Creatief Bedrijfsuitje in Limburg

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
34 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Creatief
  • Plaats, regio of provincie: Limburg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    MeerMetFotografie.nl verzorgt fotografieworkshops die uw team scherper maken.

    Workshop “Focus op Kernwaarden”
    Duik in de wereld van de communicatie door middel van beeld! Deelnemers bedenken en fotograferen een serie reclameposters waarin de kernwaarden in beeld en tekst worden uitgedragen.

    We werken in verschillende fotografie- en brainstormrondes, zodat het werk steeds beter en creatiever wordt. Jullie krijgen uitleg over hoe reclame werkt. We brengen een groot aantal attributen mee waarmee jullie kunnen werken, maar ook professionele lichtopstellingen en veel inspirerende foto's.

    Eindresultaat
    Een nieuwe blik op jullie team en kernwaarden, vereeuwigd in een digitale presentatie met het werk dat in de workshop is gemaakt. We bespreken het resultaat in de workshop en sturen julle het werk digitaal of als afdruk toe.

    Praktische informatie

    * Geen voorkennis nodig! Iedereen kan deelnemen
    * Fotografeer met mobiele telefoons of eigen camera's
    * Extra camera's te leen indien nodig
    * Duur van de workshop: 2 of 3 uur
    * Begeleiding door ervaren, professionele fotografen
    * Presentatie op maat gemaakt voor uw team
    * Gebruik van materialen en professionele lichtapparatuur

    Kortom: creatieve teambuilding mét inhoud! Vraag snel uw offerte aan, met meer details over deze workshop.

    6 - 20 personen

    Een uniek teambuildingspel (evenveel rollen achter als voor de camera)

    Als veilig uitje:

    Maak met elkaar een film met behulp van een van onze ludieke storylines of thema's.  Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera. 

    Film Festival: (unieke storylines of eigen opdracht)
    Door de opbouw en ontwikkeling in het spel worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
    U zult versteld staan van het resultaat!

    Teambuilding:

    U kiest binnen uw team wie o.a. de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial. 

    Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen. Ook zal er een hoog inspiratiegehalte voor de teams/crews bereikt worden omdat we uiteenlopende storylines aanreiken. Van Uw eigen thema of onderwerp kunnen we ook een storyline maken.

    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
    Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.

    Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.30 uur Instructie en start filmen 
    16.45 uur Laatste team retour; (borrelen) 
    17.30 uur Aanvang diner (op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
    19.00 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking. 
    19.20 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering) 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving! 

    De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:

    • Theatersport
    • Improviseren
    • Cartoon tekenen
    • Visueel communiceren
    • Logo schilderen
    • Mindfulness
    • Meditatie
    • Tai chi
    • Creatief schrijven
    • Massage workshop
    • Authentiek spreken
    • Systemisch werken
    • Zingen
    • Stijldansen
    • Stembevrijding
    • Lachworkshop
    • Samenwerken
    • Percussieworkshop

    En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    100 - 2000 personen

    Film Teambuilding is de unieke motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert! Leuk als bedrijfsuitje/ teamuitje!
     
    Jouw uitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, commercial, lipdub of tv-programma!

    Je leert elkaar eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commerial.

    Film Teambuilding is inclusief:
    * Professionele producent
    * Professionele begeleiding (regisseur per filmgroep)
    * Professionele camera's
    * Persoonlijke service
    * Geluidsfaciliteiten
    * Hulp bij creatief script writing
    * Brainstormsessie ontwikkeling concept
    * Rekwisieten & props en hulp met uitzoeken
    * Hulp bij het maken van het script/scenario
    * Uitschrijven van het op maat gemaakte script
    * Hulp bij het uitzoeken van de locatie naar wens
    * Plezier, hilariteit, entertainment & teambuilding 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    10 - 600 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment

    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 


    De zeepkist bouwen:

    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 


    Laat je niet kisten! 

    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen

    10 tot 20 personen € 50,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 40,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 32,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 27,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    10 - 200 personen

    "Klei je collega!" 

    De workshop “klei je collega” is een creatief teambuilding-feest dat gegeven in Helmond of uw op eigen locatie in Noord-Brabant of Limburg (overige provincies in overleg)! 

    Door middel van lootjes trekken krijg je een collega, teamgenoot, vriend of vriendin toegewezen. Vervolgens ga je deze persoon onder begeleiding van een kunstenaar stap voor stap boetseren. Je hoeft dus geen ervaring te hebben. Onopvallend bestudeer je die persoon en verwerk je persoonlijke kenmerken in je creatie. 

    Op deze manier blijft het tot op het eind een verrassing wie nou wie heeft gemaakt en krijgt iedereen een persoonlijk kunstwerk.

    De kosten per deelnemer zijn €35,- incl.btw! Dit is exclusief reiskostenvergoeding en instructie op locatie (€75,- voor 90 minuten).


    Deze activiteit is ook coronaproof te doen omdat we verzendklare pakketten maken met alle benodigdheden
    (klei, een sokkel, boetseergereedschap en eventueel een handleiding die stap voor stap uitlegt hoe je een portret boetseert.) 

    Een kant-en-klaar boetseerpakket kost slechts €37,- incl.btw!


    De pakketten worden aangetekend verzonden. Er passen 6 pakketten in een zending voor €15,-. Daarna kun je zelf de pakketten uitdelen of per stuk verzenden.
    De pakketten kunnen ook per stuk naar het woonadres van de deelnemers gestuurd worden als de klant de verzendlabels aanmaakt en naar ons doormailt. 

    Zo kun je via een online meeting toch dit hilarische "uitje" thuis doen! :)

    Eventueel met live instructie van +/- 90 minuten via een online platform (€75,-).

    Vul voor meer informatie over dit leuke teamuitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 100 personen

    Workshop Schilderen
    Een workshop is de ideale combinatie van ontspanning en creativiteit. Een avondje uit, maar dan anders.

    Onze schilder workshops duren twee uur, waarin je volledig begeleid wordt door een professionele kunstenaar. Voor de workshop mogen jullie een keuze maken uit ons complete assortiment van schilderijen. Dit schilderij komt centraal te staan in jullie workshop. We hebben database van 100+ schilderijen van bekende kunstwerken, grappige dieren, diverse beroepen, monumenten, Happy Painting tot aan Dikke Dames.

    Je begint met een leeg doek en vervolgens legt de kunstenaar het schilderij stap voor stap uit. Zo heeft iedereen de kans dit schilderij naar eigen smaak weer te geven. Dit geeft een hele gezellige sfeer onderling. Aan het einde van de workshop hebben alle deelnemers hun eigen creatie, hetzelfde en toch allemaal anders. Tevens een leuke herinnering aan deze speciale dag!

    Wij geloven dat iedereen creatief is of creatief kan denken. ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren, te verrassen en ruimte te bieden om te groeien. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Waarom een schilderworkshop?

    • Iedereen kan het!
    • Je hebt geen ervaring nodig
    • Door de stap voor stap begeleiding van onze professionele kunstenaar lukt het gegarandeerd
    • Creativiteit verbindt collega’s
    • Een kunstwerk als herinnering aan deze dag
    • Creatief onder het genot van een drankje
    • In een leuke locatie zoals een gezellig café of restaurant bij jou in de buurt.
    • Op jouw eigen locatie is ook mogelijk!

    ArtPub is hét creatieve platform dat staat voor verbinden van creativiteit, horeca, consumenten en bedrijven.

    We bieden verschillende creatieve workshops aan: van schilderen, handletteren tot aan creatieve teambuilding. Al deze events vinden plaats in een inspirerende omgeving!

    Inclusief
    Professionele begeleiding door lokale kunstenaar
    Alle materialen
    Tijdsduur: 1,5 tot 2 uur

    Leuk als creatief bedrijfsuitje of teamuitje!

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een creatieve energizer in een online bijeenkomst.

    Je hebt een online (of live) meeting en je wilt ook iets leuks doen om het team te verbinden.
    Of je wilt  je deelnemers prikkelen om eens anders naar je topics te kijken.
    Je hebt maar beperkt de tijd hiervoor.

    Dichter bij de zaak brengt je in dertig minuten dichter bij elkaar en dichter bij de zaak!

    In deze workshop word je door een heuse woordkunstenaar meegenomen in een speedcursus gedichten schrijven. 
    Op een heel laagdrempelige en vrolijke manier wordt iedereen meegezogen in een kort creatief proces met als resultaat:

    • iedereen schrijft een gedicht
    • iedereen draagt dat gedicht voor

    Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
    Hoe dan?! Je zult verrast zijn.

    Reacties uit eerdere workshops:

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Ik heb niks met taal, maar dit was heel verrassend!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en heel zinvol"
    "Grappige opzet!"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend

    Duur: plm. 30 minuten.

    Deze workshop kan zowel online als live gegeven worden.

     

    2 - 200 personen

    Iets écht unieks doen voor een bedrijfsuitje? Dan zit je bij Uitjesbazen op de juiste plek! Neem samen met onze regisseur en cameraman een echte videoclip op!

    Kruip met z'n allen in de huid van de meest iconische popsterren die de wereld rijk is. Denk aan idolen als Michael Jackson, The Beatles of Madonna! Zelfs een mash-up van verschillende liedjes is mogelijk. Niets is ons te gek en alles is mogelijk!

    Inclusief:

    • Kennismakingsafspraak om de "set" te verkennen
    • Verkleedkleren
    • Cameraman en regisseur met professionele apparatuur
    • Videoclip op dvd en online achteraf toegestuurd

    Wat staat jullie te wachten? 
    Van tevoren heeft onze regisseur met jullie contact over welk liedje jullie graag willen gebruiken voor de videoclip. Alles is mogelijk! Komen jullie er niet uit? Dan denken wij graag met jullie mee. Op de dag zelf nemen we samen de videoclip door. Wij begeleiden dit proces van A tot Z en stoppen niet voordat alle puntjes op de 'i' staan. Het maken van de videoclip zal zo'n 2,5 uur in beslag nemen. Uiteindelijk zal de videoclip zo'n 6 minuten duren. De bloopers willen we namelijk niet missen ;-)

    25 - 200 personen

    Een uniek concept: word kandidaat in jullie eigen spelshow en speel het razend populaire spel 30 seconds! Dit is je kans om in een echte spelshow te zitten. En nee, we bedoelen niet in het publiek.

    Tijdens deze activiteit mag je deelnemer zijn, jury, host of misschien wil je wel floormanager of cameraman worden? Samen met jouw vrienden maken we jullie eigen versie van het razend populaire spel 30 seconds!

    We verdelen jullie groep in kleinere teams die tegen elkaar strijden. Om de beurt raden jullie zoveel mogelijk begrippen die door je teamgenoot worden omschreven in, jawel, 30 seconden. En denk je te gaan winnen? Think again!
     

    Om het kwartier wordt er met de dobbelsteen gegooid, die het hele spel in de war gooit. Je kunt je punten verdubbelen, alles verliezen of misschien mag je wel een teamlid van een ander groepje stellen.

    Niets is te voorspellen. Als klap op de vuurpijl wordt alles opgenomen en ontvangen jullie achteraf een leuke compilatiefilm van jullie spelshow!



    Onze workshops:
    • Lipdub maken
    • Commercial maken
    • Videoclip maken
    • Speelfilm maken
    • Journaal maken
    • Vloggen 
    • 30 seconds
    We vertellen je graag meer over alle mogelijkheden. Neem contact met ons op via 030-227 0620 of info@tvworkshop.nl.
    10 - 500 personen

    Een leuke teambuilding activiteit voor het hele bedrijf of afdeling? Doe de Teamfilm TV workshop of Film workshop.  Laagdrempelig en toegankelijk, iedereen kan meedoen. 

    Voor ieder type mens is er een rol in onze leuke creatieve workshop. Het leuke is dat je met je team de film of TV commercial helemaal zelf maakt. Je mag zelf de regie doen, filmen, acteren en meer.  Onze regisseurs helpen je natuurlijk een handje.

    Heb je een thema? Dan sluit deze leuke workshop gemakkelijk aan. Maar net zo goed bedenken we samen een leuk onderwerp voor de workshop.  Desgewenst maken we de workshop helemaal op maat met thema kleding, attributen, props en meer.

    Een populair thema op dit moment is het "personeel wervingspotje" Met het team maak je een filmpje om nieuwe collega's te werven. Want wie weet er nu beter wie in het team passen dan de mensen zelf! Naast dat dit een leuke creatieve workshop is heb je ook nog eens een waardevol filmpje waar je bijvoorbeeld een social media campagne mee kan voeren. Vraag ons naar de succesverhalen van andere klanten!

    O ja, een locatie. Natuurlijk is een fantasierijke locatie het beste zoals een kasteel of ergens in een mooie binnenstad. En ook daar helpen we je graag mee om een geschikte locatie te vinden.

    Teamfilm is al meer dan 15 jaar actief met Film en TV workshops in binnen- en buitenland, je bent bij ons in goede handen! 

    Laten we even bellen met elkaar dan lichten we de workshop en mogelijkheden toe. 

    Voor meer informatie kunt u ook het aanvraagformulier invullen.

    10 - 300 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 15 tot 125, <125 is mogelijk i.c.m. andere programma’s die wij ook aanbieden, zoals bijvoorbeeld Bouw een Kart als Mario, of de Brain Game.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    10 - 750 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor 

    de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?

    Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!

    Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…

    Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.

    Prijs kleine groepen (inclusief retour verzending)
    1 team: € 82,50
    2 teams: € 142,45
    3 teams: € 187,45
    4 teams: € 245,00

    Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
    14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
    16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking

    Inbegrepen binnen dit uitje

    • Per team een bomvolle koffer met opdrachten en raadsels
    • Een kluis met aftellende klok
    • Per team een kraskaart met tips

    Optioneel binnen dit uitje

    • Begeleiding ter plaatse
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Combineren met andere activiteiten
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    2 - 100 personen

    Plezier, Teambuilding, Functioneel, Samenwerken, Entertainment & Hilariteit!
     
    Speel samen met bijvoorbeeld 60,180 of zelfs 600 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?
     
    Geef jouw afdeling en/of jouw totale organisatie een boost!

    Echt maatwerk 
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In persoonlijke gesprekken brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.
     
    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.
     
    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs (voor grote groepen) gespecialiseerd.Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    https://www.youtube.com/watch?v=tUJP2yAG944 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    40 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Een creatief bedrijfsuitje is niet alleen leuk...Een creatieve bedrijfsuitje in Limburg helpt u ook bij het verbeteren van de verhoudingen in uw team. U kunt bij een creatief bedrijfsuitje in Limburg bijvoorbeeld denken aan samen schilderen of een kunstwerk maken waarbij samenwerken en oplossingsgericht denken centraal staan. Maak samen in 1 dag een kunstwerk voor op kantoor, of een leuke bedrijfsfilm. Tijdens een creatief bedrijfsuitje in Limburg kunt u gericht iets leren over uw collega's en over het maken van kunstwerken.

    WegmetdeBaas heeft voor u de leukste en beste creatieve beddrijfsuitjes in Limburg gevonden. Bij ons vindt u alles overzichtelijk op 1 plek. Van creatief bedrijfsuitje schilderen van klompen in Limburg tot het maken van sieraden of films.