De leukste bedrijfsuitjes in Limburg

Filteren

Filters

Unieke Eindejaarsuitjes 2025
Activiteiten: Spel & Ontspanning
Citygames & Beachgames
Topkeuze: Sportief & Actief
Kookworkshop & meer
Inspirerende Creatieve uitjes
Verbindende Teambuilding activiteiten
Eten, Drinken, & Feesten
Onvergetelijke Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
80 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Uitjes met Theater
  • Creatieve workshops
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Limburg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Zie je het al voor je? Je zit samen met je collega's, CEO en alle andere zakelijke relaties in een bomvolle zaal, licht gaat uit, spot gaat aan en je gaat genieten van een echte comedyshow. Binnen 1 minuut ontstaat er een magische energie waar iedereen behoefte aan heeft. Je voelt dat er een echte eenheid ontstaat. Met een zeer persoonlijke comedyshow voel je de kracht van echte humor. 

    Wil je enorm hard lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? Van een stand-up comedian en cabaretier die precies weet wat ervoor nodig is om ieder event tot een groot succes te brengen. Met veel energie, interactie, improvisatievermogen en erg veel humor is Comedy Events de juiste partner voor ieder type event.

    Comedy Events heeft een schat aan ervaring en met veel organisaties mogen samenwerken. Zoals Lowlands, Johan Cruijff ArenA, Ahoy Rotterdam, ProRail, Rijksoverheid, Ministerie van Defensie, Politie Nederland en vele andere enthousiaste partners.

    Als je samenwerkt met Comedy Events, dan voel je als publiek meteen “Ja, ik begrijp waarom we voor deze organisatie hebben gekozen!”.

    Met een zeer fijne kennismakingsgesprek wil Comedy Events graag ontdekken wat de wensen zijn van de opdrachtgever. We komen onze afspraken altijd na. Met als absolute einddoel. Een zeer persoonlijke en te gekke comedyshow en optreden.

    Wil je je event echt next level maken en met veel humor als absolute meerwaarde? Kies dan voor Comedy Events. 15, 30 minuten of avondvullend plus 100% lach garantie. Alles is bespreekbaar.

    Naast echte maatwerk comedy zijn onze comedians ook te boeken als presentator, hosts tijdens een festival en verzorgt Comedy Events ook de allerleukste workshops van Nederland.

    We kijken uit naar je enthousiasme!
    Met vriendelijke groet, Raymon Hofkens van Comedy Events

    1 - 2500 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit.  Elk team bouwt een robot van aluminium en verzinkt metaal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen munten met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    25 - 120 personen

    Haka Teambuilding
    Iedereen kent wel de ‘krijgsdans’ van de haka, die door de All blacks of (iets minder bekend) de Silver Ferns wordt gedaan voor hun rugbymatch. Wist je dat dit soort krijgsdansen op alle eilanden in de South Pacific worden gedaan? Klaas Faka’hafua kent er alles van, omdat hij geboren is op het eiland Tonga. Samen met zijn partner, Hilde Goris, brengt hij in een teambuilding de kracht van de èchte haka tot op de werkvloer. Ze doen dit al jaren samen in retreats, ook internationaal.

    Ingepast in een groter geheel, zorgen wij voor stoom aflaten tijdens pauzes en een opbouw naar de apotheose van een mannelijke en de vrouwelijke haka samen te doen. Maar de haka workshop is een teambuilding op zich. Prachtig en heel bijzonder om de kracht van de eenheid in je team letterlijk te ervaren! Een onvergetelijke ervaring om dit met een native te doen, ook al kan de tekst in het Nederlands/Engels worden gegoten!

    We kiezen een haka uit die passend is, en passen die zo aan dat ook het aanleren haalbaar is :

    • Uitdagingen overwinnen
    • Afscheid nemen bijvoorbeeld van een afdeling of product, verhuizing
    • Respect tussen mannen en vrouwen
    • Doelen behalen
    • Teambuilding
    • Zelfontwikkeling : zelfvertrouwen, conficthantering, verbindende communicatie…

    Duur workshop :  3 a 4 uren (kan mits kleine aanpassing in prijs ook in verschillende delen doorheen de dag gebracht worden)

    Kostprijs : vanaf 35 personen 35 EUR per persoon
    -                   vanaf 100 personen 25 EUR per persoon

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in. 

    25 - 200 personen
    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jullie bedrijfsuitje vol Plezier, Verbinding, Hilariteit & Teambuilding
     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en jouw collega's de hoofdrol spelen!
     
    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
     
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Film teambuilding wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)
     
    Samenwerken
    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).

    Veel plezier, verbinding, samen communiceren, resultaat, creatieve & hilarische momenten zijn bij Filmteambuilding altijd inbegrepen.

    10 - 600 personen

    Creatieve en onvergetelijke teambuilding activiteit!
    Op zoek naar een originele activiteit voor een bedrijfsuitje of teamdag? Een lipdub maken met collega’s is dé perfecte combinatie van samenwerking, creativiteit en vooral veel plezier. Jullie zingen, dansen en acteren samen op een gekozen nummer, en dat alles wordt vastgelegd in één dynamische videoclip! Een lipdub bedrijfsuitje is ideaal als:

    ✔ Teambuilding activiteit
    ✔ Afscheid van een collega
    ✔ Bedrijfsfeest of jubileum
    ✔ Inwerken nieuw personeel/onboarding
    ✔ Employer branding

    Bij Lipdubworld zorgen wij voor een professionele en ontspannen ervaring waar elk teamlid in mee kan. Geschikt voor groepen tot en met 300 personen. Een lipdub is niet alleen hilarisch om te doen, maar ook een onvergetelijk aandenken voor jullie team. Jullie hebben 2-uur lang gegarandeerd plezier!

    Werking:
    Na een korte introductie en uitleg over het verloop van de lipdub workshop, delen we de groep op in kleinere teams. Elk groepje krijgt een stuk van de songtekst toegewezen. We bedenken samen een leuke route voor de lipdub op de gekozen locatie. Ieder groepje oefent zijn deel, en natuurlijk doen we ook stukjes met de hele groep. Zo ontstaat er een creatief en vloeiend geheel. Zodra iedereen er klaar voor is, starten we de opname. Gaat er iets écht mis? Dan doen we het gewoon opnieuw, geen probleem!

    Verder:
    De activiteit duur totaal ongeveer twee uur. Jullie kunnen de lipdub video ook al dezelfde avond met zijn allen bewonderen! Wij bieden namelijk een same day+viewing extra optie aan. Jullie kunnen dan gaan borrelen, terwijl wij de video al gaan monteren!

    Daarnaast hebben we nog meer opties die jullie naast de lipdub workshop erbij kunnen boeken. Deze opties geven de lipdub video en activiteit een extra betekenis. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    5 - 300 personen

    We leven in een tijd waar ontzettend veel mogelijk is. Veel meer dan dat wij voor mogelijk houden. In deze tijd kan een organisatie (van 100 tot 1500 mensen) in één dag een onvoorstelbare impactvolle onomkeerbare quantumsprong maken op het gebied van samenwerken, communicatie, realistische kracht en cultuur.

    InspirationCompany heeft een training ontwikkeld die laat zien dat er veel en veel meer mogelijk is dan wij denken. De training is vooral bestemd voor organisaties die alle krachten willen bundelen en in één inspirerende dag een enorme sprong voorwaarts willen maken.

    Er wordt gewerkt met kleurprofilering, insight theater, teambuilding, Patroon doorbrekend denken en handelen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    100 - 1500 personen

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Kun jij met je team in 2 uur een échte hit produceren? Met HIT Factory duik je in de wereld van AI en muziekproductie. Samen schrijf je de songtekst, componeer je de muziek en maak je een videoclip. Innovatief, creatief én hilarisch!

    HIT Factory is een unieke teambuildingactiviteit waarin samenwerking en creativiteit centraal staan. Gewapend met AI-tools en een flinke dosis fantasie ga je met je team aan de slag om een eigen nummer te maken. In ChatGPT werk je aan de tekst, in Suno bepaal je het muziekgenre en vervolgens maak je in TikTok de videoclip. Hoe beter je prompt, hoe beter de tekst en de muziek die je wilt.

    Alles draait om communicatie, lef en fun: wie kan zijn ideeën snel omzetten in iets concreets? Onder tijdsdruk komen verrassende talenten bovendrijven en ontdekt je team hoe je elkaar het best aanvult. Het eindresultaat? Jullie eigen videoclip die nog lang voor gespreksstof zorgt.

    20 - 1000 personen

    Met deze vrolijke rondleiding op jullie eigen apenrots krijg je op actieve en vooral speelse manier inzicht in hoe het komt dat de verhoudingen binnen jullie team liggen zoals ze liggen. 

    Ik ben toch geen aap?!
    Nou... Als je kijkt naar hoe we ons onderling gedragen dan zit er meer aap in jou dan je tot nu toe voor mogelijk had gehouden. Ook jij zit samen met je collega's op een apenrots.
    Iedereen, ook jij,  speelt onbewust een subtiel spel om de onderlinge sociale verhoudingen binnen jouw groep te managen. Net als op een echte apenrots. En 'je ziet het pas als je het doorhebt'.

    Deze laagdrempelige workshop leert je hoe het spel gespeeld wordt en wat de ongeschreven regels zijn. Je leert over positie bepalen, over (informeel) leiderschap en over onderlinge verhoudingen.

    "Eindelijk wordt ons eens haarfijn blootgelegd waarom we ons onderling gedragen zoals we ons gedragen."
    "Oh daarom zijn die paar mannen op onze afdeling zo dominant aanwezig!"
    "Je ziet het gebeuren waar je bij staat. Geweldig!"

    Actief aan de slag
    Je gaat het allemaal zelf aan den lijve ervaren. En geloof ons... je zult heel veel lachen.
    Zo zul je een aankoop gaan ruilen bij een weerbarstige winkelmedewerker met alle ingewikkeldheden van dien. Je zult aanspoelen op een tropisch eiland waar het van cruciaal belang is dat je de leider weet te vinden. Je beleeft een bijzondere treinreis en wordt zelfs spindocter van een politicus (Als je de politicus al niet zélf bent.). 
    Ondertussen ligt daar ook nog eens die aanlokkelijke tros bananen van de trainer...

    Kortom: Je gaat actief aan de slag en zult aldoende ontdekken hoe je in al deze situaties door de andere 'apen' om je heen beïnvloed wordt.

    "Nu snap eindelijk dat haantjesgedrag... Geleerd op een apenrots nota bene!"

    Andere bril
    Het wordt een onvergetelijke workshop. Als je eenmaal doorziet welk spel we spelen op onze rots, zie je mensenlijk gedrag opeens met een andere bril. En-passent snap je na afloop ook nog eens waar om men zegt dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.

    Leuk als teamuitje/ personeelsuitje/ bedrijfsuitje enz. Dit programma is ook beschikbaar als podiumshow voor grotere groepen en als verdiepende training.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 200 personen

    Heb je altijd al eens in een echte spel show willen zitten? Samen met je vrienden of familie maken jullie je eigen versie van het grandioos populaire 30 SECONDS!
    Het spel is over de hele wereld bekend. Van jong tot oud, iedereen kan het en doet het.

    Onze ervaren regisseurs komen naar jullie toe en bouwen een volledige studio compleet met camera’s, licht en decor!
    Wij zorgen voor een onvergetelijke beleving. Zelfs de meest doorgewinterde spelers kunnen hun hart ophalen met de nieuwe kaartjes. En mocht je liever jurylid willen zijn om te zien of alles eerlijk verloopt, dan mag jij natuurlijk de host zijn, inclusief glitterjasje!

    Denk jij dat jij dit makkelijk kan winnen? Think again! Elke 20 minuten komen wij met een unieke uitdaging die het spel volledig op zijn kop zet: wissel van team, scoor dubbele punten, bedenk zelf kaarten en nog veel meer. Deze activiteit staat garant voor plezier, strijdlust en een gezonde dosis humor!

    Alle mooie momenten worden gefilmd en samengevoegd tot jullie eigen compilatiefilm. Zo kun je jullie activiteit eindeloos blijven beleven.

    10 - 9999 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    25 - 150 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Verken de kracht van eenheid terwijl de energie pulst en het ritme weerklinkt in jouw team. Tijdens deze dynamische en plezierige workshop ontdek je in enkele doeltreffende stappen de kunst van het spelen van een meeslepend samba-ritme. Een ervaring die niet alleen klinkt als muziek in de oren, maar ook zorgt voor een ongekende verbinding binnen het team.

    Deze activiteit is gewijd aan het gezamenlijk bouwen van ritme: een kunst die draait om samenwerken, luisteren, afstemmen en als team een solide muzikale basis leggen. Het lijkt misschien uitdagend, maar met deskundige begeleiding wordt het een haalbare en onvergetelijke ervaring.

    Voor wie: écht voor iedereen
    Duur: 45-75 minuten, in overleg. 
    Locatie: Overal mogelijk, ook buiten. Benodigheden: Helemaal niets, bij meer dan 70 deelnemers vragen we jullie een draadloze headset ter beschikking te stellen.

    "Een hele leuke workshop, zeer enthousiast begeleidt. Ongelooflijk om te zien hoe we met een grote groep al snel een goed ritme met verschillende variaties konden maken. Wij hadden deze activiteit als teambuilding en dat was zeer geslaagd!" Waarderingscijfer: 10 
    Marieke G. (Catharinaziekenhuis Eindhoven)  (bron: klantenvertellen.nl)
     
    "Super leuke energizer voor op een evenement. Mooi om de dag mee af te sluiten. En Marnix doet het echt fantastisch!”. Waarderingscijfer: 10 Emel T. (ING)  (bron: klantenvertellen.nl)

    Meer informatie over dit uitje? Mail ons via het formulier of bel ons. We praten heel graag even verder! Vervolgens heb je razendsnel een offerte per mail. 

    15 - 750 personen

    Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?

    Van Pitstop tot Pimp Shop!
    Van ontwerp naar complete zeepkist, tot wel 20 teams. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games om munten te verdienen? Welke deelnemers gaan shoppen in de Pimp-My-Ride Shop voor onmisbare onderdelen?

    Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bar en full size bumper, kentekenplaten met inspirerende teksten, Mario Kart outfit, etc.

    Grand Prix… action!
    In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…

    Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de race op tijd?

    Programmaduur: 2½ uur.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!

    20 - 250 personen

    Wil je dit jaar echt wat leuks doen met het bedrijfsuitje? Een dagje TV en Film maken! Bij TVworkshop ben je aan het juiste adres. Je mag alles zelf doen zoals camera, licht, geluid en natuurlijk acteren. 

    Soap maken
    Nu is het dan eindelijk tijd om al die sappige roddels van de werkvloer vast te leggen in een echte soap. Gemaakt en gespeeld door jou en je collega’s!

    Speelfilm maken
    Kruip in de karakters van een bekende film en speel die scènes op je eigen manier. Wij monteren de film in een spannend resultaat!

    Commercial maken
    Waarom onthoud je dat ene spotje wel en dat andere niet? We gaan het je vertellen. En beter nog, we gaan er zelf een maken!

    Lipdub maken
    Met het hele bedrijf in 1 take een videoclip opnemen. Iedereen is een aantal uren met elkaar in touw om de clip zo leuk mogelijk te maken. 

    Videoclip maken
    Kanye West, Anouk, of een gouwe ouwe uit de 80′s. Samen maken we er iets moois van waar nog lang over nagepraat zal worden.

     Onze workshops staan garant voor een middag gezelligheid, lol en zeker ook een mooi creatief resultaat, je eigen soap, lipdub of spannende serie. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in! 

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Limburg leent zich bij uitstek voor gezellige bedrijfsuitjes. Niet zo gek ook dat we hier de fameuze cocktailworkshops houden. In slechts 2 uur tijd leert u topcocktails maken, waar u uw hele leven lang weer plezier van hebt. Bent u op zoek naar meer avontuur? Check dan zeker onze RIB & Speedboat events. Bijvoorbeeld die van Düsseldorf naar Köln, en weer terug. Hoewel het hard gaat, is het iets om niet snel te vergeten!