Teambuilding in Baarn

Filteren

Filters

Eindejaarsuitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
253 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Baarn
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Jules Verne schreef er al over in 1873: een reis om de wereld. In dit book gaat de hoofdpersoon een weddenschap aan, waarbij hij zegt dat hij in 80 dagen de wereld rond zal gaan. Zoals de hoofdpersoon in verschillende landen steeds weer voor uitdagingen komt te staan, zullen de verschillende teams het tegen elkaar opnemen in diverse spellen die binnen de traditionele cultuur vallen van een bepaald land.

    Het evenement kan op één van onze standaard locaties of een locatie naar keuze worden uitgevoerd. Dit kan zowel binnen als buiten. 

    Reis 
    De gasten worden ontvangen door onze “reisleiders”. Ze krijgen bij ontvangst een heerlijk kopje koffie/thee en iets lekkers. Vervolgens zullen de reisleiders de gasten meenemen op een virtuele reis om de wereld waarbij ze kunnen genieten van verschillende nationale  spellen. 

    Diverse ruimtes zullen omgetoverd worden tot een bepaald land, voorzien van de vlag van het land en leuke eyecatchers. In elke ruimte is er een reisleider aanwezig die de nationale activiteit zal uitleggen, denk hierbij aan bijvoorbeeld; Mexicaans golven, oud-Hollands koekhappen, Amerikaans ultimate frisbee, Engels mega darts, Venezolaans blaaspijpschieten en meer.

    Al deze sport en spel activiteiten zijn omgebouwd tot ware teambuildingactiviteiten waarbij samenwerking en tactisch inzicht een grote rol spelen. Het gezelschap wordt in diverse teams verdeeld waarbij er in elk “land” twee teams tegen elkaar strijden om zo het competitie-element te vergroten. Uiteindelijk zal er een team als winnaar met ware wereldkenners uit de bus komen en dit team wordt uiteraard beloond!

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Duplo LEAN Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op de principes van het LEAN werken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo LEAN mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen. 

    Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen. Helemaal LEAN dus!

    Deze game is uitermate geschikt om teams in korte tijd kennis te laten maken met de principes van het LEAN werken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen. Dit doen we op een ludieke manier die altijd zorgt voor veel spelplezier!

    De Duplo LEAN Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show. Dit is een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.

    Daarnaast is het ook mogelijk om de Game te bestellen als Duplo Building Game, in dit geval werken we zonder de de principes van LEAN maar gaat het spel simpelweg over over effectief en efficiënt samenwerken. De Duplo Building Game is een energiek en vooral ludieke activiteit die zorgt voor veel energie in de groep.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    25 - 500 personen

    Leiderschap & Gedrag
    Een originele leiderschapstraining, heerlijk in de buitenlucht. Tijdens de Workshop Hondenspiegelen krijg je een heldere kijk op jouw eigen gedrag. De honden zijn in de workshop een spiegel voor jouw leiderschap en persoonlijke effectiviteit. De reacties van de dieren zorgen voor mooie metaforen waarmee communicatie en persoonlijk leiderschap in een ongewone context worden onderzocht. De roedel waarmee we werken bestaat uit Border Collies van verschillende leeftijden en met diverse karakters. Border Collies zijn een zeer intelligent hondenras, waarmee succes wordt gegarandeerd indien je de juiste snaar aanslaat. Dat wordt steeds opnieuw de uitdaging!

    Afhankelijk van de doelstelling van jullie bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, grenzen stellen, rollen binnen een groep en verbinding centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!

    Hoe ziet de Workshop Hondenspiegelen eruit?  
    Een introductie over roedelgedrag van honden geeft inzicht in welke rollen de verschillende roedelleden vervullen in hun groep. Met deze informatie kiest iedere deelnemer een hond uit onze roedel om mee samen te werken. Deze keuze kan gebaseerd zijn op de uitdaging die je ziet om juist met deze hond samen te gaan werken, of misschien een stukje herkenning en vertrouwen in de hond.

    Afhankelijk van de groepsgrootte ga je individueel, in tweetallen of in drietallen aan de slag met diverse opdrachten. We zoeken samen naar manieren om contact te leggen met de hond zodat deze met plezier met jou wilt werken. We starten eenvoudig, maar de opdrachten worden steeds ingewikkelder waarbij afleidingsfactoren een steeds grotere rol gaan spelen. Wat blijft er dan nog over van jullie prille relatie? De ultieme spiegel naar persoonlijk leiderschap!

    De Workshop Hondenspiegelen duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en in het Engels.

    Neem ook een kijkje op onze site workshophondenspiegelen.nl !

    Welke locatie of groepsgrootte? 
    Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België. Groepsgroottes van 1 – 20 personen.

    Heeft u inhoudelijke wensen?
    Met plezier vernemen we dit graag van jou tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op jouw bijeenkomst.

    Waarom je kiest voor Hondenspiegelen met LLanfarian Events?

    • Dierenwelzijn: Het welzijn van onze dieren staat altijd op nummer 1
    • Kwaliteit: De focus ligt op het bereiken van jouw doelstelling
    • Topniveau:Door onze passie behoren we tot de top
    • Flexibel:We denken graag met je mee en leveren workshops op maat
    • Gecertificeerd:In bezit van de juiste vergunningen, verzekeringen en vaccinaties

    LLanfarian Events
    De Workshop Hondenspiegelen wordt verzorgd door onze professionele en enthousiaste hondentrainers en gedragsdeskundigen. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze Border Collies. Gepassioneerd nemen we je mee in de bijzondere en magische samenwerking tussen baasje en hond. Gegarandeerd dat wij jou hierdoor inspireren en enthousiast maken!

     

    1 - 20 personen

    Laat de routine los en omarm vernieuwing met onze jongleerworkshop! Hier staat loslaten centraal, omdat we geloven dat ware groei begint wanneer je bereid bent alles uit handen te laten vallen.

    In deze ervaring moedigen we je aan om vaste patronen los te laten en je creativiteit te stimuleren. Ballen loslaten is niet alleen toegestaan, maar het is zelfs een essentieel onderdeel van het proces. 

    Deze uitdagende activiteit brengt je brein in opperste staat van paraatheid. Je zult merken dat je hand-oog-coördinatie wordt getest en vaste denkpatronen plaatsmaken voor frisse inzichten. Het stapsgewijs leren, van het kortstondig laten vallen tot het gecontroleerd in de lucht houden van de ballen, is een reis van volharding waarbij elke seconde telt.

    Durf jezelf uit te dagen, ontdek het plezier van loslaten en zie hoe volharding leidt tot succes. Schrijf je nu in voor onze jongleerworkshop en laat de magie van het loslaten jouw team vormgeven!

    10 - 500 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Met vrienden of collega's een leuke tijd in een grote stad in Nederland of België beleven? De Ranking the Stars van Huisbrand Events onthult allerlei geheimen tussen de gerechten door, kleine onthullende dingetjes die je het liefst niet aan elkaar had willen vertellen, maar door dat wel te doen de noodzakelijke hilariteit teweeg zal brengen. Een groepsuitje met 'een bite' dus. Kent u nog dat Tv-programma? Zoiets moet u verwachten, en dat u voortdurend in de lach schiet natuurlijk. 

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste quizmaster, die niet schroomt de geheimen van gepast commentaar te voorzien.

    Voordat jullie meedoen aan dit gezellige spelprogramma, worden een paar dagen van tevoren vragenlijsten rondgestuurd. Eenmaal bij elkaar gekomen, zijn alle ins- en outs bij ons bekend, en wordt door onze spelleider afwisselend een meerkeuze of open vraag gesteld aan alle deelnemers.

    Uw gezelschap wordt verdeeld in teams of koppels en elk team gaat proberen een zo goed mogelijke inschatting of ranking te maken. Wie heeft de meeste baantjes gehad in z'n leven? Welke dame staat minstens een uur voor de spiegel? Wie drinkt er af en toe een borreltje teveel?

    Ook gooien we er een paar muzikale intermezzo's tussendoor waarop u lekker kunt meedeinen. De beste 'Ranker' weet alle vrienden en familie op waarde te schatten. Na elke vragenronde volgt er een uiteindelijke puntenscore. Uiteindelijk ontvangt de winnaar de niet te onderschatten Ranking The Stars hoofdprijs.

    Inclusief:
    - Feestelijke presentatie door professionele quizmaster
    - Prachtige Ranking The Stars hoofdprijs voor de winnaar
    - Gezellige locatie in centrum van de stad
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    EscapeGame is een interactief stadsspel wat je mét, maar ook tegen elkaar speelt. Ga op zoek naar de virtuele kluizen, los de puzzels op een kraak de codes. Het team dat het meeste geld buit maakt wint het spel!

    Speel dit spannend ontsnappingsspel op locatie naar keuze. Deze EscapeGame is een ware uitdaging. Deze versie gaat buiten de grenzen van een escaperoom waaruit ontsnapt moet worden.

    Wanneer alle deelnemers verdeeld zijn in teams van 6-8 personen begint het spel. Op de zelf gekozen locatie kiezen de teams kluizen die geopend moeten worden, maar dat zal niet zomaar gaan!

    Iedereen zal zich maximaal moeten inzetten om alle puzzels, foto- en bouwopdrachten, proeverijen en doordenkers op te lossen. Samen met je eigen team ga je een onderlinge strijd aan tegen de andere teams, waarbij ieder team zoveel mogelijk buit probeert te bemachtigen. Samenwerking binnen de teams is dus erg belangrijk om de andere teams te kunnen verslaan.

    Het spel wordt gespeeld met een speciale app op een iPad die ieder team meekrijgt. De EscapeGame kan gespeeld worden op een door je zelf gekozen locatie, met groepen tot 1.500 personen. Graag denken we ook mee op het gebied van catering en opdrachten op maat, om deze ervaring tot in de puntjes te verzorgen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 800 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Uniek én mogelijk op iedere locatie! 
    Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.

    Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert. 

    Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.

    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Op ieder gewenst moment mogelijk (weekenden, avonden e.d.) op locatie
    • Ideaal voor alle bedrijfsuitjes en teambuilding: stijg samen op!
    • Ideaal voor scholen: leer nieuwe technieken op een leuke en laagdrempelige manier
    • Voor iedere doelgroep, tijdspanne en gelegenheid een passende experience
    • Wij komen naar jou toe en verzorgen het volledige evenement!
    • Kan zowel binnen als buiten
    • De goedkoopste in het écht zelf (FPV) vliegen, je bent niet alleen aan het kijken! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen

    Een sportieve en gezellige ochtend of middag met je collega’s? Volledig verzorgd, met koffie/thee, lunch borrel of een hapje eten? Dat kan op onze schitterende locatie op Landgoed Ginkelduin in Leersum op de Utrechtse Heuvelrug.

    Voor (management)teams, afdelingen en bedrijven bieden wij volledige verzorgde bedrijfsclinics bij ons op het landgoed. Je wordt ontvangen met koffie, thee of een sapje. We starten de mtb clinic met basischecks en warming-up. Daarna gaan we aan de slag met een paar leuke (team)oefeningen voor de belangrijkste mtb vaardigheden. We maken hiervoor gebruik van onze eigen clinic velden en eigen mountainbikebos met trainingsparcours waar we alle rust en ruimte hebben.

    Als de basis gelegd is maken we een tocht over de mooiste trails van het mountainbike routenetwerk op de Utrechtse Heuvelrug. 

    Onze gidsen zijn ervaren en opgeleid om jullie op een veilige manier te begeleiden. Waar nodig of gewenst splitsen we de groep even op. Je hoeft geen durfal in topconditie te zijn om mee te doen met onze activiteiten. Bij terugkomst drinken we samen een drankje op ons bosterras.

    Wij zorgen natuurlijk voor de mountainbikes en helmen. Het mountainbike avontuur duurt zo’n 3 uur en kan natuurlijk gecombineerd worden met lunch, borrel of een hapje eten in het parkrestaurant. Collega’s die niet kunnen of willen mountainbiken kunnen op pad met onze natuurgids voor een mooie wandeling door de schitterende omgeving.

    • Een sportieve en gezellig middag op de mountainbike
    • Unieke locatie in Nationaal Park
    • Direct aan de mountainbike routes
    • Ervaren en gediplomeerde gidsen
    • Privé trainingslocatie met faciliteiten
    • Mogelijkheid om te douchen
    • Combineer je clinic met borrel, lunch of diner
    • Vergaderen en overnachten
    2 - 40 personen

    Kom erachter wie er echt te vertrouwen is en wie een sluwe verrader is. Durven jullie het sluwste dinerspel van Nederland aan? Boek nu De Verraders als uitje op locatie naar keuze! 

    Wie verraadt vertrouwelingen?
    Een verraderlijk, uitdagend en bloedstollend avontuur. Weten jullie de verraders te ontmantelen? Of worden stuk voor stuk de vertrouwelingen geëlimineerd? Het is slechts een kwestie van vertrouwen. Alleen de verraders weten iedereens rol. Dus blijf scherp voordat je wordt bedrogen. 

    Een uitje vol verraad
    - Verraderlijke doe- en denkopdrachten en missies.
    - Inclusief verraderlijke begeleiding, toffe spelmaterialen en bedrieglijke attributen.
    - Ideaal om te combineren met een lunch, diner of borrel.

    Niemand is veilig…
    Eén ding is zeker: jullie willen zoveel mogelijk munten verdienen. Dit kan tijdens de verraderlijke missies, geïnspireerd op het populaire tv-programma. Je moet goed samenwerken met je tafelgenoten. Maar pas op: ze kunnen je ook buitenspel zetten. Overleef jij de nacht of wordt je verbannen…?

    15 - 2500 personen

    "Je moet één keer in je leven in een Trabant hebben gereden." 
    Event bedrijf Trabant verhuur

    Wij kunnen u een compleet programma aanbieden, maar ook voor zomaar een tochtje met een echte Trabant.

    -Een Trabietoertocht van ongeveer gemiddeld 2,5 uur. Gastvrij ontvangst met Koffie, Thee, Cappuccino, Latte Machiatto of limonade drankje en een heerlijk zoet seizoen gerelateerd lekkernij. incl. prijsuitreiking en voor iedereen een uniek DDR Rijbewijs 

    INCL. Een korte uitleg hoe te rijden en om te gaan met een Trabant. (Ongeveer 3 a 4 minuten per Trabant, na de uitleg vertrekt de Trabant, u start dus omstebeurt ). Een Trabietoer arrangement is voorzien van een Foto-routeboek Incl. Een vragenlijst (Team Building) die u kunt invullen tijdens de rit.

    Wij zullen aan het einde van de toertocht de winnaar bekend maken en een mini Trabant als hoofdprijs beschikbaar stellen. Dit foto-routeboek wijst u de weg aan de hand van foto’s van kruispunten met pijlen er in, die u de goede kant op verwijzen. Op de tegen pagina van dit routeboek wordt de geschiedenis van de meest opzienbarende bijzonderheden door enkele korte verhalen weergegeven. Kortom, deze Toer arrangementen zijn niet alleen leuk, maar tevens leerzaam! Ook speelt Team Building een grote rol.

    Hierbij bieden wij u een vrijblijvende aanvulling van het evenement voor een compleet programma: (Evt. Op aanvraag geheel aan te passen aan uw speciale wensen).

    •    Onderweg een stop met spelletjes (blind file parkeren, slalom rijden, reservewiel gooien).  Kan op alle vestegingen.
    •    Onderweg een stop met caterings (Drankjes & Verrassing versnapering).  Kan op alle vestegingen.
    •    Bij terug komst op onze locatie Fast & Hilarious Strijd in de Trabant. Kan op alle vestgingen.
    •    Onderweg een stop met Bezoek aan de kaasboerderij leren hoe ze kaas maken en kaasproeven en mogelijkheid tot het kopen van kaas.  Vesteging Bergschenhoek.
    •    Voor een wandeling door de Biesbosch, eventueel onder begeleiding van een gids. (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
    •    Excursies:  kijken bij het paardenmelken of in de imkerij op bezoek bij de bijen of een demonstratie honingslingeren – proeven (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
    •    Workshop kaasmaken (Prijs op aanvraag.) Vesteging Bergschgenhoek en Dordrecht.

    Ook hebben wij de mogelijkheid om het Trabant rijden te combineren met andere spellen. Op aanvraag per vesteging verschillend aanbod mogelijk.

    Bij terugkomst is het mogelijk op onze locaties een drankje te verkrijgen tijdens de prijs uitreiking. Kan op alle vestegingen.

    Eten en Drinken
    Indien gewenst kunt u natuurlijk ook bij ons terecht voor aansluitend een gezellige Ontbijt of Lunch en of Bourgondische BBQ  met onbeperkt drankjes. Aanbod kan per vesteging verschillen.

    •    Luxe Ontbijt
    •     Uitgebreide Lunch HIGH TEA
    •     Gezellige Bourgondische BBQ
    •     Compleet Tapas of Kaas Buffet
    •    Of een naar eigen smaak samen gesteld: Ontbijt,  Lunch of Diner.

    Alle prijzen zijn inclusief BTW, WA verzekering Trabant, en een volle tank benzine.

    Service:
    Om u goed en zorgeloos in een Trabant te laten rijden, krijgt u als klant bij elke verhuring per Trabant een uitleg 'hoe te rijden met een Trabant'.

    Wij houden onze Trabanten in topconditie, daarom zal het niet snel voorkomen dat er een storing of defect optreed. Gebeurt dat toevallig toch, door bijvoorbeeld een lekke band, dan is er altijd een medewerker van ‘Trabietoer.nl' in de buurt die na uw melding zo snel mogelijk ter plekke zal zijn om dit defect te verhelpen.

    Alle deelnemers moeten een deelnameformulier in vullen en onderteken. Chauffeurs moeten hun rijbewijs (B) bij zich hebben en ook hun rijbewijs nummer invullen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 200 personen

    Goochelen is een bijzondere vorm van vermaak met verschillende disciplines.Metalisme is hier een van. Mentalisme is het beïnvloeden van mensen, zodanig dat het lijkt dat een mentalist beschikt over buitengewone mentale krachten. De illusie opwekken van een zesde zintuig. Gedachten lezen,voorspellen maar vooral sturen behoren tot het arsenaal van echte mindf*cker.


    Nu is er de mogelijkheid om je deze unieke discipline eigen te maken in de mindfuck workshop.


    Laat vrienden en familie versteld staan van jouw uitzonderlijke vaardigheden.


    Een workshop Mindfuck /mentalisme is een unieke manier om de fijne kneepjes van het vak te leren kennen.


    De workshop duurt 2 uur. In vogelvlucht worden de verschillende disciplines uitgelegd, zoals close up, Stand Up en Stage mentalisme.


    Tijdens de workshop Mindfuck zullen creativiteit, presentatie en teambuilding de rode draad vormen in een korte reis door de wereld van magie en illusie. Je transformeert tot een ware mentalist, waarbij ‘de manier waarop’ veel belangrijker blijkt dan de truc zelf. Aan het eind van de workshop worden de experimenten onderling gepresenteerd en wordt alles uit de kast gehaald. Dat is best pittig en dat is maar goed ook: oefening maakt de meester.
     
    Aansluitend kunnen jullie genieten van een heerlijk diner.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kun je onderstaand formulier invullen.

    20 - 5000 personen

    Op zoek naar teambuilding met een flinke dosis humor?
    Ja, verandering is soms nodig, maar het hoeft niet saai of serieus te zijn! Herken je dit? Je team zegt vaak: “Zo doen we het hier altijd” of “Zo ben ik nu eenmaal”? We zijn gewoontedieren en kuddedieren, maar we willen ook vooruit, samenwerken en resultaten behalen. Toch stuiten we steeds weer tegen die onzichtbare muur van ‘vastgeroeste’ gewoontes.

    Tijd voor verandering, maar wel met een beetje humor.
    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show brengen we een verfrissende en humoristische blik op veranderprocessen. Door samen te lachen om de typische archetypes in je team, zoals Touwtjes in handen Tilly, Regelrechte Rick, Open deur directeur Dries en Kantelkoning Jack, ontdek je hoe veranderen makkelijker én leuker kan zijn. Ja, je kunt zelfs lachen om je eigen gedrag – en dat maakt alles net een stukje eenvoudiger!

    Waarom? Omdat humor de perfecte manier is om de vicieuze cirkel van “Zo doen we het hier” te doorbreken en je team uit de comfortzone te krijgen. Je zult merken dat irritaties ineens omgezet kunnen worden in inspiratie. Zoals Jung al zei: Wat je irriteert aan andere, vertelt je wat jezelf te ontwikkelen hebt. En die inzichten zorgen voor misschien wel de echte verandering.

    Honderden teams gingen je voor.

    Met de ‘Zo ben ik nu eenmaal’ show maakten we inmiddels honderden teams lachend bewust van wat er nodig is om soepel samen te werken en ontspannen te veranderen. Praten mét elkaar in plaats van over elkaar. Kijken naar jezélf in plaats van wijzen naar een ander en je irritaties gebruiken als inspiratie en groei.

    “Indringend, confronterend, humoristisch! Ik kan de show van harte aanbevelen als je op zoek bent naar iets waarbij je de groep (inclusief jezelf) een spiegel wilt voorhouden.’

    "Het was een voltreffer. Precies wat je in zo’n organisatie nodig hebt. Je gaat met een glimlach weg en toch heb je ook een boodschap meegekregen."

    "De types in deze show zijn zo geweldig neergezet, die vergeet je nooit meer. Mensen gebruiken het nog veel om elkaar aan te spreken op gedrag. Ik merk dat mensen zichzelf nu vaker corrigeren, veel bewuster zijn geworden van hun eigen valkuilen" 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    Kijk voor een visuele impressie in de bioscoop van Studio Spaak op studiospaak.nl

    25 - 500 personen

    De Graffiti workshop begint met wat uitleg over graffiti als kunstvorm, de technieken en materialen. Na de uitleg is het tijd om jezelf in een overall te hijsen en aan de slag te gaan met je eigen kunstwerk. Deze creatieve workshop is erg geschikt voor teambuilding. De informele sfeer en creativiteit zorgen ervoor dat je je collega’s beter leert kennen. We kunnen hierbij ook inspelen op bepaalde thema’s die aansluiten bij de groep of organisatie. Je kan er ook voor kiezen om hierbij dan te werken in tweetallen of teams.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    15 - 250 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding is niet alleen leuk, het is ook samenwerken met collega's. Samen ervaringen op doen, samen lachen of angsten overwinnen. Samen met je team iets meemaken buiten het werk om. Goed voor het groepsgevoel.


    Check de website www.wegmetdebaas.nl/teambuilding/nederland en vindt een teambuilding naar wens.