Verrassende bedrijfsuitjes in Den Haag!

Filteren

Filters

Kerstuitjes Test nl, uitjes zijn vanaf aankomende maandag zichtbaar
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
67 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Den Haag
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    MeerMetFotografie.nl verzorgt fotografieworkshops die uw team scherper maken.

    Workshop “Focus op Kernwaarden”
    Duik in de wereld van de communicatie door middel van beeld! Deelnemers bedenken en fotograferen een serie reclameposters waarin de kernwaarden in beeld en tekst worden uitgedragen.

    We werken in verschillende fotografie- en brainstormrondes, zodat het werk steeds beter en creatiever wordt. Jullie krijgen uitleg over hoe reclame werkt. We brengen een groot aantal attributen mee waarmee jullie kunnen werken, maar ook professionele lichtopstellingen en veel inspirerende foto's.

    Eindresultaat
    Een nieuwe blik op jullie team en kernwaarden, vereeuwigd in een digitale presentatie met het werk dat in de workshop is gemaakt. We bespreken het resultaat in de workshop en sturen julle het werk digitaal of als afdruk toe.

    Praktische informatie

    * Geen voorkennis nodig! Iedereen kan deelnemen
    * Fotografeer met mobiele telefoons of eigen camera's
    * Extra camera's te leen indien nodig
    * Duur van de workshop: 2 of 3 uur
    * Begeleiding door ervaren, professionele fotografen
    * Presentatie op maat gemaakt voor uw team
    * Gebruik van materialen en professionele lichtapparatuur

    Kortom: creatieve teambuilding mét inhoud! Vraag snel uw offerte aan, met meer details over deze workshop.

    6 - 20 personen

    De basis van de activiteiten van TVworkshop is dat je zelf de “crew” bent. Dus camera, licht, geluid, regie, productie en al het acteerwerk doe je helemaal zelf. Onze ervaren film- en televisiemakers begeleiden je bij dit proces.

    Wat gaan we maken?
    Een commercial! Van brainstormsessie over het script tot de complete uitvoering. Dit is een stukje teambuilding zonder dat dit woord zal vallen. Maar bovenal is het gewoon leuk, hilarisch, spannend en gezellig als we de workshop in een paar woorden samenvatten.

    Zo ziet de workshop eruit:
    We beginnen met een spetterende intro voor de hele groep. Vervolgens gaan we van start in kleine groepen van gemiddeld 12 personen met een brainstormsessie (45 minuten). Als resultaat komt hier het script uit. Nu is het tijd om iedereen een taak te geven. Camera, licht, geluid, regie, runner, acteurs en actrices, iedereen doet mee! De teamleiders geven iedereen een korte uitleg wat te doen op de set. Het kan beginnen! We gaan draaien. De laatste scène staat erop en …”it’s a wrap”. Nu is het tijd voor de Grande Première. De beste film wint de felbegeerde Oscar!

    Naast de leuke commercial maken hebben we nog meer in petto:
    *Lipdub maken
    *Speelfilm maken
    *Soap maken
    *Videoclip maken

    Superleuk team evenement! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in.

    10 - 300 personen

    Deze toffe teambuilding brengt jouw team na al die maanden thuiswerken weer in verbinding. Bouw met je hele team een goedlopende kettingreactie (denk aan een knikkerbaan, Rube Goldberg of der Lauf der Dinge). Je hoeft niet technisch te zijn voor deze leuke en uitdagende teamactiviteit, dus haakt iedereen aan! Bekijk het filmpje op www.youtube.com/watch?v=3A_iM69_D_E

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld! (bron: klantenvertellen.nl)

    Succes verzekerd met deze plezierige team-uitdaging. Deze workshop gaat om samen bouwen aan succes, waarbij creativiteit en technische kennis op ieders niveau kunnen worden ingezet. 
    Als alle teamleden hun opdracht goed hebben uitgevoerd, kán de kettingreactie niet misgaan!  Kies zelf je materialen uit een bijzondere collectie huis-tuin en kantoorartikelen en leef je uit!

    • Prijs: vanaf € 30 per persoon, minimale afname € 950
    • Geschikt voor: écht iedereen
    • Duur: 80-180 minuten, in overleg. 
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: helemaal niets, wij verzorgen alles
       

    REACTIES DEELNEMERS: "Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat" 
    Charlotte Hendriks, Unilever,  (bron:klantenvertellen.nl) 

    Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer! 
    Mari van der Burgt, Weir Minerals,  (bron:klantenvertellen.nl)

    5 - 100 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor 

    de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Ga jij de uitdaging aan? Speel mee met een supergezellige muziekbingo of een originele pubquiz!

    De pubquiz is een klassieker op ieder personeelsfeest. De Quizmeester weet de pubquiz als geen ander in een origineel jasje te steken met een presentator met een aanstekelijk enthousiasme!

    De muziekbingo is een muziekspektakel en een feest der herkenning, kies jouw favoriete genres en de dj mixt alle liedjes soepel aan elkaar. Streep de liedjes af die je hoort en wie weet roep jij als eerst: BINGO!!

    Beschikbare thema's muziekbingo:

    • Algemeen
    • 60s hits , 70s hits, 80s hits, 90s hits, 00s hits, 10s hits, 20s hits
    • Après-ski , Carnaval
    • Dance, Dansbaar, Disco, Duits, Filmmuziek
    • Foute hits, Hemelse hits, Homo Top 100
    • Kerst
    • Nederlandstalig, Nederpop
    • Rock, Romaanse Talen, Songfestival
    • Top 2000, U.K. hits, U.S.A. hits
    • Vastelaovend, Zangeressen en/ of Zomerhits

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 250 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van hun ontwerp. Ze kiezen 4 of 5 losse machines uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden per groep aan elkaar gelinkt waarna de groepen aan elkaar verbonden worden. Zo ontstaat één grote ketting die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuilding effecten van Chain Reaction
    Een teambuilding programma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast zijn oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    In deze Zakelijk Tekenen Workshop leert uw team zakelijke tekenen voor presentatie en communicatie op het werk.

    Dit is een unieke creatieve workshop speciaal ontworpen voor teamuitjes en heidagen.

    Uw team zal niet alleen plezier hebben, maar ook een unieke vaardigheid van zakelijke communicatie leren met behulp van tekeningen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 150 personen

    Workshop Schilderen
    Een workshop is de ideale combinatie van ontspanning en creativiteit. Een avondje uit, maar dan anders.

    Onze schilder workshops duren twee uur, waarin je volledig begeleid wordt door een professionele kunstenaar. Voor de workshop mogen jullie een keuze maken uit ons complete assortiment van schilderijen. Dit schilderij komt centraal te staan in jullie workshop. We hebben database van 100+ schilderijen van bekende kunstwerken, grappige dieren, diverse beroepen, monumenten, Happy Painting tot aan Dikke Dames.

    Je begint met een leeg doek en vervolgens legt de kunstenaar het schilderij stap voor stap uit. Zo heeft iedereen de kans dit schilderij naar eigen smaak weer te geven. Dit geeft een hele gezellige sfeer onderling. Aan het einde van de workshop hebben alle deelnemers hun eigen creatie, hetzelfde en toch allemaal anders. Tevens een leuke herinnering aan deze speciale dag!

    Wij geloven dat iedereen creatief is of creatief kan denken. ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren, te verrassen en ruimte te bieden om te groeien. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Waarom een schilderworkshop?

    • Iedereen kan het!
    • Je hebt geen ervaring nodig
    • Door de stap voor stap begeleiding van onze professionele kunstenaar lukt het gegarandeerd
    • Creativiteit verbindt collega’s
    • Een kunstwerk als herinnering aan deze dag
    • Creatief onder het genot van een drankje
    • In een leuke locatie zoals een gezellig café of restaurant bij jou in de buurt.
    • Op jouw eigen locatie is ook mogelijk!

    ArtPub is hét creatieve platform dat staat voor verbinden van creativiteit, horeca, consumenten en bedrijven.

    We bieden verschillende creatieve workshops aan: van schilderen, handletteren tot aan creatieve teambuilding. Al deze events vinden plaats in een inspirerende omgeving!

    Inclusief
    Professionele begeleiding door lokale kunstenaar
    Alle materialen
    Tijdsduur: 1,5 tot 2 uur

    Leuk als creatief bedrijfsuitje of teamuitje!

    10 - 500 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziek avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2 uur. (korter en langer in overleg mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 20 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup)

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.
    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    20 - 500 personen

    Voel en hoor de energie als je team in één ritme komt. In een paar effectieve stappen leren jullie in deze energieke en superleuke workshop een swingende samba spelen. Klinkt dat ergens naar? Réken maar!


    Deze activiteit draait om samenwerken en samenspelen, luisteren, afstemmen en als team een ritme bouwen dat staat als een huis. Samen muziekmaken is fantastisch en dit is dé manier om dat te beleven. 
    Bekijk het filmpje van 1 minuut en oordeel zelf.

    Samen een swingend samba-ritme spelen op professionele instrumenten is een uitdagende maar zéker goed haalbare activiteit. Vakkundig begeleiding en verzekerd van 'n waanzinnige kick voor het hele team. Deze toffe teambuilding is een unieke manier om verbinding te maken met je team, met de afdeling of zelfs met het hele bedrijf. 

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     

    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?

    Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!

    Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…

    Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.

    Prijs kleine groepen (inclusief retour verzending)
    1 team: € 82,50
    2 teams: € 142,45
    3 teams: € 187,45
    4 teams: € 245,00

    Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
    14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
    16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking

    Inbegrepen binnen dit uitje

    • Per team een bomvolle koffer met opdrachten en raadsels
    • Een kluis met aftellende klok
    • Per team een kraskaart met tips

    Optioneel binnen dit uitje

    • Begeleiding ter plaatse
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    2 - 100 personen

    Binnenpret Comedy is de nr 1 online comedyshow van het moment. 30, 45 of 60 minuten brengen de leukste comedians de allerbeste grappen die dwars door jouw beeldscherm heen komen. Jij mag zelf kiezen hoe lang je wilt genieten van deze show.

    Wij werken met top comedians die bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, Lowlands, BNNVARA, Comedy Central, SBS6 en RTL4.

    Al onze shows zijn onder leiding van een echte Master of Ceremonies. Met veel energie weet hij je binnen 1 minuut het gevoel te geven zoals je die in een echte comedyclub ervaart. 

    U heeft het gevoel alsof u in een echte comedyclub bent. Het is mogelijk om interactie te hebben met elkaar. Een absolute meerwaarde. Wilt u langer genieten? Geen probleem. Wij maken alles bespreekbaar.

    "Nog nooit zo'n leuke online meeting gehad". 
    "Wat bijzonder dat jullie dit kunnen realiseren". 
    "Tranen met tuiten gelachen. Echt zo leuk!!"

    Check nog meer reviews via de laatste foto. 

    Het is ook mogelijk dat we een hybride event voor u verzorgen. Heeft u een Engelstalige organisatie, kerstuitje, nieuwjaarsborrel, wenst u een oudejaarsconference, een show met een "minder groot" budget  of maatwerk? Dan bent u bij ons ook aan het juiste adres. 
    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!


    20 - 15000 personen

    Een muzikale strijd!
    De Top 2000 is al sinds 1999 een jaarlijks terugkerend fenomeen op de Nederlandse Radio. Luisteraars mogen stemmen op hun favoriete nummers en stellen zo een lijst van de “2000 beste liedjes ooit” samen. Tijdens de Top 2000 Quiz speelt u in teams tegen elkaar in verschillende spelrondes waarin de muziek uit deze lijsten centraal staat.  Één en al gezelligheid en verbroedering. De Top 2000 Quiz kan plaatsvinden bij u op locatie of op een mooie externe locatie in een plaats naar keuze.

    Voor wie
    Uitermate geschikt voor personeelsuitjes, eindejaarsuitjes, bedrijfsuitjes, teamuitjes als opwarmertje van uw personeelsfeest.
     
    Arrangementen
    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Bekijk het programma op onze website voor meer details: Top 2000 Quiz Arrangementen 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    20 - 2000 personen

    Over deze pagina

    Op zoek naar een bedrijfsuitje in Den Haag? De hofstad Den Haag is een mooie oude stad om uw bedrijfsuitje te laten plaatsvinden. U kunt bijvoorbeeld het bedrijfsuitje plannen met op de achtergrond het Binnenhof en daarna kriskras door stad, via de Lange Poten en het Plein voor een leuke citygame of door naar Scheveningen, het strand van Den Haag voor een andere activiteit. Om daarna bijvoorbeeld af te sluiten met een gezellig etentje in het centrum van Den Haag!