Mooi personeelsfeestje in Helmond

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
439 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Helmond
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Oh boy do we love the 90s! So much dat we er ook een Citygame over hebben gemaakt.  Terug naar de tijd van Friends, Flippo's Furbies, Jurassic Park, Gabbertje, Barbie Girl en nog veel meer en dat terwijl je ook nog eens lekker buiten bent :)

    Het doel van de 90s  Citygame is om zoveel mogelijk virtuele flippo’s te verdienen in een stad of plaats van jullie keuze. Bij dit hilarische groepsuitje gaan jullie in teams op pad met een tablet of smartphone en wordt je kriskras door het spelgebied gestuurd om GPS locaties te bezoeken. Op deze locaties aangekomen verschijnen er vragen of opdrachten op jullie scherm waarbij het aankomt op kennis over de jaren 90, creativiteit en hier en daar ook een portie lef. Heeft jouw team deze elementen allemaal aan boord? Grote kans dat jullie dan als winnaars uit de bus komen en ervandoor gaan met de hoofdprijs!
     
    Allereerst worden jullie door een professionele entertainer ontvangen op een gezellige (horeca)locatie in de buurt van het speelgebied. Hier wordt de speluitleg gegeven, het benodigde spelmateriaal uitgedeeld en de teamindeling bekend gemaakt. Vervolgens worden jullie terug in de tijd geslingerd en begint jullie jacht naar de flippo’s. 90s Quizvragen, foto- en video-opdrachten, creatieve uitdagingen en een
    breinbrekende zoektocht naar de Gouden Flippo staan jullie te wachten op weg naar de top. Eenmaal terug op locatie worden de winnaars bekend gemaakt. 
     
    Voor wie
    Uitermate geschikt voor grote en diverse groepen, personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
    20 - 500 personen

    Escape City is een spel waarin jullie in teams anderhalf uur de tijd hebben om te ontsnappen uit de stad. Dit doe je door raadsels en puzzels op te lossen. Voor je aan het spel begint krijgt elk team een tablet en een escape bag. Tijdens het spel zijn jullie voortdurend in contact met de game master. Hij houdt jullie goed in de gaten en stelt je gedurende het spel vragen om je sneller te helpen ontsnappen. Daarnaast geeft hij je ook tips en let op: deze kunnen onverwachts en uit alle hoeken komen.

    Het spel is in grote en kleine groepen te spelen en is voor jong en oud. Of je het nu als teamuitje, familiedag of met vrienden speelt. Het uitje is zeer geschikt voor allerlei gelegenheden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    11 - 250 personen

    Lasergame: dé ultieme teambuilding activiteit!
    Ben je op zoek naar een actief en spannend uitje? Lasergamen is dé manier om samen te werken, strategieën te bedenken en vooral heel veel plezier te maken! Alleen met goed teamwork sleep je de overwinning binnen.

    Het leukste? Je kunt dit lasergame overal spelen! Verander je kantoor, bedrijfshal of vergaderruimte in een echte lasergame-arena. Liever buiten? Ook een leeg veld of zaal toveren we met opblaasbare obstakels om tot een uitdagend speelterrein.

    Lasergamen is geschikt voor iedereen en zorgt gegarandeerd voor hilarische momenten. Daag je baas, collega’s of vrienden uit en ontdek wie de ultieme lasergame-kampioen wordt!

    ✔ Geschikt voor groepen van 8 tot 50 spelers tegelijk
    ✔ Speel buiten in de frisse lucht of binnen (In het licht of het donker, maakt niet uit)
    ✔ Wij adviseren een spelduur van 1 tot 2 uur voor maximale fun

    Durf jij de uitdaging aan? Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    8 - 50 personen

    Duplo Building Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op efficiënt samenwerken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo snel en effectief mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen. 

    Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen.

    Deze game is uitermate geschikt om teams op een ludieke manier in korte tijd kennis te laten maken met de principes van efficiënt samenwerken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen.  

    De Duplo Building Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show en heet dan de Duplo LEAN Game. De Game wordt dan voorafgegaan door een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    20 - 200 personen

    Een bijzonder teamuitje waar je nou eens op een heel andere manier dichter tot elkaar komt.

    Leer op een verrassende manier de creatieve kant van je  je collega's kennen. Of maak iets heel bijzonders van het afscheid van die ene collega die jullie gaat verlaten.
    In deze workshop neemt een heuse dichter je mee in een verrassend creatief proces. Op laagdrempelige en vooral inspirerende wijze wordt het hele team aangezet tot het schrijven van gedichten. 

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Grappige opzet!"

    Tijdens deze workshop rekenenen we af het eeuwige 'moeten presteren' en leer je vanalles over creatief denken. (Voor velen een mooie brug naar de dagdakelijkse werkpraktijk.)

    Het resultaat:

    • iedereen is verwonderd over het eigen creatief (schrijf-)vermogen en dat van hun collega's
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor
      (Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
      Hoe dan?!
      Je zult verrast zijn.)
    • Je kent de drie wetten van Vos (Over het creatieve proces)

    "Ik heb weinig met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en zelfs heel zinvol"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens en de groepsgrootte.)
    Minimaal 4 maximaal 100+ deelenemers
    De thematiek van de workshop wordt natuurlijk vooraf met je afgestemd.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

    2 - 200 personen

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    100 - 2000 personen

    Heeft u ook een grote voorliefde voor de Elfstedentocht, maar blijkt het ieder jaar weer een teleurstelling door de weersomstandigheden? Geen zorgen! ABC Events biedt een uniek alternatief waarbij de traditie van de Elfstedentocht op een geheel nieuwe manier wordt beleefd. Stap samen met uw team in een stoer legervoertuig zoals de DAF YA 126 en onze Landrover 109. Bezoek verschillende dorpen op zoek naar de beroemde stempelposten. Onderweg navigeert u niet alleen door de route, maar wordt u ook uitgedaagd met ludieke en spannende opdrachten. Sla uw slag en beleef een onvergetelijk avontuur met dit unieke evenement, geïnspireerd door Nederlands meest iconische schaatstocht!

    Evenement
    Verzamel Stempels – Net als bij de echte Elfstedentocht moeten jullie bij elke “stad” stoppen om een stempel te bemachtigen. Pas als de stempel is verzameld, mogen jullie door naar de volgende locatie, daar wachten uitdagende opdrachten. Bij elke stempelpost wacht een unieke opdracht die je als team moet voltooien. Van raadsels en puzzels tot grappige fysieke uitdagingen zorg dat je samenwerkt en geniet van de reis! Navigeren en vindt routes de weg tussen de posten moeten jullie zelf navigeren. Blijf scherp, want verdwalen betekent extra tijd! Het team dat als eerste alle stempels verzamelt en de finish bereikt, wint de Elfstedentocht op Wielen.

    Deze unieke missie kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    16 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Goed Foute Bingo Kerst Editie
    Onze Goed Foute Kerst-Bingo is het perfecte uitje voor een gezellige kerstmiddag of -avond met je collega’s, vrienden of familie. Met onze kerst-bingomaster en speciaal ontworpen feestelijke bingo kaarten zorgen we voor een onvergetelijke kerstervaring!

    Goed Foute Kerst-Bingo met Quizmaster!
    Onze Goed Foute Kerst-Bingo is het perfecte uitje voor een gezellige kerstmiddag of -avond met je collega’s, vrienden of familie. Met onze kerst-bingomaster en speciaal ontworpen feestelijke bingo kaarten zorgen we voor een onvergetelijke kerstervaring!

    We starten met de klassieke vorm en twee cijfer kaarten per deelnemer, maar dan met een kersttwist! Let goed op terwijl de bingomaster de kerstballen laat draaien en zoek de nummers op jouw unieke kaarten. Om rustig in de kerststemming te komen, beginnen we met één rij. Dit bouwen we op naar een volle kaart, helemaal in kerststijl, aan het einde van het spel. Maar pas op! Er zitten geheime kerst-opdrachtballen in het rad. Wanneer zo’n bal valt en jij kunt het nummer afstrepen op je kaart, kun je een leuke kerstvoorsprong verdienen!
    Ga de uitdaging aan, voltooi de opdracht en streep een getal naar keuze weg als beloning. Deze grappige opdrachten testen je behendigheid, snelheid en teamwork… maar wel met een flinke kerstknipoog!
     
    En dat is nog niet alles! Naast de klassieke kerstbingo hebben we iets extra feestelijks voor je toegevoegd! Luister naar het goed foute kerstmuziekfragment en achterhaal de titel en artiest. Scrol snel door jouw kerst-muziekbingo kaart en zing gezellig mee met de grootste kerstklassiekers en guilty pleasures. Raad de plaat en wie weet krijg jij een "jingle all the way" door je kaart heen!

    Daarna nemen we een kerstpauze en duiken we in de magische wereld van kerstfilms. Iedereen pakt zijn originele kerstfilm bingo kaart erbij en kijkt goed uit. Krijg korte filmfragmenten en screenshots te zien uit beroemde kerstfilms—van de ultieme klassiekers tot de meest foute kerstfilms. En natuurlijk komen er ook wat bijzondere kerstfilms voorbij die je nooit meer zult vergeten. Deze twee speciale rondes worden afwisselend tussen de authentieke kerstbingo rondes gespeeld.

    Elke deelnemer ontvangt een unieke set met twee cijfer bingo kaarten, één kerst-muziek bingo kaart en één kerstfilm bingo kaart. Heb jij als eerste bingo? Wie weet sleep jij dan wel een ludieke kerstprijs in de wacht, zoals een ‘foute kersttrui’ of een hilarisch kerstcadeautje!

    Inclusief:

    • Begeleiding van de kerst-bingomaster

    • Ludieke kerstprijsjes voor de winnaars

    • Een unieke QR-code om de foto’s die jullie maken op te laden naar jullie eigen online fotoalbum, zodat je de kerstherinneringen kunt bewaren!

    Dus trek je foute kersttrui aan, zet de kerstboom aan en laat de kerstbingo beginnen!

    6 - 1000 personen

    Buitenkoken is teambuilding én lekker!
    Door bewust je producten te kiezen en deze goed te leren bereiden zul je merken dat alles beter smaakt. Het liefst halen wij onze biologische producten direct, samen met jou, van het land. Want dat is het mooiste wat er is; vers halen zodat je weet waar het vandaan komt.

    Je gaat dan zelf naar de plaatselijke boer, tuinderij, kaasmakerij of molen om de producten te scoren. En natuurlijk vertelt de boer graag over zijn bedrijf. Ook wildplukken uit de natuur is één van de mogelijkheden.

    Daarna gezellig aan de slag op één van onze prachtige locaties, om na het buitenkoken gezamenlijk na afloop te genieten van deze zeer bijzondere gerechten. 

    Er moet van alles gebeuren tijdens het buitenkoken, zoals vuur maken (en aan houden!), groenten snijden, kruiden zoeken en fijnstampen, vlees marineren, deeg maken, en nog veel meer. Dus ook buitenkoken is perfect in te zetten als teambuildingsdag.

    Ook combineren wij vaak het buitenkoken op houtvuur met een andere activiteit. Denk aan een GPS Experience, wandeling met de boswachter, een vergadering vooraf, training of een workshop.

    Wij hebben diverse buitenkook workshops, van stoer met veel vlees, tot vegetarisch of een Back to Basic kookworkshop. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Tijdens dit teambuildingspel volgen de teams een route die via de ipad wordt aangegeven en komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten en minigames. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en gelijk teruggekoppeld!

    De teams starten vanuit jullie eigen locatie of gekozen horeca gelegenheid.

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij terugkomst en de borrel ziet iedereen op het scherm alle resultaten van de foto-opdrachten die gemaakt zijn. Een kwartiertje later volgt de prijsuitreiking met de daarbij de leukste video's van ieder team.

    We sturen jullie al het beeldmateriaal wat gemaakt is. Een blijvende herinnering om nooit te vergeten!

    20 - 600 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    De perfecte moordzaak voor een bloedstollend bedrijfsuitje!
    Cluedo, het beroemde, bloedstollende bordspel heeft er een dimensie bij gekregen. Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. En we zullen jouw hulp hard nodig hebben, want er is een kopstuk gesneuveld...

    De weledelgeboren heer Von Blaue is gisteravond door zijn vrienden dood aangetroffen in de hal van zijn landhuis. Het heerschap zou een feest geven diezelfde avond. Von Blaue is niet in zijn huis vermoord en het moordwapen is ook nog niet terecht. Wel zijn er voorwerpen vermist uit het huis en de 6 genodigden voor het feest verblijven op dit moment in zijn mansion buiten de stad. Wie heeft de moord gepleegd, waar vond het delict plaats en welk wapen werd gebruikt? Kortom: lossen jullie de zaak op?

    Wat staat je te wachten tijdens Cluedo?
    Je gaat niet zomaar het veld in. Jullie beginnen met een uitgebreide briefing. We hebben namelijk een belangrijk aanknopingspunt: de agenda van Von Blaue. Dan delen we de groep op in teams en gaan we de stad in. Jullie worden op pad gestuurd met informatie, een telefoon om contact te onderhouden met het hoofdbureau en een kaart met zoekfoto’s van de 9 locaties waar heer Von Blaue de afgelopen tijd is geweest, volgens zijn agenda. Op elke locatie die je vindt, beantwoordt jouw team een vraag. Dit levert je een aanwijzing op. Zo komt je team steeds een stap dichterbij de oplossing.

    Zodra jullie alle feiten op tafel hebben liggen, moeten jullie naar de plaats delict. Hier wordt jullie scherpzinnigheid, inlevingsvermogen en creativiteit op de proef gesteld: hoe kwam Von Blaue aan zijn einde? Jullie maken een foto waarop de dood van de heer von Blaue in scene is gezet door jullie team. Brrr...

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de zaak opgehelderd en de winnaar bekend gemaakt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Wij brengen golf naar een heel ander level!
    Wij noemen het streetgolf of straatgolf. Het vindt plaats in de stad, dus geen perfect gemaaide greens, maar slingerende straatjes, smalle trappen en glooiende grasveldjes.

    Urban Streetgolf neemt je mee dwars door de stad of rondom je eigen bedrijf. We leren je eerst de basistechnieken van het straatgolf, waarna je met je team een uitdagende tocht in zo min mogelijk slagen probeert af te leggen.

    De Urban Streetgolf combineren met een lunch of diner? Ook dit regelen we!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 2000 personen

    Bevrijd de creativiteit en samenwerking met onze Improvisatietheater Workshop!
    Op zoek naar een originele, energieke activiteit voor teambuilding of een personeelsuitje? Ontdek de kracht van improvisatietheater!

    Tijdens deze workshop duiken jullie samen in creatieve oefeningen en leer je spontaan reageren, samenwerken en out-of-the-box denken. Perfect om je collega’s op een nieuwe manier te leren kennen en een dag vol plezier en energie te beleven!

    Creatief en verbindend– Leer elkaar kennen op een speelse en verrassende manier.
    Versterkt samenwerking – Bouw vertrouwen en stimuleer teamwork.
    Boost je zelfvertrouwen– Stap uit je comfortzone en ontdek je eigen creatieve potentieel.
    Out-of-the-box denken– Leer sneller schakelen en flexibeler denken.
    Plezier gegarandeerd Lach samen en creëer herinneringen die nog lang zullen blijven hangen.

    Kies voor een ervaring vol energie en verbinding. Boek nu de Improvisatietheater Workshop en geef je team een dag om nooit te vergeten!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    8 - 50 personen

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Personeelsfeestje in Helmond! Wat gaan we dit keer doen? De een wil iets actiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat bij iedereen in de smaak valt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! 
    Op WegmetdeBaas vindt u verschillende personeelsfeestjes in Helmond .Zoveel mensen, zoveel wensen, er is altijd wel een personeelsfeestje in Helmond te vinden. Veel aanbieders kunnen personeelsfeestjes aanbieden waar mensen verschillende activiteiten kunnen doen. Zo kan iedereen genieten en uitkijken naar het geplande personeelsfeestje in Helmond. Tevens zijn personeelsfeestjes in Helmond ook een uitstekende gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Bij veel personeelsfeestjes in Helmond draait het om samenwerking en gezelligheid. Personeelsfeestjes in Helmond zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Een personeelsfeestje is goed voor de sfeer. Ga snel en simpel op zoek naar leuke personeelsfeestjes in Helmond. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een personeelsfeestje in Helmond. Veel plezier!