Themafeesten! Bijzondere en mooie themafeesten. U vindt het op WegmetdeBaas

Filteren

Filters

Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Creatieve uitjes
Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
79 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een onschuldig etentje met je collega’s eindigt in een gruweldaad. Er is een moord gepleegd. Aan jullie de taak om de moordzaak op te lossen onder het genot van een hapje en een drankje. Hebben jullie het in je om een echte detective te zijn? Boek nu Case Blüdhaven als moorddiner op locatie naar keuze!  

    Kruip in de huid van echte detectives
    Jullie zijn heerlijk aan het dineren. Totdat de assistenten van de recherche ineens binnenvallen met een wel heel vreemd verzoek… Er blijkt een moord gepleegd te zijn en ze hebben jullie hulp nodig om het op te lossen. In de koffer vinden jullie bewijsmateriaal en puzzels om alles te weten te komen over het slachtoffer en de dader. Achterhalen jullie de moordenaar, het moordwapen en het motief? 

    Een spannend diner
    - De ultieme strijd tussen teams tijdens het diner.
    - Per team een escape koffer met levensecht bewijsmateriaal.
    - Inclusief enthousiaste begeleiding, professionele spelattributen en overheerlijke games.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Wie zijn de beste detectives?
    Jullie spelen in teams. Lost jouw team de moordzaak het snelste op? Dan wint jullie team de trofee (en zijn alle inwoners van Blüdhaven natuurlijk weer veilig)! Maar ben niet te haastig. Als je één van de drie antwoorden fout hebt, kun je namelijk al niet meer winnen…

    5 - 2500 personen

    Hoe leuk is het als je samen met je collega’s, werkgever en zakelijke relaties mag lachen om de allerbeste grappen en meest komische verhalen? De leukste en beste comedians kunnen niet wachten om iedereen te laten stralen van het lachen. 

    Daarom maken wij met Comedy Events alles bespreekbaar. Aantoonbaar de juiste organisatie op het gebied van comedy en cabaret in Nederland. Zelfs combineren met andere activiteiten en een Engelstalige show behoort tot de mogelijkheden.

    Met maatwerk garanderen we je dat het alleen maar een succes kan worden.
    Kies voor Comedy Events en maak je event nog completer met echte humor!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    1 - 10000 personen

    Al 15 jaar organiseren we complete moordweekenden op kastelen en landhuizen in België. Een unieke beleving waarbij je een weekend lang verblijft en overnacht op een authentiek chateau, geniet van luxe faciliteiten en fantastische catering voor ontbijt, lunch en diner.

    Ondertussen los je met team een moord op. Je bezoekt crimescenes, verzamelt bewijs en speurt het kasteel af. Je spreekt met verdachten – een team van 6 topacteurs – en kom je steeds dichter bij de waarheid. 

    Sinds Baron Henri de la Roche enkele weken geleden vermoord is aangetroffen in de werkkamer van zijn landhuis, vertrouwt niemand elkaar meer. Ariane, de knappe dochter van de baron, schakelt de hulp in van onafhankelijke experts: U mag een weekend lang verblijven in het kasteel van de familie de la Roche en daar genieten van alle luxe en comfort. In ruil daarvoor moet u uitzoeken wie de baron heeft vermoord en waarom.

    U vertrekt op vrijdagmorgen per bus naar een onbekende bestemming. In de loop van de reis zal de correct geklede vreemdeling voorin de bus zich voorstellen als Kevin, de personal assistent van Ariane de la Roche. U krijgt het videotestament van de baron te zien, en wordt ingewijd in de geheimzinnige verwikkelingen rondom de erfenis van de baron, de zoektocht naar verborgen kunstschatten en raadselachtige aantekeningen.

    U blijkt op weg te zijn naar het kasteel van de familie de la Roche, om daar komend weekend een moord te ontrafelen, maar ondertussen ook te genieten van de de luxe en comfort van het landleven. Ter plekke neemt u uw intrek in één van de gastenverblijven, en krijgt u direct te maken met de andere bewoners van het kasteel; Ariane, Giselle, Rosa, Marc, Dennis, mevrouw Bannink…. Al gauw raakt u verstrikt in een web van wederzijdse beschuldigingen, roddel en intrige, en weet u niet meer wie u wel en niet kunt vertrouwen.

    Pas op zondagmorgen, nadat u een weekend lang tijdens diners, nachtelijke omzwervingen, crimescene onderzoeken en vele (soms geheime) gesprekken met de kasteelbewoners zoveel mogelijk informatie hebt ingewonnen, moet u acte de presance geven; Een spectaculaire doch waarheidsgetrouwe reconstructie van de moord én de motieven.

    Het team dat de moord tot in de finesses weet te verklaren kan rekenen op eeuwige roem en eer en zal passend worden beloond door de familie de la Roche. Er zal in de bus terug naar huis, en de weken die volgen, nog lang en veel worden nagepraat over dit enerverende moordweekend.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 40 personen

    Catering én event management in 1. Voor knallende én duurzame bedrijfsevenementen.
    Live cooking voor je gasten. Van versgebakken pizza tot volledige aankleding. Verzorgd van A-Z. Mét positieve impact.

    Van casual tussendoor tot hele-dak-eraf.
    Voor elk type gelegenheid. Casual tussendoor of hele-dak-eraf. Binnen of buiten. Van kleine groepen tot wel 400 personen. Holie Pizza is een cateraar die meedenkt en volledig ontzorgt.

    • Lunch op kantoor
    • Teamborrel
    • Personeelsfeest
    • Jubileumfeest
    • Themafeest
    • Zomerfeest
    • Pizza workshops

    Een cateraar die meedenkt.
    Je hebt een datum, en dan... Ga je nadenken over de invulling van het eten. En het drinken. Misschien ook een barista? What about de aankleding? Een garderobe, statafels, lampjes of zelfs wat mooie bloemstukken?

    Wij weten dat er veel komt kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom denken we graag met je mee. Wij hebben veel ervaring met het invullen van bedrijfsevenementen. Van eten tot aankleding. Wij werken met partners waardoor we al het mogelijke eventmaterieel kunnen inzetten voor jouw evenement.

    Nog geen concreet idee hoe jouw evenement eruit moet zien? Neem contact met ons op en we denken graag met je mee over de invulling - van eten tot decoratie.

    Samen maken we positieve impact.
    Bij onze catering op locatie staat versgebakken pizza centraal. Pizza is onze superpower om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met eten dat gruwelijk lekker én duurzaam is.

    Best slim toch? Want zeg nou eerlijk; wie houdt er nou niet van pizza?!

    Door ons in te schakelen als cateraar en leverancier op jouw evenement maak je impact op drie manieren:

    1. Je reduceert de CO2 uitstoot doordat wij:
      1. Geen vlees en vis gebruiken
      2. Producten zoveel mogelijk lokaal inkopen
      3. Geen wegwerpservies gebruiken
    2. We compenseren onze CO2 uitstoot. Aan de hand van ons model, berekenen we hoeveel kg CO2 eq uitgestoten wordt. Naderhand compenseren we dit volledig bij onze partner Climeworks. Zo realiseren we samen een net-zero evenement.
    3. We inspireren je gasten door een fantastische ervaring te bieden met duurzaam eten.

    Op zoek naar een leuke teambuilding activiteit?
    Naast onze catering, verzorgen onze pizzabakkers ook pizza workshops op locatie. Zij leren jou en je collega's hoe je zelf een zalige pizza kunt bakken.

    Geen suffe teambuilding of saaie presentaties. Eerst geven we een mini-pizza college waarbij we je meenemen in de geheimen van het perfecte pizzadeeg. Daarna mag iedereen losgaan in de keuken en zijn eigen picasso maken.

    Waar wacht je nog op?! Let's go!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 500 personen

    Mokum Events neemt u  mee naar de mooiste plekjes van de Jordaan, de oudste, meest bezongen volksbuurt. Hieronder een voorbeeldprogramma wat mogelijk is. 

    Voorbeeldprogramma:   Uiteraard zijn de tijden en wensen aan te passen!
    16.00 - 18.00 Jordaan Tour
    Onder begeleiding van een deskundige gids nemen wij u mee naar de mooiste plekjes van de Jordaan. Onze gids vertelt u wetenswaardigheden en anekdotes over de oudste en meest bezongen volksbuurt van Amsterdam. We nemen u mee langs de mooiste hofjes, pittoreske grachtjes en de gezelligste kroegjes die nog rijkelijk aanwezig zijn. Halverwege wordt een typisch Jordanees kroegie aangedaan.

    18.00 - 19.00 Smartlappen zingen
    In een oergezellig Jordaans café leert u typisch Amsterdamse smartlappen op typisch Amsterdamse wijze te zingen. Waan jezelf Tante Leen of Johnny Jordaan. Wij leveren het tekstboek met 40 beroemde en beruchte levensliederen en een echte Amsterdamse accordeonist.

    19.15 - 21.30 Diner
    Vervolgens nemen wij u mee naar een speciaal door ons geselecteerd restaurant midden in de Jordaan. Alwaar u kunt genieten van een heerlijk 3 gangen diner.

    Inclusief:
    - Professionele gids
    - Pauze in typisch Jordanees café
    - Accordeonist
    - Tekstboekjes
    - Locatie hartje Jordaan
    - Uitgebreid diner naar keuze
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    Vanaf € 69,50 p.p. excl. BTW

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 999 personen

    De locatie
    Santa's Experience is dé binnenlocatie als je op zoek bent naar een onvergetelijke magische avond met collega's tijdens de decembermaand. Even weg van het werk en waan je in een sfeervol winterdecor om te proosten op het afgelopen jaar!

    Stap binnen in het dorp waar de sneeuw altijd vers lijkt te zijn, de glögg kruidig dampend staat te wachten en het kerstgevoel tot leven komt zodra je binnenstapt. De Kerstman geeft jullie een warm welkom en ons team staat klaar om jullie volledig in de watten te leggen.  Welkom bij Santa's Experience!

    Full-service evenementenlocatie
    Wij bieden een arrangement aan waarbij aan alles is gedacht. Van het eten tot aan de techniek. Ga mee op ontdekkingstocht waar het lijkt alsof je in een typisch Oostenrijks dorp rondloopt. Vanuit de foodstallen serveren wij heerlijke gerechten die passen bij de wintersfeer. Wij bieden een 4 uur durend arrangement aan die volledig naar wens aangevuld kan worden. 

    Kerstpakket en kerstevent in één keer geregeld
    Collega's stellen zelf hun ideale kerstpakket samen. Met munten op zak struinen ze langs sfeervol ingerichte winkels en kiezen ze hun favoriete items. De producten in de winkels zijn met zorg geselecteerd, denk aan populaire lifestyle- en woonartikelen. Van stijlvolle accessoires tot luxe delicatessen. Geen standaard kerstpakket, maar een verrassende mix van mooie, bruikbare items waar je écht blij van wordt. Dit onderdeel is optioneel bij Santa's Experience.

    Exclusief afhuren
    Het is een full-service evenementenlocatie waar je zonder zorgen een bedrijfsfeest organiseert. De locatie is de gehele decembermaand te boeken en is exclusief af te huren vanaf 125 personen. 

    Open avonden
    Voor bedrijven tot 120 personen organiseren we op donderdag 11, vrijdag 12 en 19 december speciale open avonden, waarbij meerdere bedrijven samen genieten van de feestelijke sfeer. Heb je dit eenmaal een keer meegemaakt met je collega's? Dan wil je volgend jaar gegarandeerd weer! Aan alles is gedacht, inclusief live muziek van topniveau! Ieder bedrijf krijgt zijn eigen plek in het winterdorp en tijdens deze avond is alles inclusief (drank, eten & entertainment).

    Afspraak maken of brochure aanvragen?
    Het eindejaar komt eraan dus wij snappen dat je snel wilt schakelen. Wij zijn dan ook snel met reageren en sturen jou dezelfde (werk)dag met veel plezier nog onze brochure toe waar alles instaat wat je kunt verwachten. Bovendien plannen wij ook graag (online) een afspraak in om te vertellen wat allemaal mogelijk is om jullie eindejaarsevent volledig naar eigen wensen in te vullen.

    Santa's Experience is onderdeel van Dufais Catering & Events

    2 - 500 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Op zoek naar een ontspannen en smakelijk bedrijfsuitje? Kies voor een kookworkshop! Samen bereiden jullie met verse ingrediënten een heerlijk diner. Leer elkaars kookkunsten kennen en werk samen in een verrassende, informele setting.

    Bij Het Kookstation komen samen actief koken en genieten samen. Op deze fraaie historische locatie bieden we culinaire passie in een karakteristieke omgeving: in gezelschap koken in een voormalige NS-wachtkamer uit 1894 in het station van Bodegraven, midden in het Groene Hart van Nederland.

    De inhoud van jullie bedrijfsuitje kookworkshop kan helemaal op maat worden gemaakt. Denk aan een eigen thema of recepten uit de keuken van een bepaald land. 

    *Tapas
    *Italiaans / Toscaans
    *Frans
    *Streekprodukten
    *De lekkerste gerechten van de wereld
    *En nog veel meer windstreken
    *We schrijven ook workshops op maat

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 71 personen

    KerstQuiz als afsluiter voor jullie bedrijf
    Onze KerstQuiz is ieder jaar weer een geweldige afsluiter voor veel bedrijven. It’s the most wonderful time of the year! En een PubQuiz vol met vragen over Kerst, Oud & Nieuw en een terugblik op het afgelopen jaar is hiervoor een geweldige afsluiter. Trek je foute kersttrui aan en verzamel je vrienden, collega’s of familie. Kom er in 1,5 tot 2 uur achter wie van jullie de enige echte Kerstexpert is!

    Onze KerstQuiz is uniek en ontwikkeld door professionals uit het vak. Onder het genot van een drankje of diner spelen jullie verschillende rondes met afwisselende onderwerpen waaronder Kersthits, Kerstfeitjes en Kerstfilms. De rondes zijn uiteenlopend, zodat iedereen mee kan doen, van jong tot oud.

    Net als onze andere quizzen wordt de KerstQuiz gespeeld in een lokale kroeg, op een locatie naar keuze door heel Nederland of bij jullie op kantoor. Wij regelen jullie quiz van A tot Z, van quizmaster (met foute kersttrui) tot het vinden van een geschikte locatie.

    Hoe verloopt een KerstQuiz

    • Jullie verzamelen in een gezellige horeca locatie of op een eigen locatie.
    • Onze ervaren quizmaster geeft jullie 2 uur lang top entertainment.
    • We spelen in teams die variëren in grootte van 3-6 personen.
    • Net als in onze PubQuiz variëren de onderwerpen en zijn deze aangevuld met rondes over actualiteiten & sport uit het afgelopen jaar, Kersthits, -feitjes en -films.
    • Al onze Kerstquizzen worden ondersteund afbeeldingen, audio- en videofragmenten.
    • Je kan 1 ronde met vragen op maat over jullie bedrijf, team of groep toevoegen.
    • Inclusief prijzen voor de winnaars.
    10 - 500 personen

    December en januari zijn voor iedereen altijd drukke maanden. En vooral voor degene die binnen het bedrijf is aangewezen om die kerstborrel of nieuwjaarsbijeenkomst te organiseren.

    Zoek je iets spectaculairs waar nog lang over wordt nagepraat? Wij helpen je graag om een bijzonder buiten event te organiseren. Van intieme eindejaarsborrels tot grootschalige kerstfeesten. Fuori creëert buitengewone ervaringen die je team nog lang zal herinneren.

    Wat maakt onze borrels zo bijzonder?

    Uniek in de buitenlucht
    Vergeet de standaard hotelzaal. Onze borrels vinden plaats in het midden van de Veluwse bossen of we transformeren jouw eigen locatie tot een winterwonderland. Frisse lucht geeft je team extra energie, ook tijdens de donkere wintermaanden.

    Volledig op maat
    Meer dan 20 jaar ervaring in het creëren van unieke outdoor ervaringen. Elke borrel wordt speciaal voor jouw bedrijf en team samengesteld. Vanaf 40 personen, wij maken het mogelijk.

    Weerbestendig & creatief
    Regen, wind of sneeuw? Wij laten ons nooit tegenhouden. Met creatieve oplossingen zorgen we ervoor dat jullie borrel altijd doorgaat. Onze organisatoren zorgen altijd voor een onvergetelijke dag.

    Outdoor cooking & culinaire beleving
    Live outdoor cooking op houtvuur, onze eigen biologische olijfolie en bijzondere balsamico azijnen uit Italië. Samen koken creëert verbinding, perfect voor een teamborrel met impact.
    Een pubquiz, ZINGO of live muziek tijdens onze live outdoor cooking maakt de avond helemaal af!

    Jullie kerstborrel in 3 stappen

    40 - 497 personen

    Goed gezelschap, lekker eten, bijzonder entertainment en een unieke setting! Sfeervol genieten bij Landgoed Kasteel Limbricht! Kies uit diverse activiteiten als een bierproeverij met bieren uit eigen brouwerij, een boogschietworkshop, een percussie workshop, een quiz, een steptocht door de prachtige natuur of een van de andere activiteiten. Combineer dit met een lunch, borrel, diner of feestavond en trakteer uw gasten op een onvergetelijke dag.

    Activiteiten
    Ieder gezelschap is uniek! Ditzelfde geldt voor ons uitgebreide aanbod. Van een percussie- of boogschietworkshop tot een wijnproeverij of bierproeverij met bieren gebrouwen in de eigen brouwerij. Ook bieden we de mogelijkheid om het prachtige landschap te verkennen in de vorm van een autorally, steptocht of wandeling. Ook nog een formeel gedeelte? Geen probleem, in de Vergaderburcht beschikken we over alle faciliteiten om ook dit tot in de puntjes te verzorgen. 

    Catering
    Van een broodje hamburger van de Green Egg, Smoker of Ofyr tot Oesters en zalm op de huid gebakken. Of u nu kiest voor een barbecue, walking diner of buffet ons keukenteam zorgt ervoor dat u gasten aan niks te kort komen. Onze eventmanagers vertellen u graag meer over de mogelijkheden om samen tot een passende invulling te komen. 

    De voordelen op een rijtje
    - Eigen persoonlijke eventplanner;
    - Voor gezelschappen van 10 tot 2500 personen
    - Combinatie activiteit met lunch, diner of borrel
    - Goed toegankelijk (vanaf A2 5 minuten rijden)
    - Prachtige historische zalen
    - Catering op maat & gratis parkeren
    - Combineer ook met workshop of activiteit

    Neem contact op en laat u verrassen door de oneindige mogelijkheden!

    10 - 2500 personen

    Workshops, teambuilding, feesten of een ontspannen bedrijfsuitje?
    Bij Madurodam Events vind je alles voor een leuke en actieve dag!
    Wat dacht je van de Madurodam Escape Game? In het park dat symbool staat voor 'waar een klein land groot in is', ga je samen met je team de uitdaging aan om te ontsnappen. Lukt het jullie als eerste om de code te kraken, of zijn anderen jullie te snel af? Naast deze spannende game hebben we nog veel meer toffe activiteiten om samen met je collega’s te beleven. Informeer gerust naar de mogelijkheden!

    Evenementen bij Madurodam
    Op zoek naar een bijzondere locatie voor jouw bedrijfsfeest of event? Bij Madurodam Events organiseer je jouw bijeenkomst in moderne zalen met een uniek uitzicht over heel Nederland. Of je nu 20 of 1200 gasten ontvangt, van bedrijfsfeest tot congres: wij zorgen altijd voor een evenement op maat.

    Geef jouw evenement extra kracht
    Maak jouw event nóg specialer door het te koppelen aan één van de Grote Verhalen van Nederland. Madurodam brengt deze verhalen tot leven via miniaturen, interactieve presentaties en complete belevingen, waardoor bezoekers zich op een indrukwekkende manier laten meenemen in de geschiedenis.

    Capaciteit en sfeer
    Met 7 eigentijdse zalen en een capaciteit van 20 tot 1200 personen is Madurodam de enige evenementenlocatie die letterlijk heel Nederland overziet. Opgericht in 1952 ter nagedachtenis aan oorlogsheld George Maduro én als fondsenwerver voor het goede doel, inspireert Madurodam dagelijks haar bezoekers met de kracht van Nederlandse verhalen. Koppel jouw event aan deze bijzondere plek en creëer een onvergetelijke ervaring!

    Maatschappelijk verantwoord ondernemen
    Extra mooi: de netto-opbrengsten van jouw event gaan via het Madurodam Kinderfonds naar goede doelen voor kinderen en jongeren. Zo draag je direct bij aan een betere toekomst.

    Culinair genieten
    Van smakelijke petit-fours en borrelhapjes tot een luxe viergangendiner of een stijlvolle receptie: onze chef-kok en zijn team bereiden alles met passie en vakmanschap.

    Kortom: bij Madurodam zijn álle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde dag. Heel Nederland staat klaar voor jouw organisatie!

    Meer weten?
    Vul hieronder het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. We denken graag met je mee!

    20 - 1200 personen

    Maak kennis met rechercheur Woudstra, een politieman in hart en nieren en net opgeklommen tot inspecteur. Dit is zijn eerste grote klus! Aan hem de zware taak om deze moord op te lossen.

    Rechercheur Woudstra is ogenschijnlijk kalm en rustig, maar zeer gedreven; er staat immers veel op het spel! Hij moet zich waarmaken; de moord oplossen betekent ongetwijfeld promotie! Maar als het hem niet lukt om deze zaak te klaren...terug naar de straatdienst?

    En u? wie bent u? Maffiabaas, prostituee, alcoholist, toiletjuffrouw of non? Bent ù de moordenaar van de man die in de gang van het restaurant ligt?

    Met het moorddiner kunt u zich volledig in- en uitleven in een bizarre moordzaak, waar u getuige van bent en zelfs misschien wel direct bij betrokken bent. U speelt een personage in een moordverhaal en krijgt voor aanvang een karakterbeschrijving, een professioneel kostuum en een script waarmee u zich volledig kunt inleven in uw personage en in uw rol.

    Nadat u het script hebt doorgenomen en zich hebt omgekleed gaat het spel beginnen.

    Tijdens het spelen van het spel zal duidelijk worden wie verantwoordelijk is voor de moord. Tenminste... veel hangt af van uw inlevingsvermogen en scherpzinnigheid. Uiteindelijk geeft iedere speler aan wie zij verdenken van de moord en waarom zij denken dat juist deze persoon de moord gepleegd heeft.

    Speel het moordspel en ontdek de dramatische achtergrond van deze gruwelijke moord. Zou u zo’n moord kunnen oplossen?

    Of…zelf plegen?

    Inclusief:
    - Uitgebreid drie gangen diner
    - Koffie / thee
    - Begeleiding door professionele acteur(s)
    - Kleding
    - Script
    - Prijs voor de beste speurneus!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 200 personen

    Altijd al de droom gehad om de weelde van een limousine in het echt te ervaren? Bij ABC Events mag u in het luxueuze gevaarte instappen en van het comfort genieten. Deze zal u in vip-stijl vervoeren voor een ‘gezellig avondje uit’. Maar schijn bedriegt... Ook vips hebben crisis, dus eerst moeten de deelnemers het verdienen om te mogen relaxen. Een routespel, geleid door je smartphone zal de teams te voet sturen richting eindlocatie. 

    Evenement 
    Zodra de stretchend limousines zijn gearriveerd wordt het spannend: stappen er BN’ers uit? 
    Nog veel beter, de champagne staat gekoeld klaar voor het gezelschap en men mag zelf in de limousines plaatsnemen. Proost! De limousines brengen het gezelschap naar het centrum van de stad, maar de eindlocatie blijft onbekend. Plotseling springen de monitoren in de limousines aan en volgt er een belangrijke videoboodschap. Zijn de champagneglazen leeg en is de videoboodschap afgelopen? Dan wordt men gedropt, is de luxe beëindigd en is het tijd voor actie; een routespel. 

    Whatsapp game 
    De route is afhankelijk van de antwoorden op de vragen, die verkregen worden via Whatsapp. Een smartphone per team is hierbij vereist. Hoe intelligenter het team, hoe korter de route. Welk team heeft de meeste kennis en komt zo snel mogelijk bij de dinerlocatie aan? Zodra alle gasten gearriveerd zijn, kunnen zij aan tafel voor een heerlijk diner. Hier zullen ze nagenieten van de unieke ervaring van de dag! 

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    16 - 500 personen

    Betreed Pampus: een onbewoond eiland midden in de Randstad. Geniet van natuur, historie en avontuur op deze bijzondere evenementenlocatie. Van intiem diner tot uitbundig festival en van strakke presentatie tot sportieve bedrijfsdag. We nodigen je graag uit om het eiland te komen bekijken en om samen een passend programma samen te stellen. 

    Actief
    De wind door je haren, actie en competitie: Pampus is dé plek voor een actief evenement! Het labyrint van gangen en fortkamers, de groene velden en het omringende water bieden een grandioos speelveld voor teambuilding programma's zoals bijvoorbeeld een Pampus duurzaamheidsspel.

    Zakelijk
    Productlancering, relatiedag of presentatie? Heidag, cursusmiddag of vergadering? Maak van Pampus voor één dag jouw bedrijfseiland! Verwacht op Pampus geen strak, hightech conferentiecentrum. Wel een eiland vol robuuste kamers die wij omtoveren tot inspirerende ruimtes voor jouw bijeenkomst.

    Culinair
    Knapperende kampvuren, smeulende oliedrumbarbecues, heerlijke zomerse klanken en een adembenemend uitzicht op de zon die langzaam verdwijnt achter de skyline van Amsterdam. Geniet met een Pampusbiertje of een goed glas wijn van een intiem diner, een stoere barbecue of een culinaire ontdekkingstocht door het fort.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 1500 personen

    Over deze pagina

    Themafeesten zijn leuk! Even lekker verkleed of in een thema een feest vieren? Op WegmetdeBaas vindt u vele verschillende Themafeesten.

    Van Middeleeuwse feesten tot discofeesten, van Moordfeesten tot '80 feestjes. Voor iedereen is er wel een themafeest te vinden!