Teambuilding in Limburg

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
223 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Limburg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Wake me up before you BinGoGo
    Dit is een avond pure gezelligheid. De Muziekbingo met de lekkerste hits aller tijden.  Herken jij het nummer van de Backstreet Boys, Madonna, Guus Meeuwis of Wham als je hem 30 Seconden hoort en ziet? Kruis hem aan op je speciale BinGoGokaart! Heb jij 1 rijtje vol? dan win je een te gekke 80s 90s of 00s prijs! 2 Rijtjes vol? Nog grotere prijs! en bij een volle kaart pak je de hoofdprijs! Veel belangrijker dan de prijzen is natuurlijk de gezelligheid en het lekker meezingen met de grootste hits uit de jaren 80, 90 en 00. Onze BinGoGo-presentator maakt er met jullie team een gezellige middag of avond van!

    Praktische informatie
    Wij zorgen uiteraard voor alle materialen (beeldscherm / geluidsinstallatie / BinGoGokaarten en BinGoGostiften en de prijzen voor de winnaars uiteraard. De BinGoGo duurt in zijn geheel ongeveer 2 uur (Daarin spelen we 2 verschillende rondes, waar per ronde 3 verschillende prijzen te winnen zijn) We hebben verschillende thema's waar jullie uit kunnen kiezen: "80s 90s 00s Cocktailmix-ronde" "80s 90s 00s Viva-Hollandia-ronde" en de "80s 90s 00s Goud en Fout-ronde" We doen er dus 2 van de 3 en jullie mogen zelf kiezen. Eventueel is het ook mogelijk om maar 1 ronde te spelen (dit duurt dan maar 1 uur, de prijs verandert hierdoor niet)

    Wake me up before you BinGoGo op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 80, 90 & 00. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons. Of jullie het nu op kantoor, op een school, sportkantine of in een afgehuurde kroeg organiseren, wij kunnen dit overal doen!

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • Alles is mogelijk!

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief materialen (beeld & Geluid)
    • Prijs in inclusief Presentator
    • Prijs is inclusief prijzen voor de winaars

    Prijs:

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 0-30 personen -> €750 vaste prijs
    • 30-40 personen --> € 24,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €21,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €18,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €16,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €14,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €11,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €9,95 p.p.

      *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 250 personen

    Het meest spannende bedrijfsuitje, Escape in the City! De stad wordt jullie escape room, het draait allemaal om het kraken van de codes aan de hand van verschillende opdrachten. Weten jullie als eerste de kluis te openen?

    Elk team krijgt een koffer overhandigd welke vast zit met handboeien. Aan jullie de taak om zo snel mogelijk los te komen en de koffer te openen. In de koffer zitten verschillende gekleurde cijfersloten om een mystery ring. Los de uitdagende raadsels, puzzels, doe, denk en foto-opdrachten op en vindt de juiste codes.

    Wie neemt het team aan de hand? Wie vervult een sleutelrol? Welk team breekt zo het eerste los en pakt een voorsprong in de Finale? De hilarische foto-opdrachten van jullie Escape in the City game vormen achteraf het perfecte bewijs. Het team dat het finalespel als eerst oplost, wint de enige echte Escape in the City Trofee!

    Wat is Escape in the City?

    • Kraak de cijfersloten aan de Mystery Ring
    • Zoek en vind de codes in de stad
    • Maak creatieve foto-opdrachten
    • Samenwerken, inventiviteit, slim zijn en plezier maken
    • Super leuk hilarisch ontsnappingsspel
    • Welk team wint de Escape in the City Trofee?
    • Also availabe in English

    Hoe zal de dag eruit zien? (tijden kunnen naar wens aangepast worden)
    14.00 – 14.15 Ontvangst met indeling teams en uitleg programma
    14.15 – 16.15  Escape in the City met diverse codekrakers
    16.15 – 16.30  Afsluiting en prijsuitreiking

    Dit uitje is inclusief:

    • Professionele begeleiding gedurende de gehele dag
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Alle gemaakte foto’s
    • Trofee voor winnende team

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gezellige lunch
    • Een heerlijk 3 gangen-diner
    • Pizza/pasta arrangement

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeurlocatie (stad, strand of outdoorlocatie) aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met Escape in the City!

    15 - 1500 personen

    Zo ben ik nu eenmaal! Ontmoet de archetypen in een van kwaad tot erger komedie met happy-end én een glasheldere take home message. 

    Maak kennis met  medewerker "kom niet aan mijn pritstift" Rick, manager "touwtjes in handen" Tilly, directeur "Mijn deur staat altijd open" Dries, en "kantelkoning" Jack.

    Verandergoeroe Jack zal kantoorgenoten Rick en Tilly wel even omturnen tot enthousiaste en vooral flexibele medewerkers. In een hilarische show van 50 minuten zie je hoe dat niet bepaald loopt zoals hij in gedachten had.  In het interactieve gedeelte na afloop ervaar je hoe het ook anders kan; Ontspannen veranderen!

    Door samen te lachen om herkenbare verander- en communicatie valkuilen voorkom je dat jullie team in de "zo ben ik nu eenmaal" houding en de "zo doen we het hier cultuur" terecht komt.

    Deze onvergetelijke archetypes maakten inmiddels honderden teams lachend bewust wat er nodig is soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei. We weten het wel, maar doen we het ook? 

    Deze theatervoorstelling is niet alleen van schouwburgniveau, hij gaat ook nog eens over hilarisch herkenbare werksituaties. Je herkent jezelf en je collega's in de tijdloze archetypes en wordt serieus aan het denken gezet over hoe jij zelf met verandering omgaat. "Zo ben ik nu eenmaal" en "Zo doen we dat hier" klinken nooit meer hetzelfde. 

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    21 - 500 personen

    MeerMetFotografie verzorgt fotografieworkshops die uw team scherper maken.

    Workshop “Focus op Kernwaarden”
    Duik in de wereld van de communicatie door middel van beeld! Deelnemers bedenken en fotograferen een serie reclameposters waarin de kernwaarden in beeld en tekst worden uitgedragen.

    We werken in verschillende fotografie- en brainstormrondes, zodat het werk steeds beter en creatiever wordt. Jullie krijgen uitleg over hoe reclame werkt. We brengen een groot aantal attributen mee waarmee jullie kunnen werken, maar ook professionele lichtopstellingen en veel inspirerende foto's.

    Eindresultaat
    Een nieuwe blik op jullie team en kernwaarden, vereeuwigd in een digitale presentatie met het werk dat in de workshop is gemaakt. We bespreken het resultaat in de workshop en sturen julle het werk digitaal of als afdruk toe.

    Praktische informatie

    * Geen voorkennis nodig! Iedereen kan deelnemen
    * Fotografeer met mobiele telefoons of eigen camera's
    * Extra camera's te leen indien nodig
    * Duur van de workshop: 2 of 3 uur
    * Begeleiding door ervaren, professionele fotografen
    * Presentatie op maat gemaakt voor uw team
    * Gebruik van materialen en professionele lichtapparatuur

    Kortom: creatieve teambuilding mét inhoud! Vraag snel uw offerte aan, met meer details over deze workshop.

    6 - 20 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit.  Elk team bouwt een robot van aluminium en verzinkt metaal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen munten met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    25 - 120 personen

    Een actieve zeskamp met onder andere de Wereldballen, Brancard Race , eindeloze wandelband en meer! Werk met je hele team samen want alleen verlies je! De ingrediënten: Uitdaging met hilarische momenten.


    De Zeskamp

    Jullie worden ontvangen waarna de groep wordt onderverdeeld in meerdere teams. De strijd barst los! Welk team beschikt over de juiste combinatie van kracht, tactiek en doorzettingsvermogen? Achtereenvolgens worden de volgende onderdelen doorlopen:

    De Wereldbal, waarbij 1 deelnemer op de megabal moet balanceren terwijl er een parcours wordt afgelegd
    Skilatten-race, waarbij het hele team aan ski’s vast zit en een parcours moet afleggen
    Touwtrekken, voor de echte krachtpatsers, trek je tegenstanders over de lijn
    Brug bouwen, haal met je team de overkant door goed en slim samenspel
    Brancard race, altijd hilarisch, wie heeft als eerste een teamgenoot aan de overkant?
    Rupsband en vliegend tapijt, zorg dat je goed naar elkaar luistert en tegelijkertijd beweegt om het parcours het snelste af te leggen.

    Samen sterk in teamverband is het centrale thema van de dag. Wie wordt de winnaar van dit sportieve uitje?

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    8 - 5000 personen

    Een klopjacht door een stad naar keuze. Kruip in de huid van een misdadiger en zorg ervoor dat jullie niet gepakt worden tijdens deze spannende city game. Wie weet het ‘spelletje’ het best te spelen? Jullie of de rechercheurs? Wij zijn benieuwd.

    De klok tikt langzaam af

    Jullie hebben zojuist de roof van je leven gepleegd, miljoenen aan cash voor het oprapen. Er is alleen één probleem. Jullie moeten nog ontsnappen uit de stad. Blijf uit de handen van de opsporingsdienst door middel van opdrachten, raadsels en puzzels te voltooien. Stapje voor stapje komen jullie dichter bij de eindbestemming waar jullie kunnen ontsnappen, maar de opsporingsdienst zit op jullie hielen. Weten jullie uit de handen van justitie te blijven?

    • Combinatie van City game en City tour.
    • Mét unieke denk– en doe–opdrachten geïnspireerd op het populaire tv-programma.
    • Inclusief te gekke begeleiding, interactieve app, toffe spelmaterialen en attributen.
    • Te spelen in elke stad.
    • Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Tijdsduur: 2,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 5 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Hunted met een lunch, diner of borrel! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    5 - 2500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De perfecte moordzaak voor een bloedstollend bedrijfsuitje!
    Cluedo, het beroemde, bloedstollende bordspel heeft er een dimensie bij gekregen. Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. En we zullen jouw hulp hard nodig hebben, want er is een kopstuk gesneuveld...

    De weledelgeboren heer Von Blaue is gisteravond door zijn vrienden dood aangetroffen in de hal van zijn landhuis. Het heerschap zou een feest geven diezelfde avond. Von Blaue is niet in zijn huis vermoord en het moordwapen is ook nog niet terecht. Wel zijn er voorwerpen vermist uit het huis en de 6 genodigden voor het feest verblijven op dit moment in zijn mansion buiten de stad. Wie heeft de moord gepleegd, waar vond het delict plaats en welk wapen werd gebruikt? Kortom: lossen jullie de zaak op?

    Wat staat je te wachten tijdens Cluedo?
    Je gaat niet zomaar het veld in. Na een ontvangstdrankje volgt een uitgebreide briefing. We hebben namelijk een belangrijk aanknopingspunt: de agenda van Von Blaue. Dan delen we de groep op in teams en gaan we de stad in. Jullie worden op pad gestuurd met informatie, een telefoon om contact te onderhouden met het hoofdbureau en een kaart met zoekfoto’s van de 9 locaties waar heer Von Blaue de afgelopen tijd is geweest, volgens zijn agenda. Op elke locatie die je vindt, beantwoordt jouw team een vraag. Dit levert je een aanwijzing op. Zo komt je team steeds een stap dichterbij de oplossing.

    Zodra jullie alle feiten op tafel hebben liggen, moeten jullie naar de plaats delict. Hier wordt jullie scherpzinnigheid, inlevingsvermogen en creativiteit op de proef gesteld: hoe kwam Von Blaue aan zijn einde? Jullie maken een foto waarop de dood van de heer von Blaue in scene is gezet door jullie team. Brrr...

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de zaak opgehelderd en de winnaar bekend gemaakt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Reis om de Wereld is een programma waarbij er diverse spellen uit verschillende landen gespeeld zullen worden. Met elk spel zijn er punten te verdienen. De groep wordt verdeeld in teams om zo de strijd met elkaar aan te gaan. 

    Denk hierbij aan bijvoorbeeld; Mexicaans golven, oud-Hollands koekhappen, Amerikaans ultimate frisbee, Engels mega darts, Venezolaans blaaspijpschieten en meer.

    Al deze sport en spel activiteiten zijn omgebouwd tot ware teambuildingactiviteiten waarbij samenwerking en tactisch inzicht een grote rol spelen. Het gezelschap wordt in diverse teams verdeeld waarbij er in elk “land” twee teams tegen elkaar strijden om zo het competitie-element te vergroten. Uiteindelijk zal er een team als winnaar met ware wereldkenners uit de bus komen en dit team wordt uiteraard beloond!

    Jules Verne schreef er al over in 1873, een reis om de wereld. Hierbij gaat de hoofdpersoon een weddenschap aan, waarbij hij in 80 dagen de wereld rond zal gaan. In het boek komt de hoofdpersoon steeds weer voor andere uitdagingen te staan. Zo zullen de teams het tegen elkaar opnemen en hierbij voor de zelfde uitdagingen komen te staan. Ieder spel valt binnen de traditionele cultuur van een bepaald land.

    Dit evenement kunnen wij door heel Nederland uitvoeren.  Dit kan zowel binnen als buiten. Voor welke locatie er ook gekozen wordt, wij zorgen ervoor dat alle onderdelen klaar staan. Indien u geen eigen locatie heeft, kunnen wij deze voor u verzorgen. 

    Voor meer informatie en of vragen, vul het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Duplo LEAN Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op de principes van het LEAN werken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo LEAN mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen. 

     

    Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen. Helemaal LEAN dus!

     

    Deze game is uitermate geschikt om teams in korte tijd kennis te laten maken met de principes van het LEAN werken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen. Dit doen we op een ludieke manier die altijd zorgt voor veel spelplezier!

     

    De Duplo LEAN Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show. Dit is een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.

     

    Daarnaast is het ook mogelijk om de Game te bestellen als Duplo Building Game, in dit geval werken we zonder de de principes van LEAN maar gaat het spel simpelweg over over effectief en efficiënt samenwerken. De Duplo Building Game is een energiek en vooral ludieke activiteit die zorgt voor veel energie in de groep.

     

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    25 - 500 personen

    Maken jullie aanspraak op De Erfenis van 2 Miljoen?!

    Jullie suikeroom “Bill Metgeld” is heen gegaan en laat zijn erfenis na. Helaas niet aan jullie allemaal maar aan slechts één van jullie! Hij wil dat slechts de beste beschikking krijgt over zijn geld. Aan jullie dus de taak om te bewijzen dat jullie de beste zijn!

    Dit is jullie kans om een grote som geld te verdienen. De taak is simpel: Bill wil dat jullie bewijzen dat jullie een echte “Metgeld” zijn. Daarom krijg je de beschikking over een som geld die zo snel mogelijk goed besteed moet worden en die jullie naar de Erfenis zal leiden. Race tegen elkaar door een stad naar keuze en voer zo snel en origineel mogelijk de ludieke opdrachten uit die jullie doorkrijgen via jullie telefoon!

    Wat staat jullie te wachten tijdens City Game De Erfenis?
    City Game De Erfenis begint rustig. Onder het genot van een kop koffie, thee of glaasje fris, krijgen jij en je groep een uitgebreide speluitleg. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaat het hele gezelschap de stad in.

    Via je mobiel krijg je diverse opdrachten en vragen door. Deze voer je uit of beantwoord je. Ook kun je fotopunten scoren voor extra aanwijzingen door bepaalde objecten in de stad te lokaliseren en op foto vast te leggen. Des te meer aanwijzingen, des te groter de kans dat je als eerste de erfenis vindt.

    Na afloop van het spel verzamelen jullie je bij het startpunt. Onder genot van een drankje (koffie, thee of fris) wordt de uitslag berekend en het winnende team bepaald.

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier in! 

    6 - 5000 personen

    Maak je eigen meesterwerk tijdens een Workshop Schilderen van ArtPub.

    Onder begeleiding van een professionele kunstenaar maak je stap voor stap je eigen kunstwerk. Geschikt als origineel bedrijfsuitje, avondje uit met vriendinnen, een vrijgezellenfeest of teambuilding. Mogelijk door heel Nederland bij één van onze Horeca partners of op je eigen locatieKies zelf het thema van je workshop. Met meer dan 100 locaties door heel Nederland is er altijd wel een workshop van ArtPub bij jou in de buurt.

    Hoe verloopt een Workshop Schilderen

    • We ontmoeten elkaar op locatie.
    • Je wordt begeleid door een lokale professionele kunstenaar, ervaring met schilderen is niet nodig.
    • Alle facetten van schilderen komen voorbij: van verschillende schilderstechnieken tot verf mengen en maken van de compositie.
    • Je werkt op op een canvas van 40x50 centimeter.
    • Na 1,5 tot 2 uur staat je eigen meesterwerk op het doek. Laat je verrassen door je eigen resultaat.

    Meer dan 100+ Schilderijen in verschillende thema's

    We werken in verschillende thema's, allemaal schilderijen die door onze kunstenaars zijn ontworpen en geschikt zijn voor mensen zonder ervaring:

    • Van Happy Painting - de bekende landschapschilderijen - tot van Gogh of Picasso
    • Dikke Dames schilderen
    • Dieren Schilderen
    • Monumenten Schilderen

    Of leer een specifieke schildertechniek:

    • Mixed Media
    • Aquarel
    • Action Painting

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 900 personen

    Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?

    Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
    Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.

    Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.

    Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 150 personen

    OSU! is een interactieve workshop waar de 7 principes van karate centraal staan. Ontdek de perfecte balans tussen kennis en kracht!

    Wil jij met jouw team verder groeien?  Ben nieuwsgierig naar hoe de principes van karate kunnen worden toegepast op de werkvloer?  Dan is OSU! de perfecte workshop voor jouw team!

    Tijdens deze training duiken we in de zeven principes van karate en hoe deze kunnen worden toegepast op de werkvloer. Valence Bickel zal haar uitgebreide kennis met jullie delen en jullie introduceren in de wereld van karate!

    De workshop begint met een interessante uitleg over de zeven fundamentele principes van karate. Met praktijkvoorbeelden en inspirerende verhalen onderzoeken we samen hoe deze principes kunnen bijdragen aan de dynamiek en uitdagingen van jullie team op de werkvloer.

    Maar dat is nog niet alles! Na de theoretische verdieping gaan we praktisch aan de slag en passen we de opgedane kennis direct toe. In een energieke karate trainingssessie leren jullie hoe je door middel van focus, discipline en teamwork je doelen kunt bereiken, zowel persoonlijk als binnen het team. 

    Kortom, OSU! biedt een interactieve en unieke ervaring waarbij mentale groei, teambuilding en persoonlijke ontwikkeling centraal staan!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

     

    10 - 2500 personen

    Improviseren kun je leren! 
    Improviseren doen we dagelijks, telkens wanneer je iets op een andere manier moet doen dan je 'gewend bent'/ 'altijd doet', dan improviseer je. Maar soms roept je brein; "Hier is geen oplossing voor!". Is die betreffende situatie dan echt niet op te lossen? Nee, voor vrijwel alles is een oplossing, maar je brein blokkeert..

    Omdat improvisatie op impulsen werkt, wordt er in deze workshop ook veel gelachen. Maar jullie leren vooral de praktische vaardigheden van improvisatie aan.

    In een razendsnelle mix van mindblowing individuele oefeningen en hilarische groepsoefeningen leren jullie hoe je brein improvisatie probeert te blokkeren, en hoe je snel schakelt en “outside the box komt”. Snel, inhoudelijk, hilarisch, en een must-have experience voor tenminste elk managementteam!

    In deze training leer je:
    - denken in mogelijkheden (in tegenstelling tot onmogelijkheden)
    - out-of-the-box redeneren
    - accepteren wat er is, en daarop verder redeneren ("ja, en", in plaats van "ja, maar")
    - samenwerken en ideeen van elkaar te implementeren

    Zet deze training in als; teamtraining, kickof van een (meerdaags) veranderingsproces, teambuildinssessie, of (in aangepaste vorm) een seminar inhoudelijk of als energieke boost tijdens een congres.

    De voertaal kan Nederlands of Engels zijn. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Wie gingen jullie voor?
    Reeds ruim 400 kleine en grote (nationale en internationale) bedrijven en instellingen hebben samen al ruim 500 keer de workshop afgenomen met groot enthousiasme. 

    Ronald Plantinga (Philips lighting) 
    Dutch Entertrainment has proven to provide high-energy improvisation workshop to our global marketing team event. All loved it. Would definitely recommend as an option to team dinner or other social event as a ''break'' to the hard work on business challenges. 

    Janine de Regt (projectmanager, Center for Medical Imaging)
     Veelal met behulp van hele duidelijke opdrachten bereikt Freek dat alle deelnemers zich comfortabel voelen. Dit is van grote waarde indien het team bestaat uit zowel introverte als extraverte personen. De laagdrempelige benadering draagt bij aan een leuk teamuitje!

    Danielle van Pelt (directeur New Business, Beter/ ABN-AMRO)
     Freek Verdult en collega’s hebben er door hun gedreven inzet en de prettige opbouw van het programma gezorgd dat iedereen fanatiek en vooral enthousiast heeft meegedaan. Er is ontzettend veel gelachen. Een absolute aanrader dus.

    6 - 200 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding is niet alleen leuk, het is ook samenwerken met collega's. Samen ervaringen op doen, samen lachen of angsten overwinnen. Samen met je team iets meemaken buiten het werk om. Goed voor het groepsgevoel.


    Check de website www.wegmetdebaas.nl/teambuilding/nederland en vindt een teambuilding naar wens.