Personeelsuitje in Overijssel

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
429 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Overijssel
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    In het Kort
    In navolging van het populaire televisieprogramma strijden de verschillende kampen om de overwinning. Tijdens het spannende en gevarieerde spelprogramma testen we uw overlevingsskills tot het maximum!

    Onze Aanpak
    Onze enthousiaste spelbegeleider heet uw gezelschap op de afgesproken locatie welkom. Na een korte introductie is het voor actie. Misschien testen we uw vaardigheden als jager wel of doen we een beroep op uw uithoudingsvermogen en kennis van overleven. Ook zou het zomaar kunnen dat u de beruchte eetproef voorgeschoteld krijgt of met bamboestokken uw eigen hut moet bouwen. Op een onbewoond eiland kan er van alles gebeuren!
     
    Het enige dat wij met zekerheid kunnen zeggen is dat wij de opdrachten zo hebben uitgewerkt dat ze goed speelbaar zijn voor jong en oud!

    Prijsuitreiking en drankje
    Wanneer het spel is gestreden voeren wij u mee naar een gezellig café voor een verfrissend drankje. De spelbegeleider maakt de eindklassering bekend en heeft een mooie prijs voor het winnende team in petto. Het belooft een prachtige dag te worden!

    Praktische Informatie:
    Lengte:                      3 uur
    Locatie:                      Binnenstad van grote steden
    Groepsgrootte:        12-200 personen

    Prijs:
    12-24 personen 29,50 excl. btw
    25-36 personen 28,00 excl. btw
    36+     personen 26,50 excl. btw

    Verder nog inbegrepen:
    Prijsuitreiking:          Leuke prijs voor het winnende team
    Drankje:                     1 drankje p.p. Is inbegrepen

    Lunch of diner
    'Expeditie Robinson - Avontuur in de Stad’ is ook te combineren met een lunch of diner. Vraag naar de mogelijkheden.
    12 - 200 personen

    U speelt een onschuldig spel tijdens de lunch, maar helaas, schijn bedriegt. Voor één persoon onder uw ‘o zo gezellige groepje collega’s/vrienden’ draait het deze avond allemaal om liegen en bedriegen, sabotage en infiltratie. Zijn de personen die u denkt goed te kennen wel te vertrouwen? Misschien is hij of zij juist wel uw grootste tegenstander en draait diegene u een vervaarlijke loer.

    Niemand maar dan ook niemand is te vertrouwen, want tijdens de hilarische en gevarieerde opdrachten loert er een Mol over uw schouder mee. De enige van wie u zeker bent dat bent u zelf! De heerlijke driegangen lunch in een gezellig restaurant is het enige waar u zonder wantrouwen van kunt genieten.

    De acteur/hoofdmol is op de hoogte van alle details. Streng doch rechtvaardig worden de regels uitgelegd. Het is een spel dat op het scherpst van de snede wordt gespeeld. No mercy is het credo!

    Het Ontdek de Mol Lunchspel is inculsief: 

    • Professionele entertainer
    • Spelmaterialen van hoge kwaliteit
    • Mollen worden vooraf benaderd en ingelicht
    • Zaalhuur
    • Uitgebreide lunch
    • Donatie aan een goed doel naar keuze
    15 - 999 personen

    Geef de communicatie in je team een boost met ibuild.

    Bij deze interactieve en dynamische activiteit ligt de nadruk op onderlinge communicatie en samenwerking. Elke deelnemer speelt een cruciale rol in het succes van het team. Iedereen krijgt een specifieke rol toegewezen in de zogenaamde 'communicatieketen'. Het doel van de ibuild is om volgens de gekozen strategie binnen een beperkt tijdsbestek een exacte replica te maken van het model dat is klaargezet. 

    In elk team zijn er 4 verschillende rollen: de Architect, de Bouwer, de Koerier en de Feedbacker. Elke rol heeft zijn eigen kenmerken, mogelijkheden en restricties. 

    ibuild is een geweldige manier om de interne communicatie tussen verschillende bedrijfsteams of -afdelingen, als ook de communicatie met de klant, te verbeteren.

    De ibuild wordt afgerond met een debrief waarbij de deelnemers worden aangemoedigd te reflecteren op hun ervaringen en om deze ervaringen te delen en hun conclusies te bespreken. Op deze manier kun je dat wat je hebt gezien en geleerd meenemen naar je dagelijkse praktijk en er je voordeel mee doen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Teambuildingeffecten ibuild
    Elke teambuildingactiviteit moet vooral leuk zijn. Elk van onze activiteiten heeft echter ook een leeraspect in zich. Door de kracht van het spel wordt leren leuk!

    • Projectmatig werken
    • (Communicatie)Strategie bedenken
    • Verbaal communiceren
    • Overbrengen van informatie
    • Samenwerken
    20 - 1000 personen

    Een spannende geheim agent training met jullie team. Vliegen, navigeren, satellietfoto’s waarnemen, buksschieten en een geheim agent IQ test.

    Alle teams zullen deze intensieve geheim agent training doorlopen. Iedereen gaat vliegen, schieten en zijn hersens gebruiken. Je krijgt een outfit passend bij je functie.

    Na een korte, bondige briefing voeren de teams opdrachten uit. Op de grond en in de lucht. Iedereen krijgt een taak. Doen jullie het goed dan verdienen jullie punten. Want de teams gaan het tegen elkaar opnemen. Doel en opdrachten zijn hetzelfde.

    Doorslaggevend is de samenwerking. Vliegtuigen besturen, spannende opdrachten uitvoeren, genieten van adembenemende uitzichten. Navigeren jullie langs de geplande route en vinden jullie de objecten aan de hand van satellietfoto’s? Goede communicatie is cruciaal in het vliegtuig!

    Een schietcursus ontbreekt natuurlijk niet. Jullie leren hoe je met verschillende sniper-buksen omgaat. Verdienen jullie voldoende punten met de beschikbare munitie? Zitten er echte scherpschutters in jullie groep?

    De resultaten vernemen de teams aan het einde van deze spannende dag. Welk team heeft de meeste punten behaald en veroverd de felbegeerde “Geheim Agent-Award”?

    Voor meer informatie of een offerte kunt u vrijblijvend het aanvraagformulier invullen!

    20 - 200 personen

    Wil je geluk of wil je gelijk? Ben je een ja-mens of ben je een nee-mens? Of kun je geen nee zeggen? Zie je wat er wel is of zie je wat er niet is? Zie je wat er mogelijk is of zie je wat er onmogelijk is? Hoe kijk je naar het leven? 

    De WellesNietesShow is misschien wel de allerleukste en leerzaamste theatershow van Nederland! In deze show krijgen we te zien dat we allemaal verschillend zijn en niet altijd weten hoe we met elkaar om moeten gaan. Deze leerzame en humoristische show is voor iedereen een feest van herkenning. Op ludieke wijze maken tweelingbroers Ted en Fred ons duidelijk dat we allemaal anders zijn, dat we anders communiceren en ook echt anders naar de wereld kijken! Want wat voor de één Welles is, kan voor de ander Nietes zijn!

    De WellesNietesShow een bewezen en hooggewaardeerd concept dat garant staat voor een vermakelijk kijkje op misverstanden in de communicatie die ontstaan doordat we elkaars gebruiksaanwijzing niet kennen. Bij management- en communicatietrainingen, kick-offs, als break tijdens congressen en als losse workshop zorgde de WellesNietesShow op een ontwapenende manier voor meer bewustzijn en begrip voor diversiteit. Met als gevolg: minder aanvallen en meer aanvullen!

    In de show kan input vanuit de organisatie worden opgenomen, zodat deze aansluit bij de thema’s die op dat moment binnen uw bedrijf spelen. 

    De WellesNietesShow kan eventueel naadloos overgaan in de workshop Persoonlijke Gebruiksaanwijzing of onze workshop Levende Hersentest. Wij denken graag met u mee om een ervaring op maat te maken. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden! 

    10 - 1000 personen

    Verras uw team met een nieuwe spectaculaire teambuilding n.a.v. de bestseller “Omringd door Idioten”. Een training, die inzicht geeft in de 4 gedragstypes (hoe hen begrijpen die niet begrepen kunnen worden). Van het boek zijn wereldwijd al meer dan anderhalf miljoen exemplaren verkocht. Het is een simpele, maar ook fantastische handleiding om elkaar beter te leren begrijpen.

    In deze unieke training leer je op een leuke en interactieve manier elkaar aan te vullen i.p.v. aan te vallen en krijg je zicht op het motief dat achter het gedrag ligt van je collega’s, medewerkers en klanten en/of cliënten. De training heeft een enorm constructief effect op ieder team en brengt verfrissing, vernieuwing en verdieping. Dus is deze training ook zeer geschikt als teambuilding, als kick-off voor een nieuw team of nieuw project of als verdiepende professionaliserende training.

    Vraag gerust een vrijblijvende adviesgesprek en een offerte aan voor deze teambuilding!

    8 - 500 personen
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen daarnaast spelen we nog 2 Muziekbingo's waar ook weer leuke prijzen te winnen zijn.

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's.

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's


    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!

    • 90's Gadget voor alle deelnemers


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    24 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Het superspannende ontsnappingsuitje uit uw eigen kantoor!
    Een kantoor is er niet alleen om in te werken maar leent zich ook uitstekend voor een enerverende Escape Room ervaring! Wordt opgesloten in je eigen kantoor met als taak om in 1 uur te ontsnappen! De tijd tikt, veel raadsels, puzzels, geheimen en codes die gekraakt moeten worden om te ontsnappen. Samen met je groep heb jij de taak om alles op te lossen en de kluis te openen waar de sleutel in ligt om te ontsnappen. Denk jij dat het je lukt binnen de tijd? Een thrill seeking teambuildingactiviteit!

    Wat staat je te wachten tijdens het The Office Escape Room
    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel. Vervolgens worden de teams samengesteld, zodat je weet met wie je de strijd aangaat en wordt je opgesloten in je kantoor. Dan begin je met de escape room en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. In een uur tijd probeer jij met je team uit te zoeken hoe je de kluis kunt openen.  Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels, codes, cryptogrammen en veel meer pittige spellen krijg je steeds weer een nieuwe code of cijfercombinatie. Welke groep weet binnen de tijd de kluis te openen en te ontsnappen?!

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    Nieuwsgierig naar meer van onze spannende teambuilding activiteiten? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf voor nog veel meer activiteiten. zoals onder andere; Moorddiner, Help! De directeur is ontvoerd, Escape in the city.
    6 - 5000 personen

    Heb je altijd al een keer het ultieme bedrijfsuitje willen boeken? Maak dan een keer een vlucht in een helikopter!  Samen kijken wij waar we het beste in de buurt kunnen landen en maken er één groot spektakel van. 

    Helikopter vliegen is iets om van je bucketlist af te strepen. 
    Als de helikopter loskomt van de grond en de neus naar beneden duwt en je in één keer naar voren wordt gelanceerd zit je meteen in de beleving. Onderweg zie je mooie stukjes Nederland en kun je bij een beetje helder zicht ontzettend ver kijken! 

    Een helikopter evenement is het ultieme bedrijfsuitje. Geen bedrijfsuitje is hetzelfde dus wij maken alles op maat. Wij kennen de mogelijkheden, jij kent de groep. Wat past er bij de groep? Wat is het budget en naar welke locatie gaat de voorkeur uit? Om bezig te blijven kunnen we het evenement combineren met andere activiteiten.

    Het is ook mogelijk om het event aan te vullen met andere leuke activiteiten, denk bijvoorbeeld aan:
    * Segway rijden
    * Quad rijden
    * Electrisch motorcrossen
    * Shooting games
    * GPS tocht 
    * Teamactiviteiten
    * Slipcursus
    * Onze sportieve sportwagens (Audi R8, Lamborghini, Ferrari of Tesla S)

    Wij kunnen dit programma al aanbieden vanaf slechts €69,- p.p.
    Vraag snel je offerte aan via het formulier en wij kijken samen wat een goed programma is voor jouw gezelschap! Mooi voor jullie teamuitje/ bedrijfsuitje!

    8 - 500 personen

    We lopen in deze tijd nog wel eens vast in onze denkpatronen. Dan zien we alleen nog maar beren op de weg en allerlei redenen waarom iets niet kan of waarom iets een slecht idee is. Creatief Denken is uitermate geschikt om mensen los te maken en met nieuwe ideeën te komen!

    De Battle of the Brains is een unieke trainingsgame waarin teams met elkaar de strijd aangaan om het beste idee voor het bedrijf te bedenken. Onder begeleiding van een trainer maken zij een uur lang kennis met de basisvaardigheden van Creatief Denken. Ze krijgen allerlei verschillende tools aanreikt om zo in korte tijd nieuwe ideeën te bedenken voor een centrale vraagstelling vanuit het bedrijf. Vervolgens gaan de teams hier zelf mee aan de slag. Het beste idee van elke groep wordt uitgewerkt tot een aansprekende en creatieve presentatie.

    Tijdens de finale van de battle worden de beste ideeën van alle groepen aan elkaar gepresenteerd. In een energiek waarderingsspel bepalen de deelnemers vervolgens zelf wie het gouden idee heeft bedacht. Eventueel kan er ook gewerkt worden met een vakjury vanuit het bedrijf. We eindigen met een prijsuitreiking voor het beste idee!

    Battle of the Brains is een unieke kans voor de organisatie om te leren Creatief Denken. Het samen bedenken van nieuwe ideeën zorgt ook voor veel verbinding en draagvlak onder de werknemers. 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    15 - 250 personen

    De leukste café-spellen samen doen met je collega's, het kan allemaal met het kroegsport arrangement. 
     
    Speel de beroemdste café-spellen nu zelf!

    Spelonderdelen als darten, Poolen, biertapwedstrijd, pubquiz, mexen en stuiverschuiven geven een bepaald aantal punten. Wie kan zich na afloop de Kroegsportkampioen noemen?

    Wees uw collega's de baas en win de hoofdprijs!
    Tijdens de kroegsport zijn de drankjes inclusief. Na afloop is er voor de winnaar gekozen een prijsje en natuurlijk eeuwige roem. Kortom een geslaagd kroegsportevenement waarbij u uw collega's weer eens van een heel andere kant hebt leren kennen.

    Heerlijk driegangen diner ter afsluiting van uw bedrijfsuitje
    Als heerlijke afsluiting van het geheel verzorgde arrangement gaat u met zijn allen eten in een super goede eetgelegenheid! Het diner omvat maar liefst drie gangen. De menukaart biedt een uitgebreide keuze aan vis-, vlees-, en vegetarische gerechten.

    Groepsgrootte
    15 - 100 personen (meer personen in overleg mogelijk)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijs
    15 - 30 personen € 71 excl. btw, € 77,39 incl. btw
    31 - 60 personen € 67 excl. btw, € 73,03 incl. btw
    61 - 100 personen € 65 excl. btw, € 70,85 incl. btw

    Inclusief
    - Kroegsport inclusief drankjes
    - Prijsje voor de winnaar
    - Driegangen keuzediner

    15 - 100 personen

    Wie wil nou niet een dag op stap met het enige “Nederlandse Erfgoed” op autogebied! De daffodil!

    De ouderwetse DAF 33 staat bekend als de “ trutten schudder ”. Het leuke Nederlandse autootje, mooi van lelijkheid, Met de ” Pientere pook ” uit de jaren 60 en 70 zorgt voor een vrolijke, gezellige maar vooral ontspannen verkenning van de omgeving.

    Met een kleurrijk lint slimme automaatjes ga je op avontuur! Een fascinerend gebeuren met jullie genodigden door het prachtige Almeerse landschap, rijdend met de enige echt vaderlandse oldtimer: Daffodil.

    Je kunt bij ons kiezen uit verschillende DAF arrangementen waarbij je strijd om de enige echte DAF bokaal. De bokaal kun je winnen door onderweg vragen en opdrachten uit te voeren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    16 - 150 personen

    Heb je altijd al eens in de schoenen van James Bond willen staan of wil je je vrienden of familie wel eens als Harry Potter zien acteren? Kies dan voor de verrassende workshop speelfilm maken en produceer jullie eigen speelfilm!

    Een komedie, een thriller of een spannende actiefilm… Alles is mogelijk tijdens de workshop speelfilm maken. Samen een film maken, zorgt gegarandeerd voor plezier. Jullie zullen niet alleen acteren, maar jullie vormen ook de crew achter de schermen. Tijdens deze workshop schrijven jullie als groep een eigen script. Vervolgens worden de taken verdeeld onder de deelnemende personen. Dit kunnen taken voor of achter de camera zijn. Dit is dan ook de kracht van deze workshop: iedereen kan actief meedoen in een functie die bij hem of haar past! Camera aan? Action!

    10 - 9999 personen
    Expeditie Robinson is al jaren een hit op de TV. Wij bieden u de mogelijkheid om nu zelf deel te nemen aan een van onze Expeditie varianten. We hebben een aantal varianten voor u samengesteld met ieder weer zijn eigen mogelijkheden en onderdelen.

    In basis hanteren we voor ieder programma dezelfde opzet:

    Programma opzet (Dit is slechts een voorbeeld. De tijden kunnen in overleg worden gewijzigd.)
    • 12.00 uur Ontvangst met een overheerlijke lunch (Optioneel)
    • 13.00 uur Ontvangst en uitleg van het programma
    • 13.30 uur Start van Expeditie Robinson
    • 14.30 uur Pauzedrankje(non alcohol)
    • 15.00 uur Vervolg van Expeditie Robinson
    • 16.00 uur Gezamenlijk eindspel vervolgd door de eilandraad
    • 17.00 uur De prijsuitreiking
    • 18.00 uur Opening BBQ buffet (Optioneel)

    De Eilandraad
    Na een intensieve dag, waarin de teamgeest voortdurend wordt getest, bepalen de deelnemende teams door middel van een eilandraad samen wie de expeditie het best heeft doorstaan. Door middel van stembriefjes kunnen de teams elkaar bonuspunten geven of elimineren. Ook fair play is dus van belang voor een goed resultaat.

    Locatie
    Alle varianten vinden buiten plaats, immers een expeditielid strijd onder alle weersomstandigheden. Bij iedere variant volgt een omschrijving van de locatie die we gebruiken. De aankleding, herkenning van de teams, muziek, onderdelen en de food & drinks, zullen door middel van bandana´s , palmbomen, kokosnoten, bamboe, amuletten, fruit en een echte eilandraad op het thema worden afgestemd.

    Extra's
    Bij alle varianten zijn er diverse extra's mogelijk. Zo kunnen wij de teams voorzien van shirt met logo in de teamkleuren. We proberen mee te denken in de wensen van de klant/

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier graag zo compleet mogelijk in, zodat wij u een passende offerte kunnen doen toekomen..
    6 - 500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Overijssel! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Overijssel te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Overijssel ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Overijssel is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Overijssel. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!