Bedrijfsuitje Zuid-Holland WegmetdeBaas

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
99 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Uitjes met Theater
  • Creatieve workshops
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Zuid-Holland
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Uniek én mogelijk op iedere locatie! 
    Drone Boxx verzorgt diverse Drone Experiences bij jou op locatie. Op een ontspannen, laagdrempelige en unieke manier maak je kennis met de mogelijkheden van deze techniek. Met Drone Boxx brengen we drone experiences naar jouw locatie. Leer vliegen met drones, neem deel aan spannende team challenges en ervaar het plezier van dronevliegen.

    Samen met jouw collega's creer je een uniek herinnering die altijd zal bijblijven. Maak jullie uitje (kerstborrel, teamuitje, trainingsdag) compleet met een competitieve, fun en onvergetelijke experience. Ervaar het WOW gevoel als je voor de eerste keer zélf een drone laat opstijgen en voel de trots wanneer je de drone steeds meer onder controle hebt. Er is een sterke samenwerking met andere collega's, omdat iedereen ondersteunt en motiveert. 

    Er zijn diverse mogelijkheden, dit stemmen we samen af, afhankelijk van jouw ruimte, aantal deelnemers en wensen.

    Wij ontzorgen het volledige evenement. Dat houdt in dat wij alles opbouwen, iedereen begeleiden en alles weer netjes achterlaten. Wij brengen de mogelijkheden van Drones bij jou op locatie. 

    Een aantal belangrijke punten:

    • Op ieder gewenst moment mogelijk (weekenden, avonden e.d.) op locatie
    • Ideaal voor alle bedrijfsuitjes en teambuilding: stijg samen op!
    • Ideaal voor scholen: leer nieuwe technieken op een leuke en laagdrempelige manier
    • Voor iedere doelgroep, tijdspanne en gelegenheid een passende experience
    • Wij komen naar jou toe en verzorgen het volledige evenement!
    • Kan zowel binnen als buiten
    • De goedkoopste in het écht zelf (FPV) vliegen, je bent niet alleen aan het kijken! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 300 personen

    Let's Make Art Together!

    Teamdynamiek begrijpen door creatieve expressie
    De Art of Personalities workshop combineert inzicht in persoonlijkheden met creatieve samenwerking om teamdynamiek visueel te verkennen. In een ontspannen en inclusieve setting bespreken teamleden hun sterke punten, werkstijlen en communicatie voorkeuren via interactieve en creatieve activiteiten. Zo ontstaan er diepere verbindingen en groeit het begrip tussen verschillende persoonlijkheden.

    Doelen & Voordelen:

    • Betekenisvol dialoog - Open gesprekken over sterke punten en werkstijlen
    • Waardering van sterke punten - Herken en waardeer diverse kwaliteiten in het team
    • Visualisatie van teamdynamiek - Maak teaminteracties zichtbaar door kunst
    • Duurzame impact en herinnering - Kunstwerk als blijvende herinnering aan teamversterking

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Een volledig afgestemde workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk, klaar om direct op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams met communicatie-uitdagingen of persoonlijkheidsconflicten
    • Nieuw samengestelde of herstructurerende teams die elkaar beter willen begrijpen
    • Cross-functionele teams die hun samenwerking willen versterken
    • Leiderschapsteams die inzicht zoeken in management- en communicatiestijlen
    • Projectteams bij de start van nieuwe initiatieven
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab
    Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    4 - 200 personen

    Hitstar Bingo knalt je avond in met een muzikale rollercoaster vol spanning, fun en meezingers! Geef het rad een flinke zwieper en ontdek welke uitdaging op je wacht. Ga je voor het decennium, raad je het lied, of durf je te gokken of het lied langer of korter is dan 3 minuten en 30 seconden? Eén ding is zeker: stilzitten is geen optie!

    Hitstar Bingo knalt je avond in met een muzikale rollercoaster vol spanning, fun en meezingers! Geef het rad een flinke zwieper en ontdek welke uitdaging op je wacht. Ga je voor het decennium, raad je het lied, of durf je te gokken of het lied langer of korter is dan 3 minuten en 30 seconden? Eén ding is zeker: stilzitten is geen optie! 

    Maar... er is nog een twist! Extra rondes geven jou en je team de kans om bonuspunten te scoren. Hoe beter jullie samenwerken, hoe groter de overwinning!

    Draai, luister, schreeuw het uit en scoor je punten. Hitstar Bingo is het ultieme spel voor muziekfanaten en spelletjesliefhebbers!

    Voorafgaand of aansluitend kunt u ook genieten van een heerlijk diner.

    Uiteraard is dit spel ook op uw eigen locatie te spelen.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    6 - 500 personen

    Thriller van Michael Jackson, I Want to Break Free van Queen of Grease, wie kent deze videoclips niet ? Tijdens de workshop videoclip maken kunnen jullie nu zelf je eigen onvergetelijke muziekvideo maken!

    De workshop videoclip maken begint met het verdelen van de deelnemers over de songtekst. Daarna gaan jullie, met hulp van ervaren regisseurs, verschillende shots bedenken. Tijdens de workshop videoclip maken kan de camera ieder moment worden gestopt. Het is dus mogelijk om kleding te wisselen of om een close up te maken van dat perfecte shot. Ook zijn er mogelijkheden om te veranderen van locatie of decor. Alle creativiteit en unieke ideeën kunnen ingebracht worden. Iedereen doet en denkt mee met deze workshop; niemand zal zich vervelen.

    De perfecte filmworkshop voor alle gelegenheden, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen videoclip!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 9999 personen

    Wilt u een creatieve workshop (op maat) om het teamgevoel op het werk te versterken? Bij schilder-cursus.nl kunt u terecht voor bijzondere, creatieve, workshops. Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Dan komen wij toch gewoon naar u toe. Wij garanderen dat wij de boel altijd netjes achter te laten. Heeft u geen eigen locatie of bent u toch bang dat het niet goed zal gaan bij u op locatie? Geen enkel probleem. Wij hebben in de afgelopen 15 jaar een groot netwerk opgebouwd van locaties waar we terecht kunnen. 

    Dus wat let u om de frustratie van u af te gooien tijdens een workshop verfsmijten? Of om Beestachtig te schilderen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende prijsopgave.

    15 jaar geleden begonnen we voorzichtig met de workshop Beestachtig schilderen. En onze eerste advertentie was bij wegmetdebaas.nl. Toen hadden we niet kunnen bedenken dat onze concepten zo’n succes zouden worden. De workshop Beestachtig schilderen (beschilder je eigen dier naar keuze) was de eerste, daarna volgden Verfsmijten, Tuinbanken schilderen, het tijdens corona ontwikkelde Puzzle-painting en zo kunnen we wel doorgaan. Het heeft ons in die 15 jaar veel gebracht. Duizenden mensen hebben bijgedragen aan het succes van onze workshops.

    En onze workshops zijn ideaal gebleken voor:

    - Teamuitjes, teambuilding
    - Vrijgezellenfeesten
    - Familiefeesten
    - Bedrijfsfeesten van relatief klein tot heel groot etc.

    Wilt u meer informatie over onze workshops neem dan contact met ons op. Onder al de mensen die dit jaar een workshop boeken verloten we een workshop (eventueel op locatie) voor 10 personen. Om te vieren dat we al 15 jaar dit geweldige werk mogen doen.

    5 - 200 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Puzzle-Painting bied U de mogelijkheid om samen te schilderen terwijl er afstand is tussen de deelnemers. Dat kan in sommige gevallen anderhalve meter zijn maar in andere gevallen ook honderden kilometers. Bij puzzle-painting werkt iedereen aan een aantal eigen stuksjes van de puzzel die later, samengevoegd en afgelakt, een groot schilderij vormen.

    U beslist hoe groot het uiteindelijke kunstwerk wat u gezamenlijk wilt maken gaat worden. Er zijn verschillende opties maar u kunt ook uw eigen formaat doorgeven. Hoe groter hoe mooier en hoe meer inzet er van uw medewerkers verwacht wordt. U geeft aan om hoeveel medewerkers het gaat en wij nemen contact met u op. Dan maken wij in overleg met u een lijst op van de medewerkers die meedoen en zorgen ervoor dat iedere medewerker een hoeveelheid puzzelstukjes krijgt. Random geselecteerd. Dus niet dat iemand een bepaalde plaats kan claimen binnen de puzzel.

    Na een vastgestelde periode maken wij een afspraak dat wij alle puzzelstukjes op 1 adres in Nederland of België op gaan halen. Vervolgens lakken wij alles af en voegen de puzzelstukjes samen tot 1 gezamenlijk kunstwerk. Dat resultaat leveren wij dan weer af bij u op de zaak zodat na afloop van de crisis iedereen het gezamenlijke werk kan komen bewonderen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Let's Make Art Together!

    Maak de cultuur van je organisatie zichtbaar
    Tijdens de Art of Culture workshop brengen jullie samen de unieke cultuur van jullie organisatie tot leven in tastbare kunstwerken. Teams verbeelden op creatieve wijze jullie kernwaarden, identiteit en gemeenschappelijke doelen. Dit zorgt voor inspirerende gesprekken, meer verbinding en een versterkte samenwerking. Het resultaat is een blijvende visuele representatie van wat jullie als organisatie onderscheidt.

    Doelen & Voordelen:

    • Visuele helderheid - Maak abstracte cultuurconcepten zichtbaar en tastbaar
    • Culturele verbinding - Versterk de band tussen teamleden en organisatie-identiteit
    • Betekenisvolle gesprekken - Faciliteer diepgaande dialogen over jullie organisatiecultuur
    • Blijvende impact - Creëer kunstwerken als permanente herinnering aan jullie cultuur

    Workshop details:

    • Groepsgrootte: Voor groepen van 4 tot 1000 deelnemers
    • Inbegrepen: Een volledig afgestemde workshop, alle materialen, professionele begeleiding en het afgewerkte kunstwerk, klaar om direct op te hangen in jullie kantoor
    • Investering: Vanaf €65 pp (min. €750) | 2-5 uur
    • Prijs afhankelijk van: Omvang, materialen en complexiteit van jullie project

    Ideaal voor:

    • Teams die te maken hebben met fusies, overnames of organisatieveranderingen
    • Leiderschapsteams die hun culturele richting willen verhelderen en versterken
    • Groeiende bedrijven die hun cultuur bewust willen versterken en opschalen
    • Hybride of remote teams tijdens fysieke team-building events
    • Bedrijven die een rebranding of identiteitsverandering doormaken
    • Waarschijnlijk jullie team!

    Geen artistieke ervaring vereist

    Over About Collab: Wij zijn een creatief ontwikkelingsatelier dat teams en organisaties verbindt door de kracht van kunst en creativiteit. Onze betekenisvolle, speelse interventies combineren creativiteit met bedrijfsdoelstellingen en leveren blijvende impact voor jullie team.

     Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

     

    4 - 800 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit.  Elk team bouwt een robot van aluminium en verzinkt metaal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen munten met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    25 - 120 personen

    Verveel jezelf geen moment met onze 80`s 90`s en 00`s Quiz met Swingende QuizMasters.

    Vragen, muziek, tv series raden en actie wisselen elkaar af.
    Na de indeling van de teams kiezen jullie een teamcaptain en wij zorgen dat de teamcaptain duidelijk herkenbaar is haha.

    Dan begint de 2 uur durende Quiz die bol staat van gezelligheid, met een heel hoog Oooh Jaaaa gehalte en gepresenteerd wordt door oergezellige en meeswingende QuizMaster.

    Welk team gaat winnen? Welk team mag aan het einde meezingen met “We are the champions” en de felbegeerde medailles in ontvangst nemen?

    Wij zorgen altijd voor een leuke aankleding en Oud-Hollands snoep op de team tafels.

    Al onze Quizzen zijn inclusief:

    • Altijd Vrolijke Quizmaster
    • Aankleding van de Locatie en Deelnemers
    • Oud-Hollands Snoep voor Iedereen
    • Spetterende Prijs voor de Winnaars
    • Officiële Prijsuitreiking
    • Plezier en Entertainment
    • Veel Verschillende Onderdelen
    • Eigen Inbreng Mogelijk

    Onze andere Quizzen zijn:

    • Ik hou van Holland Quiz
    • CarnavalQuiz
    • MuziekQuiz
    • Boer zoekt…….Gezellig bedrijf Quiz
    • 80`s 90`s en 00`s Quiz
    • Jongens tegen de Meisjes Quiz
    • Quiz op maat gemaakt


    Wacht niet meer langer en boek deze gezellige quiz op jullie gewenste datum en tijd. Vul voor meer informatie over dit uitje het aanvraagformulier in!  

    25 - 150 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    40 - 600 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Knallend het nieuwe jaar in op een leuke originele manier? Dan is de New Years Apres Ski Party wat voor jullie! Een volledig verzorgd nieuwjaarsborrel met activiteiten, gezelligheid, hapjes en drankjes. Begin de ontvangst in echte après-ski stijl door te komen in skibrillen, mutsen of andere leuke accessoires. Zo zit de sfeer er meteen goed in! Maar geen zorgen, ook zonder deze items maken we er een feestje van. We presenteren de bekende Pub Quiz, maar dan met een winterse twist en extra spellen, helemaal in après-ski stijl. Geniet van een gezellige avond met heerlijke hapjes en drankjes erbij! Alles entertaint door onze eigen vinyl DJ!

    De rondes
    Met verschillende rondes is er genoeg entertainment tijdens de activiteiten. De New Years Apres Ski Party bestaat uit de volgende rondes:

    • Apres Ski opwarming - leuke start van de quizmasters
    • Vragenronde - kennis van winter en wintersport? Dat komt hier goed van pas!
    • Video / foto ronde - grappige video's op een groot scherm
    • Bierproeverij ronde - ben jij een echte kenner? Test je kennis tijdens het raden van merken (alcoholisch en non alcoholisch)
    • Snaps oder Jagermeister - shotje in glaasjes van ijs
    • Apres Ski muziek quiz - natuurlijk met nummers zoals 'Who istt die Mutti of Nickie Lauda?'
    • Optioneel: Ijshak ronde - van glashelder ijs maak je binnen no time een mooie creatie

    Ben jij echt een après ski talent? Dan hebben we de Jodel bonus ronde: wie heeft de origineelste en luidste jodel van de dag?

    Winnaars
    Er valt natuurlijk ook wat te winnen tijdens deze gezellige middag/avond! Elke ronde worden er punten uitgedeeld en aan het einde sluiten we af met een leuke prijsuitreiking inclusief leuke prijs voor de winnaars!

    Tip! Voor een extra gezellige avond kunnen we bonuspunten toekennen aan de teams of deelnemers met de meest originele après-ski outfits. Het is aan jullie om hier samen creatief mee aan de slag te gaan!

    “Jetzt geht’s Los”

    100 - 1000 personen

    We leven in een tijd waar ontzettend veel mogelijk is. Veel meer dan dat wij voor mogelijk houden. In deze tijd kan een organisatie (van 100 tot 1500 mensen) in één dag een onvoorstelbare impactvolle onomkeerbare quantumsprong maken op het gebied van samenwerken, communicatie, realistische kracht en cultuur.

    InspirationCompany heeft een training ontwikkeld die laat zien dat er veel en veel meer mogelijk is dan wij denken. De training is vooral bestemd voor organisaties die alle krachten willen bundelen en in één inspirerende dag een enorme sprong voorwaarts willen maken.

    Er wordt gewerkt met kleurprofilering, insight theater, teambuilding, Patroon doorbrekend denken en handelen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    100 - 1500 personen

    Over deze pagina

    Veel bedrijfsuitjes Zuid-Holland in een overzicht! Van klein tot groot, van extreem tot intiem in Zuid-Holland is er elke dag wel een bijzonder bedrijfsuitje te beleven. Beleef de geheel nieuwe Monoply diner game in Rotterdam, of ga juist voor een extreme ervaring met één van de beach games op het strand van Scheveningen. Beleef een prachtig zomerfeest, of maak eindelijk eens zelf Peking Expres mee in de geheel vernieuwde versie van City Expres. Kortom een bedrijfsuitje waar het hele kantoor nog maanden over zal napraten, boek het snel op wegmetdebaas.