Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!
Codes kraken om onderdelen te verdienen...
Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!
Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.
Zelf ontwerpen
De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.
Samenwerking is essentieel
De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid.
Finale op ‘orkaankracht’!
In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom?
Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?
Programmaduur: 2,5 uur.
Aantal personen: 25 tot 200
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!
In de lachworkshop gaan we zonder reden lachen – gewoon heel veel lachen! Waarom? Lachen brengt mensen samen, geeft energie, ontspant, en kan zelfs een beetje ongemakkelijk voelen. Ook bij een neplach maken je hersenen endorfine aan, het gelukshormoon, terwijl stresshormonen verminderen. Dit zorgt ervoor dat je je blijer voelt en geeft je een positieve invloed op je gemoedstoestand.
De lachworkshop kan voor verschillende doeleinden worden ingezet:
- Geweldig als ijsbreker voor teams die elkaar nog moeten leren kennen.
- Ideaal als pauze tijdens een intensieve vergaderdag.
- Effectief als teambuildingsactiviteit voor teams die een nieuwe impuls kunnen gebruiken.
- Leuk als start van een bedrijfsuitje.
Lachen zonder reden is iets wat volwassenen vaak verleerd zijn – en daar gaan we mee aan de slag. Met diverse oefeningen onder begeleiding van een lachcoach leer je opnieuw ongedwongen lachen. Het voelt misschien wat gek, maar het is ook hilarisch, verkwikkend en heerlijk bevrijdend.
Resultaten na de workshop:
- Betere teamcommunicatie
- Vergrote effectiviteit binnen het team
- Meer creativiteit en samenwerking
- Verbeterd relativeringsvermogen
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het onderstaande formulier invullen. Ook mogelijk als online workshop!
Tadaa! Laat de deelnemers samenwerken, communiceren, balanceren en presenteren.
Je leert je de andere kant van je collega’s kennen op een manier die verrassend, spannend en speels is. Zonder het door te hebben wordt je grenzen over geholpen waarvan je vooraf niet dacht dat je ze zou durven nemen. Zowel letterlijk als figuurlijk vertrouw je erop dat je collega’s je niet zullen laten vallen! Je geeft vertrouwen en krijgt vertrouwen op terreinen die nog onontgonnen gebied waren maar o zo zinvol in de dagelijkse omgang met elkaar.
Samen werk je toe naar een eindresultaat waar nog lang over na gesproken zal worden. Niet alleen omdat het spetterend, leuk, verrassend en humorvol was. Maar juist ook omdat je dingen hebt gedaan met elkaar waar in andere workshops alleen over gesproken wordt. Tijdens deze workshop praat je er pas achteraf over, maar dan met een door iedereen gedeelde ervaring!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Uniek bedrijfsuitje/ personeelsfeestje/teamuitje!
Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.
SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.
Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.
Herbeleef de magie van vervlogen decennia met onze interactieve Nostalgia Memories Spelshow! Stap dit voorjaar in de tijdmachine en laat de jaren 60, 70, 80, 90 en 2000 opnieuw tot leven komen in deze bruisende spelshow. Perfect geschikt voor diverse en grote groepen, waar leeftijden en herinneringen uiteenlopen. Het geheim van succes ligt in een slimme teamindeling, waarbij generaties elkaar ontmoeten. Jong en oud kunnen hun krachten bundelen om hun kennis van het verleden te testen en samen naar de hoogste score te streven. Efficiënt, ideaal voor teambuilding en bovenal ontzettend gezellig! Dit alles op een prachtige locatie in jouw favoriete stad.
INHOUD NOSTALGIA MEMORIES SPELSHOW
Laat ons entertainerteam je op een ontspannen en gezellige manier meenemen op een reis terug in de tijd, langs het pad van herinneringen. Onze diverse spelrondes staan garant voor plezier, lachbuien en het delen van talloze "Oh ja, dat weet ik nog!" momenten. Dit draagt bij aan een ontspannen en verbindende sfeer. Tijdens het spel komt het verleden tot leven via spannende spelonderdelen zoals de Nostalgia News Quiz, het Raden van Reclames en de Muziekronde. Het team dat consistent presteert in de gevarieerde vragen en opdrachten zal aan het einde van de rit met luid gejuich worden beloond met de hoofdprijs. Bij de Nostalgia Memories Spelshow heerst namelijk een sfeer van saamhorigheid, waarin iedereen elkaars successen viert.
EXTRA'S
Voor een onvergetelijke ervaring kan dit arrangement worden uitgebreid met verschillende leuke extra's. Zodra de spelshow ten einde is, kunnen jullie de Nostalgia Afterparty toevoegen. Laat het feest losbarsten, dans op de deuntjes van vroeger en geniet van de hits die de tijd hebben overleefd.
Maar dat is niet alles! We bieden ook maatwerk aan, waarbij we quizonderdelen kunnen aanpassen met vragen, foto's en filmpjes van jouw bedrijf, op een manier die naadloos bij het spel past.
Wil je deze bijzondere gelegenheid voor altijd vastleggen? Schakel dan onze professionele fotograaf in om elk moment van het evenement vast te leggen, van begin tot eind. De foto's worden naderhand geleverd in een prachtig digitaal fotoalbum.
VOOR WIE EN WAAR?
Onze Nostalgia Memories Spelshow kan door heel Nederland en België plaatsvinden, zowel op een van onze partnerlocaties als op jouw eigen locatie. Perfect voor grote groepen, bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, teambuildingevenementen of jubilea. We bieden zelfs een verkorte versie aan als onderdeel van grotere evenementen of als intermezzo tijdens vergaderdagen. Maak je klaar om herinneringen op te halen, te lachen en nieuwe verbindingen te leggen tijdens deze betoverende reis door de tijd!
Vanaf 20 personen
Prijs vanaf €26,50 pp excl btw
Locaties: Op eigen locatie of bij 1 van onze partnerlocaties in een door u gewenste stad in Nederland of België
Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen.
Ik ben toch geen aap?!
Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
Iedereen, ook jij, speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.
"Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
"Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
"Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"
Actief aan de slag
Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.).
Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...
Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.
"Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"
Andere bril
Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.
Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Ontdek de oude meester in uzelf. Met de technieken van Bob Ross schildert iedereen een topstuk.
Ontvangst
Begin uw dag met een welkomstdrankje om daarna als een echte schilder aan de slag te gaan.
Waarom Bob Ross?
Bob Ross was eigenlijk een Youtuber voordat Youtube bestond. Hij vond dat iedereen kon schilderen en gaf tutorials op tv: het populaire 'The joy of painting'. In dit programma van een half uur maakte hij realtime samen met de kijker een schilderij. Met zijn warme stem en optimistische inslag trok hij een miljoenenpubliek, het was dan ook heerlijke slow-tv. De Bob Ross Foundation ziet toe op het bewaken van zijn lesmethode en certificeert gekwalificeerde Bob Ross schilderdocenten. Natuurlijk krijgt u tijdens deze schilderworkshop dan ook les van een officieel gecertificeerde docent.
Maak uw eigen schilderij! Happy painting!
De schildersezel staat voor u klaar, tijd om aan de slag te gaan. U zult u zien dat inderdaad iedereen kan schilderen. De nat-in-nat techniek van Bob Ross heeft u zó onder de knie! Nog nooit geschilderd? Geen probleem! Al snel gebruikt u de kenmerkende schildersmessen en kwasten of u nooit anders gedaan heeft. Onvermoede talenten komen naar boven! Als u uw eigen schilderij gesigneerd heeft krijgt u het in een beschermende verpakking mee naar huis.
Diner
Ter afsluiting geniet u samen van een heerlijk driegangen diner in het centrum van de stad. Hierbij heeft u per gang de keuze uit meerdere gerechten.
Groepsgrootte
15 - 60 personen (meer personen in overleg mogelijk)
Prijsindicatie: vanaf € 87 excl. btw
Inclusief
- Ontvangst: welkomstdrankje
- Workshop "Schilderen als Bob Ross" door gecertificeerde docent
- Gebruik van materialen en beschermend schort
- Zelfgemaakt schilderij in beschermende doos
- Driegangen keuzemenu
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Graag aangeven in het aanvraagformulier om welke stad het gaat, zodat wij direct de juiste informatie kunnen sturen.
De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?
Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!
Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…
Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.
Prijs kleine groepen (exclusief verzending)
1 team: € 59,50
2 teams: € 111,50
3 teams: € 163,50
4 teams: € 215,50
Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Programma voorstel
14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking
Inbegrepen binnen dit uitje
Optioneel binnen dit uitje
Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Clipgame en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte en opgenomen clips!
In een dynamische strijd voor de beste korte clip worden jullie onder tijdsdruk uitgedaagd om zo goed mogelijk samen te werken. De bedoeling is dat jullie in teams aan de slag gaan met het maken van een korte clip. Deze clip nemen jullie op met jullie eigen smartphone. Hierbij mogen jullie gebruik maken van de omgeving, van de locatie en van ons mobiel atelier vol met leuke en gekke kostuums, pruiken en props. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de meest inspirerende clip te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.
We bepalen samen van te voren het thema voor de clips. Dit kan een actueel thema in het bedrijf zijn bijvoorbeeld. We denken graag met jullie mee over de mogelijkheden.
Aan het eind van de dag worden de clips plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste clip. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!
De Clipgame is een ludiek, verrassend en flitsend event met de clips als blijvend aandenken aan deze dag. De Clipgame is op elke gewenste locatie te organiseren.
Onze Silent Comedyshow is de ideale manier om te genieten van de beste comedians, de meest lekkere drankjes en ook om je buren te vriend te houden. Lees snel verder!!
Zie je het al voor je? Lachen om de beste grappen en meest komische verhalen die dwars door de speakers van je hoofdtelefoon komen. Je geniet van de beste comedians die bekend zijn van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, BNNVARA, Comedy Central, Lowlands, Paaspop, RTL en SBS.
Onze shows zijn onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies Raymon Hofkens. Binnen 1 minuut weet hij ieder publiek voor zich te winnen.
Tijdens deze show mag je kiezen hoe lang je onze show wil boeken, of je maatwerk wenst en welke comedians je graag wilt zien. Naast de echte professionals werken wij ook met de leukste opkomende talenten.
Vanaf 30 minuten tot aan een show van 2 uur beloven wij 100% comedy en 100% lachgarantie. We kunnen eventueel ook een eigen opblaasbare comedyclub en theater meenemen (tegen een meerprijs) als je niet zeker bent van heerlijk buitenweer.
Silent Comedyshow is ideaal voor een buiten-event, bedrijfsfestival of jaarlijkse BBQ.
De benoemde bedragen zijn exclusief hoofdtelefoons + zenders, o.b.v. een line-up met prijswinnende comedytalenten (en finalisten van gearriveerde comedywedstrijden) en inclusief 25% maatwerk.
Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.
U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.
Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!
Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren?
Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.
De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.
Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.
In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie.
Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.
De workshop; wat kunt u verwachten?
Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.
Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!
Teamwork is het sleutelwoord!
De volgende aspecten komen naar voren:
· luisteren naar elkaar
· focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
· samenspelen en tegenspelen
· leiden en volgen
· coördineren
· benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
· ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost
Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.
De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.
Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen.
Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!
Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!
Welke klanten gingen u voor:
Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen
Een interactieve theatershow over de dagelijkse communicatie-frustraties.
De CommunicatieFrustratieShow is een interactieve theatershow waarin 2 acteurs u meenemen in verschillende stijlen van communiceren. Op humoristische wijze laten zij zien hoe we met elkaar communiceren en wel of niet naar elkaar luisteren, elkaar aanvallen of aanvullen, elkaar inspireren of frustreren. In de 40 minuten durende show passeren allerlei stijlen van communicatie de revue.
In de daarop volgende workshop (die 2 uur duurt), gaan de deelnemers op zoek naar hun eigen stijl van communiceren en wordt er onderzocht voor welke communicatiestijl zij allergisch zijn. We lachen om elkaars allergieën maar communiceren ook over communicatie en contact. Wat is goede communicatie en hoe zou deze binnen ons bedrijf optimaal kunnen worden?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren.
Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Wil je genieten van de beste comedians en cabaretiers in een zeer bijzondere locatie? Dan bieden wij jou uitkomst. Want je hoeft er zelf helemaal niets voor te doen. Topcomedy in een opblaasbare comedyclub en theater genaamd DE HUMOR DOME. Lees snel verder!
De allerbeste comedians komen naar je toe. Bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, BNNVARA, The Comedy Factory, Lowlands, Paaspop, Comedy Central, RTL en SBS. Inclusief de meest energieke Master of Ceremonies Raymon Hofkens. Wie weet geniet je van Arie Koomen, Jorgen Raymann of Steven Brunswijk.
Voor veel organisaties is het regelen van een eigen locatie nog steeds een hoge drempel. Binnen 10 minuten heb je een zeer toffe locatie en we kunnen beginnen met topcomedy.
Je bepaalt zelf hoe lang een show mag duren. Vanaf 30 minuten tot aan een volledige dag of weekend. Enorm handig als je een bedrijfsfestival mag organiseren. In overleg met jou gaan we de juiste line-up samenstellen en je ontvangt 100% topcomedy en 100% lachgarantie.
Onze ervaring met het verzorgen van comedy tijdens besloten events is eindeloos. Vele mensen hebben tranen met tuiten gelachen om de beste grappen en meest komische verhalen.
We kunnen ook comedy verzorgen met hoofdtelefoons. Zodat er geen overlast mag zijn tijdens andere activiteiten. Wens je liever een humoristische quiz? Wij maken het allemaal realistisch. Zolang we samen maar hard mogen lachen.
Zin in de beste grappen en meest komische verhalen?
Een echte aanrader!!
Neem gerust contact met ons op zodat we samen kunnen kijken welke show het beste aansluit bij je wensen.
We kijken uit naar je enthousiasme. Kies voor Comedy Events!