
Kun jij met je team in 2 uur een échte hit produceren? Met HIT Factory duik je in de wereld van AI en muziekproductie. Samen schrijf je de songtekst, componeer je de muziek en maak je een videoclip. Innovatief, creatief én hilarisch!
HIT Factory is een unieke teambuildingactiviteit waarin samenwerking en creativiteit centraal staan. Gewapend met AI-tools en een flinke dosis fantasie ga je met je team aan de slag om een eigen nummer te maken. In ChatGPT werk je aan de tekst, in Suno bepaal je het muziekgenre en vervolgens maak je in TikTok de videoclip. Hoe beter je prompt, hoe beter de tekst en de muziek die je wilt.
Alles draait om communicatie, lef en fun: wie kan zijn ideeën snel omzetten in iets concreets? Onder tijdsdruk komen verrassende talenten bovendrijven en ontdekt je team hoe je elkaar het best aanvult. Het eindresultaat? Jullie eigen videoclip die nog lang voor gespreksstof zorgt.
In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!
De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...
Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.
Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!
Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.
Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden.
Teambuildingeffecten van The Big Picture
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals:
√ Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
√ Samenwerking tussen afdelingen versterken
√ Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
√ Projectplanning
√ Het stimuleren van creativiteit
√ Communicatiestrategie
√ Visualiseren van de toekomst
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Knallend het nieuwe jaar in op een leuke originele manier? Dan is de New Years Apres Ski Party wat voor jullie! Een volledig verzorgd nieuwjaarsborrel met activiteiten, gezelligheid, hapjes en drankjes. Begin de ontvangst in echte après-ski stijl door te komen in skibrillen, mutsen of andere leuke accessoires. Zo zit de sfeer er meteen goed in! Maar geen zorgen, ook zonder deze items maken we er een feestje van. We presenteren de bekende Pub Quiz, maar dan met een winterse twist en extra spellen, helemaal in après-ski stijl. Geniet van een gezellige avond met heerlijke hapjes en drankjes erbij! Alles entertaint door onze eigen vinyl DJ!
De rondes
Met verschillende rondes is er genoeg entertainment tijdens de activiteiten. De New Years Apres Ski Party bestaat uit de volgende rondes:
Ben jij echt een après ski talent? Dan hebben we de Jodel bonus ronde: wie heeft de origineelste en luidste jodel van de dag?
Winnaars
Er valt natuurlijk ook wat te winnen tijdens deze gezellige middag/avond! Elke ronde worden er punten uitgedeeld en aan het einde sluiten we af met een leuke prijsuitreiking inclusief leuke prijs voor de winnaars!
Tip! Voor een extra gezellige avond kunnen we bonuspunten toekennen aan de teams of deelnemers met de meest originele après-ski outfits. Het is aan jullie om hier samen creatief mee aan de slag te gaan!
“Jetzt geht’s Los”
Let's Make Art Together!
Breng jullie kernwaarden tot leven
De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab
Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor.
Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.
Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.
Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.
Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.
Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.
Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.
We kijken uit naar je enthousiasme!
Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events
Welkom bij The HandProject
Bij The Hand Project geloven we dat teambuilding méér kan zijn dan een middagje samen buiten. In onze workshop bouwen jullie echte, functionele prothesehanden voor mensen die ze hard nodig hebben. Je werkt samen, je leert van elkaar, en je verandert iemands leven.
Bij The Hand Project draait teambuilding om meer dan een leuke dag. Jullie bouwen samen een echte prothesehand voor iemand die er geen toegang toe heeft. Zo werk je aan teamgevoel én maak je direct impact.
Hoe het werkt
Duur: ongeveer 2,5 uur
Locatie: overal in Nederland, wij komen naar jullie toe
Zelf doen of begeleid: kies voor een self-facilitated event of laat je begeleiden door ons team
Kleine of grote groep: geschikt vanaf 4 deelnemers tot wel 500 mensen
Iedere deelnemer ervaart de workshop intensief en persoonlijk. Je werkt met één hand gebonden, leert creatief oplossen en merkt hoe belangrijk samenwerking is. Aan het eind versieren jullie samen een tas met persoonlijke boodschap en foto. Die gaat naar de ontvanger.
Na een paar maanden volgt het mooiste moment: een foto van iemand die dankzij jullie hand zijn dagelijkse leven kan hervatten. Dat maakt de ervaring compleet.
Waarom kiezen voor dit event?
Ideaal voor kleine teams: onze self-facilitated events zijn eenvoudig op te zetten en al een mega succes gebleken.
Grootschalig of internationaal: wij begeleiden ook evenementen met honderden deelnemers.
Blijvende herinnering: je team maakt niet alleen een mooi moment mee, maar ook tastbare verandering voor iemand anders.
Waar kan dit?
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Haarlem… én bij jullie op kantoor. Wij regelen alles.
Boek dit unieke uitje
Wil je meer weten of direct boeken? Neem vrijblijvend contact op. Samen zorgen we voor een onvergetelijk teamuitje met echte impact.
Hitstar Bingo knalt je avond in met een muzikale rollercoaster vol spanning, fun en meezingers! Geef het rad een flinke zwieper en ontdek welke uitdaging op je wacht. Ga je voor het decennium, raad je het lied, of durf je te gokken of het lied langer of korter is dan 3 minuten en 30 seconden? Eén ding is zeker: stilzitten is geen optie!
Hitstar Bingo knalt je avond in met een muzikale rollercoaster vol spanning, fun en meezingers! Geef het rad een flinke zwieper en ontdek welke uitdaging op je wacht. Ga je voor het decennium, raad je het lied, of durf je te gokken of het lied langer of korter is dan 3 minuten en 30 seconden? Eén ding is zeker: stilzitten is geen optie!
Maar... er is nog een twist! Extra rondes geven jou en je team de kans om bonuspunten te scoren. Hoe beter jullie samenwerken, hoe groter de overwinning!
Draai, luister, schreeuw het uit en scoor je punten. Hitstar Bingo is het ultieme spel voor muziekfanaten en spelletjesliefhebbers!
Voorafgaand of aansluitend kunt u ook genieten van een heerlijk diner.
Uiteraard is dit spel ook op uw eigen locatie te spelen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Duik in een unieke teamuitdaging waarbij teamwork, creativiteit en een vleugje inventiviteit samenkomen. Geen techneuten vereist, want deze activiteit is ontworpen voor iedereen die zin heeft in een leuke en gezamenlijke ervaring!
Beeld je in: jouw team werkt samen aan het bouwen van een soepel verlopende kettingreactie. Of het nu gaat om een slimme knikkerbaan, een eenvoudige Rube Goldberg-setup of iets geheel origineels – de keuze is aan jullie.
Deze workshop draait om het bouwen aan succes als team. We voorzien een assortiment aan huis-, tuin- en kantoorartikelen waaruit je kunt kiezen om je creativiteit de vrije loop te laten. Het doel? Een vlekkeloze kettingreactie waarbij elk teamlid een essentiële schakel vormt. Het gaat hier om het delen van ideeën en het gezamenlijk ontwikkelen van een creatief project. Werk samen, geniet van het proces en ontdek jezelf als team.
Het draait niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het plezier van het gezamenlijk bouwen. Dus, klaar voor een gezellige en boeiende activiteit waarbij jouw team niet alleen een kettingreactie op gang brengt, maar ook de onderlinge band versterkt? Pak deze kans, laat je creativiteit stromen en beleef samen een avontuur.
Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld.
(bron: klantenvertellen.nl)
REACTIES DEELNEMERS:
"Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat"
Charlotte Hendriks, Unilever, (bron:klantenvertellen.nl)
"Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
Mari van der Burgt, Weir Minerals, (bron:klantenvertellen.nl)
Workshop Faalplezier: Wie faalt, kan leren
Faalplezier boeken? Daar is lef voor nodig. En dat maakt deze workshop zo krachtig! Fouten maken hoort erbij, al is dat in veel teams lastig om toe te geven. Herkenbaar? Dan is Faalplezier dé workshop voor jouw team!
Wat ga je doen?
Je leert de angst voor falen loslaten door middel van improvisatie en je kiest voor onzekerheid. Dit opent de deur voor meer creativiteit, nieuwe ideeën en betere samenwerking.
Doel van de workshop
Na afloop heeft je team:
Faalplezier gaat verder dan ‘leuk’ zijn – het zorgt ervoor dat je team vol zelfvertrouwen aan de slag gaat
Lef is alles!
We duiken in improvisatietheater – buiten je comfortzone, waar de magie gebeurt. Je ontdekt dat fouten geen obstakel zijn, maar juist kansen zijn voor groei.
Faalplezier voor elk team
Van ministeries tot modebedrijven – teams uit diverse sectoren gingen je voor. Of je team nu alles voorbereidt of juist in de actiemodus zit, Faalplezier is waardevol voor iedereen die faalangst wil overwinnen.
Tijdsduur
De workshop duurt standaard 2,5 uur, maar aangepast worden aan jullie wensen qua tijdsduur. Zowel langer als korter is bespreekbaar.
Onze Aanpak
Faalplezier is geen training, maar een ervaring die draait om plezier en groei. Het kan ook in het Engels worden gegeven.
Neem contact op voor meer info of om je wensen te bespreken!
Faalplezier – Het kan altijd anders!
Workshop ijssculpturen maken
Zin in het perfecte teambuilding uitje in de winter? Een workshop ijssculpturen maken is de workshop die u niet mag missen! Het is een heerlijk ijskoud winter uitje. Iedereen kan zijn of haar creativiteit de vrije loop laten en zo ontstaan de mooiste creaties. U kunt zelf een thema kiezen voor deze workshop. Alles talenten op het gebied van planning, creativiteit en communicatie zullen gedurende de workshop ijssculpturen maken naar voren komen. Maar wie gaat er winnen? Samenwerking speelt hierin een grote rol!
Teambuilding ijssculpturen maken
In de winter is het fijn om samen met uw collega’s wat leuks te ondernemen. Een mooie workshop ijssculpturen is dan ook zeker de moeite waard! Het is altijd leuk om te ontdekken hoe creatief uw collega’s zijn en zo kunt u elkaar op een andere manier leren kennen.
Iedereen heeft nog veel meer talenten dan die tijdens het werk zichtbaar zijn, maar welke zijn dat? Ontdek het zelf. Maar ook met familie en vrienden is dit een erg leuke workshop om te volgen in de winter. Plan daarom een datum wanneer dat u ijssculpturen gaat maken en dat gaat een indrukwekkende dag worden, vol blijvende herinneringen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Prijs ijssculpturen maken:
Tijdsduur ijssculpturen maken:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Een vrolijke, actieve workshop waar je naast een hoop lol ook nog wat leert over over samenwerking, creativiteit en ik-kracht.
In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie.
Vier minuten?
Ja!
Vier minuten!
En de rest van de tijd dan?
Daarin gaan we het geleerde toepassen in de praktijk! :-).
Deze workshop staat bol van ervaringsoefeningen. Je leert samenwerken op moment dat het er echt toe doet. Je leert creatief denken. Je leert je collega's op een heel andere manier kennen.
"Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"
"Ik heb enorm gelachen terwijl het me ergens ook wel een spiegel voorhield."
"Grappig om mijn collega's ook eens zo bezig te zien."
Na deze workshop:
Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol.
De workshop duurt twee uur en vier minuten.
We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen.
Ik ben toch geen aap?!
Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
Iedereen, ook jij, speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.
Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.
"Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
"Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
"Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"
Actief aan de slag
Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.).
Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...
Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.
"Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"
Andere bril
Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.
Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren?
Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.
De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.
Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.
In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie.
Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.
De workshop; wat kunt u verwachten?
Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.
Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!
Teamwork is het sleutelwoord!
De volgende aspecten komen naar voren:
· luisteren naar elkaar
· focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
· samenspelen en tegenspelen
· leiden en volgen
· coördineren
· benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
· ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost
Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.
De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.
Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen.
Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!
Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!
Welke klanten gingen u voor:
Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen
Haka Teambuilding
Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.
Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!
We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :
Duur workshop : 3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)
Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
- vanaf 100 personen 25 EUR per persoon
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen.
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW