijven, maar moeten ook misdaden plegen. Als ze een misdaad plegen, gaat er een alarm af op de telefoons van de premiejagers met de locatie van criminelen. Het enerverende kat-en-muisspel ‘de Jacht’ begint!

    • Duur: ongeveer 2 uur
    • Bij deze activiteit is begeleiding (online)
    • €12,50 per persoon (grote groepen krijgen korting)
    • U mag deze activiteit gratis eerst proberen
    • Liever een arrangement? Informeer naar de mogelijkheden

    Vul voor meer info óf een offerte aub het aanvraagformulier in

    8 - 750 personen

    Jullie unieke collaboratieve kunstervaring
    The Art of Creativity workshop biedt volledig op maat gemaakte artistieke ervaringen afgestemd op jullie unieke evenement of strategische doelen. We creëren inspirerende, gezamenlijke kunstwerken waarin plezier, teambuilding en een tastbare impact centraal staan. Elk kunstwerk sluit nauw aan bij de visie, kernidentiteit of thema's van jullie organisatie of evenement.

    Let's Make Art Together!

    Doelen & Voordelen:

    • Inspirerende samenwerking - Versterk teamverbindingen door gezamenlijke creativiteit
    • Creatieve oplossingen - Stimuleer innovatief denken en out-of-the-box benadering
    • Onvergetelijke ervaringen - Creëer memorabele momenten die nog lang worden herinnerd
    • Tastbare resultaten - Neem een uniek kunstwerk mee als blijvende herinnering aan jullie evenement

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Volledig op maat gemaakte workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk
    • Investering: Vanaf €50 pp (min. €1000) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams die mijlpalen, prestaties of bedrijfsjubilea vieren
    • Organisaties die zoeken naar originele en memorabele teambuilding-ervaringen
    • Leiderschapsteams die creatief denken en innovatie willen stimuleren
    • Bedrijven die unieke evenementen willen organiseren, afgestemd op strategische doelen
    • Impactvolle klantevenementen of bijzondere vieringen
    • Bedrijfsretraites en off-site bijeenkomsten
    • Jouw team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    4 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek het mysterie met 'Niets Is Wat Het Lijkt!', een zinderend groepsspel op locatie. Ideaal voor grote groepen vanaf 30 personen! Een fascinerende mix van een escape room en het 'bekende mollen tv-programma'. Weliswaar zonder mol, maar vol puzzels, raadsels en tactische uitdagingen van alle soorten kennisgebieden.

    Het spel is uitermate geschikt voor bedrijfsuitjes, familiefeesten en teambuildingevents. Dit levendige spel is geschikt voor groepen van 30 tot 100 personen, waarbij teams van 4 tot 5 spelers hun kennis, inzicht, groepsgeest en gevoel voor humor gebruiken om te strijden voor de grootste geldpot. De druk van de tijd is voelbaar: elke seconde telt, aangezien tijd letterlijk geld wordt in deze spannende zoektocht!

    Via een speciaal ontwikkelde app voor 'Niets Is Wat Het Lijkt', bepalen de teams hun eigen strategische koers binnen het spel, waarbij plezier en strategie hand in hand gaan. Samenwerken is de sleutel; elke correcte oplossing voedt de geldpot, maar wees waakzaam - vergissingen zijn kostbaar. Met jokers in het spel en de race om een geheimzinnige groene box, blijft de spanning tot de laatste minuut. Want 'Niets Is Wat Het Lijkt!' in deze spannende teamgame.

    'Niets Is Wat Het Lijkt!' kan overal gespeeld worden. We helpen je graag met het vinden van de perfecte setting i.s.m. met onze partnerlocaties.

    Is jouw team de andere teams te slim af? Ontdek het zelf in dit boeiende en tactische teamavontuur!

    Dit wordt een uitje om nooit te vergeten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    30 - 100 personen

    Ook zo'n fan van de Formule 1? Dan is dit een geweldige activiteit voor jou en je collega's!

    De Flat Out: Formula 1 is een interactieve en dynamische activiteit waarbij je met je team een levensgrote Formule 1 wagen gaat maken van karton.

    Elk team krijgt een pakket aan bouwmaterialen om een Formule 1 auto te bouwen. Dit bestaat uit een onderstel, wielen, een stapel karton, een bouwplan en gereedschap.

    De teams worden tijdens de activiteit getest op hun communicatieve vaardigheden, samenwerking en vindingrijkheid om deze geweldige uitdaging succesvol af te ronden. Een goede verdeling van de taken maakt dat de wagen binnen de gestelde tijd gebouwd kan worden. Ieders talenten en inzet zijn nodig om tot het beste eindresultaat te komen.

    Beperkte middelen, beperkte tijd en een helder doel: ingrediënten die in de meeste projecten ook aan de orde zijn!

    De wagens mogen ook worden gepimpt met verf en bijvoorbeeld stickers. Elk team creëert zo een hele eigen en unieke Formule 1 wagen.

    Uiteraard vindt er ook een daadwerkelijke zeepkistenrace plaats!


    Teambuilding effecten van Formula 1:
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    Projectplanning
    √ Praktisch leiderschap
    √ Taken verdelen al naar gelang talenten
    √ Communicatiestrategie

    20 - 1000 personen

    Sla jij een hole-in-one met een frisbee?

    Disc golf combineert het beste van twee werelden: frisbee en golf. Het doel is simpel – leg een parcours af in zo min mogelijk worpen. Je speelt dit leuke spel solo of samen met een team.

    In plaats van een gat in de grond mik je op een speciale “basket”: een mand met kettingen die je frisbee opvangt. Deze baskets zijn verplaatsbaar, waardoor er steeds weer verrassende en creatieve routes kunnen worden uitgezet.

    Een mix van precisie, strategie en een beetje durf: speel slim en laat zien hoe behendig jij bent!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    15 - 250 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    Ik ben toch geen aap?!
    Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Iedereen, ook jij,  speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.

    Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.

    "Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
    "Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
    "Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"

    Actief aan de slag
    Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
    Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...

    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Andere bril
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    Teambuilding & Gedrag
    Krijg op ludieke wijze inzicht in uw eigen gedrag en dat van uw team waarbij de schapen de spiegel zijn. Met mooie metaforen legt u de link naar uw team. De Workshop Schapendrijven brengt u inzicht, inspiratie maar ook energie!

    Afhankelijk van de doelstelling van uw bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, rollen binnen een groep, passie en ambitie centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!

    Hoe ziet de Workshop Schapendrijven eruit?
    Door middel van diverse opdrachten brengt u samen de schapen in beweging. We beginnen eenvoudig, maar gedurende de workshop worden de oefeningen steeds uitdagender.

    Ook krijgt u een exclusief kijkje in het bijzondere werk schapendrijven met Border Collies. Daarbij laten we zien hoe we onze honden selecteren en trainen van pup tot volwassen sporthond. Een ware inspiratiebron welke bijzondere inzichten geeft om zeker mee te nemen naar de werkvloer.

    Tot slot eindigt u de workshop met een uniek finalespel. Eén ding staat vast, dit is gegarandeerd de meest bijzondere (en moeilijke!) vorm van schapendrijven ooit!

    De Workshop Schapendrijven duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en Engels. 

    Neem ook een kijkje op onze site www.workshopschapendrijven.nl !

    Welke locatie of groepsgrootte?                                                                             

    Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België.

    Groepsgroottes van 4 – 200 personen.

    Heeft u inhoudelijke wensen?
    Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.

    Waarom u kiest voor schapendrijven met LLanfarian Events? 

    • Dierenwelzijn: Het welzijn van onze dieren staat altijd op nummer 1
    • Topniveau: Vanwege onze passie en kwaliteit behoren we tot de top!
    • Kwaliteit: De focus ligt op het bereiken van uw doelstelling
    • Flexibel: We denken graag met u mee en leveren workshops op maat
    • Gecertificeerd: In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en vaccinaties zoals Q-koorts en Blauwtong

    LLanfarian Events
    De Workshop Schapendrijven wordt verzorgd door een enthousiast en professioneel team. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze honden. Gepassioneerd laten we u opgaan in dat bijzondere werk én de magische samenwerking tussen baasje en hond.

    4 - 200 personen

    De Alleskunner – Wie van jullie kan écht alles?

    Wie in jullie groep is van alle markten thuis? Tijdens De Alleskunner komen jullie daar achter! Gebaseerd op het populaire TV-programma hebben wij een reeks verrassende, grappige en uitdagende opdrachten ontwikkeld. Van quizvragen en puzzels tot behendigheidsspellen en gekke doe-opdrachten – alles komt voorbij. Iedere ronde staat er iets totaal nieuws klaar, waardoor je constant op het puntje van je stoel zit.

    Het mooie is: bij ons valt niemand af! Iedereen blijft tot de laatste ronde meespelen. Zo blijft het spannend tot het einde en kan werkelijk iedereen de felbegeerde titel van De Alleskunner veroveren.

    Buitenvariant

    Zin in actie in de frisse lucht? Kies voor de buitenvariant van De Alleskunner! Ga met je team de strijd aan tijdens ludieke en actieve opdrachten in de buitenlucht. Denk aan blokjes omschieten, evenwicht bewaren, razendsnel puzzelen en nog veel meer verrassingen. Perfect voor een sportieve, energieke middag vol hilariteit.

    Binnenvariant – tijdens lunch, diner of borrel

    Liever gezellig binnen? Ook tijdens een lunch, diner of borrel spelen wij De Alleskunner. Tussen de gangen door of tijdens een gezellige borrel zorgen wij voor korte, afwisselende opdrachten waar iedereen in mee kan doen. Zo wordt jullie bijeenkomst gegarandeerd interactief, luchtig en onvergetelijk.

    Wintervariant

    Op zoek naar een unieke activiteit in de koude maanden? Dan is onze winterse Alleskunner dé keuze. Hier staan opdrachten in het teken van winter, sneeuw en feestdagen. Denk aan sneeuwballenwerpen (zonder natte voeten), winterse puzzels en creatieve opdrachten die voor een flinke dosis winterpret zorgen. Ideaal voor een kerstborrel of eindejaarsuitje!

    Waarom De Alleskunner?

    • Het leukste teamuitje, familiefeest of vrijgezellenfeest
    • Spannende en afwisselende opdrachten, iedereen kan meedoen
    • Voor binnen, buiten én met winters thema
    • Humor, teambuilding en verrassende talenten gegarandeerd
    • Altijd hilarisch, nooit saai, en te combineren met een hapje en drankje
    20 - 500 personen

    Het is menens: de stad wordt opgeschrikt door een gruwelijke moord en jullie moeten ’m oplossen. Een levensechte Cluedo-puzzel die feestgangers scherp houdt. Sherlock Holmes is het perfecte uitje voor doordenkers, speurneuzen en nieuwsgierige aagjes!

    De stad is in rep en roer als de politie het verminkte, levenloze lichaam van een jonge vrouw uit het water takelt. Wie heeft deze brute moord op zijn geweten? De omwonenden verkeren in shock, de dader is spoorloos verdwenen en het rechercheteam tast in het duister. Hoog tijd om een detective met een onberispelijke reputatie in de arm te nemen… Jou dus!

    Als een ware Sherlock Holmes combineren jullie logica en inlevingsvermogen met veldwerk om de voorafgaande gebeurtenissen te reconstrueren en zo het moordmysterie op te lossen. Speur met je team door de stad naar aanwijzingen over het moordwapen. Win het vertrouwen van getuigen, want die hebben vaak waardevolle informatie over het uiterlijk van de dader. En, last but not least, leg je al je ingevingen direct vast op de gevoelige plaat – of je loopt het risico dat een andere detective met de eer gaat strijken. Ben je erachter waar de moord is gepleegd? Even een fotootje! Weet je ook hoe? Foto!

    Vergeet misdaadromans, CSI en Cluedo. In deze meeslepende Sherlock Holmes-citygame steek je de handen uit de mouwen. Een eersteklas breinbreker die van elk bedrijfsuitje, jubileum en vrijgezellenfeest een avontuur maakt!

    Sherlock kun je heel goed in verschillende teams tegelijk tegen elkaar spelen! Welk team lost de moord op?

    Voorbeeld Dagindeling. We kunnen de tijden geheel naar wens aanpassen.
    14.30 – 15.00 Aankomst met een drankje, uitleg programma
    15.00 – 16.30 Spel Sherlock Holmes
    16.30 – 17.00 Einde spel, napraten onder het genot van een drankje

    Inclusief

    • Professionele Begeleiding
    • Gebruik materialen
    • Foto's
    • Prijs winnende team
    • Eventuele catering


    NIEUW!! Doe Het zelf Arrangement | 15,- p.p.
    Uitje organiseren maar te maken met een beperkt budget? Dan biedt een doe-het-zelf spel de uitkomst. Doe-het-zelf spellen zijn uitjes die je speelt met je eigen smartphone en zonder spelleider. Op deze manier kan je al een uitje organiseren voor slechts 15 euro per persoon.

    6 - 400 personen

    Over deze pagina

    WegmtdeBaas heeft een uitgebreid overzicht van teamuitjes in Goes met een divers aanbod. Op WegmetdeBaas vindt u een overzicht van teamuitjes in Goes  van dinerspel tot moorddiner of City Games. Veel bedrijven uit uw omgeving kunt u hier vinden om uw teamuitjes te organiseren. Kijk snel voor het totaaloverzicht, of selecteer uw rubrieken in uw regio. Vraag vrijblijvend een offerte op  maat aan, en geniet van bijzondere teamuitjes!