Personeelsfeest in Limburg

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
38 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Limburg
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    De gezelligheid van de zaterdagavond beleven met uw collega’s! Dat kan bij het Hou van Holland dinerspel. Wie is vanavond de teamcaptain en kunt u uw collega’s de baas? Wat weet u eigenlijk over het koude kikkerlandje met 16 miljoen mensen?
     

    De teams nemen plaats aan tafel, de quizmaster stelt zich voor en de captains nemen hun positie in. Tijd voor het uitje van het jaar: Hou van Holland! Als het gerstenat op tafel staat barst de teamstrijd los. Het ruimtelijk inzicht en de stressbestendigheid worden getest. De eerste voorsprong te pakken of loopt u direct achter de feiten aan? De teams staan lijnrecht tegen over elkaar, maar bij het voorgerecht is het voor even vrede. Kletst u even lekker bij! 

    Bordjes leeg, dan is het tijd voor de bekende Nederlanders, de spellingsronde en herken het fragment. Drie onderdelen waarbij ieder teamlid nodig is om een goede score te behalen. Is de teamcaptain in staat Paul de Leeuw of Beau van Erven Dorens uit te leggen, zonder hun namen te noemen? En hoe staat het met uw taalkennis? Het lijkt zo makkelijk, maar wat is het lastig in het echt. Bij het laatste onderdeel hoort u diverse geluidsfragmenten, herkent u ze eerder dan het andere team? Sla dan uw slag aan tafel!

     

    Tijd voor een tussenstandje en het hoofdgerecht. Lekker smikkelen en smullen bij deze Hollandse avond. Het gevoel van met uw bord op schoot is terug. Helemaal als het finalespel start. De grote muziekquiz, waarbij u als team en individu de klassiekers moet (her)kennen. Haalt u het einde van het spel, wordt de polonaise ingezet of is de quizmaster het overzicht kwijt? Het is de dood of de gladiolen! Het einde van de quiz is in zicht, tijd voor de ontknoping en het dessert!

    De uitslag? Een fantastische actieve avond waarbij iedereen teruggaat in de tijd!

    Het Hou van Holland Dinerspel is inclusief:

    • Professionele entertainer
    • Spelmaterialen
    • Zaalhuur
    • Driegangendiner
    • Prijs voor het beste team
    • Teambuilding
    15 - 999 personen

    Een superspannende dinergame.
    Wat staat je te wachten tijdens La Casa de Dinero?

    Ook zo de behoefte om eens te ontsnappen uit de dagelijkse sleur? Bij ontvangst krijg je eerst een welkomstdrankje. Er volgt een uitgebreide uitleg over het spel . Vervolgens beginnen jullie met La Casa de Dinero en waan je je in een wereld die jouw denkwijze tot het uiterste zal drijven. Wie weet als eerste miljoenen euro's te bemachtigen?!

    Jullie gaan tegen elkaar strijden in teams van 6 personen per team. Het spel spelen jullie allemaal tegelijk en daarbij is het belangrijk om goed op je medespelers te letten. Door het oplossen van allerlei raadsels, puzzels waaronder puzzels in Virtual Reality en Real life puzzels bereik je steeds meer je doel.

    Wie beroofd als eerste het Spaanse Muntgebouw en blijft uit handen van de politie?!?! Gebaseerd op de populaire Netflix serie.


    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    6 - 500 personen

    ABC Events zet de boel op stelten voor u en uw gezelschap. Hoe we dit doen? Door alles uit de kast te halen. Voordat de deelnemers van de spelshow quiz arriveren wordt er een complete studio opgebouwd met quizdesks (maximaal 8), videoscherm, projector, geluidsinstallatie en aankleding. Als alles gereed is en getest, zullen de deelnemers arriveren. Geen spelshow quiz waarbij u slechts een plek op de tribune heeft, maar een show waaraan iedereen kan deelnemen.

    Dan begint de show, met geluid en een videofragment waarbij iedereen de begintune van het welbekende "Ik Hou van Holland lied" hoort en probeert mee te zingen. De teams kunnen door middel van het goed beantwoorden van vragen, punten verdienen. Zo testen wij de kennis over de Nederlandse taal, de Nederlandse muziek, Nederlandse uitvindingen en nog heel veel meer.
    Ook is het mogelijk eigen quizvragen aan te leveren.

    Dit knallende evenement bevat de volgende items:
    - Ontvangst met koffie/thee en een oer-Hollandse lekkernij
    - Opbouw van de "TV Studio"
    - Aankleding van de zaal/ruimte
    - Spelshowdesks voor ieder team
    - Diverse spelshowrondes (sommige met geluidsfragmenten)
    - Een DJ met professionele geluidsinstallatie
    - Een Spelshow host
    - Technische dienst ter ondersteuning en controle
    - Groepsfoto
    - Prijsuitreiking met typisch Hollandse prijzen.

    Voor meer informatie en- of vragen, vul het onderstaand formulier in!

    20 - 1000 personen

    Terug naar het Nederland van toen!
    Het Hollands Glorie Dinerspel is een oergezellige groepsactiviteit voor (grote) groepen. Een verbroederende avond vol gezelligheid, lekker eten en nostalgie. Compleet in oud-Hollandse sferen! Naast de onmisbare quizvragen telt dit spel ook oud-Hollandse doe opdrachten. Dit uitje wordt alom geprezen om de grote afwisseling! En dit alles op een mooie locatie in uw favoriete plaats.

    Inhoud
    In teams gaat u de strijd met elkaar aan om zoveel mogelijk punten te verdienen door quizvragen en doe-opdrachten zo goed mogelijk uit te voeren. In deze activiteit draait alles om gezelligheid, hilarische momenten en het samen beleven van heel veel Hollandse Herinneringen. Denk hierbij aan: Jos Brink, Sugar Lee Hooper, , Rons Honeymoon Quiz, Heintje Davids, De Tandenborstel Show, Wordt Vervolgd, Telekids, Flodder, Mama is Boos! De Film van Ome Willem, Hazes, het Ek van ’88 en nog veel meer, Alles van onze rijke (recente) geschiedenis komt aan bod!De spelrondes wisselen we af met de verschillende gangen van het diner of buffet zodat niemand met een knorrende maag aan tafel zit.

    Voor wie
    Uitermate geschikt als gezellige eindejaarsactiviteit, personeelsfeesten, teamuitjes, bedrijfsuitjes, personeelsfeestjes en andere grote groepen.
     
    Arrangementen
    U kunt op aanvraag ook alleen de Hollands Glorie Spelshow boeken zonder diner. Fijn bijvoorbeeld, wanneer u zelf al een locatie heeft geregeld. 

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het aanvraagformulier invullen.

    Bekijk het programma op onze website voor meer info. Hollands Glorie Dinerspel

    15 - 2000 personen

    JOUW IDEALE BEDRIJFSUITJE, PERSONEELSFEEST, DINNERSHOW EN MAAK JOUW EVENT NOG COMPLETER MET TOP COMEDY 
    Comedy Events is de nr1 organisatie van Nederland op het gebied van comedy en cabaret. Met het grootste netwerk brengen wij de allerleukste comedians voor ieder moment.

    De comedians die optreden zijn bekend van o.a. De Lama's, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. En daarbij zijn onze shows altijd onder leiding van de meest energieke Master of Ceremonies.

    Samen stappen we in het magische wereldje van echte stand-up comedy. Ideaal als dinnershow, reguliere line-up show of als fungedeelte tijdens jouw event. Daarnaast is Comedy Events ook de juiste organisatie voor het bedrijfsleven. Bedrijfsuitjes, personeelsfeesten, maatwerk of workshops en trainingen. Niets is ons te gek. 

    Hoe gaaf is het om samen te genieten van een echte comedyshow? Wij maken alles bespreekbaar en kunnen al jouw wensen realiseren.

    WORKSHOPS/TRAININGEN/COACHING
    Naast onze comedyshows verzorgen wij ook de meest leuke workshops en trainingen. Je ervaart hoe het is om een stand-up comedian te zijn. Maar ook onze workshops zijn zeer nuttig in het bedrijfsleven.

    Ontwikkel je zelfvertrouwen door voor een groep mensen te spreken. Ontdek wat jouw stijl is en lach vooral erg veel met en om je werkgever en collega's. Onze workshops zijn altijd onder leiding van een professionele comedian. Als geen ander weten wij hoe je iemand het beste kan coachen en trainen. 

    Het is mogelijk om in groepen te werken. 1 op 1 trainingen zijn ook zeer populair.

    2 UITJES TIJDENS 1 EVENT. CHECK SNEL DE MOGELIJKHEDEN
    Comedy Events geeft iedere organisatie de kans om 2 uitjes te kiezen tijdens 1 event. Je geniet van een professionele comedyshow en je mag daarnaast ook die toffe workshop beatbox of stand-up comedy volgen. Een professionele trainer neemt je mee in hun bijzondere wereld. Of wat dacht je van virtual reality? Racen tegen Max Verstappen, een ace slaan tegen Rafael Nadal of Roger Federer. Misschien gooi jij wel al jouw collega's van de baan met de perfecte strike.

    Wij maken het iedereen naar zijn of haar zin. Entertainment van de bovenste plank. 

    Wij kijken uit naar jouw enthousiasme.

    HUMOR BRENGT MENSEN SAMEN!

    10 - 3000 personen

    Minute to Win it - een avondvullend programma met de meest gekke opdrachten

    Springveren, blikjes, pingpongballen, koekjes, wattenbollen – je kunt het zo gek niet bedenken of het komt voorbij. Het ziet er zó komisch uit! Maar laat je niet afleiden door de tegenstander: één misser en je begint weer opnieuw. Spanning en sensatie gegarandeerd. De opdrachten volgen elkaar in no time op, dus jullie vervelen je werkelijk géén minuut!

    Nadat de teams gemaakt zijn, kan het spektakel beginnen! Bij iedere korte, individuele opdracht schuiven jullie je beste speler naar voren. Voor iedereen is er wel een spelonderdeel op het lijf geschreven, dus grijp je kans en pak de punten! Je hebt één minuut de tijd om te laten zien wat je kan en de opdracht te winnen. Wie neemt de Minute to Win it Trofee mee naar huis?

    Een avond vol hilarische opdrachten van maar 1 minuut!

    Wat is de Minute to Win it?

    • Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd!
    • Knotsgekke opdrachten: gegarandeerd een slappe lach!
    • Battle om de felbegeerde Minute to Win it Trofee
    • Allemaal in goede banen geleid door de enhousiaste spelleider van Uitjes en Eten

    Hoe zal de dag eruit zien? (Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden)
    17.00 - 17.15 uur        Ontvangst en uitleg programma
    17.15 - 18.00 uur        Eerste ronde Minute to Win it
    18.00 - 18.15 uur        Pauze
    18.15 - 19.15 uur        Tweede ronde Minute to Win it
    19.15 - 19.30 uur        Pauze
    19.30 - 20.15 uur        Finaleronde Minute to Win it
    20.15 - 20.30 uur        Afsluiting en prijsuitreiking

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gzellige lunch 
    • Een heerlijk 3 gangen diner tussen de rondes door (heel populair!)

    De Minute to Win it is inclusief:

    • Professionele begeleiding gedurende de gehele dag
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Alle gemaakte foto’s
    • Zenuwslopende timer
    • Professionele voorbeeldfilmpjes van de opdrachten
    • Trofee voor winnende team

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. Geef jullie voorkeursstad aan ons door en wij kijken naar de mogelijkheden!

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met Minute to Win it!

    15 - 1500 personen

    Bij All in Echt vind je alles onder één dak! Hier worden activiteiten en zakelijke evenementen op een unieke manier beleefd. Onze veelzijdige locatie biedt niet alleen diverse activiteiten en workshops, maar ook verschillende feestzalen die aan elkaar kunnen worden gekoppeld, geschikt voor groepen variërend van 2 tot 1500 personen. Maak een keuze uit verschillende cateringopties, profiteer van onze centrale ligging in Limburg en bezorg al je gasten een onvergetelijke ervaring.

    Bij All in Echt vullen formele en informele elementen elkaar perfect aan.
    Ontdek de complete 'leisure big 5': karten, lasergamen, Prison Island, bowlen en Glow in the Dark Golf. Of je gasten nu van actie houden of liever wat rustiger aan doen, wij hebben voor ieder wat wils.
    Daarnaast bieden we diverse teambuildingworkshops.

    Voor formele aangelegenheden hebben we unieke mogelijkheden. Naast ruimtes geschikt voor vergaderingen van 30 personen bieden we ook mogelijkheden voor bijzondere vergaderingen met wel 400 personen, midden op de kartbaan!

    Uiteraard kunnen we ook een programma op maat samenstellen waarbij zowel formele als informele aspecten worden geïntegreerd. Neem vandaag nog vrijblijvend contact op via het aanvraagformulier!

    2 - 1500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Ja! Wij willen echt eens iets uitbundigs doen met ons team! En wat is nou leuker dan lekker onbevangen met z'n allen zingen? SingIt! The Battle is een wedstrijd waarin teams met elkaar de strijd aan gaan in een spannende zangcompetitie. Doen jullie mee?

    In meerdere spelrondes met verschillende opdrachten krijgen de teams de kans om hun zangtalenten aan te boren en te presenteren. Jullie kiezen uit verschillende bekende liedjes die jullie als groep of als duo ten gehore brengen. En natuurlijk doen jullie je uiterste best om de act zo groots mogelijk neer te zetten! Hierbij kunnen jullie gebruik maken van ons atelier, wat gevuld is met leuke en gekke kleding, pruiken, hoeden en props. Jullie kleden de act zelf aan, inclusief achtergrondkoor en dansers. Een komische jury van acteurs van InspirationCompany deelt punten uit voor de verschillende rondes. SingIt The Battle sluit af met een groot finalenummer en een prijsuitreiking voor het beste team.

    SingIt! The Battle is voor iedereen een fantastische teambuildingsactiviteit en staat garant voor ontzettend veel plezier. Je hoeft niet mooi of goed te kunnen zingen, iedereen kan meedoen!

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    25 - 100 personen

    Ben je klaar voor dé grootste én meest interactieve Pubquiz van Nederland? Quiz Show Deluxe is méér dan slechts een Pubquiz. Dit is een grootse Quiz met 8 originele rondes bomvol creativiteit, interactiviteit en vermaak. Deze Pubquiz verveelt géén seconde..

    Dé ideale Pubquiz voor bedrijven en grote groepen
    Iedere seconde zal boeien. De lachspieren van de deelnemers zullen meerdere keren uitvoerig getest worden. Dit is méér dan slechts een Pubquiz. Bij Quiz Show Deluxe is iedere ronde anders. Alleen algemene kennis zal niet zorgen voor de eindoverwinning. Dit is dé ultieme Pubquiz voor bedrijven en grote groepen.

    Welk team gaat naar huis met de Pubquiz-Trofee?
    Van tevoren komen wij bij jullie langs. Speciaal om beeldmateriaal voor Quiz Show Deluxe te schieten. Filmpjes en foto’s van jullie eigen gezelschap worden in de Pubquiz verwerkt. Dit belooft een avond vol gezelligheid, vermaak en sensatie te worden. Met als hamvraag: welk team gaat naar huis met de Pubquiz-Trofee?

    • Pubquiz op eigen gewenste locatie.
    • 8 unieke spelrondes (onder andere Algemene kennis, Just One Minute, Picture Perfect én een gepersonaliseerde ronde).
    • Inclusief presentatoren, aankleding, spelmaterialen en geluidssets.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: 
    vanaf 40 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Quiz Show Deluxe met een lunch, diner of borrel! 

    40 - 2500 personen

    Ben je met een grote groep (vanaf 40 personen)? Dan is De Vermaekerij de place-to-be voor een fantastische feestdag- of avond. Er zijn diverse mogelijkheden die we graag met jullie bespreken. Afhankelijk van de wensen en het beschikbare budget zetten we een mooi voorstel op papier.

    Het standaard feestarrangement bij de Vermaekerij (van 5 uur) kost €75,00 p.p. (incl. btw).
    Dit arrangement omvat:

    1. een walking dinner (verspreid over de hele avond worden de volgende hapjes geserveerd):

    • Borrelplanken met koude en warme borrelhapjes

    • Kopje soep
    • Mini taco pulled pork met zoet zure rode kool en limoen/kruiden yoghurt
    • Verschillende soorten vers gebakken pizza
    • Verschillende soorten vers gemaakte sushi
    • Yakitori spiesjes met huisgemaakte lak
    • Loaded fries met truffelmayonaise
    • Bittergarnituur  

    2. drankarrangement (het drankarrangement bestaat uit de volgende dranken):

    • Brand Pilsner
    • Huiswijnen: Wit, Rood, Rosé
    • Frisdranken en fruitsappen
    • Koffie, Cappuccino, Thee
    • Amstel Radler 0,0%, Heineken 0,0%
    • Jonge Jenever
    • Sherry Medium & Dry
    • Rode & Witte port  

    3. twee activiteiten per persoon. Elke activiteit duurt 1 uur.

    Bovenstaande is voor de duur van 5 uur. Begin- en eindtijd zijn afhankelijk van jullie wensen en onze beschikbaarheid. Optioneel is bovenstaande uit te breiden met:

    • Exclusieve ruimte
    • Vlaai bij ontvangst
    • Extra uren drankarrangement
    • Extra ronde activiteiten
    • Vervoer met breng en haal service (luxe touringcar via Het Maasdal in Maasbree) 
    40 - 350 personen
    Weet je nog? Ohja! Ahhh die vond ik zo leuk! Is dat al zo lang geleden?
    Weet jij nog wie het 5e lid van de Backstreet Boys was? Welk spel je speelde op je Nokia 3310 en kan je meezingen met Wannabe van de Spice Girls ? Ken je de tekst nog van de openingstune van The Fresh Prince of van Friends? Wij nemen je in deze te gekke Quiz mee naar de jaren 90 en 00 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een gerse presentator. Elke deelnemer ontvangt van ons ook nog een te gekke 90's gadget en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige Flippocup!

    De 90's en '00s Quiz met Muziekbingo
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Iedereen heeft deze 2 decennia meegemaakt, als kind, puber of als volwassene! Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen.  Alles is in overleg mogelijk en we rekenen maar 1 duidelijke prijs! Wij hebben natuurlijk ook genoeg ervaring om dit met jullie samen te stellen zodat het voor iedereen het uitje was waar nog lang over wordt gesproken. De totale Quiz met Muziekbingo duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen daarnaast spelen we nog 2 Muziekbingo's waar ook weer leuke prijzen te winnen zijn.

    90s en 00s Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met Muziekbingo avond waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 90 en 00's.

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden (zoals geluid, schermen etc)
    • Prijs is inclusief 90s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (Flippocup) en prijzen voor de winnaars van de muziekbingo's


    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 90s en 00s
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 90's / 00's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team!

    • 90's Gadget voor alle deelnemers


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)
    Bij grotere groepen korting mogelijk.

    24 - 250 personen

    Ik hou van Holland... een landje aan de Zuiderzee... een stukje Holland... draag ik in mijn hart steeds mee... Je kent het waarschijnlijk wel. Wil jij dé leukste Ik hou van Holland spelshow van Nederland spelen? Boek Gek op Holland bij Uitjesbazen, dé nummer 1 in bedrijfsuitjes en teamuitjes!

    Zing uit volle borst mee
    Er mag aan de start van de quiz al meteen uit volle borst meegezongen worden. De spelshow van de zaterdagavond is bij velen bekend. Nu kun je het ook eindelijk zelf gaan beleven. Linda de Mol is helaas niet beschikbaar... Maar niet gevreesd! Onze eigen ervaren en vooral enthousiaste spelbegeleider maakt dit uitje tot een onvergetelijke ervaring!

    Scoor punten in verschillende rondes
    De groep wordt in verschillende teams ingedeeld. Natuurlijk verdelen we deze teams in de kleuren des Vaderlands: rood, wit, blauw en oranje. Met dit ensemble gaan jullie proberen zoveel mogelijk punten te scoren in verschillende rondes. Deze rondes bestaan uit:

    • Een muziekronde;
    • Het verjaardagsspel;
    • Geen ja, nee en uh;
    • Raad de BN'er;
    • Een schattingsronde;
    • En nog veel meer!

    Teamwork, kennis en plezier
    Verder personaliseren wij de Ik hou van Holland spelshow graag voor jullie. Denk hierbij aan: Raad de 'collega', Quiz de businezz, etc. De verschillende rondes/vragen zullen in overleg afgestemd worden met het bedrijf. Teamwork, kennis en plezier zijn de 3 belangrijkste factoren die aanbod komen bij Gek op Holland. Wie gaat er aan de haal met de befaamde 'Ik hou van Holland trofee'?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Tijdsduur: 2 uur.
    Prijs:
    vanaf €29,50 p.p.
    Groepsgrootte: vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor meerdere teams en grotere groepen.

    Onze tip: combineer Gek op Holland met een lunch, diner of borrel

    15 - 2500 personen

    Het lekkerste Escape Dinner Room Spel met mes en vork!

    Het populaire concept Escape Room is voortaan ook als gezellige, smakelijke tafelvariant te spelen: een hersen krakend dinerspel! In teamvorm ga je aan tafel de strijd aan en los je raadsels, codes en puzzels op om samen punten te scoren. Ondertussen geniet je van een heerlijk diner. Maar blijf scherp: teamwork en teamgeest stellen je in staat om alle clues en aanwijzingen aan elkaar te koppelen tijdens dit dinerspel.

    Wat staat je te wachten tijdens Escape Dinner Room Spel?
    Het dinerspel begint met een gedetailleerde briefing, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Vervolgens verdelen we de deelnemers in teams en worden de eerste aanwijzingen, codes en clues benoemd.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel. Goede tactiek, de juiste links leggen en het kraken van codes zorgen voor een stijgende tafelscore en nieuwe aanwijzingen. Let tijdens het spel dus goed op!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team bekend gemaakt. Ontsnappen jullie uit dit spannende speldiner?! Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant.

    Het Escape Dinner Room Spel is te boeken in elke stad in Nederland, België en Duitsland (ook in het Engels & Frans ).

    15 - 5000 personen

    Ranking the Company is de ultieme teambuilding quiz om je collega’s beter te leren kennen. Heb jij altijd al willen weten wat jouw rol binnen jullie afdeling of bedrijf is volgens je collega's? Zien ze jou als echte teamplayer? Ben jij de gangmaker van het stel of word jij gezien als de hunk van het bedrijf?

    Kom erachter tijdens deze vrolijke Ranking the Company quiz ter invulling van jullie bedrijfsuitje of teamuitje.Door middel van vragen over jou en je team en collega’s krijgen jullie een goed beeld van elkaar. De insteek is positief en op zijn tijd met een knipoog.

    Hoe verloopt Ranking the Company

    • Vooraf zullen we alle deelnemers een online formulier met verschillende vragen toezenden die jullie allen individueel invullen. Deze verwerken wij vervolgens in een ranking (inclusief leuke toelichting)

    • Op de dag of avond zelf zal de quizmaster jullie verwelkomen.
      Daarna delen worden teams en stellen we de vragen nogmaals.
      Het antwoord dat jullie als team geven zullen we dan vergelijken met de gemaakte ranking.

    • Uiteraard niet zonder de nodige toelichting wat vaak voor grappige anekdotes zorgt!
      Aan het einde van de quiz wordt duidelijk welk team zijn collega’s het beste kent en volgt de prijsuitreiking.

    Ranking the Company vragen

    De vragen zijn positief geformuleerd en (soms) met een knipoog. Denk bijvoorbeeld aan: 

    • Wie weet de meeste roddels op kantoor? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Wie is het snelst dronken op het bedrijfsuitje? Rank je collega's van 1 tot 10.
      Bij wie kun je altijd aankloppen als je hulp nodig hebt? Rank je collega's van 1 tot 10.

    Jullie mogen natuurlijk ook eigen vragen bedenken en aanleveren.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    10 - 40 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen

    Over deze pagina

    Eindelijk is het weer zo ver! Het is tijd voor een personeelsfeest in Limburg. WegmetdeBaas helpt u bij het zoeken naar een geschikt personeelsfeest in Limburg. Wij hebben de leukste aanbieders verzameld op 1 site en dus ook de aanbieders van personeelsfeesten in Limburg. Van themafeesten tot theaterdiners en van actieve personeelsfeesten tot relaxte personeelsfeesten in Limburg. Personeelsfeesten zijn belangrijk voor het behouden en wellicht ook verbeteren van de sfeer en de saamhorigheid binnen een bedrijf. Het brengt collega's dichter bij elkaar omdat men samen is in een ontspannen sfeer. Personeelsfeesten in Limburg zijn als het ware een investering in uw bedrijf. Ook ten tijden van de zogeheten crisis is het belangrijk om hierin te blijven investeren. Kijk daarom snel op WegmetdeBaas en laat u inspireren voor uw personeelsfeest in Limburg. Heeft u één of meerdere uitjes gevonden? Vraag dan direct informatie op bij deze aanbieders. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.