
Boek nu dit persoonlijke uitje en ontdek hoe goed jij je collega’s nou écht kent.
Dit spel heeft alles! Het is persoonlijk, hilarisch en bezit de nodige misleiding. Welke collega zit er in het apenkostuum die de pannen van het dak danst? Wie is toch dat konijn, die fan is van Queen, piano kan spelen en twee kinderen heeft? Oh en dan hebben we nog een bij met een hint naar het jaar 1997…. Wat kan dat nou toch betekenen?
Een goede voorbereiding is het halve werk!
Dit spel start al een paar weken van tevoren. Dan worden drie van jouw collega’s benaderd om één van de The Masked Colleagues te zijn tijdens jullie bedrijfsuitje. In het geheim spreken wij met hen af voor een video opname. Zij mogen een passend kostuum kiezen en aantrekken. Op cryptische wijze worden er in de video’s hints over hun identiteit opgenomen. In tegenstelling tot het TV programma draait het in dit spel niet om het zangtalent. Al mogen collega’s dit wel laten horen als zij dit willen! De persoonlijke video’s worden bewerkt en worden per karakter 3 video’s in het spel geplaatst.
Het spel
The Masked Colleague draait grotendeels om de karakters die jouw collega’s hebben gekozen. Per collega zijn er 3 hints te vinden in de stad. Ieder team ontvangt een iPad en kan op bepaalde locaties in de stad die hints activeren. Naast deze 9 locaties van de karakters bestaat het spel uit leuke algemene opdrachten, zoals het raden van een BN’er, het herkennen van een zanger of het matchen van de juiste filmkarakters bij acteurs. Tot slot zitten er een ook leuke imitatie foto/video opdrachten in het spel verwerkt. Behalve de 3 gemaskerde collega’s worden jouw andere collega’s dus ook een beetje uit de comfort zone gehaald tijdens dit uitje. Alle opdrachten én het ontmaskeren van jullie collega’s levert de teams punten op. De winnaar is het team met de meeste punten!
Wie is de Aap? En wie is er in de aap gelogeerd?
Op de dag van het bedrijfsuitje zijn de 3 collega’s die The Masked Colleagues zijn, net zoals alle andere collega’s, van harte welkom. Zij worden gewoon ingedeeld in een team, maar hebben tijdens het spel als doel om niet ontmaskerd te worden. Aan het einde van het stadsspel, als alle team terug zijn op de startlocatie dan is het tijd voor de ontmaskering! Wie van jouw collega’s zaten er nou in de kostuums? Hoe hadden jullie dit kunnen weten? En welke teams hebben dit goed geraden? Deze punten tellen we op bij de overige opdrachten en dan hebben we een winnend team! De drie gemaskerde collega’s strijden tegen elkaar voor de titel van de beste Masked Colleague!
Het programma: (voorbeeld; starttijd bepaalt u zelf)
13.30 Spelbegeleiders en contactpersoon aanwezig op locatie
14.00 Ontvangst van uw gasten
14.30 Welkom en uitleg van het spel
15.00 Start spel, teams gaan op pad met een iPad
17.00 Teams keren terug naar de eindlocatie
17.15 Prijsuitreiking en bekendmaking Masked Colleagues
17.30 Einde spelprogramma, tijd voor een diner/borrel
De eindtijd bepalen jullie natuurlijk zelf. Alle foto en video-opdrachten worden naar u verstuurd.
Kernwoorden: Samenwerken, teambuilding, communicatie, elkaar beter leren kennen, motivatie en humor
Speel met Holland Tour Guides het beroemde tv-spel 'ik hou van holland'. Speel dit avondarrangement met aansluitend een heerlijk 3-gangen diner.
Helaas kunnen wij niet de bekende namen als Linda de Mol, Jeroen van Koningsbrugge of Guus Meeuwis als presentatrice of team captain laten opdraven, maar wij bieden u wel minstens zoveel lol met onze profesionele quizmasters!
Test uw algemene kennis op het gebied van alles wat met Nederland te maken heeft: herken de grootste hits van Nederland als Huilen Is Voor Jou Te Laat, Una Paloma Blanca of Hier Aan De Kust en natuurlijk Ik Hou Van Holland!
Kunt u BN-ers uitbeelden zonder hun namen te noemen? En hoeveel Nederlanders genieten eigenlijk het liefst ochtendsex dan vrijen in de avond?
En weet u wat het allemaal extra leuk maakt? Naast het feit dat u de felbegeerde Hou Van Holland Hoofdprijs kunt winnen, schuift u na het spel aan aan tafel voor een overheerlijk driegangen diner! Hollandse Pot? Wie zal het zeggen...?
Inclusief:
- Quizmaster
- Uitgebreid 3 gangen diner
- Decor
- Rad
- Kostuums en attributen
- Leuke prijs voor het winnende team
- Locatie
Prijs:
10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen: €59,50 p.p. excl. BTW
Bezorgkosten:
Indien u het programma wenst op een locatie buiten de Randstad, Noord Brabant of Limburg werken wij met een bezorgkosten afhankelijk van de voorkeurslocatie. Deze kosten vermelden wij in het vrijblijvende voorstel en zijn vanaf € 100,00 excl. BTW. Daarnaast hanteren wij een minimum van 15 deelnemers.
Optioneel:
Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!
"Word een Mopperexpert met onze Workshop!"
Ja, Nederlanders staan erom bekend – we houden van een goed potje mopperen! Maar is dat echt zo erg? Vaak wordt er zelfs geklaagd óver al dat geklaag. Mopperen zit dus diep verankerd in ons dagelijks leven. En wist je dat mopperen ook een positieve kant heeft? Het kan namelijk zorgen voor alertheid en nieuwe inzichten binnen een team. Maar hoe je klaagt, maakt het verschil in hoe het wordt ontvangen! We gaan kijken naar ons moppergedrag met een vette knipoog.
In onze interactieve Mopperworkshop gaan we alle remmen losgooien en samen mopperen over van alles en nog wat. Het woord 'mopperen' komt van 'moppen' (grimassen trekken), dus er zit een speels randje aan. Samen gaan we ontdekken hoe je mopperen kunt ombuigen naar een krachtig middel voor verandering en teampositiviteit!
Na afloop van de workshop:
- Het team herkent elkaars mopperkwaliteiten
- Iedereen gaat naar huis met een persoonlijke ‘Top 5 of 3 Moppers’
- Er is meer inzicht in de effecten van moppergedrag
- Mopperen wordt ingezet als effectief middel voor verandering en teamwerk
Meer weten of een offerte aanvragen? Vul hieronder het formulier in!
Ook online beschikbaar!
Let's Make Art Together!
Maak de cultuur van je organisatie zichtbaar
Tijdens de Art of Culture workshop brengen jullie samen de unieke cultuur van jullie organisatie tot leven in tastbare kunstwerken. Teams verbeelden op creatieve wijze jullie kernwaarden, identiteit en gemeenschappelijke doelen. Dit zorgt voor inspirerende gesprekken, meer verbinding en een versterkte samenwerking. Het resultaat is een blijvende visuele representatie van wat jullie als organisatie onderscheidt.
Doelen & Voordelen:
Workshop details:
Ideaal voor:
Geen artistieke ervaring vereist
Over About Collab: Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Teambuilding & Gedrag
Krijg op ludieke wijze inzicht in uw eigen gedrag en dat van uw team waarbij de schapen de spiegel zijn. Met mooie metaforen legt u de link naar uw team. De Workshop Schapendrijven brengt u inzicht, inspiratie maar ook energie!
Afhankelijk van de doelstelling van uw bijeenkomst kunnen thema’s als samenwerking, communicatie, leiderschap, rollen binnen een groep, passie en ambitie centraal staan. Maar uiteraard ook plezier en samen beleven!
Hoe ziet de Workshop Schapendrijven eruit?
Door middel van diverse opdrachten brengt u samen de schapen in beweging. We beginnen eenvoudig, maar gedurende de workshop worden de oefeningen steeds uitdagender.
Ook krijgt u een exclusief kijkje in het bijzondere werk schapendrijven met Border Collies. Daarbij laten we zien hoe we onze honden selecteren en trainen van pup tot volwassen sporthond. Een ware inspiratiebron welke bijzondere inzichten geeft om zeker mee te nemen naar de werkvloer.
Tot slot eindigt u de workshop met een uniek finalespel. Eén ding staat vast, dit is gegarandeerd de meest bijzondere (en moeilijke!) vorm van schapendrijven ooit!
De Workshop Schapendrijven duurt circa 1,5 uur en is mogelijk in het Nederlands en Engels.
Neem ook een kijkje op onze site www.workshopschapendrijven.nl !
Welke locatie of groepsgrootte?
Bij ons is veel mogelijk, als het nooit ten koste gaat van het dierenwelzijn! Wij reizen door heel Nederland en delen van België.
Groepsgroottes van 4 – 200 personen.
Heeft u inhoudelijke wensen?
Met plezier vernemen we dit graag van u tijdens een telefonische voorbespreking. Zo sluit de workshop naadloos aan op uw bijeenkomst.
Waarom u kiest voor schapendrijven met LLanfarian Events?
LLanfarian Events
De Workshop Schapendrijven wordt verzorgd door een enthousiast en professioneel team. Op onze boerderij met meer dan 1000 schapen is er dagelijks veel werk voor onze honden. Gepassioneerd laten we u opgaan in dat bijzondere werk én de magische samenwerking tussen baasje en hond.
Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' op tafels waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!
Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen.
Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod.
Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat.
Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Maak kennis met de Empire City Dinner Game van Holland Tour Guides. Een hypermodern, virtueel GPS spel, in combinatie met een overheerlijk 3-gangen diner, waarbij u drie verschillende restaurants aandoet. U kunt kiezen voor het Empire City straten spel of het misdaadspel, genaamd crime city dinner game. Bent u er klaar voor?
Hoe werkt het Empire City spel?
U bent de manager van een vastgoedkantoor met één duidelijke opdracht: zoveel mogelijk panden in uw portefeuille krijgen. Is uw team slimmer en sneller dan de concurrentie dan zal uw bankrekening het snelste groeien. Bent u de Donald Trump van de Lage Landen?
U en uw teamleden krijgen meerdere GPS tablets en portofoons mee. Op uw tablets ziet u een plattegrond van de stad, waarop u uzelf, uw teamgenoten, de concurrentie, de gebouwen en nog vele extra’s ziet verschijnen. Door gebouwen in te sluiten komen deze in uw portefeuille, maar let op! Als de tegenstander u insluit stelen ze geld van uw rekening. Wie het laatst lacht, lacht het best!
Deze variant is de ideale combinatie van spel en ontspanning, want wij zorgen ervoor dat u niet met een lege maag naar huis gaat. Ondertussen kunt u al uw energie kwijt tijdens dit spannende spel, dat wij halverwege zullen onderbreken om te genieten van een voortreffelijk hoofdgerecht. We sluiten de avond af met een feestelijke prijsuitreiking en een heerlijk nagerecht. Wat wenst u nog meer?
Programma-indicatie:
18.00 - 19.00 Voorgerecht
19.00 - 20.00 Empire City Dinner Game deel 1
20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
21.00 - 22.00 Empire City Dinner Game deel 2
22.00 - 23.00 Nagerecht
Inclusief:
- Professionele begeleiding
- Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
- GPS tablets
- Portofoons
- Teambuilding, leuk als bedrijfsuitje
- Leuke prijs voor het beste team
- Te boeken op uw gewenste avond!
Prijs:
12 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen € 59,50 p.p. excl. BTW
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
"Je moet één keer in je leven in een Trabant hebben gereden."
Event bedrijf Trabant verhuur
Wij kunnen u een compleet programma aanbieden, maar ook voor zomaar een tochtje met een echte Trabant.
-Een Trabietoertocht van ongeveer gemiddeld 2,5 uur. Gastvrij ontvangst met Koffie, Thee, Cappuccino, Latte Machiatto of limonade drankje en een heerlijk zoet seizoen gerelateerd lekkernij. incl. prijsuitreiking en voor iedereen een uniek DDR Rijbewijs
INCL. Een korte uitleg hoe te rijden en om te gaan met een Trabant. (Ongeveer 3 a 4 minuten per Trabant, na de uitleg vertrekt de Trabant, u start dus omstebeurt ). Een Trabietoer arrangement is voorzien van een Foto-routeboek Incl. Een vragenlijst (Team Building) die u kunt invullen tijdens de rit.
Wij zullen aan het einde van de toertocht de winnaar bekend maken en een mini Trabant als hoofdprijs beschikbaar stellen. Dit foto-routeboek wijst u de weg aan de hand van foto’s van kruispunten met pijlen er in, die u de goede kant op verwijzen. Op de tegen pagina van dit routeboek wordt de geschiedenis van de meest opzienbarende bijzonderheden door enkele korte verhalen weergegeven. Kortom, deze Toer arrangementen zijn niet alleen leuk, maar tevens leerzaam! Ook speelt Team Building een grote rol.
Hierbij bieden wij u een vrijblijvende aanvulling van het evenement voor een compleet programma: (Evt. Op aanvraag geheel aan te passen aan uw speciale wensen).
• Onderweg een stop met spelletjes (blind file parkeren, slalom rijden, reservewiel gooien). Kan op alle vestegingen.
• Onderweg een stop met caterings (Drankjes & Verrassing versnapering). Kan op alle vestegingen.
• Bij terug komst op onze locatie Fast & Hilarious Strijd in de Trabant. Kan op alle vestgingen.
• Onderweg een stop met Bezoek aan de kaasboerderij leren hoe ze kaas maken en kaasproeven en mogelijkheid tot het kopen van kaas. Vesteging Bergschenhoek.
• Voor een wandeling door de Biesbosch, eventueel onder begeleiding van een gids. (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
• Excursies: kijken bij het paardenmelken of in de imkerij op bezoek bij de bijen of een demonstratie honingslingeren – proeven (Prijs op aanvraag.) Vesteging Dordrecht.
• Workshop kaasmaken (Prijs op aanvraag.) Vesteging Bergschgenhoek en Dordrecht.
Ook hebben wij de mogelijkheid om het Trabant rijden te combineren met andere spellen. Op aanvraag per vesteging verschillend aanbod mogelijk.
Bij terugkomst is het mogelijk op onze locaties een drankje te verkrijgen tijdens de prijs uitreiking. Kan op alle vestegingen.
Eten en Drinken
Indien gewenst kunt u natuurlijk ook bij ons terecht voor aansluitend een gezellige Ontbijt of Lunch en of Bourgondische BBQ met onbeperkt drankjes. Aanbod kan per vesteging verschillen.
• Luxe Ontbijt
• Uitgebreide Lunch HIGH TEA
• Gezellige Bourgondische BBQ
• Compleet Tapas of Kaas Buffet
• Of een naar eigen smaak samen gesteld: Ontbijt, Lunch of Diner.
Alle prijzen zijn inclusief BTW, WA verzekering Trabant, en een volle tank benzine.
Service:
Om u goed en zorgeloos in een Trabant te laten rijden, krijgt u als klant bij elke verhuring per Trabant een uitleg 'hoe te rijden met een Trabant'.
Wij houden onze Trabanten in topconditie, daarom zal het niet snel voorkomen dat er een storing of defect optreed. Gebeurt dat toevallig toch, door bijvoorbeeld een lekke band, dan is er altijd een medewerker van ‘Trabietoer.nl' in de buurt die na uw melding zo snel mogelijk ter plekke zal zijn om dit defect te verhelpen.
Alle deelnemers moeten een deelnameformulier in vullen en onderteken. Chauffeurs moeten hun rijbewijs (B) bij zich hebben en ook hun rijbewijs nummer invullen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Duurzaam bedrijfsuitje
Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work.
Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!
De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.
Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.
Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!
Programma voorstel
14:45 - 15:00 Ontvangst en uitleg
15:00 - 15:30 Veiling van de fietsonderdelen
15:30 - 16:00 Onderhandelingen en start bouwen
16:00 - 17:00 Verder bouwen en inkopen accessoires
17:00 - 17:15 Testronde op het parcours
17:15 - 17:30 Prijsuitreiking en afsluiting
Inbegrepen
Optioneel
Plezier, teambuilding en maatschappelijke betrokkenheid komen samen in dit unieke dinerspel! Tijdens dit MVO-bedrijfsuitje strijd je samen met je collega’s voor een goed doel én dragen jullie daadwerkelijk bij aan een betere wereld. Uitjesbureau doneert namelijk €5 per deelnemer aan het door jullie gekozen goede doel. Dit uitdagende en interactieve dinerspel vindt plaats in een gezellige horeca locatie naar keuze en is te spelen in elke grote stad in Nederland. Liever tijdens de lunch? Dat kan ook!
Een charity dinner met escape room-elementen
Genieten van een heerlijk diner en tegelijkertijd de strijd aangaan voor een goed doel? Dat is de Charity Dinner Game! Voorafgaand aan het spel bepalen jullie als team welk goede doel jullie willen steunen. Een lastige keuze, want welk doel past het beste bij jullie als team? Waarvoor gaan jullie tot het uiterste?
Om jullie te helpen, maken jullie gebruik van de Charity Stemwijzer. Op een tablet doorlopen jullie een digitale vragenlijst waarin jullie voorkeuren en drijfveren worden uitgedaagd. Is jullie team begaan met milieukwesties? Liggen dierenrechten jullie na aan het hart? Of gaan jullie voor de belangen van kansarme kinderen? De Charity Stemwijzer helpt jullie op weg.
Wat is inbegrepen?
Wat kun je verwachten?
Jullie worden ontvangen in een sfeervolle horeca locatie in een stad naar keuze. Na een warme welkom van onze spelleider en een uitgebreide speluitleg worden de teams samengesteld. Zodra jullie een goed doel hebben gekozen, start het diner met een heerlijk voorgerecht. Daarna barst de strijd los!
Via de tablet krijgen de teams uitdagende opdrachten, puzzels en vragen voorgeschoteld, waaronder vragen over het gekozen goede doel. Na elke spelronde volgt een nieuwe gang van het diner, waardoor er tijd is om tactieken te bespreken én gezellig bij te kletsen. Samenwerking, strategisch denken en goede communicatie zijn essentieel om als team de overwinning binnen te halen.
Het team dat de opdrachten het snelst oplost, wint! Maar uiteindelijk wint iedereen: jullie beleven een onvergetelijke avond en steunen tegelijk een prachtig doel.
Klaar om samen met je collega’s te strijden voor jullie favoriete goede doel? Vraag vrijblijvend een offerte aan en beleef een inspirerend en uitdagend MVO-bedrijfsuitje!
In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!
De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...
Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.
Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!
Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.
Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden.
Teambuildingeffecten van The Big Picture
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals:
√ Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
√ Samenwerking tussen afdelingen versterken
√ Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
√ Projectplanning
√ Het stimuleren van creativiteit
√ Communicatiestrategie
√ Visualiseren van de toekomst
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
WIE ZIJN DE MOLLEN- Je lijkt wel blind als je het niet ziet!
Vindt u het televisieprogramma “Wie is de Mol” ook zo leuk? Dan is het voor u genieten bij ‘Wie zijn de Mollen’ dat hierop gebaseerd is! Tijdens het spelprogramma is er namelijk niet één, maar zijn er meerdere mollen en u wordt uitgedaagd om de mol in uw groep te ontdekken!
Ben jij de Mol in jouw groep?
Uw groep wordt bij aanvang in kleinere groepen van circa 8 personen ingedeeld. De individuele groepsleden kunnen in een kort één-op-één onderonsje met de organisatie zelf aangeven of zij de Mol zouden willen zijn. Uit die personen wordt één Mol voor die ene groep gekozen. Zijn of haar missie is de uitvoering van de spelonderdelen zoveel mogelijk te saboteren, zonder ontmaskerd te worden!
Boordevol vragen, opdrachten en challenges tegen elkaar!
Uw team wordt uitgedaagd met een keuze uit toffe activiteiten zoals bijvoorbeeld een muzikaal optreden met locals, foto-opdrachten met je team op bijzondere plekjes in de stad, het bouwen van een metershoog bastion, een schietspel, een blind vertrouwen game, het oplossen van breinbrekers, winnen met een theater-game en het vinden van lokaal lekkers! Alles om een super middag met elkaar te hebben vol actie, verrassing en avontuur gericht op samenwerking, teambuilding en het genereren van zoveel mogelijk energie. En het is nog leuk ook!
(Tromgeroffel) and the winner is…!
De groepen zullen tegen elkaar strijden en natuurlijk worden de behaalde resultaten bij elkaar opgeteld. Welke groep haalt de meeste punten? Aan het einde moet de groep ook een gezamenlijke keuze maken wie volgens hen de Mol in de groep is want zonder het ontmaskeren van de Mol kan je natuurlijk niet winnen! Niet alleen de winnende groep, maar ook de persoon die het beste heeft ‘lopen mollen’ krijgt natuurlijk een welverdiende prijs!
Unieke uitdagingen voor iedereen
Alle spelonderdelen en activiteiten zijn zelf bedacht en vormgegeven. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en op een recreatieve manier actief van aard. Het spel kan gespeeld worden in historische binnensteden en/of sfeervolle plaatsen en is in aangepaste vorm ook geschikt als groepsactiviteit op grotere buitenlocaties zoals bossen etc. Tijdens het spel wordt er van zowel steden als parken gebruik gemaakt, dat geld ook voor binnen- en buitenlocaties. Uiteraard kan het spel, indien gewenst, worden afgesloten met een heerlijk hapje en drankje!
Weer of geen weer, maar wel altijd weerbestendig!
Door de ruime keuze in vragen, opdrachten en uitdagingen is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd in orde ongeacht het weer! Wel net zo’n prettig idee toch?
Wie zijn de Mollen is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. Het is een spel waar vaak nog lang over na wordt gesproken!
Op maat gemaakt
Spreekt deze activiteit u aan? Dan maken we hem graag voor u (verder) op maat en dat doen we in elke iets grotere plaats of stad in de omgeving die u wenst! Waar mogelijk verwerken we specifieke vragen en/of opdrachten van uw organisatie in ‘Wie zijn de Mollen’ om hem nog leuker en specialer te maken en dat uiteraard zonder extra kosten.
Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventueel nodige gezondheidsmaatregelen worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.
Referenties Wie Zijn De Mollen:
Bedrijfsnaam: GGD Den Haag, Regionaal SOA- centrum
“Zeer leuk en origineel event, Super gezellig, veel gelachen gecombineerd met de spanning om iets te winnen. Gelukkig ook iets van de omgeving en de stad gezien. Plekken waar je nooit komt, helemaal prima!”
Bedrijfsnaam: Chevron
Collega's waren zeer tevreden over de locatie voor het eten in combinatie met de mooie stad! Leuke, orginele spelonderdelen en gelukkig prachtig weer! Dank voor het enthousiasme van alle begeleiders. Het is wel jullie werk, maar je zou dat bijna vergeten!
Bedrijfsnaam: Menzis
We zijn heel tevreden over de activiteit! Goede, vriendelijke belgeleiding en erg leuke activiteiten die zo verschillend waren dat er ook voor iedereen wat wils bij was. Enthousiasme van de begeleiding bij de activiteiten was erg aanstekelijk! Ga zo door!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Kun jij met je team in 2 uur een échte hit produceren? Met HIT Factory duik je in de wereld van AI en muziekproductie. Samen schrijf je de songtekst, componeer je de muziek en maak je een videoclip. Innovatief, creatief én hilarisch!
HIT Factory is een unieke teambuildingactiviteit waarin samenwerking en creativiteit centraal staan. Gewapend met AI-tools en een flinke dosis fantasie ga je met je team aan de slag om een eigen nummer te maken. In ChatGPT werk je aan de tekst, in Suno bepaal je het muziekgenre en vervolgens maak je in TikTok de videoclip. Hoe beter je prompt, hoe beter de tekst en de muziek die je wilt.
Alles draait om communicatie, lef en fun: wie kan zijn ideeën snel omzetten in iets concreets? Onder tijdsdruk komen verrassende talenten bovendrijven en ontdekt je team hoe je elkaar het best aanvult. Het eindresultaat? Jullie eigen videoclip die nog lang voor gespreksstof zorgt.
Het meest spannende bedrijfsuitje, Escape in the City! De stad verandert in jullie escape room. Weten jullie de codes te kraken aan de hand van de verschillende opdrachten? Open als eerste de kluis en ga er met de winst vandoor!
Wat is Escape in the City?
- Spannend ontsnappingsspel onder begeleiding van de spelleider van Uitjes en Eten
- Werk samen om de codes te vinden en te kraken
- Battle om de felbegeerde Escape in the City trofee
Omschrijving programa
Elk team krijgt een koffer overhandigd welke vast zit met handboeien. Aan jullie de taak om zo snel mogelijk los te komen en de koffer te openen. In de koffer vinden jullie verschillende gekleurde cijfersloten om een mystery ring. Los de uitdagende puzzels, raadsels, doe-, denk- en foto-opdrachten op en vindt de juiste codes! Welk team breekt het eerste los en pakt een voorsprong in de finale? Het team dat het finalespe als eerst oplost gaat er vandoor met de enige echte Escape in the City trofee!
Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner.
Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan?
Unsolved Mystery is een echte teambuilding en samenwerkinggame die op afstand met collega's, vrienden of familie gespeeld kan worden. Het start met een mail, waarna jullie in een avontuur terecht komen met allerlei raadsel en rare gebeurtenissen. Aan jullie de taak om deze op te lossen. Zet een videoverbinding op, deel je scherm en ga samen op onderzoek uit. Welk team weet deze Unsolved Mystery helemaal op te lossen?
Het verhaal
Je staat op de parkeerplaats van het winkelcentrum en opeens hoor je een harde gil. Je ziet een jonge vrouw een auto ingetrokken worden. De auto rijdt met piepende banden weg. Je blijft geschrokken en verstild staan. Niet veel later komt er een auto met een jonge man aangereden. Hij stopt bij de auto en tas van de vrouw die zojuist is meegenomen. Je ziet zijn geschrokken gezicht en loopt er heen.
De man roept jou en nog twee omstanders bij zich. Hij stelt zich voor als Marc en vraagt jullie hulp De vrouw die is ontvoerd is zijn vrouw Wendy. Natuurlijk zeg je ja, maar of je dat ook had gedaan als je wist in wat voor mysterie je terecht zou komen is nog maar de vraag.
Samen met Marc ga je op zoek naar Wendy en kom je in een vreemd avontuur terecht met allerlei raadsels en rare gebeurtenissen. Weten jullie deze unsolved mystery op te lossen?
Bedrijfsuitje / Teamuitje | € 15,- p.p.
Wil je met je bedrijf Unsolved Mystery spelen als bedrijfsuitje of teambuilding dan kan je bij ons je eigen game aanvragen. Je kunt dan zelf de datum bepalen en het spel is dan echt alleen voor jullie als bedrijf toegankelijk.
Hoe werkt het?
Unsolved Mystery wordt gespeeld in teams, bij voorkeur van 3 tot 4 personen. Op allerlei manieren ontvangen de teamleden gedurende het spel nieuwe informatie en puzzels. Met je teamleden wissel je informatie uit, los je puzzels op en werk je samen om zo steeds een stukje dichter bij de ontknoping te komen.
De hele beleving duurt 2 tot 2,5 uur. Ieder teamlid heeft een pc/laptop met internetverbinding, smartphone, pen, papier en een schaar nodig. Mocht je met een paar teamleden bij elkaar zitten dan is dit alles maar één keer nodig.
Voorbeeld Dagindeling
Dag van tevoren : voorbereidende informatiemail
14.30 - 17.00 Unsolved Mystery
17.00 - 17:15 Einde spel en prijsuitreiking
We kunnen de tijden geheel naar wens aanpassen.
Bij Unsolved Mystery is samenwerking een belangrijk onderdeel. De experience is zo gemaakt dat je alles tijdens het spel via de mail of andere online kanalen toegestuurd krijgt en kunt delen via privacy proof programma’s. Tevens kunnen teams door middel van videobellen gezamenlijk puzzelen. Waardoor er ook weer een stuk informeel contact is in plaats werkoverleg. Net als dat je tijdens een bedrijfsuitje je collega’s op een andere manier leert kennen.
Kortom. Deelnemers werken samen, hebben informeel contact en maken samen een unieke belevenis mee. Wat zorgt voor verbinding en connectie.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!