Orgineel Teamuitje in Deventer

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
397 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Deventer
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Kruip nu zelf in de huid van Kim de Rooij en Bob Lemmens. Ervaar Undercover als City game. Dit is hét uitje voor ieder gezelschap. Enerverend, spannend en meeslepend..

    Ga achter Ferry Bouwmans aan
    Een reeks moorden houdt de stad al dagenlang in hen greep en jullie worden er als rechercheur bij gehaald. Er zijn namelijk verschillende aanwijzingen gevonden die leiden naar de dader. Iemand in het kartel. Weten jullie deze zaak op te lossen?

    • City game met spelmateriaal en app.
    • Top-notch drukmateriaal.
    • Koffer vol bewijsmateriaal.
    • Professionele begeleiding.

    Verzamel al het bewijs en pak de dader
    Gewapend met een koffer vol bewijsmateriaal gaan jullie de straten van de stad in. Bij elke plaats delict, die in jullie systeem benoemd staat, kunnen jullie bewijsmateriaal ontcijferen om stapje voor stapje dichterbij het antwoord te komen. Hebben jullie “what it takes” om jezelf neer te zetten als een échte rechercheur en helpen jullie de politie met het opsporen van de daders? Ervaar nu zelf Undercover!

    Tijdsduur: 2,5 uur.
    Prijs: 
    vanaf €24,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 5 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Undercover met een lunch, diner of borrel! 

    5 - 2500 personen

    Holland Tour Guides komt nu met een spectaculaire virtuele game. De politie heeft dringend jullie hulp nodig om een lastige moordzaak op te lossen. Achterhalen jullie de dader en het moordwapen? Dan slepen jullie de hoofdprijs in de wacht! 

    In teamverband gaan jullie de strijd met elkaar. Elk team wordt voorzien van een smartphone, een plattegrond en een handleiding. In anderhalf uur tijd dienen jullie zoveel mogelijk aanwijzingen te verzamelen. Op deze manier wordt het raden van de juiste dader en het juiste moordwapen steeds makkelijker. Wie heeft de grootste ‘speurneus’?

    Om het allemaal nog iets interessanter te maken hebben we ook enkele foto-opdrachten in het programma verwerkt. Welk team creëert de meest realistische ‘crime scene’ en welk team schiet de meest ‘criminele’ teamfoto?

    Kronen jullie je tot hét detective-team van de dag? Onder het genot van een welverdiend drankje worden de winnaars gehuldigd! Veel speur-plezier!

    Inclusief:
    - Een smartphone per team
    - Professionele begeleiding
    - Een consumptie
    - Een prijs voor het winnende team
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 32,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 29,50 p.p. excl. BTW  
    Vanaf 30 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW

    10 - 500 personen

    Het belooft een spannende strijd voor het hele gezelschap te worden. Jullie moeten allerlei opdrachten volbrengen en van alle markten thuis zijn om aanspraak te maken op de titel 'Alleskunner'. Afhankelijk van de grootte van uw gezelschap gaat u individueel of in teams aan de slag. Zo zullen jullie bijvoorbeeld (letterlijk) door het oog van de naald gaan en zo snel mogelijk een ballon opblazen totdat hij knapt... En wie kan het beste leeftijden en gewichten inschatten? Als je gedurende alle spellen niet als laatste eindigt en de meeste punten weet te verzamelen dan win je de hoofdprijs en mag je jezelf "De Alleskunner" noemen!

    Uiteraard hoort bij dit event een enthousiaste spelmeester, die de actie van gepast commentaar zal voorzien en alles in goede banen zal leiden.

    Natuurlijk is het niet zo dat wij de verliezende kandidaten met een oneerbiedig “tot nooit meer” naar huis sturen, zoals in het TV programma. Via een puntentelling houden we bij wie de taken het beste weet te volbrengen en komen we er achter wie de echte “Homo Universalis” is.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 37,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW

     

    Boekt u dit uitje in december? Dan speelt u dit hilarische spel in gezellige kerstsferen en voegen wij een "kerstachtig-tintje" aan de opdrachten toe. 

    10 - 100 personen

    Zelfstandig vliegen en navigeren, aangevallen worden door de vijand in de lucht en rallyrijden met authentieke legertrucks. De missie waar het allemaal in gebeurd: “De Vermiste Generaal”.

    In de ochtend krijgt u met uw collega’s een briefing op onze vliegbasis in Teuge. Kort hierna krijgt u een spoedcursus vliegen en navigeren. Piloten zijn schaars in oorlogstijd, dus er is geen tijd te verliezen.

    Als u halverwege de ochtend deze spoedcursus met succes heeft afgerond, komt het moment van de waarheid. U gaat onder deskundige begeleiding van een ervaren vlieger een luchtpatrouille vliegen in teams van 3 personen. Uw doel: vlieg het vijandelijke gebied in en leg contact met de generaal.

    Het vijandelijk gebied doet zijn naam eer aan, na enkele minuten vliegtijd wordt u gevolgd door een vijandelijk toestel (optioneel) In uw training heeft u hier mee om leren gaan; lukt het uw team om dit toestel af te schudden? Mocht het u lukken om contact te leggen met de generaal dan noteert u de positie en de code die deze u verschaft. Deze heeft u later nodig om de Duitse controlepost te doorkruisen. 

    Eenmaal terug op de vliegbasis heeft het grondpersoneel de legervoertuigen voor u en uw teamleden in gereedheid gebracht.  Met deze bijzondere voertuigen moet u de generaal zien te bevrijden uit het vijandelijk gebied.

    Het team dat er in slaagt de generaal veilig terug te brengen op het hoofdkwartier zal hiervoor rijkelijk beloond worden.

    Durft u deze missie uit te voeren?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 200 personen

    Met ruim ervaring en veel enthousiasme ontwikkelt en organiseert Excel Events teambuilding programma’s op maat op diverse locaties.

    Vanuit onze thuisbasis De Werfloods in Arnhem organiseren we een sportieve teamdag voor het hele bedrijf tot een avontuurlijk teamuitje! Voor iedereen toegankelijk en overal te organiseren.

    Bekijk hieronder onze Top 10 teambuilding activiteiten en workshops:

    1. Boksworkshop Sparren met DISC
    2. Bamboe bouwen obv Appreciative Inquiry
    3. Bruggen bouwen
    4. Teamwork challenges
    5. Construction game
    6. Vlotten bouwen
    7. Handboogschieten
    8. Teamdag Arnhem
    9. Expeditie Robinson 
    10. Pionieren met palen

    Natuurlijk is het mogelijk om de uitjes te combineren met een lekkere lunch, een diner of gezellige borrel! 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    5 - 500 personen

    De Alleskunner: Een Sensationeel Avontuur Vol Lachen en Uitdagingen! 
    Droom je ervan om in de schijnwerpers te staan? Dit is je kans! Stap in de knotsgekke wereld van De Alleskunner, het razendpopulaire programma dat je kent van TV! Dit teamuitje is niet zomaar een activiteit; het is een ware studio-spelshow sensatie die je niet snel zult vergeten. Bereid je voor op pure entertainment, een ongekende dosis hilariteit en een lachsalvo dat nog lang zal nagalmen!

    Wat maakt De Alleskunner zo onweerstaanbaar? 
    In dit spektakel vol variatie en spanning word je uitgedaagd door razendsnelle spelrondes. Slechts één deelnemer wordt per keer uitgeschakeld, maar maak je geen zorgen - iedereen kan meedoen, ongeacht je vaardigheden! Terwijl de competitie intenser wordt naarmate de groep kleiner wordt, is er altijd een tweede kans in de Afvallers Zone. Hier kunnen degenen die zijn uitgeschakeld, bewijzen dat ze nog steeds in de race zitten!

    Een Dolle Boel vol Uitdagingen en Verrassingen! 
    Van het doven van kaarsen met waterpistolen tot het navigeren in het donker met een blinddoek om en het vangen van ballen te midden van een stuiterbalregen - elke uitdaging brengt hilariteit en competitie naar een hoger niveau. Het voelt als een eigenaardig experiment waarin lachen gegarandeerd is. En het beste van alles? Jij en je team staan centraal in dit bizarre, maar oh zo grappige avontuur!

    Wij Maken het Op Maat voor Jouw Team! 
    Bij De Alleskunner draait alles om jou. We passen onze spellen aan op basis van jouw team en zorgen voor de perfecte locatie. Onze creativiteit kent geen grenzen, wat betekent dat de mogelijkheden eindeloos zijn! Waar wacht je nog op? Boek vandaag nog en wij nemen vrijblijvend contact met je op om jouw ultieme teamuitje te plannen. Durf jij met jouw team deze spectaculaire uitdaging aan te gaan? Het avontuur roept!  #DeAlleskunnerChallenge

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Een quizcafé, heerlijk borrelen en happen terwijl je je hersens laat kraken!

    Voor je verder leest: weet je het zeker? Een pubquiz kan namelijk verstrekkende gevolgen hebben voor de relaties binnen de groep collega’s, vrienden of teamleden waarmee jij deze battle aangaat. Voor je het weet blijken de verhoudingen compleet verschoven, wie is de slimste? 

    De pubquiz is de leukste manier om voor eens en altijd het verschil tussen brein en branie te bepalen. En ondertussen wordt er goed gezorgd voor de inwendige mens. Je speelt de quiz in combinatie met een borrel en een hapje.

    Wat staat je te wachten tijdens de Pubquiz?

    Jouw gezelschap wordt ontvangen door een heuse quizmaster. Hij of zij geeft jullie een uitgebreide speluitleg en dan worden er teams gemaakt. Aan de hand van vragenrondes gaan we de absolute meesterbreinen bepalen.

    Ja/nee-rondes, multiple choice, schattingsrondes, fotorondes, en natuurlijk buzzrondes: wie het snelst op de knop drukt en juist antwoordt pakt de punten.

    Uiteraard steken we de quiz zo breed mogelijk in, met algemene kennis alleen ga je het zeker niet redden. Muziekfragmenten herkennen, geschiedenis- en aardrijkskundevragen, tv- en mediavragen, anagrammen oplossen en hoeveel weet je eigenlijk van literatuur?

    De beste masterminds komen elkaar tegen in de grand finale. De pittigste vragen gaan nu over tafel en de quizmaster geeft geen millimeter toe. Hier win je alleen op inzicht, maar een sprankje geluk is zeker welkom!

     

    De Pubquiz kan op iedere willekeurige locatie in Nederland, België en Duitsland gespeeld worden. Dit spel kan ook in het Engels gespeeld worden!

     

    Honger naar meer?

    Een lekkere lunch of diner maakt je dag echt af!

    Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn legio mogelijkheden. Neem contact op voor de opties.

     
    Wat zijn de kosten voor de Pubquiz?
     
    De prijs is gebaseerd op minimaal 15 deelnemers. 
    Kleinere gezelschappen en groepen groter dan 30 personen ontvangen een aangepaste offerte
    6 - 500 personen

    De Alleskunner:
    Het bekende tv-programma omgezet in een dagdeel teambuildingprogramma. Perfect voor de onderlinge spirit en om te ontdekken hoe competitief jouw collega’s nu echt zijn! Anders dan op TV valt er vandaag niemand af en is er geen individuele winnaar, maar een winnend team!

    Hoe ziet het programma eruit:

    We schuiven alle tafels naar de zijkant en creëren een ware Battle arena in het midden van de ruimte. Ieder team van 5-6 personen heeft een tafel aan de rand van de ‘arena’. Het team met een ideale mix tussen slimheid, creativiteit, behendigheid, accuraatheid, handelings- en reactievermogen maakt de meeste kans om er met de overwinning vandoor te gaan!

    De spellen in dit programma bieden een leuke afwisseling van actie, een race tegen de klok en breinkrakers. Tussen de spellen door is er genoeg tijd om samen te borrelen of wat hapjes rond te laten gaan. Dit zal zorgen voor een gezellige, relaxte sfeer.

    De Alleskunner spellen:
    Er zijn een aantal individuele uitdagingen, die door ieder teamlid voltooid moeten worden binnen zo snel mogelijke tijd, bijvoorbeeld het bouwen van een toren. Hebben jullie een vaste hand? Ook zijn er battles die je met jouw team tegen een ander team speelt, zoals tic tac too met beerpong cups. Tot slot zijn er nog een aantal spellen die met alle teams tegelijk worden gespeeld en waarbij het draait om een zo goed mogelijk resultaat binnen een bepaalde tijd.. Hier wordt bijvoorbeeld jullie kennis getest tijdens het quizonderdeel of jullie richtingsgevoel bij de geblindeerde bouw-challenge.

    Alle onderdelen zijn tafelvarianten en zijn goed speelbaar voor alle doelgroepen en in alle ruimtes.

    Kortom de alleskunner is ook een mix van capaciteiten als: handelingssnelheid, accuraatheid en reactievermogen

    Tussen de drie ronden door is er een korte pauze. Drankjes worden bijgevuld en is er tijd voor gezelligheid. Het is ook mogelijk om te combineren met een 3-gangen diner. Het programma wordt afgesloten met een hilarische prijsuitreiking. 


    Planning teambuildingprogramma:
    (Starttijd bepalen jullie zelf) Voorbeeld:

    15.00 uur Ontvangst gasten op locatie
    15.15 uur Teamindeling en Instructie Alleskunner
    15.30 uur Start spelonderdelen
    17.15 uur Einde onderdelen en borrel 
    17.30 uur Hilarische prijsuitreiking en evaluatie
    17.45 uur Einde


    De teambuilding spellen en bedrijfsuitjes kunnen bijna overal georganiseerd worden.
    Wij controleren voor de zekerheid (in de offertefase) altijd de omgeving voor de activiteiten. De gewenste ruimte voor de binnen teamuitjes nemen we met jullie door zodat we zeker weten dat deze geschikt is om de activiteit te kunnen uitvoeren.


    Voor meer informatie over dit uitje, of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 180 personen
    Oh boy do we love the 90s! So much dat we er ook een Citygame over hebben gemaakt.  Terug naar de tijd van Friends, Flippo's Furbies, Jurassic Park, Gabbertje, Barbie Girl en nog veel meer en dat terwijl je ook nog eens lekker buiten bent :)

    Het doel van de 90s  Citygame is om zoveel mogelijk virtuele flippo’s te verdienen in een stad of plaats van jullie keuze. Bij dit hilarische groepsuitje gaan jullie in teams op pad met een tablet of smartphone en wordt je kriskras door het spelgebied gestuurd om GPS locaties te bezoeken. Op deze locaties aangekomen verschijnen er vragen of opdrachten op jullie scherm waarbij het aankomt op kennis over de jaren 90, creativiteit en hier en daar ook een portie lef. Heeft jouw team deze elementen allemaal aan boord? Grote kans dat jullie dan als winnaars uit de bus komen en ervandoor gaan met de hoofdprijs!
     
    Allereerst worden jullie door een professionele entertainer ontvangen op een gezellige (horeca)locatie in de buurt van het speelgebied. Hier wordt de speluitleg gegeven, het benodigde spelmateriaal uitgedeeld en de teamindeling bekend gemaakt. Vervolgens worden jullie terug in de tijd geslingerd en begint jullie jacht naar de flippo’s. 90s Quizvragen, foto- en video-opdrachten, creatieve uitdagingen en een
    breinbrekende zoektocht naar de Gouden Flippo staan jullie te wachten op weg naar de top. Eenmaal terug op locatie worden de winnaars bekend gemaakt. 
    15 - 500 personen

    Tijdens dit teambuildingspel volgen de teams een route die via de ipad wordt aangegeven en komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten en minigames. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en gelijk teruggekoppeld!

    De teams starten vanuit jullie eigen locatie of gekozen horeca gelegenheid.

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij terugkomst en de borrel ziet iedereen op het scherm alle resultaten van de foto-opdrachten die gemaakt zijn. Een kwartiertje later volgt de prijsuitreiking met de daarbij de leukste video's van ieder team.

    We sturen jullie al het beeldmateriaal wat gemaakt is. Een blijvende herinnering om nooit te vergeten!

    20 - 600 personen

    NIEUW! 
    In deze moeilijke tijden willen we allemaal wel eens ontsnappen. Wij hebben een nieuw spel ontwikkeld die gemakkelijk thuis aan de eettafel te spelen is met een groepje van maximaal 5 personen.

    Prison Escape at home
    Het is ondertussen twee weken geleden dat je op weg was naar het vliegveld. Je zou op vakantie gaan met je partner naar het zonnige Egypte. Maar in plaats van naar het vliegtuig ben je naar een cel gebracht...

     

    Na urenlang ondervraagd te zijn komt de aap uit de mouw... Er is wat gevonden in jouw bagage! Dit is het begin van een superspannend en verrassend spel. Een app game in combinatie met uitdagende puzzels en verwarrende informatie. Aan jullie om alles te ontcijferen!En… Het kan gewoon bij jou aan de keukentafel gespeeld worden.

    Wat heb je nodig ? 
    Het belangrijkste dat je nodig hebt is een tablet of smartphone met internetverbinding. Daarnaast heb je een printer, liniaal, 10 enveloppen en een pen nodig. Bij aanschaf van dit spel ontvangen jullie per e-mail alle spelbenodigdheden en een inlogcode voor de TB Events app.  

    Vul voor meer info of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    1 - 5 personen
    Expeditie Robinson is al jaren een hit op de TV. Wij bieden u de mogelijkheid om nu zelf deel te nemen aan een van onze Expeditie varianten. We hebben een aantal varianten voor u samengesteld met ieder weer zijn eigen mogelijkheden en onderdelen.

    In basis hanteren we voor ieder programma dezelfde opzet:

    Programma opzet (Dit is slechts een voorbeeld. De tijden kunnen in overleg worden gewijzigd.)
    • 12.00 uur Ontvangst met een overheerlijke lunch (Optioneel)
    • 13.00 uur Ontvangst en uitleg van het programma
    • 13.30 uur Start van Expeditie Robinson
    • 14.30 uur Pauzedrankje(non alcohol)
    • 15.00 uur Vervolg van Expeditie Robinson
    • 16.00 uur Gezamenlijk eindspel vervolgd door de eilandraad
    • 17.00 uur De prijsuitreiking
    • 18.00 uur Opening BBQ buffet (Optioneel)

    De Eilandraad
    Na een intensieve dag, waarin de teamgeest voortdurend wordt getest, bepalen de deelnemende teams door middel van een eilandraad samen wie de expeditie het best heeft doorstaan. Door middel van stembriefjes kunnen de teams elkaar bonuspunten geven of elimineren. Ook fair play is dus van belang voor een goed resultaat.

    Locatie
    Alle varianten vinden buiten plaats, immers een expeditielid strijd onder alle weersomstandigheden. Bij iedere variant volgt een omschrijving van de locatie die we gebruiken. De aankleding, herkenning van de teams, muziek, onderdelen en de food & drinks, zullen door middel van bandana´s , palmbomen, kokosnoten, bamboe, amuletten, fruit en een echte eilandraad op het thema worden afgestemd.

    Extra's
    Bij alle varianten zijn er diverse extra's mogelijk. Zo kunnen wij de teams voorzien van shirt met logo in de teamkleuren. We proberen mee te denken in de wensen van de klant/

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier graag zo compleet mogelijk in, zodat wij u een passende offerte kunnen doen toekomen..
    6 - 500 personen

    In deze interactieve theatershow worden de basisprincipes van het LEAN werken op humoristische wijze onder de aandacht gebracht. LEAN werken betekent dat je je interne processen onder de loep neemt en zorgt dat je organisatie beter en efficiënter gaat functioneren. 

    Tante Lean weet daar alles van, want ze is LEAN en ze haat ‘Waste’ en andere vormen van inefficiëntie. Gelukkig is zij gespecialiseerd in Six Sigma en LEAN werken. De theatershow wordt gespeeld door twee acteurs die u meenemen in deze gestroomlijnde wereld van doorlooptijd verkortingen en kostenbesparingen. De show kan los geboekt worden, maar ook in combinatie met de Duplo LEAN Game waarin teams in competitieverband Duplo torens bouwen en steeds hun processen zo LEAN mogelijk moeten maken om de wedstrijd te kunnen winnen.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.



     

    8 - 500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Over deze pagina

    Wat is er leuker dan zo af ten toe een teamuitje in Deventer te doen?! WegmetdeBaas is de site voor het zoeken en vinden naar de geschikt teamuitjes in Deventer. Wij hebben de leukste teamuitjes verzameld op 1 site en dus ook de teamuitjes bij uw in de buurt!

    Van kookworkshops tot quadrijden en van actieve groepsuitjes tot relaxte teamuitjes in Deventer. Teamuitjes zijn belangrijk voor het behouden en ook verbeteren van de onderlinge contacten en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Teamuitjes in Deventer zijn uw bedrijf waard. Ook in lastige tijden is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw teamuitje in Deventer. Heeft u één of meerdere bedrijfsuitjes gevzien en wilt u meer weten? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.