Goed Bedrijfsuitje in Uddel

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
419 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Uddel
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Crazy Dinner, dat is Crazy 88 spelen én lekker eten, met Holland Tour Guides. Doorgedraaid, spannend, lekker en komisch! Holland Tour Guides komt nu met het meest hilarische diner! Gebaseerd op het spraakmakende BNN televisieprogramma Crazy 88. Een avontuurlijke Game in het hart van de stad, afgewisseld met drie overheerlijke dinergangen in diverse restaurants? Dit uitje heeft zijn plaats verdiend binnen de top-tien van onze arrangementen. 

    Want wat gaat u eigenlijk doen?
    U wordt ontvangen door onze professionele begeleiding die uw gezelschap opsplitst in verschillende teams. Wat voor opdrachten kunt u verwachten? Wat dacht u van: bel bij iemand aan en vraag of je een kopje koffie mag drinken of knuffel een politieagent. Dit is uiteraard pas een voorproefje, dus maak uw borst maar vast nat. U zult alle opdrachten registeren op een videocamera zodat de jury uiteindelijk kan zien of ze daadwerkelijk zijn uitgevoerd. Ondertussen komen alle teams weer bij elkaar en gaat u tijdens deze tocht heerlijk eten in de diverse restaurants.

    De Crazy Dinner hoofdprijs wordt in de wacht gesleept door het best presterende en het best gedocumenteerde team. Een avontuurlijk dag en heerlijk genieten van de horeca. Geniet van het dessert!

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Crazy game deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Crazy game deel 2
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    Inclusief:
    - Professionele begeleiding
    - Filmcamera tijdens het spel
    - Achteraf alle video's digitaal toegestuurd
    - Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
    - Prijsuitreiking
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen: €66,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: €59,50 p.p. excl. BTW


    Wilt u een Crazy Dinner boeken in een andere Nederlandse of Vlaamse stad? Dit arrangement is te boeken in maarliefst 46 steden! Neem gerust contact met ons op.

    Optioneel: 
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan! 

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    De workshop Insectenhotel bouwen is een bijzondere workshop. Hierbij staan een aantal belangrijke thema's centraal. Plezier, samenwerken en de frisse buitenlucht zorgen hoe dan ook voor een leuke middag. 
    Toch is dit niet zomaar een workshop die alleen maar het plezier dient. Met deze workshop dragen jullie bij aan de biodiversiteit. Wisten jullie bijvoorbeeld dat een appel niet eens kan groeien, wanneer deze niet bestoven is door een bij of hommel? Een insectenhotel is een verblijfplek voor insecten. In de zomer is het een nestplaats en in de winter dient het als overwinteringsplek. Zo blijft de biodiversiteit dus op orde. Een belangrijke taak! 

    Een insectenhotel bouwen vraagt om een nauwe samenwerking. Het vraagt om overleg en een taakverdeling. Net als op de werkvloer zullen werknemers met elkaar moeten overleggen en afstemmen. Het grote verschil is dat ze dat deze keer doen in de frisse buitenlucht omringd door groen en natuurlijke materialen. Bezig zijn met je handen en even uit je hoofd! Dit creëert ruimte voor een team om nader tot elkaar te komen en met elkaar te ontstressen. Patronen en gedragingen krijgen de ruimte om herzien te worden, of misschien zelfs wel besproken. 

    Onder begeleiding van de enthousiaste collega's van Out of the Office zullen jullie alles te weten komen over het insectenhotel, de natuurlijke materialen en alle mogelijkheden. Ons doel is om een gezellige en leerzame dag te organiseren waar je als team ontspannen en geïnspireerd vandaan komt. De Veluwse buitenlucht en weidse tuin leent zich hier perfect voor. En wie weet zijn jullie wel zo enthousiast dat jullie thuis ook aan de slag gaan! Kortom; een activiteit met grote impact op de teamprestaties én de biodiversiteit. Win-win!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    24 - 300 personen

    De E-Battle
    Met prachtige E-Scooters de strijd aangaan met je collega's, team of familie!. Wie wil dat nou niet? Op een leuke, educatieve en moderne manier wordt deze citygame gespeeld.

    Hoe wordt de citygame gespeeld?
    In teams ga je met het Gamebook de stad in en voer je de opdrachten uit. Alle antwoorden worden via Whatsapp gestuurd naar de spelleider in de vooraf aangemaakte groepsappen. de opdrachten kunnen bestaan uit dingen opzoeken op internet, maar ook zijn er verschillende foto-opdrachten en doe opdrachten. De opdrachten zijn in verschillende catogorieën verdeelt.

    Kortom een hilarisch spel waar je ook nog eens wat van leert.

    De E-Battle Special in inclusief flesje water en en snack voor onderweg, en tijdens de pauze kunt u kiezen uit koffie/thee met iets lekkers of een drankje en een hapje !!! 
    E-Battle Special met E-Scooters en E-Choppers vanaf 24 personen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Bent u met minder personen en lijkt het leuk om segway te rijden? Kom dan naar onze locatie op de Veluwe!   Bos en Heide Segway tour vanaf 8 personen


    Prijs vanaf €74,50 p.p excl. btw, inclusief verzekering, gebruik helmen, transport en begeleiding van van instructeurs.

     

    24 - 200 personen

    Diepzeeduiken, over New York vliegen of op het randje van een wolkenkrabber lopen. Met virtual reality is alles mogelijk. Iedere activiteit passen wij helemaal aan zodat het aansluit bij jullie wensen. We zullen voor jullie altijd een virtual reality experience op maat maken. Wil je virtual reality inzetten voor teambuilding, geen probleem! Wij hebben meerdere teambuildinggames die hier perfect voor zijn. Wil je een complete experience met virtual reality? Dit is ook mogelijk, net zoals eigenlijk alles mogelijk is met virtual reality!

    • Altijd proffesionele begeleiding van onze VR-experts
    • Alle systemen in huis: Oculus, HTC, PS4, 360 cardboards en raceseats
    • Alle experiences aanwezig: van diepzeeduiken tot een stedentrip, tot escape rooms
    • Als enige in Nederland een ware teambuilding experience mogelijk
    • Vraag naar het ‘all-in’ pakket en ervaar zo alle mogelijkheden van VR voor een prikkie

    Teambuilding

    Virtual Reality biedt veel verschillende mogelijkheden op het gebied van teambuilding. Zo hebben wij namelijk de virtuele bom. Per groep van 2 tot 4 personen zet 1 iemand de bril op. Waarom maar 1 iemand? De andere spelers krijgen een aantal posters voor zich. De persoon met de bril ziet een gecompliceerde bom die hij of zij moet ontmantelen. Door goede communicatie moet hij duidelijk zien te maken wat hij of zij ziet. Degene met de bril heeft werkelijk geen idee wat de rest ziet. De overige groepsleden hebben namelijk de oplossing van een bom maar hoe moeten zij dit uitleggen aan degene met de bril. Dit is aan jullie! Iedere bom duurt 5 minuten. Na deze 5 minuten wordt de bril doorgegeven en volgt er een nieuwe bom. De bommen worden steeds lastiger. Welk team lost de meeste bommen op binnen de tijd?! Communiceren is de key bij het ontmantelen van de bom. Hiernaast is er ook geduld, creativiteit en stressbestendigheid bij nodig om de bommen te ontmantelen.

     

    Experience

    Vooraf zullen we een aantal keer contact hebben om jullie wensen te bespreken. Met virtueel reality is alles mogelijk maar dan ook echt alles mogelijk. Altijd al een keer willen varen op een bootje in Thailand? Mogelijk! Ben jij een echte formule 1 fan en wil je racen net als Max Verstappen? Mogelijk! Altijd al een keer over de strip in Las Vegas willen lopen? Mogelijk! Wil je vechten tegen een echte bokskampioen? Dit is ook mogelijk! Je kunt het zo gek niet verzinnen en het is mogelijk! Zelf geen idee wat je wilt doen? Wij hebben namelijk een lange ervaring met virtual reality dus hebben wij genoeg leuke en interessante suggesties die voor jullie geschikt kunnen zijn.

     

    Wij kunnen ook een complete experience bieden die zowel teambuilding als ontspanning bevat. Bij ons is net als met virtual reality alles mogelijk! Willen jullie iets doen in een kwartier of willen jullie een hele middag bezig zijn met een VR-bril. Alles is mogelijk en naar jullie wensen in te richten. Wij zullen met onze appratuur op een locatie naar keuze komen, hierdoor kunnen wij virtual reality in heel Nederland en België organiseren. Wij staan ook vaker op evenementen met onze VR-brillen. Mocht je meer informatie nodig hebben, neem dan gerust contact op. Wij zullen alle mogelijkheden toelichten.

    1 - 300 personen

    Herbeleef de magie van vervlogen decennia met onze interactieve Nostalgia Memories Spelshow! Stap dit voorjaar in de tijdmachine en laat de jaren 60, 70, 80, 90 en 2000 opnieuw tot leven komen in deze bruisende spelshow. Perfect geschikt voor diverse en grote groepen, waar leeftijden en herinneringen uiteenlopen. Het geheim van succes ligt in een slimme teamindeling, waarbij generaties elkaar ontmoeten. Jong en oud kunnen hun krachten bundelen om hun kennis van het verleden te testen en samen naar de hoogste score te streven. Efficiënt, ideaal voor teambuilding en bovenal ontzettend gezellig! Dit alles op een prachtige locatie in jouw favoriete stad.

    INHOUD NOSTALGIA MEMORIES SPELSHOW
    Laat ons entertainerteam je op een ontspannen en gezellige manier meenemen op een reis terug in de tijd, langs het pad van herinneringen. Onze diverse spelrondes staan garant voor plezier, lachbuien en het delen van talloze "Oh ja, dat weet ik nog!" momenten. Dit draagt bij aan een ontspannen en verbindende sfeer. Tijdens het spel komt het verleden tot leven via spannende spelonderdelen zoals de Nostalgia News Quiz, het Raden van Reclames en de Muziekronde. Het team dat consistent presteert in de gevarieerde vragen en opdrachten zal aan het einde van de rit met luid gejuich worden beloond met de hoofdprijs. Bij de Nostalgia Memories Spelshow heerst namelijk een sfeer van saamhorigheid, waarin iedereen elkaars successen viert.

    EXTRA'S
    Voor een onvergetelijke ervaring kan dit arrangement worden uitgebreid met verschillende leuke extra's. Zodra de spelshow ten einde is, kunnen jullie de Nostalgia Afterparty toevoegen. Laat het feest losbarsten, dans op de deuntjes van vroeger en geniet van de hits die de tijd hebben overleefd.

    Maar dat is niet alles! We bieden ook maatwerk aan, waarbij we quizonderdelen kunnen aanpassen met vragen, foto's en filmpjes van jouw bedrijf, op een manier die naadloos bij het spel past.

    Wil je deze bijzondere gelegenheid voor altijd vastleggen? Schakel dan onze professionele fotograaf in om elk moment van het evenement vast te leggen, van begin tot eind. De foto's worden naderhand geleverd in een prachtig digitaal fotoalbum.

    VOOR WIE EN WAAR?
    Onze Nostalgia Memories Spelshow kan door heel Nederland en België plaatsvinden, zowel op een van onze partnerlocaties als op jouw eigen locatie. Perfect voor grote groepen, bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, teambuildingevenementen of jubilea. We bieden zelfs een verkorte versie aan als onderdeel van grotere evenementen of als intermezzo tijdens vergaderdagen. Maak je klaar om herinneringen op te halen, te lachen en nieuwe verbindingen te leggen tijdens deze betoverende reis door de tijd!

    Vanaf 20 personen
    Prijs vanaf €26,50 pp excl btw

    Locaties: Op eigen locatie of bij 1 van onze partnerlocaties in een door u gewenste stad in Nederland of België

    20 - 500 personen

    Geef de communicatie in je team een boost met ibuild.

    Bij deze interactieve en dynamische activiteit ligt de nadruk op onderlinge communicatie en samenwerking. Elke deelnemer speelt een cruciale rol in het succes van het team. Iedereen krijgt een specifieke rol toegewezen in de zogenaamde 'communicatieketen'. Het doel van de ibuild is om volgens de gekozen strategie binnen een beperkt tijdsbestek een exacte replica te maken van het model dat is klaargezet. 

    In elk team zijn er 4 verschillende rollen: de Architect, de Bouwer, de Koerier en de Feedbacker. Elke rol heeft zijn eigen kenmerken, mogelijkheden en restricties. 

    ibuild is een geweldige manier om de interne communicatie tussen verschillende bedrijfsteams of -afdelingen, als ook de communicatie met de klant, te verbeteren.

    De ibuild wordt afgerond met een debrief waarbij de deelnemers worden aangemoedigd te reflecteren op hun ervaringen en om deze ervaringen te delen en hun conclusies te bespreken. Op deze manier kun je dat wat je hebt gezien en geleerd meenemen naar je dagelijkse praktijk en er je voordeel mee doen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Teambuildingeffecten ibuild
    Elke teambuildingactiviteit moet vooral leuk zijn. Elk van onze activiteiten heeft echter ook een leeraspect in zich. Door de kracht van het spel wordt leren leuk!

    • Projectmatig werken
    • (Communicatie)Strategie bedenken
    • Verbaal communiceren
    • Overbrengen van informatie
    • Samenwerken
    20 - 1000 personen

    Durf jij de uitdaging aan om de eeuwenoude vraag te beantwoorden: wie zijn er nu eigenlijk slimmer, grappiger en handiger?

    Bereid je voor op een epische confrontatie tussen de geslachten, want de "Jongens tegen de Meisjes" quiz staat op het punt los te barsten!

    Wat kun je verwachten:

    1. Teamgeest en competitie:
      Verzamel je vrienden, familie en collega's voor een onvergetelijke avond vol teamgeest en gezonde competitie.
    2. Intrigerende vragen:
      Ervaar de spanning terwijl jongens en meisjes strijden om de felbegeerde titel van het ultieme brein. De quiz zit boordevol intrigerende vragen en verrassende wendingen.
    3. Eeuwige roem:
      Sta op het punt van een historische overwinning of een epische comeback, want slechts één team kan als triomfantelijke winnaar uit de strijd komen.
    4. Entertainment van hoog niveau:
      Onze ervaren quizmaster zorgt voor entertainment van hoog niveau, met humor en interactie die de avond onvergetelijk maken.

    Durf jij de strijd aan?
    Kom en ontdek wie er met de prijs vandoor gaat en de eer van zijn of haar geslacht hoog houdt! Het wordt een avond vol plezier, gelach en gezonde rivaliteit!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    5 - 400 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Maak je eigen meesterwerk tijdens een Workshop Schilderen van ArtPub.

    Onder begeleiding van een professionele kunstenaar maak je stap voor stap je eigen kunstwerk. Geschikt als origineel bedrijfsuitje, avondje uit met vriendinnen, een vrijgezellenfeest of teambuilding. Mogelijk door heel Nederland bij één van onze Horeca partners of op je eigen locatieKies zelf het thema van je workshop. Met meer dan 100 locaties door heel Nederland is er altijd wel een workshop van ArtPub bij jou in de buurt.

    Hoe verloopt een Workshop Schilderen

    • We ontmoeten elkaar op locatie.
    • Je wordt begeleid door een lokale professionele kunstenaar, ervaring met schilderen is niet nodig.
    • Alle facetten van schilderen komen voorbij: van verschillende schilderstechnieken tot verf mengen en maken van de compositie.
    • Je werkt op op een canvas van 40x50 centimeter.
    • Na 1,5 tot 2 uur staat je eigen meesterwerk op het doek. Laat je verrassen door je eigen resultaat.

    Meer dan 100+ Schilderijen in verschillende thema's

    We werken in verschillende thema's, allemaal schilderijen die door onze kunstenaars zijn ontworpen en geschikt zijn voor mensen zonder ervaring:

    • Van Happy Painting - de bekende landschapschilderijen - tot van Gogh of Picasso
    • Dikke Dames schilderen
    • Dieren Schilderen
    • Monumenten Schilderen

    Of leer een specifieke schildertechniek:

    • Mixed Media
    • Aquarel
    • Action Painting

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 900 personen

    Geef verdieping aan de band met je bedrijf of team door een Workshop Kernwaarden Schilderen. 

    Ben je op zoek naar een unieke en creatieve ervaring die zowel persoonlijk als professioneel verrijkend is? Ontdek dan de kracht van onze Workshop Kernwaarden Schilderen! Deze bijzondere workshop is speciaal ontworpen om individuen en teams dichter bij hun kernwaarden te brengen door de creatieve kracht van schilderen.

    Kernwaarden bepalen de identiteit van een bedrijf of organisatie; ze bieden houvast. Met deze workshop gaan jullie actief met de kernwaarden aan de slag en zetten ze om in beeld!

    Kernwaarden maken de bedrijfscultuur in één keer duidelijk. En ondanks dat ze vaak voorbijkomen weten veel mensen toch niet helemaal precies wat de kernwaarden van hun bedrijf eigenlijk inhouden. Daar is meer voor nodig.

    Jij en je collega’s krijgen in deze workshop op een creatieve manier een beter inzicht in de cultuur van jullie bedrijf. Je hebt verder geen ervaring nodig. Door de beschikbare voorbeelden en begeleiding van de kunstenaar lukt het gegarandeerd. Leukste van allemaal: neem je creatie mee naar huis of naar kantoor.

    Kernwaarden Schilderen voor beginners
    Onze workshops zijn zo opgezet dat je geen ervaring nodig hebt.  Wij geloven dat iedereen creatief is! ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren. We willen mensen zichzelf laten verrassen. Iedereen kan met de juiste begeleiding een kunstwerk maken waar hij of zij trots op is. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Hoe verloopt een Workshop Kernwaarden Schilderen?

    • Voorafgaand aan de workshop stemmen we de inhoud vooraf helemaal af. Zo kan de workshop goed aansluiten op specifieke kernwaarden, projecten of thema's in jullie bedrijf.
    • Je wordt ontvangen door onze kunstenaar in een gezellige locatie of op jullie eigen locatie
    • Vervolgens gaan we met de kernwaarden aan de slag. Gezamenlijk bespreken jullie wat de kernwaarden betekenen in een kleine brainstorm en gaan jullie deze in groepjes uitbeelden op het schildersdoek.
    • De perfecte combinatie van gezelligheid, teambuilding en creatief uitgedaagd worden. 
    • Hang de blijvende herinnering op in jullie kantoor of bedrijf! Zo blijven de kernwaarden leven!

    Deze workshop is perfect voor individuen die persoonlijke groei nastreven, teams die hun onderlinge band en samenwerking willen versterken, en bedrijven die op zoek zijn naar een innovatieve teambuilding activiteit.

    10 - 990 personen

    Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Staan jullie te trappelen voor een middag in de frisse buitenlucht vol met hilarische en uiteenlopende opdrachten? Tijdens De Alleskunner Outdoor nemen jullie het in teams tegen elkaar op in een reeks van korte spellen, probeer zo veel mogelijk punten te verzamelen en wie weet gaan jullie er met de winst vandoor!

    Wat is De Alleskunner Outdoor?
    - Uiteenlopende activiteiten waarin iedereen kan uitblinken
    -
    Alles wordt in goede banen geleid door de enthousiaste begeleider van Uitjes en Eten
    - Strijd met jouw team voor de felbegeerde Alleskunner Outdoor trofee

    Omschrijving programma
    Bij aankomst in een park of een plein worden jullie hartelijk ontvangen door de begeleider van Uitjes en Eten. Nadat de teams zijn ingedeeld starten jullie aan de reeks met korte, puntrijke spellen. Probeer voor jouw team zo veel mogelijk punten te behalen door bij elk spel de beste speler naar voren te schuiven. Welk team slaagt er in de scoremeter het hoogst op te laten lopen en mag zich de ware Alleskunner noemen?
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!Ligging uitje

     

    15 - 2500 personen

    Speel Hitster Bingo XXL, hèt spel van dit moment nu in teamverband met jouw groep.  Je hebt gegarandeerd een leuke activiteit met veel lol op jouw feest! De beste muziek en het plezier van bingo komen samen in onze nieuwste activiteit!

    Wat ga je doen:
    Geniet van de grootste hits aller tijden terwijl je met je team jullie XXL scorekaart invult.
    De DJ draait discobal, de kleur van het licht geeft de spelcategorie aan. De DJ draait het nummer en je hebt met je team 30 seconden om het antwoord op jullie scorekaart te schrijven terwijl de muziek speelt. Er mag gedanst worden! Drukt jouw team als eerste op de knop en hebben jullie het goed? Dan mag er een vak afgestreept worden op de scorekaart. Als eerste een lijn vol? Bingo!

    Welk team wordt de Hitster Bingo-kampioen en wint de hoofdprijs? 

    Overige informatie

    Inclusief:
    • DJ/Spelbegeleider
    • Sfeervolle aankleding in discostijl
    • Mooie tafel of kast voor bingoprijzen
    • Discobal met scherm
    • XXL scorekaart met stiften per team
    • Gebruik laptop met benodigde apps
    Exclusief / tegen meerprijs:
    • bingoprijzen (in overleg zelf, of door ons verzorgd tegen meerprijs)
    • door ons verzorgde kleurrijke cocktailbar of andere drankjes
    • bittergarnituur of hapjes
    Eventueel is ook het spelen van het ‘gewone’ Hitster mogelijk in teamverband. Er wordt dan gewerkt met een eigen hitsterplank per team.
     
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
    8 - 50 personen

    Een gezellig toernooi
    Binnen dit programma speelt u drie verschillende wedstrijden bestaande uit luchtdruk pistoolschieten, kruisboogschieten en handboogschieten. Uiteraard wordt alles professioneel begeleid. Een activiteit zonder al te veel inspanning.

    Programma
    De verschillende wedstrijden worden in toernooivorm gespeeld, in groepen. Na de uitleg wordt onder begeleiding aangevangen met het toernooi. Een gezellige borrelhoek tijdens de spelen is zeker het overwegen waard. Na afloop volgt er uiteraard een feestelijke prijsuitreiking!

    Catering
    Wij bieden u diverse mogelijkheden om het programma met een diner of lunch af te sluiten. U heeft de keuze uit verschillende uitgebreide of minder uitgebreide buffetten of lunches.

    Stel uw eigen programma samen
    Dit programma is prima geschikt als bedrijfsuitje, familie-uitje of vrijgezellenfeest. Naar wens uit te breiden met de diverse cateringmogelijkheden, andere activiteiten, een overnachting of vergaderarrangement. Deel uw wensen met ons en wij stellen voor u het ideale programma samen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in

    20 - 100 personen

    Welk team slaagt erin om als eerste te ontsnappen en de kluis te openen? Ga de strijd met elkaar aan en verzamel in de verschillende ronden zoveel mogelijk aanwijzingen en geniet tussendoor van een heerlijk 3-gangen diner!

    Wat is het Escape diner?
    - Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten.
    - In verschillende teams strijden jullie om de felbegeerde Escape Diner Trofee.
    - Geniet tegelijkertijd van een heerlijk 3-gangen-diner in een sfeervol restaurant.

    Omschrijving programma
    In de eerste ronde worden jullie met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en weet zich te bevrijden uit de handboeien? Vervolgens gaan jullie aan de slag met het verzamelen van zo veel mogelijk hints. Deze zijn te herkennen vanuit verschillende quizvragen en puzzels. Werk samen en wie weet gaan jullie er met de winst vandoor. Kunnen jullie de spanning aan?

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    15 - 1500 personen

    In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren. 

    Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.



     

    8 - 500 personen

    Over deze pagina

    Tijd voor een (coronaproof) bedrijfsuitje in Uddel! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen!
    Wij hebben heel veel diverse bedrijfsuitje in Uddel verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Uddel te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje in Uddel. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Uddel ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes in Uddel draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Bedrijfsuitjes in Uddel zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Uddel. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje in Uddel. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden.