Kerst- en Eindejaarsuitjes 2024

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
459 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Limburg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ontdek de kracht van teamwork met deze unieke activiteit vol arcadestijl mini-games!

    Het doel van Synergyk is om door middel van het benutten van ieders talenten de regels van de verschillende retrostijl minigames te ontdekken. Hoe sneller je als team begrijpt wat de bedoeling is, hoe meer punten je kunt behalen.

    Ieder team (4-6 personen) krijgt een Synergyk console, een manual en een combinationbook. Deze zijn alledrie nodig om de minigames te kunnen spelen.

    Het spel wordt begeleid door een AI robot die vertelt wat de bedoeling is. De minigames volgen elkaar snel op en elke keer ga je opnieuw uitvinden wat de bedoeling is van het spel.

    De verschillende minigames, die een combinatie zijn van puzzels, coördinatie en andere vaardigheden, geven elke speler de kans om zijn of haar talenten te gebruiken. De 8-bits muziek en de stijl van de minigames geven deze activiteit een nostalgische jaren '80 uitstraling.

    Het spel stimuleert samenwerking: deelnemers kunnen de spellen niet in hun eentje spelen en moeten dus op hun teamleden vertrouwen om vooruit te kunnen komen. Het gaat vooral ook om het inzetten van ieders kwaliteiten! Door de kleine groepsgroottes moet iedereen ook wel meedoen. Ieder team speelt bovendien in dezelfde setting en krijgt dus gelijke kansen.

    Resultaten van Synergyk:

    • Het opbouwen van een sterke teamdynamiek
    • Communicatie 
    • Probleemoplossend vermogen
    • Het bij elkaar brengen van verschillende informatie
    • Het inzetten van ieders kwaliteiten
    • Procesverbetering 

     

    20 - 75 personen

    Give Backpack is een geweldige MVO activiteit, waarbij plezier en teambuilding wordt gecombineerd met iets terugdoen aan de maatschappij.

    Dit tabletspel heeft niet alleen een impact op de groep waarmee je de activiteit doet, maar ook op mensen in de maatschappij die het een stuk minder goed hebben.

    Ieder team van 6 personen krijgt een tablet vol opdrachten, een zogenaamde ‘propbox’ en een lege rugzak om te vullen met specifieke items. 

    Door het doen van allerlei inspirerende, creatieve en leuke opdrachten via de tablet verdient elk team punten en bereikt daarmee verschillende levels. Bij elk level kunnen er items worden gewonnen die in de rugzak worden gestopt.

    Lachen, gieren, brullen, en ondertussen maak je het verschil in het leven van een minderbedeelde aan wie de rugzak wordt gedoneerd.

    Het doel wordt in overleg bepaald. Het kan zijn voor daklozen met belangrijke items voor deze doelgroep, maar het kan ook om schoolspullen voor kinderen in een asielzoekerscentrum zijn. In ieder geval iets dat past bij de wensen van jouw organisatie.

    Tijdens de activiteit worden er foto's en filmpjes gemaakt bij de verschillende opdrachten. Alle gemaakte foto’s en filmpjes worden naderhand toegestuurd om nog eens flink na te genieten.

    40 - 1000 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    De Grote Verbinding Show is een interactieve show die mensen samenbrengt. Vol herkenbaarheid, bewustwording en uiteraard ook met veel humor.

    ✨ Wat maakt deze show uniek?
    •Improvisatie, interactie en entertainment smelten samen.
    •Wij verzorgen next level maatwerk.  Elke show is uniek.
    •Voor iedereen die echt wil verbinden en lachen.
    •Energie, tempo, verrassing en een onverwacht warm gevoel.
     
    Perfect voor: organisaties, evenementen, festivals of elke plek waar mensen samenkomen en het tijd is voor méér dan alleen een borrel.
     
    De Grote Verbinding Show.
    Samen gaan we er een groot succes van maken! 
    Doe gewoon lekker mee. Dat is goed voor de show!
     
    Onze shows zijn te boeken vanaf 30 minuten. Je geniet en luistert vol bewondering naar een entertainer van hoog niveau. Wil je een show boeken van langere duur? Neem gerust contact met ons op.
    1 - 10000 personen

    Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:

    Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.

    Bijvoorbeeld een eigen recruitment/promotie film maken:  wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Of een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines.

    Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)

    Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
    U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.

    Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
    Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen. 

    Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .

    Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.

    U zult versteld staan van het resultaat!

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd! 

    Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. 

    Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
    14.00 uur Ontvangst op locatie
    14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
    15.00 uur Start filmen 
    17.00 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

     

    12 - 600 personen

    Ontdek de stad eens op een andere manier! Klaar om te gaan? Steppen maar! Een sportieve, maar toch ontspannen manier om de stad te verkennen! Step door de stad en ontdek de stad aan de hand van verschillende opdrachten en wie weet gaan jullie wel naar huis met de Steps in the City trofee!

    Wat is Steps in the City?
    - Steproute langs historisch moois, gecombineerd met klikopdrachten via de Uitjes en Eten app
    - De begeleider van Uitjes en Eten leidt alles in goede banen
    - Prijs voor het winnende team

    Omschrijving programma
    Nadat jullie hebben ingelogd in de app zijn jullie klaar om van start te gaan! Met een stadsplattegrond, routebeschrijving, cryptische en grappige klikopdrachten gaan jullie op pad! Julie ontvangen alvast een tip, originaliteit wordt beloond! Klik de juiste opdrachten en ga naar huis met de Steps in the City Trofee! 
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?

    15 - 500 personen

    Kerst Quizzen zijn razend populair in de wintermaanden (stiekem ook al eerder in het jaar) en bieden een gezellige middag/avond vol plezier en uitdaging voor iedereen!

    Ben jij op zoek naar een middagje/avondje vol vermaak in de heerlijke kerst sferen met vrienden, familie of collega's? Dan is deze Kerst Quiz dé activiteit voor jou!

    Onze Kerst Quiz is een interactieve en vermakelijke quiz vol met verschillende categorieën. Weet je veel over kerst films? Of toch meer over de kerst weetjes? Blijf jij het langste staan in de ronde “Kerstmuts op, kerstmuts af”? Kun jij een kerst liedje herkennen aan het eerste deuntje dat je hoort? Of heb je iets langer nodig om erachter te komen welke artiest en titel wij zoeken?

    Je wordt uitgedaagd met vragen op verschillende niveaus en onze Quizmaster zorgt voor een ontspannen kerst sfeer waarbij iedereen zich op zijn gemak voelt. Zoals bij elke andere quiz die wij aanbieden, speel je deze quiz met de buzzers die wij voor jou meenemen. Is het A, B, C of D? Of druk jij als eerst op de knop bij de open vragen? Door deze buzzers kan er nooit vals gespeeld worden en is het elke ronde, nee elke vraag, ontzettend spannend!

    Onze Kerst Quiz is geschikt voor groepen van alle maten, of je nu met een klein groepje vrienden of een grote groep collega's komt. Het is de perfecte manier om al helemaal in de kerst sfeer te komen, de onderlinge band te versterken én om te strijden voor de titel van Kerst Quiz-kampioen!

    Dus verzamel je vrienden, familie of collega's en daag jezelf uit met onze vermakelijke Kerst Quiz!

    Wij verzorgen het hele uitje!
    Wij komen met alle materialen (Beamer, scherm, geluidsinstallatie en buzzers) naar een locatie naar keuze en zorgen voor een leuke prijs voor het winnende team. 

    5 - 400 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een koele creatie, met een scherp randje.

    Zin om je creativiteit eens op een heel andere manier te uiten? Pak dan je handschoenen en gereedschap erbij, want tijdens de Workshop IJssculpturen ga je aan de slag met… precies: ijs! Gewapend met zagen, beitels en houwelen werk je samen met een teamgenoot aan een indrukwekkend kunstwerk – direct uit een blok kristalhelder ijs.

    Misschien heb je weleens een ijssculptuur bewonderd op een bruiloft, winterfestival of televisie. Maar zelf zo’n kunstwerk maken? Dat is andere koek. Tijdens deze workshop ontdek je hoe zo’n ijzige creatie tot leven komt – en je maakt er zelf één, onder begeleiding van een ervaren ijskunstenaar.

    Je vormt een duo en deelt samen één ijsblok. Verwacht een actieve, verfrissende ervaring waarbij smeltwater rijkelijk vloeit – letterlijk. Daarom vindt deze workshop buiten plaats. Een hete zomerdag (denk: 30 graden en volle zon) is dus niet ideaal. Hou daar bij het plannen even rekening mee.

    En het mooiste? Je kunstwerk mag mee naar huis. Mits je een koelbox meeneemt, natuurlijk.

    15 - 250 personen

    Van Irritatie naar Inspiratie.

    Meestal gaat communiceren prima, maar soms loopt het spaak.

    Dat is logisch, Je kunt tenslotte niet met iedereen een klik hebben. Maar aan
    bepaald gedrag ergeren we ons elke keer weer. 
    Wat we ook proberen: het lijkt maar niet te veranderen.
    Wat moeten we ermee? 
    We kunnen denken:

    “Ach, Zo zijn ze nu eenmaal” 

    Of kunnen we ze ook als spiegel gebruiken?
    Via een van onze acteurs maak je als team kennis met de 5 archetypes, (bekend uit De
    'Zo ben ik nu eenmaal' show
    ) waar we ons in werkend Nederland het meest aan ergeren:

    “Regelrechte” Rick
    “Touwtjes in handen” Tilly
    “Mijn deur staat altijd open“ Dries
    “Kantel Koning” Jack
     en “Altijd Aardige” Ellen

    Teambuidling maar dan met een flinke dosis humor!

    In een interactieve lezing tussen de komische scenes door, ontdek je waarom het zo
    moeilijk is om gedragspatronen te veranderen, wat er in je brein gebeurt als
    je te maken hebt met ergerlijk gedrag van anderen en hoe je voorkomt dat
    je zelf een “Zo ben ik nu eenmaal” type wordt.

    De ‘Zo ben ik nu eenmaal’ Masterclass is een prikkelende en luchtige kennismaking met de “Ontspannen Veranderen” aanpak van Studio Spaak

    Een theatrale lezing met spel en interactie over onze neiging om in een ‘Zo ben ik nu eenmaal’ reflex te schieten in tijden van verandering.

    Met De ‘Zo ben ik nu eenmaal’ Masterclass bieden we vanuit een humorvolle sfeer de confrontatie die nodig is op weg naar inzicht, motivatie en concrete gedragsverandering. Want een veranderproces is pas een succes wanneer je dat terugziet in het gedrag van alle medewerkers.

    “Een waardevolle masterclass "Zo ben ik nu eenmaal", bij de start van het schooljaar voor het team van Daltonschool De Leeuwerik in Leiderdorp. Goede nabespreking, veel herkenning op de werkvloer van de diverse typetjes. Kiezen voor Studio Spaak is kiezen voor humor en resultaat!”

    Directeur De Leeuwerik R. van den Berg

    “De voorstelling en workshop zijn inspirerend en motiverend voor ieder team dat met veranderingen te maken krijgt. Nog maanden na de voorstelling blijven de typetjes een onderwerp van gesprek! Een effectieve en vooral heel leuke manier om samenwerking in teams en organisaties bespreekbaar te maken.”

    Teamleider Gemeente Amsterdam L. Rigter

    "Na de masterclass op ons teamuitje was iedereen enthousiast. Het was leuk, laagdrempelig en zette aan het denken. Door het in groepsverband over karaktereigenschappen te hebben, op een niet zware manier, voelde niemand zich aangevallen en werd toch heel duidelijk waar iedereen staat. "

    Manager Elkerliek Ziekenhuis L.J.M van der Vegte

     

    5 - 40 personen

    Wat is jouw werkstijl? Wat is de werkstijl van je collega’s?
    Ontdek de verschillende stijlen door middel van een ontspannen kaartspel.

    Winst
    Het is lastig samenwerken met iemand die een heel andere werkstijl heeft. Maar met een beetje empathie en aanpassing kun je, juist vanuit deze botsing van stijlen, je winst pakken.

    Met Werkstijlpoker creëer je de ideale situatie om op luchtige wijze met elkaar eens tot een constructief gesprek te komen.

    Spelvorm
    Deze gegamificeerde werkstijltest is feitelijk een persoonlijkheidstest. Door de spelvorm levert het Werkstijlpoker vaak verrassende inzichten op.

    Iedereen kan meedoen met dit simpele kaartspel. Na het spel volgt een boeiende en vermakelijke toelichting. De workshop eindigt met een goed gesprek waarbij deelnemers zich letterlijk in de kaart laten lijken. 

    Meer weten? Bekijk de infographic. 
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    6 - 1000 personen

    Een 30 Seconds Kampioenschap bij jou op locatie!

    Wat gaan jullie doen?!

    Ook zo gek op het bordspel 30 Seconds? Wie niet?! Dit intense, gezellige maar vooral hilarische kampioenschap is een garantie voor succes. Hier zal iedereen nog lang over napraten!
    Wij organiseren al jaren door heel Nederland op locatie 30 Seconds Kampioenschappen met echte prijzen! Ben je op zoek naar een uitje die goed is voor de teambuilding, dan is dit de juiste keuze! Laat teams samenwerken op weg naar de titel "kampioen van jouw bedrijf"!

    Je kan de teams zelf samenstellen maar ook wij kunnen dit doen! Een hoop gejuich, gegil en intens fanatisme gegarandeerd.
    Wij doen uiteraard vooraf de uitleg voor iedereen die het spel nooit eerder gespeeld heeft, binnen 1 minuut zit iedereen vol fanatisme mee te schreeuwen!
    Kan jij met jouw team het hele jaar zeggen dat jouw team kampioen was en die grote bokaal (met logo van het bedrijf) op jouw afdeling zetten?

    Wij organiseren op elke locatie in Nederland een 30 Seconds kampioenschap. Wij verzorgen uiteraard alle benodigdheden en de middag of avond wordt op een zeer leuke manier aan elkaar gepraat door een presentator. Ook de uitleg zal vooraf worden gegeven. Wij zullen ook de prijzen verzorgen. De top 3 krijgt een echte bokaal en er is zelfs een speciale prijs! Wij hebben dit al vele keren met veel succes georganiseerd op tal van locatie voor tal van bedrijven. Het leuke element zit hem vooral in dat je elk kwartier tegen een ander team speelt (en zodoende dus tegen tal van collega's speelt).

    Dit Nederlandse spel is uitermate geschikt voor teambuilding en is voor alle leeftijden leuk (vanaf 16 jaar).De tijden zijn volledig in overleg en de prijs is inclusief presentator, alle benodigdheden en bekers!

    De prijs:

    De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)

    • 30-40 personen --> € 14,95 p.p.
    • 40-50 personen --> €12,95 p.p.
    • 50-75 personen --> €11,95 p.p.
    • 75-100 personen --.> €10,95 p.p.
    • 100-125 personen --> €9,95 p.p.
    • 125-150 personen --> €8,95 p.p.
    • 150-200 personen --> €7,95 p.p.

      *Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 200 personen

    De stad is jullie speelveld. Bereid je voor op tikkertje zoals jullie het nog nooit hebben gespeeld. Ieder team heeft een eigen honk en probeert het Thuishonk van de tegenstanders te ontdekken door middel van raadsels en cryptische aanwijzingen. Speur de straten en pleinen af, op zoek naar mogelijkheden om de tegenstanders te foto-tikken. Maar juich niet te vroeg, want de andere teams zijn op jacht naar… jullie!

    Alle teams strijden tegen elkaar. Om de meeste honken te veroveren en om zoveel mogelijk andere teams te foto-tikken.  Jullie spelen het spel in teams, maar houden voortdurend contact met elkaar via de chat. Voor je het weet, verschijnt er een foto van jezelf op de groepsapp en weet je dat je weer getikt bent…

    Op een locatie naar keuze worden de teams gevormd en krijgen jullie een uitgebreide speluitleg. Per team krijgen jullie gekleurde tasjes waaraan ieder team duidelijk te herkennen. In de tasjes zit een kaart van de stad, een speluitleg en diverse attributen die jullie gaan helpen om alle raadsels op te lossen.

    Spanning, achtervolgingen en uitdagende opdrachten. Dit is X-treme Foto Tikkertje en niemand gaat vrijuit!

    Aan het eind van de dag kijken we welk team de meeste opdrachten heeft voltooid en wie zich het winnende team mag noemen.

    Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15       Verzamelen op een locatie in het centrum van de stad
    14:15 - 15:30       Speluitleg en verdeling van de teams
    14:30 - 16:45       Het spel: Extreme Foto Tikkertje!
    16:45 - 17:00       Verzamelen, prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • In elke stad mogelijk
    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Uitdagende raadsels en opdrachten
    • Originele prijs voor de winnaars

    Optioneel

    • Opstarten bij een horeca locatie
    • Mogelijkheid zelf iets aan de tasjes toe te voegen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige raadsels/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten
    15 - 500 personen

    Ben jij klaar om jouw collega’s, vrienden of familie uit te dagen met een gezellige PubQuiz? Weet jij jezelf te bekroningen tot dé allergrootste pubquizzer? Boek nu onze volledig verzorgde PubQuiz op locatie naar keuze.

    Is jouw team het allerslimste?
    De strijd tegen jullie rivalen kan beginnen. De quizmasters vuren alle vragen op jullie af. Blijf gefocust. Met alleen gokken kom je helaas niet ver. Strijd. Teambuilding. Communicatie. En niet te vergeten: een gezellige avond. Klinkt dit als muziek in de oren? Dan is dit de perfecte PubQuiz voor jullie. Ben jij klaar voor een fanatieke strijd om de eretitel binnen te slepen?

    Georganiseerde PubQuiz van A tot Z
    - PubQuiz met 7 unieke rondes: van Algemene kennis tot Picture Perfect.
    - Een gezellige, muzikale quiz vol interactie, humor en vermaak.
    - Inclusief energieke quizmasters, toffe spelmaterialen en aankleding.

    Een PubQuiz scoort altijd
    Een PubQuiz scoort altijd en overal. Maar het belangrijkste: scoort jouw team meer punten dan andere teams? Dan gaat jullie team naar huis met de felbegeerde trofee. Dit belooft een interactieve avond te worden vol passie en vermaak.

    5 - 2500 personen

    Een uniek en interactief bedrijfsuitje in Amsterdam waarbij jullie in teams tegen elkaar strijden én tegelijkertijd een goed doel steunen! Tijdens de Charity Escape doen jullie beide. Via de Charity Stemwijzer kiest elk team een goed doel waarvoor jullie tijdens het spel aan de slag gaan. Voer uitdagende opdrachten uit, los lastige raadsels op en beantwoord kennisvragen. Welk team verzamelt het meeste geld voor het goede doel en kroont zich tot winnaar?

    Een MVO-bedrijfsuitje met impact
    Tijdens dit teamuitje strijden jullie niet alleen tegen elkaar, maar ook vóór een goed doel. Gaan jullie vandaag voor Stichting AAP, KIKA, het Wereld Natuur Fonds of de Voedselbank? Of misschien kiezen jullie wel een ander goed doel dat beter bij jullie team past.

    Onze digitale vragenlijst, de Charity Stemwijzer, helpt jullie bij het maken van een keuze. Is duurzaamheid jullie drijfveer? Of zetten jullie je liever in voor zieke kinderen? Wist je bijvoorbeeld dat de Voedselbank met slechts €5 al een maaltijd kan verzorgen voor een compleet gezin?

    Zodra jullie keuze vaststaat, start de Charity Escape! Jullie doel: zoveel mogelijk geld verzamelen door opdrachten uit te voeren en puzzels op te lossen. Aan het eind van het spel doneren we namens jullie team het opgehaalde bedrag aan het gekozen goede doel. Kleine bijdragen maken samen een groot verschil!

    Wat kun je verwachten van de Charity Escape?
    Jullie bedrijfsuitje begint in een sfeervol restaurant in Amsterdam. Onze professionele spelleider geeft een korte uitleg voordat jullie – uitgerust met een tablet, plattegrond en spelmaterialen – de stad in trekken. Maar vandaag draait het niet om ontsnappen uit een kamer, maar om ontsnappen vóór het goede doel.

    Heel Amsterdam wordt jullie speelveld. Door slim samen te werken, verbanden te leggen en de juiste aanwijzingen te volgen, verzamelen jullie geld voor de gezamenlijke pot. Alleen door de juiste route te vinden, kunnen jullie de levensgrote escape room voltooien. Lukt het om als eerste de eindlocatie te bereiken?

    De Charity Escape in Amsterdam is niet alleen een spannend en interactief teamuitje, maar ook een leerzame ervaring. Jullie ontdekken interessante weetjes over de goede doelen én dragen direct bij aan een betere wereld.

    Wat is inbegrepen?

    • Begeleiding door onze ervaren spelbegeleider(s)
    • Verzorgd spelmateriaal
    • Een tablet per team met speciale Charity App
    • €5,- per persoon voor het goede doel
    • Een mini-snack per deelnemer tijdens het spel
    • Een gratis poncho bij een regenbui
    • Een leuke prijsuitreiking met een ludieke prijs
    • Teambuilding en gezonde competitieve teamstrijd

    Wil je meer informatie over dit MVO-bedrijfsuitje? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden. Dit uitje is te boeken in alle grote steden van Nederland, waaronder Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Liever een diner combineren met de Charity Escape? Kies dan voor de Charity Dinner Game, waarbij je geniet van een heerlijk driegangendiner terwijl je strijdt voor het goede doel.

    20 - 1000 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Een team- of bedrijfsuitje in kerstsfeer is de perfecte manier om het jaar gezellig af te sluiten. Samen genieten van warme drankjes, lichtjes en feestelijke activiteiten versterkt de teamspirit en zorgt voor waardering. Het creëert een ontspannen sfeer, bevordert samenwerking en laat iedereen met een goed gevoel het jaar afronden. WegmetdeBaas heeft de leukste kerstuitjes voor dit jaar weer verzameld.  WegmetdeBaas biedt de leukste teamuitjes voor de wintermaanden. Of je nu een actief kerstuitje zoekt of iets ontspannends voor jullie kerstuitje dit jaar, bij WegmetdeBaas vind je altijd het perfecte uitje voor jouw team. Maak van jullie kerstuitje een onvergetelijke ervaring. Wij wensen jullie een hele mooie tijd!