Creatief Bedrijfsuitje in Houten

Filteren

Filters

Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
75 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Creatief
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een middag vol creativiteit, uitdagingen en obstakels. Bouw de meest (on)mogelijke obtakels op jullie eigen, unieke midgetgolfbaan! 

    Een unieke golfbaan
    Niks is te gek in de wereld van Midgetgolf Maniacs. Het bouwen van jullie Midgetgolf baan, kan misschien wel het leukste project zijn van dit jaar. Laat je vaardigheden zien op een parcours vol creatieve obstakels en versla de andere teams met de perfecte slag.

    Voor het bouwen van de baan beginnen we bij de basis; een grasmat, een lichtslang en het einddoel de put. Nu kan het creatieve proces beginnen. Jullie hebben al je vaardigheden nodig op het gebied van ontwerpen, bouwen en spelinzicht. Jullie kunnen de baan zo uitdagend mogelijk maken, maar toch haalbaar voor speler van verschillende niveaus.

    Wanneer het thema en de baan vorm hebben gekregen, kan er begonnen worden met het bouwen van de obstakels. Terwijl een deel van het team druk is met de bouw van de baan, worden de andere teamleden uitgedaagd door diverse minigames om zo materialen te verdienen en de baan steeds verder aan te kleden.

    Let de game begin!
    Zodra alle banen klaar zijn, kunnen de teams de par van hun baan bepalen. Met de scorekaart om jullie nek is het tijd om jullie midgetgolf skills te laten zien op de banen van jullie tegenstanders. Welk team slaat zich er het best doorheen? Probeer met de minste slagen alle obstakels te overwinnen en binnen de baan te blijven.

    Als extra optie kunnen jullie de ombouw van 1 baan kopen. Samen met de zelfgebouwde obstakels kunnen jullie eindeloos variëren en de vrijmibo voortaan uitbreiden met een potje office golf!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15      Ontvangst en verdeling van de teams
    14:15 - 14:30      Ontwerpen van de golfbanen
    14:30 - 15:30      Bouwen van de obstakels
    15:30 - 16:00      Minigames voor extra materialen
    16:00 - 16:45      Testen van de golfbanen
    16:45 - 17:00      Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Gerecycled karton
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Reis- en reserveringskosten

    Extra opties

    • Neem de creaties mee en strijd verder op kantoor
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Engelstalige opdrachten en begeleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.

    Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    15 - 250 personen

    De Photo Challenge van Urban Klik is een 100% offline speurtocht in Utrecht. Bedacht door een Utrechtse local vanuit een passie voor de stad Utrecht, fotografie en spelletjes.

    In teams gaan jullie op pad, gewapend met een plattegrond en een Polaroidcamera. De plattegrond brengt je naar onze favoriete plekjes in de stad. Laat je teamleden poseren en scoor punten door de voorbeeldfoto zo goed mogelijk na te maken, met een Polaroidcamera! Klinkt makkelijk? Om alle punten te scoren moeten de juiste elementen terugkomen op jullie foto's. Denk aan een accessoire, een bootje, of zelfs een hond... :-)

    Zo werkt het:

    1. Ontmoeting op Domplein: Elk team krijgt een plattegrond, voorbeeldfoto’s en een Polaroidcamera.
    2. Aan de slag: Vind de locaties en maak de voorbeeldfoto’s na. Haal binnen 2 uur de finish.
    3. Ontvang de beloningen: De Polaroids worden beoordeeld, en het winnende team krijgt een prijs. De Polaroids mogen jullie houden.

     Waarom uniek:

    • Geen schermen, maar interactie.
    • Herinneringen vastgelegd op Polaroids.
    • Ontdek verborgen plekjes tijdens het puzzelen, ook voor locals!

    Praktische info:

    • Duur: 2,5 uur. Natuurlijk mogelijk om af te sluiten met een borrel of een gezellig diner in een van de vele leuke restaurantjes van Utrecht.
    • Prijs: €29,99 p.p. excl. btw
    • Groep: 8-250+ personen
    • Talen: Engels of Nederlands

     Over ons: Oprichtster Nathalie en haar team bieden een unieke speurtocht met persoonlijke begeleiding.  In een wereld die altijd ‘aan’ staat, zorgen wij voor iets verfrissends: een complete offline ervaring

    Interesse? Vul het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    Bureau van Aemstel Produkties verzorgt sinds 1997 spraakmakende uitjes in Amsterdam. Bekend van NOS, DWDD en RTL Boulevard.

    Uw schilderworkshop vindt plaats in een sfeervol grachtenpand of in het gezellige stadscafé van Amsterdam. Ontdek uw verborgen talenten tijdens deze workshop schilderen. Onder leiding van een deskundige is schilderen fun! U maakt kennis met de diverse schildertechnieken, kwasten en verfsoorten.

    U kiest voor een doek maar kunt ook een dier beschilderen of een Amsterdammertje! Leuke combi's mogelijk met Rembrandtspeurtocht of  bezoek  het Rembrandthuis!

    U wordt tijdens deze workshop vrijgelaten om uw eigen creatie op het doek te zetten, precies zoals ú dat in uw hoofd heeft. Schilderen gaat altijd goed en mislukt eigenlijk nooit! Durft u niet te schilderen? Geeft niets; we kunnen de workshop ook zo inrichten dat we met zijn allen 1 groot schilderij maken! U zult zien wat een geweldige ervaring dat is! Deze workshop schilderen is een goede teambuilder. Ervaar de rustgevende werking van het schilderen en laat u beïnvloeden door alle kleuren. Iedereen kan schilderen! Leuk weetje is overigens dat niet ver van één van de ateliers meesterschilder Rembrandt begraven ligt!

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte het formulier in.

    Meer originele groepsuitjes van Aemstel Produkties:
    *Sex in the city, hilarische speurtocht over de wallen
    *Lachdag, dagje humor in de hoofdstad
    *Crimineel Amsterdam, op stap met een oud rechercheur
    *oud Hollandse spelletjes, met karaoke in het Baantjermuseum
    *Smartlappenworkshop, met accordeonist en cd opname
    *Baantjerspeurtocht, inclusief lijk

    10 - 100 personen

    "Klei je collega!" 

    De workshop “klei je collega” is een creatief teambuilding-feest op uw eigen locatie in Noord-Brabant of Limburg (overige provincies in overleg)! 

    Door middel van lootjes trekken krijg je een collega, teamgenoot, vriend of vriendin toegewezen. Vervolgens ga je deze persoon onder begeleiding van een kunstenaar stap voor stap boetseren. Je hoeft dus geen ervaring te hebben. Onopvallend bestudeer je die persoon en verwerk je persoonlijke kenmerken in je creatie. 

    Op deze manier blijft het tot op het eind een verrassing wie nou wie heeft gemaakt en krijgt iedereen een persoonlijk kunstwerk.

    De kosten per deelnemer zijn €32,95- *

    Dit is exclusief reiskostenvergoeding (€0,30* per km) en instructie op locatie (€65,-* voor 90 minuten).

    Deze activiteit is ook online te doen omdat we verzendklare pakketten maken met alle benodigdheden (klei, een sokkel, boetseergereedschap en eventueel een handleiding die stap voor stap uitlegt hoe je een portret boetseert.) 

    Een kant-en-klaar boetseerpakket kost slechts €35,-*

    De pakketten worden aangetekend verzonden. Er passen 6 pakketten in een zending voor €15,-*. Daarna kun je zelf de pakketten uitdelen of per stuk verzenden. De pakketten kunnen ook per stuk naar het woonadres van de deelnemers gestuurd worden als de klant de verzendlabels aanmaakt en naar ons doormailt. 

    Zo kun je via een online meeting toch dit hilarische "uitje" thuis doen! :)

    Eventueel met live instructie van +/- 90 minuten via een online platform (€65,-* ).

    Vul voor meer informatie over dit leuke teamuitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    *Prijzen zijn exclusief 21% BTW

    4 - 100 personen

    Let's Make Art Together!

    Breng jullie kernwaarden tot leven

    De Art of Values workshop transformeert de kernwaarden van jullie organisatie in een tastbaar, gezamenlijk kunstwerk. Teams geven visueel vorm aan, verkennen en stemmen af op jullie kernwaarden en gedeelde doel, waarbij essentiële gesprekken ontstaan door kunstgebaseerde samenwerking en creativiteit.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvolle dialoog - Creëer een veilige ruimte voor oprechte gesprekken over bedrijfswaarden
    • Team afstemming - Kunstmaken bevordert wederzijds begrip en gedeelde interpretaties
    • Visuele helderheid - Transformeer abstracte concepten in begrijpelijke visuele kunst
    • Tastbare herinnering - Produceer kunstwerken als voortdurende visuele herinneringen aan teamcommitments

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 800 deelnemers
    • Inbegrepen: Op maat gemaakte workshop, materialen, begeleiding, en afgewerkt kunstwerk klaar om op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 3-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Lanceren of vernieuwen van kernwaarden
    • Navigeren door organisatieverandering of groei
    • Afstemmen van leiderschap op waardengedreven gedrag
    • Definiëren van gedeelde waarden voor nieuwe of cross-functionele teams
    • Versterken van waarden tijdens rebranding of strategische verschuivingen
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     

    4 - 800 personen
    Plezier Teambuilding Creatief Samenwerken Verbinding Entertainment & Hilariteit!
    Speel samen met bijvoorbeeld 30, 60,180 of zelfs 360 collega’s de hoofdrol in een spetterende videoclip waarin je op een ludieke wijze een bekend liedje playbackt. Een lipdub bestaat uit één shot waarin de steadicam operator (camera) een vooraf bedachte route aflegt.
    Met als resultaat een flitsende, informerende, inspirerende & hilarische videoclip/lipdub

    Tijdens de presentatie van jullie lipdub zie je jouw collega’s van het scherm knallen:) Aansluitend is er een spetterende Lipdub Music Award Show. Wie valt er in de prijzen?

    Geef jouw afdeling en/of uw totale organisatie een boost!..
    LIPDUB TEAMBUILDING gaat verder dan zo maar een Lipdub produceren. Samen veel plezier beleven is het startsein van teambuilding, vanuit deze basis ontwikkelen wij jouw Lipdub op maat.

    Echt maatwerk:
    LIPDUB TEAMBUILDING wordt altijd op maat gemaakt. Hierin is een goede voorbereiding van belang. In een persoonlijk gesprek brengen we alle speerpunten in kaart en verwerken dit in het Lipdub script. Tijdens dit gesprek wordt tevens het totale evenement tot in de puntjes voorbereid.
     
    Persoonlijke Service:
    Persoonlijke service staat bij LIPDUB TEAMBUILDING hoog in het vaandel! Het doel dat jij en jouw organisatie wilt bereiken staat voorop. Samen zorgen wij ervoor dat deze meer dan behaald worden.

    Vakmensen:
    Van origine komen wij vanuit de televisie, film en evenementen industrie. Wij hebben tientalen jaren ervaring in de organisatie van Filmevenementen. De eerste lipdubs die hier in Nederland werden geproduceerd daar waren wij bij betrokken.

    Specialisatie:
    Wij zijn specifiek in teambuilding gerichte lipdubs gespecialiseerd.
    Veel Plezier, Hilariteit, Samen, Gezelligheid & Entertainment zijn hier uiteraard onderdeel van!

    Ervaring:
    LIPDUB TEAMBUILDING en zijn crew hebben honderden lipdubs geproduceerd. Voor bijna alle organisaties was teambuilding zeer belangrijk. Hierdoor hebben wij de ultieme formule ontwikkeld waarin Plezier, Teambuilding, Hilariteit, Saamhorigheid en Amusement samensmelten.

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij LIPDUB TEAMBUILDING altijd inbegrepen. Onderdeel van Film Teambuilding.

    40 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen

    Nieuwste uitje van AA Events Europe / Eigen-wijs: Harbor Dock Experience - Nostalgisch in de Oude Haven van Rotterdam

    Combinatie van spel, actie en avontuur. We beginnen met een soort korte pubquiz, waarbij wetenswaardigheden over Rotterdam voorbij komen. Bij voldoende goede antwoorden gaat u dan na 15-20 minuten van start, waarbij u een houten ton aan boord moet takelen, een doel moet raken met een aardappelschieter en ook nog met een sloep een parcours in de Oude Haven moet afleggen. Na diverse activiteiten en hilarische hindernissen, mogen de overalls weer uit en kunt u aan uw welverdiende borrel beginnen.

    We hebben een unieke vergaderruimte en ook een BBQ of diner is mogelijk op deze nieuwe locatie.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    16 - 36 personen

    Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?

    Van Pitstop tot Pimp Shop!
    Van ontwerp naar complete zeepkist, tot wel 20 teams. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games om munten te verdienen? Welke deelnemers gaan shoppen in de Pimp-My-Ride Shop voor onmisbare onderdelen?

    Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bar en full size bumper, kentekenplaten met inspirerende teksten, Mario Kart outfit, etc.

    Grand Prix… action!
    In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…

    Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de race op tijd?

    Programmaduur: 2½ uur.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!

    20 - 250 personen

    Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
    Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.

    Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
    Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!

    Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!

    Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.

    10 - 9999 personen

    Teambuilding en echte actie!
    Bij dit echt Rotterdamse bedrijfsuitje gaat u met uw collega’s een zeepkist bouwen, en daarna ermee racen! Welk team heeft het beste ontwerp, dat het snelst of juist goed stuurbaar is? Hierbij is vindingrijkheid en samenwerken een must. Na een paar uur bouwen, kan dan de race beginnen!

    Dit bedrijfsuitje is een van onze klassiekers (sinds 2014).  Ideaal als middag activiteit, maar ook als avond activiteit. Na een eerste ontwerp gaat u na ongeveer 30 minuten met uw team van start met afmeten en zagen van het hout. Dachten sommigen het rustig aan te kunnen doen, zien ze de andere teams al serieus bezig zijn, waardoor er ineens keihard gewerkt wordt.

    Na ongeveer 1-2 uur zijn dan de eerste bolide's klaar voor een test rondje en wordt het parcours gereed gemaakt voor de race. Na de race is er een welverdiende borrel en kan er aansluitend een warm buffet aan toegevoegd worden. Totale tijd van dit event is dan ook 3,5 tot 6,5 uur.

    MVO: Hiermee sponsort u de Zeepkisten Race Rotterdam. Een groot kinderevenement in Rotterdam, waarbij de jeugd zich inzet en gewaardeerd wordt.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 120 personen

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Zoek je een unieke en gezellige activiteit voor je team? Ontdek onze Sip & Clay Partay workshop bij Rembrandt van Wine in Amsterdam! Samen met je collega’s creëer je in twee uur een eigen kleiwerk, en heb je een avond vol creativiteit en plezier.

    Waarom een Sip & Clay Partay?

    • Een nostalgische trip terug naar je kleutertijd, maar dan met een discobal, sfeervolle verlichting en lekkere plaatjes.
    • Een gezellige en creatieve middag waarin je iets nieuws probeert. Het draait niet om artistieke perfectie, maar om plezier maken en iets unieks creëren. En je gaat naar huis met een eigen kunstwerk in een doosje waar je trots op kunt zijn!
    • Geen ervaring nodig. Onze enthousiaste clay masters helpen je op weg, zodat zelfs beginners iets tofs kunnen maken. Wij zorgen voor alle materialen én drankjes.
    • Onbeperkt drankjes inbegrepen: Rood, wit, <0.5% wijn of een ander (fris)drankje naar keuze.

    De workshop duurt twee uur en bestaat uit twee delen: eerst maak je je kleicreatie(s), daarna geef je die een lik verf in jouw stijl. Aan het eind is er nog tijd om rond te lopen, foto’s te maken, elkaars werk te bewonderen en lekker te kletsen.

    Waarom bij Rembrandt van Wine?

    • Teambuilding: samen creatief bezig zijn versterkt de band en zorgt voor een ontspannen sfeer.
    • Plezier voor iedereen: of je een ervaren klei-kunstenaar bent of voor het eerst klei hebt.
    • Herinneringen om mee te nemen: na afloop gaat iedereen naar huis met een origineel kleiwerkje én leuke herinneringen aan een gezellige avond.

    Boek nu jouw teamuitje!

     Neem contact met ons op om een datum te reserveren of meer te weten te komen over onze workshops.

    6 - 25 personen

    Over deze pagina

    Een creatief bedrijfsuitje is niet alleen leuk...Een creatieve bedrijfsuitje in Houten helpt u ook bij het verbeteren van de verhoudingen in uw team. U kunt bij een creatief bedrijfsuitje in Houten bijvoorbeeld denken aan samen schilderen of een kunstwerk maken waarbij samenwerken en oplossingsgericht denken centraal staan. Maak samen in 1 dag een kunstwerk voor op kantoor, of een leuke bedrijfsfilm. Tijdens een creatief bedrijfsuitje in Houten kunt u gericht iets leren over uw collega's en over het maken van kunstwerken.

    WegmetdeBaas heeft voor u de leukste en beste creatieve beddrijfsuitjes in Houten gevonden. Bij ons vindt u alles overzichtelijk op 1 plek. Van creatief bedrijfsuitje schilderen van klompen in Houten tot het maken van sieraden of films.