Het doel van deze quiz? Dat de deelnemers een quiz krijgen met de juiste wow-factor! De quiz heeft een hoog entertainmentgehalte; ze laten u van minuut één tot het einde lachen, strijden, meezingen en huiveren.
De gasten worden 1,5 uur geanimeerd met 40 quizvragen, interactieve opdrachten, vragen gesteld door BN-ers en vele andere leuke spelelementen. Het gaat ons erom dat het niet een saaie kennisquiz wordt, maar dat het vermaakt en uitdaagt, competitiedrang teweegbrengt, er veel interactie is tussen onze ervaren quizmasters en alle deelnemers, dat er verbazing is en dat er veel gelachen wordt. Ga jij voor de WOW-factor?
De ervaren quizmasters presenteerden al honderden quizzen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. We kunnen zelfs in 2 talen de quiz doen en uiteraard maken we de quiz persoonlijk op maat met vragen over het personeel of het bedrijf.
Beleef een onvergetelijk bedrijfsuitje bij Eemhof Watersport & Beachclub!
Op zoek naar een uniek en actief bedrijfsuitje? Bij Eemhof Watersport & Beachclub combineren we actie, teamwork en plezier op en rondom het water! Van adrenalinevolle watersporten tot strategische teamgames, wij hebben voor ieder team een passende uitdaging.
Stap aan boord voor de Sloepengame, waarbij jullie in teams op zoek gaan naar het gezonken kasteel Hulckestein. Voor de sportieve teams bieden we Wakeboarden, Waterskiën, SUPpen, kanovaren, windsurfen, zeilen en banaanvaren—perfect voor wie het water op wil! Of ga voor een echte Expeditie Robinson-ervaring met onze Robinson Games, waarin kracht, tactiek en samenwerking centraal staan. En voor de ultieme teambuilding? Onze Beachgames dagen jullie uit met diverse sportieve en hilarische spellen op het strand. Liever de historische sfeer van Spakenburg ervaren? Kies dan voor de Citygame, waarin samenwerking en inzicht worden getest in een interactief stadsspel.
Bij Eemhof Watersport & Beachclub draait het om actie, samenwerking en plezier. Sluit jullie dag af met een heerlijke borrel of barbecue op ons terras en geniet van de perfecte mix van ontspanning en avontuur.
Boek nu jullie ultieme bedrijfsuitje en beleef een dag om nooit te vergeten!
Expeditie Robinson is een uniek en super leuk actief programma. De grote groep wordt verdeeld in teams. Elk team strijd om de titel: Team Expeditie Robinson van het jaar, bezegeld met champagne / bubbels.
Ons programma is geschikt voor zowel de 'doeners’ en ‘actieve'-personen, de 'denkers', als voor de (op dit moment) 'niet-zo-pro-actieve' personen. Elk team heeft daar een mooie mix van. Een goede mix is fijn want in een tijdsbestek passeren een aantal unieke en stuk voor stuk leuke survival opdrachten (met een knipoog natuurlijk).
Het evenement is inclusief een super leuk, uitgebreid video- en foto logboek van de expeditie en de grote groepsfoto.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Of je nou actief wilt zeilen of rustig wilt varen, met De Volharding wordt jouw personeelsfeest of bedrijfsuitje zeilen beslist een succes.
Aanmeren bij Pampus of het prachtige Monnickendam
Tijdens de tocht kan er in overleg gestopt worden in havenplaatsen zoals het forteiland Pampus, Monnickendam, Marken of Volendam. Ook kun je kiezen voor een wijnproeverij, een bezoek aan de kaasmarkt in Edam, of genieten op een terras in Hoorn.
Kies uit een dagdeel, hele dag of meerdaagse zeiltocht. Informeer bij de offerte naar extra mogelijkheden voor bedrijven, zoals een vlag of kleding met je bedrijfslogo.
De samenwerking en communicatie in jouw team bevorderen
Zeilen is een geweldige manier om samenwerking en communicatie binnen een team te versterken. Teamleden worden uitgedaagd om samen te werken en snel in te spelen op onverwachte situaties. Dit bevordert flexibiliteit, creativiteit en vergroot het vertrouwen en respect binnen het team.
Ontspanning en actie op het water
Zeilen verbetert niet alleen samenwerking en communicatie, maar biedt ook ontspanning en een actieve dag op het water. Of je nu actief meehelpt of ontspant op het dek van de Volharding, het is een verfrissende pauze van het dagelijkse leven.
Overige mogelijkheden
Op onze zeilboot kun je naast trainingen ook genieten van andere activiteiten zoals zwemmen, suppen en een barbecue. Daarnaast kun je de omgeving verkennen met een snelle RIB-tocht over het Markermeer. De boot is volledig uitgerust voor veilige en comfortabele activiteiten, met ervaren bemanning die altijd klaarstaat om te helpen.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Het Voedselbank Stadsspel waarbij iedereen wint!
De Voedselbank zorgt ervoor dat mensen die een minimumbestaan leiden toch genoeg verse producten krijgen om gezond te leven. Een gezellig uitje zit er voor de klanten van de voedselbank, zeker in deze tijd, niet in. Daarom besloten wij een speciaal teamuitje te organiseren, dat naast hartstikke leuk ook nog eens bijzonder maatschappelijk verantwoord is. Samen met de voedselbank bedachten wij een uniek stadsspel waar u uw geitenwollen sokken niet voor hoeft te dragen en waar iedereen de winnaar is. De aard van dit bedrijfsuitje maakt dat dit bedrijfsuitje ook zeer gewild is in de non-profit sector.
Heeft u nu al zin in een maatschappelijk verantwoord bedrijfsuitje waarbij iedereen wint?
Wat houdt het voedselbank stadsspel in?
Onder professionele begeleiding gaat u tijdens dit bedrijfsuitje in kleine teams op 1,5 meter afstand de binnenstad naar keuze verkennen. Dit doet u aan de hand van allerlei gerelateerde opdrachten. Soms bestaat de opdracht uit het beantwoorden van kennisvragen en soms is er een foto-opdracht. Zo zijn er allerlei opdrachten die u kennis laten maken met de omgeving en de weetjes over de Voedselbank. Uiteraard houden we de sfeer gezellig en zoals beloofd, kunt u de geitenwollen sokken thuis laten. Aan het eind van het spel drinken we met zijn allen een drankje terwijl wij het totaalbedrag van de donatie met een grote cheque overhandigen. Inderdaad. Bij dit bedrijfsuitje strijdt u niet met teams tegen elkaar maar gezamenlijk. Terwijl u werkt aan hernieuwde teambuilding en saamhorigheid na de quarantaine periode zamelen we zo samen de grootste prijs van dit bedrijfsuitje in, een donatie in cash.
Hoe is de voedselbank bij dit spel betrokken?
Allereerst hebben wij gezamenlijk diverse creatieve spelelementen ontwikkeld. Daarnaast verzorgt de Voedselbank in overleg en op uw verzoek graag een presentatie voordat het spel van start gaat.
Bovendien doneren wij, mede namens u € 5,00 per persoon aan de voedselbank. Dit bedrag mag niet wereldschokkend klinken, maar voor vijf euro kan deze organisatie al een pakket samenstellen dat voldoende is voor een geheel gezin!
Wat heeft het Voedselbank Teamspel u te bieden?
Naast een hilarische middag, saamhorigheid en de wetenschap dat u daadwerkelijk maatschappelijk betrokken bent biedt dit bedrijfsuitje:
• Professionele begeleiding
• Tablet met Voedselbank app per team
• Beeld- en spelmaterialen van hoge kwaliteit
• Prijsuitreiking met uiteindelijke cheque overhandiging
• Versnapering voor onderweg
• Teambuilding
• Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip
• Te boeken vanuit uw kantoor, in iedere stad of andere gewenste locatie in Nederland. (In goed overleg)
Wij nemen dan direct contact met u op om alle vragen en wensen door te nemen en een offerte uit te werken.
Crazy 88 van Huisbrand Events in Nederland en België brengt het beste (en het slechtste) bij jullie naar boven tijdens dit bedrijfsuitje, groepsuitje of vrijgezellenfeest in de dor jullie gekozen stad. Jazeker, bekent van Tv en altijd grappig, spannend en gezellig tegelijk! Gekke en ludieke opdrachten uitvoeren in hoog tempo, in verschillend teams, dat is waar het in feite om draait. Een verrassende competitie met een climax van jewelste! In bijna elke stad in Nederland of België door Huisbrand Events te organiseren!
Jullie worden in het centrum van de door jullie gekozen stad opgesplitst in Teams van 5 - 8 personen en op pad gestuurd met belachelijke, hilarische en uitzinnige opdrachten. De uitvoering van de opdrachten moet als bewijs worden vastgelegd met de filmcamera en dit alles ook nog eens binnen de aangegeven tijd!
Zijn jullie in het gezelschap van 'daredevils' en doorzetters? Dan is deze Crazy 88 de kans om de boel op stelten te zetten! Eens kijken wie van jullie de opdrachten allemaal tot in detail het best uitvoert.
Natuurlijk doen jullie het uiteindelijk voor de eer en de hoofdprijs die na afloop door ons wordt overhandigd! Onze jury houdt uiteraard rekening met de presentatie en de accurate uitvoering! Veel plezier!
Inclusief:
- Professionele begeleiding
- Versnapering voor onderweg
- 1 consumptie (bier, fris, huiswijn, koffie en thee)
- Filmcamera's tijdens het spel
- Leuke prijs voor het winnende team
- Alle filmpjes digitaal na afloop
- Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!
Prijs:
10 - 19 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW
vanaf 30 personen: € 21,50 p.p. excl. BTW
Voor minder deelnemers reserveren?
Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de gewenste stad er graag ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!
Een eigen bedrijfs/promotie-of speelfilm maken:
Maak samen met uw team een eigen bedrijfs, promotie of speelfilm en creëer een unieke teambuildingervaring.
Bijvoorbeeld een eigen recruitment/promotie film maken: wie zijn we, wat doen we, waar staan we voor en waarom is het zo leuk om bij ons te komen werken.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)
Of een eigen Speelfilm maken met een keuze uit hilarische en actuele storylines.
Een uniek teambuildinguitje en in korte tijd met een super resultaat (voor iedereen een rol zowel achter als voor de camera)
Start Teambuilding door eigen functieverdeling te maken:
U kiest binnen uw team zelf wie de technische, creatieve, organisatorische of leidinggevende functies op zich nemen zoals: camera, geluid, regie, productie/ organisatie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren.
Door de Combinatie van binnen en buiten is het film maken het hele jaar mogelijk!
Elk team/crew krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen.
Voor iedere scene hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.
Tijdens de borrel en diner worden de films gemonteerd! De jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team.
Na het Diner gaan alle filmpjes in première en worden gepresenteerd via het grote scherm. .
Tot slot (optioneel) gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet.
Door de opbouw en ontwikkeling tijdens de activiteit worden de teams steeds enthousiaster en fanatieker.
U zult versteld staan van het resultaat!
Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!.
De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een super leuke herinnering voor altijd!
Extra Compilatie (optioneel): We kunnen ook een extra compilatie en eindmontage maken van alle teamfilms te samen. Dit kan ideaal gebruikt worden voor een promotie op de eigen website, intranet of eventuele sociale Media zoals Linked-in.
Een onvergetelijk teamuitje, voor een brede doelgroep waar iedereen aan mee kan doen.
Het programma ziet er als volgt uit (voorbeeld):
14.00 uur Ontvangst op locatie
14.15 uur Uitgebreide Instructie na functieverdeling
15.00 uur Start filmen
17.00 uur Laatste team retour; (borrelen)
17.15 uur Vervolg borrel of aansluitend eten(op uw eigen locatie of horeca gelegenheid)
18.30 uur Presentatie films en aansluitend oscaruitreiking.
19.00 uur Einde (alle films worden binnen enkele dagen naar u als contactpersoon verstuurd; kortom een blijvende herinnering)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
Herbeleef de magie van vervlogen decennia met onze interactieve Nostalgia Memories Spelshow! Stap dit voorjaar in de tijdmachine en laat de jaren 60, 70, 80, 90 en 2000 opnieuw tot leven komen in deze bruisende spelshow. Perfect geschikt voor diverse en grote groepen, waar leeftijden en herinneringen uiteenlopen. Het geheim van succes ligt in een slimme teamindeling, waarbij generaties elkaar ontmoeten. Jong en oud kunnen hun krachten bundelen om hun kennis van het verleden te testen en samen naar de hoogste score te streven. Efficiënt, ideaal voor teambuilding en bovenal ontzettend gezellig! Dit alles op een prachtige locatie in jouw favoriete stad.
INHOUD NOSTALGIA MEMORIES SPELSHOW
Laat ons entertainerteam je op een ontspannen en gezellige manier meenemen op een reis terug in de tijd, langs het pad van herinneringen. Onze diverse spelrondes staan garant voor plezier, lachbuien en het delen van talloze "Oh ja, dat weet ik nog!" momenten. Dit draagt bij aan een ontspannen en verbindende sfeer. Tijdens het spel komt het verleden tot leven via spannende spelonderdelen zoals de Nostalgia News Quiz, het Raden van Reclames en de Muziekronde. Het team dat consistent presteert in de gevarieerde vragen en opdrachten zal aan het einde van de rit met luid gejuich worden beloond met de hoofdprijs. Bij de Nostalgia Memories Spelshow heerst namelijk een sfeer van saamhorigheid, waarin iedereen elkaars successen viert.
EXTRA'S
Voor een onvergetelijke ervaring kan dit arrangement worden uitgebreid met verschillende leuke extra's. Zodra de spelshow ten einde is, kunnen jullie de Nostalgia Afterparty toevoegen. Laat het feest losbarsten, dans op de deuntjes van vroeger en geniet van de hits die de tijd hebben overleefd.
Maar dat is niet alles! We bieden ook maatwerk aan, waarbij we quizonderdelen kunnen aanpassen met vragen, foto's en filmpjes van jouw bedrijf, op een manier die naadloos bij het spel past.
Wil je deze bijzondere gelegenheid voor altijd vastleggen? Schakel dan onze professionele fotograaf in om elk moment van het evenement vast te leggen, van begin tot eind. De foto's worden naderhand geleverd in een prachtig digitaal fotoalbum.
VOOR WIE EN WAAR?
Onze Nostalgia Memories Spelshow kan door heel Nederland en België plaatsvinden, zowel op een van onze partnerlocaties als op jouw eigen locatie. Perfect voor grote groepen, bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, teambuildingevenementen of jubilea. We bieden zelfs een verkorte versie aan als onderdeel van grotere evenementen of als intermezzo tijdens vergaderdagen. Maak je klaar om herinneringen op te halen, te lachen en nieuwe verbindingen te leggen tijdens deze betoverende reis door de tijd!
Vanaf 20 personen
Prijs vanaf €26,50 pp excl btw
Locaties: Op eigen locatie of bij 1 van onze partnerlocaties in een door u gewenste stad in Nederland of België
Wake me up before you BinGoGo op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 80, 90 & 00. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons. Of jullie het nu op kantoor, op een school, sportkantine of in een afgehuurde kroeg organiseren, wij kunnen dit overal doen!
Duur
• Ongeveer 2 uur (ook korter mogelijk)
Starttijden:
• Alles is mogelijk!
Details:
• Minimaal 20 personen
• Prijs is inclusief BTW
• Prijs is inclusief reiskosten
• Prijs is inclusief benodigdheden
• Prijs is inclusief materialen (beeld & Geluid)
• Prijs in inclusief Presentator
• Prijs is inclusief prijzen voor de winaars
Prijs:
De Prijzen: (incl. btw en alle kosten!)
*Bij minder dan 30 personen, factureren wij 30 personen.
Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Wel eens in een echte legerjeep gereden? Ervaar het nu bij Legerjeep in de Peel!
Voel, beleef, ervaar en proef de indrukwekkende historie van Meijel ‘Kruispunt in de Peel’ in de oorlogstijd; en dat middels een unieke toertocht in een echte legerjeep uit de jaren 50. Aan de hand van het op waarheid gebaseerd verhaal uit het dagboek van ‘Truus Trines’ nemen we je mee op een spannende ontdekkingsreis naar de Tweede Wereldoorlog en de meest bijzondere plekjes van het Peelgebied.
De Legerjeep tocht
Voor vertrek wordt er deskundig uitleg gegeven over het rijden in een legerjeep en leert u kort iets over de geschiedenis en techniek van deze terreinwagen. Met een routeboek in de hand verkent u vervolgens op eigen gelegenheid in een legerjeep de indrukwekkende peelomgeving.
Op diverse locaties onderweg slaat u het dagboek van ‘Truus Trines’ er op na om zo steeds meer te weten te komen over Meijel in de oorlogstijd en van deze vrouw in het bijzonder: ‘Wie is Truus Trines eigenlijk’; Hoe zag één van de donkerste dagen uit de dorpsgeschiedenis van Meijel eruit?; Hoe ging het er aan toe in de korte periode dat Meijel door de Duitsers werd bezet; en wat was het strategische belang van De Peel in oorlogstijd? En nog veel meer…
Legerjeep in de Peel: Een unieke activiteit, voor iedereen toegankelijk, leerzaam, actief en gezellig met elkaar. Romantisch met z’n tweeën; gezellig met het gezin of met collega’s, vrienden of familie.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
Een vrolijke, actieve workshop waar je naast een hoop lol ook nog wat leert over over samenwerking, creativiteit en ik-kracht.
In vier high impact minuten doorloop je de gehele toneelacademie.
Vier minuten?
Ja!
Vier minuten!
En de rest van de tijd dan?
Daarin gaan we het geleerde toepassen in de praktijk! :-).
Deze workshop staat bol van ervaringsoefeningen. Je leert samenwerken op moment dat het er echt toe doet. Je leert creatief denken. Je leert je collega's op een heel andere manier kennen.
"Een heerlijke onderderdompeling in de wereld van het schouwtoneel"
"Ik heb enorm gelachen terwijl het me ergens ook wel een spiegel voorhield."
"Grappig om mijn collega's ook eens zo bezig te zien."
Na deze workshop:
Sfeer van de workshop: Laagdrempelig, hoge impact, actief en humorvol.
De workshop duurt twee uur en vier minuten.
We werken landelijk en we adviseren qua zaal een theatrale omgeving. (Theaterzaaltje, repetitiestudio enz.)
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.
Stel jullie creativiteit op de proef en maak samen een film of filmtrailer op een locatie naar keuze.
Misschien is jullie eigen bedrijf wel de perfecte setting om een ‘verhaal’ op film vast te laten leggen.
Verdeeld in teams gaan jullie tijdens een brainstorm alle ideeën verzamelen en deze vervolgens uitwerken onder begeleiding van onze regisseur.
Als het draaiboek is gemaakt en dus de rollen en het bijpassende verkleedmateriaal zijn verdeeld, gaan jullie samen met de filmcrew naar leuke en geschikte plekken om alle shots te filmen. Maar jullie kunnen ook shinen voor een groen doek en zelf een achtergrond kiezen, op het strand, de jungle, een stad… a world of possibilities.
Jullie bedrijf, product of dienst eens anders in beeld.
Humor of romantiek op de werkvloer, autobiografisch of fictief. Het is jullie verhaal. Acteer en improviseer als de camera draait en have fun, want dat staat wel voorop!
Tijdens de workshop filmproductie kan er worden aangeven welke muziek, speciale effecten, titel, logo etc. jullie toegevoegd willen zien aan de film of filmtrailer.
Onze editor gaat met al het beeldmateriaal en input aan de slag in de studio en het eindresultaat wordt digitaal, zonder kwaliteitsverlies, toegestuurd. Op verzoek en bij voldoende tijd kan er ook ter plekke worden gemonteerd en kunnen de films/ trailers diezelfde dag nog worden vertoond. Absoluut verrassend en leuk om te zien hoe de ideeën van alle teams tot ontwikkeling zijn gekomen.
Ter afsluiting is er nog de uitreiking van de Awards, voor de beste film en voor het beste talent. Dit uitje heeft sowieso een Happy End!
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Maak kennis met rechercheur Woudstra, een politieman in hart en nieren en net opgeklommen tot inspecteur. Dit is zijn eerste grote klus! Aan hem de zware taak om deze moord op te lossen.
Rechercheur Woudstra is ogenschijnlijk kalm en rustig, maar zeer gedreven; er staat immers veel op het spel! Hij moet zich waarmaken; de moord oplossen betekent ongetwijfeld promotie! Maar als het hem niet lukt om deze zaak te klaren...terug naar de straatdienst?
En u? wie bent u? Maffiabaas, prostituee, alcoholist, toiletjuffrouw of non? Bent ù de moordenaar van de man die in de gang van het restaurant ligt?
Met het moorddiner kunt u zich volledig in- en uitleven in een bizarre moordzaak, waar u getuige van bent en zelfs misschien wel direct bij betrokken bent. U speelt een personage in een moordverhaal en krijgt voor aanvang een karakterbeschrijving, een professioneel kostuum en een script waarmee u zich volledig kunt inleven in uw personage en in uw rol.
Nadat u het script hebt doorgenomen en zich hebt omgekleed gaat het spel beginnen.
Tijdens het spelen van het spel zal duidelijk worden wie verantwoordelijk is voor de moord. Tenminste... veel hangt af van uw inlevingsvermogen en scherpzinnigheid. Uiteindelijk geeft iedere speler aan wie zij verdenken van de moord en waarom zij denken dat juist deze persoon de moord gepleegd heeft.
Speel het moordspel en ontdek de dramatische achtergrond van deze gruwelijke moord. Zou u zo’n moord kunnen oplossen?
Of…zelf plegen?
Inclusief:
- Uitgebreid drie gangen diner
- Koffie / thee
- Begeleiding door professionele acteur(s)
- Kleding
- Script
- Prijs voor de beste speurneus!
Prijs:
10 - 19 personen: € 69,50 p.p. excl. BTW
20 - 29 personen: € 64,50 p.p. excl. BTW
30 - 39 personen: € 62,50 p.p. excl. BTW
Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!
Supergezellig iets leuks doen met je collega’s. Lekker knus in een oude trabant en een dagje enorm met elkaar lachen. Jullie lezen elkaar voor uit het dagboek, ontdekken de mooiste plekjes in de regio, laten de lekkerste hapjes uit de De Peel jullie smaken en doen ouderwets leuke spelletjes. Echt quality-time !
Gedurende onze trabant toertochten ontdekt u, aan de hand van het dagboek van Peelwerker ‘Wippe Pier de mooiste plekjes van de Peel.
Voor vertrek wordt er uiteraard deskundig uitleg gegeven over het rijden in een trabant en leert u kort iets over de geschiedenis en techniek van deze cult-auto. Met een routeboek in de hand verkent u vervolgens op eigen gelegenheid al tuffend in de trabant de indrukwekkende peelomgeving. Op diverse locaties onderweg slaat u het dagboek van ‘Wippe Pier’ er op na om zo steeds meer te weten te komen over het leven als Turfsteker, en van deze man in het bijzonder: ‘Wie is Wippe Pier eigenlijk’; Hoe luidt de legende van ‘Gebbel’?; Hoe ging het er aan toe in de turfindustrie?
O.a, brengt u tijdens de tocht een bezoek aan de nog altijd aanwezige Peelherberg waar de peelwerkers hun werkweek het liefste afsloten. In deze herberg wordt u getrakteerd op een typische peellekkernij en bijbehorend kopje koffie of thee (inbegrepen). Trabant in de Peel: Een unieke activiteit, voor iedereen toegankelijk, leerzaam, actief en gezellig met elkaar. Super gezellig met collega’s, vrienden of familie. In het voormalig Oost Duitsland is het synoniem aan de naam trabant niet voor niets ‘mijn maatje’.
De trabant tochten bieden plaats van 1 tot 30 personen. Tot 60 personen bieden we de mogelijkheid om deze tocht te combineren met andere arrangementen, waardoor er een dagvullend programma ontstaat.
Duur:
Circa 3 uur
Starttijden:
Ochtend (hele jaar)
Middag (hele jaar)
Voorwaarden:
Eten en drinken
Als "De Heere van Meijel" hebben we u van alles lekkers te bieden.
Combineren met andere activiteiten
We hebben de mogelijkheid om deze activiteit te combineren met vele andere activiteiten en versnaperingen.
Aantal personen
We hebben mogelijkheden van 2 tot 150 personen. Voor grote groepen doen we u graag een voorstel op maat.
Wij doen ons uiterste best om een fantastisch leuke dag voor jullie te organiseren! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand formulier in!
Hakaworkshops is Haka specialist van Nederland. De leukste workshops op de mooiste plekken, bij u op de zaak, in de tuin achter het bedrijf, horecalocaties, bos, duin, strand, park.
Keuze uit drie haka workshop formats:
De Haka staat garant voor plezier, kracht en verbinding, het is energiek, creatief, uitdagend, 'inclusief' en uniek. Het versterkt de team spirit en zet de toon van de dag. Het geeft elke deelnemer en de groep als geheel een onuitwisbare herinnering aan de dag. Het is een kleurrijke en informele setting.
Tijdens de workshop maken we foto's en korte filmpjes en maken we één Haka groepsfoto.
Aanbieding inclusief:
The Haka Original Workshop.
This Haka team event guarantees fun, strength and connection, it's energizing, creative, challenging, 'inclusive' and unique. It reinforces the company spirit and sets the tone of the day.It gives each participant and the group as a whole an indelible memory of the day.
It is a colorful and casual setting. During the workshop we take photos and short videos and of course the rememorable Haka group photo. Offer includes: haka bandanas, some great photos & videos of your workshop.
LinkedIn-aanbeveling van iemand van Rijksgebouwendienst:
Aan
"Ik heb zelden een evenement meegemaakt waarbij niet alleen ik, maar alle circa 100 deelnemers een workshop zo leuk vonden. Er klonk een hard instemmend gejuich toen onze dagspreker zei dat hij genoten had van de Hakaworkshop.
Williams' vermogen om met de 1 uur durende workshop iedereen betrokken, enthousiast en geïnspireerd te houden is bijzonder. En naar het einde toe waren de Haka-presentaties van alle teams 'slagroom op de taart'. William zorgde ervoor dat iedereen met een glimlach de rest van het programma deed. Als Haka-master en evenementenorganisator verdient William mijn hoogste aanbeveling."
"I have rarely experienced an event where not only me but all the other approximately 100 participants enjoyed a workshop so much. There was a loud cheer of approval when our speaker of the day said he had enjoyed the Haka workshop so much.
Williams' ability to engage, enthuse and inspire everyone with the 1 hour workshop was exceptional
Towards the end the great Haka presentations of all teams were 'icing on the cake'. With the Haka experience everyone continued the rest of the program with a smile. As a Haka master and event organizer, William deserves my highest recommendation."