De juiste oplossing voor het leukste bedrijfsuitje in Den Bosch!

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
119 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Koken en zingen met je collega's het leukste bedrijfsfeestje ooit! Hihi en laat de baas de afwas doen!

    Een interactief feest, er moet geholpen worden met koken van het 3 gangen menu en dan het eten dansend en wel het eten uitserveren. Je zult je verbazen wat voor talenten je collega's hebben. Met ze alleen heerlijk eten, drinken, zingen en heel veel lachen, genieten van het entertainment met Magic en verrassings act.

    Deze avond wordt begeleid door Gastheer/Entertainer/ zanger Rob Wijngaard en zal aan de hand van de namen en leuke weetjes die je van tevoren mailt de keukenbrigade samenstellen en natuurlijk wie gaat de afwas doen!!

    Het is een arrangement van 4,5 a 5 uur all-in Food&Drinks&Entertainment.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 80 personen

    Dit spelprogramma is afgeleid van het bekende TV programma Ranking the Stars. U en uw collega’s zijn vandaag de ‘stars’. Hoe goed kent u elkaar eigenlijk? Er worden stellingen voorgelegd en u zult elkaar gaan rangschikken. ‘Wie is het meest sportief?’, ‘Wie was de grootste etter op school?’ en ‘wie komt het vaakst te laat?’ Zijn jullie klaar om erachter te komen wie vroeger het meest spijbelde of wie volgens jullie het grootste gat in zijn of haar hand heeft? Doordat alle vragen en opdrachten op maat samengesteld kunnen worden, is dit bedrijfsuitje ideaal om elkaar beter te leren kennen.

    U komt een hoop te weten over uw collega’s en andersom. Zijn alle vooroordelen waar, of heeft u een totaal verkeerd beeld van uw collega’s? Dit spelprogramma zorgt gegarandeerd voor een erg gezellige avond!

    Het spelprogramma kenmerkt zich door een gezellige en open sfeer: de partymanager en de deelnemers nemen elkaar geregeld op de hak en doen vaak opmerkelijke uitspraken en openbaringen. Het voorlezen van de lijst gaat veelal gepaard met satirische uitspraken over uw collega’s uit het bedrijf. Het voordeel om het door ons te laten organiseren is dat het spel wordt geleid voor een ervaren comedian/presentator en dat maakt het spel compleet!

    Ranking your colleagues combineren?

    Uiteraard kan het spelprogramma aangevuld worden met een heerlijke lunch, diner of spetterend themafeest. Het spelprogramma Ranking your colleagues is op ieder gewenste locatie mogelijk. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in.

    10 - 60 personen

    De "Foutste 2 uren" beleven jullie bij deze Knotsgekke Quiz.
    We vertellen nog niet alles natuurlijk over deze foute quiz  maar willen een klein tipje van de sluier oplichten.

    Alles aan deze Quiz is Fout, heel Fout, gewoon Fout, erg Fout en heel erg Fout. Natuurlijk heel veel Foute Muziek die jullie als vaste luisteraars van Het Foute uur allemaal kunnen meezingen natuurlijk.
    Veel Foute uur vragen, en vragen die echt op het randje zitten.

    Nog Fouter dan Fout zijn de opdrachten voor de teams, durven jullie de strijd aan te gaan?

    We beginnen met het aankleden van de teams.
    Wij nemen gekke brillen, hesjes, hoeden en slingers mee.
    Na de indeling van de teams stellen de teamcaptains de Foute teamleden voor en kan de Quiz beginnen.

    Onze Quizmasters zorgen dat het een gezellige boel wordt onder het genot van lekker snoep voor alle teams.

    Boek nu gelijk deze Foute Quiz of bel met Simona voor meer informatie.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen
    • Reis en parkeerkosten

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     

    20 - 500 personen

    Heb jij de leuke taak om jouw collega's te verrassen met een origineel en creatief bedrijfsuitje?

    Film Teambuilding is de unieke creatieve motivatiebeleving dat plezier, entertainment, humor & het bouwen aan een perfect op elkaar afgestemd team combineert!
     
    Jouw lente bedrijfsuitje vol Plezier & Teambuilding
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals een spetterende/hilarische film, een pakkende commercial, lipdub of een grappig & creatief  TV-programma!

    Je leert elkaar tijdens dit personeelsuitje eens op een andere manier kennen
    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider/regisseur die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.
    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk 
    Jouw Film teambuilding lente workshop wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie avontuurlijke/hilarische film, spetterende videoclip of pakkende commercial vol humor:)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 600 personen

    Race of the Robots daagt u op spectaculaire wijze uit. In teamverband ontwerpt u een robot van aluminium en verzinkt staal. Een vleugje 'hoogstaand techniek gevoel', een flinke dosis creativiteit en een partij strijdbaarheid bij het 'gamen' (om onderdelen te verdienen) maken van Race of the Robots een unieke teambeleving! In een zinderende finale strijden de teams, met de zelfgebouwde en op afstand bestuurbare robots, om de winst in de bloedstollende behendigheidsrace 'Race of the Robots'!

    Team Challenge met verrassende games
    Een deel van elk team gaat creatief aan de slag. De overige teamleden verdienen geld met het spelen van games. Met het gewonnen geld kunnen onderdelen worden gekocht in de 'Robot Store'.

    Race of the Robots
    In een echte arena gaan de verschillende robots strijden in een spannend toernooi. Er moeten diverse opdrachten worden uitgevoerd die de wendbaarheid, stevigheid en precisie van de gebouwde robot op de proef zullen stellen. Na het volbrengen van deze missie moet de robot zelf de eigen tijd stilzetten!

    Teamwork
    De controller van de robot moet - als in een estafette - worden overgenomen door elk teamlid. Dus elke behendigheidsronde is ook wérkelijk een teamaangelegenheid!

    Hoe onverschrokken, hoe handig, hoe bestuurbaar, hoe slim is de robot én het team dat daarachter schuilt? Welk team wint Race of the Robots?

    Programmaduur: ongeveer 3 uur.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over deze teambuilding het aanvraagformulier in!

    12 - 100 personen

    Geef verdieping aan de band met je bedrijf of team door een Workshop Kernwaarden Schilderen. 

    Ben je op zoek naar een unieke en creatieve ervaring die zowel persoonlijk als professioneel verrijkend is? Ontdek dan de kracht van onze Workshop Kernwaarden Schilderen! Deze bijzondere workshop is speciaal ontworpen om individuen en teams dichter bij hun kernwaarden te brengen door de creatieve kracht van schilderen.

    Kernwaarden bepalen de identiteit van een bedrijf of organisatie; ze bieden houvast. Met deze workshop gaan jullie actief met de kernwaarden aan de slag en zetten ze om in beeld!

    Kernwaarden maken de bedrijfscultuur in één keer duidelijk. En ondanks dat ze vaak voorbijkomen weten veel mensen toch niet helemaal precies wat de kernwaarden van hun bedrijf eigenlijk inhouden. Daar is meer voor nodig.

    Jij en je collega’s krijgen in deze workshop op een creatieve manier een beter inzicht in de cultuur van jullie bedrijf. Je hebt verder geen ervaring nodig. Door de beschikbare voorbeelden en begeleiding van de kunstenaar lukt het gegarandeerd. Leukste van allemaal: neem je creatie mee naar huis of naar kantoor.

    Kernwaarden Schilderen voor beginners
    Onze workshops zijn zo opgezet dat je geen ervaring nodig hebt.  Wij geloven dat iedereen creatief is! ArtPub heeft als missie mensen en bedrijven te inspireren. We willen mensen zichzelf laten verrassen. Iedereen kan met de juiste begeleiding een kunstwerk maken waar hij of zij trots op is. Hiervoor maken we gebruik van ons eigen collectief aan kunstenaars. Zij weten als geen ander hoe ze hun passie en kennis over creativiteit moeten delen.

    Hoe verloopt een Workshop Kernwaarden Schilderen?

    • Voorafgaand aan de workshop stemmen we de inhoud vooraf helemaal af. Zo kan de workshop goed aansluiten op specifieke kernwaarden, projecten of thema's in jullie bedrijf.
    • Je wordt ontvangen door onze kunstenaar in een gezellige locatie of op jullie eigen locatie
    • Vervolgens gaan we met de kernwaarden aan de slag. Gezamenlijk bespreken jullie wat de kernwaarden betekenen in een kleine brainstorm en gaan jullie deze in groepjes uitbeelden op het schildersdoek.
    • De perfecte combinatie van gezelligheid, teambuilding en creatief uitgedaagd worden. 
    • Hang de blijvende herinnering op in jullie kantoor of bedrijf! Zo blijven de kernwaarden leven!

    Deze workshop is perfect voor individuen die persoonlijke groei nastreven, teams die hun onderlinge band en samenwerking willen versterken, en bedrijven die op zoek zijn naar een innovatieve teambuilding activiteit.

    10 - 990 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

      Teambuilding en echte actie! Bij dit bedrijfsuitje gaat u met uw collega’s een zeepkist bouwen, vanuit een eigen ontwerp! Welk team heeft het beste ontwerp, dat het snelst of juist goed stuurbaar is? Hierbij is vindingrijkheid en samenwerken een must. Na een paar uur bouwen, kan dan de race beginnen!

      Dit bedrijfsuitje is een van onze klassiekers (sinds 2014).  Ideaal als middag activiteit, waarbij u eerst met uw team een ontwerp maakt. Na ongeveer 30 minuten gaat uw team van start. Dachten sommigen het rustig aan te kunnen doen, zien ze de andere teams al serieus bezig zijn, waardoor er ineens keihard gewerkt wordt. Na ongeveer 2 uur zijn dan de eerste bolide's klaar voor een test rondje en wordt het parcours gereed gemaakt voor de race. Na de race is er een welverdiende borrel en kan er aansluitend een warm buffet aan toegevoegd worden. Totale tijd is dan ook 3,5 tot 6,5 uur.

     Sinds 2020 zitten we aan de haven van Vlaardingen. Ideaal voor de welverdiende borrel na afloop met uitzicht op de haven. Wilt u na de borrel direct kunnen aanschuiven, dan zijn onze warme buffetten van diverse restaurants een aanrader!

    MVO: Hiermee sponsort u de Zeepkisten Race Rotterdam. Bij groepen groter dan 24 sponsort u bovendien een zeepkist skelter voor een basisschool in Vlaardingen. Hierdoor kan  zo’n school meedoen aan de Zeepkisten Race Rotterdam, en hebben ze gelijk een skelter voor het schoolplein.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    16 - 80 personen

    Een inspirerende workshop voor ieder teamuitje of bijeenkomst (Ook online).

    Je hebt uitje, een teambuilding of een afscheid en je wilt daar iets verbindends doen.
    Dichter bij de zaak brengt je in no time dichter bij elkaar.

    In deze workshop word je door een heuse woordkunstenaar meegenomen in een super verrassend creatief proces.
    Op een heel laagdrempelige, vrolijke en inspirerende manier wordt iedereen begeleid in het schrijven van een gedicht.
    De onderwerpen worden vooraf met jou als opdrachtgever bepaald en kunnen heel divers zijn.
    Het resultaat:

    • iedereen is verrast is over het eigen creatief (schrijf-)vermogen
    • iedereen heeft een gedicht geschreven
    • iedereen draagt dat gedicht voor

    Oók met meer dan twintig deelnemers? Ja! Zelfs met meer dan honderd deelnemers!
    Hoe dan?! Je zult verrast zijn.

    Reacties uit eerdere workshops:

    "Wat ontzettend leuk dit!"
    "Nooit gedacht dat ik een gedicht zou schrijven!"
    "Ik heb niks met taal, maar dit was heel bijzonder!"
    "Ik ga dit gedicht zeer zeker persoonlijk voordragen aan mijn collega."
    "Heel leuk en heel zinvol"
    "Grappige opzet!"

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, speels, bezinnend, met humor, verrassend.
    Duur: plm. 30 - 120 minuten. (Al naar gelang de wens.)
    Deze workshop kan zowel online als live gegeven worden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvend voorstel het aanvraagformulier in!

     

    2 - 200 personen

    De Utrecht Photo Challenge is een 100% offline speurtocht in Utrecht. Bedacht door een Utrechtse local vanuit een passie voor de stad Utrecht, fotografie en spelletjes.

    In teams gaan jullie op pad, gewapend met een plattegrond en een Polaroidcamera. De plattegrond brengt je naar onze favoriete plekjes in de stad. Laat je teamleden poseren en scoor punten door de voorbeeldfoto zo goed mogelijk na te maken, met een Polaroidcamera! Klinkt makkelijk? Om alle punten te scoren moeten de juste elementen terugkomen op jullie foto's. Denk aan een accessoire, een bootje, of zelfs een hond... :-)

    Wat de Utrecht Photo Challenge uniek maakt
    • Even geen scherm. Eindelijk een stadsspel zonder app, mét menselijk contact.
    • Een fysiek aandenken. Jullie herinneringen liggen voor altijd vast op de Polaroids!
    • Alleen in Utrecht. Ontdek de mooiste onbekende plekjes, ook voor locals!

    Wij zorgen voor...

    • Een enthousiaste spelbegeleider
    • Het spelmateriaal voor ieder team, waaronder 10 Polaroidfoto's per team
    • En verrassende prijs voor het winnende team!
    Praktische informatie
    • Totale duur: 2,5 uur
    • Prijs: 29,99 p.p. ex. btw (inclusief alles!)
    • Groepsgrootte: 8 - 120. Grotere groep? Neem contact met ons op, dan maken wij routes bij!
    • Taal: Engels of Nederlands
    • Bekijk onze reviews op Google!

    Interesse? Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! Weten jullie het tijdstip dat jullie willen starten al? Dan kan dit vast doorgegeven worden op dit formulier.

    Over ons
    Ik ben Nathalie en ik richtte de Utrecht Photo Challenge op in februari 2020.

    Inmiddels is de Challenge gegroeid en staat er een heel team klaar voor jullie! Als jij een challenge boekt, word je persoonlijk begeleid door een van onze game leaders. Want in een tijd waarin interactie zich steeds meer online plaatsvindt, geven we jou een complete offline ervaring. 

    8 - 120 personen

    Workshop ijssculpturen maken
    Zin in het perfecte teambuilding uitje in de winter? Een workshop ijssculpturen maken is de workshop die u niet mag missen! Het is een heerlijk ijskoud winter uitje. Iedereen kan zijn of haar creativiteit de vrije loop laten en zo ontstaan de mooiste creaties. U kunt zelf een thema kiezen voor deze workshop. Alles talenten op het gebied van planning, creativiteit en communicatie zullen gedurende de workshop ijssculpturen maken naar voren komen. Maar wie gaat er winnen? Samenwerking speelt hierin een grote rol!

    Teambuilding ijssculpturen maken
    In de winter is het fijn om samen met uw collega’s wat leuks te ondernemen. Een mooie workshop ijssculpturen is dan ook zeker de moeite waard! Het is altijd leuk om te ontdekken hoe creatief uw collega’s zijn en zo kunt u elkaar op een andere manier leren kennen.

    Iedereen heeft nog veel meer talenten dan die tijdens het werk zichtbaar zijn, maar welke zijn dat? Ontdek het zelf. Maar ook met familie en vrienden is dit een erg leuke workshop om te volgen in de winter. Plan daarom een datum wanneer dat u ijssculpturen gaat maken en dat gaat een indrukwekkende dag worden, vol blijvende herinneringen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijs ijssculpturen maken:

    Vanaf 5 personen: Van €40,00 NU Voor €35,-
    Vanaf 10 personen: Van €37,00 NU Voor €30,-
    Vanaf 25 personen: Van €32,50 NU Voor €27,50
    Vanaf 50 personen: Van €30,00 NU Voor €25,00

    Tijdsduur ijssculpturen maken:

    • 2 uur
    5 - 800 personen

    Verras uw team met een nieuwe spectaculaire teambuilding n.a.v. de bestseller “Omringd door Idioten”. Een training, die inzicht geeft in de 4 gedragstypes (hoe hen begrijpen die niet begrepen kunnen worden). Van het boek zijn wereldwijd al meer dan anderhalf miljoen exemplaren verkocht. Het is een simpele, maar ook fantastische handleiding om elkaar beter te leren begrijpen.

    In deze unieke training leer je op een leuke en interactieve manier elkaar aan te vullen i.p.v. aan te vallen en krijg je zicht op het motief dat achter het gedrag ligt van je collega’s, medewerkers en klanten en/of cliënten. De training heeft een enorm constructief effect op ieder team en brengt verfrissing, vernieuwing en verdieping. Dus is deze training ook zeer geschikt als teambuilding, als kick-off voor een nieuw team of nieuw project of als verdiepende professionaliserende training.

    Vraag gerust een vrijblijvende adviesgesprek en een offerte aan voor deze teambuilding!

    8 - 500 personen

    "Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"

    Je wilt je team wat steviger in de schoenen laten staan, je wilt dat ze elkaar beter leren kennen, en je wilt plezier maken.
    De Toneelacademie In Vier Minuten is een vrolijke en krachtige workshop over ik-kracht, samenwerking en (zelf)presentatie.

    In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie. Vier minuten? Ja! Vier minuten!

    Je leert eindelijk waarom acteurs het zo fijn vinden om in de schijnwerpers te staan terwijl het tegelijkertijd hun grootste angst is. En dat blijkt verrassend leerzaam!

    In deze workshop brengen we jou tot grote hoogten. Je zult schitteren zoals acteus dat ook kunnen.  Én je leert een heel belangrijke les over hoe dit alles jou van nut kan zijn in het echte (werkzame) leven. 

    Tja en als je dan toch de toneelacademie doorlopen hebt, dan kun je je nieuwe vaardigheden ook maar beter meteen in de praktijk brengen toch? Twee uur lang gaan we aan de slag met de kunst van het spelen.
    Je leert ofwel iets over improviseren, of iets over declameren. Al naar gelang de behoefte.

    Plezier gegarandeerd.

    Na deze workshop:

    • heb je gelachen
    • sta je steviger in je schoenen
    • kun je iedere rol aan
    • heb je gewerkt aan je presentatiekracht

    Ondertussen heb je collega's beter leren kennen en ben je als team hechter geworden. En wellicht word je eindelijk gevraagd voor de rol van je leven.

    Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol

    De workshop duurt twee uur en vier minuten. 
    We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)

    6 - 25 personen

    Maak kennis met rechercheur Woudstra, een politieman in hart en nieren en net opgeklommen tot inspecteur. Dit is zijn eerste grote klus! Aan hem de zware taak om deze moord op te lossen.

    Rechercheur Woudstra is ogenschijnlijk kalm en rustig, maar zeer gedreven; er staat immers veel op het spel! Hij moet zich waarmaken; de moord oplossen betekent ongetwijfeld promotie! Maar als het hem niet lukt om deze zaak te klaren...terug naar de straatdienst?

    En u? wie bent u? Maffiabaas, prostituee, alcoholist, toiletjuffrouw of non? Bent ù de moordenaar van de man die in de gang van het restaurant ligt?

    Met het moorddiner kunt u zich volledig in- en uitleven in een bizarre moordzaak, waar u getuige van bent en zelfs misschien wel direct bij betrokken bent. U speelt een personage in een moordverhaal en krijgt voor aanvang een karakterbeschrijving, een professioneel kostuum en een script waarmee u zich volledig kunt inleven in uw personage en in uw rol.

    Nadat u het script hebt doorgenomen en zich hebt omgekleed gaat het spel beginnen.

    Tijdens het spelen van het spel zal duidelijk worden wie verantwoordelijk is voor de moord. Tenminste... veel hangt af van uw inlevingsvermogen en scherpzinnigheid. Uiteindelijk geeft iedere speler aan wie zij verdenken van de moord en waarom zij denken dat juist deze persoon de moord gepleegd heeft.

    Speel het moordspel en ontdek de dramatische achtergrond van deze gruwelijke moord. Zou u zo’n moord kunnen oplossen?

    Of…zelf plegen?

    Inclusief:
    - Uitgebreid drie gangen diner
    - Koffie / thee
    - Begeleiding door professionele acteur(s)
    - Kleding
    - Script
    - Prijs voor de beste speurneus!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 200 personen

    Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?

    Van Pitstop tot Pimp Shop!
    Van ontwerp naar complete zeepkist, in teams van 4 tot 8 personen. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games en opdrachten om geld te verdienen?

    Met het gewonnen geld kan worden geshopt in de Pimp-My-Ride Tuning Shop. Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bars, kentekenplaten met inspirerende en maffe teksten, etc.

    Grand Prix… action!
    In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…

    Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de Zeepkisten Grand Prix?

    Programmaduur: 3 tot 3½ uur.
    Vergaderfaciliteiten aanwezig.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!

    10 - 750 personen

    Over deze pagina

    Den Bosch heeft de juiste oplossingen voor elk uniek bedrijfsuitje. Wilt u samen met uw collega’s een workshop doen? Of misschien toch lekker rondvaren? Wellicht ervaart u liever een leerzame stadswandeling met een heerlijke lunch, of een themafeest met diner? Zoals u leest, het kan allemaal tijdens uw bedrijfsuitje in Den Bosch! Eén ding staat vast; als u naar Den Bosch komt, staat gastvrijheid en gezelligheid voorop!