Themafeesten! Bijzondere en mooie themafeesten. U vindt het op WegmetdeBaas

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
78 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Spannend groepsspel, teamuitje of bedrijfsfeest 
    Ons stiekeme bedrijfsuitje is voortaan ook als gezellige, knusse tafelvariant te spelen. Wie ontdekt de verrader aan tafel bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! In teamvorm ga je de strijd aan en vervul je opdrachten en los je raadsels en puzzels op om samen met je team punten te scoren. Maar één van je teamleden is de verrader en hij of zij zal er alles aan doen om jullie missie te saboteren. Door slim samenspel en een gezonde teamspirit ben je in staat om de verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?

    Wat staat je te wachten tijdens Wie ontdekt de Verrader aan tafel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Vooraf krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams, bepalen we de verraders en krijgen jij en je team een laatste briefing over de te volgen strategie.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel en graaft de verrader zich in, om de zaak op een slinkse manier te ondermijnen. Goede antwoorden, juiste beslissingen en het goed inschatten van je collega's of vrienden zorgen voor een stijgende tafelscore. Daarnaast zijn er persoonlijke punten te verdienen. Er zijn namelijk drie momenten in het spel waarop je individueel mag raden wie de Verrader is. Let tijdens het spel dus goed op verdacht of dubieus gedrag!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team én de beste verrader bekend gemaakt. Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant. Ongetwijfeld dat de verraders hun verhaal willen doen over de sluwe streken die ze hebben uitgehaald, onder het toeziend oog van de gehele tafel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    8 - 5000 personen

    Ben je op zoek naar een warme, intieme en sfeervolle locatie? Kom gezellig met je team, collega’s of vrienden borrelen, themafeest organiseren of vergaderen en genieten van een heerlijkeBBQ of een proeverij. Ervaar op unieke wijze een luxe authentiek zeilschip in de mooi verlichte Bataviahaven te Lelystad.

    In de winter overkappen en verwarmen het voordek, waardoor je onder het genot van een lekker hapje & drankje zowel buiten of binnen op gezellige wijze een onvergetelijke ervaring gaat beleven op ons mooie restaurantschip. Deze groepsaccommodatie is geschikt voor groepen van 15 tot 50 pers. (thema feest / borrel max. 85 pers.)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    15 - 85 personen

    Nieuwste uitje van AA Events Europe / Eigen-wijs: Harbor Dock Experience - Nostalgisch in de Oude Haven van Rotterdam

    Combinatie van spel, actie en avontuur. We beginnen met een soort korte pubquiz, waarbij wetenswaardigheden over Rotterdam voorbij komen. Bij voldoende goede antwoorden gaat u dan na 15-20 minuten van start, waarbij u een houten ton aan boord moet takelen, een doel moet raken met een aardappelschieter en ook nog met een sloep een parcours in de Oude Haven moet afleggen. Na diverse activiteiten en hilarische hindernissen, mogen de overalls weer uit en kunt u aan uw welverdiende borrel beginnen.

    We hebben een unieke vergaderruimte en ook een BBQ of diner is mogelijk op deze nieuwe locatie.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    16 - 36 personen

    Organiseer een bedrijfsuitje waar nog lang over wordt nagepraat! Bij A'DAM VR beleeft je team een dag vol spanning, teambuilding en plezier.

    Kies uit 14 unieke VR-games, waaronder uitdagende escape rooms, VR achtbanen en F1 sim-races. Combineer dit met een volledig verzorgd diner of lunch, compleet met drankarrangement en opties op maat. Met ruim 1500m2 het grootste VR-park van Europa.

    Een presentatie geven? Geen probleem! We bieden ruimte aan 300 personen en hebben alle faciliteiten voor licht en geluid om een professionele presentatie te kunnen geven. Combineer je event met de gaafste virtuale reality games om er een onvergetelijke event van te maken.

    Liever een groot bedrijfsfeest? Met ruimtes tot wel 900 personen, een spectaculair uitzicht over Amsterdam en brandingmogelijkheden wordt elk event een unieke ervaring.

    Een bezoek aan de toren is niet compleet zonder de adembenemende ervaring van A'DAM Lookout, waar je team geniet van het mooie uitzicht en misschien zelfs europa's hoogste schommel aandurft.

    Een toplocatie die eenvoudig bereikbaar is met OV en parkeermogelijkheden voor de deur, biedt A'DAM VR alles voor een succesvol en onvergetelijk evenement.

    Kom langs en ontdek zelf waarom A'DAM VR de ideale plek is voor jouw volgende zakelijk evenement of teambuilding activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 900 personen

    Wij bieden legio mogelijkheden voor bedrijfs bijeenkomsten!

    Van 10 tot 80 personen verzorgen wij kookworkshops, wijn-spijsproeverijenen, bedrijfsfeesten, bier & bites tasting, high teas, private dining, walking diners, etiquette diners, vergadermogelijkheden etc.


    SPOON & Buon Gusto verzorgt warme en koude bufetten, Hollandse, Italiaanse en Mediterrane buffetten, geheel aangeklede cocktailparties of een borrel met heerlijke amuses, tapas met de daarbij behorende wijnen.

    Tevens kunt u bij ons terecht voor concerten en theater. Ook theaterworkshops en sportieve clinics zijn mogelijk om op onze locatie te organiseren. Spoon culinair heeft kwaliteit, service en betrokkenheid hoog in het vaandel staan. Wij nodigen u daarom uit om vrijblijvend contact op te nemen over de mogelijkheden van bedrijfsffeest of uw kookworkshops.

    ART, CULTURE, BUSINESS & CUISINE. Welkom bij Spoon en Buon Gusto deli!


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    51 - 80 personen

    Een show, een spel en een quiz in één! Een super Hollands, humoristisch en verrassend spel waarbij uw Nederlandse kennis tot in de puntjes wordt getest. Onze oer-Hollandse quizmaster neemt u mee naar de wondere wereld van ‘Ik Hou van Holland’! 

    Quiz 
    De unieke ‘Ik Hou van Holland’ Spelshow Quiz is een ongeëvenaarde quiz waarbij iedereen actief meedoet. Onderverdeeld in teams staat men achter een professionele quizdesk inclusief drukknop en zwaailamp. 
    ABC Events haalt alles uit de kast om u en uw gezelschap een onvergetelijke avond te bezorgen! 
    De ruimte wordt omgebouwd tot feestelijke spelshowstudio, met quizdesks, videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. 

    De show start met een filmfragment en de begintune van het alom bekende ‘Ik Hou van Holland’ lied. Vervolgens treedt onze vrolijke spelshowhost naar voren, die jullie meeneemt naar de “Ik Hou van Holland” wereld. 

    Quizvragen 
    Tijdens de quiz testen wij de kennis van uw Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog veel meer. U bent van harte welkom om eigen vragen aan te leveren. Heeft u zin in een fantastische show, een enerverend spel, met veel hilarische momenten? Dan is dit evenement voor u! Mis dit onvergetelijke evenement niet!

    Dit progamma kan naar wens uitgebreid worden, met een lunch, borrel, diner, geheel verzorgde overnachting met ontbijt en nog heel veel meer.

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Geef je medewerkers een onvergetelijke ervaring met een bedrijfsfestival op de Veluwe. Wij regelen alles, van de sfeervolle styling tot het smakelijke diner. 

    Een bedrijfsfestival is niet alleen een fantastisch evenement dat de teamgeest versterkt, maar ook een uitdagende onderneming. Samen met jouw wensen en onze expertise zorgen we voor een bedrijfsevent dat in ieders geheugen gegrift blijft.

    Bij Fuori zijn we gespecialiseerd in openlucht evenementen en wij hebben bijzondere locaties beschikbaar voor jullie bedrijfsevent: een unieke Schaapskooi midden in het bos of een prachtige vuurplaats op het Landgoed. Deze unieke locaties bieden ruimte, privacy en een prachtige omgeving midden in de natuur die de hele dag exclusief voor jullie beschikbaar is. 

    Begin met een teambuildingsactiviteit en sluit af met een live outdoor cooking bij het kampvuur. Onze buitenkoks bereiden de heerlijkste gerechten voor jullie of begeleiden een stoere workshop buitenkoken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    Bij onze vuurplaats op het Landgoed hebben wij een unieke Argentijnse asado waar de koks, tijdens jullie festival, bijzondere ‘happen’ ter plekke klaarmaken. Wil je een handje helpen? Dat mag altijd.

    Dus wil jij dit jaar écht iets bijzonders vieren met je bedrijf of team? Laat Fuori dan een festival voor jullie organiseren.

    40 - 1000 personen

    Wanneer je volop wilt genieten met hilarische momenten tijdens een heerlijk diner is de “Ik hou van Holland Dinerquiz” een optimaal programma.

    Wanneer het voorgerecht is geserveerd maken wij ons klaar voor de 1e spelronde. Diverse onderdelen komen aan bod; Petje op petje af, algemene vragen en muziek fragmenten. Vervolgens wordt het hoofdgerecht geserveerd waarna we weer verder gaan met de 2e ronde. Hier zullen de hilarische momenten parten gaan spelen. Tv Tunes, Meezingers en originele spelen komen naar voren. Een avond die u niet meer vergeet.

    Als slagroom op de taart spelen we de finale en wordt het winnende team gefeliciteerd met de originele Toon Vertier wijn.

    Einde programma.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Goed gezelschap, lekker eten, bijzonder entertainment en een unieke setting! Sfeervol genieten bij Landgoed Kasteel Limbricht! Kies uit diverse activiteiten als een bierproeverij met bieren uit eigen brouwerij, een boogschietworkshop, een percussie workshop, een quiz, een steptocht door de prachtige natuur of een van de andere activiteiten. Combineer dit met een lunch, borrel, diner of feestavond en trakteer uw gasten op een onvergetelijke dag.

    Activiteiten
    Ieder gezelschap is uniek! Ditzelfde geldt voor ons uitgebreide aanbod. Van een percussie- of boogschietworkshop tot een wijnproeverij of bierproeverij met bieren gebrouwen in de eigen brouwerij. Ook bieden we de mogelijkheid om het prachtige landschap te verkennen in de vorm van een autorally, steptocht of wandeling. Ook nog een formeel gedeelte? Geen probleem, in de Vergaderburcht beschikken we over alle faciliteiten om ook dit tot in de puntjes te verzorgen. 

    Catering
    Van een broodje hamburger van de Green Egg, Smoker of Ofyr tot Oesters en zalm op de huid gebakken. Of u nu kiest voor een barbecue, walking diner of buffet ons keukenteam zorgt ervoor dat u gasten aan niks te kort komen. Onze eventmanagers vertellen u graag meer over de mogelijkheden om samen tot een passende invulling te komen. 

    De voordelen op een rijtje
    - Eigen persoonlijke eventplanner;
    - Voor gezelschappen van 10 tot 2500 personen
    - Combinatie activiteit met lunch, diner of borrel
    - Goed toegankelijk (vanaf A2 5 minuten rijden)
    - Prachtige historische zalen
    - Catering op maat & gratis parkeren
    - Combineer ook met workshop of activiteit

    Neem contact op en laat u verrassen door de oneindige mogelijkheden!

    10 - 2500 personen

    Wie van je collega’s is een echte wandelende encyclopedie? En wie verbaast iedereen met zijn of haar muzikale kennis? Tijdens de Pubquiz in Utrecht ontdek je het allemaal! Een avond vol gezelligheid, competitie en teamspirit, waarbij de algemene kennis van jouw team flink op de proef wordt gesteld.

    Wat kun je verwachten?
    Onze enthousiaste quizmaster heet jullie welkom op een sfeervolle locatie in hartje Utrecht. Denk aan een gezellige kroeg aan de Oudegracht, een knusse horecalocatie in Wittevrouwen of een hippe bar in de binnenstad. Na een korte uitleg barst de strijd los!

    In teams van ongeveer 4 à 5 collega’s beantwoorden jullie vragen over de meest uiteenlopende onderwerpen: sport, topografie, film, geschiedenis en natuurlijk… muziek!

    Wie weet de meeste antwoorden?
    Tijdens de quiz is er volop ruimte voor strategisch overleg, slimme tactieken én natuurlijk een flinke dosis humor. Misschien blijkt jouw manager wel de beste Macarena-danser, of kent een stille collega alle songteksten uit de jaren ‘60 uit zijn hoofd! Eén ding is zeker: deze quiz zorgt voor hilariteit en gesprekstof bij het koffieapparaat.

    Na een spannende finale wordt het winnende team bekendgemaakt. En uiteraard wacht er een leuke prijs op de winnaars!

    Wat is inbegrepen?

    • Een professionele quizmaster
    • Spelmateriaal per team
    • Prijsuitreiking voor het winnende team

    Maak er een compleet arrangement van
    Wil je de Pubquiz in Utrecht combineren met een borrel, diner of lunch? Geen probleem! We stellen graag een arrangement op maat samen. Denk aan een Pubquiz dinerspel in een Utrechts restaurant of een afsluitende borrel met uitzicht op de Dom. Alles is mogelijk!

    Ben jij klaar om je collega’s uit te dagen in deze gezellige en interactieve Pubquiz in Utrecht? Neem contact met ons op en vraag vrijblijvend een offerte aan!

    15 - 1000 personen

    Workshops, teambuilding, feesten of een ontspannen bedrijfsuitje?
    Bij Madurodam Events vind je alles voor een leuke en actieve dag!
    Wat dacht je van de Madurodam Escape Game? In het park dat symbool staat voor 'waar een klein land groot in is', ga je samen met je team de uitdaging aan om te ontsnappen. Lukt het jullie als eerste om de code te kraken, of zijn anderen jullie te snel af? Naast deze spannende game hebben we nog veel meer toffe activiteiten om samen met je collega’s te beleven. Informeer gerust naar de mogelijkheden!

    Evenementen bij Madurodam
    Op zoek naar een bijzondere locatie voor jouw bedrijfsfeest of event? Bij Madurodam Events organiseer je jouw bijeenkomst in moderne zalen met een uniek uitzicht over heel Nederland. Of je nu 20 of 1200 gasten ontvangt, van bedrijfsfeest tot congres: wij zorgen altijd voor een evenement op maat.

    Geef jouw evenement extra kracht
    Maak jouw event nóg specialer door het te koppelen aan één van de Grote Verhalen van Nederland. Madurodam brengt deze verhalen tot leven via miniaturen, interactieve presentaties en complete belevingen, waardoor bezoekers zich op een indrukwekkende manier laten meenemen in de geschiedenis.

    Capaciteit en sfeer
    Met 7 eigentijdse zalen en een capaciteit van 20 tot 1200 personen is Madurodam de enige evenementenlocatie die letterlijk heel Nederland overziet. Opgericht in 1952 ter nagedachtenis aan oorlogsheld George Maduro én als fondsenwerver voor het goede doel, inspireert Madurodam dagelijks haar bezoekers met de kracht van Nederlandse verhalen. Koppel jouw event aan deze bijzondere plek en creëer een onvergetelijke ervaring!

    Maatschappelijk verantwoord ondernemen
    Extra mooi: de netto-opbrengsten van jouw event gaan via het Madurodam Kinderfonds naar goede doelen voor kinderen en jongeren. Zo draag je direct bij aan een betere toekomst.

    Culinair genieten
    Van smakelijke petit-fours en borrelhapjes tot een luxe viergangendiner of een stijlvolle receptie: onze chef-kok en zijn team bereiden alles met passie en vakmanschap.

    Kortom: bij Madurodam zijn álle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde dag. Heel Nederland staat klaar voor jouw organisatie!

    Meer weten?
    Vul hieronder het aanvraagformulier in voor meer informatie of een vrijblijvende offerte. We denken graag met je mee!

    20 - 1200 personen

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Where winter magic meets the water.
    Een unieke locatie voor jullie bedrijfsuitje deze winter? Stap aan boord en ontdek Oceandiva’s Winter Wonderland. Een betoverende avond vol winterse gezelligheid, entertainment, bratwurst & glühwein en winterse activiteiten.

    Laat je meevoeren door de feestelijke charme van het seizoen; wat is er fijner om met elkaar het jaar af te sluiten met een gezellige borrel in wintersferen, met magische uitzichten over het water, wintergames op het buitendek voor extra winterplezier en veel winterse gezelligheid. Of je nu een knus teamuitje, een spetterend eindejaarsfeest of een inspirerende teambuilding organiseert, we maken van jouw winterevent een onvergetelijke beleving.

    Oceandiva’s Winter Wonderland is te boeken vanaf 10 personen.

    Tickets
    Klaar voor winterse gezelligheid op het water?

    Tickets à € 199,- excl. btw per persoon zijn inclusief:

    • Vaartocht van 19.00 tot 21.00 uur
    • Dranken (bier, wijn, glühwein & fris)
    • Winters buffet
    • Entertainment & winteractiviteiten aan boord van de Oceandiva

    Bestel je tickets hier

    10 - 600 personen

    Op diverse locaties in Amsterdam kunnen wij uw businessmeeting van a tot z verzorgen. Dit alles is mogelijk op een van onze sfeervolle locaties in Amsterdam en omstreken of bij u op het bedrijf.

    Beamer, scherm, geluid, personal assistent en privé vervoer als bedrijfsmatige ondersteuning.

    Ontbijt, lunch, diner, amuses en borrel als culinaire onderbouwing! Als afsluiting entertainment (muziek, theater, boottocht, spel of quiz tot in de late uurtjes mogelijk).

    Tevens verzorgen wij elke vorm van catering voor u op elke gewenste locatie, private dining, kookworkshops, coaching en cooking, en high teas op onze eigen locaties in Amsterdam. Elk culinair genoegen en entertainment is bij ons in smakelijke handen!

    10 - 257 personen

    Over deze pagina

    Themafeesten zijn leuk! Even lekker verkleed of in een thema een feest vieren? Op WegmetdeBaas vindt u vele verschillende Themafeesten.

    Van Middeleeuwse feesten tot discofeesten, van Moordfeesten tot '80 feestjes. Voor iedereen is er wel een themafeest te vinden!