Bedrijfsuitje in Alkmaar?

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
87 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Theater
  • Creatief
  • Muziek en dans
  • Plaats, regio of provincie: Alkmaar
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Heb jij de leuke taak om jouw collega's te verrassen met een origineel bedrijfsuitje? 
    Filmteambuilding combineert plezier, creativiteit & het bouwen aan perfect op elkaar afgestemde teams!

     Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews en maak je onder begeleiding van televisie- en filmprofessionals ludieke bedrijfscommercials, spannende films, hilarische sketches, meeslepende documentaires, spetterende videoclips waarin jij, jouw organisatie en 80, 160, of 320 collega's de hoofdrol spelen!

    Binnen de filmcrew(s) vervullen jullie amuserende ‘filmrollen’ zoals een passievolle regisseur, cameraman/vrouw, avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Iedereen is actief bezig en er is voor ieder wat wils. 

    Jouw Filmteambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commercial.

    Met Filmteambuilding beleef je de creatieve wereld van film maken optimaal en ervaar je samen plezierige momenten. Ook is de teamspirit beleving groot omdat een film alleen gemaakt kan worden door samenwerking binnen de filmcrew(s).


    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    40 - 600 personen

    Duik in een unieke teamuitdaging waarbij teamwork, creativiteit en een vleugje inventiviteit samenkomen. Geen techneuten vereist, want deze activiteit is ontworpen voor iedereen die zin heeft in een leuke en gezamenlijke ervaring!

    Beeld je in: jouw team werkt samen aan het bouwen van een soepel verlopende kettingreactie. Of het nu gaat om een slimme knikkerbaan, een eenvoudige Rube Goldberg-setup of iets geheel origineels – de keuze is aan jullie.

    Deze workshop draait om het bouwen aan succes als team. We voorzien een assortiment aan huis-, tuin- en kantoorartikelen waaruit je kunt kiezen om je creativiteit de vrije loop te laten. Het doel? Een vlekkeloze kettingreactie waarbij elk teamlid een essentiële schakel vormt. Het gaat hier om het delen van ideeën en het gezamenlijk ontwikkelen van een creatief project. Werk samen, geniet van het proces en ontdek jezelf als team.

    Het draait niet alleen om het eindresultaat, maar vooral om het plezier van het gezamenlijk bouwen. Dus, klaar voor een gezellige en boeiende activiteit waarbij jouw team niet alleen een kettingreactie op gang brengt, maar ook de onderlinge band versterkt? Pak deze kans, laat je creativiteit stromen en beleef samen een avontuur.

    • Geschikt voor iedereen.
    • Duur: 90 minuten of 120 minuten (met extra module)
    • Locatie: overal mogelijk, ook buiten!
    • Benodigheden: vlakke ondergrond en veel ruimte (3 tot 4 m2 p.p.) 

    Deelnemers waardeerden deze activiteit met een 9,2 gemiddeld.
    (bron: klantenvertellen.nl)

    REACTIES DEELNEMERS:

    "Heel gaaf hoe ieder stukje samenkomt tot een spetterend eindresultaat" 
    Charlotte Hendriks, Unilever,  (bron:klantenvertellen.nl) 

    "Uiterst knap hoe je in een korte tijd van complete chaos kunt komen tot een groot samenhangend / samenwerkend system. Er wordt op een leuke manier aanspraak gedaan op ieders creativiteit en samenwerking. En als het dan werkt, heerst er euforie. Aanjagers, dank voor deze leuke energizer!"
    Mari van der Burgt, Weir Minerals,  (bron:klantenvertellen.nl)

    20 - 250 personen

    "Klei je collega!" 

    De workshop “klei je collega” is een creatief teambuilding-feest op uw eigen locatie in Noord-Brabant of Limburg (overige provincies in overleg)! 

    Door middel van lootjes trekken krijg je een collega, teamgenoot, vriend of vriendin toegewezen. Vervolgens ga je deze persoon onder begeleiding van een kunstenaar stap voor stap boetseren. Je hoeft dus geen ervaring te hebben. Onopvallend bestudeer je die persoon en verwerk je persoonlijke kenmerken in je creatie. 

    Op deze manier blijft het tot op het eind een verrassing wie nou wie heeft gemaakt en krijgt iedereen een persoonlijk kunstwerk.

    De kosten per deelnemer zijn €32,95- *

    Dit is exclusief reiskostenvergoeding (€0,30* per km) en instructie op locatie (€65,-* voor 90 minuten).

    Deze activiteit is ook online te doen omdat we verzendklare pakketten maken met alle benodigdheden (klei, een sokkel, boetseergereedschap en eventueel een handleiding die stap voor stap uitlegt hoe je een portret boetseert.) 

    Een kant-en-klaar boetseerpakket kost slechts €35,-*

    De pakketten worden aangetekend verzonden. Er passen 6 pakketten in een zending voor €15,-*. Daarna kun je zelf de pakketten uitdelen of per stuk verzenden. De pakketten kunnen ook per stuk naar het woonadres van de deelnemers gestuurd worden als de klant de verzendlabels aanmaakt en naar ons doormailt. 

    Zo kun je via een online meeting toch dit hilarische "uitje" thuis doen! :)

    Eventueel met live instructie van +/- 90 minuten via een online platform (€65,-* ).

    Vul voor meer informatie over dit leuke teamuitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    *Prijzen zijn exclusief 21% BTW

    4 - 100 personen

    Schuilt er in jouw teammanager een Freddie Mercury, is je P&O dame een ras-bassiste of zing je zelf de sterren van de hemel?! Ontdek tijdens HET leukste teamuitje van Nederland wie de echte rockstar van jullie bedrijf of vriendengroep is en beleef een avontuur om nooit te vergeten!

    Tijdens teambanding waan je je een echte rockstar en treed je op samen met je collega’s. Zang, gitaar, drums, bas of piano spelen, alles kan. Onder leiding van professionele muzikanten wordt iedereen begeleid in het instrument dat het beste bij hem of haar past. 

    Nog nooit een muziekinstrument bespeeld? Geen probleem! Je zult je verbazen hoeveel er al uit een instrument te halen is met de juiste begeleiding. Muziek maken was nog nooit zo makkelijk!

    Teambanding is voor iedereen die op zoek is naar een creatief teamuitje of teambuilding die net even iets anders zoeken en waar je nog dagen over zult napraten!

    Voor meer info of een vrijblijvende offerte vul je het aanvraagformulier in.

    10 - 120 personen

    Ben je weer eens toe aan iets unieks samen met je mensen? Smakelijk Lachen biedt hiermee de enige comedyshow in Nederland met hologram comedians. Alsof ze live voor je optreden. Dit is de meest leuke en innovatieve 3D en AR ( Augmented Reality) beleving, die je waar en wanneer je wilt kunt bekijken. Thuis, op het werk of onderweg.

    Smakelijk Lachen is ideaal voor organisaties die op zoek zijn naar een next level cadeau en/of gift om je medewerkers je waardering te tonen. Origineler kan het niet. Comedy is deze vorm is er nergens anders te vinden.
    Dus, ben je op zoek naar een unieke giftbox, kerstpakket, cadeaubox, relatiegeschenk, waarderingscadeau of wil je het als extraatje geven aan je mensen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

    1 - 25000 personen

    WORKSHOP STAND-UP COMEDY
    Durf jij uit je comfortzone te gaan en voor een te groep staan met jouw eigen grappen of komische verhalen? Leer spreken en improviseren tijdens deze mega leuke workshop. 

    Je leert alle basistechnieken van een professionele comedian. Er zijn diverse opdrachten die jij mag uitvoeren samen met je werkgever, collega's en/of vrienden. 

    Deze workshop is ideaal voor iedereen die zijn of haar zelfvertrouwen wil ontwikkelen, je wilt meer luchtigheid brengen tijdens jouw presentatie of performance of jouw organisatie kan wel een leuk uitje gebruiken. En misschien heb je wel ambities om een echte stand-up comedian te worden. 

    Er ontstaat erg veel teambuilding en je leert ook iedereen op een andere manier beter kennen. 

    Deze workshop heeft een duur van 2 uur en is voor iedereen een echte  meerwaarde. Een leukere workshop bestaat er gewoon niet. Comedy Events denkt graag met je mee over alle mogelijkheden en komt ook graag naar jouw locatie. 

    Humor brengt mensen samen!

    10 - 200 personen

    Een heel vrolijk groepsuitje voor particulieren en bedrijven. Met veel plezier ga je elkaar van een onverwachte kant mee maken. Ik leg je graag uit hoe…
     
    Je gaat een onderzoek doen naar hoe je (als team en individueel) omgaat met onverwachte situaties. Hoe bereid je voor op iets dat je niet ziet aankomen?
    Ben je van de ’controle’ of heb je vertrouwen in improvisatietalent?

    Tijdens deze workshop ontdek je dat je ’opvoeders’ het beste met je voor hadden en toch… dat er op dit punt vaak iets té veel is aangeleerd. Tijd misschien om dat af te leren?

    Inhoud
    Je doet in hoog tempo veel verschillende oefeningen (voor elk wat wils) in kleine en grotere groepen. Je gaat anders kijken naar de-kans-op-fouten-maken en eventuele faalangst te lijf. Je leert te vertrouwen op je spontaniteit, je gaat improviseren.

    Samen met je vrienden of collega’s oefeningen doen die op het eerste gezicht gemakkelijk lijken: een simpel klap-spelletje bijvoorbeeld. Als dat dan plots anders loopt blijkt het ’Afleren…’ begonnen.

    Na twee uurtjes zeg je volmondig ja tegen de meest spannende situaties. Heb je dingen gedaan waarvan je eerst dacht: Zou ik dat nou wel doen?
 En je collega’s? Je maakt ze mee van een andere kant. Dat zal de samenwerking nog beter maken.

    Kortom: Leuk, (af)leerzaam en nuttig.

    Voor wie
    Particuliere groepen en groepen uit het bedrijfsleven, v.a. 8 personen tot onbeperkt.

    Duur en locatie
    De workshop duurt 2,5 uur. Overal in Nederland en Vlaanderen, een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel plus twee extra.

    Aanpak
    Het gaat in deze workshop om het plezier met je team. En het gaat ondertussen echt ergens over.
    ’Afleren…’ kan ook in het Engels worden gegeven.

    Neem contact op via het formulier om uw specifieke wensen te delen.

    8 - 2000 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    We leven in een tijd waar ontzettend veel mogelijk is. Veel meer dan dat wij voor mogelijk houden. In deze tijd kan een organisatie (van 100 tot 1500 mensen) in één dag een onvoorstelbare impactvolle onomkeerbare quantumsprong maken op het gebied van samenwerken, communicatie, realistische kracht en cultuur.

    InspirationCompany heeft een training ontwikkeld die laat zien dat er veel en veel meer mogelijk is dan wij denken. De training is vooral bestemd voor organisaties die alle krachten willen bundelen en in één inspirerende dag een enorme sprong voorwaarts willen maken.

    Er wordt gewerkt met kleurprofilering, insight theater, teambuilding, Patroon doorbrekend denken en handelen.

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    100 - 1500 personen

    Wie van u is een doorgewinterde muziekliefhebber? Dat komt u te weten tijdens dit gezellige Popquiz Diner van Huisbrand Events, te organiseren in steden in Nederland en België. Het is een combinatie van een heerlijk 3-gangen diner en een uitdagende popquiz. Uiteraard voorzien van denderende muziekfragmenten, grappen en grollen. 

    Natuurlijk bepaalt u vooraf in overleg welke decennia aan bod wil laten komen. Want de laatste hit van de Blue Diamonds is misschien een beetje teveel van het goede.

    Uit de oude doos is wel leuk, maar het moet ook nog lekker klinken! U mag het zeggen, de 90ties, de 80's of nog verder terug. Op een licht Bourgondische manier wordt uw gezelschap vermaakt met lekkere hapjes en drankjes en de leukste popquiz van Brabant.

    Zie hieronder de mogelijkheden:

    - 60’s & 70’s
    - 80’s & 90’s
    - 2000 tot nu
    - Nederpop
    - Divers

    Laat zien hoeveel u daadwerkelijk weet van bands en popgroepen als Queen, Take That, The Script en andere artiesten. De vragen en muzieknummers worden op u afgevuurd door onze eigen enthousiaste showmaster. 

    Inclusief:
    - Popquiz
    - Professionele begeleiding door een enthousiaste quizmaster
    - 3-gangen diner
    - Locatiehuur
    - Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

    Voor minder deelnemers reserveren?
    Bij Huisbrand Events kunt u elk arrangement in de door u gekozen stad op maat reserveren, ook als u met minder personen wilt deelnemen. Als u het standaard minimale boekingsbedrag betaalt, is elk uitje dat u selecteert zo door ons te organiseren.

    Vul voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in en zet de juiste stad er ook even bij, zodat wij u direct de juiste informatie kunnen sturen!

    Prijs: 
    10 - 19 personen: €69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: €64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen: €62,50 p.p. excl. BTW
    vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    10 - 1000 personen

    In The Big Picture wordt een meesterwerk van ongekend formaat gemaakt!

    De groep wordt opgedeeld in teams van 6-8 deelnemers. Ieder team krijgt 2 panelen. Een ervan is voorgetekend, de ander is blanco. En ze zijn niet aansluitend...

    Voordat er geschilderd gaat worden, bepalen de teams hun strategie en moeten er een aantal opdrachten uitgevoerd worden om de benodigde materialen te verdienen. Van concurrentie tussen de teams is geen sprake: samenwerken leidt tot het beste resultaat! Hoewel ieder team verantwoordelijk is voor de twee eigen panelen, uiteindelijk zijn ze een onderdeel van The Big Picture. Teams werken dus samen met andere teams die aansluitende panelen beschilderen, zodat de lijnen en kleuren goed doorlopen.

    Aan het eind worden alle canvassen verzameld en in een frame geplaatst zodat het als 1 geheel tentoongesteld kan worden. Het eindresultaat is pas te zien bij de grote onthulling!

    Het ontwerp voor het schilderij woordt in gezamenlijk overleg met een grafisch ontwerper helemaal op maat gemaakt. Het onderwerp van The Big Picture gaat vaak over de kernwaarden, missie en visie van het bedrijf. Op deze manier wordt op de dag zelf door iedereen gewerkt aan de gezamenlijke toekomst.

    Het eindresultaat is een prachtig kunstwerk dat nog jarenlang op kantoor tentoongesteld kan worden. 

    Teambuildingeffecten van The Big Picture
    Een teambuildingprogramma moet vooral leuk en inspirerend zijn. Daarnaast is dit programma zo opgezet dat je ook belangrijke vaardigheden traint, zoals: 

     Empathie en inlevingsvermogen tussen collega's vergroten
    √ Samenwerking tussen afdelingen versterken
    Het ervaren van de kracht van een gezamenlijk doel nastreven
     Projectplanning
    √ Het stimuleren van creativiteit
    √ Communicatiestrategie
    √ Visualiseren van de toekomst

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 1000 personen

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 200 personen

    Een middag vol creativiteit, uitdagingen en obstakels. Bouw de meest (on)mogelijke obtakels op jullie eigen, unieke midgetgolfbaan! 

    Een unieke golfbaan

    Niks is te gek in de wereld van midgetgolf masters. Het bouwen van jullie Midgetgolf baan, kan misschien wel het leukste project zijn van dit jaar. Laat je vaardigheden zien op een parcours vol creatieve obstakels en versla de andere teams met de perfecte slag.

    Voor het bouwen van de baan beginnen we bij de basis; een grasmat, een lichtslang en het einddoel de put. Nu kan het creatieve proces beginnen. Jullie hebben al je vaardigheden nodig op het gebied van ontwerpen, bouwen en spelinzicht. Jullie kunnen de baan zo uitdagend mogelijk maken, maar toch haalbaar voor speler van verschillende niveaus.

    Wanneer het thema en de baan vorm hebben gekregen, kan er begonnen worden met het bouwen van de obstakels. Terwijl een deel van het team druk is met de bouw van de baan, worden de andere teamleden uitgedaagd door diverse minigames om zo materialen te verdienen en de baan steeds verder aan te kleden.

    Let de game begin!
    Zodra alle banen klaar zijn, kunnen de teams de par van hun baan bepalen. Met de scorekaart om jullie nek is het tijd om jullie midgetgolf skills te laten zien op de banen van jullie tegenstanders. Welk team slaat zich er het best doorheen? Probeer met de minste slagen alle obstakels te overwinnen en binnen de baan te blijven.

    Als extra optie kunnen jullie de ombouw van 1 baan kopen. Samen met de zelfgebouwde obstakels kunnen jullie eindeloos variëren en de vrijmibo voortaan uitbreiden met een potje office golf!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15      Ontvangst en verdeling van de teams
    14:15 - 14:30      Ontwerpen van de golfbanen
    14:30 - 15:30      Bouwen van de obstakels
    15:30 - 16:00      Minigames voor extra materialen
    16:00 - 16:45      Testen van de golfbanen
    16:45 - 17:00      Prijsuitreiking en afsluiting

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Gebruik van alle benodigde materialen
    • Gerecycled karton
    • Dynamisch spelprogramma
    • Originele prijs voor het winnende team en voor de midgetgolf master
    • Reis- en reserveringskosten

    Extra opties

    • Neem de creaties mee en strijd verder op kantoor
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Engelstalige opdrachten en begeleiding
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!
    15 - 200 personen

    Een lipdub is een videoclip opgenomen in één lange take. Er wordt een route uitgestippeld, en onderweg van het begin tot het eindpunt komen alle deelnemers in beeld om hun favoriete nummer te playbacken!

    Hebben jullie zin in een feestje?! Maak dan een super gave lipdub! Een lipdub is een videoclip die in slechts één take wordt opgenomen. Er gebeuren de gekste dingen op de route; dat wordt één groot feest!

    Anders dan een standaard videoclip, wordt een lipdub dus in één take opgenomen. Dat betekent dat de camera blijft draaien en geen moment uitgezet wordt. Hierin zit hem dan ook de grootste uitdaging; de camera moet een bepaalde route afleggen (die net zo lang duurt als het gekozen liedje) waarop iedereen in elk geval één keer in beeld komt. Het liefst nog vaker natuurlijk! Wanneer iedereen zijn of haar rol goed kent gaat de camera aan, de muziek wordt gestart en daar gaan we! Dat wordt buikpijn van het lachen!

    Dé perfecte filmworkshop voor iedere gelegenheid, inclusief blijvend eindresultaat: jullie eigen lipdub!

    10 - 9999 personen

    Workshop Faalplezier
    Faalplezier boeken, daar is een beetje lef voor nodig.
    Het is precies geschikt voor groepen die wel eens een foutje maken. Ah, bent u dat?

    Wat gaat u doen
    Uw team gaat afleren nog langer vrees te hebben voor het onverwachte.
    We onderzoeken de remmende kracht van 'faalangst' en nemen die weg.

    De workshop gaat uw team bewust maken van het moment vóór het eventuele falen. 
Dat moment is dus eigenlijk: Nu!

    Doelstelling
    Na afloop van Faalplezier zal uw team beter samenwerken, duidelijker communiceren en groter vertrouwen hebben in elkaar. En vooral, minder (faal)angstig zijn en veel plezier hebben gemaakt.
    Ontspanning dus en veel plezier, met een leerzaam kantje.

    Lef, of minstens dat beetje
    U stapt, voetje voor voetje, in de wereld van het improvisatie-toneel. En dat is wellicht buiten uw comfortzone. Het is wel de plek waar u echt wat leert, niet waar?
    Ontdek dat het best makkelijk is om zonder voorbereiding het toneel op te stappen. Het is vooral faalangst of in dit geval plankenkoorts dat ons remt.
    U leert dat een improacteur eigenlijk net zo bang is om te falen als iedereen. En vervolgens hoe faalplezier hem helpt z'n werk te doen.

    Teams laten veel potentie liggen uit angst om nieuwe stappen te zetten. Waar komt die vandaan, hoe remt hij ons? Faalplezier laat ervaren waarom collega's doen zoals ze doen. U experimenteert, faalt of niet... voortaan toch altijd met plezier.

    Ook voor uw team
    Ministeries, modebedrijven, scholen, banken, ziekenhuizen... noem maar op. Veel groepen gingen u voor.
    Vraagt u zich nog af of deze workshop voor uw team wel geschikt is? Dan luistert u nog naar uw 'faalangst'. Blijf dat doen... of boek.
    Faalplezier, het kan altijd anders.

    Duur en locatie
    De training duurt 2,5 uur in een ruime zaal met voor iedere deelnemer een stoel (plus twee extra).
    Ook zijn er korte en langere versies mogelijk.

    Aanpak
    Het gaat in deze workshop om de inhoud, je kunt het ook gerust een training noemen.
    Plezier speelt een heel belangrijke rol.
    Faalplezier kan ook in het Engels worden gegeven. Helaas niet in het Frans.
    Neem direct contact op om uw specifieke wensen te bespreken.

    8 - 2000 personen

    Een goede commercial laat een onuitwisbare indruk achter. Wat dacht je van het succesvolle 'Even Apeldoorn bellen? ' of de commercials van Calvé pindakaas? Maak nu jullie eigen reclame tijdens onze razend populaire workshop commercial maken!

    Tijdens deze workshop maken jullie een eigen commercial, op basis van een door jullie zelf bepaald thema. Wie of wat zetten we in de spotlight? Prijzen we de vrijgezel aan of misschien verkopen we wel het favoriete voorwerp van de jarige?

    Iedere groep wordt begeleid door een regisseur. Naast acteurs en actrices zoeken we ook deelnemers die taken achter de camera willen vervullen, zoals de regie, het camerawerk en het geluid. Zo verzekeren we iedereen van een actieve rol tijdens deze gave filmworkshop, met blijvend eindresultaat: jullie eigen commercial!

    10 - 9999 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsuitje Alkmaar? (Coronaproof). Vind eenvoudig en snel uw bedrijfsuitje in Alkmaar! De gezellige Noord-Hollandse stad is een mooie plek om een bedrijfsuitje te organiseren! Alkmaar heeft een leuk oud centrum, de kaasmarkt, grachten, gezellige terrasjes en volop keus aan bedrijfsuitjes in Alkmaar.  Ook is de binnenstad gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer en er is volop parkeergelegenheid om uw bedrijfsuitje voor iedereen makkelijk bereikbaar te maken. Er zijn vele leuke opties voor uw bedrijfsuitje in Alkmaar. Denk aan citygames, indoor bedrijfsuitjes, escaperooms, spellen met VR enz enz. Uw bedrijfsuitje Alkmaar begint op WegmetdeBaas!