Themafeest in Eindhoven

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
40 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Eindhoven
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    ABC Events zet de boel op stelten voor u en uw gezelschap. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Voordat de deelnemers van de spelshow quiz arriveren wordt er een complete studio opgebouwd met quizdesks (maximaal 8), videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. Als alles gereed is en getest, zullen de deelnemers arriveren. Geen spelshow quiz waarbij u slechts een plek op de tribune heeft, maar een show waaraan iedereen kan deelnemen.

    Dan begint de show, met geluid en een videofragment waarbij iedereen de begintune van het welbekende "Ik Hou van Holland lied" hoort en probeert mee te zingen. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog heel veel meer.
    Ook is het mogelijk eigen quizvragen aan te leveren.

    Dit knallende evenement bevat de volgende items:
    - Ontvangst met koffie/thee en een oer-Hollandse lekkernij
    - Opbouw van de "TV Studio"
    - Aankleding van de zaal/ruimte
    - Spelshowdesks voor ieder team
    - Diverse spelshowrondes (sommige met geluidsfragmenten)
    - Een DJ met professionele geluidsinstallatie
    - Een Spelshow host
    - Technische dienst ter ondersteuning en controle
    - Groepsfoto
    - Prijsuitreiking met typisch Hollandse prijzen.

    Voor meer informatie en- of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    De gezelligheid van de zaterdagavond beleven met uw collega’s! Dat kan bij het Hou van Holland dinerspel. Wie is vanavond de teamcaptain en kunt u uw collega’s de baas? Wat weet u eigenlijk over het koude kikkerlandje met 16 miljoen mensen?
     

    De teams nemen plaats aan tafel, de quizmaster stelt zich voor en de captains nemen hun positie in. Tijd voor het uitje van het jaar: Hou van Holland! Als het gerstenat op tafel staat barst de teamstrijd los. Het ruimtelijk inzicht en de stressbestendigheid worden getest. De eerste voorsprong te pakken of loopt u direct achter de feiten aan? De teams staan lijnrecht tegen over elkaar, maar bij het voorgerecht is het voor even vrede. Kletst u even lekker bij! 

    Bordjes leeg, dan is het tijd voor de bekende Nederlanders, de spellingsronde en herken het fragment. Drie onderdelen waarbij ieder teamlid nodig is om een goede score te behalen. Is de teamcaptain in staat Paul de Leeuw of Beau van Erven Dorens uit te leggen, zonder hun namen te noemen? En hoe staat het met uw taalkennis? Het lijkt zo makkelijk, maar wat is het lastig in het echt. Bij het laatste onderdeel hoort u diverse geluidsfragmenten, herkent u ze eerder dan het andere team? Sla dan uw slag aan tafel!

     

    Tijd voor een tussenstandje en het hoofdgerecht. Lekker smikkelen en smullen bij deze Hollandse avond. Het gevoel van met uw bord op schoot is terug. Helemaal als het finalespel start. De grote muziekquiz, waarbij u als team en individu de klassiekers moet (her)kennen. Haalt u het einde van het spel, wordt de polonaise ingezet of is de quizmaster het overzicht kwijt? Het is de dood of de gladiolen! Het einde van de quiz is in zicht, tijd voor de ontknoping en het dessert!

    De uitslag? Een fantastische actieve avond waarbij iedereen teruggaat in de tijd!

    Het Hou van Holland Dinerspel is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Spelmaterialen
    • Zaalhuur
    • Driegangendiner
    • Prijs voor het beste team
    • Teambuilding
    15 - 999 personen

    Je kwam voor een lekker diner? Een avondje ongecompliceerd genieten? Heerlijk. Totdat… Ga lekker zitten en geef je oren en ogen (en mond!) de kost. Er is een moord gepleegd en die ga jij tussen de gangen door oplossen. Plaats delict is plaats diner: bloedstollend en ijskoud aan tafel geserveerd.

    Een moorddiner is de perfecte combinatie van een heerlijk menu en een live ‘detective’. Samen met je collega’s of vrienden ga je in teams proberen de zaak te kraken. Overleggen kan, scenario-denken moet, maar houd je oplossingen voor jezelf en jouw team. Er is een meesterbrein nodig.

    Dat van jou. No shit, Sherlock!

    Wat staat je te wachten tijdens het Moorddiner ?

    Jouw gezelschap wordt gastvrij ontvangen en welkom geheten met een drankje en we maken teams. Jullie zitten amper aan tafel als er plotseling blijkt dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden in het etablissement, bijna onder jullie ogen. Dit maakt jullie eerstegraads getuigen en we doen direct een beroep op ieders analytisch inzicht bij de identificatie van het slachtoffer. Zo’n vingerafdruk blijkt al snel een hele puzzel.

    Terwijl de groep geniet van het diner ontrafelt de zaak langzaam. Subtiele details, ontluikende getuigenissen en (on)echte motieven: tussen de gangen door komen jullie steeds dichter bij de ware toedracht. Kruip in de huid van de verdachten tijdens een buurtonderzoek, ontcijfer de exacte moordlocatie door middel van een fictieve reconstructie. Wie is de moordenaar, wat was het motief en hoe is het slachtoffer om het leven gekomen? Verzamel zoveel mogelijk bewijs en kom aan het einde van het diner met het vonnis!

    Aan het einde van het diner komt de waarheid naar boven. Wie, hoe en waarom werd het slachtoffer omgebracht? Jullie antwoorden worden tegen het licht gehouden en de winnende teams ontvangen een toepasselijk cadeau. Dankzij jullie is de wereld weer een stukje veiliger geworden.
    Het Moorddiner is mogelijk op elke besloten locatie door het land, bijvoorbeeld restaurants of zalencentra.

    Deze kun je zelf regelen, maar wij helpen je graag bij het vinden van een geschikte locatie.

    Spel kan ook in het Engels, Duits  of Frans worden gespeeld.

    8 - 500 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen

    Gedurende de comedyworkshop worden alles uitgelegd van het comedy-vak daarin worden alle belangrijke basis onderdelen besproken en uitgelegd. De ervaren workshopleider laat zien hoe comedy het beste geschreven en gepresenteerd kan worden. U komt achter de geheimen van comedy en presenteren met een lach. Dit vak is slechts weggelegd voor echte ervaren comedians en cabaretiers. 

    Aan het einde van de workshop gaan de deelnemers in groepjes schrijven en één of meer gaan de bühne op om zijn/haar eigen comedystuk voor te dragen. Zo ervaart u hoe een cabaretier of comedian te werk gaat. Een echte stand-up ervaring dus! Straks bent u de nieuwe comedy talent en wordt u ingehuurd als comedian of cabaretier, maar de technieken komen altijd van pas als u goed met humor wil leren presenteren en zo de aandacht houdt.

    Improvisatie workshop
    In onze improvisatieworkshop leert u de fijne technieken van presenteren en improviseren. Door middel van leuke opdrachten en oefeningen leert u, met behulp van onze comedians en cabaretiers, hoe u het beste kan inspelen op humor, flexibel te kunnen schakelen in uw gedrag. Tijdens deze workshop is teambuilding een belangrijk onderdeel. De verschillende opdrachten worden in teamverband uitgevoerd. Samenwerken, op elkaar in spelen en elkaar aanvoelen zijn onderdelen waardoor uw teambuilding al snel een echt omhoog gaat. De cursusleider zal proberen om uw collega’s  zo veel mogelijk te stimuleren om out-of-the-box te denken en te reageren. Alles kan bij deze workshop improvisatie! Door ‘out of the box’ te denken, ontstaan de meest innoverende en creatieve ideeën en de meest bijzondere situaties.

    Door middel van onze workshop, leren we je spreken met humor, nemen wij je angsten weg en zorgen wij dat je de basisbeginselen beheerst van spreken met humor. Onze comedians en cabaretiers zijn ervaren en kunnen u leren hoe het spreken is voor een publiek en cabaretiers weten als geen ander hoe moeilijk het is om een publiek te boeien, vast te houden en te vermaken.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    WORKSHOP STAND-UP COMEDY
    Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop. 

    Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden. 

    Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden. 

    Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen. 

    Deze workshop heeft een duur van 2 uur en is voor iedereen een echte  meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie. 

    Humor brengt mensen samen!

    10 - 200 personen

    Ben je klaar voor dé grootste én meest interactieve Pubquiz van Nederland? Quiz Show Deluxe is méér dan slechts een Pubquiz. Dit is een grootse Quiz met 8 originele rondes bomvol creativiteit, interactiviteit en vermaak. Deze Pubquiz verveelt géén seconde..

    Dé ideale Pubquiz voor bedrijven en grote groepen
    Iedere seconde zal boeien. De lachspieren van de deelnemers zullen meerdere keren uitvoerig getest worden. Dit is méér dan slechts een Pubquiz. Bij Quiz Show Deluxe is iedere ronde anders. Alleen algemene kennis zal niet zorgen voor de eindoverwinning. Dit is dé ultieme Pubquiz voor bedrijven en grote groepen.

    Welk team gaat naar huis met de Pubquiz-Trofee?
    Van tevoren komen wij bij jullie langs. Speciaal om beeldmateriaal voor Quiz Show Deluxe te schieten. Filmpjes en foto’s van jullie eigen gezelschap worden in de Pubquiz verwerkt. Dit belooft een avond vol gezelligheid, vermaak en sensatie te worden. Met als hamvraag: welk team gaat naar huis met de Pubquiz-Trofee?

    • Pubquiz op eigen gewenste locatie.
    • 8 unieke spelrondes (onder andere Algemene kennis, Just One Minute, Picture Perfect én een gepersonaliseerde ronde).
    • Inclusief presentatoren, aankleding, spelmaterialen en geluidssets.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 40 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Quiz Show Deluxe met een lunch, diner of borrel! 

    40 - 2500 personen

    JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY 
    Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.

    De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.

    Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek. 

    Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.

    WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING
    Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.

    Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen. 

    Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.

    2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN
    Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.

    Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank. 

    Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    10 - 3000 personen

    Luxe Limousine Events
    Dit evenement start op een locatie waar de nietsvermoedende deelnemers zich verzamelen voor een spannend avontuur. Er arriveren een aantal luxe limousines. Wie zouden er in zitten? De voertuigen blijken echter leeg te zijn. Een teleurstelling? Waarschijnlijk niet wanneer blijkt dat deze limousines speciaal voor het bedrijfsuitje gereserveerd zijn. De champagne staat gekoeld al klaar in de limousines.

    De enthousiaste gasten nemen plaats in deze luxe voertuigen en de champagneglazen kunnen worden geheven. PROOST! De limousines brengen het gezelschap naar het centrum van de stad. Alle mensen kijken naar u om en er worden zelfs foto’s van u gemaakt. Plotseling springen monitoren in de limousines aan en er volgt een belangrijke videoboodschap.

    Wanneer de champagneglazen leeg zijn en de videoboodschap afgelopen is, komt de limousine tot stilstand.

    Nu begint de activiteit; een routespel. Hierbij is de route afhankelijk van de antwoorden op de vragen die verkregen worden via een smartphone. Hoe slimmer het team, hoe korter de route. Welk team heeft de meeste kennis en komt zo snel mogelijk bij de dinerlocatie aan? Wanneer alle gasten op de dinerlocatie gearriveerd zijn, kunnen zij aan tafel voor een heerlijk diner inclusief een paar drankjes. De vragen/antwoorden, de ervaringen en de limousines zijn het tafelgesprek van de avond.

    Uitbreidingen
    - Routespel met fietsen
    - Luxe diner
    - Wijn arrangement
    - Helikoptervlucht
    - Quiz diner
    - Theater diner
    - Acteurs en actrices

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    16 - 500 personen

    Het lekkerste Escape Dinner Room Spel met mes en vork!

    Het populaire concept Escape Room is voortaan ook als gezellige, smakelijke tafelvariant te spelen: een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Ondertussen geniet je van een heerlijk diner. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Escape Dinner Room Spel?
    Het dinerspel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en worden de eerste aanwijzingen, codes en clues benoemd.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team bekend gemaakt. Ontsnappen jullie uit dit spannende speldiner?! Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant.

    Het Escape Dinner Room Spel is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    15 - 5000 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    Ik hou van Holland... een landje aan de Zuiderzee... een stukje Holland... draag ik in mijn hart steeds mee... Je kent het waarschijnlijk wel. Wil jij dé leukste Ik hou van Holland spelshow van Nederland spelen? Boek Gek op Holland bij Uitjesbazen, dé nummer 1 in bedrijfsuitjes en teamuitjes!

    Zing uit volle borst mee
    Er mag aan de start van de quiz al meteen uit volle borst meegezongen worden. De spelshow van de zaterdagavond is bij velen bekend. Nu kun je het ook eindelijk zelf gaan beleven. Linda de Mol is helaas niet beschikbaar... Maar niet gevreesd! Onze eigen ervaren en vooral enthousiaste spelbegeleider maakt dit uitje tot een onvergetelijke ervaring!

    Scoor punten in verschillende rondes
    De groep wordt in verschillende teams ingedeeld. Natuurlijk verdelen we deze teams in de kleuren des Vaderlands: rood, wit, blauw en oranje. Met dit ensemble gaan jullie proberen zoveel mogelijk punten te scoren in verschillende rondes. Deze rondes bestaan uit:

    • Een muziekronde;
    • Het verjaardagsspel;
    • Geen ja, nee en uh;
    • Raad de BN'er;
    • Een schattingsronde;
    • En nog veel meer!

    Teamwork, kennis en plezier
    Verder personaliseren wij de Ik hou van Holland spelshow graag voor jullie. Denk hierbij aan: Raad de 'collega', Quiz de businezz, etc. De verschillende rondes/vragen zullen in overleg afgestemd worden met het bedrijf. Teamwork, kennis en plezier zijn de 3 belangrijkste factoren die aanbod komen bij Gek op Holland. Wie gaat er aan de haal met de befaamde 'Ik hou van Holland trofee'?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Gek op Holland met een lunch, diner of borrel

    15 - 2500 personen
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen daarnaast spelen we nog 2 Muziekbingo's waar ook weer leuke prijzen te winnen zijn.

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's.

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's


    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!

    • 90's Gadget voor alle deelnemers


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    24 - 250 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Eindhoven! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Eindhoven te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Eindhoven ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Eindhoven is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Eindhoven. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!