Teambuilding in Hilvarenbeek

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
209 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Hilvarenbeek
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Virtual Reality is de toekomst. Een uitje met je gezelschap krijgt op deze manier letterlijk een nieuwe dimensie. Met meerdere VR activiteiten bezorgen wij jullie een onvergetelijke (VR) ervaring. En dat op locatie naar keuze! 

    Ontdek de wereld van VR 
    Jullie worden opgedeeld in teams. Ieder team heeft een eigen VR bril ter beschikking. Onze spelbegeleider zal jullie vervolgens op geheel eigen tempo kennis laten maken met de wereld van Virtual Reality. Wij begrijpen namelijk dat een VR bril nog nieuw is. Daarom wil je natuurlijk graag eens zien wat je er allemaal mee kunt doen. Hiervoor is ons 'Full Package Pakket' uitermate geschikt. Dit betekent dat je alles kunt doen wat op deze wereld mogelijk is met Virtual Reality: boogschieten, sneeuwbalgooien, zwaardvechten... je beslist helemaal zelf!

    Wij bieden:

    • Dé leukste VR games en ervaringen (van de Plank Experience tot skiën en van Beat the Saber tot Skydiven).
    • Meerdere VR brillen.
    • Teambuilding, gezelligheid en spanning.
    • Begeleiding van een VR expert.

    Dit is de toekomst! 
    Altijd al eens willen weten hoe het is om je te bevinden in onmogelijke, maar levensechte situaties? Virtual Reality biedt deze kans. Ga de uitdaging met je gezelschap aan en laat je verrassen door de talloze VR activiteiten die wij in ons repertoire hebben!  

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs: vanaf
    €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Virtual Reality op locatie met een lunch, diner of borrel! 

    15 - 2500 personen

    "Je moet één keer in je leven in een Trabant hebben gereden." 
    Event bedrijf Trabant verhuur

    Wij kunnen u een compleet programma aanbieden, maar ook voor zomaar een tochtje met een echte Trabant.

    -Een Trabietoertocht van ongeveer gemiddeld 2,5 uur. Gastvrij ontvangst met Koffie, Thee, Cappuccino, Latte Machiatto of limonade drankje en een heerlijk zoet seizoen gerelateerd lekkernij. incl. prijsuitreiking en voor iedereen een uniek DDR Rijbewijs 

    INCL. Een korte uitleg hoe te rijden en om te gaan met een Trabant. (Ongeveer 3 a 4 minuten per Trabant, na de uitleg vertrekt de Trabant, u start dus omstebeurt ). Een Trabietoer arrangement is voorzien van een Foto-routeboek Incl. Een vragenlijst (Team Building) die u kunt invullen tijdens de rit.

    Wij zullen aan het einde van de toertocht de winnaar bekend maken en een mini Trabant als hoofdprijs beschikbaar stellen. Dit foto-routeboek wijst u de weg aan de hand van foto’s van kruispunten met pijlen er in, die u de goede kant op verwijzen. Op de tegen pagina van dit routeboek wordt de geschiedenis van de meest opzienbarende bijzonderheden door enkele korte verhalen weergegeven. Kortom, deze Toer arrangementen zijn niet alleen leuk, maar tevens leerzaam! Ook speelt Team Building een grote rol.

    Hierbij bieden wij u een vrijblijvende aanvulling van het evenement voor een compleet programma: (Evt. Op aanvraag geheel aan te passen aan uw speciale wensen).

    •    Onderweg een stop met spelletjes (blind file parkeren, slalom rijden, reservewiel gooien).  Kan op alle vestegingen.
    •    Onderweg een stop met caterings (Drankjes & Verrassing versnapering).  Kan op alle vestegingen.
    •    Bij terug komst op onze locatie Fast & Hilarious Strijd in de Trabant. Kan op alle vestgingen.
    •    Onderweg een stop met Bezoek aan de kaasboerderij leren hoe ze kaas maken en kaasproeven en mogelijkheid tot het kopen van kaas.  Vesteging Bergschenhoek.
    •    Voor een wandeling door de Biesbosch, eventueel onder begeleiding van een gids. (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
    •    Excursies:  kijken bij het paardenmelken of in de imkerij op bezoek bij de bijen of een demonstratie honingslingeren – proeven (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
    •    Workshop kaasmaken (Prijs op aanvraag.) Vesteging Bergschgenhoek en Dordrecht.

    Ook hebben wij de mogelijkheid om het Trabant rijden te combineren met andere spellen. Op aanvraag per vesteging verschillend aanbod mogelijk.

    Bij terugkomst is het mogelijk op onze locaties een drankje te verkrijgen tijdens de prijs uitreiking. Kan op alle vestegingen.

    Eten en Drinken
    Indien gewenst kunt u natuurlijk ook bij ons terecht voor aansluitend een gezellige Ontbijt of Lunch en of Bourgondische BBQ  met onbeperkt drankjes. Aanbod kan per vesteging verschillen.

    •    Luxe Ontbijt
    •     Uitgebreide Lunch HIGH TEA
    •     Gezellige Bourgondische BBQ
    •     Compleet Tapas of Kaas Buffet
    •    Of een naar eigen smaak samen gesteld: Ontbijt,  Lunch of Diner.

    Alle prijzen zijn inclusief BTW, WA verzekering Trabant, en een volle tank benzine.

    Service:
    Om u goed en zorgeloos in een Trabant te laten rijden, krijgt u als klant bij elke verhuring per Trabant een uitleg 'hoe te rijden met een Trabant'.

    Wij houden onze Trabanten in topconditie, daarom zal het niet snel voorkomen dat er een storing of defect optreed. Gebeurt dat toevallig toch, door bijvoorbeeld een lekke band, dan is er altijd een medewerker van ‘Trabietoer.nl' in de buurt die na uw melding zo snel mogelijk ter plekke zal zijn om dit defect te verhelpen.

    Alle deelnemers moeten een deelnameformulier in vullen en onderteken. Chauffeurs moeten hun rijbewijs (B) bij zich hebben en ook hun rijbewijs nummer invullen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    4 - 200 personen

    Op zoek naar een leuke teambuilding, kennismaking of bedrijfsuitje? Inspiration Game is een inspirerende en energieke happening vol creativiteit! 

    Aan de hand van een actueel thema in het bedrijf maken jullie in verschillende teams het allerleukste creatieve product. Dat kan bijvoorbeeld een show of theaterstuk, een film, een soap, cabaret, een kunstwerk of een lied zijn. Onder tijdsdruk worden de teams uitgedaagd om alle aanwezige talenten zo goed mogelijk in te zetten en zo goed mogelijk samen te werken. De Game eindigt met een spectaculaire finale waarin alle producten worden gepresenteerd en op een ludieke manier worden gewaardeerd. Wie wordt de winnaar van de Inspiration Game? 

    De Inspiration Game kan op elke locatie gespeeld worden. Wij verzorgen een mobiel atelier met daarin alle spelbenodigdheden: theaterkostuums, schmink, video, licht, geluid, muziek, kunstmaterialen etc.

    Het spel is uitermate geschikt als teambuilding, als bedrijfsuitje of als fusie/reorganisatie-game. De Inspiration Game is een fantastisch evenement om elkaar eens op een andere manier te leren kennen en samen te werken. Een evenement waar nog lang over zal worden nagepraat!

    Wij denken graag samen met u mee over de thema’s en invulling van dit evenement. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!

    25 - 500 personen

    Heb jij de leuke taak om jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje?
    Filmteambuilding combineert plezier, creativiteit & het bouwen aan perfect op elkaar afgestemde teams!

     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van filmprofessionals bijvoorbeeld een ludieke commercial of een avontuurlijke film waarin jouw organisatie en collega's de hoofdrol spelen. 

    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmrollen’ zoals een passievolle regisseur, cameraman/vrouw, avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Iedereen is actief bezig en er is voor ieder wat wils. 

    Jouw Filmteambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commercial.

    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    10 - 600 personen

    Kies je voor dit buiten programma met deze vier thema’s dan ben je verzekerd voor een uniek en verrassende teamdag.

    Elke deelnemer schrijft zich van te voren bij ons in voor een bepaald 'thema', het thema waar je je voor opgeeft bestaat uit  een diversiteit aan workshops die onder jouw favoriete thema vallen.

    Ben je een avontuurlijk type, dan kies je uiteraard voor Adventure, ben je competitief ingesteld, dan kies je voor de Battle workshops.
    Waar zou jij voor kiezen?

    Er zitten veel voordelen aan dit programma.
    Hier zijn een paar voorbeelden:

    • Het is een leuke en ontspannende manier om met je collega’s te ontspannen en bij te praten.
    • Het is een geweldige manier om in een korte tijd van  verschillende workshops te proeven en nieuwe vaardigheden te leren.
    • Het is een goede manier om je team uit te dagen en te motiveren.
    • Met dit programma verbeter je het teamgevoel!

    Als je op zoek bent naar een manier om je teamdag een succes te maken, dan is een teamdag met buiten workshops  een geweldige optie.
    Je team zal het zeker waarderen!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1000 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Het doel van de Teambuilding met Roofvogels is om de samenwerking te verbeteren, een goede groepsdynamiek te creëren sociale contacten en meer vertrouwen in elkaar te krijgen. 

    Tijdens de Teambuilding met Roofvogels komen aan bod; leidinggeven, communicatie, samenwerken, creativiteit en vertrouwen.

    Er zijn diverse onderdelen maar we verklappen nog niet alles.

    We splitsen de groep en afzonderlijk van elkaar krijgt elke deelgroep een valkerij techniek geleerd. Dan komt men weer bij elkaar en moeten ze eerst elkaars informatie aanvullen voordat de techniek kan worden uitgevoerd.

    De deelnemers kiezen telkens een andere leider. Die heeft de taak de groep met armen en benen zo op te stellen dat ze een moeilijke vliegroute voor een van de roofvogels nabootsen. Heeft de roofvogel een geslaagde vlucht gemaakt tussen de armen en benen door dan neemt een ander de leiding over en ok die creëert dan weer een andere opstelling.

    Hoe is het vertrouwen in je collega’s? Durf je een roofvogel tussen je benen door laten vliegen terwijl je door een collega wordt aangestuurd.

    Naast deze voorbeelden zijn er natuurlijk nog meer onderdelen waarbij de groep zelf actief aan de gang gaat. Een volkomen veilige Teambuilding want de valkeniers weten uit ervaring wanneer ze een onderdeel anders moeten doen of misschien beter helemaal niet. Dat hangt dan af van de groepsdynamiek.

    Prijs:
    Vanaf € 1100,00 ongeacht de locatie in België of Nederland. We rekenen geen reiskosten.
    100% aftrekbaar WKR-regeling

    Doelgroep:
    Iedereen die op spannende wijze zijn communicatieve en leiderschap vaardigheden wil verbeteren.

    Waar?
    Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    10 - 60 personen

    Expeditie Robinson is een uniek en super leuk actief programma.  De grote groep wordt verdeeld in teams. Elk team strijd om de titel: Team Expeditie Robinson van het jaar, bezegeld met champagne / bubbels. 

    Ons programma is geschikt voor zowel de 'doeners’ en ‘actieve'-personen, de 'denkers', als voor de (op dit moment) 'niet-zo-pro-actieve' personen. Elk team heeft daar een mooie mix van. Een goede mix is fijn want in een tijdsbestek passeren een aantal unieke en stuk voor stuk leuke survival opdrachten (met een knipoog natuurlijk).

    • creatieve challenges
    • behendigheid challenges
    • kennis en inzicht challenges 

    Het evenement is inclusief een super leuk, uitgebreid video- en foto logboek van de expeditie en de grote groepsfoto.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 100 personen

    Touwtjes in handen Tilly,  Kom niet aan mijn prittstift Rick, directeur open deur Dries  en kantelkoning Jack: in welke groef schiet jij als je oog in oog staat met onze hilarische en herkenbare archetypen?

    Juist in het feit iedereen anders is ligt de kracht van een team, hoe ongemakkelijk dat ook is. De een komt steeds te laat, de ander heeft overal iets op aan te merken.. Maarja, "Zo zijn ze nou eenmaal", daar valt niets meer aan te veranderen. Of toch? Hoe zorg je dat iedereen elkaar blijft vinden en echt samenwerkt?

    Deze masterclass is het beste van de studio spaak aanpak in 1 dag. Via komische scenes tot inzicht komen, die inzichten direct toepassen, trainen en met een concrete challenge naar huis.

    Wij leren jouw team jouw team hoe je ergerlijke eigenschappen van de ander als spiegel kunt gebruiken. Oog in oog met onze archetypes ontdekt jij je eigen blinde vlekken en met de "zo doen we dat hier verkiezing" geven we een boost aan het teamgevoel. 

    5 - 20 personen

    Zijn jullie klaar voor het leukste uitje van Nederla.. ehmmm Schotland? Sportief en oergezellig. Speel dé vetste Schotse spellen met je gezelschap. Wie wint de Scottish Whiskey?

    Een Schotse kilt kleedt toch mooi af
    Touwtrekken, vrachtwagenband rollen and many more. Eigenlijk is er geen introductie nodig voor The Highland Games. Toch steekt dit uitje iets anders in elkaar. Bij deze Highland Games gaat het namelijk niet alleen om pure kracht, teamspirit is veel belangrijker..

    Maak kennis met Mr. John
    Onder leiding van Mr. John gaan jullie de strijd met elkaar aan. Gekleed in Schotse kilt en muts gaan jullie beginnen aan The Highland Games. Samenwerking, communicatie en strategie zorgen, naast kracht en finesse, voor een strijd als nooit tevoren. Wil je op een leuke, sportieve manier de strijd aangaan met andere teams? Met een kleine knipoog? Dan zijn The Highland Games op maat voor jullie geschreven.

    • Iedereen gehuld in Schotse kledij;
    • Ludieke Schotse games, inclusief professionele begeleiding;
    • Schotse muziek en attributen.

    Op de dag zelf
    Jullie worden ontvangen op een door jullie gekozen locatie. Bij ontvangst wordt iedereen in Schotse kledij gehesen om in de stemming te komen. De teams worden gevormd en op ludieke wijze aan elkaar voorgesteld. De doedelzakmuziek kan hier uiteraard niet uitblijven... Nu kan de strijd echt losbarsten. De leukste Highland Games zullen voorbij komen. Denk aan jutezakwerpen, touwtrekken, whisheyvat rollen en nog veel meer...

    Aan het einde van deze ludieke dag wordt het winnende team bekend gemaakt. De winnaars gaan er vandoor met de felbegeerde trofee en als extraatje een fles Scottish whiskey! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 1,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 20 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer The Highland Games met een lunch, diner of borrel! 

    20 - 2500 personen

    Vuur, brand, sirenes ... rennende mannen, draaiende pompen ... De wereld van de brandweer vindt iedereen interessant! Het was misschien wel je kinderdroom. Maak dit mee, samen met je collega´s vorm je een team: de uitruk-ploeg! Meteen erop af, de vlammenzee bedwingen: geen gepraat maar direct actie! Zelf doen, zelf meemaken en beleven dat zijn de sleutels van dit event!

    Voor elk wat wils
    Onze brandweerinstructeurs staan altijd klaar voor jou, samen met jou overwinnen we de angst voor vuur. Stap in de wereld: je bent voor één dag brandweerman, een gebeurtenis tijdens jullie personeelsuitje die je niet snel vergeet! 

    De top 5:

    • De top 5 ingredienten van een succesvol programma. BrandweerSurvival zit vol:
    • 1. Actie, het alarm gaat, snel instappen voor een heuse uitruk
    • 2. Spel, maakt het kind los in je, twee teams die watervoetbal spelen
    • 3. Sport, actief bezig zijn met een ouderwetse handpomp
    • 4. Fun, ... waarschijnlijk knoei jij per ongeluk met water ...
    • 5. Teambuilding, communicatie en samenwerking zijn noodzakelijk om een brand te blussen

    * Bovendien zijn educatieve elementen toegevoegd, zodat u (ongemerkt) ook nog iets nuttigs leert.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    12 - 500 personen

    Maak je eigen meesterwerk tijdens een Workshop Schilderen van ArtPub.

    Onder begeleiding van een professionele kunstenaar maak je stap voor stap je eigen kunstwerk. Geschikt als origineel bedrijfsuitje, avondje uit met vriendinnen, een vrijgezellenfeest of teambuilding. Mogelijk door heel Nederland bij één van onze Horeca partners of op je eigen locatieKies zelf het thema van je workshop. Met meer dan 100 locaties door heel Nederland is er altijd wel een workshop van ArtPub bij jou in de buurt.

    Hoe verloopt een Workshop Schilderen

    • We ontmoeten elkaar op locatie.
    • Je wordt begeleid door een lokale professionele kunstenaar, ervaring met schilderen is niet nodig.
    • Alle facetten van schilderen komen voorbij: van verschillende schilderstechnieken tot verf mengen en maken van de compositie.
    • Je werkt op op een canvas van 40x50 centimeter.
    • Na 1,5 tot 2 uur staat je eigen meesterwerk op het doek. Laat je verrassen door je eigen resultaat.

    Meer dan 100+ Schilderijen in verschillende thema's

    We werken in verschillende thema's, allemaal schilderijen die door onze kunstenaars zijn ontworpen en geschikt zijn voor mensen zonder ervaring:

    • Van Happy Painting - de bekende landschapschilderijen - tot van Gogh of Picasso
    • Dikke Dames schilderen
    • Dieren Schilderen
    • Monumenten Schilderen

    Of leer een specifieke schildertechniek:

    • Mixed Media
    • Aquarel
    • Action Painting

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 900 personen

    Tijdens dit teambuildingspel volgen de teams een route die via de ipad wordt aangegeven en komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten en minigames. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en gelijk teruggekoppeld!

    De teams starten vanuit jullie eigen locatie of gekozen horeca gelegenheid.

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij terugkomst en de borrel ziet iedereen op het scherm alle resultaten van de foto-opdrachten die gemaakt zijn. Een kwartiertje later volgt de prijsuitreiking met de daarbij de leukste video's van ieder team.

    We sturen jullie al het beeldmateriaal wat gemaakt is. Een blijvende herinnering om nooit te vergeten!

    20 - 600 personen

    De perfecte moordzaak voor een bloedstollend bedrijfsuitje!
    Cluedo, het beroemde, bloedstollende bordspel heeft er een dimensie bij gekregen. Bij TB Events maak je het moordspel levensecht mee en kruip je zelf in de huid van een detective! Een ideaal groepsuitje, gezelschapsuitje of bedrijfsuitje voor mensen die van zinderende ontknopingen houden. En we zullen jouw hulp hard nodig hebben, want er is een kopstuk gesneuveld...

    De weledelgeboren heer Von Blaue is gisteravond door zijn vrienden dood aangetroffen in de hal van zijn landhuis. Het heerschap zou een feest geven diezelfde avond. Von Blaue is niet in zijn huis vermoord en het moordwapen is ook nog niet terecht. Wel zijn er voorwerpen vermist uit het huis en de 6 genodigden voor het feest verblijven op dit moment in zijn mansion buiten de stad. Wie heeft de moord gepleegd, waar vond het delict plaats en welk wapen werd gebruikt? Kortom: lossen jullie de zaak op?

    Wat staat je te wachten tijdens Cluedo?
    Je gaat niet zomaar het veld in. Na een ontvangstdrankje volgt een uitgebreide briefing. We hebben namelijk een belangrijk aanknopingspunt: de agenda van Von Blaue. Dan delen we de groep op in teams en gaan we de stad in. Jullie worden op pad gestuurd met informatie, een telefoon om contact te onderhouden met het hoofdbureau en een kaart met zoekfoto’s van de 9 locaties waar heer Von Blaue de afgelopen tijd is geweest, volgens zijn agenda. Op elke locatie die je vindt, beantwoordt jouw team een vraag. Dit levert je een aanwijzing op. Zo komt je team steeds een stap dichterbij de oplossing.

    Zodra jullie alle feiten op tafel hebben liggen, moeten jullie naar de plaats delict. Hier wordt jullie scherpzinnigheid, inlevingsvermogen en creativiteit op de proef gesteld: hoe kwam Von Blaue aan zijn einde? Jullie maken een foto waarop de dood van de heer von Blaue in scene is gezet door jullie team. Brrr...

    Aan het einde van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een laatste drankje wordt de zaak opgehelderd en de winnaar bekend gemaakt.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    6 - 5000 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding is niet alleen leuk, het is ook samenwerken met collega's. Samen ervaringen op doen, samen lachen of angsten overwinnen. Samen met je team iets meemaken buiten het werk om. Goed voor het groepsgevoel.


    Check de website www.wegmetdebaas.nl/teambuilding/nederland en vindt een teambuilding naar wens.