Sportief & Actief Bedrijfsuitje in Helmond

Filteren

Filters

LenteUitjes
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
50 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Outdoor water
  • Outdoor sport en actie
  • Indoor sport en actie
  • Fun op wielen
  • Outdoor lucht
  • Plaats, regio of provincie: Helmond
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Team 1... Ready?... GO! Het eerste team gaat de uitdagingen van het circuit te lijf onder het gejuich van het publiek. Maar wordt dit ook de snelste tijd?

    Van Pitstop tot Pimp Shop!
    Van ontwerp naar complete zeepkist, in teams van 4 tot 8 personen. Wie zijn verantwoordelijk voor het constructieve en creatieve deel? En wie spelen de games en opdrachten om geld te verdienen?

    Met het gewonnen geld kan worden geshopt in de Pimp-My-Ride Tuning Shop. Verkrijgbaar zijn de meest waanzinnige accessoires als ’dikke’ uitlaten, ’bling-bling’ zijspiegels, zwaailichten, alarmsystemen, LED verlichting, bull-bars, kentekenplaten met inspirerende en maffe teksten, etc.

    Grand Prix… action!
    In een waanzinnig spannende tijdrit voeren de chauffeurs een aantal zenuwslopende opdrachten uit met de zeepkist. Een combinatie van techniek, vernuftige uitvoering en snelheid maakt een winnend zeepkisten team…

    Een remwegtest wordt gevolgd door een chauffeurswissel, waarna een foutloze slalom leidt naar de whoop-de-doo’s en scherpe bochten in het circuit. Wat is de eindtijd? Hoeveel strafseconden worden erbij opgeteld? Kortom… Wélk team wint de Zeepkisten Grand Prix?

    Programmaduur: 3 tot 3½ uur.
    Vergaderfaciliteiten aanwezig.

    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte over dit bedrijfsuitje/ teamuitje het aanvraagformulier in!

    10 - 750 personen

    De winter is aangebroken! 

    Santa Claus is coming to town. Een winterse rally waarbij er kerstballen uit de boom geschoten worden. Vervolgens gaat u in authentieke legerauto's door een winter wonderland rijden. Men dient de verloren pakjes die uit de arrenslee zijn gevallen te verzamelen zodat de kerstman deze nog op tijd (voor de Kerst) kan gaan bezorgen. 

    In teams van 8 personen gaat u op kerstmissie met de legerjeeps. De teams krijgen diverse opdrachten van de kerstman. Deze opdrachten stellen wij in overleg met u samen. Omdat wij zo van de winter en kerstperiode houden, organiseren we dit evenement vanaf nu ook in de lente, zomer en herfst! ABC Events is een evenementenbureau dat zich richt op high-end evenementen voor grote groepen. 

    Voor meer informatie of een offerte kunt u hieronder vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    16 - 500 personen

    Energize Your Team! (Indoor & Outdoor)

    De leukste ‘Energizers’ om je team mee op te laden…
    Verras jouw collega's met originele activiteiten, ga samen lachen om vervolgens het jaar vol energie af te sluiten of natuurlijk te beginnen...

    Wat is een energizer?
    Een energizer is een korte actieve teamactiviteit die bij ons meestal tussen de 30 en 60 minuten duurt.
    Het draait hierbij om activiteiten die gasten vooraf niet verwachten, plezier maken en lachen.

    Online en offline
    Wij hebben energizers die tijdens live events georganiseerd kunnen worden, maar ook opties voor online evenementen. Moet je een online evenement organiseren in zoom of teams en ben je bang dat de energie bij de kijkers teveel inzakt? Wij adviseren je graag hoe je er voor kan zorgen dat het publiek er bij blijft en ook na een online sessie enthousiast de computer afsluit...

    Wanneer organiseer je een energizer?
    Energizers zijn op allerlei momenten en voor allerei soorten evenementen geschikt. Van een kick-off meeting tot een sales meeting tot een standaard bedrijfsuitje of kerstfeest.

    Wij adviseren altijd energizers te organiseren op die momenten dat het extra energie gewenst is of om het ijs te breken. Dus bijvoorbeeld aan het begin van de vergadering of juist aan het einde van de dag.

    Maar energizers zijn ook heel geschikt voor een ochtendsessie na een feestavond. Zeker nu met corona. Feestavonden lijken misschien te stoppen om 00.00 uur, maar dat hoeft niet. Om 7.00/8.00 uur 's ochtends kunnen we gewoon verder met een echte 'Morning Disco' inclusief DJ, Glowsticks, dansvloer, etc.

    Wat voor energizers organiseren jullie
    Er zijn vele energizers mogelijk, maar wij geven de voorkeur aan (licht) actieve sessies zoals:

    • A Sunrise Disco Party
    • Silent Disco Hit Bingo
    • Boxing clinic
    • Haka clinic
    • En meer...

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    50 - 1000 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment

    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 


    De zeepkist bouwen:

    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 


    Laat je niet kisten! 

    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen

    10 tot 20 personen € 50,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 40,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 32,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 27,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    10 - 200 personen

    Avontuurlijke, uitdagende, intensieve en inspirerende gemotoriseerde en outdoor activiteiten.

    Of het nu gaat om het motiveren van uw medewerkers, een schouderklopje in de vorm van een beloning, het versterken van de band met uw relaties, of een belangrijk traject dat succesvol is afgesloten.

    ORC Events helpt u graag bij het op maat samenstellen van uw eigen unieke evenement boordevol spanning, spectaculaire uitdagingen, avontuurlijke belevenissen, actie en een hoge dosis lol.

    Van bedrijfsfeestje tot afdelingsuitje en van relatiedag, tot een uitdagende teambuildingsdag een vergaderarrangement, een familie of vrijgezellenuitje of een rijvaardigheidstraining u kunt de diverse activiteiten uitbouwen tot uw eigen unieke evenement.

    Met een ruime kuize uit verschillende activiteiten zoals Land Rover rijden, Quad rijden, Motor trial, Trial rijden of ongemotoriseerde activiteieten zoals een GPS wandeling, team building activiteiten of een Mountainbike clinic. Alle activiteiten zijn samen te vormen naar een voor u passend arrangement. We hebben een ruim assortiment aan activiteiten en samen maken wij graag een arrangement op maat. Voor iedere doelgroep en ieder budget!

    Catring mogelijkheden zoals lunch, BBQ, outdoorcooking workshop of een 3 gangen diner zijn geen probleem bij ORC Events. Tevens werken we samen met tal van verschillende slaapaccommodaties.

    Interesse in een onvergetelijk bedrijfsfeest? Dan bent u bij ORC Events aan het juiste adres. Al meer dan 12 jaar ontvangen wij de gasten met veel plezier in een ongedwongen cultuur en zorgen wij voor een dag om nooit te vergeten. 

    Ik zie uw aanvraag graag tegemoet.

    2 - 300 personen
    Het cabrio gevoel van de jaren 70 herbeleven. Zon in je gezicht, gevoel van vrijheid en de wind door je haren!

    Het typische geluid van een luchtgekoelde kever cabrio. U navigeert door een landelijke omgeving in één van onze 35 authentieke reclamevrije Kever cabrio’s of 15 VW busjes. Hierbij maakt u gebruik van verschillende uitdagende navigatietechnieken afkomstig uit de rallywereld.

    Na een korte briefing start u met de Kever Cabrio onder een echte rallyboog. Hier wordt uw tijd geregistreerd. De bedoeling is de door ons uitgezette landelijke route zo foutloos mogelijk te rijden. Door het track-trace systeem in de Kevers is het mogelijk deze nauwgezet te volgen. Hierdoor kan exact gezien worden wat de snelheid is geweest en welke route gevolgd is. Onzichtbare flitspalen bekeuren snelheidsduivels met strafpunten. Alle tijden van uw equipe en die van uw collega's zullen aan het einde van de rally in het eindklassement te zien zijn.

    Tijdens uw rit, die door een prachtige landschap voert, wordt u langs interessante bezienswaardigheden geleid en staan u verschillende teamuitdagingen te wachten. Heeft u bijvoorbeeld al eens geblinddoekt achter het stuur van een klassieker willen zitten? Dit is uw kans!

    Onze programma’s kennen bovenal een sportief maar vooral een ontspannen karakter en speciaal voor u op wens gemaakt. Prijs vanaf € 59,95 p/p 

    • Een geheel verzorgd professioneel rallyprogramma
    • Huur van onze exclusieve reclamevrije (Kever cabriolets of) VW busjes
    • Inclusief brandstof en all-risk verzekering
    • Professionele rally met GPS tijdregistratiesysteem, Start- en finishboog en afgedrukt eindklassement
    • Bemande controleposten
    • Sleutelhanger in de vorm van een Kever cabrio of VW busje
    • De (groeps)foto’s van het evenement via een persoonlijke inlog op onze site te bekijken
    • Versnaperingen voor onderweg
    • CO2 neutraal
    • Diverse leuke pitstops en teamuitdagingen
    • Een prijs voor de winnende equipe

    Optie:
    Seventies party
    Overnachting
    Etc.

    Natuurlijk kunnen wij ook uw persoonlijke wensen in ons programma opnemen. Bent u enthousiast geworden en wilt u meer informatie, vul dan onderstaand informatieformulier in.

    Ook bij het organiseren van een geslaagde familiedag zijn wij van de partij.
    12 - 400 personen

    Een geschikte activiteit voor zowel jong als oud kan je dit zeker noemen! De American Schoolbus Battle is een activiteit waarbij je een busrit naar verschillende historische plekken combineert met een heuse GPS-speurtocht.

    Hoe ziet je dag eruit?
    Je wordt ontvangen bij Fort Lunet. Hier heb je de mogelijkheid om samen met je gezelschap te genieten van een warme kop koffie of thee en een stuk appelgebak. Wanneer iedereen compleet is dan zorgen wij dat er een activiteitenbegeleider is die de gehele middag bij jullie blijft. Hij of zij brengt jullie naar de Amerikaanse Schoolbus die voor het fort staat geparkeerd. Stap in en vertrek naar de eerste locatie.

    Eenmaal aangekomen op de eerste locatie stapt iedereen uit en volgt een uitleg van de activiteit. Maar eerst gaan we het gezelschap verdelen in kleinere teams die het tegen elkaar op gaan nemen. Zit iedereen in een team? Dan krijgen deze groepjes allemaal een navigatiemap en een GPS uitgedeeld. Jullie activiteitbegeleider geeft een uitleg over het navigeren met een GPS en wanneer alles duidelijk is mag je vertrekken!

    Je bent begonnen met de speurtocht en gaat zoeken naar de eerste navigatiepunten. De GPS wijst hemelsbreed naar het punt wat je zoekt. Je kan niet dwars door de gebouwen heen lopen en dus moet je een route eromheen vinden. Denk je dat je op de juiste plaats ben aangekomen? Maak dan de opdracht die in jullie navigatiemap zit. Zo ga je alle navigatiepunten zoeken en probeer je de antwoorden zo goed mogelijk uit te voeren. Ieder team heeft een andere route. Hiermee voorkomen we dat iedereen achter elkaar aan loopt. Je gaat elkaar wel ongetwijfeld tegenkomen onderweg!

    Heb je alle opdrachten gemaakt? Dan is het tijd voor een pauze. Hier kan je even tot rust komen en genieten van een drankje samen met het complete gezelschap. Na de pauze stappen alle teams weer in de bus om naar de volgende locatie te reizen.

    Hier begint deel twee van de American Schoolbus Battle. Ook hier ga je met de GPS Speuren naar bepaalde punten en opdrachten maken. Wanneer iedereen hier klaar mee is stap je weer in de bus en ga je terug naar Fort Lunet. Onderweg levert ieder team de mapjes met antwoorden in en kijkt de activiteitbegeleider na.

    Eenmaal terug bij Fort Lunet is het tijd voor een prijsuitreiking. Wie heeft er de meeste antwoorden goed en wint de American Schoolbus Battle? Dat maken wij bekend in een ludieke prijsuitreiking.

    Voorbeeldprogramma*:

    • 12.30 uur – Ontvangst met koffietafel en gebak (exclusief)
    • 13.00 uur – Start bustocht naar locatie één.
    • 13.30 uur – Uitleg van de American Schoolbus Battle
    • 15.00 uur – Pauze op een terras (exclusief drankjes)
    • 15.30 uur – Volgende busrit naar locatie twee
    • 16.00 uur – Start Deel twee van American Schoolbus Battle
    • 17.15 uur – terugrit naar Fort Lunet
    • 17.30 uur – Start heerlijke barbecue (exclusief)

    *Dit is slechts een voorbeeldprogramma. De tijden en aanvullingen zijn in overleg te bepalen.

    Prijs De prijs van de American Schoolbus Battle is op aanvraag

    Culinair programma

    • Eten en drinken zit niet standaard bij de American Schoolbus Battle
    • Heb je interesse in eten en drinken? Laat ons dit weten en dan kijken wij samen met jou naar de mogelijkheden
    • Eén locatie voor de activiteit en eten en drinken

    Informatie schoolbussen

    • De Amerikaanse schoolbus wordt verhuurd inclusief bestuurder
    • Je kan ervoor kiezen om met eigen vervoer naar ons toe te komen, in overleg kunnen wij jullie ook ophalen.

    Overige arrangementen

    Naast de American Schoolbus Battle organiseren wij nog meer activiteiten. Ben je benieuwd naar ons complete aanbod? Kijk op www.uitinzuid.nl of vul het contactformulier in voor meer informatie over personeelsuitjes, familiedagen en teamuitstapjes.

     

    10 - 100 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De steptochten van Holland Tour Guides kunt u in elke stad van Nederland organiseren. Niet alleen kunt u bij ons een handige gids reserveren die van alles weet te vertellen over de omgeving waar u doorheen komt, ook kunt u heel gemakkelijk uw steptocht uitbreiden met één van onze talloze andere speciale evenementen. Natuurlijk zijn wij zeer bekend met allerlei uitgaansmogelijkheden en horeca-etablissementen in de door u uitgekozen stad. Bespreek dan ook het complete arrangement “from start to finish” met onze enthousiaste medewerkers. Uiteraard Coronaproof!

    Laat u verrassen door de zeer uitgebreide mogelijkheden die wij u kunnen bieden om uw dagje uit zo uniek mogelijk te maken, vorm gegeven op basis van uw eigen wensen en voorkeuren. Voor uw familiehappening, personeelsfeestje of vriendenreünie, bij Holland Tour Guides komt u voor een enerverend uitje altijd aan uw trekken!

    Inclusief:
    – Professionele privé gids (met jarenlange ervaring)
    – Sportieve Steps
    – Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 – 14 personen € 24,50 p.p. excl. BTW
    15 – 29 personen € 22,50 p.p. excl. BTW
    30 – > personen € 19,50 p.p. excl. BTW

    10 - 200 personen

    Supergezellig iets leuks doen met je collega’s. Lekker knus in een oude trabant en een dagje enorm met elkaar lachen. Jullie lezen elkaar voor uit het dagboek, ontdekken de mooiste plekjes in de regio, laten de lekkerste hapjes uit de De Peel jullie smaken en doen ouderwets leuke spelletjes. Echt quality-time !

    Gedurende onze trabant toertochten ontdekt u, aan de hand van het dagboek van Peelwerker ‘Wippe Pier de mooiste plekjes van de Peel. 

    Voor vertrek wordt er uiteraard deskundig uitleg gegeven over het rijden in een trabant en leert u kort iets over de geschiedenis en techniek van deze cult-auto. Met een routeboek in de hand verkent u vervolgens op eigen gelegenheid al tuffend in de trabant de indrukwekkende peelomgeving. Op diverse locaties onderweg slaat u het dagboek van ‘Wippe Pier’ er op na om zo steeds meer te weten te komen over het leven als Turfsteker, en van deze man in het bijzonder: ‘Wie is Wippe Pier eigenlijk’; Hoe luidt de legende van ‘Gebbel’?; Hoe ging het er aan toe in de turfindustrie? 

    O.a, brengt u tijdens de tocht een bezoek aan de nog altijd aanwezige Peelherberg waar de peelwerkers hun werkweek het liefste afsloten. In deze herberg wordt u getrakteerd op een typische peellekkernij en bijbehorend kopje koffie of thee (inbegrepen). Trabant in de Peel: Een unieke activiteit, voor iedereen toegankelijk, leerzaam, actief en gezellig met elkaar. Super gezellig met collega’s, vrienden of familie. In het voormalig Oost Duitsland is het synoniem aan de naam trabant niet voor niets ‘mijn maatje’.

    De trabant tochten bieden plaats van 1 tot 16 personen. Tot 31 personen bieden we de mogelijkheid om deze tocht te combineren met andere arrangementen, waardoor er een dagvullend programma ontstaat.

    Duur:
    Circa 3 uur

    Starttijden:
    Ochtend (hele jaar)
    Middag (hele jaar)

    Voorwaarden:

    • Bestuurder minimaal 24 jaar en in het bezit van een geldig rijbewijs B
    • Borg : € 100,- per trabant met een maximum van € 500,00 per boeking
    • Overige voorwaarden en huurcontract


    Eten en drinken
    Als "De Heere van Meijel"  hebben we u van alles lekkers te bieden. 

    Combineren met andere activiteiten
    We hebben de mogelijkheid om deze activiteit te combineren met vele andere activiteiten en versnaperingen. 

    Aantal personen
    We hebben mogelijkheden van 2 tot 150 personen. Voor grote groepen doen we u graag een voorstel op maat.

     Kosten:
    Tot 16 jaar: prijs inclusief verzekering, brandstof, frisdrankje en lekkernij onderweg a 18,50 p.p. (incl btw)
    V.a. 16 jaar: prijs inclusief verzekering, brandstof, koffie/thee en lekkernij onderweg a 41,50 p.p. (incl btw)
    Wij doen ons uiterste best om een fantastisch leuke dag voor jullie te organiseren! Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand formulier in!

    2 - 150 personen

    Laat u uitdagen door uw collegea of vrienden voor een duel. Er wordt geschermd met een sabel of een degen. Het is de bedoeling om je tegenstander te raken zonder zelf geraakt te worden. Eén ding is vrijwel zeker, na deze clinic bent u geraakt door deze spannende sport. Schermen is een zeer veilige sport die uitstekend geschikt is voor mannen en vrouwen, jong of oud. Een ieder kan op zijn eigen niveau meedoen. 

    Deze clinic wordt desgewenst op locatie gegeven door Maître Ad van der Weg. Ad heeft een zeer ruime ervaring in het geven van schermlessen en clinics. Hij is in het bezit van het hoogste internationale diploma en was jarenlang bondscoach Schermen van het Nationale Moderne 5 kampteam. Verder was hij Hoofd Opleidingen van de Koninklijke Nederlandse Schermbond. Wij werken uitsluitend met gediplomeerde schermleraren.
    Nieuw: het is nu ook mogelijk om te schermen met een elektronisch aanwijsapparaat.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    1 - 60 personen

    Een bedrijfsuitje of personeelsfeest in een échte Engelse Dubbeldekker bus? Dit is je kans! Dubbel Dekker Diner verzorgt het meest bijzondere bedrijfsuitje of personeelsfeest sinds jaren! Lekker touren in een echte Dubbeldekker bus, een compleet 3-gangen diner onderweg, drankjes aan boord, muziek en gezelligheid in 1 all-inclusive programma. We halen u op, en brengen u weer ‘thuis’! Waar ook in Nederland!

    Drie mooie restaurants, een dubbel dekker bus en een gezellige groep: onze Engelse Dubbeldekker tourt van u voorgerecht naar hoofdgerecht naar nagerecht. En tussen de gangen door wordt het steeds gezelliger in de gezelligste Dubbeldekker bus van Nederland…Is het de bar aan boord, de partyverlichting of het draaien van jullie eigen Spotify hits? Wanneer je combinatie arrangementen zoekt, denkt de Bus ook graag met je mee.

    Cessna vliegen onderweg, Engelse Highland Games of een Pub Quiz? Wij verzorgen het allemaal! Zoek je jullie volgende personeelsuitje of feestavond, dan moet je dit meemaken!

    Dit uitje is mogelijk vanaf € 75,00 per persoon excl. btw, en vanaf 25 personen.


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    25 - 500 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. Uiteraard Coronaproof!

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Voor elke door u gebouwde fiets, verzorgt de stichting Tools to Work een fiets die zal worden verscheept naar een project in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 1000 personen

    Klaar voor een sportief, maar toch oergezellig bedrijfsuitje? Dan kies je met de Highland voor het perfecte bedrijfsuitje. Dit is namelijk het vetste uitje van heel Nederla... euh Schotland! Boek snel bij Uitjesbazen, dé nummer 1 in bedrijfsuitjes en teambuilding activiteiten!

    Maak kennis met Mr. John

    Onder leiding van Mr. John gaan jullie de strijd met elkaar aan. Gekleed in Schotse kilt en muts gaan jullie beginnen aan de Highland Games. Het gaat hierbij niet om pure kracht, maar om teamspirit. Samenwerking, communicatie en strategie zorgen naast kracht en finesse voor een strijd als nooit tevoren. Dit alles maakt het een perfecte teambuilding activiteit.

    Speel dé leukste Schotse spellen

    • Iedereen is gehuld in Schotse kledij;
    • Ludieke Schotse games, inclusief professionele begeleiding;
    • Unieke Schots ingesproken, grappige voice-over;
    • Zo samengesteld dat naast kracht, er talloze andere kwaliteiten van belang zijn.

    Op de dag zelf

    Jullie worden ontvangen op een door jullie gekozen locatie. Bij ontvangst wordt iedereen direct in Schotse kledij gehesen om in de stemming te komen. De teams worden gevormd en op ludieke wijze aan elkaar voorgesteld. De doedelzakmuziek kan hier uiteraard niet uitblijven... Nu kan de strijd echt losbarsten! De leukste Highland Games zullen voorbij komen. Denk aan bijlwerpen, jutezakwerpen, touwtrekken, whisheyvat rollen en nog veel meer...

    Aan het einde van deze ludieke dag wordt het winnende team bekend gemaakt. De winnaars gaan er vandoor met de felbegeerde trofee en als extraatje een fles Scottish whiskey! 

    Hongerig geworden?
    Wij kunnen vooraf, tijdens en/of achteraf een lunch, diner en/of borrel regelen. Laat het ons gerust weten en wij denken met jullie mee.

    Prijs
    Vanaf €29,50 per persoon

    Duur
    2,5 uur  

    20 - 300 personen

    City Battle:

    De teams starten vanuit uw eigen locatie of horeca bedrijf en volgen de route die aangegeven wordt op de telefoon of ipad.
    Tijdens dit teambuildingspel komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en teruggekoppeld!

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Centraal in het gebied bevindt zich een begeleider waar de teams naar toe kunnen gaan om verschillende uitdagende denk-, durf of doe challenges uit te voeren.

    Wie durft een meelworm te eten of wie kan op afstand ontdekken wat er door de instructeur wordt uitgebeeld? (er zijn meerdere challenges waaruit gekozen kan worden)

    Door slim te spelen kan de challenge area vaker bezocht worden en zullen er extra punten verdiend worden!

    Het programma ziet er als volgt uit: (Tijdstip van aanvang bepaalt u zelf):

    14.00 uur           ontvangst op locatie
    14.30 uur           Uitleg en teamindeling City Challenge 

    14.45 uur           Aanvang City Challenge
    16.30 uur           Einde City Challenge en korte pauze

                              (terwijl wij een ludieke prijsuitreiking voorbereiden)    

    16.45 uur            De prijsuitreiking, een act op zich en de leukste en ludiekste foto's en video's worden gepresenteerd.

    17.00 uur            Einde van zeer leuke activiteit.
    17.00 uur            Evt. borrel en diner (optioneel)
    De eindtijd bepalen jullie natuurlijk zelf. Alle foto en video-opdrachten worden naar u verstuurd als contactpersoon.

     

    Kernwoorden: Samenwerken, teambuilding, communicatie, elkaar beter leren kennen, motivatie en humor

    20 - 800 personen

    Het doel van de Teambuilding met Roofvogels is om de samenwerking te verbeteren, een goede groepsdynamiek te creëren sociale contacten en meer vertrouwen in elkaar te krijgen. 

    Tijdens de Teambuilding met Roofvogels komen aan bod; leidinggeven, communicatie, samenwerken, creativiteit en vertrouwen.

    Er zijn diverse onderdelen maar we verklappen nog niet alles.

    We splitsen de groep en afzonderlijk van elkaar krijgt elke deelgroep een valkerij techniek geleerd. Dan komt men weer bij elkaar en moeten ze eerst elkaars informatie aanvullen voordat de techniek kan worden uitgevoerd.

    De deelnemers kiezen telkens een andere leider. Die heeft de taak de groep met armen en benen zo op te stellen dat ze een moeilijke vliegroute voor een van de roofvogels nabootsen. Heeft de roofvogel een geslaagde vlucht gemaakt tussen de armen en benen door dan neemt een ander de leiding over en ok die creëert dan weer een andere opstelling.

    Hoe is het vertrouwen in je collega’s? Durf je een roofvogel tussen je benen door laten vliegen terwijl je door een collega wordt aangestuurd.

    Naast deze voorbeelden zijn er natuurlijk nog meer onderdelen waarbij de groep zelf actief aan de gang gaat. Een volkomen veilige Teambuilding want de valkeniers weten uit ervaring wanneer ze een onderdeel anders moeten doen of misschien beter helemaal niet. Dat hangt dan af van de groepsdynamiek.


    Prijs:
    Vanaf € 1000,00 ongeacht de locatie in België of Nederland. We rekenen geen reiskosten.
    100% aftrekbaar WKR-regeling

    Doelgroep:
    Iedereen die op spannende wijze zijn communicatieve en leiderschap vaardigheden wil verbeteren.

    Waar?
    Datum, tijd, locatie en programma zijn maatwerk. Onze teams komen graag naar elke gewenste locatie.
    Vul voor meer informatie of vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 150 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitjes organiseren in Helmond begint bij WegmetdeBaas.nl. Of u nu op zoek bent naar actieve bedrijfsuitjes, teamuitjes of workshops: op WegmetdeBaas vindt u altijd het bedrijfsuitje dat u zoekt. Uiteraard zijn de uitjes Coronaproof! Om de zoekresultaten te verfijnen, kunt u gebruik maken van "Uitgebreid Zoeken" links op de site. Hier kunt u uw regio invoeren, rubrieken kiezen, en het aantal personen opgeven om direct de meeste passende uitjes te bekijken!