Teambuilding in Kockengen

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
212 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Plaats, regio of provincie: Kockengen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Acteur/trainer Rob Hertog van Proluder trainingen en Acteur/theatermaker Bram Legerstee van Molière entertainment nemen we je mee naar het fictieve revue bedrijf van het illustere duo Jules en Philippe.

    In deze theatrale workshop laten we ons inspireren door de 4 persoonlijkheidstypes - rood, groen, blauw en geel - van DISC, Insights en het boek "Omringd door idioten”

    Deze voorstelling/training is geheel aan uw wensen en mogelijkheden aan te passen. Van klein naar groot, met life muziek in een echt theater met een afgeronde voorstelling tot een aan uw bedrijf aangepaste workshop met op maat gemaakte scenes bij u op de vloer. Maar altijd staat het entertainmentbedrijf van Jules en Philipp centraal. 

    Het entertainmentbedrijf van Jules en Philippe is een bedrijf als alle anderen, ook Jules en Philippe lopen tegen verschillende thema’s aan. Natuurlijk, de show “must go on”, maar achter de schermen spelen verschillende thema’s. Jules en Philippe nemen u mee achter de schermen en tonen hoe ze hier mee omgaan. Met uw steun zetten ze de stap naar verbetering. En natuurlijk tonen ze ook hun product, de revue.

    Verschillende opties qua thematiek ; 

    1. Gedragsvoorkeuren in het bedrijf.
    2. Duurzame inzetbaarheid.
    3. Grensoverschrijdend gedrag.
    4.    Inclusie.

    Wij hebben we de perfecte training ontwikkeld die niet alleen leerzaam maar ook nog eens ontzettend leuk is.

    Overleg van te voren;  Vooraf aan de boeking is er een gesprek met het bedrijf om inhoud, tijdsduur en omvang van de workshop zo passend mogelijk te maken. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 500 personen

    Geef je medewerkers een onvergetelijke ervaring met een bedrijfsfestival op de Veluwe. Wij regelen alles, van de sfeervolle styling tot het smakelijke diner. 

    Een bedrijfsfestival is niet alleen een fantastisch evenement dat de teamgeest versterkt, maar ook een uitdagende onderneming. Samen met jouw wensen en onze expertise zorgen we voor een bedrijfsevent dat in ieders geheugen gegrift blijft.

    Bij Fuori zijn we gespecialiseerd in openlucht evenementen en wij hebben bijzondere locaties beschikbaar voor jullie bedrijfsevent: een unieke Schaapskooi midden in het bos of een prachtige vuurplaats op het Landgoed. Deze unieke locaties bieden ruimte, privacy en een prachtige omgeving midden in de natuur die de hele dag exclusief voor jullie beschikbaar is. 

    Begin met een teambuildingsactiviteit en sluit af met een live outdoor cooking bij het kampvuur. Onze buitenkoks bereiden de heerlijkste gerechten voor jullie of begeleiden een stoere workshop buitenkoken. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

    Bij onze vuurplaats op het Landgoed hebben wij een unieke Argentijnse asado waar de koks, tijdens jullie festival, bijzondere ‘happen’ ter plekke klaarmaken. Wil je een handje helpen? Dat mag altijd.

    Dus wil jij dit jaar écht iets bijzonders vieren met je bedrijf of team? Laat Fuori dan een festival voor jullie organiseren.

    40 - 1000 personen

    Gedurende de comedyworkshop worden alles uitgelegd van het comedy-vak daarin worden alle belangrijke basis onderdelen besproken en uitgelegd. De ervaren workshopleider laat zien hoe comedy het beste geschreven en gepresenteerd kan worden. U komt achter de geheimen van comedy en presenteren met een lach. Dit vak is slechts weggelegd voor echte ervaren comedians en cabaretiers. 

    Aan het einde van de workshop gaan de deelnemers in groepjes schrijven en één of meer gaan de bühne op om zijn/haar eigen comedystuk voor te dragen. Zo ervaart u hoe een cabaretier of comedian te werk gaat. Een echte stand-up ervaring dus! Straks bent u de nieuwe comedy talent en wordt u ingehuurd als comedian of cabaretier, maar de technieken komen altijd van pas als u goed met humor wil leren presenteren en zo de aandacht houdt.

    Improvisatie workshop
    In onze improvisatieworkshop leert u de fijne technieken van presenteren en improviseren. Door middel van leuke opdrachten en oefeningen leert u, met behulp van onze comedians en cabaretiers, hoe u het beste kan inspelen op humor, flexibel te kunnen schakelen in uw gedrag. Tijdens deze workshop is teambuilding een belangrijk onderdeel. De verschillende opdrachten worden in teamverband uitgevoerd. Samenwerken, op elkaar in spelen en elkaar aanvoelen zijn onderdelen waardoor uw teambuilding al snel een echt omhoog gaat. De cursusleider zal proberen om uw collega’s  zo veel mogelijk te stimuleren om out-of-the-box te denken en te reageren. Alles kan bij deze workshop improvisatie! Door ‘out of the box’ te denken, ontstaan de meest innoverende en creatieve ideeën en de meest bijzondere situaties.

    Door middel van onze workshop, leren we je spreken met humor, nemen wij je angsten weg en zorgen wij dat je de basisbeginselen beheerst van spreken met humor. Onze comedians en cabaretiers zijn ervaren en kunnen u leren hoe het spreken is voor een publiek en cabaretiers weten als geen ander hoe moeilijk het is om een publiek te boeien, vast te houden en te vermaken.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    20 - 200 personen

    MeerMetFotografie.nl verzorgt fotografieworkshops die uw team scherper maken.

    Workshop “Focus op Kernwaarden”
    Duik in de wereld van de communicatie door middel van beeld! Deelnemers bedenken en fotograferen een serie reclameposters waarin de kernwaarden in beeld en tekst worden uitgedragen.

    We werken in verschillende fotografie- en brainstormrondes, zodat het werk steeds beter en creatiever wordt. Jullie krijgen uitleg over hoe reclame werkt. We brengen een groot aantal attributen mee waarmee jullie kunnen werken, maar ook professionele lichtopstellingen en veel inspirerende foto's.

    Eindresultaat
    Een nieuwe blik op jullie team en kernwaarden, vereeuwigd in een digitale presentatie met het werk dat in de workshop is gemaakt. We bespreken het resultaat in de workshop en sturen julle het werk digitaal of als afdruk toe.

    Praktische informatie

    * Geen voorkennis nodig! Iedereen kan deelnemen
    * Fotografeer met mobiele telefoons of eigen camera's
    * Extra camera's te leen indien nodig
    * Duur van de workshop: 2 of 3 uur
    * Begeleiding door ervaren, professionele fotografen
    * Presentatie op maat gemaakt voor uw team
    * Gebruik van materialen en professionele lichtapparatuur

    Kortom: creatieve teambuilding mét inhoud! Vraag snel uw offerte aan, met meer details over deze workshop.

    6 - 20 personen

    Ben jij klaar voor een adembenemende teamervaring? Stap dan in de wereld van de VR Squad Game, de nieuwste sensatie in virtual reality teambuilding! Geïnspireerd door de intrigerende werelden van een populaire Netflix-serie, brengt dit spel jou en je collega's samen in een uitdagend avontuur.

    Wat maakt VR Squad Game uniek?

    • Teambuilding zoals nooit tevoren: Speel met 4 tot 6 personen in kleine teams, of daag elkaar uit in groepen tot wel 350 personen.
    • Samenwerking is de sleutel: Met slechts één VR-bril per team, is communicatie essentieel. De rest van het team gebruikt documenten en een externe website om de speler met de VR-bril te begeleiden.
    • Duik in bekende werelden: Ervaar spannende levels zoals het Koekie-level en de Glazen Brug, rechtstreeks uit jullie favoriete Netflix-serie.
    • Beleef het onverwachte: Elke beslissing en elke beweging telt. Werk samen, los raadsels op, en leid je team naar de overwinning.

    Wie kan meedoen? De VR Squad Game is perfect voor bedrijfsevenementen, teamuitjes, of gewoon een leuke dag met vrienden of familie. Geen ervaring met VR? Geen probleem! Onze game is ontworpen voor iedereen en biedt een onvergetelijke ervaring, ongeacht je vaardigheidsniveau.

    Waar wacht je nog op? Boek nu jouw VR Squad Game en transformeer de manier waarop je teamwork beleeft! Bezoek onze website voor meer informatie en reserveringen. Durf jij de uitdaging aan?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    13 - 350 personen

    Wil jij een extra dimensie geven aan je personeels- of bedrijfsuitje? Dan is virtual reality misschien wel wat voor jullie!

    Level Up Events komt bij jou op locatie een volledig verzorgde VR escape room organiseren. Tover jullie bedrijfsruimte dus om in een virtuele escape room.

    Speel in groepjes (van 6 personen) tegen elkaar en zorg dat je als eerste uit de escape room ontsnapt! Goede communcitie, feilloos teamwork en snel denkwerk is hierbij funest. 

    Ontsnap jij als eerste uit de escape room, vind je de 4 cijferige code? Open daarmee dan zo snel mogelijk de fysieke kluis en pak de felbegeerde beker.

    18 - 200 personen

    Maak kennis met de Empire City Dinner Game van Holland Tour Guides. Een hypermodern, virtueel GPS spel, in combinatie met een overheerlijk 3-gangen diner, waarbij u drie verschillende restaurants aandoet. U kunt kiezen voor het Empire City straten spel of het misdaadspel, genaamd crime city dinner game. Bent u er klaar voor? 

    Hoe werkt het Empire City spel?
    U bent de manager van een vastgoedkantoor met één duidelijke opdracht: zoveel mogelijk panden in uw portefeuille krijgen. Is uw team slimmer en sneller dan de concurrentie dan zal uw bankrekening het snelste groeien. Bent u de Donald Trump van de Lage Landen?

    U en uw teamleden krijgen meerdere GPS tablets en portofoons mee. Op uw tablets ziet u een plattegrond van de stad, waarop u uzelf, uw teamgenoten, de concurrentie, de gebouwen en nog vele extra’s ziet verschijnen. Door gebouwen in te sluiten komen deze in uw portefeuille, maar let op! Als de tegenstander u insluit stelen ze geld van uw rekening. Wie het laatst lacht, lacht het best!

    Deze variant is de ideale combinatie van spel en ontspanning, want wij zorgen ervoor dat u niet met een lege maag naar huis gaat. Ondertussen kunt u al uw energie kwijt tijdens dit spannende spel, dat wij halverwege zullen onderbreken om te genieten van een voortreffelijk hoofdgerecht. We sluiten de avond af met een feestelijke prijsuitreiking en een heerlijk nagerecht. Wat wenst u nog meer?

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Empire City Dinner Game deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Empire City Dinner Game deel 2
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    Inclusief:
    - Professionele begeleiding
    - Uitgebreid 3-gangen diner in 3 restaurants naar keuze
    - GPS tablets
    - Portofoons
    - Teambuilding, leuk als bedrijfsuitje
    - Leuke prijs voor het beste team
    - Te boeken op uw gewenste avond!

    Prijs:
    12 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen € 59,50 p.p. excl. BTW

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    12 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Duplo Building Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op efficiënt samenwerken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo snel en effectief mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen. 

    Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen.

    Deze game is uitermate geschikt om teams op een ludieke manier in korte tijd kennis te laten maken met de principes van efficiënt samenwerken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen.  

    De Duplo Building Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show en heet dan de Duplo LEAN Game. De Game wordt dan voorafgegaan door een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    20 - 200 personen

    De race naar de top

    Maak van uw team een geoliede machine! In de 'Racing to the top' game verdelen wij uw medewerkers in F1 teams, mediapartijen en landen. Ieder team heeft zijn/haar eigen doel.

    Als echte top coureurs worden de teams uitgedaagd snel te schakelen, gecontroleerd bij te sturen en bovendien vol gas vooruit te gaan! Alleen wanneer iedere schakel uit het team goed samenwerkt en kennis deelt, maken zij kans om als eerste over de finish te komen.

    In deze game staat de racewereld metafoor voor samenwerking, assertiviteit en communicatievaardigheden. De formule 1 teams proberen een crew van topcoureurs samen te stellen terwijl de mediapartijen en landen zoveel mogelijk geld proberen te verdienen. Ieder team op haar eigen manier. Zonder coureurs geen race, maar zonder media aandacht geen publiek.
     
    Durven zij snel beslissingen te maken en zorgen ze dat iedereen aan boord is? Of is er miscommunicatie en vliegen zij uit de bocht? De game staat garant voor een interactieve beleving met een hoop leermomenten en daarnaast veel plezier.

    Speel nu de 'Racing to the top' game en beleef het zelf!

    6 - 5000 personen

    Bij Chain Reaction Table Top maak je een lange 'kettingreactie' op tafels waarbij ieder team verantwoordelijk is voor een deel ervan. Je werkt niet alleen samen met de mensen in je team, maar ook met de aangrenzende teams om de ketting tot een succes te maken!

    Alle teams ontvangen een spelbord en een set spelkaarten die de basis vormen van het ontwerp. Ieder team kiest 4 of 5 losse 'machines' uit die gemaakt worden van allerlei bijgeleverde materialen. 

    Creativiteit wordt beloond zolang het ontwerp goed genoeg in elkaar zit en de testfase doorstaat. Projectmanagement en resource management komen ruim aan bod. 

    Alle losse machines worden eerst per team elkaar gelinkt. Vervolgens worden de ontwerpen van aangrenzende teams aan elkaar verbonden. Zo ontstaat er één grote kettingreactie die door de hele zaal loopt. Als iedereen er klaar voor is volgt de grote finale waarin de ketting in beweging wordt gezet. De energie wordt van tafel naar tafel doorgegeven en iedereen is trots op het eindresultaat. 

    Teambuildingeffecten van Chain Reaction Table Top
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast oefenen we vaardigheden in het programma die je ook in je werk nodig hebt. De belangrijkste op een rij:

    • Teams aansturen
    • Probleemoplossend vermogen
    • Netwerken
    • Project planning
    • Innovatie stimuleren

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    Combineer MVO en teambuilding met Bouw een fiets voor Afrika! Een absoluut TOP-uitje in samenwerking met stichting Tools To Work. 

    Bouw samen met uw collega’s, een fiets voor Afrika! Van kaal frame tot een complete, kwalitatief uitstekende fiets. Uitgerust met de mooiste accessoires. Dat is de uitdaging die u met uw team aangaat!

    De teams beginnen met enkel een frame en gereedschap. Wat volgt is een dynamisch programma waarbij alle deelnemers tot het einde betrokken blijven bij het streven naar een zo goed mogelijk eindresultaat. De fietsonderdelen worden verworven door strategisch in te kopen en te onderhandelen. Daarna gaat een deel van het team aan slag met de onderdelen, de boutjes en de moertjes, terwijl anderen zich buigen over onze breinbrekers om accessoires te verdienen. Aan het einde van dit evenement worden de fietsen door de deelnemers getest. Onder toeziend oog van alle deelnemers volgt de ereronde en ontvangt het winnende team een originele prijs.

    Met Bouw een fiets voor Afrika, bouwt u aan een goed doel: wij hebben een samenwerking met de stichting Tools to Work (AMBI erkend) uit Teteringen. Dankzij jullie donatie worden er door de stichting fietsen en andere goederen opgestuurd naar projecten in Afrika. Uiteraard geven wij u hier graag meer informatie over.

    Bij Bouw een fiets voor Afrika zijn er alleen maar winnaars. Terecht een TOP-uitje met een goed gevoel en uitermate geschikt als teambuilding activiteit!

    Programma voorstel

    14:45 - 15:00       Ontvangst en uitleg
    15:00 - 15:30       Veiling van de fietsonderdelen
    15:30 - 16:00       Onderhandelingen en start bouwen
    16:00 - 17:00       Verder bouwen en inkopen accessoires
    17:00 - 17:15       Testronde op het parcours
    17:15 - 17:30       Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Alle benodigde gereedschappen, beschermende kleding en fietsen
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Donatie voor de fiets, dit deel is aftrekbaar voor belastingen
    • Verscheping van de fietsen en goederen naar Afrika

    Optioneel

    • Lunch, borrel en/of diner
    • Extra accessoires
    • Ook op eigen locatie mogelijk
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige opdrachten/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 500 personen

    Teambuilding kan onverwacht zo leuk zijn!

    Leer elkaar op een bijzonder leuke manier beter kennen. Dat is de inzet van Ranking your Team. Kom meer te weten over u zelf en uw collega’s met dit spel vol plezier en hilarische anekdotes.

    Aan de hand van de meest ludieke vragen met een knipoog (welke u zelf vooraf selecteert) ranken jullie elkaar anoniem in een online enquête. De uitkomsten zullen tijdens Ranking your Team besproken worden. Per vraag schatten jullie in welke naam het meest genoemd is.

    Het gehele uitje wordt begeleid door één van onze ervaren presentatoren. Zij zorgen er altijd voor dat het geen serieuze bespreking wordt, maar dat u en uw collega’s uitgedaagd worden om op de meest scherpe, humorvolle en briljante wijze de keuze voor die naam toe te lichten. U zult verrast zijn hoeveel verborgen komisch talent er in uw team zit.

    Na ruim tien jaar ervaring met zeer diverse bedrijven en organisaties mogen wij ons best Ranking specialisten noemen. Neem gerust contact met ons op, wij vertellen u er graag meer over!

    Ranking your Team is uitermate goed in te zetten als teambuilding of teambinding activiteit. Indien gewenst kan het ook online via Zoom georganiseerd worden.

    Programma voorstel
    14:45 - 15:00  Ontvangst en speluitleg
    15:00 - 16:00  Eerste deel: Ranking your Team!
    16:00 - 16:15  Pauze
    16:15 - 17:15  Tweede deel: Ranking your Team!
    17:15 - 17:30  Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enquête met door jullie zelf geselecteerde vragen
    • Enthousiaste presentatie
    • Op iedere gewenste locatie mogelijk
    • Originele prijs voor het winnende team

    Optioneel

    • Online presentatie via Zoom
    • Toevoeging van eigen vragen
    • Combineren met andere activiteiten
    • Engelstalige vragen/spelleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

     

    10 - 200 personen

    Het leukste teamuitje, bedrijfsuitje of groepsuitje, uiteraard bekent van Tv maar nog veel feestelijker, De Ik Hou van Holland Spelshow van Huisbrand Events. In bijna alle grote steden in Nederland en België te organiseren en altijd supergezellig. Beantwoord de leukste vragen van onze quizmaster en zet even allemaal de polonaise in! 

    Uw gezelschap wordt verdeeld in een aantal teams en het winnende team neemt de unieke hoofdprijs mee naar huis. Meneer de Quizmaster laat tevens een aantal geluidsfragmenten horen waar u de uitvoerende artiest bij mag zoeken. Concentratie en een paar flinke flaporen zijn altijd meegenomen! Met ons eigen jurylid wordt niet gedelibereerd op straffe van diskwalificatie! Natuurlijk kunt u onderling even overleggen over het goede antwoord. Deze unieke quiz wordt gespeeld op een gezellige locatie in het centrum van uw stad. Na afloop kunt u dan ook gerust even met uw eigen winnende team de bloemetjes buiten zetten!

    Inclusief:
    - Acteur: quizmaster
    - Decor
    - Rad
    - Kostuums en oranje attributen
    - Leuke prijs voor het winnende team
    - Locatie

    Bezorgkosten:
    De bezorgkosten naar uw locatie zijn op aanvraag verkrijgbaar.

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 34,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 31,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: € 27,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 24,50 p.p. excl. BTW

    10 - 2000 personen

    Het Hollywood Event is een spectaculair event waarin de deelnemers hun eigen film maken om hiermee eeuwige roem te vergaren! Wie gaat er naar huis met de felbegeerde Oscar voor de beste film, de beste mannelijke hoofdrol en de beste vrouwelijke hoofdrol?

    De groep wordt opgesplitst in teams die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip). Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Als alle films zijn opgenomen gaan onze editors aan het werk om de beelden te bewerken tot een spectaculair eindresultaat. Intussen heeft de groep de gelegenheid om even bij te komen en kan er bijvoorbeeld een borrel en diner georganiseerd worden. 

    Na het diner begint het Hollywood Gala. Een feestelijke afsluiting van de dag waarin alle films vertoond worden. Twee acteurs presenteren deze avond en reiken de Oscars uit voor de beste mannelijke hoofdrol, de beste vrouwelijke hoofdrol en de beste film. Deze winnaars worden in een spannend waarderingsspel door het publiek zelf gekozen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 250 personen

    Wil je je team wakker maken? De organisatie transformeren naar een levende organisatie, dan is de SPOT ON training heel geschikt. Het is een leuke lichte energieke dag, die begint met een theatershow. Daarna gaan mensen bezig met hun eigen unieke rol in het team of binnen de organisatie. Er wordt onderzocht hoe er weer nieuwe spirit en nieuwe energie kunnen inzetten om met volle kracht vooruit te gaan.

    SPOT ON is typisch een dag waarop nieuwe doelen geformuleerd kunnen worden, nieuwe mensen elkaar kunnen leren kennen, teams opnieuw hun vorm en doel kunnen bepalen. We werken oa met persoonlijke gebruiksaanwijzing, teamspirit, creatie-regie, kortom allerlei werkvormen om een energieke lichte dag te maken waarin medewerkers weer de zin van hun werk gaan inzien en er weer zin in krijgen.

    Doel is nieuwe inspiratie ontvangen, elkaar beter leren kennen, doelstellingen van de organisatie helder te krijgen, SPOT ON kick-off.

    8 - 200 personen

    Over deze pagina

    Een teambuilding is niet alleen leuk, het is ook samenwerken met collega's. Samen ervaringen op doen, samen lachen of angsten overwinnen. Samen met je team iets meemaken buiten het werk om. Goed voor het groepsgevoel.


    Check de website www.wegmetdebaas.nl/teambuilding/nederland en vindt een teambuilding naar wens.