
In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!
De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...
Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.
Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!
Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.
Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden.
Teambuildingeffecten van The Big Picture
Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals:
√ Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
√ Samenwerking tussen afdelingen versterken
√ Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
√ Projectplanning
√ Het stimuleren van creativiteit
√ Communicatiestrategie
√ Visualiseren van de toekomst
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Hoe goed ken jij je collega?
Samenwerken hoeft niet saai te zijn—maak er iets leuks van! Met uitdagende, creatieve activiteiten leert jouw team elkaar écht kennen. Versterk de onderlinge communicatie, los dagelijkse uitdagingen samen op en ontdek verborgen talenten die je nooit had verwacht.
Meer dan een gezellig uitje
Bij Brilliant Work organiseren we teamuitjes en teambuildingdagen met een originele, waardevolle twist. Zo leren jullie niet alleen beter samenwerken, maar zetten jullie ook elkaar sterke punten optimaal in. Of het nu gaat om het vergroten van de betrokkenheid, het verbeteren van communicatie of het opbouwen van onderling vertrouwen—onze aanpak maakt elk team sterker.
Voorbeelden van trainingsthema’s
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wilt u voor uw organisatie een groots evenement organiseren? Of zijn jullie nog zoek naar inspiratie om een onvergetelijke ervaring neer te zetten? Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van evenementen voor een groot aantal deelnemers maar ook een met een grootse beleving!
De Workshop Carrousel is een dag vol met inspirerende, creatieve en enerverende workshops. De deelnemers mogen zelf een keuze maken aan welke workshops ze deel willen nemen. Dit kunnen inhoudelijke workshops zijn, creatieve of fysieke workshops, enerverende of rustgevende alles is mogelijk! De dag wordt verdeeld in verschillende workshoprondes, waarin jullie steeds weer met iets anders aan de slag kunnen. Hieronder een greep uit de workshops die georganiseerd kunnen worden:
En er zijn nog veel meer varianten workshops mogelijk. Wij denken graag met u mee over de gehele organisatie van het evenement, of de invulling van een gedeelte. Maatwerk dat echt past! We zorgen altijd voor een onvergetelijke en inspirerende dag waar nog lang over nagepraat wordt.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.
Bevrijd de creativiteit en samenwerking met onze Improvisatietheater Workshop!
Op zoek naar een originele, energieke activiteit voor teambuilding of een personeelsuitje? Ontdek de kracht van improvisatietheater!
Tijdens deze workshop duiken jullie samen in creatieve oefeningen en leer je spontaan reageren, samenwerken en out-of-the-box denken. Perfect om je collega’s op een nieuwe manier te leren kennen en een dag vol plezier en energie te beleven!
Creatief en verbindend– Leer elkaar kennen op een speelse en verrassende manier.
Versterkt samenwerking – Bouw vertrouwen en stimuleer teamwork.
Boost je zelfvertrouwen– Stap uit je comfortzone en ontdek je eigen creatieve potentieel.
Out-of-the-box denken– Leer sneller schakelen en flexibeler denken.
Plezier gegarandeerd – Lach samen en creëer herinneringen die nog lang zullen blijven hangen.
Kies voor een ervaring vol energie en verbinding. Boek nu de Improvisatietheater Workshop en geef je team een dag om nooit te vergeten!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren.
Soap maken
Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!
Speelfilm maken
Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!
Commercial maken
Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!
Lipdub maken
Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken.
Videoclip maken
Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.
Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Stel jullie creativiteit op de proef en maak samen een film of filmtrailer op een locatie naar keuze.
Misschien is jullie eigen bedrijf wel de perfecte setting om een ‘verhaal’ op film vast te laten leggen.
Verdeeld in teams gaan jullie tijdens een brainstorm alle ideeën verzamelen en deze vervolgens uitwerken onder begeleiding van onze regisseur.
Als het draaiboek is gemaakt en dus de rollen en het bijpassende verkleedmateriaal zijn verdeeld, gaan jullie samen met de filmcrew naar leuke en geschikte plekken om alle shots te filmen. Maar jullie kunnen ook shinen voor een groen doek en zelf een achtergrond kiezen, op het strand, de jungle, een stad… a world of possibilities.
Jullie bedrijf, product of dienst eens anders in beeld.
Humor of romantiek op de werkvloer, autobiografisch of fictief. Het is jullie verhaal. Acteer en improviseer als de camera draait en have fun, want dat staat wel voorop!
Tijdens de workshop filmproductie kan er worden aangeven welke muziek, speciale effecten, titel, logo etc. jullie toegevoegd willen zien aan de film of filmtrailer.
Onze editor gaat met al het beeldmateriaal en input aan de slag in de studio en het eindresultaat wordt digitaal, zonder kwaliteitsverlies, toegestuurd. Op verzoek en bij voldoende tijd kan er ook ter plekke worden gemonteerd en kunnen de films/ trailers diezelfde dag nog worden vertoond. Absoluut verrassend en leuk om te zien hoe de ideeën van alle teams tot ontwikkeling zijn gekomen.
Ter afsluiting is er nog de uitreiking van de Awards, voor de beste film en voor het beste talent. Dit uitje heeft sowieso een Happy End!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Hoe leuk is het als je samen met je collega’s, werkgever en zakelijke relaties mag lachen om de allerbeste grappen en meest komische verhalen? De leukste en beste comedians kunnen niet wachten om iedereen te laten stralen van het lachen.
Daarom maken wij met Comedy Events alles bespreekbaar. Aantoonbaar de juiste organisatie op het gebied van comedy en cabaret in Nederland. Zelfs combineren met andere activiteiten en een Engelstalige show behoort tot de mogelijkheden.
We mogen met trots vertellen dat we vaak samenwerken met de absolute top van Nederland. Comedians die bekend zijn van o.a. De Lama’s, Raymann is Laat, BNNVARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS.
Als geen ander weten we dat een comedyshow het best tot haar recht komt als het echt persoonlijk wordt.
Met maatwerk garanderen we je dat het alleen maar een succes kan worden.
Hoe lang duurt zo’n show of optreden? Bij ons is het mogelijk om een comedian of cabaretier te boeken vanaf 15 minuten. Wil je langer genieten van comedy? Wij kunnen al je wensen realistisch maken. Het is zelfs bespreekbaar om een comedyshow te boeken met meerdere comedians. Zo maak je de kans op succes nog groter. Mede omdat er verschillende stijlen comedians zijn.
Kies voor Comedy Events en maak je event nog completer met echte humor!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
De worksop begint met een korte uitleg over wat Action painting inhoudt en de geschiedenis ervan. Je leert verschillende technieken en gaat deze ook uitproberen.
Na de uitleg ga jezelf aan de slag, hiervoor kan je gebruik maken van verschillende materialen waarmee je jouw creatie op het doek kan zetten. Denk hierbij aan verschillende soorten kwasten, rietjes, tape en touw. Je kan je eigen creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. Na afloop gaan jullie vol trots met jullie eigen gemaakte kunstwerk als blijvende herinnering naar huis.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen.
Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.
Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.
Zie hieronder de mogelijkheden:
- 60’s & 70’s
- 80’s & 90’s
- 2000 tot nu
- Nederpop
- Divers
Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster.
Inclusief:
- Popquiz
- Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
- 3-gangen diner
- Locatiehuur
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Prijs:
10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.
Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!
Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!
Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.
In de lachworkshop gaan we zonder reden lachen – gewoon heel veel lachen! Waarom? Lachen brengt mensen samen, geeft energie, ontspant, en kan zelfs een beetje ongemakkelijk voelen. Ook bij een neplach maken je hersenen endorfine aan, het gelukshormoon, terwijl stresshormonen verminderen. Dit zorgt ervoor dat je je blijer voelt en geeft je een positieve invloed op je gemoedstoestand.
De lachworkshop kan voor verschillende doeleinden worden ingezet:
- Geweldig als ijsbreker voor teams die elkaar nog moeten leren kennen.
- Ideaal als pauze tijdens een intensieve vergaderdag.
- Effectief als teambuildingsactiviteit voor teams die een nieuwe impuls kunnen gebruiken.
- Leuk als start van een bedrijfsuitje.
Lachen zonder reden is iets wat volwassenen vaak verleerd zijn – en daar gaan we mee aan de slag. Met diverse oefeningen onder begeleiding van een lachcoach leer je opnieuw ongedwongen lachen. Het voelt misschien wat gek, maar het is ook hilarisch, verkwikkend en heerlijk bevrijdend.
Resultaten na de workshop:
- Betere teamcommunicatie
- Vergrote effectiviteit binnen het team
- Meer creativiteit en samenwerking
- Verbeterd relativeringsvermogen
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het onderstaande formulier invullen. Ook mogelijk als online workshop!
De Kluis in Huis is een zelfstandige escapegame welke op afstand of in verschillende ruimtes tegen elkaar gespeeld kan worden. Speel het als battle tegen je collega’s en laat ze zien dat jullie het slimste team zijn! Jullie krijgen een Kluis en per team van 2-5 personen een koffer opgestuurd. Welk team weet als eerste alle raadsels te ontcijferen en de Kluis te openen?
Op het oog is het een rommeltje op tafel, maar jullie weten beter. Hier wordt nagedacht, worden aantekeningen gemaakt en worden oplossingen gevonden. De tijd vliegt. Normaal een goed teken, maar nu even niet! Jullie zitten midden in De Kluis in Huis. Binnen 2 uur moet de Kluis open!
Zodra een team de koffer open heeft, zien zij vijf kistjes, afgesloten met hangslotjes en allerlei losse materialen. Stap voor stap worden raadsels ontcijferd en codes gevonden. Elk kistje dat opengaat, brengt het team dichter bij de cijfercode van de Kluis. Maar de timer tikt door en de andere teams zijn ook al ver op weg…
Bij grotere groepen kan De Kluis in Huis begeleid door één van onze enthousiaste spelleiders. Na de ontvangst en speluitleg zal er met de juiste begeleiding voor gezorgd worden dat alle teams op scherp blijven. Mochten de teams te lang vastlopen op een onderdeel, zal de spelleider ze ook van tips voorzien, zodat de strijd tot het einde voelbaar is.
Prijs kleine groepen (exclusief verzending)
1 team: € 59,50
2 teams: € 111,50
3 teams: € 163,50
4 teams: € 215,50
Bent u met een grotere groep of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!
Programma voorstel
14:00 - 14:15 Ontvangst en speluitleg
14:15 - 16:15 De escape game: De Kluis in Huis
16:15 - 16:30 Afsluiting en nabespreking
Inbegrepen binnen dit uitje
Optioneel binnen dit uitje
MIJ NIET BELLEN
(“Dat zag ik al aankomen…”)
Een humoristische workshop over contraproductief gedrag, communicatie, en verantwoordelijkheid. In ieder bedrijf of organisatie hebben we vaste uitdrukkingen waarmee we onze verantwoordelijkheden kunnen ontlopen of weg parkeren. We hebben allemaal een andere contraproductieve manier gevonden waarmee wij de dans kunnen ontspringen.
Vaak zijn we ons zelf niet eens bewust van onze contraproductiviteit.
Na de theatershow “Mij Niet Bellen!” Is er een korte Levende Hersentest waarin de deelnemers zicht krijgen op welk manier zij omgaan met lastige situaties. Ondanks dat het onderwerp soms zwaar lijkt, wordt het op een lichte manier, vol humor, gebracht. De deelnemers komen op een impact-volle manier met elkaar in contact, waardoor zij op een andere manier naar productief- en contra-productief gedrag kunnen kijken.
Uniek én mogelijk op iedere locatie!
Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.
Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert.
Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.
Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie.
Een aantal belangrijke punten:
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.
U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.
Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.
Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!